Eesti uudised

Teadusnõukoja liige Andero Uusberg: mittevaktsineerimise sanktsioneerimisega on riik astunud hallile alale

Toimetas Elis Kusma, 21. oktoober 2021 14:05

135 KOMMENTAARI

r
Roobert Luhft/ 24. oktoober 2021 12:20
Miks riigikogu ei aruta ja vastu ei võta otsuseid? Kuidas saavad ettevõtjad täita valitsuse soovitusi kui õiguskantsler väidab, et vaktsineerimist nõudes rikutakse jämedalt Eesti seadusi. EKRE ju ka ei nõua midagi muud kui valitsuse otsused viidaks Eestis kehtivate seadustega kooskõlla! Ei rohkem ega vähem kui isetegevuse lõpetamist ! On lausa katastroof, et kümned igat sorti ametnikud on võtnud endale õiguse sundida inimesi igat sorti piirangutega, mis on riigi seadustega vastuolus täitma nende tahet. Riigikogu ! Hakake lõpuks täitma ülesandeid milleks olete kokku kutsutud !
m
mis kompetents on sellel Uusbergil vaktsiinide kõrvaltoimete, koroona riskide jne teemal targutada? / 23. oktoober 2021 06:00
r
Roobert Luhft/ 24. oktoober 2021 12:28
100% pädevust ei ole kellegil. Sellepärast peakski Riigikogu otsustama kuidas on vaja riigi huvisi silmas pidades toimida. Riigikokku on ju Eesti eri usku inimesed valinud end esindama kõige paremad ja targemad inimesed. Kes ei ole valimistel otsust teinud, süüdistagu nüüd iseennast. Kui Sina ei tegele riigi poliitikaga, tegeleb poliitika Sinuga, kõlab reklaamlause !
s
Sinu nimi / 22. oktoober 2021 21:09
Täielik kahejalgne kes ei mõista, et vaktsineerimine peab jääma vabatahtlikuks katsjärgus prepraatidele, mille ohutust alles uuritakse ja mille kõrvaltoimeid alles kogutakse. Kriminaalne on nõuda ja survestada ning allutada inimesi meditsiinilistele katsetele. Kes vastutab kui selgub, et inimeste tervises on jäädavalt rikutud?
o
Olen nõus oma elu ohtu seadma..../ 22. oktoober 2021 08:36
...ja vaktsineerima, kui PortoRollo valitsus tagasi astub. Punkt.
k
Kõige tavalisemad argpüksid/ 22. oktoober 2021 08:06
On need rehfide sabas liuglejad.
b
BioBlock-----hõissaa!!!! 😊😊😊/ 22. oktoober 2021 01:03
Polegi vaja migit vaktsineerimist!! Ostke apteegist parem BIOBLOCKI ja pääsete ohtlikest vaktsiini kõrvalnähtudest!!!!!See on EESTI TEADLASTE TOODE, MIS JUBA KEVADEST SAATI MÜÜGIL ON!!!! EELISTAGE EESTIMAIST!
m
mudakonn / 21. oktoober 2021 23:10
Pole siin mingit halli majas kõik hanereas vaxxima
m
Muraks/ 21. oktoober 2021 20:37
Õhtuleht hakkab ära väsima - ERR uudistest copy-pastega siia lisatud õigusteadlase kommentaar piirangute küsimuses läks modereerimisele. https://www.err.ee/1608377318/oigusteadlane-uute-piirangute-proportsionaalsus-on-kusitav

m
Murakas/ 21. oktoober 2021 20:34
Mida te modereerite- kas ERR uudised on juba tsenseeritavad?
m
Murakas/ 21. oktoober 2021 20:33
ERR uudised: Õigusteadlase Paloma Krõõt Tupay sõnul on selleks kasutatavate piirangute proportsionaalsus küsitav. "Jurist küsib alati, kui on tegemist põhiõiguste piiramisega, kas ei ole muud, võib-olla sama tõhusat meedet, mis piiraks minu õigusi vähem. Ja siin võiks küsida, kas positiivseid meetmeid, mis võiks inimesi motiveerida, kas need ei võiks olla veelgi mõjusamad? Räägime nt riikliku fondi loomisest, et kui keegi tõesti kardab, et tal võib tekkida tüsistusi, siis paneme õla alla," rääkis Tupay. Kas juuraharidusega peaminister ise ei suuda näha oma otsuse õiguspärasust?
m
mudakonn/ 21. oktoober 2021 20:04
Ostsin hod lupsist kena maski tõmmasin ta ka kohe pähe ja nüüd hoiavad tänaval ja tööl kõik minust üle 2m distantsi.
s
Siil/ 21. oktoober 2021 21:51
Palun jaga seda rõõmu meiega.
s
shiba inu coin / 21. oktoober 2021 23:09
ise olen juba 1,5 aastat kandnud maski poodides vähemalt väljas ei kanna ei lähe väga kellegi lähedale kah kui väljas tahab kellegika rääkida siis panen maski ette
m
Murakas/ 21. oktoober 2021 19:52
Täna mainiti meedias võimalust kasutada sõjaväelasi mitte vaktsineeritute mõjutamiseks. Täpsel ei taba ära, mis on mõjutus - kas hoop kõhtu, taseri kasutamine või kuul pähe, aga need mõtted korraks päehe turgatasid. Kas demokraatlikus riigis saab üldse tulla küsimus, kuidas sundina inimesi võtma osa ravimifirma kliinilistest katsetustest? See asi haiseb juba - terviskriis, no vabandage.
o
on/ 21. oktoober 2021 20:57
katsetused ammu toimunud enne kui ravim turule lubatakse, murakas on külmunud..vaktsiinipass on paljudes riikides käibel ja meie oleme hiljaks jäänud, seepärast ka plaanilist ravi ei saa, just nende vaktsiinivastaste pärast..neile on demokraatia mitte süstida-jõehobu kartis ka süstimist multikas, mis pärast oli- haige..demokraatlikes maades on inimesi kummikuulidega tulistatud, õnneks meil pole selline nagu vastased tahavad.
e
Eestirahvas/ 21. oktoober 2021 18:49
EI LÄHE ENNE VAXTSINEERIMA KUI KAJA KALLAS POLE AVALIKULT TUNNISTANUD EBASEADUSLIKURIIGIPÖÖRDE KORRALDAMIST KAPORATUURI KAASABIL , MILLE TULEMUSEL HÄVITATITOIMIV VALITSUS . JA T A G A S I A S TU N U D👆👆👆
v
v/ 22. oktoober 2021 08:27
Selline päss, nagu sina, ei tohiks kasutada sõna "eestirahvas"Sa ei saa isegi aru, millest kirjutad. Hari ennast, rumala inimese jura ei taha keegi lugeda.
m
Mitte lihtsalt hallile alale/ 21. oktoober 2021 18:16
See on lausa põhiseaduse vastane.
o
on/ 21. oktoober 2021 21:02
põhiseaduses koroona sees või??seal pole sellist sõnagi sees, ajad segast juttu, hall ala.cov on tulnud, et jääda aga meie peame ka jääma- kellele sellist riiki jätta kus kõik on nakatunud, pole kelgi seda vaja kus arstiabi ei saa sest vaktsineerimata inimesi on intensiiv täis ja kedagi teist ravile ei pääse, sa ajad siin põhiseadust taga- põhiseadus on eesti riigi püsimine ja kui sellest aru ei saa siis püsi kodus nii, et keegi ei saaks sind nakatada.
v
Vaadake.../ 21. oktoober 2021 21:59
...mis Tallinnas toimub,4- õhtul suured moešõud ja kõik ilma maskita.Ei usu,et kõik see seltskond on vaktsineeritud ja oledki vakrsineeritud,levitavad ka nn.koroona delta alaliiki.Delta ei allu ühelegi vaktsiinile.Nõutakse igasuguseid pidusid,üritusi,aga haigla töörajate peale ei mõtle keegi.Meil valitsus laseb üritusi pidada,aga jõulude ajal istutegi kõik ainult kodus.
m
Mhh/ 21. oktoober 2021 17:55
Seda, et vaktsiini kõrvaltoimeid on 200x vähem ei saa küll keegi väita. Seda lihtsalt ei tea keegi ja huupi pakkumine mõjub valeinfona. Ei tea kedagi isiklikest tuttavatest, kes oleksid oma kõrvaltoimetest ravimiametile teada andnud. Samas on kõrvaltoimed olnud väga paljudel.
m
21. oktoober 2021 18:40
Minul ja minu tutvusringkonnas oli ka enamusel süstekoha valulikkus. Mõnel oli väike palavik. Me keegi ei teatanud kuhugi.
m
Mhh/ 21. oktoober 2021 19:41
Enamus oli pikali kuni kaks nädalat, üks kaks kuud. Süstekoha valulikkus tundub selle vaktsiinilaadse toote puhul tõesti tühine kõrvalnähtus.
k
k/ 21. oktoober 2021 19:49
Vale, enamik vaktsineeritutest ei ole olnud pikali mitu päeva ega nädalat ega kuud.
o
on/ 21. oktoober 2021 21:10
sul segamini vaktsiin ja tegelik põdemine, kui põdemine võttis koos taastumisega kuni kaks kuud, siis vaktsiini tagasilöök on kolm päeva, seda kaasuva haiguse korral..mul oli sõrmealune pindala valus teise päeva lõpuni aga naisel lõi palaviku kaheks päevaks, teise päeva õhtuks oli ok.sõber kahtles vaktsiini suhtes aga mis on parem, kas väike süstivalu või kuu aega kannatusi, kui veel välja tuled, nii on.
s
S./ 22. oktoober 2021 03:35
Minu sugulane sai 2 päeva tagasi oma teise süsti ja pidi täna kiirabi kutsuma, sest vererõhk oli üle 200!!! Ei ole kõrvalnähte, ei ole...
v
Valitsus tegutseb/ 21. oktoober 2021 17:42
Edaspidi on kontrollimata keskkondades nõutud kaitsemaski kandmine, mida ei saa enam asendada suu ja nina katmisega salli, krae või muuga. Maskinõude täitmiseks ei loeta enam ka visiiri kandmist.
v
21. oktoober 2021 17:43
Visiiri võib kanda nüüd kodus.

j
Ja-jah/ 21. oktoober 2021 17:39
Küll nüüd vingerdab, see oli ikka jube, mida ta kirjutas.
i
21. oktoober 2021 17:53
Inimene, kellel on käed taskus, habe ajamata, juuksed kammimata ja pole korralikku särki - ta usaldusväärtus on väike.
j
Jah/ 21. oktoober 2021 17:37
vaadake mis prantsusmaas toimub,politsei ründab arste kes on laste ja ültse vaktsineerimise vastu.Arstid on selgelt öelnud,et süstimine ei peata viiruse levikut vaid suurendab seda kordades.Aga teisiti mõtlejad nimetatakse nüüd terroristideks,sellised euroopalikud väärtused nüüd.
k
Kah mul teadusnõukoda!/ 21. oktoober 2021 17:33
Miks teadlased ei avalda tõde, et inimkond jääb järjest nõrgemaks ja haigustele vastuvõtvamaks? Sest tänu teadusele leiutatakse järjest paremaid aineid ja preparaate organismi "turgutamiseks"! Iga organism loobub võitlemast haiguste vastu kui saab kõrvalt lisaaineid. Viirused on kogu aeg olnud meie ümber. Aga meie vastupanu väheneb, minnes mugavamale teele. Tuleb veel viirusi, millest siiani ei teata. Põlluviljad, loomad, kalad on juba nii lisaaine rikkad, et inimesel pole neist pääsu. Ei, vaktsiin ei päästa kuni ei tegeleta põhjustega. Loogikat, inimene, loogikat!
k
Kodan ik/ 21. oktoober 2021 17:51
Ja peale selle inimene tarvitab igasuguseid mürke - alkohol, narkootikud, ravimid, rämpstoitu - pole ime siis, et immuunsussüsteem lonkab.
t
to Kodan ik!/ 21. oktoober 2021 17:59
Just selles tahtsingi rääkida! Ükskõik, mida loodus pole inimese jaoks teinud, ei pea inimene tarbima! Kas kunagi leidus terve Eesti peale nii pikka apteekide letti, mida praegu igas apteegis leidub? Puha kunstlikke lisaaineid täis. Inimene arvab, et on looduse kuningas. Tegelikult väike kübe, kes ei tea ühte protsentigi loodusest.
k
k/ 21. oktoober 2021 19:36
Üldiselt ei viitsi enam lollusi kommenteerida, aga loogika ja elementaarne ajalootundmine ütlevad, et enne vaktsiinide ja tõhusate sünteetiliste ravimite leiutamist surid puhast looduslikku toiut söövad ja füüsilist tööd tegevad inimesed perioodiliselt hulgakaupa nakkushaigustesse (katk, koolera, tüüfus, difteeria, gripp, rõuged jne jne).
k
k/ 21. oktoober 2021 17:32
Arusaamatu, mis varrosfääri motiveerib - mida rohkem inimesed haigestuvad ja kannatavad, seda innukamalt nad palvetavad?
s
Sorge/ 21. oktoober 2021 17:31
Munadeta valitsus on oma ebalemisega ja otsustamatusega astunud ... sügvalt ämbrisse!
s
Smv/ 21. oktoober 2021 17:18
Vaxitud võiksid rohelist peakatet kanda või tempelotsa ees.
s
21. oktoober 2021 18:43
Seda pole vaja, sest nad kiirgavad (ma täpselt ei tea mida). See on kaugele näha ju.
o
oi/ 21. oktoober 2021 16:41
kui hea väljend - varrosfäär :) :)
h
Hans/ 21. oktoober 2021 16:40
Huvitav on jälgida kuidas rikkad uluvad, Tiina Jõgeda, Reigo Ahven jpt. Mina ootan ka oppi aga see on minu meelest isilik probleem. Veel üks Uusberg kes õpetab pööblit elama.
m
Murakas/ 21. oktoober 2021 20:27
Kusjuures oli Uusbergi jutt veel suht normaalne võrreldes mõne teise avaliku elu tegelasega või repressioonilembese riigikogulasega.

l
Lugeja/ 21. oktoober 2021 16:21
Oskad ikka küll segast juttu ajada.
j
Jansa/ 21. oktoober 2021 16:25
Kui funktsionaalne lugemisoskus on puudulik, siis on ka arusaadav, miks jutt sulle segaseks jäi.
t
to Jansa!/ 21. oktoober 2021 17:35
Segaseks teeb see, et keegi Jansa ei oska muud kui olla manipuleeritav! Kõik pole kuld, mis hiilgab, Jansa!
k
Kallis teadlased !/ 21. oktoober 2021 16:20
Te mõelge parem sellele , kuidas te hakkate vaktsineerituid kaitsma , keda on hetkel rohkem haiglates , kuna ühe vaktiinidoosi saajaid nimetatakse ka mittevakstineerituteks. Ka ei öelda meile paljud on sattunud haiglasse justnimelt peale 1 või 2 vktsiinidoosi. Aga neid on palju rohkem kui meile öeldakse. Ja kui tuleb 3 doos siis muutuvad 2 doosi saajad ka automaatselt mittevaktsineerituks. Kas teil häbi pole numbritega mängida ja üldsust eksitada !
a
21. oktoober 2021 16:37
Aga too siia lingid oma usaldusväärsetele allikatele, mis need numbrid kõik peapeale pööravad. Sooviks ka informeeritud saada.
l
Lingid?/ 21. oktoober 2021 16:42
Kakanaator salastas kõik info riigisaladusena ju ära. Mis linke sa ootad? Kuidas üldse saavad olla pandeemiat käsitlevad andmed olla salastatud? Juba see ainuüksi on suur punane lipp.
t
to Lingid?/ 21. oktoober 2021 16:51
Aga kust see info siis pärineb, et kõik info on salastatud? Kas sellele infole saaks linki?
t
Tore/ 21. oktoober 2021 17:11
Õnneks veel pole vaksineerituid rohkem. Aga kui sa nii ilusti valetad ,et ise ka usud on saavutus omaette.
t
to to Lingid?/ täna 16:51/ 21. oktoober 2021 17:50
https://www.riigikogu.ee/fraktsioonide-teated/isamaa-fraktsioon/isamaa-fraktsioon-kusib-peaministrilt-kriisiinfo-salastamise-kohta/
t
to to Lingid?/ täna 16:51/ 21. oktoober 2021 17:51
https://eestiuudised.ee/peaminister-kaja-kallas-selgitab-esmaspaeval-olulise-kriisiinfo-salastamise-tagamaid/
p
21. oktoober 2021 19:11
Paneks ka vastuse nendele salastatud info linkidele. Kui keegi viitsib pealkirjast kaugemale lugeda. https://m.riigikogu.ee/istungi-ulevaated/peaminister-kaja-kallas-vastas-aruparimisele-kriisiinfo-kohta/
k
Kust päike välja läks/ 21. oktoober 2021 16:20
1. Koolid avati täismahus septembris 2. Piirid on avatud (Piir vastu komandanditunniga Lätit on nagu maja kütmine ilma ühe seinata) 3. Suure osa rahva usaldus praeguse valitsuse moodustajate ja põhiosa meedia suhtes on kadunud ammu enne pandeemiat. Akadeemiline arutelu rahva võõrandumisest on nüüd reaalsuses andnud viljad. Sõnum ei lähe kohale kuna selle kandjat ei usuta. 4. Vaktsineerimine on muutunud usuküsimuseks tänu oskamatu korralduse kaudu. Selle läbiviijad on justku ristirüütlid paganlikul maal kes kangelaslikult üritavad puuslikke kummardavat rahvast "ainuõigele" teele viia.
s
Siil/ 21. oktoober 2021 21:32
Riigipiiril Eestisse sisse ja Eestist välja liikumisel on negatiivse testi tõend täiesti aktsepteeritav, aga riigi siseselt on negatiivse testiga (100% kinnitatud terve) minna juuksurisse, söögikohta, näiteks talveriideid ja jalanõusid ostma. Sportimisega on nagu on, seda saab ka väljas teha parematel päevadel. Varsti tuleb talverehvide vahetuse aeg, kas vaktsineerimata inimesed jäävad talvel suverehvidega sõitma? Mida arvab asjast PPA?
k
küsitav eetika/ 21. oktoober 2021 16:16
Moesõna müksamine on kommunjaagadele meeldima hakanud. Sa müksad naisi ja lapsi. Mine proovi mõnda riigikohtunikku müksata või pane hambaarstile aeg ja müksa mõnda meest.
h
Heinz/ 21. oktoober 2021 16:25
Missugune lapsik söna ja jabur teooria . Kuhu ta järgmiseks soovitab vaximata inimesi myksata? Koonduslaagritesse?
v
Vegan / 21. oktoober 2021 16:13
Kes ei vaktsineeri see vorstipirukat ei saa.
t
21. oktoober 2021 16:06
Teadusnõukoja liikmed võiksid teha ühe visiidi Hiinasse ja tutvuda tõeliselt lihtsate ja üliodavate reeglitega koroona vastu - maskikandmise kohustus igal pool ja igal ajal, välja arvatud kodu või kohad, kus inimesed viibivad (sunnitult)pikemat aega - hooldekodud, haiglad jms. Hiinas on sisuliselt võimatu märgata kasvõi üht inimest avalikus ruumis, kellel ei oleks maski. Ja nii lihtne see ongi. 1 300 000 000 elanikuga riigis on päevas 50 nakatunut (nendestki enamus välismaalased ehk sissetoodud juhtumid), Eestis 1 000 000 elaniku kohta 1500 nakatunut päevas.
m
21. oktoober 2021 16:10
Mis sa võrdled eestlast hiinlasega või? Hiinlane kandis maski juba 40 aastat tagasi, sest õhk on seal nii saastatud, et viirus ka ei pääse läbi! Kas sa, tõepoolest usud, et kõik eestlased hakkavad ühel päeval maskides elama ainult selle pärast, et vist mingi viirus hõljub ringi? Ära parem kommenteeri, ausalt. Haige.
c
Che/ 21. oktoober 2021 16:23
Anna hiinlasele Eesti õhku ja Eesti loodust ning ta kukub mask näos kokku.
t
To veerandajuline/ 21. oktoober 2021 17:08
Sa hitleri saksamaad ja stalini venemaad või põhja koread ei tahtnud eeskujuks tuua? Hiina on kõige jubedam orjariik planeedil..
a
Aga/ 21. oktoober 2021 15:54
milline on pikk plaan jamast välja tulemiseks? Vaktsineerime lõputult? Vaja on teisi lahendusi.
e
Emand/ 21. oktoober 2021 16:03
Milline oli "pikk plaan" aastal 2016, kui gripilane ajal vajas haiglaravi 1459 inimest, neist 110 intensiivravi ja 47 (!) inimest suri???!!! MITTE KEEGI isegi ei teadnud sellistest numbritest mitte midagi, rääkimata mingist hüsteeriast ja vaktsineerimispropagandast! Link tõestuseks on siin: https://maaleht.delfi.ee/artikkel/81351535/gripp-meie-gripisuremus-on-erakordselt-korge
k
Küsiks lisa:/ 21. oktoober 2021 16:05
Mitu inimest on Eestis surnud koroona tagajärjel 2019 - 2021?
v
Vello/ 21. oktoober 2021 16:08
Jätame haiged koju surema?
t
To: Vello/ 21. oktoober 2021 16:14
Ei, Vello! Jätame TERVED koju vegeteerima, et HAIGED saaksid rahulikult haiglasse! Ahistame, kiusame terveid inimesi, sest muidu HAIGED ei saa ravi! Mis krdi jama sa siia kirjutad??? Sa pole kunagi haige olnud või? Normaalsetel aegadel pidi tõestama, et sa oled haige. Nüüd pean ma tõestama, et ma olen terve! Muidu mõni HAIGE sureb kodus ära!
s
Smv/ 21. oktoober 2021 17:23
Tänased terved võivad olla homsed koroona haiged.
v
22. oktoober 2021 20:00
Võivad küll. Smv-l võib homme ka piss püksi tulla.
m
Marko/ 21. oktoober 2021 15:52
Tundub nagu oleks pisut vesi ahjus. Karta on, et kui pandeemia läbi saab hakatakse uuesti üle vaatama otsuste õigsust vastavalt põhiseadusele ja rahvusvahelistele normidele.

c
Che/ 21. oktoober 2021 15:51
Inimkond on vist unustanud - Kõik, mida Hitler korraldas, oli seaduslik.
m
Meelis Ka/ 21. oktoober 2021 15:50
Lp Andero Uusberg! Teie arutluse käiguga ja mõõduka suhtumisega võiks muidu nõus olla - kuid minu arust on algandmed valed, selle tõttu ei ole kõik väited adekvaatsed. Minu arvates peituvad vead järgmistes asjaoludes, märksõnadena: - Avaldatavad (meditsiinilised) andmed ei vasta tegelikkusele. - Vaktsineeritute (mahavaikitavad) tüsistused; surmad, mille puhul "seos vaktsineerimisega ei ole tõestatud". - Vaktsiinide plusse-miinuseid vaadeldakse kitsalt koroonasse haigestumise kontekstis. Probleem on ju palju laiem. Miks 2021.a. 8 kuuga on surnud 1700 inimest rohkem kui 2020.a. samal perioodil?
s
Stroh/ 21. oktoober 2021 15:55
Algandmed on: TEST on ebaadekvaatne ja see on ka testi looja poolt teada antud. VAKTSIIN on toorik, mida ärilistel eesmärkidel katsetatakse inimkonna peal. Rohkem algandmeid ei ole ja pole ka vaja.
j
Just!/ 21. oktoober 2021 16:47
Seetõttu ka KAKAnaator selle info kalevi alla pani - riigisaladus!
o
On ju üteltud/ 21. oktoober 2021 15:48
Läbi lillede et tehakse ebaseaduslike otsuseid ja nii ei saa õigusriigis asjad olla.
v
vaikne omaette imestaja/ 21. oktoober 2021 16:35
On minulgi esimest korda tunne, et MEIE riik ei meeldi mulle enam...
e
Eetikaprofessor/ 21. oktoober 2021 15:30
Lennart Meri oleks sellise kasimata tüübi kohe Kadrioru lossist välja visanud, Karisel oli rohkem kannatust, kui nn teadusnõukoda vastu võttis.
m
Marta/ 21. oktoober 2021 15:58
Temal on kehvalt sönastatud mötted! Kas psyhholoogia”professor” pole vöimeline oma möttekesi selgelt sönastamagi? Ma saan aru et kusagilt lohistati välja mingi kopitanud Merits kes sönastab just seda mis kästakse. Uusberg ilmselt samuti aga pärast hirm naha vahel ja peab seletama hakkama. Eestis ilmselt ei eksisteeri psyhholoogide eetikareegleid et yks ala professor nii göbbelslike meetoditega rahvast pyyab manipuleerida.
s
stalin/ 21. oktoober 2021 15:29
Põhiliselt ütleb ikka sedasama, et peab vaktsineerima. Võimalik, et libameedia on tema sõnu moonutanud, aga läbi kumab ikkagi totalitarismi iha.
j
Jaburaks/ 21. oktoober 2021 15:27
one Eesti rahvas läinud. Liiga heast elust vist! Söja ja katastroofi ajal ei targutata üksikindiviidi öigustest. Tehakse, mis on vajalik kogu rahva kaitseks! Ka seda, mis üksikindiviidi öigusi ahistab. Portugalis vaktsineeris söjavägi asjalike teadlaste nöukoja soovitusi järgides ja rahvas kuulas. Oli liider keda usuti.
e
21. oktoober 2021 15:45
Eelmine sajand tapsid riigid oma rahvaid rohkem kui suri lahinguväljadel.
m
mees/ 21. oktoober 2021 15:25
Kuidas saaks või peaks keegi võtma loogilise või kainena otsust, et negatiivne test ei luba inimesel ühiskondlikes ja sportlikes tegevustes osaleda. Samas kui vaktsineerimine ei taga mittehaigestumist ja veel vähem teiste nakatamist. Ja siis imestatakse, et lollid lamemaalased ei saa asjadest aru. Kui juba "targad" inimesed on oma nõuannetes lolluste juurest debiilsusteni liikunud.
k
Kari/ 21. oktoober 2021 15:20
Mina ei taha vaktsineerimata inimeste pärast surra, ja need igapäev surevad vanad inimesed! Kui ei vaktsineeri istu toas ja ära käi ringi.Häbi peaks olema teiste inimeste surmade pärast!
j
Joosep/ 21. oktoober 2021 15:26
Mis sa nüüd püüad siin minus süütunnet tekitada või? Kahe aasta jooksul ei tunne ma mitte ühtegi inimest, kes oleks koroonasse haigestunud, haiglasse sattunud või rääkimata surnud! Mis jama sa siin ajad??? 2016 aastal suri grippi 47 inimest! 1476 sattusid haiglasse, 110 intensiivi! Teadsid seda fakti? Fakt on siin: Maaleht, 2018 märts.
t
to Joosep/ 21. oktoober 2021 15:38
Kus sa elad? Oled kodust väljas ka käinud ja inimestega suhelnud sel teemal? Töötad kusagil? Minul ei ole nii hästi vedanud. Haigestunuid on nii töökaaslaste kui lähedaste hulgas. Kõik haigestunud on olnud vaktsineerimata (osad põdesid siis, kui vaktsiini veel polnud), põdesid keskmise raskusega, üks noor spordipoiss sattus ka haiglasse. Kõik kinnitasid, et väga vastik haigus on. Sõprusringkond on nüüdseks kõik vaktsineeritud ja nemad ei ole põdenud ka (kui vaktsiini veel ei olnud, istusid kodus ja ei liikunud seltskonnas).
k
Kari/ 21. oktoober 2021 15:39
Mina ei taha surra vaktsineeritute pärast, kes kannavad viirust edasi tervetele. Vaktsineeritud istuge kodus
m
Marko/ 21. oktoober 2021 15:54
Sul oleks täiesti õigus, kui vaktsiin annaks 100% kaitse. Praegu läheneb haigalsse sattunute arv juba vahemikule 60 / 40
m
Marianne/ 21. oktoober 2021 16:01
ära aja loba suust välja ja syydista neid, kes pole vaktsineeritud ! Minu pojanaine oli vaktsineeritud ja ikkagi haigestus ja tulemusena haigestusid ka 2,5 a väike poja ja ka mees. Nii, et vaktsineeritu haigestub ja nakatab teisi !
j
Ja minul on ka isiklikke kogemusi./ 21. oktoober 2021 16:53
Olin ise haige, aasta alguses, põdesin püstijalal ja olin sunnitud ka poes käima haigena - muidu oleks nälga surnud. Midagi hullu ei olnud. Paar pereliiget ka olid haiged, haigus toodi koju meditsiinialaselt töökohalt. Kõik olid kergelt haiged, samas oli neid, kellele vaatamata haigega koos ühes elukohas viibimisel haigus külge ei jäänud, ei ole tänaseni ka antikehasid neil kujunenud. Ja tean nüüdseks juba mitut topeltvaxitut, kes haiged olnud, üks on hetkel voolikute all juba 3 nädalat. Sõltub immuunsüsteemist! Üldiselt on see kõigest siiski gripp, ei enamat!
j
Ja väga vastik haigus?/ 21. oktoober 2021 16:57
Ainus vastik asi peale umbes 2 nädala nõrkuse oli kogu veebruarikuu maitsetaju puudus - isegi vesi oli imelik juua, nagu mingi teine ollus oleks olnud. Toit tundus mage jne, see oli asjajuures kõige hullem ja ilmnes alles peale haigust ennast. Haigus oli lahja, kõhugripp ja kopsupõletik on näiteks palju hullemad. Ma kui 5km jalutasin haigena poodi siis pärast tundsin end väsinult aga muud polnud häda. Olen karske ja nark0tsi ka ei pane, sale ja liigun palju - koroona on üks kergem tõbi olnud neist gripilistest mida olen läbi põdenud. Ei vaksineeri ega soovita kellelegi kes vähegi tervemad!
t
to Kari/ eile 15:39/ 22. oktoober 2021 20:08
Panin korralikult läbi lugemata miinuse. Palun andeks, palun andeks, ma ei tee enam kunagi nii!

a
Andero,/ 21. oktoober 2021 15:17
neg. testi mittetunnistamine tekitab paljudes viha ja tekib vastupidine efekt. Nad ei lähe süstima. Sina psühholoogina peaksid seda teadma. Psühhopaatlik otsus. Olen Sinus pettunud.
n
Nipik/ 21. oktoober 2021 15:20
No kui meeldib see ninaurgitsemine - testi ennast lõputult! Aga ära unusta iga kord selle eest tasuda!
k
21. oktoober 2021 15:24
Kahjuks see testimine ei aita sul kuidagi nakatumist vältida ja halva õnne korral haiglasse sattuda.
a
asümptomaatiline diktaator/ 21. oktoober 2021 15:12
demokraatlik sundsüstimine on absurd.
m
Maali/ 21. oktoober 2021 15:03
Vaktsineerimine toob need riskid 4–5 korda alla, tõhustusdooside järgselt EHK ISEGI ENAM. isegi teadusnõukoja liige kahtleb tugevalt 3. dooside mõjus. tänud vähemalt ausa ülestunnistuse eest. ja paluks seekord mitte pugeda kehva sõnastuse taha.
l
Lihtsalt Maria/ 21. oktoober 2021 15:02
Küsimus Uusbergile: MIKS inimesi ei RAVITA vaid sunnitakse vaktsineerima? Mujal maailmas RAVITAKSE haigeid! Minu üks klient tuli nädal tagasi MEHHIKOST! Ja seal ei ole koroona teemat olemaski! Ülla-ülla - MIKS? Sest seal on 85% inimesed saanud ENNETAVAT RAVI! Kõik, mis meil siin toimub, on juba ammu kriminaalne!
v
Vello/ 21. oktoober 2021 15:16
Ravida tuleb vaktsineeritud inimesi, miks peab ravima inimesi, kes ise ennast ei aita.
m
Mehhiko on muidugi/ 21. oktoober 2021 15:20
kõrgeltarenenud riik. Neil koroonaravim juba ammu olemas. USA-l, Euroopal ja üldse ülejäänud maailmal on sinnamaani veel pikka maa. Tundub, et seal Mehhikos ollakse kadedad ka, muidu nad oleks seda ravimit meilegi jaganud.
n
Nipik/ 21. oktoober 2021 15:23
Kuidas juba ükskord inimene aru ei saa: viirushaigust ei saa ravida, organism ravib selle vastu ennast ise. Ravitakse ainult tüsistusi, mis koroona puhul on äraarvamatud.
m
Mariale/ 21. oktoober 2021 15:28
Seleta meile ka,mis on ennetav ravi.Kas sina ise oled seda kasutanud?
t
To: 15:20/ 21. oktoober 2021 15:33
Ilmselgelt sa keeli ei oska ja Aktuaalsest kaamerast enamat sa ei vaja ka. Aga võta teadmiseks, et Lõuna-Ameerikas puudub hetkel koroonaprobleem ja seda tänu USA arstidele, kes leidsid just selles regioonis võimaluse inimesi aidata! Mujal on ravi keelatud ja surutakse peale ainult vaktsiini! PS - muide Indias ravitakse ka inimesi mitte ei sundvaktsineerita. Hari ennast.
m
Mehhiko/ 21. oktoober 2021 15:48
Coronavirus: Cases: 3,767,758 Deaths: 285,347 Ei kommenteeri.
t
to To: 15:20/ 21. oktoober 2021 15:52
Saan aru, et AK pole usaldusväärne. Aga siis võiks siia neid usaldusväärseid linke anda ka teistele lugemiseks. Kõik saaksid ennast kurssi viia selle Lõuna-Ameerika ravimiga ja selle keelamisega mujal maailmas.
p
palun lihtne Maria/ 21. oktoober 2021 16:22
20.okt.2021 seis: 4,220 new cases and 446 new deaths in Mexico [source]
s
Sa "to lihtne maria" ei tahtnud tuua välja ka mehhiko üldist suremust?/ 21. oktoober 2021 17:06
Mis macrotrend statistika järgi ei ole kuidagi suuresti muutunud ja püsib juba kümneid aastaid tagasi prognoositud kursil, mingeid anomaaliaid ei ole! See on nagu venemaa - meie arstid vist käivad seal surnuid lugemas ja teavad täpselt igast "koroonasse" surnust - vaatamata sellele, et venemaa sureb iga jumala ööpäev 6000 iniemst - no ja siis kui seal ongi gripihooajal 1000 grippisurnut ööpäevas? Suveajal sureb seeeest jälle rohkem vägivaldseil põhjuseil ja liikluses jne. Ja nii on igal pool kui vanemate raamatute arve vaadata ja tänastega kõrvutada...see toimuv on bakasuhha!
k
K/ 21. oktoober 2021 15:02
Järjekordne "Berg" kes tahab minu elu kontrollida. Kopp ees nendest juba.
M
....../ 21. oktoober 2021 15:01
s
Siil/ 21. oktoober 2021 14:55
On ka näiteid, kus on vaktsineerimise % kõrge ja levik suureneb - Iisrael, island, Singapur, Taanis hakkas uuesti levima. Mõttekoht ju, kui vaktsiini kaitsest ei piisa.
v
Vello/ 21. oktoober 2021 15:17
Kes seal haiglas peesitavad praegu, intensiivis enamik vaktsineerimata.
j
Jälle üks propaganda!/ 21. oktoober 2021 14:55
Sama jutt, mis Kajal. Kaja lajatab otse, see siin aga laveerib. Lõpp ikka sama. Pojake! Kas sa üldse tead, kuidas viirus meie ümber levib? Ja kes haigestub, kes ei? Tuhka sa tead! Sest sa pole looduslikku põllumajandust näinud! Vaktsineeri kui tahad! Aga ära pärast oiga, et uus, muteerunud viirus lõi su vaktsiini uppi! Elada tuleb osata, mitte tagajärgedega võidelda!
k
kapp/ 21. oktoober 2021 16:54
täpselt.meil tööl kaks inimest,vaktsineerimata istusid kaks nädalat karantiinis.kodus olid naised koroonas.tegid oma teste,aga haigeks nad ei jäänudki.

j
Jutt üldjoontes õige/ 21. oktoober 2021 14:53
aga kus on laialdaselt kättesaadavad odavad usaldusväärsed kiirtestid? Miks neid ei osta riik suure hankena sisse? Näiteks kasvõi selle asemel, et taguda peaga vastu müüri ja kulutada asjatult raha propagandale, mis tulemusi ei too. Ma ei usu, et on ühtegi inimest, kes läheks külastama oma vanuritest lähedasi ilma, et enne ukse taga ennast ära ei testi. Sama ka töölt, poest või kust iganes koju tulles, kui kodus on riskirühma kuuluv inimene.
p
Piret/ 21. oktoober 2021 15:03
Kahjuks on päris palju ikkagi ka neid inimesi, kes keelduvad igasugustest testidest.
n
Nipik/ 21. oktoober 2021 15:26
Mine Euroapteeki ja osta: 10 eurikut test. Ja kui raha pole, siis mine ennast tasuta vaktsineerima ja vaktsineeri ka oma lähedased!
k
21. oktoober 2021 14:51
Kiik töi välja fakti, et riikides, kus vaktsineerimise % on väike on ka haiguse levik suur - see olevat töestus, et vaktsineerimine aitab!? -- Aga kas pole mitte asi hoopis sügavamel? Inimeste usks valitsuste soovitustesse on väiksem? ja see on siis korrelatsioonis nii vaktsineerimise kui ka riskikäitumisega! Ma ei usu, et 1500 nakatumisega päevas tekkib vakstineerimata inimesel soov minna kultuuriüritustele nakust hankima vöi charteriga lendama. Kuid ma usun, et vaxitud lähevad! Ja ei hooli ka TA soovitustest, mida me väga hästi teame. Ja 70% vaxitud + läbipodenud on piisavalt palju!
1
14.51-le/ 21. oktoober 2021 15:34
Nakatumist otsitakse isegi facebooki abil.Nii,et on igasuguseid.Ja see ei ole esimene kord.Arvavad,et põevad kergelt läbi ja rohkem ei haigestu.Aga oli ka juhtum,kus naine ka otsis seda varianti ja nüüd on surnud.
j
Ja on olnud ka juba variante/ 21. oktoober 2021 17:09
Kus vaxis ja suri suht kibeda peale seda ära...vaxikõrvalmõjude tagajärel.
t
to 15:34/ 22. oktoober 2021 20:15
v
väga kena/ 21. oktoober 2021 14:50
e
21. oktoober 2021 14:47
Enne ei vaktsineeri, kui ei ole saanud vaktsiiniostulepinguid lugeda.
a
Anneke/ 21. oktoober 2021 14:46
Miks on üldse välja jäetud see, et läbipõdenud inimesed suunatakse 3,4 ja max kuue kuu pärast vaktsineerima,sellega veelgi viirusest toibumata inimest kahjustades, siin võiks olla see sundus vabam,sest paljusel on 6 kuu möödudes alles palju antikehasid ja mõni pole üldsegi päris terveks saanud
p
Põhjusel/ 21. oktoober 2021 15:05
Antikehad on ainult üks väike osa selle viiruse vastu võitlemisest. Lisaks on vaja B, CD-4T ja CD-8T mälurakke, mida kõike on läbipõdemisel ligi 2 korda vähem kui vaktsineeritul. Läbiõdemise kahjustuste kohat eriti uute tüvedega tõttu , peaks infot igal pool olema..
n
Nipik/ 21. oktoober 2021 15:30
Kulla Anneke, gripp tuleb ka aeg-ajalt tagasi. Seda aitab vältida gripi vastu vaktsineerimine. Sama lugu koroonaga, lihtne ju!
I
???/ 21. oktoober 2021 17:12
Irja, mida sa siin tar.gutad, hambaarst otsib taga! Kibeda vutt-vutt hambaarstile!
s
Siil/ 21. oktoober 2021 14:45
Just selliste "väikeste" aluspõhimõtetete rikkumiste kaudu võibki demokraatlik ühiskond vaikselt liikuda totalitaarse kontrolliga ühiskonna poole. Kõik sellele tegevusele kaasaplaksutajad pooldavat kontrolli ja lükkavad hoogu juurde. Kas te tõesti ootate karantiinilaagereid (koonduslaagreid) nagu neid juba rajatud rohelisel mandril?
t
tehke suu lahti, ärge pobisege kahemõtteliselt habemesse/ 21. oktoober 2021 14:26
lugesin poole artiklini - hambanäitest nii palju et praegu parandatakse lööktöö korras ka terveid hambaid ja seda eksperimentaalpuuriga. ja see on kuritegu.
n
Nipik/ 21. oktoober 2021 15:32
Mitte vaktsineerijad on kurjategijad ja vaktsineeritute arvel elajad!
h
Hmm.../ 21. oktoober 2021 15:46
Osa inimesi on immuunkompromiteeritud nt. vähiravil olevad, mitmed vanemad inimesed, jne keda ei saagi vaktsineerida aga kelle elu seate teistkordselt ohtu teie, kes värdideoloogiliselt ei vaktsineeri ja kepsutate ringi nakatades teisi. Siis õiguskantslerile küsimus: kui vaktsiinvastane nakatab mõne sellise inimese, kes siis koroonasse sureb - kas siis võib süüdistada antivaxerit tapmises - ettevaatamatus, tahtlik ja teadlik tegu?
t
to Hmm / 21. oktoober 2021 18:17
minu naabril oli õde,kes põdes vähki.Ei olnud selline seisund,et seljatanud,ikka vaikselt vähk hingitses.Tegid mõlemad 2 korda vaktsiini ja vähk aktiveeris selle järel. Nüüdseks teda enam pole.Keda siis süüdistada, kas arste,valitsust või naist ennast.Ta oli juba paranemas.Sama seis on ka meil,väevõimuga vabatahtlikult sunnitakse.Mida rohkem piiranguid,keelde ,ja ahi.stamist,seda enam olen veendunud,et ei tee.Tekitate just vastupidise tulemuse.Ja konkreetne jutt-praeguse informatsiooni ajastul,kui igasugune info kättesaadav,siis kuidas saab ikka veel nii l.o.l.l. olla.
j
Joke/ 22. oktoober 2021 20:17
Lööktöö korras ja seda eksperimentaalhaamriga...
n
normaalne / 21. oktoober 2021 14:24
t
To normaalne/ 21. oktoober 2021 14:59

e
21. oktoober 2021 14:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Arvaja/ 21. oktoober 2021 14:54
Ei maksa kõiki oma lollusi kohe letti panna!