Krimi

VERDTARRETAV VIDEO | Päästja seisis hooletu juhi süül surmaga silmitsi: see kestis kaks sekundit, aga tundus terve igavik (69)

LISA KOMMENTAAR

hm 21. oktoober 2021 16:15
Mis asi on minimaalsed kriimustused? 🙂
sass 20. oktoober 2021 09:26
tere olen eluaeg sõitnud vilkuritega ja tea täpselt,et vilkuritega sõites ei tohi tekitada ohtlike olukordi,antud juhul on süüdi päästeautojuht!
sass 20. oktoober 2021 09:09
tere aga mina küsiks miks peab päästjate auto sõitma nii lähedale ees sõitvale autole,ees sõitev autojuht ei pruukinud üldse nähagi,et see tahab temast mööduda?Naad alustasid korraga mööda sõitu,
Peeglist näeb ilusti kui enne veendud, et kedagi ei tule. 22. oktoober 2021 10:15
Mina 20. oktoober 2021 06:51
Jah mis teha kui on niipalju autopededest rekkavendi.
e. 19. oktoober 2021 23:48
Kirjeldan uuesti 1 varianti rekkajuhi vaatevinklist. Sõidab mees mööda tüütut Tln ringteed, jääb traktori taha pikalt toppama, sest autosid tuleb pidevalt vastu, möödasõitu alustada ei saa. Jälgib tahavaatepeeglit nagu ikka (mitte vilumatu algaja või üliinimese kombel). Äkki otse ees tähelepanu haarav sündmus: vastutulev auto aeglustab, teeb ruumi. Ka ees ukerdav traktor tõmbab paremale. TÜÜPILINE teeandmine! Viisakas, isegi kohustuslik on seda molutamata ära kasutada. Reeglina pakutakse möödasõitu ju VABA TEE korral. Enamik käituks ses situatsioonis samuti, sest peegel on vaid 1 tegur 10-st.
e. 20. oktoober 2021 00:32
Muidugi ma soovitan igal juhul enne manöövrit peeglisse vaadata aga inimese tähelepanu on väga haavatav. Veendute seda kasvõi kõige lihtsamat mustkunstitrikki jälgides. Ärge pidage end üliinimesteks, pimesi hukkamõistjad! Mina ei mõista pimesi õigeks aga tean, et inimene pole jumal ja igatüht saab eksitada. A.j. tagantpoolt lähenev 10t rakett ei pruukinud kuidagi mahtuda muidu loogilisse liiklussituatsiooni pöörde alustaja peas. Ainus vihje taganttulijast oli ju loetud sekundid küljepeeglis värelev kaugusest paistev valguskriips. Hookus-pookus...?

njah 19. oktoober 2021 17:12
jah vanasti algajad rooli ei pääsenud ja 2 sekundi jooksul ´kindlasti sellist lugu ei näe,see lugu tuleb paar päeva hiljem kui püksid pestud
9/11 19. oktoober 2021 17:00
Saaks aru kui tegemist oleks 11. septembri rünnakutega, siis võiks sellist hulljulget kõikide eludega mängivat riski võtta. Aga kuhu tal siis nii kiire oli? Eks rekkajuht arvas samal ajal, et vastasuuna rekkamees annab hoopis talle ruumi traktorist möödumiseks. Rekka kabiini ju vaevalt taganttulevad sireenid kostuvad eriti kui mingi tümm või raadio käib.
Uskumatu 19. oktoober 2021 22:36
Et siis Sinu jaoks on mõistlikum ja võimalikum, et rekkale antakse möödasõiduks tee, kui et auto peaks tagavaate peeglisse vaatama enne manöövrit? Jah, kõlad tõesti nagu tüüpiline rekka juht.
a 19. oktoober 2021 15:20
No see kuskil sussiv omapead lõke lihtsalt ei õigusta ka minu arvates sellise riski võtmist üldse. Võiks vahet ka teha, mis on sõidu põhjuseks ja siis valida riske.
19. oktoober 2021 14:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Miinus viis 19. oktoober 2021 15:59
vist ei ole Liiklusseadust näinud? Veelvähem õppinud.
ert 19. oktoober 2021 22:15
Sinusugused tolad istuvad nende veokate roolis kes vilkuritega autodele ette keeravad.Sellised peaks ülejäänud elu jala käima ja töövahendiks labidat kasutama ja punkt!
trucks 19. oktoober 2021 14:28
Olles lugenud veoautojuhtide foorumeid jäi meelde, et veoauto küljepeeglid ei ole piisavad, et oleks hea ülevaade selja taga toimuvast. Paluti sõiduautodel arvestada sellega möödasõitudel. Tee end varakult nähtavaks, tuled peavad kindlasti põlema (Eestis kohustuslik) ja vihmas ja/või hämaras veendu 2x, et möödasõit oleks ohutu. Kahjuks näen maanteel pidevalt, kuidas sõiduautojuhid suhtuvad veoautosse nagu oleks tegemist jalgrattaga.
Olgem ausad! 19. oktoober 2021 13:11
Ei ole see päästeauto juht ka ilma süüta! Kes soovib, võib Liikusseaduse need punktid üle korrata.
vana taksojuht 19. oktoober 2021 12:12
kallurijuht on pime, kurt, ajuta
oled seal kus oled, ei jõua enam ei edasi minna, tagasi tõmbuda ja pidurdaminegi ei aita 19. oktoober 2021 11:41
Ei päästa vilkurgi kui vilgutaja kiirus on nii suur et tavaliiklejad lihtsalt ei jõua normkiirustega liigeldes enam midgi ette võtta.
vana pritsuauto juht 21. oktoober 2021 01:04
ei ole kiirus kosmiline,see üle 100 ei lähe

Karm aga lõpp hästi 19. oktoober 2021 11:31
Päästeauto juhile 10000 punkti reaktsiooni ja tunnetuse eest, ei teinud midagi valesti - kõik elus, mis on kõige olulisem. Mida õppida - veokijuht ikka peeglisse vaatamist! Traktorijuht peaks üle vaatama paremas servas sõitmise ja kogunenud kolonni mööda laskmise. See olukord tõendab, et vaja on neljarealisi teid, mis säästavad elusid - mitte roherumalate mõtetut ideoloogia üllitist railbaticut...
Selleks, 19. oktoober 2021 12:05
et vahel harva mõni päästeauto sõidab, on vaja neljarealist teed :)?
Jah ka 19. oktoober 2021 12:22
Sellepärast aga olukord = möödasõit = mida kauem vastasuunavööndis seda ohtlikum. 4 realisel pole vaja vastassuuna vööndisse minna. Tänavu päris palju juba hukkunud selle. tõttu - alles oli bmw ja noored mootorattal. Sulle see ka naljakas või - reilbaltic roheline surm.
on 19. oktoober 2021 16:09
ainult hetk milles elame praegu, pole paremaid, halvemaid aegu...saan aru päästeauto kahekordsest möödasõidust- kui eesliikuv veoautojuht vaatas peeglisse siis veel ei paistnud taga kedagi ja edasi keskendus möödasõidule, st vaatas kuidas eesolijast turvaliselt mööda saada aga..kiired masinad tulid kohe kõrvale ja kui nüüd veoautojuht süüdi tunnistatakse, siis on liiklusseadus vaja ümber teha- sõitke nii, et pilk koguaeg vasakus peeglis! Halb kokkusattumus lihtsalt oli aga vanajumal säästis kõiki elusid, see on peamine.
veidi teades 19. oktoober 2021 10:21
Innar on väga sümpaatne noor mees, tegeleb juba pikalt selle ametiga, edu sulle kõiges!
... 19. oktoober 2021 09:46
Eks Päästeamet peab ka arvestama sellega et meil iga kolmas juht joobes.
Võiks ju kaine mehe rooli panna. Vahetuses üks ikka kaine on. 19. oktoober 2021 20:38
Liikleja 19. oktoober 2021 08:58
Iga autojuhi õudusunägu on kui vastutulev auto alustab manöövrit,see päästeauto juht peaks vabandust paluma ,oma õigustamise asemel
Ära plära 19. oktoober 2021 09:15
Ameerikas jäävad enamik kiirteel sõitjaid tee äärde seisma, kui tagant operatiivmasin läheneb.
Kui kõik jälgiksid 19. oktoober 2021 09:17
täpselt liiklusseadust, avariisid ei olekski. Olen nõus, päästeauto juht hindas ennast üle. Kas traktorist möödasõitja suunda näitas, siit ei selgu. Aga vastutulijat oleks pidanud päästeauto juht nägema.
kiirtee seadusi on võimeline tavaolukorda üle tooma vaid idi oot 19. oktoober 2021 11:42
kiirtee seadusi on võimeline tavaolukorda üle tooma vaid idi oot
...... 19. oktoober 2021 08:56
Vaatasin ja külmajudinad tulid kehale. Mitte kunagi ei tahaks sattuda sellisesse olukorda, nagu see päästeauto juht.
kui palju on neid alarmsõidu tegijad, kes ise ei arvesta teiste liiklejatega 19. oktoober 2021 07:39
kui arvate, et liiklejad teid näevad ja kuulevad-EI. Ülbusest arvate, et olete nähtavad ja kuuldavad, aga ise sõidate suhtumisega, et meie tuleme ja olgu tee vaba. See ei ole nii. Tehke kampaania, mis on kampaania, et teid kuuldakse ja märgatakse. Ja neid noori nolkvõmme, kes koolipingist tulnud ja inimesi surnuks sõitnud on ja vastutust ka ei järgne, siis alustage ka nende koolitamisest, et vilkur ja sireen katusel ei anna veel eesõigust vaid ka teistega arvestamist ning lugupidamist kõikide liiklejate suhtes.
juss 19. oktoober 2021 07:56
Vilkur ja sireen katusel just annavadki eesõiguse alarmsõidukile.
to juss 07.56 19. oktoober 2021 08:42
jah seadus annab eesõiguse, aga kui kahe kõrva vahel midagi ei ole, siis on niisugused juhid ohtlikud nii endale kui ka kaasliiklejatele
Mati. 19. oktoober 2021 09:20
Kui sina oleksid hädas ja see alarmsõiduk sinu juurde sõidaks, siis sa räägiks teist juttu.
ega ei tohigi midagi kritiseerida 19. oktoober 2021 09:30
eestlane ju kohe solvub
19. oktoober 2021 09:42
Just vilkur ja sireen annavad päästeautole eesõiguse. Õpi uuesti liikluseeskirju.
To 09:32! 19. oktoober 2021 09:59
Kas ka vastutulijale laupkokkupõrget sooritada? Kontrolli oma seadused ise üle!
kama kaks 19. oktoober 2021 10:22
Kui operatiivsõiduk sinu juurde väljakutsele sõidaks, siis sa vist ei arvaks, et vilkuriga ja sireeniga sõites tee vabastamise ootus oleks "õlbus".
huvitav 19. oktoober 2021 10:54
Kas sa räägiks sama juttu, kui nad sinu poole teel oleks kui sul hädaolukord käes?
tuleb tõdeda, 19. oktoober 2021 11:23
et alarsõiduite juhtide hulgas on neid juhte kes Ei saa aru millist sõidukit nad juhivad. See, et LS annab nendele õiguse kõrvale kalduda seaduses kirjasolevatest nõutest ei anna mingit õigust sõita nii kuidas jumal juhendab. Alati on neid juhte/jalakäijaid kes ei pane tähele vilkuritega (sireeniga) lähenevat alarmsõidukit ja astuvad/sõidavad ette, tulemus on laip või invaliid eluks ajaks. Vilkur ja sireen katusel ei anna kunagi eesõigust alarmsõidukile, need annavad õiguse seaduse nõudeid mitte täita tingimusel, et ON tagatud ohutus. Koolitage operatiivsõiduki juhte!
pääste 19. oktoober 2021 12:33
Oled paras jutupaunik,diivanikommentaator. Oli ju näha,et päästjale vastusõitev rekka jäi seisma,oleks see kallurijuht tahavaatepeeglisse vaadanud,poleks ta ,traktorist, möödasõitu alustanud ja avarii oleks toimumata jäänud.Oletan,et vennike lobises dispetšeri või logistikuga.
IQ 19. oktoober 2021 07:38
Mida te ühelt rekkajuhilt ikka tahate.
pühavaim 19. oktoober 2021 07:35
Video järgi otsustades võttis päästeauto juht ette liiga riskantse manöövri.

Bmw530 19. oktoober 2021 06:32
Päästeauto juhi jutu järgi umbes nii,kui vikkuritega autot näed tee vabaks,ja sõida kraavi.algne autojuht,kogemused puuduvad.
Miks 19. oktoober 2021 05:49
osad inimesed peatuvad kui vastu tuleb alarmsõiduk?Soomes on paljud pääste ja kiirabi juhid öelnud,et teised juhid sõitke omas tempos edasi ja hoidku paremale tee serva kui võimalik.Nii viidab vähem aega.Küll päästeauto leiab koha kus mööduda ja vähemalt saab edasi liikuda.Igapäevase liiklejana näeb palju juhte kellel on kõrvaklapid sõiduaeg peas ,ei sellised näe ega kuule midagi ja on selliseid kes meelega ei lase operatiivautot läbi.
Soomes on paljud pääste ja kiirabi juhid öelnud,et teised juhid sõitke omas tempos edasi ja hoidku p 19. oktoober 2021 06:39
Seda samajuttu räägiti juba Eestiski 20a tagasi A uusi lambaidlisandub igapäev autokoolidest liiklusesse
J 19. oktoober 2021 05:40
Mis sellel ettekeerajal hakkas? Samas, kui ei oleks ette keeranud, siis ikka päästeauto oleks kotti jäänud. Väga kummaline olukord.
...... 19. oktoober 2021 08:59
Lisaks vaatamisele tasuks ka kuulata, mida päästja räägib. Ta ju arvestas kaugelt, et vastutulev rekka peatus tee pervel ja ta oleks mahtunud keskjoonel sõites kahe auto rea vahelt läbi, aga ta ei osanud arvestada, et tema reas rekka keskjoonele ette keerab.
Anni 19. oktoober 2021 11:31
Ûtled selle video põhjal ära et päästeauto poleks mahtunud möödasõidule, kuigi kallurijuht oleks mahtunud sestap ta üldse alustas möödasõitu traktorist????!? Kui palju on kalluri kabariidid päästemasinast väiksemad/suuremad?? Kotti jäi sinu nüri mõistus mis ei suuda analüüsida.
Jalgrattur 18. oktoober 2021 23:31
Ega päästeameti autojuht sammuti arutuid riske võtta ei tohiks,antud videos puhtalt oma sõidu viga
Dilemma 18. oktoober 2021 23:27
Aga kui ikkagi need alarm sõidukid ei riskiks. Ootaks see 5 sek selle autorongi taga kuniks vastassuunas tühi? Või kesklinnas need kiirused mis arendatakse? Tuletõrje laseb sõles 90ga... Maanteel 2+2 trassil teinekord saab olematu ületuse eest trahvid koos jutuga, et kui palju laipu ma võisin teha jne... Meie reeglid, teie reeglid. Alarmsõiduki juht ei ole üliinime e ja paratamatult teeb vigu ja riskib süütute eludega. Õnnetus kuhu kiirustavad ON JUBA JUHTUNUD ja seda fakti ei saa muuta. See mõni minut varem kohale vs mitmekümne teise inimese elud ei ole ju võrdne.
..... 19. oktoober 2021 09:01
Kui oled sattunud õnnetusse ja ootad abi, siis iga lisaminut tundub kui igavik. Lihtne mõelda, kuhu neil kiire, aga kui Sina ootad ani, siis raudselt mõtled teisiti.
eksole 19. oktoober 2021 10:38
Loe artiklit: päästjad kiirustasid järelevalveta jäetud lõkkeaset loputama...
säde 19. oktoober 2021 14:24
Tuli on väga ohtlik ja võib ülikiiresti levida. Konkreetset lõket ei tea aga kui päästeauto kiirustas siis võiski olla kiire.
Päästeauto juht ei arvestanud riski faktoreid ja läks jõuga riski peale välja 18. oktoober 2021 22:39
18. oktoober 2021 21:55
Pole eriti midagi lisada peale selle, et s1bulatest rekkajuhtide ajuehitusel on väga silmatorkavad sirbi ja vasara deformatsioonijäljed.

e. 18. oktoober 2021 21:33
Mind on alati hämmastanud kommentaatorite 'empaatiavõime'. Esmamulje videost oli, et maantee jäi päästeautole kolmanda sõidurea moodustamiseks pisut kitsaks. Aegsalt peatunud rekka paiknes teeserva plekkpiirde tõttu praktiliselt keset sõidurada. 90 km/h rekkade (ja traktori)vahelt läbi kihutades jäänuks päästeautol kummalegi poole peegleid max 0,5m ruumi (kes pakub rohkem?). Traktorist möödasõitu alustanud veokijuhti mõistmiseks tuleb esmalt küsida, kui kaua ta aeglase kulguri taga oli tiksunud ning kui sageli tavaliselt alustab kolonniga viimasena liitunu hulljulget möödasõitu?
e. 18. oktoober 2021 21:51
Püüan ise vastata: Traktori taga ca 50-ga tiksunud rekka juht ootas juba ammu võimalust möödumiseks (kutselised juhid ei talu vähimatki kiirust alla lubatud max kiiruse). Teiseks, kui sa oled pika kolonni eesotsas, on vähe tõenäoline, et keegi kolonni sabast alustab üliohtlikku möödasõitu, pealegi tõmbas 'uimerdav' traktor nagu tellitult paremasse teeserva ja ka vastutulev veok näis hoo maha võtvat. Traktori taga konutaja mõtles: kas nüüd või ei kunagi, keeras rooli vasakule ja andis gaasi. Ta sabas sõitjatel oli rohkem aega peeglit passida. Ka traktoristil, kes teadis, et takistab liiklust.
18. oktoober 2021 21:58
Traktoril puudus ohutusvilkur. Mujal maailmas ei tohigi selline s1talaotur maanteel sõita.
Juht 19. oktoober 2021 08:15
Traktorist mööda saamine pole vabandus, et põhjustada laupkokkupõrge. Alarmsõidukil on õigus teha väljasõidul möödasõidu manöövreid ja teistel autodel on kohustus teed anda. Möödasõit ilma peeglisse vaatamata ja ristmikul on liiklushuligaani tundemärk ning pole mõtet üritada kaastunnet tekitada.
Juht 19. oktoober 2021 08:18
Teiseks, sa pole ilmselgelt vaadanud algset artiklit, kus on tee äärde tõmmanud veoauto taga sõitja video. Veoauto oli ilusasti tee ääres ning ruumi oli alarmsõidukile piisaalt. Traktorist möödasõitja alustas möödasõitu enne ristmiku üle pideva joone. Ikka peaksime talle kaasa tundma?
kae perra 18. oktoober 2021 21:31
Et siis aasta oli 2018...
18. oktoober 2021 21:08
kuidas on vöimalik,. et veoauto on nii udune, et ei näe numbrit ega juhti ega seda kas suunda ka näidtakse. Väga vilets ajakirjanikutöö. Ma olen veenudunu, et see on manipuleeritud video!
James Blond 18. oktoober 2021 20:00
Küljepeeglid ja tahavaatepeeglid on ilmselgelt mõeldud huulte värvimiseks ja soengu sättimiseks. Kes avariis süüdi jäi ja kas rekkajuht juhiluba ka pidi tegema minema?
18. oktoober 2021 19:22
rekkasid on meie teedel ikka liiga palju ja neile tuleks karmimad karistused ja suured teede maksud peale panna
Onari Kämmal 18. oktoober 2021 19:29
Rekkadel on juba raskeveokimaks ja teekasutustasu, lisaks maksavad kütuse pealt kütuseaktsiisi. Mis makse neile veel peale panna?
to:Onari Kämmal / täna 19:29 18. oktoober 2021 20:31
Mõistuse puudumise maks
18. oktoober 2021 18:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
näppis mida näppis 18. oktoober 2021 19:17
aga vilkurite ja sireenide huilates ei saa lennata silmad ruutus
Alarmsõiduki 19. oktoober 2021 05:54
õigustega kaasneb alati liiklemisel vastutus ohutuse tagamisel. Avariide korral on süüdi suurema vastutuse haldaja, harva ka vastupidi.