Eesti uudised

Valimisaktiivsus oli 54,8%

VALIMISBLOGI | 38 mandaati saanud Keskerakond kaotas ainuvõimu Tallinnas. Milline tuleb uus koalitsioon? (565)

LISA KOMMENTAAR

Anna 20. oktoober 2021 12:12
Reinsalu läks luuaga pühkima ega märganud et luud unus jalgevahele. Madallennul tõmbas teadmatusse. Hale räuskamine isamaalt.
eu 20. oktoober 2021 11:54
sm. kolvart vägistab seda eesti keelt, kui seda tegi omal ajal sm. karl vaino!!! Kaks ääretult sarnast tegelast - vene keelset/vene meelset!!!
Uus võim: 19. oktoober 2021 14:38
ostavad teenusena sisse 18. oktoober 2021 20:47
Kedagi ei tule, saavad ise hakkama
Kodanik 18. oktoober 2021 17:52
Et milline tuleb uus koalitsioon, no siin pole vaja kaua mõelda, eks ikka kesk+reform, nad ju väärivad üksteist, ühed mustad mõlemad.
Timbulimbu 18. oktoober 2021 16:31
Kõlvart saab edu nautida ainult seetõttu ju, et venelased ei vali teisi parteisid. Ja venelastele sobib venestunud asiaat, kes seisab nende spetsiifiliste huvide eest.
antu 20. oktoober 2021 07:33
nii on 18. oktoober 2021 16:07
Nüüd oleks vaja Isamaad luuaga minema pühkida,see oli väga hea õppetund Reinsalule
Õiglane 18. oktoober 2021 13:43
Nüüd muutub tallinn palju läbipaistvamaks kuna ainuvõim jääb ajalukku!

Jah 18. oktoober 2021 13:27
Need, kes õpetasid hulk aastaid tagasi maarahva lugema ja kirjutama, mõtlen siinkohal Saksamaad ja sakslasi, ei usalda digivalimisi. Meie oleme siis vist targemad kui sakslased ? Kes seda usub, pöörduge hulluarsti poole.Me näeme, et digivalimisel ei sobi kontrollkood, tekib katkestus, kellaaeg läheb valeks, nimed tõlgitakse ja rida asju, mida spetsid märkasid.Aga, maarahvas erinevalt vanast euroopast ja tegelikult kogu maailmast, usub, sest öeldi, et on kõik korras.
lugeja 18. oktoober 2021 16:34
No Juur ja Kivirähk rääkisid ka Rahva omakaitse raadiosaates, et mõlemil oli tegu e-hääletamisega. Kellel tuli teade error, kellel lihtsalt veateade. Hääletasid siis mitu korda.
Valija 18. oktoober 2021 13:03
Valimised ju näitavad, et rahvas toetab linnapeaks Kõlvartit. Muud võimalust pole.
nii on 18. oktoober 2021 16:35
See on peamiselt vene rahvas, kes toetab.
Lauri 18. oktoober 2021 16:35
Pole mitu aastat valimas käinud ja sa kirjad rahvas valib...
eu 20. oktoober 2021 11:58
Kõlvartil taga terve Lasnamäe sisserännanud koos vene saatkonna toetusega!
Reklaami Hero 18. oktoober 2021 13:01
Kõik teised informeerivad artikklid valimistest on tasulised . Leht on paksult reklaami täis , millega ta niigi küllalt teenib . Leht peaks ju ükskord ometigi märkama , et keegi osta neid tasulisi lugusid . Ma saan aru , et mõni artikkel on tasuline , aga siin lehes on lausa 80- 90 % .
No 18. oktoober 2021 13:47
Peadki maksma selle eest, et teada saada, kes meid valitsevad.
Anna 18. oktoober 2021 12:45
Ka ka on refid mutta vedanud. Issi kombel ikka stiilse põhjalikkusega. Kõlvart ongi ainsam linnapeakandidaat. Midagi ei ole teha. Teised erakonnad lihtsalt sõimavad ja konstateerivad kui kehvasti kõik on. Ainsam kes debatiski reaalsustaju ei kaotanud oli martin helme.
Annake 18. oktoober 2021 12:58
Tal pole seda taju olnud,tähendab pole midagi kaotada.
Tsuksi 18. oktoober 2021 12:33
Reinsalu võib ainult unistada.
kahjuks 18. oktoober 2021 18:16
oskab Reinsalu vaid haukuv - räuskaval toonil rääkida. See on vägagi ehmatav.
Jij 18. oktoober 2021 11:44
Viis viimast arvamust ja arvustust näitavad tõesti sinu ajuehituse puudulikkust. Lamedik, ahah,ji ja mida kõike suudad suust välja ajada. Nimesid palju aga mõistust ei jagu.
Kkk 18. oktoober 2021 12:33
Aga sina oled lamemaalane ja sinusugust puudulikku kirjeldasingi
Lamedikud 18. oktoober 2021 11:29
Ju lamemaalased said nii vähe hääli sest nende valijad ei ole digipädevad ja suuremal osal on raskusi kirjutamise-lugemisega. Ainult 1000 superrumalat käis lamemaalasi valimas, neid on eeldatavasti rohkem…
to Lamedikud 18. oktoober 2021 13:22
Aga ikka kõige, kõige rumalam see sõimaja siin. Muuga silma ei paista, siis sõimu ja solvangutega ikka. Väga rumal ja hariduseta inimene.
Lamekad 18. oktoober 2021 17:39
Sinusugust rumalat lamemaalast võib valimatult sõimata. Kebi nüüd vaktsineerima või mine oma urgu tagasi.
18. oktoober 2021 11:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lamemaalane 18. oktoober 2021 11:16
Intelligentse inimese kommentaari tunneb ikka kohe ära..

Look Marie 18. oktoober 2021 10:51
Ärge andke oma kohta käest,te olete võitjad ,te olete parimad, mida ütleb rahvas, kes teid valisid. Ikka edasi uute üleriigiliste valimiste poole.Soovin teile õnne ja ikka edasivõitude poole.
Seda teab iga üks, 18. oktoober 2021 10:39
et rattaga saab kiiremini mäest alla kui üles!
Pärnakad on 18. oktoober 2021 10:33
ainsad, kes teavad, mida Eesti vajab ja oskavad hääletada, kuidas peab! Aitäh, pärnakad!
... 18. oktoober 2021 19:43
eks metanool ja kaklemine on oma jälje jätnud :D
18. oktoober 2021 10:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Jbb 18. oktoober 2021 13:26
Jälle üks harimatu tüüp. Kuidagi nagu palju neid viimasel ajal esile kerkinud.
to to jbb 18. oktoober 2021 17:40
Sa oled see põhiharidusega gabtšenko valija vä?
akka 18. oktoober 2021 10:21
HURRRRAAAAAA isamaalased saavad jälle võimutseda targalt. On isiklik kogemus isamaalasest linnaametnikuga suhtlemisel.Midagi jubedamat ja rõvedamat pole seni kuulnudki. Kuidas täielik daam IRVITAS mehe üle,kes oli kaotanud oma ettevõtjast ema ning läks nõu küsima,mida tema osaühinguga saab teha. Sellist irvitamist pole kuulnud ei enne ega päürast. Nii et nüüd on jälle head loota
Mis on valimisliit? Valimisliitudes kandideerisid vanadnäod, p..sekukkunud... 18. oktoober 2021 10:17
.. erakondlikud poliitikud, kes said nii oma musid puhtaks pestud. Hea näide on Türi vald, kus kogus enim hääli punamadrus ja sots Läänemets???? koos oma poollillade kambaga. Ma ei saa aru, miks teda valiti- egas valimisliit ei muuda sotsi sisu. Õnneks tegi ka Ekre seal hea tulemuse. Ps. Palju "õnne" ka Narvale, kes said omale Raigi.
tvvaataja 18. oktoober 2021 09:39
Palju ta seal ikka nii aotas. Linnapeal on tugevad linnosade valitsused, kus eesotsas sõbralikud ja teotahtelised noored mehed. Rahva suhtes ollakse siirad ja käiakse koos rahvaga üritustel, nendega aetakse juttu ja küsitakse , mida rahvas arvab. Mis vanadele inimestele meeldib, on tasuta parkide konsterdid ja kus saavad ka jalga liigutada, kes viitsivad.Tehke teised järele. Lastele on spordiväljakuid ja mänguväljakuid avatud, lihtsalt kohti kus peredega jalutada.
Roheline 18. oktoober 2021 09:57
Jälle see Kõlvart võitis. Järgmised neli aastat sõidab meie Zuzu Tallinnas ainult hobusega ja siis me teile alles näitame.
Mart 18. oktoober 2021 09:14
Loodan ,et Jüri ometi nüüd astub erakonna juhi kohalt tagasi ,sest Kõlvart on tegelik tegija!
akka 18. oktoober 2021 10:22
kas Mart on see, kes tegi meitile 75 tuhat sundüürnikku ja sõitis merd nIgu NOA? Või on inime ?
Endine Tallinlane 18. oktoober 2021 11:29
Nemad ei pea vastuta ma Edgari varastamiste eest!!!! Oluline pole mitte erakond, vaid inimene ise ja mul pole kummagi vastu midagi. Alguses ma ka Kõlvartit ei sallinud, aga ta on selle vähese ajaga piisavalt palju suutnud teha sellepärast suhtun respektiga!!!! Laske inimesel ende tõestada, ärge tümitage koguaeg!!!

Naine 18. oktoober 2021 08:37
Jumal tänatud, hakkab ka pealinnas paremuse poole minema, siiani on ainult mustad ja auklikud tänavad, mõttetu transport, pool lasnamäge on linnavalitsuse palgal.
eriti hea 18. oktoober 2021 09:11
saad ka nt bussisõidu eest maksta!
vastuseks kommunistlikule ausale naisele 18. oktoober 2021 10:38
loodate ilusaid lillelisi uulitsaid !!!Tubli. Tubli Ja eestlased kimavad isiklikke kopteritega, tramm kaob, troll kaob,buss kaob- sest liikluse müra häirib ausaid kommuniste . Pool lasnamäge on linnavalitsuse palgal ja see linn on kindlasti Dallas või Shangai. Aus leninlane ei kannata, et Lasnamäel on koolid, poed, töökohad, tohtrid. Aus leninlane nõuab, et Lasnamäe oleks sama õitsev kui Vaivara, Sirgala, Sonda Õigesti nõuab, sest vihkab taastatud vaba rii´gikest,
Karavan liigub edasi 18. oktoober 2021 11:20
Naiivne oled.. Midagi sisuliselt ju ei muutu. Või on kunagi valimistega midagi muutunud?
Hea, et on TASUTA transport! 18. oktoober 2021 11:34
Ole õnnelik, et saad tasuta sõita! Tasuta bussisõit EI OLE mõttetu!!!! Kunagi varem pole inimesed tasuta saanud sõita! Vbl sina rikkurina ei oska seda hinnata!!!
18. oktoober 2021 13:36
Need vabad bussisõidud Tuleks Tallinnas ükskord tõesti ära kaotada. Seal ju rikkad ja ilusad, küll jõuavad pileti ka osta. Kuidas teised linnad peavad sõidupileti muretsema? Tartus näiteks ref juba mitukümmend aastat juhib, kuid midagi ei ole selles suunas liigutanud .Tallinn peab oma vanakesi senini meeles, Tartus ei.
18. oktoober 2021 13:37
Need vabad bussisõidud Tuleks Tallinnas ükskord tõesti ära kaotada. Seal ju rikkad ja ilusad, küll jõuavad pileti ka osta. Kuidas teised linnad peavad sõidupileti muretsema? Tartus näiteks ref juba mitukümmend aastat juhib, kuid midagi ei ole selles suunas liigutanud .Tallinn peab oma vanakesi senini meeles, Tartus ei.
ccc 18. oktoober 2021 13:37
Need vabad bussisõidud Tuleks Tallinnas ükskord tõesti ära kaotada. Seal ju rikkad ja ilusad, küll jõuavad pileti ka osta. Kuidas teised linnad peavad sõidupileti muretsema? Tartus näiteks ref juba mitukümmend aastat juhib, kuid midagi ei ole selles suunas liigutanud .Tallinn peab oma vanakesi senini meeles, Tartus ei.
ccc 18. oktoober 2021 13:38
Need vabad bussisõidud Tuleks Tallinnas ükskord tõesti ära kaotada. Seal ju rikkad ja ilusad, küll jõuavad pileti ka osta. Kuidas teised linnad peavad sõidupileti muretsema? Tartus näiteks ref juba mitukümmend aastat juhib, kuid midagi ei ole selles suunas liigutanud .Tallinn peab oma vanakesi senini meeles, Tartus ei.
ccc 18. oktoober 2021 13:38
Need vabad bussisõidud Tuleks Tallinnas ükskord tõesti ära kaotada. Seal ju rikkad ja ilusad, küll jõuavad pileti ka osta. Kuidas teised linnad peavad sõidupileti muretsema? Tartus näiteks ref juba mitukümmend aastat juhib, kuid midagi ei ole selles suunas liigutanud .Tallinn peab oma vanakesi senini meeles, Tartus ei.
ccc 18. oktoober 2021 13:40
Need vabad bussisõidud Tuleks Tallinnas ükskord tõesti ära kaotada. Seal ju rikkad ja ilusad, küll jõuavad pileti ka osta. Kuidas teised linnad peavad sõidupileti muretsema? Tartus näiteks ref juba mitukümmend aastat juhib, kuid midagi ei ole selles suunas liigutanud .Tallinn peab oma vanakesi senini meeles, Tartus ei.
Normaalsus võidab 18. oktoober 2021 07:54
EKRE edu on igalpool Eestis mäekõrgune, veel paar aastat ja ongi ainuvõim käes.
To normaalaus 18. oktoober 2021 10:07
Ekrel ja edu? Nalja teed või. Ple vabariigi ei suudetud isegi niipalju hääli koguda, kui riigikogu valimistel. Martin oli valimisstuudios lausa nutma puhkemas, üks õhuloss järjekordselt purunes.
elagu partorgid! Ausad ja ehtsad leninlased 18. oktoober 2021 10:24
aga selleks tuleb jälle lätlaste maalt viinuskist,palsamsit ja saldejumsi tuua Ja siis suhtutakse EV rahakotti loovalt ,
😊😊😊🥴 18. oktoober 2021 11:37
Unista edasi!!!! 😊😊😊Sinnamaani jõuavad nad piisava lt kaua ämbreid kolistada!!!!! Vara rõõmustada!!!
hahhaaa 18. oktoober 2021 19:46
EKRE saab ju isegi e200 kotti :D vaata palju tõusis e200 vs ekre, järgmine valimine ületab e200 ekret nagu naksti
Rehvaormi 18. oktoober 2021 07:50
kelmid vargad petised väljavisata kõikidest omavalitsustest
aga sallime 18. oktoober 2021 16:31
ja kuha nad läheksid, nemad harjunud hoolitsema oma taskute eest ja meid koorima .
18. oktoober 2021 07:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Reform 18. oktoober 2021 07:50
Reformile 18. oktoober 2021 10:08
Sa isegi niipalju ei tea, et lamemaalased ja ekre üks punt.
juku 18. oktoober 2021 07:07
mida te seal jällegi sobrate-volikokku saavad need inimesed kes said enim hääli ja köik..mitte erakonda ei valitud-VALITI INIMEST SELLELE KOHALE saage ükskord aru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kes said enim hääli need ka peavad sinna minema!!!!!!
Margus 18. oktoober 2021 07:00
Sisuliselt jäi KE-l nüüd täpselt üks mandaat puudu järjekordsest enamusvõidust. Mille võttis neilt üsna tõenäoliselt mitte RE, vaid EKRE. Mida minu aju ei suuda kokku sõlmida, on järgmine: kuidas juhib Eesti valitsust endiselt erakond, mis positsioneerib ennast ettevõtluse eest seisjaks ning on suutnud varasemalt mängida KE kätte ainuvõimu Eesti majanduse kantsis Tallinnas, nüüd aga kaotas siin veel täiendavalt oma toetust? Kas natukene häbi ei ole oma valijate ees?
18. oktoober 2021 03:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jaanus 18. oktoober 2021 07:26
Keski ei saa usaldada. Täna mõtlevad nii homme naa.

18. oktoober 2021 02:26
Ma ei saa aru, mis rõõmukisa. Ta ju ei kaotanud. Kaljulaid käis juba kõlvarti juures pugemas ja küll mõni sots veel uppuvalt laevalt põgeneb ja keskil on hääli üle 40.
K e lle asi???? 18. oktoober 2021 02:18
No ja siis???? Mis sellest siis on??? KEEGI on väga õnnelik selle üle või??? Oluline on hoopis see, et nüüd on seal mitmeid huvita v a id inimesi!!!
Kk 18. oktoober 2021 01:29
Reformil kuidagi eriti halvasti läind.. kas ostsid liiga vähe hääli?!
E 18. oktoober 2021 02:15
E 18. oktoober 2021 02:15
18. oktoober 2021 09:34
Selles, et neil halvasti läheb, on suur osa Kajakese saamatuses peaministrina.
ja arvatavasti polnud paljusid ID kaarte säilitatud. 18. oktoober 2021 10:26
kui E ei toiminud vastavalt käskudele, siis IT kutid kõlguvad
villu 18. oktoober 2021 00:50
Ilma keskerakonnata Tallinnas koalitsioon moodustada on veel nõmedam kui Keski EKRE ja Isamaa eelmine valitsus
Ikka ekreeeeee 18. oktoober 2021 00:25
Kõva töö tehtud ja nüüd hakkame vilju nautima😀
sillad lammutatakse 18. oktoober 2021 01:53
Ekre okupeeris Pärnu ära
Oravad 18. oktoober 2021 06:34
Tuleb jäädavalt Tartustväljap.eksta Aastaid linnas võimul a linn näeb väljakuiORAVAPE.RSSEA.UK. Aastaid on nad linnakassaga vaid omavtaskuidtäitnud😳
Ikkale 18. oktoober 2021 10:11
Tunnen kaasa, ekre viljad jäid kõik valmimata. Ainult rohelised ja kibedad vissid.
To sillad... 18. oktoober 2021 10:12
Pärnust on saanud harimatuse kants.
Oravatele 18. oktoober 2021 10:15
Ekrel on viinamarjad hapud. Nende õhupallid läksid suure pauguga lõhki. Väga imelik linnapeakandidaat neil, aga kibestumus on suur.
Konn 18. oktoober 2021 00:04
No ma pean ütlema et Eesti rahvas on õnneks suuremalt jaolt tark rahvas. Ainuke EKRE pesa on Pärnus. No ma ei tea, kas nad ei saanud seal turismilinnas aru , et ükski turist ei tule Eestisse kui me ei vaktsineeri siin ennast. Ärge seal Pärnus nüüd lootkegi mingit turismitoetust kui ise selle jama endale kaela tõite…
Issver 18. oktoober 2021 00:12
Arvasin, et Pärnus on ka targad inimesed. Aga tuleb välja, et kõige rumalamad. Ekre kants 😂😂😂muidugi paras, kes keelas valima minna, et neutraliseerida poetaguste ja lamemaalaste hääli
Q3 18. oktoober 2021 01:13
Jaura oma süstihoisiannat edasi,kõik spaad ja suvel randa minejad olgu süstitud,ise ka aru saad oma kajakatruuduse absurdist.
Q3 18. oktoober 2021 01:13
Jaura oma süstihoisiannat edasi,kõik spaad ja suvel randa minejad olgu süstitud,ise ka aru saad oma kajakatruuduse absurdist.
vax-perses 18. oktoober 2021 03:59
pärnakatel on turistidest kõrini, ainult kusevad ja lõhuvad seal avalikult
sinus on oravat 18. oktoober 2021 04:23
ja reformi all orjaelu elada on sinu unelm?
To sinus on oravat 18. oktoober 2021 10:20
Kui sul orjaelu, siis jääb ainult kaasa tunda. Ju ikka haridusest ja hakkamisest puudu, sellised jäävadki orjadeks. Ei ülenda ka ekre teid kuningateks, selles võite kindel olla. Igaühele vastavalt tema panusele, nii oli, on ja jääb, ükskõik kes meid valitseb.
Konnale 18. oktoober 2021 14:03
Kas see on mingi ähvardus?
Hhh 18. oktoober 2021 00:03
Muidugi, imelikele lamemaalastele on kummaliselt palju hääli antud - toompea ukse taga mitu kuud tuianud i dioot-lamemaalane gabtšenko on saanud hetkel suisa 50 Põhja-Tallinnas. Kas need kes selliseid külal olle valivad on veel vähem koolis käinud kui nende kanditaat? Põhiharidusega 😂😂😂
suleline 17. oktoober 2021 23:51
Jälle peod rahva kulul...

Q3 17. oktoober 2021 23:36
Tore et tuimad oravavalijad on jätkuvalt liibumas pentuse ja paeda nimede külge,mis neil valijatel vigastus kll on...
Q3-le 18. oktoober 2021 10:21
Sinus on näha kadedust!
17. oktoober 2021 22:40
Ennem ühtki artiklit,ega kommentaari,mõtteavaldust ei loe,kui plusside,miinuste kustutamist ei lõpeta,kas rehvihunta tegelik seis on tõesti alla valimiskünnist,et on käsk kustutada rahva töö.
22.40 18. oktoober 2021 10:22
Juba ise sööd oma sõnu. Nagu ekre puhul tüüpiline.
17. oktoober 2021 22:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
18. oktoober 2021 07:01
Pi id er pane oma karp kinni
K 17. oktoober 2021 22:11
Reform is going down!!!!
imestav akka-moor 18. oktoober 2021 14:39
imelik küll, neil kõigil ju kogemused alates 1940 aastast,nende vanemad ja vanavanemad on hoolt kandnud ja nüüd äkki.................
Ikka ekreeeeee 17. oktoober 2021 21:32
Tegin täna siin kõvat tööd ja nüüd tahaks vilju maitsma hakkata!
Ninnu nännu 17. oktoober 2021 21:36
Hehh 17. oktoober 2021 21:11
Ootab ära e-hääled. Enne pole reffidega midagi kindel.
Tõrvast 17. oktoober 2021 20:29
Kuidas Teil seal Tallinnas on, kas ka pudeli viina eest antakse hääl nagu meil Tõrvas.
17. oktoober 2021 21:14
Meil antakse kartulikottidega odavat elektrit.
17. oktoober 2021 22:35
See on tavapärane taks juba 18 aastat oravate kehtestatud üle riigi see nii käib kõikjal.
xmx 17. oktoober 2021 20:28
Kas internet on tagasi---minul on soov tulemused pea-peale keerata.

Ja kui suudab ,mis siis 17. oktoober 2021 20:05
ikka tõusevad hinnad ja langeb elatustase. Ka selle eest kannab vastutust täna riiki juhtiv Keskerakond.
ideaalkuju 17. oktoober 2021 20:59
See on nähtamatu rohepööre, pekske teda
küsimus jääb 17. oktoober 2021 20:02
Õnnitleme võitjaid, aga kas see teeb rahva õnnelikuks?
17. oktoober 2021 22:42
Vargad pange plussid miinused kohe tagasi !
17. oktoober 2021 22:42
pange plussid miinused kohe tagasi !
xxx 17. oktoober 2021 19:39
valjad kuhu te allkirja andsite, paberile , millel polnud mingit ametliku pitsatit !!!!!!!
pitsat pandi valimissedelile 17. oktoober 2021 20:05
Nimekiri oli arvutis ja seal oli meie kui valimisest osavõtja kinnitus allkirjaga
pitsat pandi valimissedelile 17. oktoober 2021 20:06
Nimekiri oli serveris ja paberil oli meie kui valimisest osavõtja kinnitus allkirjaga
PItsatiga valimine 17. oktoober 2021 20:23
Minu valimispaberile(kaardile) pandi minu enda nähes pitsat! Ma ei ela linnas.
kummitempel 17. oktoober 2021 21:08
pitsat löödi kuvarile
kummitempel 17. oktoober 2021 21:08
pitsat löödi kuvarile
17. oktoober 2021 19:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
18. oktoober 2021 05:18
Sa RS ei suuda isegi noma peset puhtana hoida
Tiit 17. oktoober 2021 19:03
Lugege vahel HS-e artikleid ja siis kommentaare sinna juurde.Näete, milline on euroopaliku rahva tase.Nende jaoks on venelane mõiste, mida nad ühtmoodi mõistavad.Ja aeg-ajalt on sunnitud neid läbi sihiku vaatama.Nad on loodud jumala poolt nii, et mõistavad, mis on mis ja kes on kes.Meie kelgime uskmatusega ja oleme loodud pimedateks kui kassipojad, või siis haugimäluga.Meile sokutab Vene pidevalt erakondi, mille biomass ei saa aru, juhid on naabri kasutuses ja teevad meie rahvale paha.
Ok 17. oktoober 2021 18:59
Ekre>Kesk>Isamaa>Sotsid>Reformid>Eesti200
Korralagedus 17. oktoober 2021 18:57
e-hääled juhivad paberhäälte ees. Ruttu valima!
raske öelda, 17. oktoober 2021 18:56
aga meil Võrumaal räägitakse küll, et Keskerakond tegeva seekord laua puhtaks. Heasti märki tabanud valimisloosung: "Õige käik" leidnud kohe tee valijate südametesse.

Hhh 17. oktoober 2021 18:50
Peaasi, et ekre ja lamemaaalste valimiisliit vähe hääli saavad.
Hfruoj 17. oktoober 2021 18:44
Usun, et kui oravad hääli ei võltsi, siis vaevalt, et midagi muutub.
v 17. oktoober 2021 18:43
Õige ea näeme reformierakonna lõppu algust
Konn 17. oktoober 2021 18:27
Mina panen kiisuga leivad ühte kappi ja saagu meid palju.
Juku 17. oktoober 2021 18:51
Teie lapse on juba sündinud, meie kassipoegadel on ka küüniste vahel ujulestad.
Igale reihvormierakondlasele tuleks 17. oktoober 2021 18:21
TappaandaxEestiriigi häviramiseeest💘
Hihihi 17. oktoober 2021 19:02
Räägitakse, et Tartus 17. oktoober 2021 18:05
Võtab Keskerakond võimuohjad oma kätte. Adu enam Reffikatega koalitsiooni ei moodusta.
VALIMISTEL Suurtalgud TEEME.ÄRA Omavalitsused puhtaks kelmidest susserdajatest lollimämgijdtes pal 17. oktoober 2021 17:54
VALIMISTEL Suurtalgud TEEME.ÄRA Omavalitsused puhtaks kelmidest susserdajatest lollimämgijdtes palga eest ainult istujatest jne EESTIRAHVAS ÄRGEM VALIGEM/LASKEM OMAVALITSUSTSSE POLIITBLOILEREID KLOUNE LOLLIMÄNGIJAID VÕIMUIHALEJAID PÄEVASTPÄEVA ÜKSTEISELE UMBUSALDUSTTEGEVAID HAMPELMANNE Lõppudelõpuks peame meie nendelollimängimised ja mugavaelu kinnimaksma. Nemad muidugi healollimängida kuna palkjookseb rahvas maksab See kordne valimislausevvõikski olla EESTI VABAKS AASTAST AASTASSE VOLIKOGUDES P.ERREETLAIAKSISTUJATEEST👆👆👆
Soomest 17. oktoober 2021 17:54
Soome pidi kasutusele võtma e-valimise süsteemi Eesti eeskujul. Targalt teevad, aga Eesti on juba aastaid esimene maailmas!
Loe viimaseid Soome uudiseid! 17. oktoober 2021 18:29
Soome on hädas koroonapassi registreerimisega! Loe parem ise! Tundub, et Soomes see koroonapassi nõue läbi ei lähe!
Soomes 17. oktoober 2021 20:15
ei vöta nad midagi kasutusele. Ei taha siin keegi sellest eestist midagi kuuldagi.

elmar 17. oktoober 2021 17:48
Savisaar oli imelik mees , kes puges seda edutas.
Tiit 17. oktoober 2021 18:51
Ta oli vähemalt polkovniku aukraadis ühe suure naaberriigi salateenistuse ohvitser.Perestroika toetamiseks rahvarinnete tegemise idee tuli üleliidulisest KGB-st.Igas vabariigis üheaegselt nagu havi käsul.
Mia 17. oktoober 2021 18:57
Ilma Savisaareta oleks sa tanki roomikute all
Ikka 17. oktoober 2021 17:46
Rahva jaoks ei muutu miski 17. oktoober 2021 17:38
Jätsin seekord valimata, sest minust ei olene miski. Lihtsalt käib võimuvõitlus sooja koha pärast. Rahvas on lihtsalt vaid vahend selle saamiseks. Ajame neile mesijuttu või hoopis hirmutame, küll siis ka hääled tulevad.
Kas juba nii kaugele oleme jõudnud 17. oktoober 2021 17:34
Helmed rääkisid tänases raadiosaates, et valitsuses on liikvel ka jutud, et, kes koroonasüsti teha ei lase, sel peatatakse pensioni maksmine ja haigekassa.
Eks näe! 17. oktoober 2021 20:30
Ise ka usute v? See on hea võimalus Refidele ära teha ja inimesi oma poole meelitada!!!
Vedas 17. oktoober 2021 17:34
Meie poeomanik kandideerib ka ja valimispäeva puhul oli ta poes alkoholi hinda langetanud.
no ja siis 17. oktoober 2021 18:09
meie kandis jagati suitsuvorsti . Olla äge rebimine olnud. Üle eelmistel valimistel üks erakond jagas preskusid.
St. 17. oktoober 2021 17:29
Valimas käidud ja minu poolne hääl läks EKRE-le.
Loomulikult EKRE 17. oktoober 2021 17:17
Valima, valima kes veel pole seda teinud ,sest nii juhid ka sina seda riiki!
aitab juba 17. oktoober 2021 17:20
lõpeta oma populistlik prapaganda!
Ninnu nännu 17. oktoober 2021 17:36
Õige ruttu, ruttu!😊
Ninnu nännu 17. oktoober 2021 17:36
Õige ruttu, ruttu!😊
Ninnu nännu 17. oktoober 2021 17:37
Õige ruttu, ruttu!😊
Mailis 18. oktoober 2021 07:05
mis toimub ? 17. oktoober 2021 17:09
Järjekordne susser- vusser selle e-valimistega. EKRE kaebas asja kohtusse ja kui ei aita, siis edasi Euroopa inimõiguste kohtusse. See susserdamine e-häältega ja inimeste nimede valesti kirjutamisega on seaduse rikkumine. Kas on vahet Siim Kallas või Simon Goldgerg? Kas Leo või Lõvi on ju vahe! IT- minister Sutt astugu tagasi!
Eelmine kord 17. oktoober 2021 18:15
ekre sai 30 tuhat e-häält ehk siis 30% oma häältest. Annavad nad jah kohtusse, siis jäävad Olgino häkkerite häältest ilma :).

mis jama? 17. oktoober 2021 16:57
17. oktoober 2021 16:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Turist 17. oktoober 2021 17:25
Ei ole vaja ehitada, teil ju see olemas: Tallinna mošee on mošee Tallinnas Lasnamäe linnaosas Keevise tänav 9.
Marko 17. oktoober 2021 16:34
EKRE-l ja Keskerakonnal on oma kindel valijaskond olemas. Huvitav on pigem liberaalide poolel - kui palju ja kas meelitab Eesti 200 reformilt valijaid ära ja mis juhtub siis, kui Reformierakond saab plaanitust olulisemalt vähe hääli
Praegu on 17. oktoober 2021 18:17
kohaliku omavalitsuse valimised, meie vallas näiteks polegi refe. Mis nüüd küll saab :)?
17. oktoober 2021 16:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kiisu 17. oktoober 2021 17:04
No oota nüüd õhtut ikka. Võib tulla ebameeldiv üllatus.
aitab juba 17. oktoober 2021 17:22
Mis sa valetad, tüüpiline ekre valija!
Nii 17. oktoober 2021 16:20
Valida tuleb ikka! peaasi, et ekre ja lmemaalaste liit vähem hääli saaks!
unista edasi 17. oktoober 2021 17:00
EKRE on tegija igas linnas ja maakonnas, refid imevad nurgas käppa.
Mina,SIna,Meie oleme koik23 oktoobril Vabadusristi all meeltavaldamas vaba uhiskonna kaitseksa 17. oktoober 2021 16:04
Mann 17. oktoober 2021 16:10
Mis asi meil hetkel vaba pole? Minu arust oleks vaja kiirelt piiranguid, kui me tahaks et haiglad kokku ei kukuks.
to Mann 17. oktoober 2021 16:57
Oleme liikumas autoritaaria suunas. See vaktsiinikampaania on lihtsalt jälk. Igaüks ise otsustab, kas lasta end süstida või mitte. Imelik, et mida enam süstituid, seda suurem on ka kriis. Sama aeg võrreldes eelmise aasta sama ajaga - siis vaktsiine polnud ja olime tunduvalt paremas seisus!
Ekre tsensor, 17. oktoober 2021 18:22
mis sõna nüüd ei sobinud, kas va-ba-dus või selle toojad?
123 17. oktoober 2021 16:02
kui kedagi valida, siis kindlsasti mitte ekre-t! aga eks numbrid näitavad, kui paljusid inimesi suutsid nemad oma räuskamisega ja tühjade loosungitega kaasa üleskütta.
vaheldus muudab maitsemeelt 17. oktoober 2021 16:06
Näiteks E 200 vahelduseks kõneaineks ka peale ekrekallede
Aga 17. oktoober 2021 16:22
Nimeta konkreetne juhus nn.räuskamisest.minu arvates kui on öeldud siis otse ja ilma poliitile plämata.ühtegi roppu sõna pole ma veel kuulnud..
Aga 17. oktoober 2021 16:22
Nimeta konkreetne juhus nn.räuskamisest.minu arvates kui on öeldud siis otse ja ilma poliitile plämata.ühtegi roppu sõna pole ma veel kuulnud..
Aga 17. oktoober 2021 16:22
Nimeta konkreetne juhus nn.räuskamisest.minu arvates kui on öeldud siis otse ja ilma poliitile plämata.ühtegi roppu sõna pole ma veel kuulnud..
Aga 17. oktoober 2021 16:23
Nimeta konkreetne juhus nn.räuskamisest.minu arvates kui on öeldud siis otse ja ilma poliitile plämata.ühtegi roppu sõna pole ma veel kuulnud..
Aga 17. oktoober 2021 16:23
Nimeta konkreetne juhus nn.räuskamisest.minu arvates kui on öeldud siis otse ja ilma poliitile plämata.ühtegi roppu sõna pole ma veel kuulnud..
Aga 17. oktoober 2021 16:25
Nimeta konkreetne juhus nn.räuskamisest.minu arvates kui on öeldud siis otse ja ilma poliitile plämata.ühtegi roppu sõna pole ma veel kuulnud..
rikkis grammofoniplaat agale 17. oktoober 2021 18:24
Nad muud ei teegi, kui sõimavad, ma ei tohi niisuguseid sõnu siia kirjutadagi.
Rahvas valib EKRE 17. oktoober 2021 15:56
Rahvas enamuses valib EKRE, saab Eestimaa vähemalt korda ja orava ning kesiku-raibetest lahti. See roiskuv orava ja kesiku hais on juba oksele ajav.
Mari 17. oktoober 2021 16:07
Üks EKRE segi kamminu pidi kohtusse kaebuse tegema, olevat tema õigusi rikutud.
kadunud hääl siis 17. oktoober 2021 16:07
EKRE ja korda, kaunid unenäod ja unistused
kribu 17. oktoober 2021 17:01
Keegi vanatüdruk Mari peaks vibrat kasutama.
ekrelane 17. oktoober 2021 18:26
pu-tin tuleb aitab meil korda luua, koostöölepe juba sõlmitud.
123 17. oktoober 2021 19:07
viimaste küsitluste järgi ekret toetan umber 26 % , see on kaugel enamusest! Paistab, et matemaatika tunnist on teatud seltskond kas puudunud või saanud hindeks 2.
RS 17. oktoober 2021 19:46
Mis rahvas? Eestlane küll seda ekre saasta ei vali.

Feminist Maarjo 17. oktoober 2021 15:52
Heidit Kaio on väga huvitava raamatu kirjutanud nende elust koos mehega- nimi ei tule meelde. Kirjutage kõik selliseid raamatuid, see on väga hariv ja näitab autori kõrget IQ-d!
Teadlik 17. oktoober 2021 20:37
Priit Kuusk on nimi ja töötab Etv--s uudiste lugejana ning o'i ka kokasaate WEND saatejuht.
Teadlik 17. oktoober 2021 20:37
Priit Kuusk on nimi ja töötab Etv--s uudiste lugejana ning o'i ka kokasaate WEND saatejuht.
Pensionäri hea elu 17. oktoober 2021 15:32
Mu septembrikuu elektriarve oli alla 7 euro, selle puhul jõin läti viina ja sõin rasvast hane sakummiks ning lähen magama. Öösel vaatan telekast kurbi poliitikuid.
on ju nii, et tootjad elavad siis ka seal koos poliitikutega 17. oktoober 2021 15:51
Elektriga on nii meil, et juba Juku teadis, et tuleb loomaaiast, sest isa oli nii ütelnud, aga et ta nii kallis on on ikkagi nende taha nende teha, kes seda toodavad
Läti arstid teevad imet 17. oktoober 2021 15:29
Kui oled Napoleon, siis külasta Strenči haiglat ja paari kuu pärast oled Eesti Vabariigi peaminister.
töökad lätlaste arstid 17. oktoober 2021 15:56
See pole midagi, aga meil on ekre saadikud haigla siniste kilesussudega siia maani.
Jokerile: 17. oktoober 2021 15:27
Mul oli täpselt sama lugu! Ainult et mul kästi mask eest ära võtta. Ma ütlesin, et ma ei julge! Et karmid ajad! Et kui võtame, siis võtame mõlemad. Selle peale lasti mind edasi valimiskabiini. USKUMATUUUU kuhu me oleme lasknud ennast juhtida! Nõukogude-aegsed valimised KAHVATUVAD tänase klounaadi juures.
Joker 17. oktoober 2021 15:22
Ma olin sunnitud täna valimiskomisjoni liikmelt küsima, et miks ta mulle mu ID kaarti tagasi ei anna ja mida ta minust jõllitab?! Ta suvatses vastata, et tuvastab mind. Maskid olid ju ees. Nii me siis "tuvastasime" teineteist. Täiesti perversne on see kõik! Millal see hale farss ükskord lõpeb???!!!!
Ruts. 17. oktoober 2021 16:28
Meil oli nii! Tavaline aleviku valimisjaoskond oli suletud valimispäeval. Internetist vaatasin, mis on lähim põldudevaheline jaoskond. Maski eest ei võtnud, ütlesin et on salajased hääletused. Daame küsis, hääle järgi tean, aga miks pole abielusõrmust sõrmes,,, täna olen valija ja vallaline,, hakkasivad itsitama. Valitud sain, vaatamata tuvastamatusele.
Juku 17. oktoober 2021 15:21
Kiisu kas sa ei tea et lätlased ja setud on pärit vene hõimust?
Jah 17. oktoober 2021 19:10
Setud on läänemere-soome hõim, kes sattus elama Venemaa territooriumile kuni Tartu rahuni.Latgalid on balti hõim, kes sattus elama samuti Venemaa territooriumile kuni Läti Vabariigi sünnini. Nagu Karjalased Soomes, suur vene kultuuri mõju kommetes ja keeles.
Joker 17. oktoober 2021 15:20
Ma olin sunnitud täna valimiskomisjoni liikmelt küsima, et miks ta mulle mu ID kaarti tagasi ei anna ja mida ta minust jõllitab?! Ta suvatses vastata, et tuvastab mind. Maskid olid ju ees. Nii me siis "tuvastasime" teineteist. Täiesti perversne on see kõik! Millal see hale farss ükskord lõpeb???!!!!
Äriidee Mannile 17. oktoober 2021 15:15
Nakatad 10000 läti õpetajat ja oled vähemalt miljonär https://eestinen.fi/2021/10/hammastav-areng-lati-opetajad-on-valmis-ostma-koroonat-et-haigeks-jaada/

17. oktoober 2021 15:10
valisin ekre ja järgmine nädal tähistan nende võitu meeleavaldusel. nii lahe. läheme ja tõmbame sellel jamal ükskord jalad alt.
Tüübid, hgg ja muud, 17. oktoober 2021 16:48
sportlandi järelmaksudega ostetud h-h jopedega aj.juh.älv.ikud kl2hvivad nagu p6rgulised. Just tulin valimast, ligi 5 km jalutamist ja meel hea, valisin EKRE kandidaadi, isegi pealinna tuttavad, kes 2 keskmist palka kätte teenivad, tegid täna, paberil, sama!
Ah 17. oktoober 2021 19:11
mott 17. oktoober 2021 14:57
Üleöö ja rahvast mööda minnes kehtestati e valimised Alates sellest ajast on refid alati võitnud.
17. oktoober 2021 15:07
Enne refe oli Edgar ja Mart.
Esimesed e-valimised 17. oktoober 2021 15:31
toimusid Tallinnas, okt. 2005, omavalitsuse valimistel! Siis oli juba orava Andrus!
No 17. oktoober 2021 14:54
Ja keskerakond proovis veel enne jaoskonda sisenemist mind ümber veenda aga EKRE sõdurit ei veena keegi ümber
Ma 17. oktoober 2021 14:54
Kiisu 17. oktoober 2021 14:56
Issand , nii rumal ja veel uhke enda üle…
17. oktoober 2021 15:07
ma ka valisin ekret. andsin hälle sildnikule. tahan näha, kas minu ehääl läheb arvesse. see ei saa ju ära kaduda, ja selles piirkonnas ei ole ka väga palju valijaid...kohe on vahel omadega, kui jamama hakkavad
xmx 17. oktoober 2021 15:29
Kiisule teadmiseks,ega EKRE ole süüdi,et sina kuival oled.Praegust Eestit juhivad Ref+Kesik. Pöördu oma murega nende poole.
saad veel jaoskonnas ümber hääletada 17. oktoober 2021 15:58
Kas meil on kallesid veel vähe?
kiisule 17. oktoober 2021 16:35
issand, sa näitad oma oravaxolemist avalikult????
kiisule 17. oktoober 2021 16:36
is.sand, sa näi.tad oma oravaxolemist av.alikult????
kiisule 17. oktoober 2021 16:36
is.sand, sa näi.tad oma oravaxolemist av.alikult????
Mina 17. oktoober 2021 14:53
Minu hääle saab EKRE kindlasti, sest mulle meeldib kui neil on iseloomu mitte nõustuda rumalusega.
Konn 17. oktoober 2021 14:57
Sa mõtled seda et on tore kui me riigis ravisüsteem kokku kukub? Mis naabrile see rõõmu teeks?
jahh 17. oktoober 2021 15:22
ega kedagi saa keelata olemast peast lihtne
Mis pagana süsteem sul kokku kukub? 17. oktoober 2021 16:51
Praegu on haiguste aeg, see on normaalne, et igasugu tõved praegu levivad. Mis naabrile siis see rõõmu teeb ka? Kas sellele naabrile (järjekordselt) kellele Tankiants oravatega pugeda tahtis?
Nii 17. oktoober 2021 14:50
E hääletasin aga tekkis ärevus sisse ja läksin ka jaoskonda valima
õige 17. oktoober 2021 15:41
e-hääle kaudu koroonat ei saa.
Tõmba Jüri 17. oktoober 2021 16:00
Käte värinal, aga sealt enam pudelit ei anta.
Tõmba Jüri 17. oktoober 2021 16:08
Käte värinal, aga sealt enam pudelit ei anta.
Jkj 17. oktoober 2021 14:45
Sellel pole tähtsust, ref ja ekre ei saa linnavalitsusse
võtame selle peale Eesti 200 vahelduseks 17. oktoober 2021 14:38
Valida tuleb nii, et ei oleks piinavalt valus asjatult ära visatud hääle pärast terve järgmise valitsemise vaheaja

Aivar 17. oktoober 2021 14:29
Põen mitmeid haigusi ning sellepärast ei saa ma maski kanda ja lasta ennast vaktsineerida. Neist haigustest on kõige nakkavam hulluks minemine, täna suutsin ma sellega nakatada vaktsineeritud valimiskomisjoni liikmeid. Vabandan!
Mann 17. oktoober 2021 14:58
Su kõige suurem probleem on ilmselgelt sinu ego. Kahju kohe sust, su elu saab kurb olema.
Aivar 17. oktoober 2021 15:03
Mann mul ei ole ego ega häbi ning mu vabandus tuli südamest, sest ma tahan kaitsta hätta sattunuid.
17. oktoober 2021 14:27
Mis kommentaari ära saatmise juures jälle lahti on, et miski ei liigu?
järgmise korrani 17. oktoober 2021 14:40
Elagu ekrekalled ja tema siniste kilesusside jalajäljed
17. oktoober 2021 14:25
Mis kommentaari ärasaatmise juures lahti on?
elagu toetavad kommentaarid kommenteerimisvabas Eestis 17. oktoober 2021 14:42
Elagu ekrekallede suured kilesuuside jalajäljed eest valijate hinges
Sügav ekrelane 17. oktoober 2021 14:18
Tänase ilusa ilmaga minge kindlasti valima ja valige kes tõesti teeb ka mitte ei jää jälle lubaduseks!!!
keda siis valida on 17. oktoober 2021 14:32
Ilusa ilmaga on muud teha kui lihtsalt aega raisates oma hääl ära visata nii sama prygikasti
kes saab see haarab, sest 17. oktoober 2021 14:14
Põhja-Lapimaal jätkub lumesadu ning ühes ilmajaamas mõõdeti kella poole kaheksa ajal hommikul lumekihi paksuseks juba 48 sentimeetrit. Talv tuleb ja külm talv tuleb ka siiamaile. Kes selle saabuva külma aga kinni maksab kui 45 aasta töö eest saadav elatusraha pensionäril vaid 450€??? Keskerakond lubas erakorralist pensitõusu aga nüüd räägib hoopis mingist Õigest käigust. Kui see oligi see õige käik siis ainult EKRE.
Kiisu 17. oktoober 2021 14:17
Issand kui geniaalne mõte. EKRE toob ise sulle elektri õuele. Kui rumal saab olla???
kilesussidega ekre lastele on oodata siis ka vana Jõulu ka vitsadega 17. oktoober 2021 14:35
Tänu EKRE käkkiddele sajab Lapimaal isegi lund
ref 17. oktoober 2021 14:40
EKREkoht on ajaloo prugikastis.Neid Kremli kitsesid ei taha valida.
Fänn 17. oktoober 2021 14:51
Oleks vahepeal oravate-isamaalaste asemel juhtinud ekre, EI OLEKS MEIE RAHVAS PRAEGU NII VAENE!
vanamemm 17. oktoober 2021 14:14
Ei suuda, kuidas ta tohikski. Eesti ja Venemaa AINSATENA maailmas kasutavad Smartmaticu süsteemi, mis TAGAB "Õige" tulemuse. See ongi müügiks ja milline tola ostab seda, mis endale kahjulikuks võib osutuda. Öised unetud penskarid hooldekodudes öösel hääli massiliselt andmas, moonutatud nimed, kontrollimatu hääle liikumine ja lõpptulemus purustatakse kõigi silme all, justkui kedagi kaitstes. Ja muidugi peabki kaitsma, kus see häbi ots, kui selgubki, et süsteem ongi manipuleeritav. Hullem häbi kui "Rahapesu", mille Ligi kui hani seljast maha raputas, see häbi jääb aga kitina kinni
Konn 17. oktoober 2021 14:19
Sa oled tänaseks piisavalt lollusi produtseerinud. Tõesti arvad et mõni seda usub?
ega 17. oktoober 2021 16:44
siis emamaast, sssr, saa muudmoodi hää.letada
Mikk 17. oktoober 2021 14:04
Läti on praegu koroona epitsenter terves maailmas ja sealsed õpetajad on valmis „ostma” koroonat, et haigeks jääda. Läti lõunaosas asuva Bauska linna õpetajad panid kuulutuse kohalikku ajalehte Bauskas Dzīve selle kohta, et on valmis maksma peale, et koroonaga nakatuda. Nad eelistavad haiguse läbipõdemist vaktsineerimisele, vahendab lsm.lv. Õpetajad on nõus maksma koroonasse nakatamise eest 100 eurot ja isegi rohkem, sest pärast tervenemist saavad nad 6 kuud töötada, sest nii kaua kehtib koroonasertifikaat.
17. oktoober 2021 14:07
Lätis on suur jama, sest seal sai AstraZeneca kaitse läbi, meil said ju seda sama õpetajad, lasteaiatöötajad, riigiametnikud, tervishoiutöötajad ning meil tuleb sama suur tõus kui Lätis.
Kiisu 17. oktoober 2021 14:24
Lätis elab 50% venekeelseid. Meil on ka neid palju aga tundub et EKRE- valija on sarnane neile. Need ju eelistavad surra mitte vaktsineerida.
17. oktoober 2021 15:18
Kiisu mis keelsed meie AstraZeneca kasutajad on, ega ometi lätlased?
17. oktoober 2021 15:18
Kiisu mis keelsed meie AstraZeneca kasutajad on, ega ometi lätlased?
Juku 17. oktoober 2021 15:20
Kiisu kas sa ei tea et lätlased ja setud on pärit vene hõimust?
Juku 17. oktoober 2021 15:20
Kiisu kas sa ei tea et lätlased ja setud on pärit vene hõimust?
Murkka 17. oktoober 2021 13:36
Jätke see EKRE juba üks kord rahule. Isiklikult ei tea kedagi, kes teaks kedagi, kes seda Reformi valiks.
Mul õnneks 17. oktoober 2021 13:45
pole jälle tuttavaid, kes seda vihavaenu ja terrorit külvavat ekret valiks.
Kuusik Kaasik 17. oktoober 2021 14:00
Tõesti, ega poetagused ülejäänud rahvaga väga kokkupuudet oma...

Kuidas siis seekord nii? 17. oktoober 2021 13:26
Kaua see pildigalerii siin veel edasi püsib? Teiste valimiste aegu ei tohtinud valimiste päeval enam reklaamida.
Nüüd 17. oktoober 2021 13:46
on vastu võetud seadusemuudatus, kui veel ei teadnud.
üks on selge 17. oktoober 2021 13:18
ekrelaste võidu korral tuleb siit lollidemaalt kähku ära kolida. Kes ikka tahaks, et ta naabrid ja töökaaslased oleks suures osas pooletoobised.
Ühele selgele kolijale 17. oktoober 2021 13:30
Koli , koli , kes sind keelab , ehk sinna kus rohelised ja sotsid riiki juhivad või juhtida tahavad . Saksamaale näiteks , naabriteks saad migrantidest kirju seltskonna .
kjg 17. oktoober 2021 13:31
just ja hakka juba varakult pakkima, sest nii see on. Elagu EKRE!!!!
Serviti 17. oktoober 2021 13:32
head teed sul minna! 17. oktoober 2021 13:39
Aga hakka minema, paki kott ja võta oma kepp ning anna minna - nii ütlesid kunagi Eesti rahvale Ansip ja Ligi.
aga ekre juht ütles 17. oktoober 2021 13:48
kolige Kanadasse. Kui Venemaa koosseisu nüüd ei taha.
Õigus koli rootsi kus homode koht. 17. oktoober 2021 14:18
Eestlane 17. oktoober 2021 14:21
To üks on selge 17. oktoober 2021 14:38
Tänase päevani sobis nii naabritega kui töökaaslastega kõrvuti olla... tõmba jah minema, kes sinusuguseid ikka tahab enda kõrvale.
. 17. oktoober 2021 14:52
EKRE jagab tasuta Bock i poetagustele.
tore õhtuleht 17. oktoober 2021 13:16
lüüa?hakkavad peale valimisi teineteist lööma?
ekrelased 17. oktoober 2021 15:08
ju teist moodi ei oska, meenutage Toompeal Tarandiga juhtunut.
A 17. oktoober 2021 13:03
Ainult EKRE!Kasutage rahvas oma tervet mõistust ja valige EKRE!
Kiisu 17. oktoober 2021 14:22
Tark inimene teab ise keda valib. Loll valib ikka kõige rohkem kaagutava.
Kalle 18. oktoober 2021 07:26
neil 17. oktoober 2021 13:02
eraldi töölised võetud kes +ja - oma äranägemise järgi panevad.Jõudu neile!
Urmas 17. oktoober 2021 13:00
ekre on omadega kööga.
yr 17. oktoober 2021 13:32
mõtlesid vist närilisi. See on küll nii.
Mustika 17. oktoober 2021 12:57
Jalutasin Mustika keskusesse valima. Peale veerandtunnist otsingut leidsin teiste säravate reklaamide vahel suht tagsihoidliku sildi valimistele minekuks. Lõpuks ometi leidsin koha üles teiselt korruselt. Jäi tunne, et ega väga ei tahetagi paberhääletust. Ma eeldaks, et juba keskusesse sisenedes hakkavad silma juhised, kuhupoole minna.
jah 17. oktoober 2021 13:49
kes seda koroonalevikut tahaks?
Jeerum 17. oktoober 2021 14:19
inimene läheb mustikasse (kus juures vabatahtlikult) ja nõuab juhiseid kuhu poole minna ???? Issand halasta!
mustikasse 17. oktoober 2021 15:09
küsi ekrelastelt teed, nood ju näitavad urruaugu märki.
Vladimir 17. oktoober 2021 12:48
Ikka Keskerakond ja Kõlvart meeriks. Vähemalt 42 kohta Tallinna volikokku on garanteeritud.

Otsija , 17. oktoober 2021 12:42
kus on + -d ja - d ? See ei ole demokraatlik lehe poolt .
Õhtulehele 17. oktoober 2021 12:39
Näpud valusaks ei jää plusside-miinuste kustutamisel?
aul on auasi puudu 17. oktoober 2021 12:34
Topeltraamatupidamine tundub olema nende +, - häältega Õhtulehes
hääled liiguvad poe taga vabalt üle pudelikaela 17. oktoober 2021 12:58
Nagu valimistel, kuidas siis uske ausaid inimesi?
hääled liiguvad poe taga vabalt üle pudelikaela 17. oktoober 2021 13:02
Kuidas siis uske ausaid inimesi ?
minu hääl on au asi riigile, aga riik olen ka mina, tundub poliitikute poolt unustatud tõde 17. oktoober 2021 12:29
EI mingit hirmu, sest ekrekalled ei jõua oma käitumisega kaugele
EKRE võidab 17. oktoober 2021 12:28
EKRE saab esimeseks neil valimistel, pole kahtlust.
Kiisu 17. oktoober 2021 12:48
siniste kilesussidega 17. oktoober 2021 12:55
ekrekalled lasevad ise paadi põhja
🙄🙄🙄 17. oktoober 2021 20:48
Sul seal üleval korrusel kõik korras ikka?
17. oktoober 2021 12:27
Mõnel seal allpool väga õige tähelepanek. Mida veel ümber mõtelda selle kandidaadi suhtes, aega oli ju piisavalt, et kindel valik teha. Võibolla unustatakse ümbermõtlejate hääl kustutada ja läheb topelt. Niigi juba algusest peale juhtus apsakaid, millest lihtne valija lõpuks peale neid pikki selgitusi aru ei saanud.
Äri 17. oktoober 2021 14:14
Kõigepealt hääletan maksjate ees ühe poolt, saan raha kätte, siis lähen hääletan järgmise maksjate poolt, aga lõpuks lähen valimisjaoskonda ja hääletan, kelle poolt tahan :).
Hää vaadata. 17. oktoober 2021 12:17
Hirm on igatahes üüratu.
17. oktoober 2021 12:43
Mõnel kindlasti on hirm, sest midagi võib ju katkeda. Aga küll elavad üle.
Valija 17. oktoober 2021 12:02
Ekre juhid on küll väga kahe- või veel enamapalgelised tegelased aga praegustest valikutest siiski parim valik. Valisin siiski Ekre.
Kiisu 17. oktoober 2021 12:33
Saad Vene riigi. Tänud sulle.

Neo 17. oktoober 2021 11:50
Mann 17. oktoober 2021 11:52
puurivad ise paadi auguliseks 17. oktoober 2021 12:31
puurivad ise paadi auguliseks 17. oktoober 2021 12:31
puurivad ise paadi sõelapõhjaks 17. oktoober 2021 12:33
edu võib ikka soovida 17. oktoober 2021 13:04
kuid kindlasti soovitan EKRE-lastel tunduvalt viisakamaks muutuda - ehk siis valingi neid. Tänase seisuga on nad klouni kari lihtsalt.
nunnukas 17. oktoober 2021 11:42
peakirja kommenteerides: no ei suuda EKRE Reformierakonda häältesaagis lüüa. Mitte ükski erakond ei suuda, e-hääled on võlusõna. Artiklit ei loe, olulisemat oma ajaga teha
ekre tsensorile 17. oktoober 2021 14:18
Sõna pidi vaba olema???
est 17. oktoober 2021 11:36
täna selgub kas vargapartei reformierakond jääb koos eesti200 ja sotsiaaldemokraatidega eesti riiki ja eestlust hävitama, võtmeks on muulased keda need kolm erakonda siia üritavad smuugeldada et oma valijaskonda suurendada. Tartus on juba abilinnapea Gea Kangilaski edukalt oma migratsioonipoliitikat ellu viinud aastaid, kesklinnas pole kohta kus sa pagulast ei kohtaks.
Hea est 17. oktoober 2021 11:42
Mõista, mõista kes see on: Tartut on juba aastaid juhtinud Reformierakonna ja Keskerakonna Liit. Tulemus on just niisugune. Nüüd on Keskerakonna initsiatiivil moodustatud ka riigis Reformierakonna ja Keskerakonna Liit. Ära siin uduta mingitest sotsidest ja Eesti 200st.
Uus Maailmakord 17. oktoober 2021 11:47
Rahvusolukord võib vabamüürlasest riigipea juhtimisel veel hullemaks minna :(
sest 17. oktoober 2021 12:53
Unustasid, et tegemist kohalike omavalitsuste valimistega. Kus sul need muulaste hordid on? Piirivalvurid on saadetud Leedule appi, et muulased ei tuleks. Riigikoguvalimistel saavad vaid kodanikud valida, nii et sinu hüsteeriline muulaste teema üles peksmine on üdini võlts. Samal ajal ekre püüab just venelaste hääli saada lubades neile kõike muud kui eestlust.
tuleks arvestada ka faktiga 17. oktoober 2021 13:08
muukeelne seltskond eriti reformierakonda ei vali mitte. Neil ikka oma keskerakond esikohal. Seega vähemasti Tallinnas pole mõtet ohkidagi kes võidab ja kes lihtsalt jääb tähelepanuta. Kuna see on tõsiasi, ma valima ei lähegi - ilus ilm, loen puudelt langevaid lehti õues ja kujutan ette,et need on reformierakondlased mja hoiavad paremini mulla huumust tulevikus.
est 17. oktoober 2021 14:00
enne kui 11.42 tuleb kommenteerima võiks selgeks teha kes täna Tartut juhivad, Tartut juhivad täna Reformierakond koos Sotsidega. See sinu Keskerakonna ja Reformierakonna koalitsioon lagunes juba ammu. Mis puutub et pagulaspoliitika ei ole kohalike valimiste teema, on ikka küll, poliitik jääb oma põhimõtetele ja mittepõhimõtetele kindlaks nii kohalikel valimistel kui riigikogu valimistel. Ja just sotsiaaldemokraadist Gea Kangilaski otsustab täna kui mitu migranti vastu võetakse, kuhu majutatakse, kas võetakse, kuidas kontrollitakse tema sulandumist ühiskonda, kas on järelkontroll jne.
etile 17. oktoober 2021 15:15
kuidas poliitik jääb alati kindlaks, kui ekre räägib eestlastele ühte juttu ja venelastele teist?
Marilyn 17. oktoober 2021 11:36
Kerro ennustas, et oravad susserdavad valimistega ja EKRE-l läheb pikemas perspektiivis hästi. Presidendi valimiseelne ennustus läks täppi-vuntsidega mees (nüüdseks küll siledaks aetud näoga). Loodame, et "susserdamine" tuleb päevavalgele ja ainukesele rahvast hoolivale erakonnale EKRE-ie edu ja õnnistusi!
Kiisu 17. oktoober 2021 11:40
EKRE inimese hommikurituaal- kuulame mida Marilyn Kerro ütles… Ütleb nii mõndagi nende inimeste kohta kes neid valivad.
Sinu Kerro 17. oktoober 2021 14:20
ennustas ka teise laine ajal, et see ei lõppe, vaid tuleb midagi verega seotut, aga lõppes ju korraks. Aga Timmeri kaartid ei näidanud sügiseks mingit koroonat. Usu neid edasi :).
Sass 17. oktoober 2021 11:23
Vaatasin koduvalla valimisliitude nimekirju. Nagu puder ja kapsad! Eesotsas isamaa liige, järgnevad ref ja EKRE, rida parteituid ja sekka mõni keskist. Haa-haa-haa, ütlen selle peale!
No ja siis, 17. oktoober 2021 12:28
mina andsin hääle parteitule.
17. oktoober 2021 12:47
See Kiisu tuleb küll arsti juurde viia. Ta kogu aeg ainult küünistab.
17. oktoober 2021 14:23
Mis viga selle kommenteerimisega jälle on? Kirjutad, kuid saata ei saa ja kui siis kogemata hulga aja pärast "liikuma" on hakanud, siis tuleb viis tükki järjest. Paistab, et teistel sama lugu siin.
17. oktoober 2021 14:24
Mis viga selle kommenteerimisega jälle on? Kirjutad, kuid saata ei saa ja kui siis kogemata hulga aja pärast "liikuma" on hakanud, siis tuleb viis tükki järjest. Paistab, et teistel sama lugu siin.
Anni 17. oktoober 2021 11:19
Kui rahvuslased võidavad, siis on see selge sõnum, et teised on oma poliitikaga pikalt puusse pannud. Ja sellest tuleks õppida, mitte EKRE-t kiruda ja püüda nende valijaid ala-väärustada. Mida külvad, seda lõikad!
Vaatasin eile seda saadet natuke 17. oktoober 2021 11:24
Ikka Martini poolt kõige halvustamine eriti koroona puhul, aga pole kordagi kuulnud, kuidas nemad koroonast vabaneksid. Tore oleks jah, kui ekrelased võidaksid, siis teeksid oma margi kiiresti täis :).
tee kõrvad puhtaks 17. oktoober 2021 11:44
Küll siis ka kuuled kui muidugi tahad kuulda !
Hehh 17. oktoober 2021 12:05
Korduvalt on EKRE rääkinud erinevatest lähenemistest, ka teiste riikide näidetega. Paljud elavad nagu torus, kus ainult ühest otsast paistab "valgustav tõde".
Hehhile 17. oktoober 2021 15:18
Ja teised riigid on siis koroonast lahti saanud? Mitmes ju hoopis hullem olukord ja piirangud suuremad.
EksspressmeediaDelfinonPA SK 17. oktoober 2021 11:17
Sulaselgeoravapa sk See reformierakonnaisiklik meediakanal tuleks päevapealtsulgeda
mõistlik lahendus oleks 17. oktoober 2021 11:15
KE ja EKRE koos ning rahul oleksid nii ühed kui teised.
jah, 17. oktoober 2021 11:45
aga kes korra reetnud , see teeb seda ikka ja jälle. Nii, et on mille üle mõelda.
jah, 17. oktoober 2021 11:45
aga kes korra reetnud , see teeb seda ikka ja jälle. Nii, et on mille üle mõelda.
mõistlik võibolla 17. oktoober 2021 11:57
aga see, kes on korra teisi r e e t n u d , teeb seda ikka ja jälle.
17. oktoober 2021 12:05
Keegi pole siin selle ütleja, millist kanalit inimesed vaatavad või ei vaata. Ka see on veel praegu vaba valik niikaua, kui jälle mingi seadus selle ära keelab. Vaatasin ka eile seda kuulsat saadet, siis tõesti, mõnest mindi nii kiiresti mööda ja nüpeldati täiesti valimatult ikka EKRET ja praegust Tallinna linnapead. Võin julgelt ütelda, et ühegi linnapea juhtimisel pole nii palju tehtud, kui nüüd. Ja mis veel hakkas silma, siis mina vähemalt ei kuulnud küll tema suust selliseid rünnakuid nagu seal tema kohta tehti. Kohe oli näha, kuidas küll iga hinna eest tambitakse inimene pihuks ja põrmuks
KE 17. oktoober 2021 14:23
ei saaks ju astuda jälle sama reha otsa, kes see jõuaks nii palju vabandada ega Ratas ju valdu juhi.

Valid 17. oktoober 2021 11:12
Rahvusmeelsed saad eesti, valid globalistid ei saa midagi vaid häda ja viletsuse.
Vale 17. oktoober 2021 14:25
valid sinu rahvusmeelsed, saad Venemaa.
Siim 17. oktoober 2021 11:09
Mind häirib e-hääletamise juures väga see võimalus oma häält korduvalt muuta. Ei ärata usaldust! Kui on hääletatud, siis miks jäetakse mingi arusaamatu võimalus ümber mõelda? Just nagu oleksid e-hääletajad mingid poole-toobised!
17. oktoober 2021 12:02
On kus me siis elame, kui sellised ülemused tegutsevad? Põhja-Koreas?
to Siim 17. oktoober 2021 12:14
Väga õige tähelepanek. Mida seal veel ümber mõtelda, aega oli ju enne piisavalt, et oma kindel valik teha. Võibolla lähevad nende ümbermõtlejate hääled topelt, sest ega meie ju tea, unustatakse jälle midagi. Niigi oli juba nende e-valimistega siin probleeme, millest lihtne valija lõpuks ei saanudki aru, milles asi.
to Siim 17. oktoober 2021 12:14
Väga õige tähelepanek. Mida seal veel ümber mõtelda, aega oli ju enne piisavalt, et oma kindel valik teha. Võibolla lähevad nende ümbermõtlejate hääled topelt, sest ega meie ju tea, unustatakse jälle midagi. Niigi oli juba nende e-valimistega siin probleeme, millest lihtne valija lõpuks ei saanudki aru, milles asi.
to Siim 17. oktoober 2021 12:15
Väga õige tähelepanek. Mida seal veel ümber mõtelda, aega oli ju enne piisavalt, et oma kindel valik teha. Võibolla lähevad nende ümbermõtlejate hääled topelt, sest ega meie ju tea, unustatakse jälle midagi. Niigi oli juba nende e-valimistega siin probleeme, millest lihtne valija lõpuks ei saanudki aru, milles asi.
to Siim 17. oktoober 2021 12:19
Väga õige tähelepanek. Mida seal veel ümber mõtelda, aega oli ju enne piisavalt, et oma kindel valik teha. Võibolla lähevad nende ümbermõtlejate hääled topelt, sest ega meie ju tea, unustatakse jälle midagi. Niigi oli juba nende e-valimistega siin probleeme, millest lihtne valija lõpuks ei saanudki aru, milles asi.
to Siim 17. oktoober 2021 12:19
Väga õige tähelepanek. Mida seal veel ümber mõtelda, aega oli ju enne piisavalt, et oma kindel valik teha. Võibolla lähevad nende ümbermõtlejate hääled topelt, sest ega meie ju tea, unustatakse jälle midagi. Niigi oli juba nende e-valimistega siin probleeme, millest lihtne valija lõpuks ei saanudki aru, milles asi.
Anni 17. oktoober 2021 12:22
Kes usaldab e hääletust,peab ikka peast päris nõrk olema.Need patsiga poisid saavad musta valgeks ja vastupifi,mõne sõrme plaksuga.
emm 17. oktoober 2021 12:43
Miks mõni arvab, et paberist sedeleid ei saa mingil juhul võltsida, muuta jne?
EKRE 17. oktoober 2021 11:08
on halbadest valikutest kõige vähem halb.
Mis head 17. oktoober 2021 11:28
Vene võimu all on, elekter ja ehk kütus odav?
Hehh 17. oktoober 2021 12:11
Natuke lihtsad ka ei väsi. Korrake nüüd endale. Koostöölepin Ühtse venemaaga on keskil. Leping Hiina KP-ga on refil.
Miks? 17. oktoober 2021 12:59
Mis viga selle kommenteerimise süsteemiga tegelikult on? Kirjutasin Siimu-nimelisele vastuse ainult üks kord, kuid kui nüüd uuesti vaatama hakkasin, oli seda kommentaari viis korda järjest. Ega see pole küll esimene kord, kirjutad valmis ja tahad ära saata, kuid miski ei liigu ja edasi ei lähe.
Miks? 17. oktoober 2021 13:01
Mis viga selle kommenteerimise süsteemiga tegelikult on? Kirjutasin Siimu-nimelisele vastuse ainult üks kord, kuid kui nüüd uuesti vaatama hakkasin, oli seda kommentaari viis korda järjest. Ega see pole küll esimene kord, kirjutad valmis ja tahad ära saata, kuid miski ei liigu ja edasi ei lähe. Jälle ei lähe edasi, nüüd tuleb (kui tuleb) jälle terve jada.
Miks? 17. oktoober 2021 13:04
Mis viga selle kommenteerimise süsteemiga tegelikult on? Kirjutasin Siimu-nimelisele vastuse ainult üks kord, kuid kui nüüd uuesti vaatama hakkasin, oli seda kommentaari viis korda järjest. Ega see pole küll esimene kord, kirjutad valmis ja tahad ära saata, kuid miski ei liigu ja edasi ei lähe. Jälle ei lähe edasi, nüüd tuleb (kui tuleb) jälle terve jada.
Miks? 17. oktoober 2021 13:04
Mis viga selle kommenteerimise süsteemiga tegelikult on? Kirjutasin Siimu-nimelisele vastuse ainult üks kord, kuid kui nüüd uuesti vaatama hakkasin, oli seda kommentaari viis korda järjest. Ega see pole küll esimene kord, kirjutad valmis ja tahad ära saata, kuid miski ei liigu ja edasi ei lähe. Jälle ei lähe edasi, nüüd tuleb (kui tuleb) jälle terve jada.
Miks? 17. oktoober 2021 13:31
Mis viga selle kommenteerimise süsteemiga tegelikult on? Kirjutasin Siimu-nimelisele vastuse ainult üks kord, kuid kui nüüd uuesti vaatama hakkasin, oli seda kommentaari viis korda järjest. Ega see pole küll esimene kord, kirjutad valmis ja tahad ära saata, kuid miski ei liigu ja edasi ei lähe. Jälle ei lähe edasi, nüüd tuleb (kui tuleb) jälle terve jada.
Miks? 17. oktoober 2021 14:19
Mis viga selle kommenteerimise süsteemiga tegelikult on? Kirjutasin Siimu-nimelisele vastuse ainult üks kord, kuid kui nüüd uuesti vaatama hakkasin, oli seda kommentaari viis korda järjest. Ega see pole küll esimene kord, kirjutad valmis ja tahad ära saata, kuid miski ei liigu ja edasi ei lähe. Jälle ei lähe edasi, nüüd tuleb (kui tuleb) jälle terve jada.
mida pergele 17. oktoober 2021 11:05
7päeva ma loendamatu kordi e hääletusel saan hääletada.Ütlevad,et eelmine tühistatakse.Kas ikka tühistatakse?Või läheb kõik see hääl reffidele?Kuidas on võimalik,et oravad saavad e hääletusel enamuse häältest?Või on need hooldekodude hääled üle 90ndatelt?
Konn 17. oktoober 2021 11:09
Kas sa ID kaardiga panka logides ka küsid kas ma ikka oma kontole login või kannan raha kuhugile mutta? Kui,loll saab olla?
Konnale 17. oktoober 2021 11:48
Ei ärata usaldust! Mina ei saa ju pärast valimisi kontrollida, mis minu id alt lõpuks arvesse läks. Pangatehingute puhul saan.
Konnale 17. oktoober 2021 11:48
Ei ärata usaldust! Mina ei saa ju pärast valimisi kontrollida, mis minu id alt lõpuks arvesse läks. Pangatehingute puhul saan.
Konnale 17. oktoober 2021 11:49
Ei ärata usaldust! Mina ei saa ju pärast valimisi kontrollida, mis minu id alt lõpuks arvesse läks. Pangatehingute puhul saan.
Konnale 17. oktoober 2021 11:53
Panka logides saan oma tehinguid kontrollida. E-hääletuse ma hileäjem kontrollida ei saa. Ei tea, mitmes minu hääl lõpuks loeb ja see ei ärata usaldust.
Jah, 17. oktoober 2021 12:28
To Konn-kui oleks ausust siis võinuks jätta võimalus järelkontrolliks või nt e-hääletus pangakaudu korraldada...
Jaa, 17. oktoober 2021 12:32
vaata Konna, aususe mõttes võinuks järelkontrolli jätta või nt e-hääletuse panga kaudu korraldada...
ee 17. oktoober 2021 12:48
Miks need just reffidele peaks minema? Nad siis küll geeniused, et loonud sellised süsteemi, kust keegi teine pole seda viga suutnud tuvastada, mis reffidele hääli kannab. Loogiline, et nemad sooviad e-hääli rohkem, sest nende valijaskond on töötavad inimesed, kes kasutavad arvutit ja kõiki digivõimalusi, mida elu pakub. Kõik need grupid, kes kaasaegse eluga kaasas ei käi, valivad muid parteisid ja käivad jaoskonnas.
Vcc 17. oktoober 2021 12:54
Kõige suuremad e hääletajad on 90+ vanused, sealt kõige rohkem e-hääli, nutikatega istuvad vanadekodus.
Teadur 17. oktoober 2021 11:02
Kindlasti mine valima ,sest nii saad ka sina riiki juhtida ja kaasa aidata elu paremusele!
17. oktoober 2021 10:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Konn 17. oktoober 2021 11:11
EKRE slogan- ära vaktsineeri, sest kui sina haigestud või sured siis meie oleme populaarsemad. Ja ära unusta et me armastasime sind kui oma viimast hingetõmmet teed!
17. oktoober 2021 10:49
Mul endal võttis e hääletamine aega umbes 30 sekundit, kuna pin2 oli ununenud. Muidu oleks alla 10 sekundi aega võtnud.
17. oktoober 2021 10:55
Sinu hääl läks ka ilma selle PIN 2-ta õigesse kohta.
17. oktoober 2021 10:47
Digilahenduste kasutamise poolest edastab Leedu Eestit umbes kolmekordselt. 270k e valijat on Eesti häbiplekk. Liiga vähe.

Juhuuu 17. oktoober 2021 10:44
Valimistel käidud Ja oma Hääl Eesti Kõige Rahvalikuma Erakonna kanditaadi poolthääletatud Nagu kõiknseal samal sealolnud inimesed noored vanad keskealised💘
Kas 17. oktoober 2021 10:54
tulit kõik ühe bussiga seewaldist siis või ?
Valimistel käidud Ja oma Hääl Eesti Kõige Rahvalikuma Erakonna kanditaadi poolthääletatud Nagu kõik 17. oktoober 2021 10:56
Valimistel käidud Ja oma Hääl Eesti Kõige Rahvalikuma Erakonna kanditaadi poolthääletatud Nagu kõik seal samal ajal olnud inimesed noored vanad keskealised💘👍👆😊
Konn 17. oktoober 2021 11:12
EKRE valija ei ole päris terve nagu näha. Tunnen sulle kaasa. Raske on olla rumal.
Andsid siis 17. oktoober 2021 12:34
hääle Eesti Kremlimeelsele Erakonnale?
e-vargused ei ole ekerelaste korraldada 17. oktoober 2021 10:36
e-vargused ei ole ekerelaste korraldada
Miks? 17. oktoober 2021 13:11
Miks need reklaampildid ikka siin arvutis eksisteerivad? Kas nende valimiste ajal tohib siis valimiste päeval ikka reklaamida kuni õhtuni, st. valimiste lõpuni. Ennem küll nii ei olnud. Kas jälle mõni seadus kiirelt valmis tehtud?
Miks? 17. oktoober 2021 13:11
Miks need reklaampildid ikka siin arvutis eksisteerivad? Kas nende valimiste ajal tohib siis valimiste päeval ikka reklaamida kuni õhtuni, st. valimiste lõpuni. Ennem küll nii ei olnud. Kas jälle mõni seadus kiirelt valmis tehtud?
Linnakas 17. oktoober 2021 10:31
Las EKRE tõestab nüüd ka ennast!
Pühapäev 17. oktoober 2021 10:30
EKRE valija: 17. oktoober 2021 10:23
sellegi poolest olen Kõlvartiga rahul, tubli linnapeana ja meeldiv inimesena.
Arusaadav 17. oktoober 2021 10:46
Tegelastele meeldivad päris-eestlaste ja meie riigi vastased.
i 17. oktoober 2021 10:19
Tallinnas jääb peale Keskerakond, kohe EKRE on sabas ja 200 on ka tubli.
Ei see ega teine! 17. oktoober 2021 10:31
Nii ja naa, Eesti 200 ma välistan j a Ekre ei kõlba kuhugi! Just nende ülbuse tõttu, üleolev hoiak ja teiste erakondade halvusta mine!!! Kahepalgelisus!!!!!
to Aru saadav 17. oktoober 2021 13:15
Mõni peaks küll siit maa pealt vähemalt kuu peale lendama. Seal kindlasti ei ole RKRET, kes teda nii ärritab.
Merle 17. oktoober 2021 10:19
Kiisu 17. oktoober 2021 11:14
Unusta ära. Enamik eestlasi on ajudega. Venelaste kohta pole nii kindel.
vaatasin 17. oktoober 2021 10:19
Tallinna valimisdebatte , linnapeakandidaate ja ka parteisõdurite etteasteid. Ei mingit EKREt, mille lipulaevadeks on logorröa all kannatavad vana kaabu ja keegi Grünthal. Ei mingit Isamaad, sellest on saanud ju EKRE kelgunöör ja nende Tallinna linnapeakandidaat ajas vaid sooja õhku suust välja, kui sedagi. Rehvide Michal , kogenud demagoog ei suuda küll kedagi oma tegususes veenda. Sotsid kahjuks väga nõrgad, kogu partei vajaks selgemat sihiseadmist. Eesti 200m veel väga noor ja kogenematu partei. Ainsana jäi linnapeakandidaatidest sõelale Kõlvart, kes ei püüdnud alavääristada konkurente,
midagi ooamatult uut ja värsket 17. oktoober 2021 10:38
Ekret sõimatakse seisaku propageerijaks aga pealinnast teeksid nad Jaapani. Kaua 19 sajandi tehnika peale raha venitatakse

jahh aga 17. oktoober 2021 10:15
Sõltub, kuidas see e-hääletamine sätitud on. Kui pole midagi muutunud, siis teadagi, kuidas see masin need kokku loeb. Juba esimestel päevadel hakkas lugema ja oli kaldu konservatiivide poole. Imelikud asjad????? Meil juhtuvad????
17. oktoober 2021 10:33
Sellejaoks internett tehtigi,et seal saaks igasugu pättusi ja petmisi teha.
17. oktoober 2021 10:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Konn 17. oktoober 2021 11:15
Juba hommikul purjus?
anektoot 17. oktoober 2021 10:09
E- valimiste kindel võitja 45% ekre, e200- 25%, teistel juba vähem.
17. oktoober 2021 10:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
No 17. oktoober 2021 11:04
ainuke asi mida EKRE teha oskab on mittemidagi tegemine. Aastast 2015 räuskavad ringi ja oleks siis ka midagi ettenäidata peale möla.
Mann 17. oktoober 2021 10:06
Minu üks tuttav valis senise reformarist linnapea. Ainsa põhjendusega, et ta teisi ei tea. See vist osade koduperenaiste valikukriteerium.
kui e-valimiste häälte muutmise nupud on reformi käes ei muutu midagi. 17. oktoober 2021 10:05
Konn 17. oktoober 2021 11:17
Huvitav- te nii kindlad et EKRE-l halvasti läheb et juba valmistute hävingu seedimimiseks?
Et siis valima 17. oktoober 2021 10:04
Kui siis mitte meeseitesid ja ka mitte eidekarja kuigi naiste vastu pole midagi.
Sm.Mao 17. oktoober 2021 10:03
Tähtis pole,kuidas hääletatakse.Tähtis on-kuidas hääli loetakse!(Jossif)

17. oktoober 2021 10:02
Kui valimised sellise jamaga peale hakkasid,tuleks need üldse tühistada ja e-hääletus lõpetada!!!Kui palju need reformikad siis hääli saaksid???
Külamemm 17. oktoober 2021 09:54
Ka maainimene tahab mugavusi ja kuiva jalaga koju ning ei taha käija 30 km taga kaupluses ja postkontoris. Loodame ,et Ekre suudab selle vea parandada!
Luule 17. oktoober 2021 10:42
Siiani on see vaid olnud valimiste lubadus.
Kiisu 17. oktoober 2021 11:18
Mitu poodi või postkontorit see EKRE siis püsti pani oma viimase 2 aastase valisemise ajal? Neil oli ju see võimalus. 2 aastat on pikk aeg.
Kiisu 17. oktoober 2021 11:19
Mitu poodi või postkontorit see EKRE siis püsti pani oma viimase 2 aastase valisemise ajal? Neil oli ju see võimalus. 2 aastat on pikk aeg.
Kiisu 17. oktoober 2021 11:19
Mitu poodi või postkontorit see EKRE siis püsti pani oma viimase 2 aastase valisemise ajal? Neil oli ju see võimalus. 2 aastat on pikk aeg.
Kiisu 17. oktoober 2021 11:20
Mitu poodi või postkontorit see EKRE siis püsti pani oma viimase 2 aastase valisemise ajal? Neil oli ju see võimalus. 2 aastat on pikk aeg.
Mann 17. oktoober 2021 11:24
Mitu poodi või postkontorit see EKRE siis avas kui ta 2 asstat võimul oli? Tal oli ju võimalus midagi teha. Nobei tule nagu meelde…
Kiisu 17. oktoober 2021 11:35
No mitu poodi ja postkontorit see EKRE siis avas kui ta 2 aastat võimul oli? Neil oli see võimalus.
Tolba-Talvo 17. oktoober 2021 09:44
Tõuksid ja jalgrattad tuleb linnas keelata, las kasutavad ühistransporti nagu teistele soovitavad.
Tilu 17. oktoober 2021 11:10
Jalgrattad ka keelata või ? Oled vist kõvasti kukkunud,oletan,et pea sai viga !
xmx 17. oktoober 2021 09:39
Kas võib olla suuremat solvangut---Kesikutele ei panusta keegi?
Kas peaks 17. oktoober 2021 09:54
kui nad peale suure jutuvada muud teha ei oska. Suuga suure linna ehitamine ei loo alust nende poolt hääletamiseks.
oi 17. oktoober 2021 10:19
kas oled ööptsa juba nutnud!!!
17. oktoober 2021 09:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
... 17. oktoober 2021 10:06
lõpeta oma propaganda!
Ants 17. oktoober 2021 09:37
Mõtlesin, et ei lähe valima, kuna pole kedagi valida - kõik on oma margi täis teinud! Peale eilset saadet siiski muutsin meelt. Kuigi ma pole kaugeltki nende fänn, annan neile oma hääle, sest nad on ainukesed, kes ütlesid, et vaktsineerimine ei saa olla AINUKE meede ja tervet/vaktsineerimata inimesi ei tohi ahistada ega represseerida!
Konn 17. oktoober 2021 11:25
Haiglast sa selliseid komme ei kirjutaks.
Kiisu 17. oktoober 2021 11:45
Sulle tegelikult ka meeldivad haiglates olevad hingamisaparaatide all kannatavad inimesed? Neid on seal juba sadades.
Kiisu 17. oktoober 2021 11:45
Sulle tegelikult ka meeldivad haiglates olevad hingamisaparaatide all kannatavad inimesed? Neid on seal juba sadades.
Ulgur 17. oktoober 2021 13:03
Ja mida sina **** ulud?
Hiromant 17. oktoober 2021 09:34
Mis parata. Reform võidab. EKRE jääb pisut maha. Kolmas on Eesti 200 ja siis tulevad lähestikku riburada Kesk, Sotsid ja Isamaa.
ooooooo 17. oktoober 2021 09:41
Ja just sellepärast ma enam EKREt ei vali, vaktsiinivastasuse pärast.See õhutrammi idee ei ole ka normaalse inimese mõte.
aga vali siis Keskerakonda 17. oktoober 2021 09:55
oled ilmselt ka kuulnud nende Õigest käigust .
17. oktoober 2021 09:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
... 17. oktoober 2021 10:07
lõpeta oma propaganda sa populist!

Kodanik 17. oktoober 2021 09:23
Mis puudutab linnahalli, siis siin on kindlasti nüansse millele tuleks pöörata tähelepanu. 1 tallink võttis ju mingi 300 miljonilise laenu, (valitsuse toel) et linnahalli ära osta, ja ostiski, vähemalt nii kajastasid meediakanalid, ja mis siis nüüd lahti on, et ikka linn peab seda ehitust ise restoreerima? Kas oleme päris infosulus, või siis toimub rahapesu valitsuse tasemel. Tallink il oli ju olemas isegi eskiisid, milline hakkab välja äge a linnahalli peale ümber ehitust, oma sadam koos hotelli ja muude rajatistega. Mis siis toimub???
Anni 17. oktoober 2021 09:22
Miks Õhtulehes ikka veel valimisreklaamid artiklite lugemist takistavad? Kas ei peaks juba aitama?
eestlane 17. oktoober 2021 09:19
Ma ei kavatse kedagi valida, mõttetu! Kõik nad ühesugused..võta üks ja viska teist! Ega elu paremaks ei lähe nagunii, ainult pettus ja lubadused. Punkt.
kui nii arvad 17. oktoober 2021 09:37
siis vali kindlasti Keskerakonda. Nende Õige käik annab meie elule rikkama ja helgema sisu. Teised vaid lubavad, Keskerakond oskab ka unistada.
simon 17. oktoober 2021 09:16
Anna 17. oktoober 2021 09:13
Ennustada ei oska aga kõlvart on tasakaalukas. Samas ei arva kesikutest midagi. Suurem transport peaks vast tunnelitesse minema. Raudteed akende alla ei soovi kellelegi. Mida modereerida?
oravad 17. oktoober 2021 09:08
teevad e-valimistega sohki
Kodanik 17. oktoober 2021 09:27
Kindel see, vanadekodud on ju enamuses Rosimannus te omandis, ja kuidas üks vanur seda hääletust elektrooniliselt teeb, kui ta ei tea isegi mis asi on arvuti, ja siin see üks kala peitubki.
Kodanik 17. oktoober 2021 09:27
Kindel see, vanadekodud on ju enamuses Rosimannus te omandis, ja kuidas üks vanur seda hääletust elektrooniliselt teeb, kui ta ei tea isegi mis asi on arvuti, ja siin see üks kala peitubki.
memm 17. oktoober 2021 09:04
No see debat oli küll suured lubadused ja Kõlvardi materdamine.....
taat 17. oktoober 2021 09:38
Ja mida on siis Keskerakond Tallinnas ära teinud, peale suurte lubaduste muidugi?
Esta 17. oktoober 2021 08:55
Minu südamäe soov on et Tallinna linnapea oleks eestlane, lõppude lõpuks elame ju Eestis!
Varsti 17. oktoober 2021 09:13
Järgmine põlvkond juba soovib, et Tallinna linnapea poleks tumedanahaline.
arvaja 17. oktoober 2021 10:15
Esta-Mis siis hr.Kõlvartil viga on?Tasakaalukas,tark,sportlik,ei loobi niisama tühje lubadusi.Kõlvart on ka peaaegu eestlane,arvate,et eestlane Helme oleks parem,kes ainult vingub,viriseb ja lubab palju,aga tehtud ,midagi ei saa.Kasvatagu oma meeskonda viisakamalt käituma!
Estale 17. oktoober 2021 10:26
minu südame soov, et Tallinna linnapea oleks tark, arukas ja hooliks oma elanikest. Ükskõik, mis rahvusest ......minu jaoks loeb inimene mitte tema rahvus.
kas 17. oktoober 2021 15:43
praegune linnapeasiis ei ole? Võiksid ikka enne järele uurida.

Valisin 17. oktoober 2021 08:42
Mina 17. oktoober 2021 09:26
Mina kah, õige otsus.
17. oktoober 2021 08:34
Väga viisakad debatis olid Michal , Kaljulaid ja Reinaas. Pensionäril oli lausa lust kuulata, nad rääkisid nagu nõukaaegsed partorgid.
debatt olgu kuum 17. oktoober 2021 08:54
Debatt peabki olema kuum ja keemistemperatuuril keev, soiumine ja maigutamine pole debateerimine. Meeldisid Helme, Reinsalu ja ka Zuzu. Valge kampsunimees püüdis jääda nähtamatuks, et mitte ärritada Tallinna linnapead. Äkki siis võetakse neid, oravaid, ka linnavolikogusse väikseks Peetriks.
Pirukalee, pirukalee 17. oktoober 2021 08:32
Valime Isamaa https://elu24.postimees.ee/7361438/valga-vallavanem-rajas-30-000-eurot-maksva-kogukonnakoogi-oma-korterisse
Nojah 17. oktoober 2021 08:26
Kaljulaih heitis ette erinevaid asju, unustades, et oli ise samal ajal linnaosa vanem. Reinsalu korrutas portatiivsest õhupuhastist ja koolide masstestimisest - neist kumbki pole ju teostatav!jne. Ainus, kes teadis konkreetseid arve ja vajaminevsid summadid, oli Kõlvart, teised vaid arendasid-parendasid ja kaldusid utoopiavaldkonda.
Lätis suur jama 17. oktoober 2021 08:05
Arstid soovitavad, et nii vaktsineeritud kui vaktsineerimata inimesed oleksid koos oma perega ja ära tuleks jätta kõik muud kohtumised. Vaktsineeritus ei tähenda praeguses olukorras enam midagi. Kui nakkus levib nii ulatuslikult, siis nakatuvad ka vaktsineeritud inimesed. Inimesed ei tohiks praeguses olukorras kodust väljuda, toitu tuleks tellida koju. Kõik haiglad muutuvad Lätis paari nädala jooksul koroonahaiglateks.
17. oktoober 2021 08:06
Minge ruttu valima, sest sellest oleneb mis meil edasi saab.
17. oktoober 2021 08:09
Ma panin ka eile kõva joogi.
Kodanik 17. oktoober 2021 09:31
Kas Sina maksad kinni selle kojutoomise teenuse, bodi voldi lisakasu võitjatele???.
Milla 17. oktoober 2021 10:09
Enamus inimesi ei saa kodus tööd teha. Tehaste töötajad, teenindajad jne.
Tobi 17. oktoober 2021 11:24
Kõik haiglad koroonahaiglateks ? Segaseks oled süstitud või !
Tobi 17. oktoober 2021 11:24
Kõik haiglad koroonahaiglateks ? Segaseks oled süstitud või !
Tobi 17. oktoober 2021 11:25
Kõik haiglad koroonahaiglateks ? Segaseks oled süstitud või !
Tobi 17. oktoober 2021 11:25
Kõik haiglad koroonahaiglateks ? Segaseks oled süstitud või !
Tobi 17. oktoober 2021 11:25
Kõik haiglad koroonahaiglateks ? Segaseks oled süstitud või !
Tobi 17. oktoober 2021 11:25
Kõik haiglad koroonahaiglateks ? Segaseks oled süstitud või !
Roheline 17. oktoober 2021 08:03
Elektri hinna tõusmise pidurdamiseks tuleb kiiresti rajada tuulepargid Toompeale, Nõmmele ja Piritale. Kui kuuled uinudes tuulikute müha, siis tead et ka ärgates on odav elekter.
Vasikas 17. oktoober 2021 09:01
Keerame aga kella ja siis on meil kell 3 juba pime. Nii me maksame ulmeliselt elektrit. Loodus teeb oma aga meie targad arvavad,et on parem kui rahvas varakult elektrit tarbib. Keda siin valida,kui ei suudeta selgusele jõuda,et kellakeeramine on jama.
17. oktoober 2021 07:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. oktoober 2021 08:03
https://eestinen.fi/2021/10/hammastav-areng-lati-opetajad-on-valmis-ostma-koroonat-et-haigeks-jaada/
olen viimase poole aasta jooksul enda vaateid jubedalt muutnud. 17. oktoober 2021 07:44
Ilmselt suudab. Mina tavaliselt sotse valinud. Aga no ei suuda enam, see olukord, mis riigis tekitatud on, on niivõrd masendav, et ainus väljapääs oli EKRE poolt hääletada. Sest see milliseid avaldusi Kallas viimasel nädalal tegi, see peaks iga normaalse inimese sellest erakonnast eemale ajama.

valija 17. oktoober 2021 07:41
Valisin EKREt, ainuke normaalne ja võimalik variant.
Esta 17. oktoober 2021 07:16
Tallinna linnapea peaks ikka olema eestlane, elame justkui Eestimaal! Väga viisakad debatis olid Michal , Kaljulaid ja Reinaas!
Ardi 17. oktoober 2021 07:45
Olid jah. Väga ilusti rääkisid, mis sest et ise midagi välja ei jaga.
hgxd 17. oktoober 2021 10:38
20 aastat on juba seda viisakat mängitud ja pärast nülitud nii, et vähe pole. Ai EKRELE jahh. Julevad öelda, julgevad teha. Võlts viisakus , mis mitte kedagi ei aita.
kas seis on nii hull et värisetakse selle 50 piiri pärast. 17. oktoober 2021 06:37
ei jää enam suurt nõuka aja valimistest maha, siis oli ka esikohal kohale kapanute protsent, kuna süsteem väriseb oma tegude pärast, siis tuleb näidata valijate arvukust,kõik mis 100 ja 50 vahel mahuvad on täiesti ebaolulised numbrid, kui alla 50 jääb number võib öelda valimisi ei toimunud.
Farss otsast lõpuni 17. oktoober 2021 06:21
Pole oluline kes kellele hääle annab, sest e-valimine on ebaseaduslik niikuinii. Lisaks on see kontrollimatu ja manipuleeritav, - ja hääletamise muutmise võimalus teeb selle absoluutseks farsiks.
AET 17. oktoober 2021 04:10
Parim valik oleks Jaak Madison - väga suure töövõimega, noore mehe kohta muljetavaldava teadmistepagasiga. Väga kiire mõtlemine ning analüüsivõime. Edukaim eurosaadik, kes ka Brüsseli toimingutest ülevaateid annab. Lisaks õpingud kõrgkoolis ning hoolitsev isa.
küsimus 17. oktoober 2021 09:00
Üks kilekotivaras on Reformierakonnas, miks sa teda esile ei tõsta?
Peidus pool 17. oktoober 2021 11:35
Uskumatu, mida kõ ike ta teha suudab!!!!!!! Te ei tea paljutki, aga ülustate nagu Jumalat!!!!! Laske kä ia, pimedad!!!
Peidus pool 17. oktoober 2021 11:35
Uskumatu, mida kõ ike ta teha suudab!!!!!!! Te ei tea paljutki, aga ülustate nagu Jumalat!!!!! Laske kä ia, pimedad!!!
või "rekordarv" ? 17. oktoober 2021 03:48
hääletamine nagu nõukaajal ! vahet pole palju tegelikult hääletati, protsent on alati fantastiline. e-hääli võltsitakse nagu ennegi, isegi need, kes ei läinud hääletama olid ikkagi kedagi valinud ja mõnede hääled lihtsalt kadusid kuhugile.
No 17. oktoober 2021 09:16
Kuidas sa seda tead? Päriselt ka.
juks 17. oktoober 2021 00:15
Selgeltnägijate tuleproov või võimalik ainult ...

vanur 17. oktoober 2021 00:14
vanakesed annavad E hääle rehvormiparteile.
Kahtlen😏 17. oktoober 2021 01:17
Ei usu, vaevalt!!!! Kellele siis meeldiks sellise inimese erakond, kes survestab neid ja tõstab makse!!!!!!! Kui, siis ainult tema enda(Kaja) vanemad ja vend ning mees! Vanadel inimestel ju peamiselt pension ja see pole ka ju nii suur,et motiveeriks valima!!!
Mäeküla piimamees 17. oktoober 2021 04:31
Ei anna nad midagi - oravad võtavad ise, palju vaja neil. Selleks ongi valimistel igal viimasel korral need "õnnetud katkestused" ette nähtud. Kui oleks ausad ka E- valimised, siis võidaks EKRE küll reformi, täna mitte.
Lahe 17. oktoober 2021 00:00
Tartu bussiliiklus on paras katsumus, valed graafikud jne. Halb näide reffid
Lahe 16. oktoober 2021 23:58
Pool euroopat punaseid rattateid täis, kui on ohtlik on kirjutatud teele slow
Lahe 16. oktoober 2021 23:57
Reinsalu pani paukpadrunitega, tühi ja mõtetu jutt. Kõlvart toetus faktidele ,enamus paugutas tühja
viisakas 17. oktoober 2021 06:02
...ka Helme jutus polnud ühtki iva...
ökjv 17. oktoober 2021 10:47
terve 20 aastat paugutatud tühja ja enne valimisi veel eriti tühja kohta.
Lahe 16. oktoober 2021 23:53
Eesti 200 pime kandidaat
õppejõud 16. oktoober 2021 23:42
Tallinnas valin ainult Keskerakonna, eesotsas Kõlvartiga. Parlamendi tasandil valiksin EKRE, aga nende ainuke tervav pliiats on Martin. Kujutage ette kui Kalle Grüntal saaks valitsusse. Pealegi, enamus EKRE liikmeid on kesk- või lausa algharidusega. Seda ka Eesti 200 Marek Reinaas, Sots Raimond Kaljulaid ja EKRE eurosaadik Jaak Madisson, Roheliste Zuzu jne. Milleks meile siis üldse hariduse tähtsustamine kui igasugune harimatu mats võib olla juht ja õpetaja? Kohutav.
null 17. oktoober 2021 01:05
Aastas lisandub olemasolevale 10 000 doktorile 200 doktorit. Terve ilm on t agumikusoojendajaid, pöidla pihus keerutajaid ja sooja õhu suust väljaajajaid täis, kasu aga on neist ümmargune 0. Ikkagi on käsi pikalt ees, et andke raha, kuigi tegemist on riigi kõige targemate inimestega. Kuidas siis veel ilma hariduseta l llid peaksid hakkama saama - nood ei oska abiraha projektigi kirjutada.
Samas erakonnas 17. oktoober 2021 01:22
Madissoni ema on k a Ekre nimekirjas, aga Järvamaal, sest elab ka samas maakonnas. Ei tea kas Madisson oma suurest Euroopa palgast oma vaest ema ka toetab? Me oleme ühes külas kasvanud ja elanud. Aga pole ammu näinud.
Hehh 16. oktoober 2021 23:36
Martin annab arukaid, sisukaid, töötavaid lahendusi. Kõlvart on hea, aga tal on rumal komme asju vargsi rahvuspõhiselt sättida. Isamaa on kloun. Teistest ei arva üldse midagi.
Lähen homme EKRE t valima 17. oktoober 2021 00:43
Keda siis veel? Tikut, takut, jokut ja väga kavalaid rebaseid, oravaid ei taha.
Valisin 16. oktoober 2021 23:35
EKRE parim valik Eestile

16. oktoober 2021 23:31
Seda erakonda, kellel on nii massiivne toiduahel üles ehitatud, ühe valimisega küll ei murra.
arvame, et Reformierakond kaotab 16. oktoober 2021 23:25
Keskerakond aga oma Õige käiguga tulevikus enam arvesse ei lähe.
jah 16. oktoober 2021 23:23
Homme valin ikkagi keskerakonna, sest nad on linna hästi arendanud ja valitsenud. Olen ka ekret valinud, aga Tallinna võim jäägu keskile.
Ise ka ei usu!!!!😊😊😊 16. oktoober 2021 23:19
Mina küll ei usu, et Ekre võidab!!! On selline kahtlase ne tunne, vaatadin just seda Etv saadet nendest! Seal küll ei jätnud sellist head muljet. Utoopilised unistused õhutrammist!!!!!?? 😊😊😊😊
mina 16. oktoober 2021 23:51
keksajal oli telekast unistamine ka utoopiline...enne detailset sisu teadmata on nagu kuidagi kahtlne mõte maha laita...
Tallinlane 17. oktoober 2021 07:51
Kas sa arvad, et õhku tõuseb selline tramm nagu maa peal sõidab? 😅 Ei, kas sa pilte pole näinud? Mõeldud on selliseid asju nagu suusakuurortides, kus sa ilmselt pole käinud. Lätis sõidavad ka sellised kabiinid (u. 10 inimest), aga looduspargis. Ja seal väga kõrgel. Lasnamäele on mõeldud haljasala kohal, kuhu pidi ehitatama trammitee, aga jäi ära.
kn 17. oktoober 2021 10:54
kahju, et selle õhutrammi jutust ei saanud sa aru. Seda pakuti välja naljana rohelise üürgamise peale. >Katsu enne jutust aru saada. Äkki täna hommikuks on selgusele saanud. Loodame.
.Ikkagi utoopia! .. 17. oktoober 2021 11:50
Loomulikult ei arva ma, et sellised suured kolakad õ hus sõitma hakkavad ja et Ekrekad just konkreetselt seda mõtlesid!!!! Olen piisavalt palju näinud, et mõista, mida Martin konkreetselt Helme--poiss mõtles. Jajah, see oli iroonia!!!! Sain sellest ise ka aru! Aga kuidagi kummaline ka! 😊😊😊😊😊
.Ikkagi utoopia! .. 17. oktoober 2021 11:51
Loomulikult ei arva ma, et sellised suured kolakad õ hus sõitma hakkavad ja et Ekrekad just konkreetselt seda mõtlesid!!!! Olen piisavalt palju näinud, et mõista, mida Martin konkreetselt Helme--poiss mõtles. Jajah, see oli iroonia!!!! Sain sellest ise ka aru! Aga kuidagi kummaline ka! 😊😊😊😊😊
.Ikkagi utoopia! .. 17. oktoober 2021 11:51
Loomulikult ei arva ma, et sellised suured kolakad õ hus sõitma hakkavad ja et Ekrekad just konkreetselt seda mõtlesid!!!! Olen piisavalt palju näinud, et mõista, mida Martin konkreetselt Helme--poiss mõtles. Jajah, see oli iroonia!!!! Sain sellest ise ka aru! Aga kuidagi kummaline ka! 😊😊😊😊😊
16. oktoober 2021 22:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Indrek2 17. oktoober 2021 07:26
Valid rehvormbande saad vargad ja võõrvõimu agendid.
kalle 16. oktoober 2021 22:27
käitumine viib EKRE hääled mujale...
Mina 16. oktoober 2021 22:24
Valimised pole veel läbigi aga ekrenaudid juba kiunuvad.
nad 16. oktoober 2021 22:46
on nagu jehoovatunnistad, nagu antivakserid - hullult tüütud .
16. oktoober 2021 22:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kiisu 16. oktoober 2021 23:06
Valid EKRE , kaotad oma hääle , sest mitte keegi ei soovi nendega koostööd teha. Ja ma ei imesta.
lõppes jah 16. oktoober 2021 23:41
Kohvimasin JURA ja "JOOGID AUTOSSE" olid EKRE valitsemise "edu" millest täna reklaamides kiideldakse. Nüüd on edu maha mängitud ja Mailis ei saagi enam bussiga puhata ja Jüril baarikapp täitsa tühi. EKRE oli lõppenud korruptsiooniga koos valitsemas ja häda polnud miskit, õnneks tuli kriis ja sai palju laenu võtta...

ei 16. oktoober 2021 21:48
ehääl pole õige, see pole aus
minu hääl on au asi riigile 16. oktoober 2021 22:16
minu hääl on alati aus, aga poliitika ning poliitikud muudavad selle ebaausaks
minu hääl on au asi riigile 16. oktoober 2021 22:16
minu hääl on alati aus, aga poliitika ning poliitikud muudavad selle ebaausaks
Murkka 16. oktoober 2021 21:36
No ei saa ju nii laisk, hoolimatu ja juhm olla. Minge, nagu normaalsed inimesed, jaoskonda valima. Turvalisem ka ja hääl ei lähe süüvariigi ripatsitele.No ei saa ju nii laisk, hoolimatu ja juhm olla. Minge nagu normaalsed inimesed, jaoskonda valima. Turvalisem ka ja hääl ei lähe süüvariigi ripatsitele.
ka seal jaoskonnas saab hääle retsida 16. oktoober 2021 23:46
see on ju veelgi lihtsam kui E-häältega mässata.
16. oktoober 2021 21:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kk 16. oktoober 2021 22:17
Eestlane valib Ekret.
nõus 16. oktoober 2021 22:47
eluski ei vali kudruseid .
on 16. oktoober 2021 22:52
alati oldud võõraste sisseimbumise vastu, konservatiivsus aitab hoida eestimaa eestlaste jaoks, mitte et poleks võõraid kes õpivad või teevad töö nagu minu õues eestlase juhtimisel, sest keegi ei hakka nii odavalt tööd tegema kui ukrainlane, kahjuks see lkv juht pani ise mööda liinialuste töödega, kooris serbia hõbekuuse poolpaljaks kui aitaks vaid kasvu eemaldamisest- lolluste vastu pole keegi kaitstud, kaitseme vähemalt eestimaad- elagu konservatiivid, eestimaa hoidjad..RS sul pole õigus.
jess 16. oktoober 2021 23:55
EKRE VÕIDAB ...IGAKÜLGSELT!
Roheline Seep 17. oktoober 2021 04:55
EESTLANE VALIB AINULT EKRET!
Rohelisele Seebile 17. oktoober 2021 08:17
RS ära vahuta jälle!
uy 17. oktoober 2021 11:02
eestlane just valib EKRET ja soovitan sul ka.
Priit 16. oktoober 2021 21:10
Eelmistel valimistel hääletasid vanadekodud kõige aktiivsemalt.
Nii ka selkorral 16. oktoober 2021 21:40
Juhatajad käisid hooldekodudes usinalt eile kohal, isegi kui muidu neil tavaks ei ole tööpäevadel majades viibida. Ju käidi hoolealuste idikaarte kaasa viimas, et öösel kodus need hääled üle kanda.
Noo 16. oktoober 2021 21:56
Vanuritel on aega it-ga tegeleda ja vahest võib-olla kirjutavad natuke javat.
Noo 16. oktoober 2021 21:56
Vanuritel on aega it-ga tegeleda ja vahest võib-olla kirjutavad natuke javat.
16. oktoober 2021 22:55
Aga nüüd on neist paljud koroonasse surnud.
on 16. oktoober 2021 22:57
meeles ikka kuidas vanadekodus hääletas 34 patsienti 4 minutiga Ojulandi heaks- selline kiirus, et anna olla, kuidas nii võimalik on??
kiki 16. oktoober 2021 22:58
minu vanaema sai eelmistel valimistel hooldekodus valimisurni tellida. Minu arust see palju ebausaldusväärsem. ID-kaardi kasutamiseks peab PIN koode ka teadma ja miks peaks Id kaardi hooldekodu juhatajale andma ?? Urni võib suvalise viia, kus see vanainimene teab kontrollida, pärast oma hääled paned õigesse urni.
kiki 16. oktoober 2021 22:59
minu vanaema sai eelmistel valimistel hooldekodus valimisurni tellida. Minu arust see palju ebausaldusväärsem. ID-kaardi kasutamiseks peab PIN koode ka teadma ja miks peaks Id kaardi hooldekodu juhatajale andma ?? Urni võib suvalise viia, kus see vanainimene teab kontrollida, pärast oma hääled paned õigesse urni.
Ü lekohtused!!!!!!!!!!!!!!!! 16. oktoober 2021 21:07
Mis õigusega Refid seda si. ad. st teevad????!!!! Kas nemad on minu jaoks 2.sambasse r a ha kogunud!??? `Ei ole ju!!!!? Ma ise kogusin oma väiksest p a lgast, MITTE NEMAD!!! KUU PEALE SELLISED TEGELASED!!!!!!
16. oktoober 2021 20:48
https://uueduudised.ee/uudis/eesti/reformierakondlane-tahab-mittevaktsineeritud-pensionita-jatta/
Pole õigust!!!! 16. oktoober 2021 20:56
Mis asja? Kes sellist asja tohib teha??!!! Selleks ei ole n e il õ i igust, ega nemad pole minu pensioniks raha kogunud !!!!! Olen puudega inimene ja kogunud ise õ ma väiksest palgast oma pensioniraha!!! Väga alatu võte inimeste meelitamiseks!!!!!! Vastikud refid, ma pole kunagi neid sallinud!!!!! Põlegu põ r gus!!!!!
Pole õigust!!! 16. oktoober 2021 23:15
Rs---le!!!! Muidugi ei usu, aga hinge ajab täis, kui sellist jura aetakse!!!!!
.... 16. oktoober 2021 23:31
Keegi ei lähe ja koju haigeid vanainimesi või puuetega inimesi koju vaktsineerima, see käib üle mõistuse, aga pensionist ilma jätmine, külma jätmisega sadistlikult ähvardamine ja toiduvarude konfiskeerimine on neile täpselt jõukohane.
.... 16. oktoober 2021 23:32
Keegi ei lähe ja koju haigeid vanainimesi või puuetega inimesi koju vaktsineerima, see käib üle mõistuse, aga pensionist ilma jätmine, külma jätmisega sadistlikult ähvardamine ja toiduvarude konfiskeerimine on neile täpselt jõukohane.
.... 16. oktoober 2021 23:32
Keegi ei lähe ja koju haigeid vanainimesi või puuetega inimesi koju vaktsineerima, see käib üle mõistuse, aga pensionist ilma jätmine, külma jätmisega sadistlikult ähvardamine ja toiduvarude konfiskeerimine on neile täpselt jõukohane.
Hehh 16. oktoober 2021 23:53
Mis Te siin plõksite. Minge mordaraamatusse ja kontrollige oma silmaga üle.
Joss iff 16. oktoober 2021 20:41
Eks kõik oleneb kokkulugemisest ja eliidiparteil on selleks piisavad finantsid.
Indrek2 16. oktoober 2021 21:10
Need valimised varastatakse täpselt samamoodi nagu kõik eelmised viimase rohkem kui pooleteise kümnendi jooksul siin korrumpeerunud potjomkini külas. Või tõesti keegi arvab kui nad KÕIKE MUUD varastavad siis kilekotipoisid hääli äkki ei varasta?!?
just 16. oktoober 2021 21:16
Peale valimisi puuritaks kiirkorras arvuti kõvakettad puruks, et hiljem poleks võimalik mitte midagi tuvastada. Kõik see on ääretult mõistmatu ja kahtlusi äratav.
to just 16. oktoober 2021 23:04
.. ja mis sa arvad, mis juhtub pabersedelitega? Praegu on kuskil alles veel viimase 30 aasta sedelid sinu arust? See, et sa krüpteerimisest või IT-st eriti midagi ei jaga, ei tähenda ei sellega saab ainult valskust teha. Lennukiga ikka julged lennata või pensi/palga päeval võtad raha kohe automaadist välja ja viid pangakontori?
muuseas 16. oktoober 2021 23:31
hooldekodudes on id kaardid juhataja kapis, mitte vanuri käes. Need ei tea sellest hääletamisest ise midagi.
16. oktoober 2021 20:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Konn 16. oktoober 2021 23:09
No mine homme uuesti. Partei käskis ju paberit raisata.
Vahepeale viskab 17. oktoober 2021 00:51
Šmiguni reklaami- on ikka naljakas.

Oma e-valimised vajalikud 16. oktoober 2021 20:02
Ilma on raske võita, sest e-ga tehakse oma 70% tulemusest ära.
as 16. oktoober 2021 20:47
Ajaloost teada, et oravad orgunnisid ka mingi katkestuse, peale mida nende toetushääled järsult kasvasid. Nende poolt olid ka kõik hooldekodude asukad.
as 16. oktoober 2021 20:47
Ajaloost teada, et oravad orgunnisid ka mingi katkestuse, peale mida nende toetushääled järsult kasvasid. Nende poolt olid ka kõik hooldekodude asukad.
as1 16. oktoober 2021 20:47
Ajaloost teada, et oravad orgunnisid ka mingi katkestuse, peale mida nende toetushääled järsult kasvasid. Nende poolt olid ka kõik hooldekodude asukad.
Ajaloost teada, 16. oktoober 2021 20:49
...et oravad orgunnisid kunagi ka mingi @-katkestuse, peale mida nende toetushääled järsult kasvasid. Nende poolt olid ka kõik hooldekodude asukad?
to as 17. oktoober 2021 10:36
Mõni (mitte peavoolu) ajakirjanik võiks hooldekodudes vanuritelt uurida, kuidas nad e-hääle andsid.
16. oktoober 2021 19:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tõepoolest 16. oktoober 2021 20:53
Ja paragraafiks oleks riigile kahju tekitamises suures ulatuses.
Paragraaf 16. oktoober 2021 21:16
Riigi varade riisumise ja seadustatud korruptsiooni eest!
no 17. oktoober 2021 09:39
Räägid enda tasemel või? Kahju sinust.
no 17. oktoober 2021 09:39
Räägid enda tasemel või? Kahju sinust.
no 17. oktoober 2021 09:39
Räägid enda tasemel või? Kahju sinust.
no 17. oktoober 2021 09:40
Räägid enda tasemel või? Kahju sinust.
no 17. oktoober 2021 09:41
Räägid endast või? Kahju sinust.
no 17. oktoober 2021 09:42
no 17. oktoober 2021 09:42
EKRE 16. oktoober 2021 19:26
logo on Gürnthal, valige EKRE saate jorsid
vot 16. oktoober 2021 23:58
keegi peab ju vahel samal tasemel tegutsema nagu ligi ja kallas !
Antsu vend 16. oktoober 2021 19:07
Kuidas valimiste körgpunkt mõõdus? St kell kolm ööl vastu laupäeva.
Kes tõuseb ja kes mitte! 17. oktoober 2021 01:31
Ei t8{use, Refid pidavat ees olema!!!!!
MINA 16. oktoober 2021 19:02
JESS EKRE AINA TÕUSEB ja refid sotsid mutta...ILUS!
xmx 16. oktoober 2021 18:51
Kuigi ma ei ole rally fänn--aga selle finisi ma vaatan ära.Fotograafid pange masinad valmis--saab tulema palju pettunud nägusid.
JuhuuHomme on imeline päev Nii kui kell kukub vutt vutt hääletama et anda oma hääl EestiKõigeRahva 16. oktoober 2021 18:41
JuhuuHomme on imeline päev Nii kui kell kukub vutt vutt hääletama et anda oma hääl EestiKõigeRahvalikumaErakonna poolt💘 Ja siis kell 11,00 raadio ette kuulata ainukest tõtträäkivad päiksekiirt Räägime Asjast👍
nii ongi 16. oktoober 2021 20:32
Keskerakonnal on vaid tagurpidi käik ja oravatel on samuti vaid mäest alla käik. mõttetud erakonnad. mina valin EKRE!!!
kõik lubavad midagi ebamaist Eestile 16. oktoober 2021 17:57
Tahaks valida, aga ei ole kelle poolt hääletada!

xmx 16. oktoober 2021 17:47
Refid võidavad---neil jaoskonnad sünnitusosakondades kah,et imikule kohe kollane kilekott näppu anda.
Refid 16. oktoober 2021 17:27
juba tähistavad võitu,neil tulemused juba teada.
e graafika 16. oktoober 2021 17:59
Mida varem alustad seda kiiremini lõppu jõuad
e graafika 16. oktoober 2021 17:59
Mida varem alustad seda kiiremini lõppu jõuad
Ja 17. oktoober 2021 09:48
juku 16. oktoober 2021 17:20
ikka tahaks nähe eesti pealinna linnapeaks kedagi EESTLAST!!!!!!!!!!
see valik oleks 17. oktoober 2021 01:24
16. oktoober 2021 17:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mõistmatu 16. oktoober 2021 18:49
Mis erakonnal on leping ühe Venemaa erakonnaga, kas see on EKRE?
Siil 16. oktoober 2021 22:22
Surnute hääled muude "abiliste" seas aitasid suure lombi taga Bi-eni võimule. Miks ssiinsed reffi-ajakad ei või sama võtet kasutada?
17. oktoober 2021 10:16
Rehvil on leping Hiina Komparteiga , aga salgavad .
17. oktoober 2021 10:16
Rehvil on leping Hiina Komparteiga , aga salgavad .
Jaanus 16. oktoober 2021 16:15
Kaardid räägivad, et närilised ja globalistid usuvad absoluutesse valimisvõitu, kuna ehääletuse progejad on nende omamaja poiste tehtud.
k 16. oktoober 2021 23:08
nad igal pool kisavad lihtsalt kui paha see e-hääletus on, nii et nende valijad lähevad pigem jaoskondadesse ja siis pärast jälle hea kisada, et valskus kuna nad said nii vähe e-hääli.
Iti tüdruk 16. oktoober 2021 23:13
Ega ma ausalt öeldes ei tea ka ühtegi progejat, kes EKREt toetaks. Milleks meile juhti vaja, kes oma äridega kuidagi hakkama ei saa. Ja ajab nii segast ebaloogilist juttu. Kujutad ette, et sul oleks selline elukaaslane, kes kogu aeg sulle lihtsalt meelepärast juttu räägiks, olenemata kas see vastab tõele või mitte.
17. oktoober 2021 16:01
kui kadagi valida, siis kindlsasti mitte ekre-t! aga eks numbrid näitavad, kui paljusid inimesi suutsid nemad oma räuskamisega ja tühjade loosungitega kaasa haarata.
123 17. oktoober 2021 16:01
kui kadagi valida, siis kindlsasti mitte ekre-t! aga eks numbrid näitavad, kui paljusid inimesi suutsid nemad oma räuskamisega ja tühjade loosungitega kaasa haarata.
123 17. oktoober 2021 16:02
kui kedagi valida, siis kindlsasti mitte ekre-t! aga eks numbrid näitavad, kui paljusid inimesi suutsid nemad oma räuskamisega ja tühjade loosungitega kaasa üleskütta.