Eesti uudised

Teadusnõukoda soovib antikehadega inimestele lühiajalist tõendit haiguse läbipõdemise kohta. Kiik ideed ei poolda

Kadri Kuulpak, 12. oktoober 2021 10:22

310 KOMMENTAARI

t
tore/ 12. oktoober 2021 22:37
Mitte lühiajalist tõendid, vaid määrusesse ( või oli seekorraldus) tuleb parandus sisse viia, et kui on tõend, et on antikehad, siis on see võrdustatud vaktsineerimisega.
k
Kiigel/ 12. oktoober 2021 21:54
plaan täitmata.Vaktsineerima!
k
Kas kõik läbipõdenud antikehadega inimesed peavad minema kohtusse ? Ühed juba said kaitse ja õigused/ 12. oktoober 2021 17:24
m
Murakas/ 12. oktoober 2021 16:36
Mis ajast ja kelle otsusega on demokraatliku ja vaba riigi kodanikest saanud ühe suure farmaatsiakontserni eksperimentaalsete geenipreparaatide katselabori kliendid? Meedias toimuvat hullunud propagandat vaadates-kuulates on lausa vastuvaidlematult kohustuslik see süst endale teha, kuigi meditsiinis peaks olema inimese vaieldamatu õigus seda ise otsustada. Kas keegi jääb lepingujärgsetest boonustest ilma või peab pea pakule panema?
j
Jaanus/ 12. oktoober 2021 16:40
Meie, st Rahvas, kui kõrgeim võim, oleme oma häältega volitanud selliste inimeste ametisse määrajaid enda heaolu ja õitsengut kaitsma ja edendama.
j
Jaanus/ 12. oktoober 2021 16:35
Nende jutt meenutab ühte Eestiaegset anektooti kus üks ärimiis otsis endale head raamatupidajat. Tuli kolm kandidaati, eestlane, sakslane ja juut. Ärimehel oli kõigile algatuseks üks kontroll küsimus: "kui palju on 2+2?" Eestlane pingutas mis ta pingutas ja arvas ebalevalt, et äkki on ikka 4. Sakslane põrutas ehtsale sõjamehele omaselt ja kindlameelselt, et 3! Juut aga, vaat tema oli tark ja palju elu näinud mees. Tema küsis ärimehe käest: "arga palju peremiis ise soovib...?" Vaat meie omad on just samasugused. Nii nagu isandad käsivad, nõnda nad ka isandate plaane pööblile serveerivadki.
m
majanduspagulane 2009/ 12. oktoober 2021 16:28
millal selle jama ära loppet 2 a. vahtu aetud tahaks koju tulla juba siin pippi juures sellist jura ei trehva vaxitud mitte vaxitud jne.pardak
e
Eestirahvas💘😥/ 12. oktoober 2021 16:25
Kui me tahame et säilik Eestiriik Eestirahvas kultuur ja kombed Tuleb valida valimispäeval Kõikjal Eestis Linnas maal alevis 💘EestiKõigeRahvalikumErakond💘

a
Andres K/ 12. oktoober 2021 16:23
Kuulge isehakanud otsustajad. Jätke inimesed rahule.
s
Anonymous täna 14:31/ 12. oktoober 2021 16:22
seda ei tea, et vaktsineerimine ongi haiguse läbipõdemine, läbipõdemise KERGEM VORM. Seejärel ongi antikehad inimese kehas olemas.
l
laske inimestel/ 12. oktoober 2021 16:19
rahulikult elada ja jätke oma solgutamised ja katsetused, teie asi on inimesi ravida, kui ei taheta end vaktsineerida, siis on selleks igal ka oma põhjus, ning sundida ei tohi kedagi, sest oma tervise eest vastutab iga üks ise. piirangutest kasu on ajutine, pärast hakkab uuesti vohama.
s
Stroh/ 12. oktoober 2021 16:19
Ooooo! Uus teema päevakorras - ANTIKEHAD! Mida kaks aastat nendega on oodatud???
k
kava/ 12. oktoober 2021 16:11
Kiik, loe konstitutsioon ja osta endale peegel , kust näed ennast kogu pikkuselt
j
Jaanus/ 12. oktoober 2021 16:21
Kahjuks pole sellel soovitusel vist mõtet. Nii kui ta ennast peeglist näeb, arvab, et kauge suguane tuli külla ja pakub talle lahkesti tassikese kohvi koos vaktsiinimaiusega.
t
Testige ja mõõtke parem oma M pikkust / 12. oktoober 2021 15:47
Kahjuks on mu immuunsüsteem liiga hea et isegi nohu ega köha pole olnud 60 aastat.
l
lihsalt küsin/ 12. oktoober 2021 15:34
Millise need saavad, kes on topelt vaktsineeritud ja peale seda veel ka läbi põdenud? Mingi eluaegse või? Tahtsin lihtsalt tähelepanu juhtida,et sellised on ka olemas, ärge meid kõrvale jätke. Ikka ka oma tõend :D
e
Et lamemaalased taanduvad ikkagi teaduse ees/ 12. oktoober 2021 15:29
kuigi vaid veerand sammu korraga.
a
Anonymous/ 12. oktoober 2021 15:31
Teadus ütleb meile seda, et haigus tuleb läbi põdeda mitte vaktsineerida!

a
Anna/ 12. oktoober 2021 15:22
Lepiksite omavahel kokku. Hommiku tv-s joller väitis et läbipõdemine ei anna piisavat immuunsust. Milleks selline rahva solgutamine? Justkui med. haridusega inimesed?Panete päevast päeva segast ja siis ootate rahvalt arusaamist?
c
Che/ 12. oktoober 2021 15:34
Joller on mannetu kinnimakstud propagandist! Kujutan ette millise hirmu ja surve all see tankist elab. Masendav.
k
12. oktoober 2021 16:25
kuna Che on ise mannetu kinnimakstud propagandist, sellepärast ta kujutabki ette, et teised on ka samasugused propagandistid nagu ta ise.
s
Siil/ 12. oktoober 2021 17:20
Joller valetab - alles mõni päev tagasi dr Popov järjestas immuunsuse põhjal: 1) läbipõdenud + 1 süst 2) läbipõdenud 3) 2 doosiga süstitud 4) ühe doosiga süstitud Kas igal tähtsal teadjal on oma versioon ja kampaaniale keeratkse vinti?
d
d/ 12. oktoober 2021 15:15
Jälgige FB-s Varro Vooglaidi. Mees, kes teab, millest räägib.
õ
Õpi käänamine ära!!! / 12. oktoober 2021 15:19
Mitte Vooglaidi, vaid Vooglaidu!!!
m
Mis/ 12. oktoober 2021 15:33
targutad? Perenimi käändubki i-lõpuga.
t
To: 15:19/ 12. oktoober 2021 15:40
Mis siin on mingi emakeele tund või?
j
Jaanus to Õpi käänamine ära!!! / täna 15:19/ 12. oktoober 2021 16:52
Keeletark, palun öelge meile kündimatutele kuidas näiteks perekonnanimesid nagu Paas, Lääs, kallas, kaljulaid, Lääne jne käänatakse?
k
K/ 12. oktoober 2021 21:57
Kui vene rahadega kinnimakstud valeinfot tahad siis küll.
k
Kui sell valitsusel lastaks/ 12. oktoober 2021 15:14
Siis paneks Kallas kõik aeda ja ümbritseks okastraadiga selline mulje jäi tänasest kella kahe raadiosaatest.
a
Anonymous/ 12. oktoober 2021 16:22
Mõistetav. Kallas on nagu kiusatud mürsik koolis, kes haub kättemaksu.
1
15.14 / 12. oktoober 2021 16:35
Tänan, teil on väga hea idee mitte KÕIKI inimesi ei pea ühiskonnast isoleerima, vaid ainult vaktsiinieitajad, kellede koroonasse nakatunute arv on juba erilistes kõrgustes.
1
15.14 / 12. oktoober 2021 16:36
Tänan, teil on väga hea idee mitte KÕIKI inimesi ei pea ühiskonnast isoleerima, vaid ainult vaktsiinieitajad, kellede koroonasse nakatunute arv on juba erilistes kõrgustes.
1
15.14 / 12. oktoober 2021 16:37
Tänan, teil on väga hea idee mitte KÕIKI inimesi ei pea ühiskonnast isoleerima, vaid ainult vaktsiinieitajad, kellede koroonasse nakatunute arv on juba erilistes kõrgustes.
1
15.14 / 12. oktoober 2021 16:49
Tänan, teil on väga hea idee mitte KÕIKI inimesi ei pea ühiskonnast isoleerima, vaid ainult vaktsiinieitajad, kellede koroonasse nakatunute arv on juba erilistes kõrgustes.
v
Veel üks õhkõrn mõte!/ 12. oktoober 2021 15:14
Äkki viroloog Lutsar üritab rahvale selgeks teha, kelle poolt te kindlasti ei tohi valimistel hääletada? Annab rahvale kingituse, et rahvas taipaks, kuidas virolooge ja tohtreid survestatakse! Otse välja öeldes kaotaksid paljud oma töö. Aitäh, Lutsar hoiatuse eest! Võtame teadmiseks ja jõuame veel praeguse koalitsiooni kraavi lükata!
t
t/ 12. oktoober 2021 15:09
Mille teadusliku aluse põhjal annaksite lühiajalise tõendi?
j
Jookske ruttu süstima!!! / 12. oktoober 2021 15:22
Just veidi aja eest kirjutas Etv2--s, et need, kes EI jõudnud õigel ajal oma antukehade testi kinnitada, need ei saa mingit testi!!! Tuleb uuesti süstida!!!!
h
12. oktoober 2021 15:07
https://eestinen.fi/2021/10/soome-vene-valitsustevaheline-majanduskomisjon-kohtub-helsingis/ Soome hakkab nüüd Venemaalt puitu ja elektrit ostma ning meie metsad jäävad alles ja me saame sinna koroona eest peitu minna.
a
Aga elekter?/ 12. oktoober 2021 15:17
Arvad, et Venemaa elektrit saad ka Soome kaudu odavamalt? Soome ostab odavalt, sulle aga müüd eurohindadega! Kes käskis oma kaabli läbi raiuda?
r
Rohelusse!!!!! 😊😊😊😊😊😊😊/ 12. oktoober 2021 15:25
See ju superhea, mulle väga meeld ib metsa värske lõhn ja õhk!!!!!!!? Käbidest saab head tulealustust ja seal on muudki head!!! Palju, palju rohelust!!!
m
12. oktoober 2021 15:26
Milleks sulle eesti metsas elektrit vaja on?
u
umm/ 12. oktoober 2021 14:59
Aga te teate täpselt, et kõik, absoluutselt kõik peavad mitu korda seda nn vaktsiini süstima!?
u
Uhhaa/ 12. oktoober 2021 15:04
Loogiline ju on. Antikehad kaovad lihtsalt ära üks hetk. Sama nagu tavalise gripi puhul.
i
Iba nire/ 12. oktoober 2021 14:57
Aga kui ma lihtsalt ei haigestu? Mis tõendit ma vajan? 😄
ä
Ära taha!/ 12. oktoober 2021 15:18
see tõend ei kaalu sinu tervise hinda üles!
m
Mida sa,/ 12. oktoober 2021 15:20
moderaator torgid kommentaari! Tõend ei kaalu tervise hinda üles! Sullegi teadmiseks, moderaator!

m
Mina/ 12. oktoober 2021 14:51
Miks ei võrdsustata läbipõdenuid vaktsiini saanutega ? Igapäevases statistikas näidatakse ka ainult kui palju on kokku vaktsineerituid, miks pole seda numbrit palju on kokku pandeemia ajal viiruse läbipõdenuid ? Läbipõdenuid on tänase seisuga 166601 ja vaktsiini saanud inimesi 766338,kokku 932939 !!! Ja meid on 1,3 miljonit. Kokku on kaitse saanud ligi 73 % elanikkonnast. Ja osad on põdenud ju ilma haigustunnusteta, seda protsenti ei tea meist keegi
s
Selliselt/ 12. oktoober 2021 15:04
arvutada ikka ei saa, väga paljud läbipõdenud on ka vaktsineeritud.
u
Uhhaa/ 12. oktoober 2021 15:05
Sest see tekitab inimestes väära turvatunde. Ei läbi põdemine ega vaktsineerimine ei kaitse nakatumise eest.
k
K/ 12. oktoober 2021 22:01
TÜ uuringu põhjal on umbes 80% täiskasvanutest antikehad. St ainult 200 000 on veel järgi kes pole vaktsineeritud ega läbi põdenud. Kui need ennast ära vaktsineeriks oleks pandeemia kontrolli all.
k
kóik rahaks/ 12. oktoober 2021 14:43
járjekordne ári idee, tádi on nagu múúgiesindaja
n
nende/ 12. oktoober 2021 14:40
vaktsiinidega käib kaasas suur rahadega mäng,mitte inimeste tervis.Parem võiks õpetada kuidas ise ennast tervena hoida, aga sellest ei ole sõnagi räägitud.Miks ei tehta piiranguid vaktsineeritutele kes kannavad viirust edasi,vaid nendele kes on osanud ise end tervena hoida.Tuleb välja et terve inimene on ühiskonnale ohtlik.
m
Marko/ 12. oktoober 2021 14:43
See on nagu Sõõrumaa ütles, et miks räägitakse tervisest läbi süstide, mitte läbi selle kuidas meist igaüks saab läbi liikumise, toitumise oma immuunsust tugevdada. Probleem on sellest, et tervishoid on suur äri. Kuna perearstid on ka ettevõtjad, siis neile on kasulikud põdurad inimesed. Tervislike eluviiside pooldamine raha sisse ei too
j
Jüri/ 12. oktoober 2021 15:35
Miks on vaja vaktsineerida? Siililegi selge - inimeste hea immuunsuse eest ei saa ju meditsiinisüsteem raha nöörida.
k
K/ 12. oktoober 2021 22:04
Markole - perearst saab iga patsiendi eest pearaha. Talle on kasulik kui patsient ei ole haige. Siis jääb kogu raha talle. Kui valtsineerimine tekitaks haigeid siis perearstid ei vaktsineeriks.
v
vana viiul/ 12. oktoober 2021 14:38
Leevendusmeede, aga tyhikargajad jäävad külma kätte
i
Inimesed,/ 12. oktoober 2021 14:28
vaadake alates 1.27,30 Pfizeris avastasid saksa patoloogid mikrokiibi! https://video.aletheia-scimed.ch/video/94/pressekonferenz-tod-durch-impfung-undeklarierte-bestandteile-der-covid-19-impfstoffe-1
k
Küsitakse,/ 12. oktoober 2021 14:50
et kuidas see seade läbi süstlanõela mahub? Ca 0,5 mm, ikka ju mahub.
n
NB! NB!/ 12. oktoober 2021 14:27
Riigipöördega pukki saanud PortoRollo valitsuse eesmärk on karmistada piiranguid enne 23.okt toimuva pidavat suurt meeleavaldust Tallinnas Vabaduse platsil. Sel juhul saaks meeleavalduse keelata või panna nö korda valvama tugevdatud politseijõud - Terviseameti, kiirreageerijad, märulipolitsei ja verekoerad. Inimesed tahetakse ära hirmutada ja suukorvistada, see on Hooliva Päikesevalitsuse eesmärk.
h
Hea küsimus kui puru silmast välja loputada!/ 12. oktoober 2021 14:34
Kes meil pöörab riiki?
k
kuule sina NB!/ 12. oktoober 2021 16:46
pöördu märulipolitsei, terviseameti, verekoerte ja muude hirmuprobleemidega kindlasti psühhiaatri poole ehk saab psuhhiaater sind veel aidata
k
kolla/ 12. oktoober 2021 14:17
Proua Irjale tuleks küll see maski kandmine kasuks,ehk saab mehele.
i
iga asi omal ajal või veel kord/ 12. oktoober 2021 14:35
k
Kõik maailma teadlased/ 12. oktoober 2021 14:09
räägivad, et kõige parema kaitse annab läbipõdemine, miks see läbipõdemistõend siis LÜHIAJALINE on? Kas meie "teadlased" ei ole asjaga kursis või?
l
langev suurus ja kellel on/ 12. oktoober 2021 14:36
Kõik on aukline (aukudega ) ajas

p
12. oktoober 2021 13:56
Praegu just raadios räägiti,et Narvas on kõige vähem neid,kes on end lubanud vaktsineerida,kuna nad ei usu seda võõrpropagandat,aga seal pole ühtki inimest koronaga haiglas .
i
ivo/ 12. oktoober 2021 13:44
jah paljud on hädas vakts. passide kätte saadavusega,aidaku siss keegi
k
Kas.../ 12. oktoober 2021 14:14
...nn.paber aitab takistada viiruse levikut.Ikka see paberibürokraatia.Mis kasu on paberist,kui vaktsineeritu levitab viirust ja ka koroona läbipõdenu?Pigem nõudke igal pool makside kandmist ja et ei tuleks viiruse uusi mutatsioone riiki,lõpetada reisid üle maailma.
K
,,,/ 12. oktoober 2021 13:43
Kus on kõige rohkem nakatumisi, vot seal pangegi lukku, tõmmake või okastraat ümber, tehke, mida tahate, aga Tartu jätke rahule.
m
mingu p..sse/ 12. oktoober 2021 13:37
KÕRINI juba teist, olge vait ja tõmmake na....i. Laske inimestel elada normaalselt, need koroonasse surevad 90 aastased- nende elu on niikuinii juba lõpusirgel, miks peab nende pärast siis teiste elu pekki keerama!?
k
Kass/ 12. oktoober 2021 13:37
Millal see arvamusliider pensile jääb? Mitte kedagi ei huvita ta arvamus
t
Tilk, tilk, tilk....... 💦/ 12. oktoober 2021 15:34
No kui töö konti ei murra ja peale ametliku palga ikka pappi juurde tilgub, milleks siis pensile jääda???!!! Kuni surmani ikka!!! 😊😊😊😊😊😊😊
m
MARE/ 12. oktoober 2021 13:34
nõutakse vakts.passe ja tõendeid ,aga nii paljudel pole printereid ega ole võimalik tõendit kätte saada,miks ei või keegi abiks olla,kuhu siis pöörduda,inimesed on masendunud
t
to MARE/ 12. oktoober 2021 13:43
sellest ju küll räägitud, et raamatukogudes saab seda teha, vajadusel ka aidatakse.
a
Anni/ 12. oktoober 2021 13:56
Nutitelefonid väga paljudel, raamatukogud abistavad printimisel jne. Aga, armas jumal küll, mis sellest "passist" kasu on? Nüüd jälle uus "lühiajaline läbipõdemise tõend"? Mida me nende tõenditega tõendama peaksime?
j
12. oktoober 2021 13:57
Jajah, Kusti Kükametsast ja Maali Marjametsast lähevad kepikõndi tegema kusagile 20 km kaugusel asuvasse raamatukokku, et sada see nõutud papreke näpu vahele.
k
12. oktoober 2021 13:59
Kust need keset metsa elavad vanakesed raamatukokku pääsevad, mis jumal teab kui kaugel asub? Arust ära olete või, et igalühel on autu tagumiku all või raamatukogu asub vastasmajas.
a
Anni/ 12. oktoober 2021 14:00
Nutitelefonid väga paljudel, raamatukogud abistavad printimisel jne. Aga, armas jumal küll, mis sellest "passist" kasu on? Nüüd jälle uus "lühiajaline läbipõdemise tõend"? Mida me nende tõenditega tõendama peaksime??
m
Mis see on?/ 12. oktoober 2021 13:33
https://www.youtube.com/watch?v=9ly3bGBsmIo
v
Vastus,/ 12. oktoober 2021 13:34
see on mikrokiip, mille leidsid saksa patoloogid Pfizeri vaktsiinist.
p
Pikem video siin/ 12. oktoober 2021 13:40
https://video.aletheia-scimed.ch/video/94/pressekonferenz-tod-durch-impfung-undeklarierte-bestandteile-der-covid-19-impfstoffe-1
t
To: Vastus/ 12. oktoober 2021 13:46
Mikrokiip läbi süstlanõela?
c
Che/ 12. oktoober 2021 14:11
Keegi võiks viitsida see ära ka tõlkida. Tundub põnev kui mitte öelda skandaalne.
c
Che/ 12. oktoober 2021 14:11
Keegi võiks viitsida see ära ka tõlkida. Tundub põnev kui mitte öelda skandaalne.
r
RUM/ 12. oktoober 2021 13:33
HII HII HII HII--HAA HAA HAA HAA!

k
Kuri/ 12. oktoober 2021 13:27
Debiilsus. See on apsoluutselt kõigile teada, et vaktsineeritud inimesed kannavad seda viirust samamoodi edasi. Aga nemad võivad käia vabalt igal pool ja siis need kes keelduvad vaktsineerimast või EI SAAA vaktsineerida tervislikel põhjusel, siis neid hakkame diskrimineerima????
e
12. oktoober 2021 14:12
Eriti võikad on need portreed selle artikli sees , mida ümbritsevad miilitsaauto värvikombinatsioon . Ilmselt need on süüdlased selles suures koroonajamas ja neid otsib Miilits .
e
12. oktoober 2021 14:13
Eriti võikad on need portreed selle artikli sees , mida ümbritsevad miilitsaauto värvikombinatsioon . Ilmselt need on süüdlased selles suures koroonajamas ja neid otsib Miilits .
m
Minna/ 12. oktoober 2021 13:21
Millal seda ainet nii tõhusaks timmitakse et seda saaks vaktsiiniks nimetada.. Arvata suurem osa inimestest jookseks nõela otsa. Ei ole kuulda tõhusast vaktsiinist.
k
12. oktoober 2021 13:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
12. oktoober 2021 13:24
Lisaks on selle kamba ülesanneteks kõiki teadlasi, arste ja virolooge mõnitada ja laimata, eriti aga peavad nad meie valitsuse vastu viha õhutama.
s
12. oktoober 2021 13:28
See sama kamp peab kõiki virolooge, teadlasi ja arste mõnitama ja laimama, maha tegema, kõige rohkem aga meie valitsuse vastu viha õhutama. Teate ju isegi millise erakonna kamp see on....
õ
Õli/ 12. oktoober 2021 13:35
Kahjuks saab seda vaktsiini nüüd juba läbikukkunuks nimetada.
h
Hirmul on suured silmad!!!! 😊😊😊😊😊😊/ 12. oktoober 2021 14:11
Ära kujuta endale ette!!! Hirmul on suured silmad---oled seda kuulnud??? Vbl on ja selliste mõtetega inimesi, aga usun, et enamusel pole selliseid kurje plaane!!!! Mina pole ja vaktsitud , miks - - pole oluline, aga minul isiklikult pole küll sooja ega külma, kas keegi vaktsineerib end või mitte!!! Tä iesti vaba valik, igaüks toimigu nii nagu ise tahab!!!!!!! Aga ä argu ka keegi mulle peale surugu, mida mina peaks tegema!!!! See ajab juba oksele!!! See vaktsimise jutt!!!
e
Ei ole üheski erakonnas!!!! / 12. oktoober 2021 14:21
Ja veel----ärge pange kõiki inimesi ühte patta!!!! Arvatakse, et kõik need, keda te siin kirute, on kohe Ekrekad!!!!No ei ole ikka küll!!! Selleks ei pea tingimata olema mingis erakonnas, et ennast mittevaktsida!!!! On täiesti tavalised inimesed, igaühel omad põhjused!!! Mina nä iteks ei salligi ekrekaid!!! Ja seepärast kirjutasingi nimme väikeste tähtedega!!!! Nii et ärge kohe sildistage ja lahterdage inimesi, kui teile ei meeldi!!!
s
seina äärde/ 12. oktoober 2021 13:12
Peaasi, et saaks blokeerida rahva kogunemise 23- ndal.
m
Maaleht 07.03.2018/ 12. oktoober 2021 13:02
Ametlikud andmed juuresolevas lingis. Võrrelge tänaste numbritega: Hooajal 2016-2017 vajas gripi tõttu haiglaravi 1459 inimest, neist 110 intensiivravi ja 47 inimest ka paraku suri. https://maaleht.delfi.ee/artikkel/81351535/gripp-meie-gripisuremus-on-erakordselt-korge
p
Praegu/ 12. oktoober 2021 13:07
ka ju gripp! Öeldakse, et nakkavam värk. Aga mina näen siin nii, et inimkond jääb immuunsusest järjest nõrgemaks. Tänu teadlaste järjest kangemate "ravimite" leiutamisest. Ehk, ravime eelmist mürki uue ja tõhusama mürgiga!
o
12. oktoober 2021 13:01
Oleks piirid jaanuaris täielikult lukustatud , nagu oli Ekre valitsuse ajal , poleks siia seda katku tulnud , ega siit mujale veetud lennukite , laevadega . See on Kaja ja Kersti kasjakk , kuna jätsid töö tegemata ja reisisid .
n
Nipik/ 12. oktoober 2021 13:12
Pole vaja kadetseda, et inimestel on ressursse reisimiseks! Ei see viirus reisidelt tulnud, põhilised levitajad on lamemaalased ja muidu vastutustundetud!
ä
Ära sa maini, kohe nii vastutustundlik? / 12. oktoober 2021 14:26
Ja sina ise oled kohe ERITI vastutustundlikud, kui oma vaktsipassiga ringi liikudes teisi nakatad???? A vbl oled sa ise ka mõndasid inimesi iseenda teadmata nakatanud???? Südametunnistus ei piina??? Või polegi seda?!
a
Aga sina ise? / 12. oktoober 2021 14:29
Ja sina ise oled. "eriti" vastutustundlik??? Vbl oled ise samuti kuskil vaktsipassiga ringi liikudes kedagi nakatanud???
n
Nipik/ 12. oktoober 2021 14:44
Jah, "Aga sina ise", olen vastutustunlik! Ja vaktsineerisin ennast esimesel võimalusel. Ei ole mitte mingine vaktsineerimata - sisuliselt kurjategija!
l
Lihtsalt huvitav teada. Ja ka võrrelda/ 12. oktoober 2021 12:57
https://ekspress.delfi.ee/artikkel/27693443/fakt-10-aastat-tagasi-oli-eestis-grippi-suremus-kaks-korda-korgem
t
12. oktoober 2021 12:54
Tuulutage ruume ja magage avatud aknaga toas.
t
Tuulutaja/ 12. oktoober 2021 13:02
Kas sa ise magad avatud aknaga,et sa teistele soovitad?Sind on vaja saata elama sinna,kus ei köeta üldse.Siis laulad teisi laule.
r
Ruum/ 12. oktoober 2021 13:03
Mine maga ise avatud aknaga,saad kaifi.
o
Osoon/ 12. oktoober 2021 14:31
Käidi võib saada siis vä raskest õhust, kui oled kaua umbses ruumis olnud!!!!! Mine metsa, vä rske õhu kä tte!!! Soovitavalt mä nnimetsa!!!!
o
Osoon/ 12. oktoober 2021 14:33
Kaifi, mitte käidi!!! Sry!

ä
ärgake üles/ 12. oktoober 2021 12:49
k
kiigelaulukuuik/ 12. oktoober 2021 12:55
kiga- kaaga, enne valimisi ei juhtu midagi, soovitage mida tahate. Küikse tähtsam siin ilmas on VALIMISED. Surmade ja haigestumistega kannatab veel nädalakese oodata. Loodan, et EKRE moodustab valitsuse ja meil on kevadeks kõik hästi. Kes läinud, see läinud, kel tervis korras, see rabeleb välja.
m
Mõtlik/ 12. oktoober 2021 12:43
Avaliku võimu kehtestamise ja valimisperioodil ei saa piiranguid kehtestada! Poliitika kõige pealt, siis alles inimesed! Surnud valimistel ei osale!....
t
t/ 12. oktoober 2021 12:36
Kaks vaktsiini saanud haigestujale covidisse tuleks maksta mitmekordne haigushüvitis. See on ka lahendus.
v
12. oktoober 2021 12:54
Vaktsiini saajad on juba riigi raha kulutanud ja haigestumise korral peaksid nad maksma ise oma ravikulud.
v
Vaktsineeritud olen, aga see on VABATAHTLIK!/ 12. oktoober 2021 12:36
Pole vaja kellelgi paanikat õhutada, eriti valitsusel ja jollerdajatel. Koroona muutub meile varsti tavaliseks külmetus/ haiguseks, mida saab 99% ravida kodus ja hanerasvaga. Meditsiin peab peamise auru pöörama ravimite leidmiseks ja ka olemasolevate, nt ivermektiini jt. lubamiseks Covidi raviks.
N
.../ 12. oktoober 2021 12:40
Nendele muutub, kes ellu jäävad või. Niikaua töllerdame ringi, kuni kõigi vanavanemad on ära surnud? Aga pohh, mul pole isegi sümptomeid, järelikult mind ei huvita, et teisi tapan?
A
???/ 12. oktoober 2021 12:48
Aga miks peab ravimeid leidma, kui hanerasvast piisab?
m
Mart/ 12. oktoober 2021 12:51
unustasid, et hanerasv ja viinasokid ja paar tiripitskit ka aitavad koroonat ravida?
i
12. oktoober 2021 13:06
Ise sain ilma mingi ravita läbi põetud ja nüüd on tõeline , looduslik , tugevaim kaitse peal . Lääne keemiat ei kavatse iial manustama hakata .
p
Pläma/ 12. oktoober 2021 12:33
asi polegi selles kas inimne nakatub vöi ei Vaid selles et ravimifirmadehullude kinnisideeks on et kõigike tuleb süst teha need haigedajupestud ei suuda päevagi olla mõttega keegi ei ole nagu nemad ja on süstimata😳
i
Inx/ 12. oktoober 2021 12:32
Võib olla peaks hoopiski meie meditsiinisüsteemi parendama ja ülevaatama,et võimekust rohkem oleks.
m
Mihuil/ 12. oktoober 2021 12:51
See ongi kõige õigem mõte see ongi riigi püha kohus. Ainult nad ei tea mis on riigi kohus
m
12. oktoober 2021 13:12
Med.süsteem on väga niruks tehtud 17 a. rehvormidega , endisest hiilgusest pole midagi järel . Tohutu hulk haiglaid on suletud . Mõnes paigas on suur osa haiglast tehtud vanadekodu või mingi muu korruptsioon , palju sünnitusosakondi on suletud , psühiaatria- ja muid osakondi on samuti suletud . Ühesõnaga arstiabi on rahvast trastiliselt kaugenenud ja alla käinud tänu röövkapitalismi sissetoomisega .
k
12. oktoober 2021 13:26
Kes oli see kristlik suuvooder, kes ütles, et sünnitada võib ka põlluveeres?
k
kaksikud/ 12. oktoober 2021 12:22
Kesk ja reff. Nende tegevus pole rahvale no ei midagi head toonud. Peale Etkari kõrvaldamist on Keskerakond isegi maksutõusude meelsem kui Reformierakond.
t
Täpselt õige -- agenda ülevaltpolt tuleb täide viia , sest / 12. oktoober 2021 12:13
Brüssel rahastab ! Keegi enam ei poolda et meil on ka inimesed, kes tervelt ringi käivad ja ise enda tööga ennast elatavad ! Super olukord või mis ! Tervislikud eluviisid tuleb kõrvale heita , sest teaduspõhine medtisiin annab sulle juhised ja abivajajate juurdekasv täidab medtisiini ja sotsiaalhooldekande kassat.

a
Ats/ 12. oktoober 2021 12:13
Istuge sisse oma ekperimentaal ollus!!!
v
Vaktsineeritud./ 12. oktoober 2021 12:12
Esmalt tuleks ja peaks piirid olema kinni.Aga meil on turism ju number 1 riigis.Kõik sagivad siia sinna.Ja tohutu tähtis on valimised,et sel ajal ühtki piirangut ei oleks.Ärge minge valima! Milleks? Et üks seltskond saaka pudrupaja äärde.
i
Intourist/ 12. oktoober 2021 12:31
Kui linnapilti vaadata, siis pole turismi ollagi!
n
12. oktoober 2021 13:14
Nõgikikkaid kõik suuremad linnad täis .
x
X/ 12. oktoober 2021 12:05
Aru ma ei saa, kas vaktsineerimata terved inimesed on vaktsineeritutele ohtlikud või tahetakse piiranguid ainult vaktsineerimata inimeste kaitseks. Vaxitud võivad omavahel viirust jagada?
o
Op/ 12. oktoober 2021 12:03
Mul lükati operatsioon kahe päeva võrra edasi kuna minu terviseandmetele vastavat narkoosi haiglas ei olnud. Ja mis ma nüüd pean kusagil parklas mingis vaktsineerimisbussis suvalise nõela otsa hüppama??? Tänan ei!
o
Olen kogu elu terve olnud, isegi gripp pole külge hakanud. Koroona põdesin kergelt läbi. Mismoodi ma/ 12. oktoober 2021 12:00
m
Mismoodi ma teistele ohtlik olen????/ 12. oktoober 2021 12:00
t
To: Mari/ 12. oktoober 2021 12:12
Kust sa tead, et sa koroonat põdesid? Sellepärast, et tänapäeval enam grippi koroona kõrval ei eksisteeri? Või keegi ütles?
t
12. oktoober 2021 12:46
Tegelikult sa ei "põdenud läbi", vaid said selle viiruse endale külge. See jääb inimese organismi ja tont seda teab, mida või millal ta seal toimetama hakkab. kehtib muidugi ka vaktsineeritute kohta - seetõttu on mul arusaamatu vaadata, kuidas inimesed ikka nii hooletult ringi käivad ja distantsi ei hoia. Nad vist ei saa siiani aru, milleks see viirus tegelikult loodi..
v
VM/ 12. oktoober 2021 11:58
Minu tutvusringkonnas on viimase nädala jooksul haigestunud kaks vaktsineerimata inimest. Ülejäänud on kõik vaktsineeritud. Miks kõik ikka iseenesestmõistetavalt räägivad vaktsineerimata inimeste kottimisest?
a
12. oktoober 2021 12:22
Aga minu tutvusringkonnas pole keegi haigestunud. Isegi nohu pole saanud. Ja tutvusringkonna tutvusringkonnas samuti mitte. Ma ei saa aru, kust tulevad need haiged, kes "ummistavad" haiglaid? Kust ja kuidas saadakse selline "statistika"? Sööge kasvõi küüslauku, kui te muidu nii nõrgukesed olete või nii vaesed, et ei jaksa tsinki, C ja D vitamiini osta.
h
Hullumeelsus/ 12. oktoober 2021 12:27
Minu tuttavate hulgas pole olnud ka mitte ühtegi koroona juhtumit, osa on süstitud, osa mitte.
s
Sipelgas/ 12. oktoober 2021 12:32
Ja minu tuttavatest minu tutvusringkonnas, kes hetkel koroonat kodus põevad, oli vaktsineerimata 14 ja täelikult vaktsineeritud 6 ! Mida see näitab? Eks ikka seda, et vaktsineerimata inimesed põevad tõenäoliselt sagedamini, aga selle eest saavad loomuliku kaitse! Ja et vaktsineeritud inimesed põevad küll harvem, või siis sümptomitevabamalt, aga nakatavad pereliikmeid sarnaselt! Kõik mu tuttavad on kodus haiged, positiivsed, peredega.
t
to 12.22/ 12. oktoober 2021 12:55
Kui suur su tutvusringkond ja tutvusringkonna rongkond siis on ka, et sa kõikide nende haiguslugusid nii täpselt tead? Isegi seda, et neist ühelgi pole nohu olnud? Kas sul on üks tuttav ja siis temal veel üks tuttav?
t
to 12.22/ 12. oktoober 2021 12:56
Minul on näiteks umbes 600+ tuttavat ja ma küll väga kahtlen, et ma nende kõikide tervisesisunditega kursis olen..
t
to 12:56/ 12. oktoober 2021 13:32
Ei, minul ei ole 600+ tuttavat. Ma ei ole sedasorti inimene, kes omale massilisi tutvusi loob, et ennast tähtsana tunda ja neid näoraamatus "sõpradena" ära märkida. Minu tutvusringkond koosneb pikaajalistest tuttavatest, keda tean läbi ja lõhki juba noorest peast. Nii et olen igati kursis nende terviseandmetega. Mitteüks neist pole oianud, et appi, mul on koroona, mitte üks neist pole selle "koroonaga" ei kodus ega haiglas olnud ja ka ma ise olen terve elu jooksul haiguslehel olnud vaid paar korda, viimati 8 aastat tagasi, kui koroonast polnud haisugi. Lihtsalt immuunsüsteem on tugevam.
j
12. oktoober 2021 13:34
Ja kelkida, et "mul on 600+ tuttavat!" tule taevas appi - ehk loed oma tuttavateks igat vastutulijat kes viisakusest tere ütleb?
p
Peter/ 12. oktoober 2021 11:57
Teadusnõukoja probleem seisneb selles, et kõik otsused tehakse tagantjärele ehk "vaatame mis saab ja siis otsustame", aga vähegi loogikat omav ja mõtlev inimene näeb neid arenguid ette. Ja kui neid otsuseid vastu võtta siis, kui asi on juba käest läinud, näitab seda, et sellest ametkonnast mingit kasu ei ole. Olukorda võiks võrrelda olukorraga, kui maja läheb põlema - ootame, vaatame, kui kaugele tuli levib. Ehk kustub ise ära? Oops, tuli levib edasi, on haaranud juba maja teise korruse ja leegid on katusest väljas - kutsume nüüd kiiresti tuletõrje kohale, ehk õnnestub veel midagi päästa..
m
Murakas/ 12. oktoober 2021 11:56
Ma usun siiralt, et arstid raviksid kõiki haigeid kui neil võimaldataks kasutada tõhusaid ravimeid, mida mingil kuratlikul põhjusel on keelatud välja kirjutada ja kasutada. Kelle korralduselon see nii? Kas seda keelavad saatanlikud lepingud vaktsiinitootja Pf----iga, kus väidetavalt vastavad klauslis, mis keelavad kasutada muid preparaate peale nende oma ja pühivad endalt maha vastutuse oma toodete tagajärgede eest? Millal ja millega muudeti vaba ja demokraatliku riigi kodanikud ühe suurkorporatsiooni katselabori klientideks?
f
Feliks/ 12. oktoober 2021 12:11
Kuupäeva ei tea, aga ilmselt siis, kui valitsus allkirjastas avalikkust teavitamata vaktsiinide tarnelepingu. Nüüd pole teha muud, kui kõiki võimalusi kasutades selle (või nende) lepingutega võetud kohustusi täita. Kõrgema võimu kandja e rahva rolliks selles asjas on panna õlg alla.

j
12. oktoober 2021 11:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tuule tripper pidi väga hull olema soovitan maski püksi ja kannika ette panna/ 12. oktoober 2021 13:07
a
Anonymous/ 12. oktoober 2021 11:47
Kontrolli all hoida ja tegeleda tuleb nõrgemate inimestega ja lasta ülejäänutel see gripp läbi põdeda! See ongi kõige efektiivsem kaitse! Ühiskonna lukustamine teatud privileegidega ongi hukatus igas võimalikus mõttes!
e
eesti kojad lipuvärviga, kolmevärviline Eesti/ 12. oktoober 2021 11:55
Lihtsam oleks alustada "kolme sule haigusega"
1
123/ 12. oktoober 2021 12:05
Covid on raske haigus. Mõni inimene tõepoolest põeb läbi kergemini, aga teistel võib tekkida pikk covid ja igat sorti muud tervise rikked. Kui keegi on nii julge ja tahab veneruletti mängida, lasku käia!
t
To: 123/ 12. oktoober 2021 12:14
Mitte MÕNI INIMENE ei põe kergemalt läb vaid suuem osa! Tegeleda ja eenetada tulebki nende inimestega, kes on nõrgemad! Ja iga perearst teb väga hästi enda patsientide haiguslugusid! Tavaline gripp on ka mõnele väga raske haigus!
j
juga/ 12. oktoober 2021 11:46
See on raudselt ära otsustatud, et nagu valimised läbi saavad nii lüüakse a la Läti moodi lukku. Enne valimisi lihtsalt ei julge valitsus inimesi niivõrd vihale ajada. Pärast on savi, järgmiste valimisteni on piisavalt aega.
i
Inglismaa oli lukku pandud ja võti ära murtud/ 12. oktoober 2021 11:57
Aga kui võti ära kaob
v
vali ikka Keskerakonda/ 12. oktoober 2021 12:19
Õige käik ! Aga mis käikudest, kuhu ja milleks neid käike ette valmistatakse, seda nad kahjuks ei maini. Ilmselt on tegu järjekordse makse tõstva debatiga.
t
12. oktoober 2021 14:01
Toetan piiride täielikku lukustamist , nagu vanasti oli ja jäägugi nii , pole vaja hulkuda kulakutel ja bursuidel .
e
ettepanek/ 12. oktoober 2021 11:42
siin ei aita enam ainult piirangud neile kes pole vaktsineeritud vaid kõigile sest nakatub juba kolmandik testitutest
a
albert/ 12. oktoober 2021 11:43
Kes see loll siis enam vaktsineerima läheb kui see mingit eelist ei anna :)
l
Lammas all paremas nurgas/ 12. oktoober 2021 11:44
s
Sipelgas/ 12. oktoober 2021 12:42
Tahtsite ehk öelda - nakatub juba kolmandik vaktsineeritutest?
s
Sipelgas/ 12. oktoober 2021 12:42
Tahtsite ehk öelda - nakatub juba kolmandik vaktsineeritutest?
n
Nipik/ 12. oktoober 2021 13:23
Albertil on õigus! Seega tuleb vaktsineeritutele mingi korralik eelis leiutada ehk raha peo peale!
r
Reaalsuses võivad need puudutada kõiki .../ 12. oktoober 2021 11:42
Reaalsuses puudutab vaktsineeritud inimeste arulage ringitõmbamine tõepoolest kõiki. Seepärast, kas teadusnõukoda ei võtaks vaagida, et koroona tõhustussüst teha koos marutaudisüstiga ?
t
to:Albert/ 12. oktoober 2021 13:51
Ma küll ei käinud sellepärast vaktsineerimas,et see mulle mingi eelise annaks.Ma vaktsineerisin ikka selleks,et ma ennaks ja oma lähetasi kaitseks.
k
kuulge/ 12. oktoober 2021 11:40
Kui ikka tõega tahate saada Põhjamaaks , siis minge ja õppige Soome riigi käest, kuidas asju ajada. Soome kindlustab vaktsiini saanud ja selle tagajärjel haigestunuid riikliku kompensatsiooniga. Meil soovitatakse pöörduda vaktsiinitootja vastu Euroopa kohtusse.
e
Eesti/ 12. oktoober 2021 11:59
on Ida-Euroopa provints, Eestis ei ole mingi pöhjamaa ega saa selleks kunagi.
m
Marko/ 12. oktoober 2021 12:07
See ajab mind ka närvi, et koguaeg tuuakse Skandinaaviamaid vaktsineerimise % põhjal eeskujuks. Samas kus on meil fond vaktsineerimiskahjude hüvitamiseks, kus on meil mittevaktsineeritud inimeste tasuta testimine, et nad ei oleks ühiskonnast eemale tõugatud jne jne nagu seda on normaalsetes Põhjamaades???
e
eestlane, vaksitud/ 12. oktoober 2021 12:30
Me ei peagi ega tahagi saada mingiks Põhjamaaks. Me oleme Eesti!
e
12. oktoober 2021 13:21
Ei taha saada põhjamaaks , vaid ikka tipus olevaks maaks aga rehvi ja keskiga oleme peagi põhja vajunud .
j
jep/ 12. oktoober 2021 11:38
koroona passiga saab levitada tappvat viirust aga ned kes pole süsti võtnud ja on terved kes kannavad maski ja hoiavad kogu seda maailma üldse püstis neil keelatakse kõik ära
n
Nõus jepiga/ 12. oktoober 2021 12:20
Sinu mõte meeldib mulle! Toetan!
p
ptüi/ 12. oktoober 2021 13:16
Ah mine parem kooli! Kõik kirjaoskamatud on millegipärast nii "targad".
t
Teadlased/ 12. oktoober 2021 11:36
on nüüd uued superstaarid! Nende arvamused on iga päev uudistes. Õnneks pole kõik big pharmaga kampa löönud ja seetõttu imbub ka tõde aegamööda päevavalgele. Roona religioon oma sùstlaga on ohtlik ja nii peab sellest ka rääkima

e
Exceli juhitud elu/ 12. oktoober 2021 11:35
Terviseameti enda numbritel põhinev graafik ja sellest paistev tulevik docs.google.com/spreadsheets/d/1zOL07JYWoZiJp6w-rfc_Ln-vCKIl_NRwo1ZBAG3qp14/edit?usp=sharing
c
Che/ 12. oktoober 2021 11:33
Tuuakse hirmutavaid näiteid Lätist. Ma toon ka ühe näite Lätist: Läti analoogne teadusnõukoda lõpetas koostöö valitsusega! Minu arust väga hea näide.
1
10 points/ 12. oktoober 2021 11:36
Super !!, Nii ongi, Pr.Lutsar pole veel uuemate uudistega kursis
h
Huyanjhx/ 12. oktoober 2021 11:57
Lätlaseid lõuna Eesti poed täis, piir lahti, palun ajage seda pandeemia käojaani edasi neile, kes ei suuda siin oma peaga mõelda - aga lehes ju kirjutati.. Saage aru, et see on lasteaed, kes neid uudiseid kokku paneb.
s
Stroh/ 12. oktoober 2021 11:31
Läbi elu on olnud ju nii, et on olemas tugevama tervisega, immuunsemad inimeesed ja nõrgemad. See on ju nii lihtsalt. Loodus. Kõik me oleme absoluutselt erinevad! Seega - nõrgemad peavad ka rohkem tähelepanu pöörama enda tervisele sellistes olukordades nagu tänane koroona. Iga arst on seda alati rääkinud olenemata riigikorras ja poliitilisest olukorrast. Aga praegu üritatakse JÄRJEST, VALIMATULT KÕIKI nõela otsa ajada! Teadmata inimese meditsiinilist tausta! JAMA ON SEE KÕIK!
b
BATOK/ 12. oktoober 2021 11:31
t
Triperino/ 12. oktoober 2021 11:42
Ainult mitte mulle vaid teistele
c
CLC/ 12. oktoober 2021 11:46
Trahvid ei kehti vabadele (loe elavatele) inimestele. Neid saab teha ainult pettusega kaasa minevatele ISIKUTELE.
s
Sipelgas/ 12. oktoober 2021 12:53
Nagu praegu venemaal tahetakse sisse viia? :D
s
Sipelgas/ 12. oktoober 2021 12:53
Nagu praegu venemaal tahetakse sisse viia? :D
s
Sipelgas/ 12. oktoober 2021 12:54
Nagu praegu venemaal tahetakse sisse viia? :D
m
Miks/ 12. oktoober 2021 11:31
Miks on nii, et igapäevaselt haigestub üle 30 protsendi vaktsineeritud ja ka haiglas on neid juba üle 30 protsendi. Mis kasu mul on vaktsineerimisest, kui satun haiglasse ja lisaks saan veel tervisekahjustuse vaktsineerimisest. Vaktsineerimine pidi rasked juhused ära hoidma, aga see mitte nii ei ole.
f
Feliks/ 12. oktoober 2021 12:17
Tuima järjekindlusega keelduvad perearstid vaktsineeritud inimeste ootamatuid terviserikkeid vaktsiinidega sidumast. Mõneti võib ju neist aru saada - kui kõigist neist juhtumitest keerutamata rääkida, oleks vaktsineerijaid veelgi vähem ning see lööks otseselt nendesamade perearstide rahakoti pihta. Kui paljud inimesed, sh arstid, oleksid täna nõus täiendavast tasust loobuma?
i
ikka/ 12. oktoober 2021 11:30
Teadusnõukoda ajab praegu küll õiget juttu! Ministrid ajasid mõni aeg tagasi,et piiranguid ei saa teha,sest majandus kannatab,kuidas mõista seda kahe nn. vorsti otsa juttu? Võtke eeskuju Läti riigist,kinni 3 kuuks ja tehtigi nii,meil on nagu munajoodikud,kes uimerdavad keset päeva.
v
Vaene sina/ 12. oktoober 2021 11:43
Pool usud, kolmveerand saad ikka petta!
t
Triperiino/ 12. oktoober 2021 11:44
Piirangud kõigile aga mitte mulle teil on v{imalus olla luku taga kasutage sefa
h
huvitatu/ 12. oktoober 2021 11:29
Kas teaduskotta saab ka inimesi valida või potsatavad nad sinna kuda juhtub ???
v
vihale ajab/ 12. oktoober 2021 11:27
Pole ju praegugi neist piirangutest kasu, on ometigi maskikohustus siseruumides, aga paljud vilistavad sellele kohustusele! Miks ei kontrollita üldse, ega karistata selle eest kui maski ees pole? Vähemalt väiksemates linnades pole mingit kontrolli selle üle, sõidavad bussides ilma maskita, kõõluvad poodides ilma maskita! Pole ju siis ime, kui nakatumine nii kõrge juba!!!
t
Tõesti ajab vihale.../ 12. oktoober 2021 12:03
Mingit lolli ei tasu mängida oma maskiga kui oled täiesti terve 2019.-2020 a vahetuse inimene, ajast mil elavaid, mõtlevaid ja normaalseid isikuid oli veel näha. Kaua sa kannatad selle lolluse käes? Keegi ütleb, et terve oled sa siis kui 60€ eest PCRtesti teed ja QRkoodi näitad? 😆
m
Marko/ 12. oktoober 2021 12:08
Mitte eriti kaua aega tagasi kriiskas Lutsar, et maskide tõhusus on tõestamara
m
Maski teema/ 12. oktoober 2021 12:23
Nojah, eelmine mõte kustutati siit. Proovin uuesti. Ei saa sundida inimesi enda nägu katma! See on vabadus otsustada, mis on mulle hea või mitte.
n
naerma ajab/ 12. oktoober 2021 12:29
ammu selge, et mask kaitseb vaid teatud juhtudel otsese pealeköhimise vastu. Suurtes pooltühjades kaubanduskeskustes, kus võimalikust viirusekandjast põgusalt möödud, seal pole sellest maskist mingit tolku. Lihtsalt ahistatakse inimesi tahes näidata, et midagi ikka tehakse viirusega võitlemisel
j
Jamajutt!! / 12. oktoober 2021 12:51
Ära aja kägu!!! Mina elan Kesk--Eestis ja minu elukoha on küll nõue maski kanda!!!!! Juba poodide, raamatukogu ja tervisekeskuse vämisuksel on silt"Maskita mitte siseneda! "" "Kuidas mujal on, seda tõesti ei tea!! Maarahvas on ettevaatlik!!!!! !!!! Aga see ei tähenda veel, et oma peaga ei mõtle!!!!
j
J a majutt!!! / 12. oktoober 2021 12:52
Mitte vämisuksel, vaid välisuksel!!! Vabandust!

m
Mart Helmel oli jälle õigus/ 12. oktoober 2021 11:27
kui ta ütles, et see teadusnõukogu tuleb laiali saata, alates Lutsarist on seal tegemist baid soolapuhumisega - iga päev annavad vastakaid sõnumeid, puudub konkreetsus...
m
Mart Helmel öigus/ 12. oktoober 2021 12:04
Hanerasva ja viinasokkidega saab viirusest jagu!!!
t
t/ 12. oktoober 2021 11:27
Vaktsineerimata kannatavad niigi, olles raskelt haiged. Jätaks nad rahule küll aga teeks piiranguid juurde, rangem kontroll igasugustele üritustele, et juba ustel kontrollitakse igalt sisenejalt vaktsineerimistõendit ja mitte lasta sisse ühe süstiga vaktsineerituid, vaid ikka neid, kes on kuuri läbinud.
o
oehh/ 12. oktoober 2021 11:36
et siis ainus võimalus olla "päris " inimene on ainult vaktsineerida???aga kuidas siis jääb läbipõdenutega ??? Või vaxitud Jansseniga ( tehakse)ka ainult üks sutsakas)?Ehk siis , isehakanud staarviroloog t- teie meetmed on labaselt kirjaoskamatud
o
oled eksiteel/ 12. oktoober 2021 12:35
Noh ja edasi? Lastakse sisse vaid täielikult vaktsineerituid, kellest arvestatav protsent võivad olla positiivsed või haiged ning kannavad nakkust teistele edasi. Oleks, et vaktsineeritud ei haigestu, aga nad ju haigestuvad, küll väiksema tõenäosusega, kui vaktsineerimata inimesed, kuid haigestuvad siiski.
a
Ahistamine!!! / 12. oktoober 2021 12:55
Sa oled ilmselt peast soe juba sest vaktsimisest???!!!!! Unista edasi!!!
m
Mida veel?/ 12. oktoober 2021 13:26
See pass ei näita küll midagi, kas oled uuesti selle viiruse kandja või ei. Kui nii kange tahtmine on ringi lennutada ja kui takistusi ei tehta, siis tehku kõigile sisenejatele iga ukse peal uus test. Tundub, et praegu lihtsalt tuimalt võetakse seda, et juba üle 1200 on positiivsed ja haiglates aina haigete arv suureneb. Seal ei loe enam, kas oled vaksitud või ei. Ainult kihutatakse vaktsineerimata inimesi süstile. Aga kõik on praegu nagu kuhugi peitu pugenud, Kiik ainult esineb. Aga ega tema võimuses polegi vist midagi peale selle, et minge süstima, teha.
u
umbluud/ 12. oktoober 2021 11:25
kas on lausvaled, või tõesti pole vaktsiinidel üle 40% toimet, sest muidu ei ole ju võimalik suurenemine, lasteaed lihtsalt, me räägime jaburdusi mis on tegelikkuses üks gripi uuem versioon, sest muu ei saa olla.Kas peaks siis ka erapooletu komisjoni looma, et saaksid kontrollida tõde.
t
Tere kommunism!/ 12. oktoober 2021 11:25
Just, nagu Lätis ja Itaalias, kus vaktsineerimata inimene pääseb vaid toidupoodi 2X nädalas. Itaalias, Austraalias jm läänes, antakse ka nuuti politsei poolt, kui valel ajal õues liigud.
õ
õieke/ 12. oktoober 2021 11:28
Need väiksed ebameeldivused kannatan ka ära aga sellele pseudovaktsiinile kindel ei.
m
Mihuil/ 12. oktoober 2021 11:46
Mitte kommunism vaid Hitleri sm Hitler oli ju Mussolini õpilane. Lugege harige ennast
m
Murakas/ 12. oktoober 2021 12:04
Huvitavad arengud - see on ikka väga hull haigus kui selle eirajaid peab lausa arreteerima htt ps://makroskoop.ee/vaktsineerimata-austraallasi-hakatakse-ahvardama-arreteerimisega/ https://makroskoop.ee/rekordiline-arv-austraallasi-soovib-koroonasuletud-riigist-lahkuda/ Taas vangilaagriks muutunud Austraalia elanikud üritavad düstoopiliselt kodumaalt põgeneda. Ent nagu totalitaarsete riikide puhul tavaks, on see tehtud nüüd nii keeruliseks kui võimalik. Mis on sellisel olukorral ühist tervisekaitsega?
l
lugege/ 12. oktoober 2021 11:24
mis on grafeenoksiid mis vaktsiiniga sisse süstitakse.grafeeoksiidi nanoosakesed lõhuvad rakumembraani ja aktiveerivad rakkude enesehävitamise.Enne kui süstite lugege mis teiege tehakse,Pärast on hilja kahetseda.
v
12. oktoober 2021 12:32
Vaktsiini sees pidi olema ka alumiinium.
m
Murakas/ 12. oktoober 2021 12:36
Mis tagajärjed sel rakkude enesehävitamisel võib olla - lugege ise! https://mvlehti.net/2021/10/11/jarisyttava-virallisten-lukujen-vertailututkimus-kahdesti-koronarokotetut-kehittavat-nopeasti-immuunikadon-aids/ https://theexpose.uk/2021/10/10/comparison-reports-proves-vaccinated-developing-ade/
m
Marko/ 12. oktoober 2021 11:21
Irja tegi EKRE-le mõned päevad enne valimisi ilusa kingituse :D
n
12. oktoober 2021 11:18
no olukord läheb ikka järjest jaburamaks, aga samas ka juba provokatiivseks. Tähendab vaktsineeritud nakkusekandjad laiavad ringi oma nn. passidega, aga läbipõdenutele anname lühiajalised tõendid, ???? Kas keegi üritab veel väita, et selle riigi prioriteet pole vaktsineerimiste pealt teenida, las arvab veel. Läbipõdenu ei nakata kedagi ja omab kindlat kaitset. Kuidagi on see süstimine X asjaga muutunud jube tähtsaks, tähtsamaks kui mõelda inimeste ravimise ja ravimite välja töötamise peale. Hakka või mõningaid vandenõuteooriaid uskuma. Oma vaktsiini promomisega muututakse natuke hooletuks juba
1
11:18!/ 12. oktoober 2021 11:22
See ei ole hooletus! See on Põhiseadusevastane diskrimineerimine!
t
To 11.18/ 12. oktoober 2021 11:35
Ei ole vandenõuteooriaid, on reaalselt mõtlevad, terved ja tugevad inimesed, kelle elustiil on realistlik, tervislik, liikuv ja selge struktuuriga. Need on inimesed, kellele diskrimineerimine mõjub piiravalt ja manipuleerimine seab kõik nonsensi kahtluse alla. Provokatsioon tõmbab käima ja paneb ise uurima, vastaspoolele küsimusi esitama ja seab nn PASSID kahtluse alla. Riik on välja ķäinud tohutu suured summad, sest nii öeldakse, et peab (kirjutanud kahtlastele lepingutele alla) ja nüüd on nad hädas, et rahvas kaasa ei tule. Olukord on käest ära, ebavõrdsus ja sildistamine, tagakiusamine...
f
Feliks/ 12. oktoober 2021 12:22
Sinu arutluskäigus on üks viga: riik ei saa kuidagi vaktsineerimise pealt teenida. Teenivad ikkagi vaktsiinitootjad, veidi ka vahendajad ja süstijad. vaktsineerimise ja riigi rahakoti vahel võib kaudne huvi küll olla, võib-olla keeratakse kehva tööd teinud või lausa allumatutel riikidel mõni muu rahakanal EL poolt kinni.
m
Mileina/ 12. oktoober 2021 11:17
Ju siis on ka Teadusnõukojal jäänud oma töö tegemata!!!!Lutsar on kena inimene aga kui nii palju soovitusi,siis kus te olete enne olnud üldse???Nüüd on juba hilja,see viirus levib kulutulena ja praegu seda peatada ei ole enam võimalik.Piitsa ja präänikuga inimesi ei veena.Ehk aastake tagasi oleksite pidanud ka Teie tegema tõhusamat tööd aga jagasite vaid näpunäiteid!!!!
j
jaja/ 12. oktoober 2021 11:21
mida sina oleks teinud? Millega veenad?
l
Lutsar võib/ 12. oktoober 2021 11:24
ju tore inimene olla. Aga paistab, et viroloogiast ei taipa ta nii nagu viroloogile vaja!
m
12. oktoober 2021 12:36
Mileina, ära hädalda. Ma usun seda juudi arsti dr. Vladimir Zelenkot (kes on ravinud juba 6000 koroonahaiget, sealhulgas ka paljude riikide presidente ja tuntud isikuid), ma usun seda doktorit rohkem kui meie Lutsarit. Lutsar on tavaline poliitiline hüpiknukk, mitte arst.
t
to Mileina/ 12. oktoober 2021 13:43
Eks tema allu ka ikka kellelegi ja peab käsku täitma.

o
on kuulda/ 12. oktoober 2021 11:16
Et vaktsineerimata inimesi varsti enam haiglasse ei võeta?
s
See EI OLE õige!!! / 12. oktoober 2021 13:03
Är a usu hundi juttu, hundil on need hullud jutud! Karul kõned kavalad!!!!! Mõtle natuke!!!, 😏
p
Pohh/ 12. oktoober 2021 11:15
Inimestele jäetakse mulje, et olukord on sama hull kui Põhjasõja-aegse katku ajal. Muide, see katk toona vist ei kestnud paari aastatki. Nii et - 2021 aasta seisuga ei ole meditsiin mitte kusagile arenenud.
a
Anna/ 12. oktoober 2021 11:11
Lätile järele ja möödagi...
p
12. oktoober 2021 11:10
Pangu pealegi piiranguid,ei vaktsineeri end niikuinii.
p
Piirang/ 12. oktoober 2021 11:13
Kui tööta ja rahata jääd,küll sa siis jooksed kohe vaktsineerima.
t
To: Piirang/ 12. oktoober 2021 11:17
Just! Sinusuguste jaoks ongi vaktsineerimine, et sa tööl saaksid käia! Tro-pp!
t
Tsssssssss! / 12. oktoober 2021 13:07
Piirangule----aga vbl tal polegi vaja tööl kä ia???! VBL tal on piisavalt finantsi?! Kui ei tea, siis ole kuss!!!
p
Piirangule/ 12. oktoober 2021 13:48
Kui enam tööl ei lasta käia, siis peab vargile minema, siis vangi prii ülalpidamise peale. Aga vangis peab ka jälle vaktsineeritud olema. Olgu, lõpptulemus on ükskord kõigil ühesugune.
l
Lutsarimutt/ 12. oktoober 2021 11:07
täidab Kaja Kallase ärihuve.Vaktsineerimine on business as usually. Truude käpiknukkudena täidetakse globaalset geopoliitikat kureerivate administraatorriikide ärihuve (m.h inimkeha loomuliku immuunsüsteemi ravimiäri kontrolli alla viimine) epl.delfi.ee/artikkel/92806625/sven-sester-miks-on-peaminister-kaja-kallas-salastanud-olulise-koroonaviiruse-levikut-puudutava-statistika
m
Matilda/ 12. oktoober 2021 11:23
Võim, kontroll, ahnus. Need kolm võtmesõna ongi vastus .
e
ehk seletaks/ 12. oktoober 2021 11:05
see teadlaste kamp, miks singapuris, kus on 80 prossa vaktsineeritud, on suur koroona puhang? Seda ka Iisrealis?
j
..../ 12. oktoober 2021 11:08
ja vaadake eestinen.fi mis toimub Portugalis.
j
Ja islandil/ 12. oktoober 2021 12:38
Sama juhtub ka mujal, aga viitega
t
Teadusnõukoda ja Terviseamet/ 12. oktoober 2021 11:03
Kus ravimid on ? KUS RAVIMID ON ? Kas mõistus on nii kinni jooksnud, et midagi muud peale vaktsineerimise välja mõelda ei suuda ? Hakake tööle ! Kus ravimid on ? KUS RAVIMID ON ?
c
Che/ 12. oktoober 2021 11:09
Ravimid on kogu aeg olemas olnud, aga neid keelatakse kasutamast.
s
Sutsari/ 12. oktoober 2021 11:01
Propamasin jälle tuuritab.
p
Peale valimisi saame nii et tolmab. Mööda nööri hakkame käima/ 12. oktoober 2021 11:23

t
teadmatus/ 12. oktoober 2021 11:00
eile oli päikesetorm ja kohe takkajärgi nii palju nakatunuid, Lutsargi paanikas,et mida pekki...
t
T.e./ 12. oktoober 2021 10:59
Nii kaua, kuni võltsturvatundega vaktsineeritud ringi jalutavad, viirus levibki.
n
Nii et/ 12. oktoober 2021 11:03
vaktsineeritud inimesed peaksid koduarestis olema ja ainult vaktsineerimata võivad haigust levitada?
m
maivõi enam / 12. oktoober 2021 11:34
No on ikka mõtlemine, issand koputa oma mõistusele! Vaktsineeritud levitavad viirust ??? Ometi on ju enamus nakatunud mittevaktsineeritud! Ja haiglas on intensiivis kõik ju mittevaktsineeritud!!!
k
kartke/ 12. oktoober 2021 10:58
vaktsineerituid,nemad on viiruse levitajad!
j
Jõudu!/ 12. oktoober 2021 10:57
Pange oma vahhineeritud kõigepealt kinni! Need on need kõige suuremad Wuhani katku levitajad!
m
Murakas/ 12. oktoober 2021 10:55
Kuidas üks arsti haridusega inimene saab nimetada tervet inimest nakkusohtlikuks? Teine selline on Joller, kes tänases Terevisioonis taas oma propagandat jagas. Milleks on arsti üldse vaja kui nad ei soovi ravida? Vaktsiini soovitada oskab ka mitte meedik, küsimus - miks sellest süstist oodatud kasu pole olnud? Millest vaktsineeritute haigestumine? Miks on vaktsiinis grafeenoksiid?
v
vanasõna/ 12. oktoober 2021 10:59
üks l.oll oskab rohkem küsida kui kümme tarka vastata!
t
tark Jurakas/ 12. oktoober 2021 11:00
asjakohane oleks pakkuda lahendusi, ootan!
k
Kust sa tead,/ 12. oktoober 2021 11:05
et oled terve? On mitmeid haigusi, ka suguhaigusi, mille puhul pole nähtavaid sümptomeid.
t
To vanasõna/ 12. oktoober 2021 11:26
Et siis need kes vastata ei oska on targad? Muraka küsimustele ootan ka mina vastuseid. Kuigi tean juba et kogu see plandeemia on tegelikult üks poliitiline jalgpall millel pole inimeste tervisega midagi pistmist
t
to Murakas/ 12. oktoober 2021 11:36
mök-mök-mök...Lahendusi pakud?
n
Nähtavaid/ 12. oktoober 2021 12:11
sümptomeid ei ole eelkõige just vaktsineeritutel ja seepärast eelkõige nemad teadmatusest nakkust edasi kannavadi.
t
to To Murakas/ 12. oktoober 2021 12:11
Lahendused on kerged ja kiired tulema kui nendele küsimustele on ausalt vastatud.
r
12. oktoober 2021 10:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
To: rrr/ 12. oktoober 2021 10:59
Haige inimene jääbki koju ega roni välja, sest tal on kehv olla! Inimesel on organism, mis annab talle teada tema tervislikust seisukorrast! Mis jama sa siin ajad???
t
to-le/ 12. oktoober 2021 11:06
Ise ajad jama, kuidas saavad haiglas olevad haiged, kes hingamisaparaadi all ja ei jõua istulegi tõusta, jõuaksid veel koju minna?
e
Emand/ 12. oktoober 2021 10:53
Mina käisin 30 aastat tagasi koolis, kus oli 1000 õpilast. See oli iga-aastane absoluutselt normaalne nähtus, et gripiperioodil oli pool kooli õpilastest ja õpetajatest tühi. Inimesed lihtsalt haigestusid, ravisid ennast mõni päev kodus ja naasesid tagasi normaalse elutegevuse juurde. Tunnid jäid ära kuna õpetajad olid haiged. Mingit ühiskondlikku paanikat ega lockdowni ei kaasnenud mitte kunagi. Kõik oli normaalne. Ja muide, kuna mul olid lapsena kopsud nõrgad, siis ma sattusin tänu gripile ka tihti haiglasse. Ja mäletan, et ma ei olnud seal ainuke, kes gripi tüsistusega palatit jagas.
e
Ema/ 12. oktoober 2021 10:55
... tol ajal ei räägitud sellest niisuguse hüsteeriaga ja hirmu külvamisega nagu seda täna tehakse. Rääkimata vaktsiinipropagandast! Neid inimesi, kes tänu gripile haiglasse viidi, oli SADU! Ja oli ka surnuid!
e
Ei mäleta, et 500 õpilast oleks koolist puudunud, valetaja!/ 12. oktoober 2021 10:58
Kahju, et hetkel on coroona tõttu ka psühhiaatri (nii raske diagnoosi puhul ei ole psühholoogist enam abi) juurde pääsemine raskendatud aga kas seegi sinu puhul enam aitab!
t
To: 10:58/ 12. oktoober 2021 11:04
Meil oli kontoris 8 inimest. Ka mingi nõuka ajal. Mõne päevaga jäid toolid aina tühjemaks kuni ma olin ainuke kontoris, sest teised olid kõik haiged! See kestis umb nädal. Inimesed ravisid end kodus, said terveks ja normaalne elu läks edasi.
i
Isa/ 12. oktoober 2021 11:08
No täpselt nii oligi. Mina mäletan ka, et kui mul laps käis lasteaias, siis alati oli aastas mingi periood, kus lapsi ei olnudki rühmas või oli nii vähe, et vanematel paluti enda laps parem võimalusel koju jätta. Kõik olid haiged. Rühmad olid tühjad! Gripilaine. See läks paari nädalaga üle ja kõik oli jälle nagu tavaliselt. Ma ei saa aru mis jama siin meile juba kaks aastat selgeks püütakse teha???
g
Gripp/ 12. oktoober 2021 11:20
Kus ta siis normaalne oli.Kõik ei ravinud grippi lõpuni ja tekkisid tüsistused.Inimesi suri.Isegi noored,tugevad mehed surid ära.Lapsed ei jaksanud kehalises midagi teha.Olid vabastatud.Hiljem nende tervis streikis.Ei olnud nad midagi terved.
i
Isand/ 12. oktoober 2021 11:27
vahe on selles, et nõrgemad-vanemad surevad praegu ära. Sina noor jäid ellu ja ilmselt jääd nüüd ka, vbl mingi tüsistuse saad. Kas loodad vanaemad-isad surevad...
t
Tark mees taskus!!!! / 12. oktoober 2021 13:15
Ei mä leta'le!!! Kust sina tead, kas oli või ei olnud, kä i s id samas koolis või???? Igas koolis oli omamoodi!!!!!
e
Enne valimisi ei muutu midagi, kuid pärast seda me tea mida Kaja Kallas jälle välja mõtleb./ 12. oktoober 2021 10:52

l
Llk/ 12. oktoober 2021 10:50
Valimised ju, küll uuel nädalal saab piiranguid, praegu ei julge erakonnad piirangutega „mainet rikkuda“ :))))
m
Mainet rikutakse/ 12. oktoober 2021 11:09
just sellega, et piiranguid ei tehta, vaevalt ekrelastest piirangute vastased praegust valitsuserakondi valib.
k
12. oktoober 2021 10:49
Keegi võtab Lutsari tõsiselt?
t
To 10.49/ 12. oktoober 2021 11:45
Ei 🙃 see pole ju kuidagi võimalik! Iga kord Tuleb meelde, kuidas Hr. Normann teda parodeeris
S
...../ 12. oktoober 2021 10:46
See artikkel on mingi nali või?
e
Ei ole nali!/ 12. oktoober 2021 10:55
See artikkel on ettevalmistus rahva ahistamiseks! Praegu kohe käiku ei lähe. Aga ootame esmaspäevani, peale valimisi läheb, ja hullemini veel kui Lutsari soovitus. Nii, et kes valima läheb, peaks teadma, kuhu ta hääle poetab!
e
Ei tohi jah/ 12. oktoober 2021 11:10
rahvast ahistada ja vägivaldselt haiglasse viia ja hingamisaparaadi alla panna. Kas kodus surra ka enam ei tohi?
k
kas / 12. oktoober 2021 10:42
imerohi siis ei tööta we :D:D
k
kui kaaslane lahkub/ 12. oktoober 2021 10:42
Sellises olukorras peab elu karm olema
l
Lugeja/ 12. oktoober 2021 10:41
Kas see Lutsar ei saa aru et viirust kannavad edasi vaksineeritud inimesed.Kas ta võtab vastutuse nende vaksiinide eest. Kedagi ei saa sundida oma imuunsust nahka keeramast nende vaksiinidega. Ostke aga kokku.Laske endile 10 tk teha.Mitmed arstid öelnud ,et läbipõdemine annab parima kaitse.Need vaksiinid pole ju vaksineerituid kaitsenud.Valed lubadused. Ravimifirma käepikendused. Mis uuringuid olete teinud kuidas need vaksiinid meie rahvale mõjunud on.Pole vaja vaadata teisi .Kantke maski . Pole te kahe aasta jooksul suutnud õiget nõu anda.Plaanite,mõtlete ja ei jõua kaugele.
j
12. oktoober 2021 10:47
Ja lepingulisas on kirjas, et teisi ravimeid haiguse puhul kasutada ei tohi ainult Irja Lutsari lemmikuid - vaktsiine
k
kes on läbipõdenud/ 12. oktoober 2021 10:54
ei soovi küll sellist haigust rohkem põdeda. Ka kergem variant pidi ikka nii ebameeldiv olema ja erinevad probleemid on veel mitmeid kuid peale tervenemist. Inimene, kes istub oma valeinfo ja hirmude mullis ainult võib sellist asja soovida.
l
Lugejale.../ 12. oktoober 2021 11:48
Seda nähtust kannavad edasi PCRtestid!
j
12. oktoober 2021 14:00
Jah, kui midagi küsitakse seal riigikogu infotunnis, siis on alati vastus, et me kas arutasime või just homme hakkame arutama.
j
jälle ei reageeri see kommenteerimise "aparaat"/ 12. oktoober 2021 14:01
Jah, kui midagi küsitakse seal riigikogu infotunnis, siis on alati vastus, et me kas arutasime või just homme hakkame arutama.
k
Kirjutasin kommentaari/ 12. oktoober 2021 10:39
Ülikooli kliinikumi kohta, et tohtrid võiksid oma sõna öelda koroonapasside kahjulikkusest. Nüüd tuleb keegi Lutsar välja ideega, diskrimineerida terveid inimesi! Ma tahaks näha, kes veel ütleb, et "vaktsineerige, saate koroonapassid"! Kuidas seda veel seletada, kui valitsus ise rikub Põhiseadust?
k
kõik on inimese enda loodud/ 12. oktoober 2021 10:43
Pass on elukeskkonna osa
k
12. oktoober 2021 10:51
Koroonapass on ikka üks väga õige asi, mis siis et meditsiinilist põhjendust nagu ei ole.
k
K/ 12. oktoober 2021 10:38
Aga praegu levitavad viirust ju hoopis vaktsineeritud! Sest nad ei pea lähikontaktsena jääma isolatsiooni erinevalt neist, kes pole vaktsineeritud. Nad isegi ei tohi jääda, sest see on töölt või koolist "põhjuseta puudumine". Ka vaktsineeritud jäävad haigeks ja sel moel levitavad viirust ka teistele!
m
miks / 12. oktoober 2021 11:03
sa siis ei vaktsineeri?..saad ka levitada.

m
Mari/ 12. oktoober 2021 10:37
Ja kuidas see välja peaks nägema. Juba praegu kostab üle poe - meie kaupluses on maski kandmine kohustuslik. Vaatad poes ringi - terve hulk maskita inimesi ja kedagi ei huvita. Suur osa söögikohti patustab vaktsineerimistõendite-testide mitteküsimisega ja ei lähegi kaua, kui loed lehest nutulaulu - andke meile raha, sest keegi ei taha suurte nakatumisnumbrite pärast tulla. Nii ja kes süüdi? Peaaegu ükski senistest piirangutest ei pea. Paneme veel mõne näilise piirangu juurde?
s
See mask ei olegi mingi vahend..maski peaks vahetama paari tunni tagant, enamikul üks mask sügisest / 12. oktoober 2021 10:42
t
12. oktoober 2021 10:55
Tore oleks, et valitsuse määruse ikka lõpuni loeks, lisas on erisused ja tervislikel põhjustel ei ole vaja maski kanda, allergia, ärevus jne
m
Mari/ 12. oktoober 2021 11:03
Nii rumal ma küll ei ole, et arvaks, et kõikidel maski mittekandjatel on tervislikud põhjused või et pooled Tallinna kesklinna poodide külastajad kannatavad ärevuse käes. Pigem on tõde sellel suunal, mida passivabadest gruppidest lugeda võib. Mul on allergikust ja astmaatikust abikaasa - pole tal mõttessegi tulnud maski mitte kanda. Pigem seda enam kannab - teab, et nakatumise korral saaks tema tugevamalt pihta.
s
Smv/ 12. oktoober 2021 10:37
Ohmude ja lollide vastu pole mõtet võidelda
n
Nüüd siis alles läheb kisaks./ 12. oktoober 2021 10:37
t
tulemus ka vähe villa ja tark rahvas "elab edasi"/ 12. oktoober 2021 10:45
Palju kisa on moes poliitikutel
l
12. oktoober 2021 10:57
Läti eeskujul, seda oli arvata
o
Olete kuulnud? / 12. oktoober 2021 13:26
Kas olete kuulnud sellisest teatritükist "Palju kä ra ei millestki"?
m
Moderaatorile kustutamiseks/ 12. oktoober 2021 10:37
Te tapate inimesi oma vaktsiiniraviga. Hakake inimesi ravima õigete ja tõhusamate ravimitega, mida on Indias edukalt katsetatud - ivermektiin. See ei ole kallis ravim ja on suhteliselt ohutu.
p
pilliroopart/ 12. oktoober 2021 10:46
Kui teaks siis saaks kindlasti rahva lemmikuks
e
12. oktoober 2021 10:58
Ei saa ju lepingutingimusi tuleb täita
m
Mae/ 12. oktoober 2021 10:36
Ja kus on need uhked sõjaväe haiglatelgid , mida Saaremaal paarile haigele üles pandi ja aina uudistes näidati, kui tõesti vaja peaks olema, miks tekitatakse nö plaaniliste haigete arvelt kohti juurde ja jäetakse paljud lihtsalt vaevlema või surema? MILLAL te taipate, et parem on lasta sel haigusel vabalt kulgeda ja kaitsta vaid riskirühma kuuluvaid? (kõik soovijad saavad ju seda juba praegu teha, nt ka mina olen vaktsineeritud)
m
Mari/ 12. oktoober 2021 10:42
Probleem ei ole ju mitte haiglapinna, vaid inimeste vähesuses.
s
12. oktoober 2021 12:42
See Saaremaa välihaigla oli ilmselt ilus tsirkus a la "Me hoolime!". Kas te olete näinud kasvõi ühtainust pilti, et seal telkides oleks mõni haige sees olnud?
ä
Äkki/ 12. oktoober 2021 10:35
Lutsar selgitaks, kui üle poolte inimeste on vaktsineeritud, miks olukord ikka nii kriitiline on? Mis siis põhjuseks tuuakse, kui vaktsineerimata inimesed luku taga istuma hakkavad? Ikka nemad süüdi?
k
Kus on mõistus?/ 12. oktoober 2021 10:34
Selle asemel, et koroonapassid kaotada, alustatakse Põhiseadust eirama, diskrimineerides inimesi, kes ilma lisadeta oskavad oma tervist säästa!
i
Indrek2/ 12. oktoober 2021 10:37
Öelge otse - sellepärast ongi asjad nii käest ära, et vaxxikud täiesti karistamatult ringi ilastavad. Selle võlts kaitsega muutub inimese käitumine ja tulemus on näha.
d
d/ 12. oktoober 2021 10:30
Artikkel on hirmutava alatooniga ja selle mõte on, et rohkem inimesi läheks ennast vaktsineerima.
i
Indrek2/ 12. oktoober 2021 10:38
Mida rohkem nõela otsas siplejaid, seda rohkem haigust ja laipu.
t
12. oktoober 2021 11:04
Tekitage paanikat, hirmutage ja lollitage, sundige ja mida kõike veel, sest kõik ei näe läbi mida te tegelikult teete ja stressis inimene on haigustele kõige rohkem vastuvõtlikum. Elagu Lutsar &CO tegelikult mõtlen vastupidist

j
Ja hakkambi inimeste diskrimineerimine/ 12. oktoober 2021 10:30
Sildistame terveid ja mõtlevaid inimesi!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee