Sisuturundus

UUTE ALGUSTE AEG: 7 nippi, kuidas motiveerida end saavutama unistuste keha! 

Sisuturundus, 13. september 2021 10:14
Foto: Envato Elements

Kuna sügis on uute alguste aeg, otsustavad paljud mehed ja naised, et on aeg ka enda füüsis käsile võtta. Just praegu on parim hetk selleks, et liituda jõusaaliga ja hakata toitumist jälgima. Efektiivseks alustamiseks anname sulle mõned kasulikud nõuanded. Oluline on märkida sedagi, et nagu kõikide uute alguste puhul, on tähtis tasakaal – kui trenn väsitab ära, siis Bet365 boonuskood pakub lõõgastavaid online-mänge.

Mõtle eesmärk läbi. Millest sa unistad? Milline võiks sinu keha olla ja mis perioodi jooksul tulemus saavutada? Pane realistlikud eesmärgid paika, siis on lihtsam nende poole rühkima hakata. Kindlasti ei tohi kohe algul trenniga liiale minna – alusta treenimisega kaks korda nädalas keskmiselt 45 minutit kuni tund korraga.

Vali sobiv koht ja trenn. Vaatamata sellele, et kodus treenimine on isegi kasulikum (kulub vähem aega, sest ei pea kuhugi sõitma ning paketitasu maksma), kipub inimestel siinkohal väike plokk ette tulema. Kodus olles võib üsna kergesti tekkida tunne, et kui vaataks õige telekat või lükkaks trenni järgmisele päevale… Kui aga oled juba spordiklubisse kohale jõudnud, siis ei jäta sa ometi trenni tegemata.

Vali ilusad trenniriided. See kõlab küll pealiskaudselt, kuid tegelikult võiksid treenimisega alustades soetada mõnusad ja ilusa välimusega trenniriided. Kui trennivarustus on äge, tekib tahtmine seda kanda ja loomulikult ka trenni teha.

Leia head kaaslased. Kellegagi koos treenides kipub motivatsioon suurem olema. Igal teisipäeval ja neljapäeval kell kuus trenni? Kui taoline alaline kokkulepe on olemas, siis ei saa naljalt seda murda sõnadega, et ma täna ikka ei viitsi.

Kui sa ühtegi kaaslast treenimiseks ei leia, siis võib toredaks seltsiliseks olla muusika kõrvaklappides.

Vaata oma toitumine üle. Teed tunnikese trenni ja pärast seda lähed burgerit sööma? Unusta see! Trenn üksinda ei aita, heade tulemuste tarbeks on vaja jälgida ka toitumist. Mõistlik on liituda mõne toitumiskavaga, mis suunaks sind õige ja tasakaalustatud tee leidmisel – kindlasti ära vali ühtegi liiga radikaalselt dieeti, sest siis kipub motivatsioon haihtuma.

Palka personaaltreener. Kui sulle tundub, et üksinda tegutsedes eksled sihitult ringi, siis võib olla hea idee personaaltreeneri palkamine. Tema teeb spetsiaalselt sulle vastava treeningkava, juhendab, et sa teeksid jõusaalis harjutusi õigesti, motiveerib sind edasi pürgima ning on lihtsalt hea kaaslase eest. Personaaltreeneriga treenides võid olla kindel, et sammud oma eesmärkide suunas. Hea uudis on see, et nüüdisajal ei ole eratreeneri palkamine nii kallis lõbu kui võiks arvata.

Usu endasse. Mõtle sellele, et sa saad hakkama. Siinkohal on loomulikult oluline valida realistlikud eesmärgid, mille täitmiseks oled võimeline. Naudi protsessi, trenni ning sellega kaasnevat positiivset mõtteviisi. Kui oled saanud üle oma peas pesitsevatest potentsiaalsetest barjääridest, siis on vaid taevas piiriks! Kunagi pole kõige õigemat aega, mil võtta enda keha ja toitumine käsile – alusta täna.

Head trenni!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee