Jess, veel saab maksustada teleka, vetsuskäimise jne. Edasi mõrade riik. Tulen Soome, elan 20 euroga nädalas, lähed Eesti, 80 eurot. Soomes palk 3000, eestis 1000. Aga edu, nii edasi.
...kus riigi ja rahva ressursid kanditakse ärikatele ja pankadele. Lisaks koorib mitmekordseid elektri võrgutasusid kõva reformlane. Ikka kindlalt edasi!
Eesti on ainuke riik, kus pärismaalased peavad kerjatud romudest endale autod keevitama, et punktist A punkti B õigel ajal jõuda... Kui Eesti riik müüks uusi autosid võileiva hinna eest, siis räägime edasi automaksust... Vaadake, millised koledad teed on Eestis!
Kohalikud valimised on eelvalimised. Ainus partei, kes ei kehtesta automaksu on EKRE. Teisi parteisid ei saa usaldada selles osas. Oravad, punasotsid ja tõmmata-lükata kesikud kehtestavad automaksu kindlasti.
mida võimsam mootor, seda suurem automaks, raha teede remondiks on vaja ja lisaks saab ometi linnapildis lahti neist maasturitest, mis on ette nähtud sõitmiseks läbitavates raskemates tingimustes, mitte linnatänavatel
No ja siis! Sellest, et Eestis on kõige kõrgem inflatsioon Euroala riikidest ja kõige kiiremini tõusnud hinnad ei räägi keegi. Kas selles inflatsioonis pole Eesti ainuke ja esimene? Automaks? Kogu see rohepööre peab jääma olemata, sest Eesti inimest enam rohkem koorida pole võimalik. Kümme nahka on Kallase valitsus meie inimestelt koorinud ja lõppu ei paista.
Automaksu tahate teiste riikide järgi teha,aga miks te muid asju teiste riikide järgi ei tee. Näiteks Itaalias on automaks, kuid tavakodaniku pension on 1500 e, aga meil 500 e. Müüja poes saab 1700 e, meil 600 e. Kui teete midagi järgi, siis ärge ainuüksi maksusi järgi tehke. Me elame nii s.. tas seisus,et ei kannata enam kusagilt otsast maksusi välja mõelda.
Marksistlik Šmutovi ÕL püüab EKREt igal võimalusel halvustada, aga tgl kasvab sellega hoopis EKRE toetajate hulk. Võlts-liberaalid ei ole midagi õppinud.
Reffide valimiskampaania. Kütuse aktsiisist ja mujalt laekub jällegi rohkem makse.Palga ja hinnavahed on ka muidugi arvestatavad...Kui mõistust riigi majandamiseks ei jagu siis tuleb tüüri juurest lahkuda.
Näiteks 2019. aastal moodustas kütuseaktsiis 6,1% kogu Eesti maksulaekumisest, samas kui liikmesriikide keskmine jääb 3% piiresse
Siin lauses on ju kõik öeldud.Eestis kogutakse automaks läbi aktsiisi!
Musternäide, kuidas kelmid püüavad inimeste rahakotti pugeda. Ainult kahju see, et kelmiks on meie oma riik. Jumala veskid jahvatavad aeglaselt, aga õiglaselt. Loodan, et süüdlased saavad karistada...
Automaksu tulemuseks oleks see, et uusi autosid hakataks vähem ostma, kuna automaksust johtuvalt on nad tunduvalt kallimad, mis tähendaks autopargi vananemist. Linnapildis hakkab enam nägema päevi näinuid tossavaid autosid. Arenguseire asjapulk võiks tutvuda ja kasvõi koha peal ära käia neis riikides, kus on automaks olemas. Heaks näiteks on kasvõi naaberriik Soome, kus keskmine autovanus olevat 20 aastat. Kes on viimasel ajal seal käinud, siis näeb, millised autod seal vuravad. Kas meile on sellist pilti vaja? Nali naljaks, aga siis läheb mede rohepööre vastu taevast.
Kas te, inimese natukesed, ükskord aru saama hakkate, et ainult rahvas suudab selliseid valitsusi ohjata? Muidu kõik siin oma muresid välja ladumas ja õpetamas, kuidas peab. Kas tõesti see rahvas arvab, et kommentaarides halisemine päästab teid näljast? Igal pool hakatakse vastu. Eestlane nagu põrgu anekdoodis, "Kui üks eestlane üritab katlast välja põgeneda, on teised kohe valmis ta katlasse tagasi sikutama"! Ei, enam ma ei looda eestlase peale! Investeerin väljamaa pensioni fondi.
Mis kujul automaks on Lätis ja Leedus? Aga Ungaris, Bulgaarias? Ma ei usu, et Eesti ainuke automaksuvaba riik euroopas on. Mingi propaganda jälle käima lükatud. Tegelega parem elektrihinnaga, et see normaalsel tasemel püsiks, mitte ärge mõelge niigi kõrgele maksukoormusele veel makse lisaks. Ise ei kujuta väga ette ka, kuidas ma üldse tööle saaks kui autot poleks. 55km üks ots on jala veidi paljuvõitu.
Kõigepealt tehke korda üleriigiline ühistransport, alles siis saab mõelda isikliku transpordi vähenemisele, kui 30 aastaga ei ole seda suudetud teha on tulevik samasugune, rikkad saavad rikkamaks ja vaesematest saavad kerjused
Vabariigi alguse poole tõsteti kütuse aktsiise ja öeldi, et aktsiisiraha läheb kõik teede remonti-ehitusse. See lõppes õige varsti ära. Siis tõsteti aktsiise ja öeldi, et õiglane on, kes rohkem saastab, see rohkem maksab. Nüüd riigil sellest ka vähe, tuleb kehtestada automaks?? Muideks tulumaks kehtestati esimese ilmasõja ajal ajutiselt, kuni sõja lõppemiseni ja mis sellest sai ????
Ettepanek hakata peergu koguma kohustuslikus korras. Igale kodanikule kuunorm. Kott tagumiku peale ja teede äärde kogumisjaamad. Kes kuu normi ei täida, saab saastemaksu. Peerg põleb hästi ja sellega saab elektrijaamasid kütta. Valitsuse juurde moodustada peeruministeerium selle töö koordineerimiseks. Vot niimoodi.
Aga seda, et Eesti on ka üks kehvema sissetulekuga riike Euroopas, seda ei märka keegi. Vaesuspiiril elavate inimeste arv on ikka hirmuäratavalt suur ja olukord on palju hullem, kui riik oma Exeli tabelist seda näeb.
jah kindlasti. selleks, et me tunneksime end... 19. september 2021 14:03
... täisväärtuslike EU liikmetena, peaksid Reffid ka selle maksu Rahvale selgasügama. et asjal jumet oleks, võiks teha maksu palju suurema, kui see on teistes riikides.
küllap see tuleb, pole vaja kahelda
Oleme ju kõige rikkamad , ainult mitte-inimestel on töötasu just siuke nagu vaja.....aga teel olles ei ole ju raha eriti vaja
Väide: ''Elektrienergiaga seotud maksutulud on Euroopa Liidu keskmisest samas üle kolme korra väiksemad...'' Kas siin on arvestatud ka võrgutasud, mis pidavat olla ntx Saksamaast kordi väiksemad? Ja milline on Arenguseire statistika kohaselt Eesti keskmine maksukoormus töötasu suhtes võrrelduna EU riikide keskmisega? Tore on rääkida vaid ühtedest seni veel madalamatest või puuduvatest maksudest!
No kõik ikka Tallinna ka ei mahu, kuigi Palts kunagi kutsus. Kui oled oma elu maale sisse seadnud, on auto peres hädavajalik, et tööle, kooli, kuhugi üldse pääseda. Bussiliiklus paljudes kohtades nii vilets ja ajad ei klapi.
Oodake , oodake kui Saksamaal uueks valitsuseks saab , rohelised , sotsialistid ja vasakud ( praegune prognoos ) siis alles hakkavad kogu EU - s oma rohelise , „ tume“ rohelise ideega survet avaldama . Loodame , et uus Eesti President ei tantsi Brüsseli ja Germany rohe gigantide pilli järgi .
euroopa rumaluse takkakiitmine!Mul on pidevalt käigus 2 autot ja nii ka jääb.Et mul on selline töö,siis ei saa ma kuidagi ühe autoga hakkama,sest vabal ajal soovin ka puhta riidega autosse istuda,kuid tööautosse pole kahjuks võimalik.Ega ma ei sõida ju kahe autoga korraga!Rõhutakse ühistranspordile aga see on ju kordades ebamugavam kui autoga kohale sõita,kuhu tarvis.Kui tahetakse rohepööret,lõpetagu selline metsade raidumine,kus maal sõites haigutavad meeletud lagendikud.Las puit olla siis kallim aga selline metsalaastamine ei kõlba kusagile!
maal. Ja jälle on hakanud vastu sõitma tohutute koormatega metsaveoautod. Mõnelon peal nn tikujämedused (abikaasa on metsaomanik ja ütles, et kuidas võib)
Kui panemiseks läks, siis paneks trussikute maksu; paneks peeru kogumise kohustuse s.t igal olendil kannika peal peeru kogumise kott jne jne. Ikkagi rohepööre!
Kui eestlane hakkab saama võrdset palka Lääne-Euroopa inimestega, siis vb rääkida uute maksude kehtestamisest. Seni on sellised mõttearendused kuritegelikud Eesti rahva vastu.
Et siis keegi saaks lehvitades afgaanidele külla minna. Selle raha eest oleks pool eestit saanud pliiti kütta. Vähemalt saaks inimesed soojagi.Piltlikult öeldes.
Jälle algab see reformarite propaganda 19. september 2021 12:43
...kus ei arvestata, et Eesti ei ole teistega võrreldes pururikas riik. Teised arenenud riigid elavad lisamaksud, kõrged energiahinnad ja pagulaskvoodid üle aga meie puhul see ei kehti! Elatustaseme parandamise ainus tee on head majandussuhted Venemaaga, mis muudab siinse elu kordades odavamaks.
Meil ju autostumine muutunud selliseks, et enam ei minda jalgsi ka viie minuti jalgsikäigu kaugusel asuvasse poodi. Pole siis ime, et rasvunuid üha rohkem ja tervisenäitajad lähevad alla.
...pintsakslipslased ja blondiinid liiguvad vaid viiekohalise ja neljaveolise tühja linnamaasturiga! Ja kui nad istuvad seisvas autos, siis alati töötava mootoriga?
Lääne-Euroopast ja 'arwenenud maadest" pole paraku midagi mõistlikku eeskujuks võtta. Sealsete seaduste automaatne Eestis rakendamine hävitab neie rahva.
Reaalne olukord on kordades hullem kui NLiidu lagunedes.: demograafiline sitatsioon, rahvatervis, haridussüsteemi jätkuv lammutamine (spordikoolide süsteemi likvideerimine, muusikakoolide taseme alla viimine, Tallinna Muusikakeskkoolist madalama astme kutsekooli tegemine) jne. Väga suur osa kõrge teaduspotensiaaliga tööstusest on likvideeritud. Jbe, jne... süstemaatiline põhiseaduse rikkumine seadusandja poolt...
Jäänd vaid meedia ajupesu
Enamus Euroopa riikides on see eest auto registreerimine ,omanikuvahetus jne tasuta .
Riik saab autoregistrist juba kuhjaga selle nn "automaksu " . Ainult nimi on teine
Euroopa liit kehtestab aina uusi ABSURDSEID rohe-fashistlikke nõudeid mis põhimõtteliselt hävitab vaese eesti riigi. Aga eks siis varsti saamegi õnnelikult Euroopa Föderatsioonis elada - sööme kõik putukate burgerit ja käime jala. Transport ja korralik toit on ainult väiksele jumala poolt valitud eliidile mõeldud.
Eesti on ka ainuke EL riik kus kütuse hind suhtes mediaan sissetulekuga on nii kõrge. Ehk siis kütus maksab nagu EL jõukamates riikides, mediaan on aga nagu EL vaesemates riikides. Siinkohal on ikka väga ülekohtune veel mingeid makse otsa panna. Samuti tuleb arvestada rahvastiku paiknemist ja ühistranspordi olukorda. Pariisis elades ma autot ei vajanud, sest seal on metroo ja kaugemale pääseb mugavalt kiirete rongidega. Eestis ei saa paljud inimesed ilma isikliku transpordita töölgi käidud, arstil käimisest ja toidu ostmisest rääkimata.
Suunata ühistransporti kasutama? 19. september 2021 12:04
Mul, vaesel penskaril on ka auto, aga kasutan seda vaid keskmiselt kord kuus, sest kaugel, maal elavale 84 aastasele ämmale tuleb suurem kogus toitu ja muud viia. Sõidan korra kuus, aga kindlustust pean vähemalt 30 korda rohkem maksma, kuna 1 päeva kindlustus on veel kallim, et keegi seda ei võtaks, pean iga 12 sõidu järel ülevaatusel käima, tulekustuti kontrollis jne. See kõik kokku on juba tohutult kallis, aga muud võimalust pole. Ka ei lähe minu kodust otsetransporti ämma juurde. Jne.
Alati saad teha ka nii-teed kuuks ajaks kindlustuse,sôidad pàeva ja siis vôtad mnt.ee iseteeninduses auto ajutiselt arvelt maha.automaatselt tagastatakse sulle kindlustuse jààk.Jàrgmine kord,kui sôita vaja,vôtad uuesti arvele
Ikka kordades ja kordades 19. september 2021 11:57
Miks pole kirjas meie sissetulekuid mainitud, kordades väiksemaiks? Minu pension on 400, mitu korda see väiksem on kasvõi Soomest, kus elekter odavam jne.
Zooroopas juba on kord nii, et KOHUSTUSTE osas peab olema solidaarsus aga ÕIGUSTE osas... no vaadake ise kuidas saate. Sotsiaalhartast pole mõtet rääkidagi.
maapiirkondades pole ikka veel, aasta(kümne)te jooksul mõistlikul ja elanikkonna asustusest, teedevõrgu headusest sõltuval moel ühistransporti käima saadud, sõidugraafikuid ühtlustatud, vajadustega kohandatud... Ei valimis- ja omavalitsuste reformide järgselt ega eelselt. Käsk on küll vanem kui kes vaid, ometi kuluks kohalikke olusid tundvad inimesed ära, need ent on autosõitudega töökoha kauguse tõttu mobiilseks muudetud. Sellised mängud nii jagamis- kui ringmajanduse projektirahade eest. Kontrollide ja käsuandjate pädevus ja rahaallikas spetsialistide koondamisrallis... Roherahapesu.
Pidage meeles - kes maksutõusudega mängib on peatselt poliitiline laip!
Meil niigi juba 5 maksu-aktsiisi kasukat selga topitud ja vaja kanda - aitab!
Lisaks veel "rohepöörde" hullumeelsed kulud - no aitab!
Soomega võrreldes Eestis palk 3 x väiksem ja kütuse hind on sama. Sõber soomlane ei võtnud eile Soome sõites enam kütustki, sest neil sama hind.... Automaksuga tehakse küll eestlastele liiga. Aga kui rosimannus ja kallas võimul, siis tuleb siit veel palju üllatusi.
KOMMENTAARID (124)