Krimi

KAKS INIMEST SAI VIGA: vesiliugu sattunud BMW paiskus teelt välja ja rullus üle katuse

Toimetas Katrin Rohtla, 12. september 2021 12:23

23 KOMMENTAARI

v
Vihmaralli./ 13. september 2021 12:11
Tähtis on ka kui laiad on kummid. Kasutan ees kitsamaid ,taga laiemaid. Talvel kõik kitsam variant lubatust. Ei maksa hirmlaiu kumme alla ajada. Meie tihti sademetega kliima puhul nad ei toimi on ohtlikud.
m
Ma olen seda väärt?/ 13. september 2021 15:20
Laiad rehvid on muidugi uhkemad aga neil on ka suur turbulents, mis lisab kõvasti kütusekulu. Võimalikult taha nihutatud mõttetutel linnamaasturitel tõstavad nad teelt palju üles ka p(h)aska!
õ
õppige õppige õppige!/ 12. september 2021 21:49
rehvi kontaktpind teekattega on kõigest peopesa suurune!
c
Continental/ 12. september 2021 21:27
Üldiselt, kavaliteetsed rehvid peavad vesiliule tekkimisele vastu veel isegi kuni 100 km/h, oletame, et on pisut kulunud turvis, siis 90 km/h. Kas kulunud rehvid või lubatust suurem kiirus või hoopis mõlemad kokku. Vaevalt, et seal nüüd päris järv keset teed oli?
t
Teeline/ 12. september 2021 23:11
Kui sooni pole ei oma vee peal tähtsust, on sul pehme kumm, või plastmass. Liugu lased mõlematega ühtemoodi.
p
purjepaat/ 12. september 2021 20:18
Teedes olevad roopad on kurjajuured
k
Küsimus/ 12. september 2021 18:34
Kas juht oli vaktsineeritud. Kõikide vaktsiinide infolehel on autojuhtimises tekkivate häirete kohta lõik väljatoodud. Seetõttu tuleb iga avarii puhul ka kindlasti vaktsineeritus äratuua, et tuleks välja vaktsiinide kõrvalmõju.
m
mõjul on vastumõju/ 12. september 2021 20:12
Vesiliugu vaktsineerimise kohta andmed puuduvad, aga see ei takista liu seotust vaktsiinidega seotuses olemise kohta antud küsimuses.
h
hmm/ 12. september 2021 16:33
Kiirus ja kulunud rehvid. BMW ikkagi. Ehk ka narkojoove ...
m
Mul/ 12. september 2021 18:42
on bemmil uued kummid ...
s
12. september 2021 15:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kärbselapats/ 12. september 2021 20:15
Elu nagu meie parlamendis, istudes sinna kaob aru lasteaeda

r
Rullnokk/ 12. september 2021 15:16
u
12. september 2021 14:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
rs/ 12. september 2021 16:44
ära ole kade ,et sul rontigi pole ja ühiskaarti aina viipad bussis :D
e
ega uuedki/ 12. september 2021 18:43
trihvtitades kaua vastu pea.
v
vesiliu sobrants/ 12. september 2021 13:57
Sellele vesiliule on vaja traff teha....no,nii oelda....100 euri,vaene bemmi juht...sai kannatada ja kohe niipilju,et voibolla loi moistuse bjerzest ajudesse ! Vaene bemarijuht !
h
Heg/ 12. september 2021 13:37
Õnnetuse asjaolud on tee ja ilmastikuoludele mittevastavalt valitud kiirus ehk liiklusseaduse rikkumine
h
Haha/ 12. september 2021 13:26
t
Teeline/ 12. september 2021 14:06
Ega auto pole süüdi, kui juht tumba on. Tagaveoline BMW tahab natuke teistsuguseid juhtimisvõtteid, kui esiveolised õppesõiduautod.
o
Odin/ 12. september 2021 13:14
Olenemata ilmastikuoludest ikka gaas põhja!
t
TopGear mõjud/ 12. september 2021 13:00
Viimasel ajal satuvad avariidesse põhiliselt BMW-d liigse kiiruse tõttu! Ei saa aru, miks autod peavad olema nii võimsad?
t
Tsuks/ 12. september 2021 13:31
Bemar ongi selleks et gaasi anda.
o
12. september 2021 14:22
Oskaja keerab ka kõige lahjema auto üle katuse. Sammuti poleks ka nii suuri telekaid vaja, rikuvad nägemist, piisab 20cm diagonaalist küll.
t
Tuustik/ 12. september 2021 14:44
Vaevalt seal võimsusega mingit pistmist on. Need vanad bemarirondid mis meil liikluses osalevad on lihtsalt taskukohased igale rullnokale

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee