Krimi

Kahe noore elu nõudnud avarii põhjuseks oli möödasõit

Toimetas Annika Erg, 3. september 2021 17:08

77 KOMMENTAARI

1
10/ 6. september 2021 22:24
Bmw taas, näitab ära taseme
v
Valdo/ 5. september 2021 00:34
Vaata ükspuha millise külje pealt - asi peaks olema ka ilma puust ette tegemata selge: BMW juht rikkus liikluseeskirja kas vastaspoolele kaldudes või möödasõitu sooritades veendumata oma manöövri ohutuses ja tekitas seetõttu kahe surmaga lõppenud õnnetuse (võib öelda ka ettekavatsemata mõrva). Siin pole süüdi auto, vaid juht, kes istus rooli taga. Ja olgu ta ükspuha kelle tütar, naine või armuke - tema on süüdi kahe inimese surmas. Minu tööandja korrutab alati - sina hoidsid rooli ja sina oleksid saanud tulemust muuta. Nii ka siin - räägitagu mida tahes ja otsitagu mis vabandusi tahes.
L
"kaitsjatega" koostöös/ 5. september 2021 09:16
Lõunas politsei menetlejad nii ei arva. Nemad võltsivad kasvõi avarii asjaolusi ja dokumente ja kohus hakkab põhja-korea seadustest lähtuma selleks, et surnu ise süüdi jääks
r
Rix/ 5. september 2021 23:33
Ära kiirusta sündmusest ette, las uurijad uurivad. Vabalt võis olle, et noormees tuli 200+km/h ja neiu lihtsalt ei saanudki märgata õigel hetkel. On mis on kuid kurb kahe noore inimese surm. Kaastunne
t
Toetan Valdot/ 6. september 2021 03:04
Rix-ile. Kui ütled, et las uurivad, siis las uurivad. Ja samas lisad kohe, et noored ise end tappa tahtsid... Ja lõppu veel ... kellele kaastunne, kas autojuhile? Kui keegi rikubki eeskirju, siis pole kaasliiklejatel õigustust seda rikkujat omapoolse rikkumisega karistada. Seega, kas meeldib või mitte, autojuht on ja jääb kahe noore tapjaks ning ta peab selle teadmisega elu lõpuni hakkama saama. Mitte mingeid "vabalt võis olla" ei saa olla...
v
Vaatleja/ 6. september 2021 14:06
Seda räägitakse ka autokoolides,et kui pole juht kindel möödasõidu ohutuses,siis ei tohi möödasõitu sooritada.Ja kui tollel teelõigul oli lubatud kiirus 90 km/h ja kui ees sõitev auto sõitis piirkiirusest madalama kiirusega,näit. 80 km/h,siis pidi ikkagi bmw juht kiirust ületama.
m
4. september 2021 17:07
Ma ei ole autojuht,olen igapäevane kaasreisija,jälgin autojuhte,väga tihti sõidu ajal räägitakse telefoniga,just naistibid igas vanuses.
k
kogemuse puudumine/ 4. september 2021 14:49
Kaugelt lähenev väike täpp on hetkega kohal ,aga arvatakse, et jõuab ,isegi talda pole vaja vajutada ja Sõltumatsuse sildi taha varjuv kohtunik kah usub seda,kellel priskem rahakott .LS ei loe üldse.
ü
urr/ 4. september 2021 13:32
ülbureid on meil liikluses ikka üsna palju, ka ajuvabad tibid kimamas, kui load kätte saab, siis kihutama pistab, kas see on meie rahvuslik omadus? Inglismaal näiteks peatub autojuht või vähendab kiirust juba siis kui sa teepervel seisad.
m
ml/ 5. september 2021 03:46
Inglismaal on intelligetsed juhd ja seal on lubatud ka väikesed indisena sõidetakse ettevaatlikumalt.vpromillid, sest
p
parandus/ 5. september 2021 03:48
Inglismaal on intelligetsed juhd ja seal on lubatud ka väikesed promillid, sest vindisena sõidetakse ettevaatlikumalt.
s
5. september 2021 07:34
Sama ka rootsis-norras, algul oli suht harjumatu, nüüd peab kodumaal uuesti ümber harjuma
t
to Tähendab/ 4. september 2021 13:31
ei tasu asju nii ühesilbliliselt ka võtta.Maastur ehk et kui juba nähtud´sümbol´nendest kellele seadused EI kehti! Ehk et loe nagu neid ilmseid rikkureid kellele elud ei loe ja arvavad et krabisev korvab kõik puudulikkused nii mõistuses kui südametunnistuses!
s
see peab lõppema/ 4. september 2021 13:34
seega peab uurija ,kaitsja aitama tegelikke asjaolusi väänata..ja nii kahjuks ongi

l
Lihtne süüdimõista./ 4. september 2021 13:08
Möödasõit normaalne tegevus.Kes teab,kas tsiklijuht ületas oluliselt kiirust.
o
oota veel 30 sekki ja jääte ellu/ 4. september 2021 14:54
normaalne, aga alati juba siis riskiga, kui ka vastasuunast läheneja tundub veel väga kaugel olevat.
u
Uus trend elektritõuks/ 4. september 2021 12:59
Palju õnne ja palju vigastatuid ja kurbust.Kiire ja mugava kohalejõudmise eest tuleb sageli kallist hinda maksta.Elu on juba selline.
l
Liigeldes/ 4. september 2021 12:53
Peab palju õnne olema.Sihilikult otsa ei sõideta.Alati ei aita ka oskused ja õiged valikud.Sestap nagu lahing teedel ,tohutu arv surnuid ja vigaseid.
i
ilma lustita / 4. september 2021 17:01
sihilikult otsa ei sõideta, ainult oma EGO lustiks ja iseenese suuruse tunnistamiseks
k
Karistused?/ 4. september 2021 12:47
Kõik juhid ei ole meistrid,kuigi sõiduõigus on.Paljud on ülbed,nahaalsed ,egoistlikud nii elus kui ka roolis,inimexd loodud sellised.Mis või kes antud juhul süüdi,võibolla inimlik eksimus.
t
Täpsustus/ 4. september 2021 12:43
k
Kirjatsura teab?/ 4. september 2021 12:40
Võibolla,kellest mööduti lisas kiirust.Võibolla terviserike,võibolla ei märgatud tsiklit.
m
4. september 2021 12:44
Mitte ei märgatud, vaid jäädi jõllitama nina vastu esiklaasi.
l
Liikleja/ 4. september 2021 11:57
Kui palju peab maksma trahvi eestis ohtliku möödasõidu eest? Avarii põhjustamise eest kui vigastatuid ei ole, siis vist eestis trahvi ei tehta. Norras näiteks väänati 10000 NOK selle eest.
j
Just/ 4. september 2021 13:01
ikka tehakse, tuttav sai 100€ ohtliku möödasõidu eest (jäi vastutuleva politsei kaamerasse)

k
kolmas silm/ 4. september 2021 11:24
Võttes arvesse, millise paragrahvi alusel on kriminaalmenetlust alustatud, siis karmi karistust siit tulla ei saa, aga karmavõlg ei halasta...
k
4. september 2021 10:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
juga/ 4. september 2021 12:09
Ei saa üldse midagi kirjutada, kohe modesse. Ju siis kellegil on hea seljatagune.
x
4. september 2021 12:46
X5-ga sõitvad tibid on Eesti tulevik. X5 on staatuse sümbol, aristokraadi tunnus.
m
Mersumees/ 4. september 2021 16:41

n
Nii/ 4. september 2021 08:17
Pildi järgi tundub et autojuht tegi möödasõitu?
a
4. september 2021 08:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
Issanda loomaaed/ 4. september 2021 09:59
Kui öelda pole midagi, siis oleks sobilik üldse vaikida!!!
t
to.miks teete nii/ 4. september 2021 06:32
Avariid ,õnnetused kõikjal,pole need välismaalased mingid erisorti rahvas.Ja enamus avariidest põhjustab juhtide oskamatus,vale tegevus antud olukorras,nahhaalsus,egoism,mis on omane paljudele,ka välismaalastele.
k
Kurbus,lein./ 4. september 2021 06:22
Karistused kohatud.Kindlasti ei teinud juht möödasõitu hoolimata sellest,et vastu tuleb mootorratas.Miks ta ei näinud ,võibolla terviseprobleem,oskused,tähelepanematus,kindlasti mitte tahtlik otsasõit.

m
möödasõit/ 4. september 2021 06:18
ei usu, juba advokaadid teevad oma tööd.
l
lahkunu vaikib/ 4. september 2021 11:40
advokaatide töö on muutunud selliseks, et aidatakse uurijaga avarii asjaolusi sobilikku suunda paika panna, mitte välja selgitada.
n
noo on/ 4. september 2021 05:38
Karistused on liba-demokraatias üliväikesed, see paadunud rikkuja ja avariide tegija oleks ammu pidanud lubadest ilma jääma...aga jällegi maksid liberaalsuse eest 2 inimest eluga...
k
Kui pimedad sõidavad/ 4. september 2021 03:21
Ja minu uhiuuele punasele autole tõmbas kõrvalteelt stoppmärgi tagant küljepealt sisse ühe provintsilinna notar. Väitis, et ei näinud. Mis siis teha, kui ei näe? Mitte midagi.
m
4. september 2021 02:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
marek/ 4. september 2021 02:43
Kas see, et elad väismaal, on kuidagi teemaga seotud??
a
akka/ 4. september 2021 10:01
kuidagi mõnest otsast on teemaga seotud küll. Seal on inimestel HOOPIS teistmoodi sõidustiil, Kas see on vabade tunnustäht või kommunistide puudumine, tont seda põhjust teab . Aga erinevus on lausa röögatu.l

b
3. september 2021 22:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Jaan I/ 3. september 2021 22:45
Kaine loogika ütleb, et asi on hapu. Nii nagu vastadin jabadabaduule eelnevalt- asi on ebaloogiline just kajastuste tõttu. Kordan veel- otsige BMW juhi kohta infot…uuriv ajakirjandus või …
t
To Jaan/ 4. september 2021 00:06
Mujal ka sama infot jah. Tundub asi väga hapu. Kui viidatu on tõsi siis näib, et tegu mentaalselt ... isikuga, sellepärast võidaksegi varjata nime (muidu ju ikka oli nimi avalik - kasvõi Saaremaa või Laagna tee puhul), vaatasin, instas eile postitatud pilt, nägu nalja täis. Kui see tõsi siis hirmus lugu, see kordab tulevikus tegu. Sõbralistis ka isikuid keda tuttavate-tuttavate kaudu tean, meelemürgid jne mängus, sellest ilmselt pööningul tuuline, youtubes ka teisi mõnitav sisu.
v
VVV/ 3. september 2021 20:36
Tundub, et kokku said kaks vähese sõidukogemusega juhti. Ilmselt ületasid mõlemad kiirust. Tavaliselt juhtuvadki avariid, kui mõlemad mingil määral eksivad. Kui üks juht eksib, siis kogenud juht reageerib ja õnnetust ei juhtu, aga siin olid mõlemad noored ja algajad.
m
Mari/ 3. september 2021 22:15
Just nii oligi.Ühel noorel inimesel puudusid auto juhtimise kogemused
h
hetzer/ 4. september 2021 11:04
Mootorratas sõitis oma sõidureas. Talle aeti otsa. Möödasõidul peab olema absoluutselt veendunud, et teed seda ohutult. Kui juba kommentaatorid mätsivad ja ninunännutavad.... enam siis veel need, keda asi otseselt puudutas.
e
3. september 2021 20:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tähendab,/ 4. september 2021 11:20
et kui liigub maasturi laadne asi ringi on kohe rikkur ? Eriline aju ma ütlen, täiesti ÕÕVASTAV.

v
3. september 2021 19:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Juku/ 3. september 2021 22:40
Aga mida teha siis teiste surmakutsaritega? Saaremaa, pärnu jalgratturite otsasõitja, mingi rallimees Seger ja oli ka noor rallimees teinegi. Mõni neist väsinud, mõni purjus ja kihutas.
m
mööda ikka mööda/ 3. september 2021 19:49
nagu kõht läheks kohe lahti või poest saab söök otsa!
k
kindlustusraha/ 3. september 2021 19:39
Nii nagu liikuse politseinikud vanasti kõige ebaausam osakond oli, nii on senini. Süüdlaseks tehakse see, kes on abitumas olukorras ja väiksema rahakotiga.
l
Liilluskahju on lisa-teenistus./ 3. september 2021 19:50
Kuna me saame kindlad olla ,et politsei ausalt tööle hakkab.

e
eee/ 3. september 2021 19:35
Selle autoga kolmas avarii see suvi... Paadunud liiklushuligaanid sõidavad selle bemmiga. Kolm kindlustusjuhtumit peaks olema ühe autojuhi elu saldo, mitte kolm kuud.
j
jjj/ 4. september 2021 17:28
Ja ka ägedad ,,kummivilistamised ,, toimuvad ööhakul sel teelõigul ...
s
Saan aru/ 3. september 2021 19:31
Osad inimesed on siin kindlasti, kes pole ise avariisse sattunud. Mina olen. Süüdi ma polnud ja teadvust ei kaotanud, kuid ometi ei mäleta ma hetkegi enne avariid. Lendasin vaid kergelt peaga vastu lage ja järgmine hetk oli see, kus nägin aegluubis auto osasid lendamas ja ootasin, kas auto maandub ratastele või mitte. Seega saan aru, miks bemmi juhilt eriti mingit infi ei saa, sest reaalselt Sa ei mäletagi, siin ongi abiks tunnistajad, uurimine. Ei tea, kas keegi soovib midagi kinni mätsida, aga, kui bemm oli 2003.aasta oma, siis otseselt rikkurite teema ka pole.
n
nii on/ 3. september 2021 19:36
just mingi hetk peale avariid toimub justkui aegluubis aga see on seda täpsemalt meeles.
k
Kolja t/ 5. september 2021 04:00
Aga nilleks peab asfaldil sõitma maasturiga?
n
3. september 2021 19:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Juku/ 3. september 2021 19:48
Alguses oli ka minul see arvamus aga vaadates pilte siis: 1. Mootorratas suht kerge ja vaadates auto vigastusi pidi ühel neist olema 150 rauas vmlt. 2. Normaalkiirusega sõites mahub motikaga igal teel kahest kõrvutiolevast autost mööda 3. BMW nii vana et sellega vist enam nii ei kihutaks Et tundub hoopis et noortel oli punn põhjas ja ei jõudnud reageerida kui auto ette tekkis. Autojuht jälle ei näinud motikat mis sellise kiirusega muutub punktist reaalseks hetkega.
h
Honda, tsikkel oli Honda./ 3. september 2021 21:19
NSR 125R, 2000a registrisse võetud, 8,6kW võimsus.
t
To tarkpead/ 4. september 2021 05:33
Selline honda kui seda natuke tuunida läheb 160 välja..tuled on sellel ka nõrgemad kui suuremal bikel, st pratiliselt on seda sellise kiiruse juures väga raske näha möödasõitu alustades.. ootaks äkki enne bmw juhi lintšimist ekspertiisi ära.
j
3. september 2021 18:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
E/ 3. september 2021 20:11
Eks kogenum mootorrattur oleks suutnud kõrvale põigata, aga see on oleks-poleks. Mõlemad olid n.ö vahtralehed. Kahekesi mootorrattal olles ongi raskem juhtida. Eks autot juhtides ongi nii, et pead ise päris palju vaatama, kui mõni hullu möödasõiti sooritab ja kolmanda rea vahele tekitab. Meie liikluskultuur on siiski veel päris ok. Samas on küll, et juhilubasid saades peaks õpetana ka n. ö trikisõitu. Kui keegi teine liikluses vea teeb, pead oskama väga kiiresti reageerida.
t
to Juku/ 3. september 2021 20:31
Möödasõitu hetkel pidi maasturil ka kiirus sel hetkel päris suur olema.
e
3. september 2021 18:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kui see on vihje/ 4. september 2021 00:19
Siis on lugu pehmeltütelda nutune küll. Kui nii siis paistab, et saatus ei lase end alati pikalt narrida.

m
3. september 2021 18:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
sedused enam ei loe/ 3. september 2021 18:35
seda nimetakse seadustuseks ja korruptsiooniks uurimises ja kohtutes.Seepärast liikluses tehakse , mida heaks arvatakse
x
3. september 2021 18:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
õ
ÕIGE!/ 3. september 2021 18:32
Uus ja (loodetavasti) inimestepoole president ütles ka, et eesti iniemsed võiksid olla targad! Ja seega, kes eeskirju ei riku ilma põhjuseta, oleks tõesti kasulik registraatorid, vähemalt on peale letaalseid tagajärgi võimalus asjades selgust saada ja hea tahte korral vahel ka võidelda surnute puhul kaelamääritava süü sellele, kes tegelikult süüdi oli. Eestis kipub süüdi jääma surnu kuna ei saa end kaitsta. Issi bemmil oli EDR kus olemas kõik, kiirus matsu hetkel jne, ometi kohtus neid andmeid teadaolevalt ei esitatud ja süüdi kõik teised, eks "jalus" isandal.
o
Oli siis naisjuht./ 3. september 2021 18:10
Naised roolis ongi kahjuks 2 äärmust, ühed ei julge sõita, teistel on kõik ükskõik, hakkavad isegi pimedas kurvis mööda sõitma, pikaaegne elukogemus.
m
Mh/ 3. september 2021 18:23
Arvaks, et kommentaatoril suhteliselt ühekülgne pikaaegne elukogemus. On olemas ka kolmas "äärmus" naisi - need, kes sõidavad iga kell paremini (kindlamalt, ohutumalt, kindlakäeliselt) kui kõik meeste "äärmused". Aga selliseid mehed ei tunnista.

l
Lugeja/ 3. september 2021 17:46
Lihtsalt nii kahju on,nii hukkunutest kui ka 21 aastasest noorest naisest.
l
loogiline/ 3. september 2021 17:45
... on hoopis see, et alustas möödasõitu, aga mootorratas jäi ette ja möödasõit pooleli. Mootorratas liikus ju vastassuunas. Kahjustused kaassõitja poolsel küljel. Iseasi, mis mõjuv põhjus on rohelise lehega sõites möödasõitu sooritada. Eessõitja liikus piirkiirusest oluliselt aeglasemalt?
s
serlok/ 3. september 2021 17:43
Aga siis pidi ju möödasõidetava auto juht kobarat pealt nägema ja seisma jääma, polnud aga sellest haisugi...
j
Jaan I/ 3. september 2021 17:38
Täiesti ebaadekvaatne jutt. Mida ja keda siin tahetakse kinni mätsida?
j
Juku/ 3. september 2021 17:30
Vaadates auto kahjustusi siis loogiline oleks, et juhipoolne külg oleks sees. Ajuvaba

m
Merks/ 3. september 2021 17:16
Ees liikuv auto, kellest hakati möödasõitu tegema, pidi seda peeglist märkama. Kas see on ikka kontrollitud fakt, leiti autojuht üles, kes BMW ees sõitis? Eelnevates artiklites pole sellest üldse juttu olnud, see oleks kohe teada olnud mu meelest.
s
Sass/ 3. september 2021 17:28
Seega põgenes see auto südmuskohalt ja on ehk tänaseni leidmatta
h
Hakkab pihta/ 3. september 2021 17:43
Ei usu, et põgenes, see on hetke legend õnnetuse põhjustajal. Edasi tuleb juba see, et motikal esituled ei põlenud jne. Kõne väljavõtteid enam teha ei saa, telefonist on vestluste ajalugu ammu kustutatud, sest telefoni ei konfiskeeritud sündmuskohal. Liigub sinnna, et tõestada pole midagi võimalik ja topelt mõrvar ongi süüta.
j
jabbadabbaduu-le/ 3. september 2021 17:55
Hakkab pihta. Kui juht oleks seisma jäänud ja politseid oodanud, ei oleks pärast uudistes anonüümset "kaldus" vastassuunda, vaid põhjus: BMW sooritas eessõitvast autost ebaõnnestunud möödasõidu. Mätsimine käib. Ajakirjandus uurigu pigem, kelle sugulane on BMW juht.
t
Telefoni logi kustutamine/ 3. september 2021 18:04
EI PÄÄSTA sest sinu kõik logid asuvad ka operaatori sidekeskuse serverites.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee