Eesti uudised

Alar Karis „Balti keti“ meeleavaldusest: kuskil on hariduses mingid lüngad, et inimesed sellisel kujul oma arvamust väljendavad

Toimetas Annika Erg, 27. august 2021 22:36

255 KOMMENTAARI

e
Endel Pendin / 14. oktoober 2021 14:24
r
Relika/ 30. august 2021 10:37
Ka kõrgharitud õpetaja : rahvas otsustab ise, millisel kujul ta arvamust väljendab! Kas see on tõesti härra Karisele nii suur uudis?
t
to:To Oioi / 28. august 2021 10:01/ 30. august 2021 09:20
Sinu arvamus on tõest väga kaugel😊))). Olen kahe kõrgharidusega ja paljude lisaharidustega tuntud ja lugupeetud isik. Minu mõistus on ikka nii normaalne, et paljud tulevad minu juurde nii nõu küsima kui saama. Valimas pole ma iial käinud ega lähe ka. Samuti ei kuulu ma mitte ühessegi organisatsiooni ega lahtrisse. Mis puutub nn ekresse, siis pole ma kursis, mis või kes see on, kuid olen aru saanud, et väga paljud kasutavad seda sõimusõnana😊)))))
a
29. august 2021 23:53
Ainuke Eestimeelne on Põlluaas,ülejäänud on Brysseli ja Vossintoni l.keid.
e
eu/ 29. august 2021 23:12
alar karis=kersti kaljulaid=thomas henric ilves=tarmo mere=karl vaino
e
Ei teadnud temast midagi/ 29. august 2021 21:03
aga see artikkel tõmbas talle vee peale. "Isake", kes arutleb kuidas riigi rahvast õigesti harida, et nende arvamusel oleks õige kuju.... Pluss kekutamine enda süstimisega. Selge arvamus, et on vaktsitud ja vaktsimata inimesed.... ja sealt tulenevad erinevused inimeste kohtlemisel. Selline mees küll presidendiks ei kõlba.
h
Häh/ 29. august 2021 20:43

s
"rahva" mees ?/ 29. august 2021 20:37
see väljaütlemine näitab selgelt millise inimesega on tegu !
p
29. august 2021 23:50
Peab kohe tagasi astuma .
a
Anna/ 29. august 2021 19:41
Kui ministeeriumites ja riigikogus ja kadriorus käib selline valetamine, keerutamine, varastamine ja riigi vahendite lohistamine siis on rahvas end väga kultuurselt ülal pidanud. Haritud inimesena peaks iga karvajalg aru saama et märatsemine kuhugile ei vii. Aga tundub et haritus ei tasemel.
t
Teeline/ 29. august 2021 18:33
Ilmselt Karis selle peale ei tule, et need lüngad on orus ja mäe otsas, kui inimesed niimoodi peavad protesti avaldama. Aga need "vaprad" ja "ilusad" kindlasti rõõmustavad hingesugulase üle.
n
Nii et/ 29. august 2021 17:31
Valitsus koos meediaga kas ei olegi ära pooranud, tervemõistus sellest aru ei saa.
i
irw/ 29. august 2021 13:39
Ja kuidas siis lugupeetav tulevane presku käseb matsidel oma arvamust väljendada? Kirjutada palvekiri peaministrile, et palun ärge sorteerige inimesi?
m
Megagiasigairw/ 29. august 2021 17:35
Ja mis siis sinu jaoks muutub kui kõik lukku läheb ? Ei taha süsti istu kodus või järgi reegleid.
v
Vaikimine kuld/ 29. august 2021 13:14
Ja selle kommentaariga saigi Karis endale vastasteks kümneid tuhandeid inimesi, keda Karis lo l li deks tembeldas......
v
Vaikimine kuld...../ 29. august 2021 13:12
Ja selle kommentaariga saigi Karis endale kümneid tuhandeid vastaseid rahva seas, kelle Karis lollideks tituleeris.....

k
Kui ikka mitme riigi inimesed masssiliselt nii teevad/ 29. august 2021 10:01
on vanapapi arvamus üdini lödi.
j
ja kui ongi lödi/ 29. august 2021 10:50
mis siis, Ikka üritab üks Raamlepingu erakond seda härrat üles upitada.
e
Ei/ 29. august 2021 11:23
Milleks meile sellist presidenti vaja? Vana, stagnaaegne ja pole rahva poolt. Ei ja veelkord ei.
p
piip/ 29. august 2021 08:49
p
pigem/ 29. august 2021 10:51
Keskerakonna, sest Keskerakond esitas kandidaadiks.
t
tuut/ 30. august 2021 00:52
ikkagi reformierakonna tankist, ma pole kuulnud et keskerakond ainukesena esitles, pigem reformierakond ja keskerakond jäi nõusse. Kui isegi keskerakonna esitatud näiliselt, siis selleks et peita reformierakonnaga otsene seos. Karis on ju see kelle reformierakond mängis Tü rekotriks kes pärast TÜ kinnisvara maha müüs ja see vajab veel uurimist kellele müüs ja kas ostjate hulgas oli ka reformi toetajaid.
p
papp/ 29. august 2021 08:48
n
nõukogudeaegne/ 29. august 2021 00:35
sellise mõtlemisviisiga võib Alar Karistaja ajalukku minna küll
n
Nüüd rääkis küll/ 28. august 2021 23:31
k
Käin ka poetaga./ 28. august 2021 23:09
Ennem valin õlle kui libeda kannivahe.
p
Peedi Eedi/ 28. august 2021 23:04
Mis tuututad poetagune poetagune see teie mädavalitsus ajabki poe taha normaalse inimese .

m
Mina/ 28. august 2021 22:17
Eks seal enamus see teine Eesti osales
m
Mingi suva tüüp oled.../ 29. august 2021 19:05
m
Mammu/ 28. august 2021 20:16
Missugusel kujul oma arvamuse avaldamine oleks siis õige? Miitinguid teha ei tohi, ketti teha on madal, lõhkumine ja laamendamine on barbaarne ( see on õige) jne. Muidugi valitsusele meeldiks, kui inimesed üldse oma arvamust ei avaldaks, aga praeguse tegevust ja otsuseid vaadates ei saa mitte vaiki olla nagu ütleb laulusalm.
28. august 2021 21:23
🐌🐌🐌 ://novaator.err.ee/1608109651/kauges-minevikus-oli-maa-lame
n
Nii on/ 28. august 2021 21:46
to 20.45 .Sa oled ligi koolitusega reformierakondlasest peedinina. Laseb kut grammofon oma poetaguse viisi. Erakonnale stiilselt muidugi paned aga tänu sinule ei vali nii mõnigi reformierakonda.
v
Vaktsineeritu/ 29. august 2021 19:04
Koroonapiirangud tuleb lihtsalt üle elada.Selles ei ole valitsus süüdi.
e
Eldur/ 28. august 2021 19:10
Ta ei sobi eesti presidendiks... isik kes esindab kõiki eestlasi ei saa mõnitada rahvast olenemata nende kultuurist ja uskumustest
s
28. august 2021 20:42
Sellist tegelast, kes kõike esindaks ei ole olemas ega saagi kunagi olemas olema. Eldur tahab tõe rääkimise ära keelata! Et siis matsile võigi enam mats öelda!
e
Eldurile/ 28. august 2021 21:29
Kui ei tea, mis on mõnitamine, siis vaata ekre poole, nende toetajad on selles meistrid. Karisvütles väga õieti!
🏄/ 28. august 2021 21:39
🏄 Üksteise matsiks nimetamine ei vii meid edasi.
v
Valelik meedia/ 28. august 2021 18:45
ÕL tahab manipuleerida avaliku arvamusega ja kustutab ära regulaarselt kõik plussid ja miinused.
t
28. august 2021 17:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
Eesti vaim/ 28. august 2021 18:46
P e d ed ja mos le mid ei murra meid, meie vaim on tugevam!
j
Jüri/ 28. august 2021 16:47
Ja ongi selge miks Ref Karise presidendikandidaadiks valis - kõik inimesed, kes ei tegutse Refi juhtnööridele vastavalt, on harimatud mühakad.
v
Vaktsineeritu/ 29. august 2021 19:10
Koroona ei ole reformierakonna välja mõeldud. Ta on olemas sõltumata erakondlikust kuuluvusest.
s
soros- fašism pressib peale/ 28. august 2021 16:30
...Rääkis liberaalse demokraatia Eestisse importimise fanaatik.
l
28. august 2021 16:22
Lamemaalased on eelkõige kristlased, kelle arvates tiirleb päike ümber maakera!
t
to 16.22/ 28. august 2021 16:40
Kui palju sul kooliharidust on???
h
hetzer/ 29. august 2021 14:21
Isegi ei küsi sinu koolihariduse kohta.... sellisel tasemel inimesed olid vanasti Imastus ja Võisikul riigi hoole all, nüüd peab iga vald omad lollid ja vaesed ülal pidama. Kooli selliseid reeglina ei võetud, kummaline vaid see, kus tähed selgeks õppis.

k
kingpool/ 28. august 2021 15:43
JAH need lüngad on riigi juhtimises
õ
Õhtuleht levitab valesid/ 28. august 2021 15:40
Õhtuleht kardab tõest arvamust
m
muff/ 28. august 2021 15:28
Ah et sellise jutuga miis.aga vist selline ajastu ega uk ja usas ja midagi rõõmustavat kuule nr1
j
JJ/ 28. august 2021 13:55
Hr.Karis peaks olema sellises vanuses,et käis koolis ENSV haridussüsteemis.Seega tõeliselt hästi haritud?.Ja pole lünki jäetud?Eesti riigi haridussüsteemis on lüngad:) Inimesed ei lase endaga manipuleerida ja mängida valitsusel.
t
tahan oma Eestit tagasi/ 28. august 2021 13:51
Lüngad on päris kindlasti kusagil mujal. Mõtteaine hr. Karisele ja valitsusele
t
tulevane president/ 28. august 2021 13:40
ühesõnaga suur osa eesti inimesi on harimatud
s
28. august 2021 21:32
See kui paar tonti käituvad nagu matsid ei anna veel alust öelda, et suur osa eesti inimesi on harimatud!
v
Vaktsineeritu/ 29. august 2021 19:13
Vaktsiinivastased ei ole suur osa eesti inimesi.
v
valitsus ei ole usaldusväärne/ 28. august 2021 13:38
lollus ei ole ju siin riigis karistatav
l
lollus/ 28. august 2021 16:32
pole kusagil karistatav. Riigikogu on ju rahva lolluse peegel.
m
Mimm/ 28. august 2021 13:37
Oi oi, selline inimene kohe kindlasti presidendiks ei sobi! Tegi margi täis.
e
ee/ 28. august 2021 14:09
Kui senise asemele, siis oleks ka samm edasi.
m
Mimmidele/ 28. august 2021 16:33
Oi, oi. Kellelegi astuti varbale! Kisavad need, kelle varbale astuti. Tubli, hr.Karis!

p
Pidage vastu normaalsed inimesed./ 28. august 2021 13:17
Oleks rongi teinud oleks valitsusele meelejärgi olnud.
v
Vaadake peeglisse ja siis tulge útlema/ 28. august 2021 13:13
Ja 44 a kooselu ei näita veel et rohkem mòistust oleks kui nendel osalejatel.
h
Hr/ 28. august 2021 13:05
Kas siin komenteerijatest keegi ültse teab mis asi oli baltti kett.see baltikett mis nüüd oli,see oli baltiketi rüvetamine.
g
Guldron/ 28. august 2021 13:05
Haritus on see, kui sa suudad suhelda ja aru saada ükskõik millisest inimesest.
h
h/ 28. august 2021 13:04
Valijamehed valivad ja see pole Karis.
e
eluboss/ 28. august 2021 12:55
Mulle meeldib ,et karis ennast koheselt paljastab ,et kui üleolevalt ta inimeste arvamustesse suhtub.Vähemalt sama sobimatu kui ilves....
p
president/ 28. august 2021 16:38
peabki olema julge ja otsekohene, tema ylesanne pole kellelegi meeldida.
x
Xx/ 28. august 2021 12:46
Võib-olla pole asi hariduses vaid keegi tõmbab niite kuskil, et rahvast konflikti ajada? On vanasõna, et kui kaks koera kaklevad kondi pärast siis kolmas võtab kondi endale. Järeldused tehke ise.

r
Roy/ 28. august 2021 12:36
Sinul on lüngad globalist, hoia oma seisukohad omale
r
Reet/ 28. august 2021 12:35
Arvates et 23aug oli vaksivastate kett näitab selle mehe teadmatust, mis tegelikult toimus. Loeb vist ainult Õhtulehte
p
Peet/ 28. august 2021 14:02
k
28. august 2021 12:28
Karis ignoreerib fakti, et 25% - üks neljandik eestis lastest teeb PISA testi VENE KEELES., mis pole lubatud riigis kus riigikeeleks on ainult EESTI keel. Haridsuekspert Karis väidab et eesti keelsele hariudsele üleminekuga peab ootama kuni aeg on selleks küps ja inmestel on motivatsioon ja on piisavalt palju öpetajid ja siis on alles aeg alustada lasteaia köige noorematega - hariduses ei saa teha kiireid muutusi, 30 aastat EV on lliiallt lühike aeg, et isegi lasteaiad oleks üle viidud riigikeelseks. peab veel ettevalmistusi tegema ja esimene samm oleks aru saada mida vaja on teha!!!! - nõrk!
K
'/ 28. august 2021 21:35
Konservatiivid lubasid suure suuga viia koolid eestikeelseks, aga tühjaks lubaduseks see jäigi, nagu ikka. Ja ärgu tulgu ütlema, et see ja too segas jne. Loll on see, kes põhjust ei leia.
e
eu/ 28. august 2021 12:24
Ikka samasuurtes jälgedes ja ühtses jäljereas kahe viimase kohaliku asehalduriga!!!!
v
Vürsti/ 28. august 2021 12:24
Hakkab tulema, järjekordne rahvavihkaja pannakse pukki.
n
No täpselt/ 28. august 2021 12:48
Jälle taat, kes veerandit täiskasvanud rahvastikust vi.hkab.
e
Egas/ 28. august 2021 16:47
ainult ekrelased pole rahvas, on ka teistsuguseid eestlasi
n
Nii on/ 28. august 2021 21:40
See viiendik rahvast on ise süüdi, et neid vihatakse. Vaadaku lihtsalt peeglisse ja sealt selgub tõde, miks enamus neid ei salli. Lihtne. J
j
Jaan/ 28. august 2021 12:17
Kas juba meelest lännu,kuidas Karis Lukase asemel ERM-i pandi.Panijaks REHVORMI POISU NÕGENE.
ä
Ärge astuge ämbri./ 28. august 2021 12:17
Pole pukis veel aga teeb oma rahvast maha. Mis siis veel kui pukis see mees.
h
Hoia suu kinni ja ei saada aru/ 28. august 2021 12:16

e
Ehh/ 28. august 2021 12:07
Taktikaliselt käitus valesti, liiga vara näitas välja kelle poole hoiab. Näha, et hakkab samamoodi nagu praegune valitsus vaktsineerimist peale suruma.
m
minule/ 28. august 2021 12:05
saade meeldis ja olen küll seda meelt, et see mees võikski olla mede uus president .
õ
õieke/ 28. august 2021 12:00
Hariduses võivad ju lüngad olla aga peamine et süda on neil õigel kohal ja mure väikse Eestimaa pärast tõi need inimesed kodust välja.
n
No/ 28. august 2021 12:28
ja kuidas see mure nüüd siis lahenes või laheneb ?
o
Oh õiekene/ 28. august 2021 16:42
Need lihtsameelsed, kes seda kaaperdatud Balti ketti õigustavad, ei taha endale tunnistada, et inimesed meelitati kodudest välja valedega. Ja enamik tulidki, aru saamata, mis üritus tegelikult oli. Ju korraldajad aimasid, et lihtsalt meeleavaldusele oleks tulnud käputäis. Lihtsalt pugesid teise, püha ürituse, sildi taha. Seepärast ei saa rääkida mingist suurest meeleavaldajate hulgast. Tegelikke meeleavaldajaid oli vaid käputäis.
n
need / 28. august 2021 16:50
inimesed ei käinud oma muret, vaid rumalust näitamas
v
Vale mees/ 28. august 2021 11:56
Kuigi Jüri on pikalt rääkinud, et uus president peab olema näoga rahva poole ehk rahvast ühendav, siis sinu sellised väljaütlemised kinnitavad, et sinust sellist presidenti ei saa. Kui keegi veel sellest aru saab, siis ehk jätab sulle ka oma hääle andmata. Juba esimesed märgid näitavad, et pukki saades jätkad globalismi kummardamist, oma rahva diskrimineerimist ja lõhestamist ning põhiseaduse rikkumist.
e
ekre/ 28. august 2021 16:55
löhestab ja diskrimineerib eestlasi, syvendab rumalust ja vaenu
s
süstal/ 28. august 2021 11:41
Mõnedel ekrelastel tundub olevat raske ajukahjustus,mille välja ravimiseks ja ennetamiseks ei ole veel rohtu leitud.
k
Kaigas/ 28. august 2021 11:48
Vot teile libearistid on veel rohi leiutamata.
o
28. august 2021 11:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
28. august 2021 11:43
t
Tõdemus/ 28. august 2021 11:35
Lp. kommenteerijad! Lugedes teie solvavaid, ilkuvaid kommentaare on selge. 1) Presidendi valimist ei või rahvale valida anda 2) Väga paljud on heast lastetoast ilma jäänud, harimatuid, tigedaid ülbikuid.
j
28. august 2021 11:38
Jah ei lauldud nokulaulu.
e
eu/ 28. august 2021 12:30
Lp. tõdemus 11:35 Viimased kaks kohalikku asehaldurit on viinud tõdemuseni, et Eestile/eestlastele pole üldse vaja pr ... ndi ametikohta!!! Selline tõdemus ei teki tühjalt kohalt vaadates/kuulates neid kahte viimast ja enamust sellele kohale pürgijaid!? Eesti/eestlased tulevad vaid siis meelde, kui ametiaeg hakkab otsa lõppema ning paremat pehmemat maandumist ootamas ei ole!!!
v
Vaba Sõna/ 28. august 2021 11:33
Karis, kaagutad liiga vara -muna pole ju veel käes, ehk näitad oma meelsust enne kui presidendiks saad, seega on selge kelle laulu sa laulad ja kellede ideid ellu hakkad viima. . Sinu selline väljaütlemine näitab kas kallutatust või siis sinu enda hariduslünki, kuna sa polegi aru saanud mis oli "balti kett2" mõte ja mida sellega öeldi. Sa pidid ju haritud mees olema...
n
No/ 28. august 2021 12:02
ohlollidest ei saagi aru isegi kogenud mitte ainult haritud
t
To Vaba Sõna/ 28. august 2021 16:49
Tema on haritud aga sina küll ei ole ekre poetagune

k
Karis on ikka väga hale kuju/ 28. august 2021 11:28
Mis asi see kaaperdamine on? Kas enam ei tohigi inimesed oma vabaduse eest koos naabritega ühiselt seista? Selle asemel, et uhkust tunda, et 30 aastat tagasi loodi geniaalne traditsioon seista oma vabaduse eest, hakkab see mees, kes juba arvab, et ta on presidendiks valitud, jälle inimesi harimatuteks sõimama. Kus olid seal vaktsineerimisvastased meeleolud ja plakatid, see kett oli vabaduse kaitseks.
õ
Õigus/ 28. august 2021 16:45
Kisavad ja sõimavad need, kellele varbale astuti. Kommentaarium näitab, et Karisem oli tuline õigus
n
No.../ 28. august 2021 16:51
Mis traditsioon? Balti kett on üks ja ainus! See oli 32 aastat tagasi.
v
Vaktsineeritu/ 29. august 2021 19:24
Koroonapiirangud ei ole kellegi vabaduse võtmine.
k
Kriitilisest meelest ja teaduslikest artiklitest/ 28. august 2021 11:24
Inimeste õigusi ja riigi põhiseadusi rikutakse ning Karis väidab nüüd, et nii peabki, sest viga on inimeste madalas haridustasemes. Karisele meenutagu õiguskantsleri avaldust ja salastatud lepingut vaktsiinitootjaga. Karisele kriitilise meele avardamiseks värskelt guugeldatud: https://tekniikanmaailma.fi/tutkimus-luonnollinen-koronatartunta-tarjoaa-paljon-suuremman-suojan-deltamuunnosta-vastaan-kuin-pfizerin-rokote-erot-ovat-valtavia/ https://www.cnbc.com/2021/08/26/japan-pulls-1point6-million-moderna-vaccine-doses-over-contamination-concerns-.html
n
No/ 28. august 2021 12:11
naera puruks, Karis pani seotud silmadega, puusalt põrkega otse kümnesse :)
e
eestlane/ 28. august 2021 11:18
Aitäh, Karis! Täitsa mõistlik jutt!
s
Sass/ 28. august 2021 11:24
Pigem oled omasooihar kes muretseb tuleviku pärast.
v
28. august 2021 11:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
To villu/ 28. august 2021 16:53
Sa ekre poetagune villu,lõpp relva haarajad tulid välja ,relva näete siis on püksid paksemat täis ja kodu poole jooks
s
seda oligi oodata/ 28. august 2021 10:50
kui keegi julgeb kasvõi poole sõnagagi ekrelaste kohta TÕDE välja öelda, siis tuleb selle erakonna kommentaatoritelt selle isiku kohta, siin siis hr. Karise kohta kohe massiliselt solvavaid, laimavaid, mõnitavaid ja alavääristavaid kommentaare. Suurim häbi selle erakonna käsuandjatele, kes käsutavad oma kommenteerijaid selliseid ebaväärikaid kommentaare kirjutama!!
a
aga mida sina ise ootad?/ 28. august 2021 12:24
ei suuda aimata millega sa mõtled, või kas oledki mõtlemisvõimeline...mind ei käsuta ükski inimene, mind suunab minu teadmised ja kogemused, lai silmaring, mõtlemis ja analüüsivõime ning süda mis valutab oma eesti riigi ja rahva pärast...ka sinusuguse pärast. Meie sõnavara on lai ja asjadele tulebki anda nende õige nimi, ei ole ilusaid ja inetuid sõnu, sõnade tõlgendus istub sinu enda kõrvade vahel. Pole ju vahet kas ma räägin, laulan või karjun, kui sa keelt ei mõista siis, sa sõnumist nagunii aru ei saa. Nii nagu rahvas ütleb , nii on ka õige.
t
To aga.../ 28. august 2021 16:50
Juba kommentaari järgi saab öelda, et ringid on sul ainult silmade all. Teadmistest, kogemustest ja mõtlemisvõimest sellise puhul on lausa naljakas, muidugi ka kurb. Täbu sellistele kommenteerijatele, kes arvavad end kuningateks, see riik kraavi veabki. Kommentaar näitabki, et hr. Karisel on õigus! Eks tõde on ikka valus kuulata.
m
28. august 2021 10:44
Mõnel erakonnal ei olegi normaalset väljendusviis.Ainult rõuskamine,teiste alandamine,vihakõnede pidamine.
t
28. august 2021 10:44
Te pistke oma reeglistik sinnasamusesse,Õhtuleht.
Olen muide/ 29. august 2021 14:58
Ka kõrgharidusega, ikka TRÜ haridus. Ja lähen ikka sellele protestiavaldusele, mis oli. Ei jää see viimaseks kindlasti ja Õhtuleht ka seda üritust ei juhi.
e
Ennustaja./ 28. august 2021 10:37
Arglikuid pole vaja tugevust on vaja ja sellel mehel pole seda.Seda on nàha.2022-2023

s
Staarperearstikene/ 28. august 2021 10:36
Parim, lausa ületamatu president oleks imeline Staarperearst ise. Teda jumaldaks kogu progressiivne üldsus
k
Kalju./ 28. august 2021 10:29
Ja lõpuks suudab ta teadluslikut kinnitada miks ühiskond vajab homoseksualismi. See pärast vajavadki rehvid teda.
z
zxc/ 28. august 2021 11:58
Kui sa näed selles urruaugumärki, siis nad näitavad seda sinule.
t
To urruaugu märki/ 28. august 2021 16:56
Ekrelased käivad hobese uruaugus torkimas
h
Haritud inimene usub aktuaalset kaamerat/ 28. august 2021 10:25
k
Karis näis normaalsena/ 28. august 2021 10:26
n
normaalsena,/ 28. august 2021 10:33
aga miks sa vakka ei ole, ei taha normaalsena näida :)?
j
28. august 2021 10:14
Juba eos ütleb nüüd Karis, et Ta pole Eesti rahva president, vähemalt mitte minu president!
j
jah/ 28. august 2021 10:36
haritud ja tark inimene ei saagi olla sinusuguste president :).
j
Jah-le/ 28. august 2021 10:51
Ja milline on sinu president, harimatust võib varjata, aga kehva lastetuba mitte
f
Faktid/ 28. august 2021 10:13
Haritud inimene tegeleb oma erialaga ega taha teada, mis on poliitika. Kui räägitakse mingit valeinfot või vandenõuteooriat, siis tema otsib tõde Aktuaalsest kaamerast, Reporterist või Seitsmesed uudistest. Kui need valetavad, siis haritud inimene tahabki selle järgi elada.
k
kahjuks on väärtushinnangud paigast ära!/ 28. august 2021 10:09
e
eestlane/ 28. august 2021 10:04
Karis on igati sobiv president Eestile. Kaljulaidist on isu ammu täis, tal on aeg oma kompsud kokku korjata ja oma eluga edasi liikuda.
v
28. august 2021 10:53
Valime siis katku ja koroona vahel
ü
Üks osaleja/ 28. august 2021 09:57
Olen ülikooli lõoetanud ja suhteliselt heal ametikohal töötav naine, samuti on seda enamus tuttavaid, keda sellel üritusel veel märkasin- millest selline väide, et osalesid harimatud?
H
./ 28. august 2021 10:31
Haridus ja haritus ei ole üks ja sama...
k
kuda, kuda jutt või asi/ 28. august 2021 10:31
n balti ketis olid kõik mõisaülikooli lõpetajad
ü
Ühele/ 28. august 2021 10:38
Nagu Mart sinusuguste kohta ütles: ho-busevaras :).
t
28. august 2021 10:55
Tõesti, see juba on kõvasõna,kui peab oma haridust siin rõhutama Lõpetasid vist Kesk-Euroopa ülikooli

v
Vana ja tark/ 28. august 2021 09:49
Täiesti sümpaatne ja sobiv kandidaat, arukas ,hea närvikavaga mis ongi ju tema senistes ametites vajalik olnud.Kena,. kui saab temast president
u
U. Rood/ 28. august 2021 09:37
Popov pres(id)endiks! VOHH
m
Muhv/ 28. august 2021 09:36
Laialivalguv ja lodev kuju. Ebausaldusväärne. Minu jaoks. Kellegi jaoks vajalik nukk, kes pooldab halli ja peastkeeratavat rahvast. Orjameelsed.
n
No.../ 28. august 2021 10:13
Oled esimene selle halli massi seas.
o
Oioi/ 28. august 2021 09:27
Näen suurt ohtu ja suuri lünki kandidaadi hariduses ning intelligentsis.
k
kui noored ka tajuvad et Brüssel tahab neid kamandada samamoodi nagu Moskva nende vanemaid, siis on/ 28. august 2021 09:22
kui noored ka tajuvad et Brüssel tahab neid kamandada samamoodi nagu Moskva nende vanemaid, siis on kõik just hästi.
r
Ronja/ 28. august 2021 09:20
See meesterahvas presidendiks ei kõlba. Vaja on inimest,kes on presidendiks RAHVALE , nii põllumehele, kui professorile, alg ja kõrgharidusele,mitte ei soosiks ainult rikkaid ja koledaid, seega ei jagaks rahvast kastidesse. Kahjuks on kõrgharidusega inimene sageli väga eluvõõras ja väga ühesuunalise mõtlemisega ega suuda aduda üldpilti.
v
28. august 2021 10:57
Vennad, tähtis on, et ta on meie hulgast
l
Lüngad ikka lapsikus propakandas ja / 28. august 2021 09:17
karise arusaamistes. Kõik värk vigane.
e
28. august 2021 10:17
ekre vigane ''propaKanda'' millegipärast enamei ruuli
g
Gates plekib / 28. august 2021 08:57
Eks too Karis saab palju raha selle eest et võimalikult palju eestlasi teise ilma saata.
h
Hoopis ekre saab,/ 28. august 2021 10:40
sest nende valitsemise ajal suri koroonasse kordades rohkem.

l
Lgp. kommentaatorid, / 28. august 2021 08:52
Hr. Karist solvavaid repliike lugedes on tõesti piinlik...Istuge maha ja mõelge, mida ta siis valesti ütles.... Mõtlemise asemel haugute nagu koerad, sabad jalgevahel... Artikli pealkirjas Karise poolt öeldud sõnad saavad paraku kinnitust kui lugeda nii mõnegi kommentaatori väljaütlemisi....
k
Kui aju pole,/ 28. august 2021 10:41
a
Anna/ 28. august 2021 08:49
Eluvõõras "teadlane". Peale sinu elab eestis teisigi. Teinekord võiks oma pudrumulgu kinni hoida.
n
No/ 28. august 2021 09:39
ei kasva ta midagi ainult muundub vedelast tahkeks ja vastupidi
t
to Ei anna/ 28. august 2021 10:40
Tundub, et oled väga eluvõõras või lihtsalt propagandist. Harimatu matsikari ei toeta mitte ekret, vaid just reformierakonda, sest nemad ei oska ise mõelda ja usuvad ainult meedia propa- gandistlikku ajupesu.
m
Mõttetu MEES / 28. august 2021 08:49
Ju on seda kellegi väga väga vaja !
9
9.16 le/ 28. august 2021 10:00
:) Ja üks professor tahab nii väga selle matsikarja presidendiks saada ! EKRE ongi ainuke kellele veel loota. Matsikari ongi selle riigiaparaadi toitja,seega "ära hammusta kätt mis sind toidab ".
i
inimesed/ 28. august 2021 08:45
lihtsalt ei usalda kobarkäkiriiki. Põhjus on ju selge, puust tehtud ja punaseks värvitud. Inimesi on palju surnud ja kes ikka tahab nende käkitegijate ohvriks saada. Inimesed on haritud ja tunnevad, et see riik ei tööta. Paneb imestama, kui suure toiduahela on istuv president selle ajaga kokku pannud, vist on end kirja pannud 13 tuhat inimest.
k
kobapettuseid turvavad Vaheri kurikaelade jõuguke ja kapo takkaotsa/ 28. august 2021 09:24
kobapettuseid turvavad Vaheri kurikaelade jõuguke ja kapo takkaotsa
k
kaoks ka süstlaga taga ajamine hoopilt/ 28. august 2021 08:42
nii palju ikka haridust pole, et asendaks müügiloa kokteilil, päris loaga kus kokteili toime eest tuleks ka kaasa vastutus.
n
No/ 28. august 2021 09:23
et kui viin pähe ei hakka saad Liviko-st uue pudeli :)
n
Nii on,/ 28. august 2021 08:35
pehmelt ja leebelt väljendudes...
e
Est/ 28. august 2021 08:33
7
777/ 28. august 2021 08:19
Jah teie hariduses on suur probleem,et ei suudeta aru saada. Rahvas tahab omale rahva presidenti mille rahvas ise valib mitte Eesti presidendi välja mõeldud fiktsioon paberil.
r
28. august 2021 11:01
Rahunege Karisest ei saa nii kui nii president, see kõik on ainult tsirkus

v
villu/ 28. august 2021 08:10
nii see on , sest kalle suureneb.
q
Q/ 28. august 2021 08:07
Mäletan küll miks ma ei mäleta,et ka esimise Balti keti ajal oli kritiseeriaid küllaga.Põhiline argument oli,pole vaja Moskvat ärritada,ei ole vaja sündmustest ette rutata jne.
t
Töö/ 28. august 2021 09:01
Eks ikka need võtavad halvustavalt selle baltiketi korraldamist, kellele on see oskaks nende teel. Kindlasti tuleb kätte aeg, kui kaka valitsus kokku variseb, üks neist juba vaagub hinge.
n
No/ 28. august 2021 09:48
ega see Eesti Kõige Rumalam Erakond ka lõpmatuseni koos püsi, laguneb kompistiks nii kui nii :)
t
To Q/ 28. august 2021 10:09
Mis kuramuse balti kett see nüüd oli,see ei olnud balti kett.See oli lamemaa kett
s
28. august 2021 11:03
Seltsimehed, meie ikka veel võime oma arvamust avaldada, või siis on juba ajad märkamatult muutunud
k
Krät/ 28. august 2021 07:58
Kui et teha nii nagu keegi lutt arvab siis kohe hariduses miskit puudu,ometi meie koolid on maailmas tipus,pisa testitega jne.Karis on samasugune lõhetaja nagu buraaatino.
n
No/ 28. august 2021 08:42
siis on üle kui puudu ei ole.
n
No/ 28. august 2021 12:19
vaata kuidas mõned aastad tagasi hullunud ekrerastid, punnis silmadega, Toompeal sotside peale röökisid. Seal ei ole lünk seal on kraater :)
s
Sarnased lüngad/ 28. august 2021 07:42
hariduses olid ka 32 aastat tagasi.
n
No/ 28. august 2021 09:27
sellist jama küll ei olnud, et keegi süstist ilma jäi :)
r
Raadio Vabandus/ 28. august 2021 07:28
Võta valge paber. Tõmba keskele joon. Vasakule hakka kirja panema rõivatootjate brändinimesid. Paremale poole kirjuta Eesti looduses leiduvate linnuliikide nimetusi. Kumma poole ennem valmis saad? See ongi meie mõttemaailmas viltu.
k
28. august 2021 07:22
Keda kotib mida see mees arvab. Ajagu habe ära
r
Riik on valmis, muid muresid pole/ 28. august 2021 07:20
Seda võib nimetada peenhäälestamiseks.
l
lugeja/ 28. august 2021 07:10
See ei ole küll ilus kommentaar

l
lugeja/ 28. august 2021 07:08
No see ei ole küll õige ütlemine.
s
See on viina viga tegelikult / 28. august 2021 07:00
Hariduses on ikka megalüngad kui vabatahtlikult mürgisüsti omale lubad teha.
v
Vaktsineeritu/ 28. august 2021 10:52
Hariduses megalüngad on siis ,kui vaktsiini mürgisüstiks peetakse.
k
Karisel on lüngad/ 28. august 2021 06:57
Karisel on peas mõned lüngad, sest ei saa aru, et vabaduse ideaali elus hoidvad inimesed jäljendasid Balti ketti just vabaduse olulisuse rõhutamise pärast. Kipspead ja orjad ei saa loomulikult vabaduse mõistest aru.
i
28. august 2021 11:05
Igal ühel oma vabadus või siis vabameelsus
j
28. august 2021 13:50
Juba jõudis näidata oma tõelist palet - globalistide suuvooder... Palju õnne!
j
ja kuskilt see juhuslikult plehku ei pannud./ 28. august 2021 06:45
lüngad on teil omal selle ainega mis süstla sisse läheb ja millega inimesi taga ajate.Mida aeg edasi seda rohkem hakkab selgemaks saama, selleks see viirus laboris välja töötati et see läheb hiljem poliitikaks sujuvalt üle ja poliitika on suur võim koos priske pappiga.Mis on inimese kui kõige suurema kiskja elu unistus.
h
Harimatu/ 28. august 2021 06:41
Juba hakkab solvangutega. Olge rahulikud, ega ta presidendiks ei saa.
k
28. august 2021 11:10
Kahjuks ise ta veel sellest aru ei saa, see jutt on ikka teatud inimestele, kellest siis sõltub või ei sõltu, eks kusagil asjad juba paigas
a
alba/ 28. august 2021 06:39
Selline ei tohiks küll presidendiks saada! Tehku parem oma haridusteele audit!

v
Vellu/ 28. august 2021 06:28
Korrutustabeli teadmine ei tähenda seda ,et sa oma rahvast armastad.
j
28. august 2021 06:11
k
Kersti/ 28. august 2021 06:27
alustas rahva vihkamisega, Alar rahva lollikstembeldamisega. Alar = Kersti.
y
ylejärgmine presku/ 28. august 2021 08:42
kui ei kiida lillasid ja murisid siis on mõtlemises väga suured lüngad,
v
Valija/ 28. august 2021 06:09
s
Saaks Pukki / 28. august 2021 06:07
Ei muud midagi seal rohkemat ja siis pigistaks orjasi edasi ei hooli seegi rahvast.
v
Valija/ 28. august 2021 05:47
p
28. august 2021 06:41
Pöialt üles või alla jääb selgusetuks.
s
suure pere isa ja sundvaktsieerimise vastasest põhiseaduse austaja/ 28. august 2021 03:04
milline haridus peab olema neil delfi noorreporteritel, kes lugusid tehes isegi asjaosalistelt küsimusi ei küsi ja samal ajal veerand kohaga tulemuspalka faktikontrollis anonüümselt isandatele välja teenivad? kas vene keele filoloogi haridus ongi piisav, et olla haritud inimene või kuidas see hariduse omandamine käib mis kvalifitseerub herr karise arvates hariduseks millega on õige aru saada faktsiinide kasulikkusest?
s
suure pere isa ja sundvaktsieerimise vastasest põhiseaduse austaja/ 28. august 2021 02:57
ja kuhu su põhiseadus siis kadunud on, valitsuse korraldused on vastuolus põhiseadusega...caljulaid ju ise tunnistas, et vastavust kontrollime hiljem, nojah järjekordne liberite lemmikust globalist, kaljulaidilt karile...
m
Mena/ 28. august 2021 02:44
Olen täiesti nõus Karisega. Vaktsineerimisvastasus ja sundvaktsineerimisvastasus on kaks eri asja. Paraku meie peavoolumeedia neid eristada ei suuda, mida on näha ka kõikide artiklite pealkirjadest ja esitlusviisist. Ka käesolevast. Ma olen vaktsineeritud. Ma ei ole vaktsineerimisvastane. Olen sundvaktineerimise vastu ja olen vastu sellele vihaõhutamisele, halvustamisele ja inimeste ühiskonnast välja lõikamisele, mis hetkel toimub. See ei ole okei ja see ei ole normaalne tänapäeva demokraatlikus ühiskonnas.
h
Harimatu mats/ 28. august 2021 14:34
Kuid siiski.... jutu sisust loeb välja üleolevat suhtumist lahterdades inimesi haridusteekonna järgi....

l
lamemaalane/ 28. august 2021 02:31
jah google-st, facebook-ist, õhtulehest, delfist, postimees gruppist, err-ist j.m.s kallutatud portaalidest ei saa kahjuks ammu juba adekvaatset kallutamata teavet või informatsiooni. Ja see on väga kurb
k
Krät/ 28. august 2021 08:06
Jah meil ei ole uurivat ajakirjandust Pealtnägija on ka show rohkem.Saamatud päris infot kätte saada.
b
BlLB0/ 28. august 2021 02:17
Tundub, et ta võib isegi täiesti mõistlikku juttu ajada ja on selline fifty/fifty kandidaat, KUID nagu "ajalugu" näitab, siis kui oled kasvõi veidikene liberaalsema meelega, ei tee meedia sulle mitte mingisuguseid järelandmisi ning 2-3 aastat peale ametisse astumist oled paadunud liberaal/sots. Pigem jätaks vahele. Kuid fakt, et mehe meelest eestlase teeb eestlaseks see kui ta järgib PÕHISEADUST - absoluutselt õige. Ning sellepärast tulekski kogu see sundva.ktsin.eerimise teema ära jätta. Asi ei ole c.o.vidis, va.kt.tsi.inides või tervises, vaid PÕHISEADUSES.
m
Mutionu pidu/ 28. august 2021 01:45
Et kutsus kokku karvaseid ja sulelisi? Siin mõned karvased juba on ja üks suleline.
k
karvane/ 28. august 2021 02:05
k
karvane/ 28. august 2021 07:27
Ma ise kõverate habetunud jalgadega ja roosas kleidis.
h
Haridus/ 28. august 2021 01:26
Oleneb mida hariduse all mõeldakse.. Haridust kui "programmi" mille töötlemisega alustatakse juba varakult "Kus on sinu noku" laulukestega. Lõpetades koolitamisega robotiks, kes ei oskagi teisiti mõelda nagu temale räägitud. Kui kriitika kandidaati niiväga häirib, siis TEIE küll rahva presidendiks kindlasti ei sobi!
v
valija mitte mingi Nestor/ 28. august 2021 00:48
Ärgem olgem nii tundlikud harituse teemal - solvume kui mingi taoline ütlemine on kuid tasub süveneda. Õppida on kõigil ka rahval,selge see et igaüks pole siin mingi professor või teadlane - sellele igasugused ei roniks, oleks neid koroonaarste ka siin Kovali eeskujul vähem! Sundvaksineerimise vastane ja see et testidega raha välja pressitakse on HÄBI!Mõttekoht.Ka ei öelnud ta jah MM ja NN abieludele. Parem valik kui juba oma tooli ülessoojandav Kaljulaid.
t
tore / 28. august 2021 00:43
Ülepika aja oli meeldiv kuulata rahuliku suhtumise ja targa inimese vastusesid, kes oskas ka väga vaikukalt nalja visata. lahke olemusega ja minule küll meeldiks selline president.
M
.../ 28. august 2021 02:09
Minule meeldib tark MEES presidendiks..
t
Täiesti harimatu/ 28. august 2021 07:00
ü
28. august 2021 11:18
Üle pika aja on siin jälle üks rahva õrritaja, kuidagi väga sarnane sõnastus teil seltsimehed
m
meedia/ 28. august 2021 00:42
ja jälle kallutatud! Kui Kuusk pooldab niiväga abielu ja reffide ebaausaid võtteid siis KUIDAS saavad sellised inimesed kes nii igat sõba hukka mõistavad üldse saadet juhtida! Sina ei dik teeri kuidas keegi erakond - kes on reffi VASTANE - ja ERR-i eeskujul igasugust kr naali ei promo,midagi ütleb või asjast arvab sest meeldib või ei,pole see seltskond üldmääraja!
n
Nürnberg 2.0/ 28. august 2021 00:31
"Meil ongi täna olemas kontrollgrupp, kes ennast ei vaktsineeri, ja teadlastel on väga hea tööpõld, et vaadata, kuidas see haigus töötab nende puhul, kes on vaktsineeritud ja kes mitte“ Kas Karis julges selle nüüd avalikult välja öelda, et me KÕIK osaleme praregu ravimikatsetustes!!!
k
Kuidas võtta. Võib ka nii võtta, et.../ 28. august 2021 00:45
... kontrollgrupiks on lamemaalased st. neid jälgitakse, kuidas, mis tüve puhul haigus neid rohkem niidab ja siis juba peale lamemaalase lahkamist saab teada, kuidas vaktsiine rohkem tõhustada

a
Ants/ 28. august 2021 00:17
Ämbrid kolisevad juba enne presidendikandidaadiks nimetamist. Selline inimene ei saa olla president, kellel puudub empaatiavõime saamaks aru, et inimestel võivad olla ka teistsugused arvamused ja et tänane teaduslik arusaam ei pruugi olla lõplik tõde. Inimestel on õigus olla vaktsiinivastane ja president peab ka neid inimesi esindama. Olen muuseas vaktsineeritud vaktsiinipooldaja ja doktorikraadiga teadlane.
k
Ka vaktsineeritud/ 28. august 2021 00:25
Minu meelest doktor, oled sa kraadiga kiidukukk. Vaata saade üle ja siis veendud ise, et Karis ei rääkinud vaktsineerimisvastaste kohta midagi halvasti. ütles vaid, et Balti keti nime poleks tohtunud kasutada vms.
l
lugeja/ 28. august 2021 00:44
Alar Karis astus kellelegi varba peale,tõde on valus kuulata.Nüüd hakkab kommentaare tulema .Läheb mölluks,ilkuvad ja teisitimõtlejad varsti platsis
a
antskuula/ 28. august 2021 00:46
ta sai ju aru ja lausa ütleski seda, kui sa seda ei kuulnud ja kuulasid ainult seda millest kinni haarata on sinu probleem
e
Ega/ 28. august 2021 01:36
Ta ei öelnudki, et vaktsiinivastaste ei või olla. Tuleb valida koht, kus ja viis, kuidas meelt avaldada.
l
lugeja/ täna 00:44/ 28. august 2021 07:07
Palun avalda lõplik tõde ja õige mõtlemissuund, ilma sinuta ei saa me enam kuidagi hakkama.
a
28. august 2021 11:20
Ants oli aus saunamees ..... trilla trulla
r
Riigi rahakoti suhtes valiks tagasi Kaljulaidi. Aga kuna teda ei ole valikus, siis Karise suhtumine/ 28. august 2021 00:16
m
Möku2/ 28. august 2021 00:14
Laske EESTI INIMESTEL ELADA! EI muud 👍☹️☹️☹️☹️☹️
a
Arvaja/ 28. august 2021 00:12
Mis see sinu asi on kuidas keegi oma arvamust avaldab? Kui kellegile on probleemiks see et inimesed käest kinni oma arvamust avaldavad siis ei saa see inimene ka kuigi tark olla!
e
Ebola./ 28. august 2021 00:09
Minu vanaisa käis igal aasta Saksamaal. Kantsler Adolfi kõnesi kuulamas. Olla väga ilus olnud. Tänapäeval selliseid asju ei näe. Kuigi ega eesti presidendi liigendnoa tants koos oma sõbrannaga kah paha polnud
a
Andres/ 28. august 2021 02:19
Käis ta jee sul. Ära plära. Adolfi kõnesid kuulama teda otse vaevalt et lasti , raadiost vast kuulas. Kaka jäi ka soliidseks kusjuures selle perepeo tantsulkal. Maksimovskaja punnitas seal ainult, vaene turva teenis ka palka. Adolf nendega võrreldes muidugi püüdmatu tase.
a
Arvamus/ 28. august 2021 00:05
Mõni lihtinimene on palju targem, kui ülikoolis tudeerinu!!!!!!!!!! Ja ega KÕIGILT ei saagi ülikooli haridust tahta!!!!!
o
Oletatav kandidaat./ 28. august 2021 00:02
Mina. Süsreemile per se pugejana olen sunnitud samuti arvama, et kõik on hästi. Kuigi, kõik on totaalselt per ses!
x
X/ 27. august 2021 23:57
k
K/ 28. august 2021 09:43
a
Aadu/ 28. august 2021 10:02
Isegi oma parte valijate ulgas sai N.Kõhugaas vähem kui poolte toetuse (norstati uuring). Kellele ta peale Hölmö sekti veel parem on? Eeslirahva president?

e
ei pea õigeks seda, kuinokitakse kogu vestlusest välja "sobilikud" read ja .../ 27. august 2021 23:57
... hakatakse seda pealkirjas rõhutama. kas inimene, kes ei näinud saadet on nii kuradimaloll, et ei oska seda ise järele vaadata. Delfiinikudpidasid isegi otseblogi- selle koha pealt kiitus Õhtulehele
L
......./ 28. august 2021 10:18
Lugesin algul ka ainult pealkirja ja mõtlesin mida paganat. Õnneks oli ikka viitsimist artikkel ka läbi lugeda. Täitsa mõistliku jutuga mees.
m
mees/ 27. august 2021 23:55
Kuidas selle Tartu Ülikooli kinnisvara müügiga ikkagi oli, Reformerakond pani teid oma skeemidega TÜ rektoriks, kohe hakkas kinnisvara müük. Kellele müüdi mis hinnnaga, kas ostjate seas oli Reformierakonna otsesid või kaudseid toetajaid. Hiljem läksite kohe riigikontrolöriks, just selleks meheks kes oleks pidanud kontrollima riigi kinnsivara tehingud. Kuidagi pusle jookseb kokku? Nüüd pani Reformierakond teid presidendikandidaatiks, liiga palju kokkusattumisi, ma pakuks et suvaline tankist saaks sellise ülesandega ka hakkama?
k
Korruptsioon ämmakapis/ 28. august 2021 10:10
Reformierakond ongi kv ja riigi struktuuride mahapartseldaja, kärpija ja kodanike nöörija. Peaasi, et eliit ja välispangad õitseksid.
k
Kristiina / 27. august 2021 23:53
Ülbe. Reformi ja kesikute marionet. Kaljulaid polnud halvem. Võrdsed. Henn Põlluaas on soliidsem.
l
lily/ 28. august 2021 00:01
Kristiina noustun Sinuga sada prossa
e
28. august 2021 00:49
l
lugeja/ 28. august 2021 08:11
Kristiina-Põlluaas ei pääse üldse löögile,pole tal seda tasakaalukust,soliidsust,tarkust ,huumorisoont,nagu Alar Karisel.Põlluaas tõmbleb nii mis hirmus,et saada presidendiks aga ei saa.
s
Seda sa ütlesid täna 08:11/ 28. august 2021 08:39
Karis on parem humorist?
l
lugeja/ 28. august 2021 10:32
Kristiina-millise erakonna marionett teie olete.Kas tõde oli valus lugeda.Parim presidendi kandidaat!
r
Rolf/ 27. august 2021 23:51
Milleks mõnitada inimesi. Käisin perega kohal, väga ilus oli. See, et liberaalile rahvuslik mõtlemine vastukarva on pole ju mingi saladus. Kokku võttes mine p..... sse!
e
27. august 2021 23:44
Eestlaste puhul on teatud määrani lihtsameelsus ka rahvuslik omadus. Suur osa inimesi on valmis uskuma suvalist sõnumit, mille/kelle puhul saab näidata oma põlgust. Selline vanurite hägune meelteseisund.
ü
Üldse mitte!!!!! / 28. august 2021 00:00
Ära tule siin vanureid solvama!!!! Eksid rä ngalt, kui nii arvad!!Saad ise ükskord vanuriks, kas siis meeldib, kui sinust nii mõelda kse?! Paljud vanur id oma elukogemuse poolest targemad, kui mõni ülikool'i haridusega noor!!!!!!!!
e
Ei meeldi/ 27. august 2021 23:38
selline üleolev suhtumine.
b
Bumera'ng/ 28. august 2021 00:02
Ei meeldi siinsete kommijate üleolev suhtumine!!!
k
??????/ 28. august 2021 00:51
b
Bumera'ng / täna 00:02/ 28. august 2021 08:40
Selle tundega pead sina elu lõpuni piinlema, aamen.
Ä
....../ 28. august 2021 10:20
Ära loe ainult pealkirja, see oli kontekstist välja kistud.
b
B47/ 27. august 2021 23:25
Kui rahvale võimul olijate otsused ei meeldi tullakse tänavale, nii on see alati olnud ja ilmselt on ka edaspidi, kui presidendikandidaat seda ei tea ei tasuks troonile trügida
s
suured isad/ 27. august 2021 23:13
Poliitikud tunnevad asja kuidas purustada presidenti

r
rs/ 27. august 2021 22:47
sellist mul vaja ei ole. pakaa
A
../ 27. august 2021 22:46
ALDEs polegi konservatiive...
m
mees/ 27. august 2021 22:45
Hea oli kuulda Karise intervjuud -võrreldes praeguse presidendiga nagu päev ja öö.... enne mõtleb ja siis ütleb,tasakaalukas,huumorisoonega,haritud... mitte madala intelligentsiga Nestori puuslik.
a
A.K./ 27. august 2021 22:57
Olen Teiega nõus ja pean pöialt hr. Karisele.
e
Ei maksa nii isiklikuks minna/ 27. august 2021 23:05
Aga Karis jäi natuke igavaks. Ettevaatlikuks teeb ka reformarite toetus, mis viitab rikkurite teenimisele.
j
28. august 2021 00:52
j
28. august 2021 00:53
e
eile 23:05/ 28. august 2021 08:58
Rikkurite teenimisele ja raskusi järeltulija kasvatamisel, viitab poeg, kes ämma kapist sularaha oravate kontoritesse tassis.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee