Eesti uudised

Uuring: enamik EKRE toetajaid leiab, et koroonapiirangud peaks kehtima üheselt kõigile ja vaktsineeritutele rohkem vabadusi andma ei peaks

Toimetas Keit Paju, 31. juuli 2021 10:45

215 KOMMENTAARI

n
nojah/ 3. august 2021 10:35
Eks need, kes arvavad, et vaktsineeritutele ei peaks piirangud kehtima, ole ka sellise keskpärase mõtlemisvõimekusega. Kust nad täpsemalt teavad, millal nende praeguste vaktsineeritute vatsineerimise mõju muutub olematuks ehk kunstlikult tekitatud immuunsus taas kaob? Kui inimesi on vaktsineeritud aasta algusest saadik erineval ajal, siis kaob ka vaktsineeritute immuunsus tasahilju erineval ajal ehk vaktsineeritute hulgas hakkab järjest juurde tekkima, neid, kelle vaktsineerimine enam ei tööta. See vaktsiin ei anna ju eluaegset immuunsust.
v
Vähemuse diskrimineerimine !!/ 1. august 2021 23:09
Miks liberaalid ei kaitse vaktsineerimata inimesi, need inimesed on ju vähemus nagu ka LGBT ja igasugused pagulased, kui keegi diskrimineerib vähemusi, siis on küll liberaalid kohe õiendamas, kus nad nüüd on, miks nad nüüd ei kisenda mööda maailma, et oi kui õudne !!!!
a
ahah/ 2. august 2021 07:56
sa ei võrdle asju mis ei olegi võrreldavad.
o
oh mu kallis Eestimaa/ 1. august 2021 22:55
Mina EKRET armastan nii, et vesi tuleb silma ja käsi läheb rusikasse
b
bolševike agitatsioon/ 1. august 2021 22:51
Hakkaks lõpuks mõistlikuks seltsimehed valitsusekukutajad.Kuidas see välja näeb? Leiba ja maad, aga kulakud on kes
k
1. august 2021 22:33
Kui avalikult on öeldud, et nakatunutest on vaktsineeritute osakaal 20 %, siis ju ei tohiks vaktsineeritutel olla rohkem õigusi kui mittevaktsineeritutel. 20 % on ikka väga suur ja tekitab küsimusi kui tõhus siis ikka vaktsiin on ja seega siis ka vaktsineeritud on haiguse levitajad. Väga palju teadmatust mõtlevale inimesele.
m
mina/ 1. august 2021 21:05
v
1. august 2021 20:29
Võrreldes teistega on Ekre ikkagi parim!
n
nii kena/ 1. august 2021 22:46
Paremini valetab siiski.
j
jah/ 2. august 2021 07:57
parim eesti maine ja võimalik et ka riigi hävitamiseks
m
mis ekrel viga on/ 1. august 2021 15:39
alles oldi kahe käega piirangute poolt. iga kord muudetakse oma poliitikat et olla võimalikult peavoolule vastu. haige kant

p
pf/ 1. august 2021 15:38
ma teeks selle kohustuslikuks ka kodus ja magades. käiakse kontrollimas nagu omal ajal suitsuandureid. teha sileajudel elu ikka nii ebamugavaks kui võimalik
E
***/ 1. august 2021 14:10
Ekre on nagu uus kompartei. Kõigile võrdselt tema vajaduste järgi. :) :) :)
a
1. august 2021 15:39
arsti-tädi juba ootab, kohe tema jutule
k
kohe/ 1. august 2021 11:37
kõik vaktsiini ja maskivastased näitavad TEADUSLIKKE artikleid ja statistikat mis tõendab et vaktsiin ja mask kahjulikud on ja seda OTSEKOHE PS meedia eriti alternatiivmeedia poolt moonutatud või kontekstist väljas numbrid ei ole teaduslik PS PS isiklikud poliitilised vaated ja sellest tulenev vastasus ei ole argument
j
Jo/ 1. august 2021 11:22
Kõik kes ei ole reformi nägu ja omavad iseseisvat mõtlemisvõimet kuuluvad reformipolitrukkide sõimu alla. Muideks nagu praktika näitab- ka kesikud.
k
Kodanik/ 1. august 2021 09:58
Enamus teadlasi leiab sedasama. Lamemaalastest reformiidid, nüüd on teie aeg "hiilata"

a
Anne/ 1. august 2021 09:17
Kuna suur osa ekrelasi on madala haridusega,siis pole ime,et kõik olgu nendega võrdsed.Ise midagi tegemata või koguni meeleavaldustel haigust levitades, ei hinda nad ettevaatusabinõusid ja usuvad soolapuhujate valesid.
p
populismi põhimõte/ 1. august 2021 11:39
olla vastuvõetav sellele kõige madalamale, nn. harimatule massile. ega ekre ladvik ise sellised pole, kõik oma süstid ära saanud jne. ootavad vaid kuni saavadki ainuvõimule mida muideks helme seenior isiklikult mainis 2019 et on üks eesmärke, ja on tõesti vaba ning demokraatliku eestiga kõik
t
to Anne/ 1. august 2021 12:17
Ära üldista! See ei tööta ja pole õige. Kui Eesti riigis on demokraatia nagu liberaalid pidevalt rõhutavad, siis see eeldabki kõigi inimeste võrdsust kõiges. Aga muuseas protestivad ekrelesed mitte vaktsineerimise vastu, vaid selle vastu, et seda soovib riik kohustuslikuks kõigile teha. Olen nõus protestijatega! Inimestel peab olema vaba valik!
t
täpselt/ 2. august 2021 08:00
populism. ei imestaks kui valimistel ekre arvates toetust kahtlaselt vähe on ja kutsutakse ka üles toompead vallutama nagu usas. võikski olla nii, siis selle nattsiparteiga ka kõik
m
Miks pevad olema vaktsineerimata ilma maskita ja muudkui aevastama./ 1. august 2021 08:32
Mina teeks maski kandmise kohustuslikuks kõigile ja nii siseruumides kui ka tänavatel.
a
Arvan/ 1. august 2021 09:18
Kõik peakski maski kandma ,et iseennast kaitsta.
h
Helmetel on oluline ikka vastuvoolu toimida,nii see üleskutse ka noorisanda poolt./ 1. august 2021 08:27
Ei saa ikka kõik piirangud võrdsed olla.Kui ei ole vaktsineeritud,siis püsi lihtsalt kodus.Kuid maski peaksid hakkama kandma ka vaktsineeritud,joides enda tervist.Paistab,et see viirus muudkui mutateerub. Alati on ju nakatanud ka vaktsineeritud inimesed haigusesse,kuid põevad seda siis kergemini.Eks see oleneb inimese enda tervisest.Ja minul on tekkinud küsimus neile meeleavaldajatele.Kas see meeleavaldamine ajab siis viiruse maailmast minema.Kas ei ole mõtekas midagi paremat teha.Meeleavaldajad lihtsalt toimivad kambavaimusüsteemis,kuid mõtetult.
k
Kõlab nagu/ 1. august 2021 07:43
Ainuke demokraatlik erakond, teised võtavad hoolega eeskuju Hiina massikontrollist
m
Mina/ 1. august 2021 07:02
Aga EKRE valijad ongi pooletoobised.
s
Sina/ 1. august 2021 08:32
Tunned omasugused ära!

o
oh/ 1. august 2021 01:38
Vaktsineeritu on juba oma preemia kätte saanud. Ta ei haigestu raskelt. Kõiges ülejäänus on ta mittevaktsineerituga võrdne. Nakatub ja kannab nakkust edasi. Miks peaks vaktsineeritud inimesel olema rohkem vabadust viirust levitada kui mittevaktsineeritud inimesel ?
1. august 2021 02:36
Siiski raskelt... Iisraeli arst: 80% tõsiselt haigestunud koroonapatsientidest on juba vaktsineeritud https://translate.google.com/translate?hl=et&sl=nl&u=https://www.ninefornews.nl/israelische-arts-onthult-80-ernstig-zieke-coronapatienten-gevaccineerd/&prev=search&pto=aue
x
X/ 1. august 2021 07:26
Tegemist relatiivsusteooriaga - põhjus selles, et iisraelis on pea kogu elanikkond vaktsineeritud. Kui suhtarv oleks teine, siis kindlasti ka tulemus teine, nagu Eestis. Võimalik, et põhjus ka kaasnevad haigused. Igal juhul on vaktsineerimisest kasu.
v
Vaatleja/ 1. august 2021 01:16
Mis te katsetate eestlastega? Praegugi Suurbritannia teadlased ütlevad et vaktsineerimine ei ole tulemusi andnudki. Praegu lihtsalt politikud survestavad vaktse võtma, kuna need ju riigi raha eest tellitud ja tuleb ka Brüsseli ametnikele hea laps olla..Kahju inimestest, sest vaktsitud veavad viirust seadustatult üritustel ja eks seal kujunevad uued raskemad mutatsioonid peagi. Suurbritannias kardetakse et lõpuks kujuneb surmav mutatsioon.Aga eks näeme, kui vaktsitute peod algavad. Eks vaktsimata istuvad kodudes. Siis näeme veel huvitavaid trende.
x
X/ 1. august 2021 07:33
WHO ei ole Brüssel, USA ja Kanada ja teised maailma riigid, kus piirangud, ei ole Brüssel. Suurbritannia ei ole Brüssel. Terviseküsimused on iga ELi riigi enda otsustada. Sellepärast on ka igas riigis erinevad piirangud. Sellepärast Rootsi lasi eelmisel aastal viirusel vabalt vohada, mille pärast on Rootsi valitsus oma elanike ees vabandanud. Brüssel ei dikteeri terviseküsimusi ja Brüsseli otsuseid teevad ELi liikmesriikide juhid koos, mitte Brüssel
a
Aga/ 1. august 2021 09:23
Eks vaktsinerimata seltskond tahab kodus istudes raha oodata laisklemise eest
t
tromb/ 31. juuli 2021 22:10
Olulisem on, et igasugu käpardid nn vaktsiini veresoonde ei süstiks, sest see annab võimaluse eriti raskete tüsistuste tekkeks. Kontrollige koolitajaid ja süstijaid, kuidas nas lihasesse süstimise protseduure järgivad.
t
tromb-ile/ 31. juuli 2021 23:14
Millisesse veresoonde? Lihases on neid hulgi.
j
Juss/ 31. juuli 2021 21:50
Seda meie päikeseeided veel ei tea https://eestinen.fi/2021/07/usa-varske-uuring-enamus-koroonaga-nakatunutest-olid-vaktsineeritud/
n
nõus Ekrega/ 31. juuli 2021 21:47
Demokraatia kehtib kõigile Eesti vabariigi kodanikele ja kõik inimesed on Põhiseaduse järgi võrdsed. Vaktsineeritud ei ole võrdsemad vaktsineerimata inimestest. Kallas jookseb nüüd nii et juuksed lehvivad, aga õige aeg on järjekordeslt lastud mööda minna ja nüüd on Kiike juba hilja lahti lasta. astuma tagasi peab ta ka ise.
a
Aivar/ 31. juuli 2021 20:15
Ma ei vaktsineeri ennast selle mürgiga ,sest olen täiesti terve ja kuskil läbudel ei käi.
n
Nojaa/ 1. august 2021 09:26
Kuidas saate garanteerida,et ei nakatu,ilmselt istute vaid kodus.Kõik nii ei saa.
a
Anna/ 31. juuli 2021 19:52
Kõik normaalsed inimesed saavad aru et tänane pandeemia on tänase valitsuse saavutus ja saamatuse tulemus. Olenemata parteilisest kuuluvusest või nahavärvist.
o
on/ 31. juuli 2021 23:07
kindlasti valitsus süüdi, et hiinast algas see pandeemia..katsu ise mõtelda.
t
to on/ 31. juuli 2021 23:31
sul juba Kallase jutt, et kõiges on süüdi eelmine Ratase valitsus, aga selle pandeemia kontrolli alt välja laskmine on küll Kallase valitsuse süü ja tundub, et suve lõpus kordub kevadine värk uuesti. Kui Kallas selle pandeemiaga Eestis toime ei tule, astugu tagasi ja vabastagu peaministri koht. Veel parem, kui kogu valitsus tagasi astub.
m
mitte ükski normaalne eestlane neid helmesid küll ei usu, aga / 31. juuli 2021 19:12
helmed l o .l l.itavad ainult oma lihtsaid, madala haridustasemega valijaid. Aga nad lähevad oma koroonaeitamiste ja oma vaktsiinieiramiste propageerimisega ja rahva ül.es.ä,ssi.tamisega juba liiale, sest koroona pandeemiaga on tegemist ikka tuhandete inimeste tervise, elu ja surmaga.
t
tõesti / 31. juuli 2021 19:38
on tõsi see,et haridus pole veel kaugeltki haritus.

u
U./ 31. juuli 2021 19:00
Sellelt süsteemilt pole ma küll midagi saanud, peale orjatöö ja alandava palga. Nii, et...
v
Vingukott/ 1. august 2021 09:28
No kui orjatöö siin,siis minge minema,aga mujal ei saaks üldse hakkama...
k
kle vingukott/ 1. august 2021 11:42
mis ta siis on kui orjapõli? palganumbrid ajavad varsti juba lõunanaabridki naerma, maksudelt ja hindadelt aga oleme soome ja rootsiga ühel pulgal. siiski jääb neile vähemalt 3 korda rohkem tasku ja saavad nautida ka muud kui töö, korter, maksud
v
VILLEM/ 31. juuli 2021 18:56
Ei näe põhjust, lasta end mingi imeliku ainega süstida. Samas olen EKRE toetaja!
S
..../ 31. juuli 2021 20:05
See EKRE võib oma lambajutuga rahumeeli sinna kõndida,kus päikest ei paista...
k
kõik he.l.med on vaktsineeritud/ 31. juuli 2021 18:53
Nad on täielikult kahepalgelised isikud, kes oma tegudega, oma väljaütlemistega ja protestidele õhu ,tamisega koroonakriisi Eestis ainult süvendavad.
k
kiki/ 31. juuli 2021 21:53
aga see on neile ainult kasulik, et õhutavad inimesi ilma maskita jne käima ja nakkust levitama, siis on hea lollikestele rääkida, et valitsuse tegemata töö. Ise peavad peenikest naeru kuna vaktsineeritud.
m
marfutt/ 31. juuli 2021 18:37
Olen vaktsineeritud, EKRE valija ei ole. Aga pean ka õigeks, et vaktsineeritutele kehtivad samad piirangud kui kõikidele. Selle tõve võitmiseks peavad kõik pingutama, mitte ainult omaenda heaolule mõtlema. Minu privileeg on niikuinii juba see, et ma võimaliku haigestumise korral loodetavasti põen kergemalt, suudan ise hingata ja lämbumisse ei sure
j
Juudas/ 31. juuli 2021 18:45
Olen samuti vaktsineeritud ,kuid kui rääkida ühisest pingutamisest , siis tunnen ennast diskrimimeerituna . Ühiselt peame pingutama aga need kes ei vaktsineeri ennast , kuidas on lood nende pingutamistega , nad ju vilistavad nii enda , kui oma lähedaste , tuttavate ja sugulaste peale ? Järelikult ühist pingutamist pole ja ei tule.
m
Meeri/ 31. juuli 2021 22:10
Õige mõte,olen sama meelt peaaegu.Mõnwd eelised võiksid ikkavaktsineeritutel olla.Vähemalt rrestoranis,teatris,kinos käimine,kus onkindlad kohad ja saab hajutatult istuda.
p
plandemic/ 1. august 2021 00:30
kus sa tove ja liigsuremust naed
m
Mina/ 31. juuli 2021 18:04
Aga enamus EKRE toetajaid ongi opakad ju.
n
nii on/ 31. juuli 2021 18:32
need poetagused promovad ju torusiili joomist
k
31. juuli 2021 20:58
kohe arstile, kindlasti leidub ravi võimalusi.
m
mh/ 31. juuli 2021 18:02
t
to mh/ 31. juuli 2021 21:54
Kas räägid Reformierakonnast? Nõus, on juhmid tõesti, viirus on jälle maailmarekordit tegemas. Saamatu see meie peaminister oma valitsusega.
d
dfdfdfdf/ 1. august 2021 09:47
olen ka nõus et reform on juhmide partei

s
Sahkermahker/ 31. juuli 2021 17:25
Sertifikaat on mõttetu, sest neid müüakse ja saab osta. Kuidas seda kontrollitakse, et on päriselt vaktsineeritud?
k
kas/ 31. juuli 2021 19:40
j
Juhmid/ 31. juuli 2021 17:25
Reformidelt nii asjalikud kommentaarid et südame alt võtab soojaks. Kaugele kiirgab teie madalalaubaline lollus.Mõistusega ei ole teil küll midagi pistmist.
t
To Juhmid/ 31. juuli 2021 20:48
Oi tark tuli välja,sinust lollemat ei ole nähtud,vaata peeglissr
t
Tervis/ 31. juuli 2021 17:21
Kui vaktsineeritud inimestele kõik vabaks lasta, siis just nemad on teistele ohtlikud, kuna liiguvad igal pool ja võivad kergesti taudi külge saada ning levitada seda ka edasi.Vaktsineerimata inimesed ohustavad ainult iseennast, sest vaktsineeritutel pole ju midagi karta.
l
Lisaks arvan/ 31. juuli 2021 20:00
Vaksineeritud ongi kõige suuremad viirusekandjad, kuna neid vaksineerimisega sihilikult nakatatakse, eesmärgiga et immuunsüsteem hakkab looma kaitsemehanismi selle viiruse vastu. Mida rohkem vaksineerituid koguneb ühte kohta, seda suurem on seal viirusekontsentratsioon ja seda rohkem nad nakatavad iseennast kui ka terveid.
n
Nuputamiseks/ 1. august 2021 21:01
Kui ruumis on 10 gripihaiget ja nendega liitub terve inimene, siis kas see terve inimene nakatub grippi või ei. Kes julgeb võtta mürki et ei naktu.
v
Vaktsiin/ 31. juuli 2021 17:16
Selleks et inimesed vaktsineeriksid mitte preemiate eest, vaid enda ja teiste tervise pärast! Aga ühiskond peaks kohtlema kõiki võrdselt.
o
Olen 48 a.naine koroona on läbi põetud,tüsistusi ei jäänud.Olen terve,surra ei karda,näen seda peaei/ 31. juuli 2021 18:20
v
Vähemus ongi targad/ 31. juuli 2021 16:40
Inimkonna suurem osa ca 80% ongi orja-mentaliteediga. Vähemus ca 20% omab arenenud mõistust ja on masside juhtijad.
a
arvaja/ 31. juuli 2021 18:23
Vähemus ongi targad-kindlasti olete teie orja-mentaliteediga ca 80%.Millisest väljaandest sellist "jama" välja imesite.
n
nii on/ 31. juuli 2021 18:36
siit sulle veel tarku vähemusi - prükkarid, tänavatüdrukud, narkomaanid ja igast ...fiilid. palju õnne
i
Inimese vabadus on ülim/ 31. juuli 2021 16:37
Ainukesed mõtlejad ja demokraadid on järelikult EKREs. - sadistid ja kommunistid nn liberaalsetes parteides.
k
kuule/ 31. juuli 2021 16:44
sa oled puhta peede ju et ekret toetad
h
Hehh/ 31. juuli 2021 19:13
Nonii, "tervemõistuslik" refi toetaja, kuule" on rääkinud. Halleluuja!
n
no kuule/ 31. juuli 2021 19:43
oled siis samuti käbiimeja.On mul õigus?
e
ekre toetajatele/ 31. juuli 2021 16:20
avatakse esmaspäevast igas maakonnas hanerasvapunktid - selvemäärimine on tasuta ja muusika saatel.
k
kes mängima tuleb/ 31. juuli 2021 16:22
reklaamige untsakaid aga saatke hoopis marco
s
Soov/ 31. juuli 2021 16:26
Oleks Arnold ja dj Heiki
k
kõige nõmedam on see, et/ 31. juuli 2021 16:36
kaljulaid jagab rahva siis Reformierakonna toetajateks ja EKRE toetajad. KAS TAVALISI INIMESI EI OLEGI, KES KEDAGI ENAM EI TOETA?
e
EKRE toetaja/ 31. juuli 2021 16:52
.... millal avatakse Kallase poolt igas maakonnas vaktsineerimispunktid - seda teab vaid jumal taevas. Ilmselt mitte kunagi, seega ei saa te tasuta vaktsiini ega muusikat. Ekrekas olla on igal juhul kasulikum ja parem.
s
Sõnavabadus/ 31. juuli 2021 16:18
Facebookis saab 2016 aasta anekdoodi avalikustamise eest 7 päevase keelu vihakõne õhutamise eest. 2016 oli see veel anekdoot, kuid aastal 2021 juba miskipärast vihakõne, Vist liiga hästi on see nali reaalsuse ära tabanud, mida kõigi jõududega avalikkusele ilusaks üritatakse valetada. Jumala eest liigume neid nn. Euroopalikke väärtusi ajades tagasi feodaalaega.
n
nii/ 31. juuli 2021 16:24
mis oli aktsepteeritav siis, enam ei ole? ei no hakka nutma. vanasti abielluti ka 12 aastaselt. toome selle ja veel mõned oma aja normid tagasi kui juba ühe anekdoodi pärast nutad? muideks intelligentsete inimeste arvates polnud too nali arvatavasti siis ka naljakas
t
to nii/ 31. juuli 2021 17:19
Kahju, et sa pidid 12 aastaselt abielluma. Eestis pole õnneks viimastel aastatuhandetel sellist kommet olnud.

t
Teised Teadlased/ 31. juuli 2021 16:05
Mitte üksnes EKRE toetajad vaid kogu TERVE MÕISTUS räägib seda, et ka vaktsineeritud nakatuvad, haigestuvad, kannavad viirust, levitavad viirust, nakatavad teisi ja samuti surevad. Seega ainult primaat võib arvata, et vaktsineeritutel peaks olema ühiskonnaelus mingi eristaatus. Minu poolt aktsepteeritud teadlased väidavad, et vaktsineeritud isikud on palju ohtlikumad viiruse levitajad kui vaktsineerimata isikud. Seega ei tohiks vaktsineeritutele luua mingeid eeliseid. Suurim häda on riigi avatud ja kontrollimatu piir, just poolearuliste reisihullus ja kontrollimatus on vallandanud kaose.
d
doh/ 31. juuli 2021 16:09
huvitav, mida need antikehad siis teevad? ega need ju ei hävita viirust? vaktsineeritud inimene on heal juhul ühe päeva nakkav.
31. juuli 2021 16:16
Nii ongi https://lounaeestlane.ee/kurioosum-latis-on-balti-riikidest-koige-vahem-vaktsineerimisi-ja-koige-vahem-koroonat/
m
Mine pensionile/ 31. juuli 2021 16:19
j
JAH/ 31. juuli 2021 16:39
vaktsineeritud inimene ei nakatu või ikka nakatub? süst aitab või siis ikka ei aita süstige või ärge siiski süstige kandke maski või siiski ärge kantke, laulge ja tantsige või siis jälle ärge laulge ja tantsige jne....
m
Mitte keegi/ 31. juuli 2021 19:15
Ei ole kunagi väitnudki, et vaktsineeritud inimene ei nakatu ja ei nakata. Aga fakt on ju, et tänu vaktsineerimisele saab selle viiruse kiiremini kontrolli alla. Praegu ju on seis, et 100 nakatunust 90 on vaktsineerimata. Selles mõttes mittevaktsineerijad võiksid vait olla. Ära vaktsineeri, aga ära ka levita mingite libateadlaste teooriaid. Vastutajad peaksid saama tegeleda sellega, millega vaja, mitte tegelema pealekauba selle hullukambaga.
ü
üks/ 31. juuli 2021 15:57
Kõik pealkirjas öeldu on õige. Mismoodi on vaktsineerimata inimene teistele ohtlik. Ehk ainult iseendale, kui vaktsiinisaanute käest nakkuse saab. Neile ju maailm vaba ja kahjuks ise ei pea nad teadma, et võivad olla nakkusekandjad.
d
doh/ 31. juuli 2021 16:10
jama ajad. vakstineerimata nakatab, jääb ise haigeks ja toob lisa koormust haiglatele. vaktsineeritud heal juhul nakatab ühe päeva. mida need antikehad siis teevad ka?
e
Eestis/ 31. juuli 2021 15:49
on kahjuks ainult kaks erakonda,keda üldse tasub toetada ja nende hulka ei kuulu kindlasti reformarid-sotsidest ma isegi ei räägi,need ju absoluutselt arulagedad!
d
doh/ 31. juuli 2021 16:11
eestis on ainult vabaerakond, mis on mõistlik erakond. ülejäänud on "populistid" sh EKRE
j
just/ 31. juuli 2021 16:25
vabaerakond ja rohelised võimukoalitsiooni. alguses saab raske ja vanamõtlejad tuleb vägisi kaasa tirida, kuid lõpptulemuseks ei saa enam keegi öelda et me ei ole 21 sajandi riik
a
absoluutselt õige/ 31. juuli 2021 15:47
sest igasugused kontrollid panevad inimesi petma ja teised inimesed peavad ham,bad ristis tegema kontrolli tööd. Samas teame juba kõik, et ka vaktsdineerituid tuleb pidevalt Covid-19 diagnoosiga juurde. Kõigil mask ees ja käed puhtad ning kõik asutused lahti ning tuleb lõpetada igasugune tsirkus, inimeste kiusamine. Kuidas teha kindlaks, et tõend pole võltsitud, sest neid saab alati sõbrale saata.
d
doh/ 31. juuli 2021 16:13
jama. statistikas on, et enamus on kõik vaktsineerimata, kes haigestuvad või on see stastika kaljulaidi leiutis?
s
saara/ 31. juuli 2021 17:04
Vaktsiini sertifikaate ju müüakse.Kas ostetud sertifikaadiga ei ole nakkusohtlik.
s
saara,saara/ 31. juuli 2021 19:49
kus neid müüakse,ostaks lisaks originaalile,ehk tuleb kasuks.
ü
ühtselt kõigile../ 31. juuli 2021 15:42
tähendab nende keeles et kõik peaks ühtselt neile vilistama ja laskma sellel jamal kesta veel aastakümne
e
31. juuli 2021 15:40
Ei ole selle erakonna toetaja, aga selle nende arvamisega olen nõus! Vaksineeritud võivad küll viirust kergemini läbi põdeda, aga nad levitavad seda piirnagute puudumisel ju edasi!
d
doh/ 31. juuli 2021 16:13
kuidas sa levitad, kui antikehad viiruse on hävitanud? mõtleks veits.
e
ehk siis/ 31. juuli 2021 16:27
2 võimalust: põe läbi raskelt ja nakata vahepeal teisi, või põe peaaegu et üldse mitte, ole vähenakkav pealekauba, pluss teistele vaktsineeritutele (ajuga inimesed) oled igal juhul ohutu. ise ka aru saad mida kirjutasid v
a
Assar/ 31. juuli 2021 15:38
Ega need ekre toetajad ongi poolearulised, seda sai ka näha tõrvikuronkäigul millist ila seal ajati,normaalne inimene sellist jura suust bälja ei aja.Nagu ka ekre juhid ei ole täie mõistusega nii ka valijad
r
Ronja/ 31. juuli 2021 15:58
Assarikene, aga kuidas ka sinu tervisega lood on, et nii suure suuga teisi poolearulisteks sõimad. Loomulikult peaksid piirangud olema kõigile võrdsed, sest kõik on ühtviisi viirusekandjad. Iga täiskasvanud inimene saab aru, et käib inimestega manipuleerimine ja see on väga madal näitaja.
i
innuendo/ 31. juuli 2021 16:42
Lugupeetud Assar, miks Sa võtad õiguse solvata inimesi. Olen EKRE valija ja nad on AINUS erakond, kes ajab õiget poliitikat.
e
eesti eest/ 31. juuli 2021 17:06
Minu arust on pooletoobised refi toetajad.

u
uuring/ 31. juuli 2021 15:25
ei tea kedagi kes EKREt toetaks, kõik tuttvavad ja sõbrad on norm inimesed...
n
normaalne inimene/ 31. juuli 2021 15:28
Mina ja paljud minu sõbrad ja tuttavad, kes "kahjuks" pole algharidusega toetavad EKRE-t. Seega, vähem juttu, rohkem tegusid. Sind vist ootavadki omasugused poetagused juba!
v
vaata statistikat nn normaalne/ 31. juuli 2021 15:31
enamus egrenaute on vaevu suutnud põhikooli lõputunnistuse hambu saada omale. masside lollus, madalaim verstapost on selle suure toetuse nimi
t
to vaata statistikat/ 31. juuli 2021 15:52
Tundub, et sa ise oled algharidusega ja kirjaoskamatu. Mine kooli ja hari ennast, siis tule siia kribama.
a
ahah/ 31. juuli 2021 16:13
i-m.ege 1 loh.v pa.g.an vötaks. kuskil kommentaariumis on mul täiesti sa.vi õigekirjast, mingi essee pole, kui ise teate mis see üldse on ps mõni teist maskivastastest mind nakatab lö.ön pasu.nasse ka
n
nonii/ 31. juuli 2021 15:24
sunniviisiline vaktsineerimine päevakorda ja kõik, vähemalt 10 aastase vangistuse ähvardusel. kaua ajurakkudega inimesed van.denõulaste l.0l.uste all kannatama peavad
n
nonii le/ 31. juuli 2021 16:02
tekitas vaktsiin vägivaldsuse sündroomi. Loodame,et läheb ajaga ise üle.
ä
äkki tekitaski/ 31. juuli 2021 16:28
olengi vägivaldne j0.bude vastu kelle pärast siin veel ei tea mitu piiranguteperioodi peab välja kannatama
k
tõstke tuju !/ 31. juuli 2021 17:37
kehtestada surmanuhtlus!
k
kuule/ 1. august 2021 00:37
ullike kas sa aru ei saa et vaxituid ja mittevaxituid mangitakse uksteise vastu valja
o
o/ 31. juuli 2021 15:14
Helmed(sisalikvenelased) on ise vaktsineeritud ja kutsuvad üles seda eirama ...
n
Nii on õige/ 31. juuli 2021 15:28
Mida vähem jääb eestlasi, seda kiiremini saame jälle vabaks.
l
loomulik/ 31. juuli 2021 15:13
Kõik kannavad viirust edasi ja nakatuvad. Tuleks ettevaatlik olla kõigil. See propaganda ajab just vihale ja inimesed ei vaktsineeri. Vahet polegi. Tuleks piirid sulgeda ja inimesed ninapidi mitte koos lasta olla.
k
Kristiina./ 31. juuli 2021 15:05
Mina EKRE toetajana ei taha üldse sieriiklikke piiranguid vaid piiri sulgemist. Maski ei kanna ja õhutan teisi ka mitte tegema. Trahvid kohtusse jne. Delta ei ole nii raske.
n
-/ 31. juuli 2021 15:15
no sa oled puudega kaa, nagu kõik ekre valijad
r
Ropka Tamme kalmistu/ 31. juuli 2021 15:30
Aardla tänaval nägi eila rasket Deltat, helendas ja saba oli ka taga, vaksiini töö
s
sinu kommentaar Kristiinale/ 31. juuli 2021 15:30
ei jäta vähematki kahtlust, et sa ise oled tõsise puudega ja vajad psühholoogi abi. Õnneks ei tea kedagi, kes teaks kedagi, kes valib Reformierakonda.
t
to Kristiina/ 31. juuli 2021 16:13
d
doh/ 31. juuli 2021 16:15
mine räägi seda juttu silmast silma ka haiglas EMOS ja surnuaias!
k
Kiki/ 31. juuli 2021 14:48
Eelmine valitsus ei saanud hakkama millegagi, ainult raiskasid ja virutasid omale raha, nüüd on kõvad ütlejad
t
to Kiki/ 31. juuli 2021 15:33
Paluks nüüd ka tõestusmaterjali selle teie väite kohta, et kõik raiskasid ja virautasid. Ratas ei eksinud tegelikult samuti mitte millegi vastu ega ületanud enda võimupiire peaministrina. aga nüüd lööge faktid letti, muidu olete lihtlabane valetaja.
l
lool/ 31. juuli 2021 15:40
ebakompetentne valitsemine ja ühe parteilase ämber ei tähenda et kogu partei varg.anäod on va. SDE. ei vali reformi ega keski ega ka ekret, kes kiiremas korras eesti mainele vee peale tõmbavad ja vaata veel et vene karu liialt palju torkima hakkavad. minu poolest kogu praegune poliitikute kari a.hju, vaja värsket, 21. sajandit mõistvat läänemeelset verd toompeale
t
Tiiu/ 31. juuli 2021 22:30
Jah,see ongi kõige nõmedam,et siis kui endal oli aeg ja võimalus midagi asjalikku teha,siis nad ka ei teinud mitte midagi.Pada sõimab katelt...
r
rumalale inimesele Keit Pajule/ 31. juuli 2021 14:46
Kust te võtate, et enamus EKRE toetajaid seda leiab??? Minu silmis olete te laimaja!!!
m
Mukk/ 31. juuli 2021 14:45
Vanasõna ütleb: 9 korda mõõda üks kord lõika, Parem karta kui kahetseda, Mida Juku ei õpi seda Juhan ei tea, jne....

e
EKRE-l on õigus/ 31. juuli 2021 14:45
Kui Eestis on demokraatia nagu meile meeldib pidevalt rõhutada, siis on siin kõik inimesed võrdsed ja mingeid erisusi olla ei tohiks. Kallase valitsus on oma töö õigel ajal tegemata jätnud ja nüüd on kõik teised süüdi peale tema ja saamatute ministrite.
e
ei ole/ 31. juuli 2021 16:34
rahvatervis ja üleüldine ühiskonna ohutus kaaluvad üles mistahes demokraatlikud või inimõigused.
v
Valgusolend/ 31. juuli 2021 14:19
Mina potsessin kõige vasta!
k
Kas need protestijad ise ka aru saavad,mille vastu või poolt nad protestivad./ 31. juuli 2021 14:04
Ma ei saa Martin Helmest aru,ise on ju vaktsineeritud ja kutsub inimesi protestima.Siis kirjutagu ka ette,millise tekstiga plakateid need protestijad kaasa peaksid võtma.On see siis nüüd vaktsineerimise pooldajate või eirajate protest.Plakateid onjustkui seinas seina seal platsil.
h
Huvitav/ 31. juuli 2021 13:54
Jällegi pole mind küsitletud.
v
Valgusolend/ 31. juuli 2021 14:21
Tule homme õhtul geyklubisse ma teen sinuga uuringu! Anna kontakt
t
to valgusolend/ 31. juuli 2021 15:11
Jaak sina vä? Anna mu mobla tagasi!
t
Timur/ 31. juuli 2021 13:43
Täiesti nõus, et enne võigs estikeele kramatika alused selkeks teha kui plakatika avalikult vehkima minna. Šuveräne!
e
Eerika/ 31. juuli 2021 13:34
Ma küll ei tea kes eestirahvast on EKRE toetajad aga vastavalt HELMEDE kõne pruugile, kui oled vaktsineerimata siis näita ust, pole vaja korralike inimeste hulka trügida!!!
t
to Eerika/ 31. juuli 2021 14:20
Mina team väga paljusid inimesi, kes onEKRE toetajad ja valijad. Seega ära aja mulli nagu kõik kiidaks ja valiks sotse ja reffe. Arvan, et olen kindlasti korralikum ja ausam inimene kui sina. Kes vastutab koroona vaktsineerimise tagajärjel surnud või invaliidistunud inimeste eest? Sina, Eerika, või? Korralikkust ei näita mitte mingisugune vaktsineerimine, see on sinu arusaam asjast. Helmede kõnepruugil pole häda midagi, vahel tulebki otse ja karmilt öelda, et mõnele ikka kõrvade vahele midagi jõuaks. See pudrukausi ümber tasa hilju keerutamine ei jõuagi igaühele kohale nagu sullegi.
e
Eerikale/ 31. juuli 2021 14:42
Ju sa siis ei tunne Öise Vahtkonna tegelasi, samuti Võitmatu Polgu omi ja hobusetallis pole ka käinud :). Ekre tõus ongi tulnud nende viimaste seast, kes läksid lepingupartnerite erakonnast ekresse üle.
k
Kui juba/ 31. juuli 2021 13:33
poliitikud eiravad Põhiseadust, mida siis nende lambukesed tegema peavad? Lähevad sinna karjamaa nurka, kuhu isandad käsevad.
o
Oled sa/ 31. juuli 2021 14:44
seda mäda Põhiseadust vähemalt kaugelt näinud :)? See oli juba vastu võttes mäda, lubati pärast parandama hakata, aga ei viitsitud, pandi sahtlisse.
v
Vaktsineeritud/ 31. juuli 2021 13:20
Oligi arvata, et see nutulaul algab

t
T/ 31. juuli 2021 13:10
Ei pea EKRE toetaja olema, et end mitte vaktsineerida lasta.
t
Tegelikult peaks/ 31. juuli 2021 12:58
võtma ette ekrebiitidel ühe suurema meditsiinilise aju uuringu, et mis neil siis lõppude-lõpuks ikka viltu on läinud seal kupli all. Sõna Ekre on muutunud juba diagnoosiks. Paraku levib viirus Ekre mitte väiksema kiirusega kui Corona viirus....
h
Hehh/ 31. juuli 2021 13:09
õ
õieke/ 31. juuli 2021 13:22
Tegelikult peaks sina külastama psühhiaatrit enne kui päris ohtlikuks muutud .
v
Valgusolend/ 31. juuli 2021 14:23
Refi valitsus on rahvast 27 aastat kiiritanud, kiibistanud ja ajuvampiirid imenud halli ollust välja, see teeb rahva haigeks ja ainus kaitse on EKRE pilet
t
to tegelikult peaks/ 31. juuli 2021 14:24
Kohe kindlasti pead sina selles uuringus osalema ja olema esimene. Sinu aju töötab hoopis laperguselt ja ebasüstemaatiliselt, kui sellist udu inimene kirja paneb. Sõna EKRE muutub aina populaarsemaks ja üha rohkem inimesi ühineb selle erakonnaga. Seega, sinu jutt ei maksa mitte midagi. Edu ekrekatele ja sügisel olete valitsuses!
r
Ronja/ 31. juuli 2021 16:17
Valin EKRE. Ma ei ole poetagune, algharidusega, ega sõima teisi diagnoosidega. Just selle poolest erinen sinust 12.58 kommenteerija.
k
Kaire/ 31. juuli 2021 17:11
Imimesed vist arvavad et kui ei soovi end vaktsineerida oled kohe ekre toetaja.Tea kas vaktsiin mõjutab sellist arvamust.
b
Business as usually/ 31. juuli 2021 12:31
KaKa täidab truu käpiknukuna globaalset geopoliitikat kureerivate administraatorriikide ärihuve (m.h inimkeha loomuliku immuunsüsteemi ravimiäri kontrolli alla viimine) https://epl.delfi.ee/artikkel/92806625/sven-sester-miks-on-peaminister-kaja-kallas-salastanud-olulise-koroonaviiruse-levikut-puudutava-statistika PEREARST KARMEN JOLLER: parim ravim on see, mida ei pea üldse võtma https://dea.digar.ee/article/linnalehttrt/2019/01/11/12.1 delfi.ee/artikkel/92214015/reformierakondlaste-ettepanek-venemaa-koosseisu-kuulumise-kohta-joudis-vene-meediasse
t
t/ 31. juuli 2021 12:19
Siin pole midagi anda, lihtsalt vaktsineeritud inimene ei haigestu ja edasi mõni ehk kannab midagi aga see ka nii näpuotsaga. Vaktsineeritul on loomulikult julgem elada, käia ja tegutseda.
t
t le/ 31. juuli 2021 14:02
kas oled kuu pealt. ei haigestu kirjutad. no haigestub ikka küll
31. juuli 2021 16:12
Lätis on Balti riikidest kõige vähem vaktsineerimisi, ja kõige vähem koroonat https://lounaeestlane.ee/kurioosum-latis-on-balti-riikidest-koige-vahem-vaktsineerimisi-ja-koige-vahem-koroonat/
l
lugeja/ 31. juuli 2021 12:18
EKRE oma "mölaga" ja õhutamisega tahab valimistel hääli koguda just nendelt protestijatelt.Pärast valimist itsitavad pihku,et kui rumalad ikka need loosungikandjad on..
r
Roheline/ 31. juuli 2021 13:27
Reform ei saa sõnadest aru, ainus mis aitab on pauk vastu hambaid
t
to Roheline/ 31. juuli 2021 13:51
Su raviarst õrritab sind ravimitega? Täna ei anna kuidagi kätte neid, või sa ei ulatu nendeni :D
k
kuidas kellelegi/ 31. juuli 2021 14:28
Ühele EKRE möla , teisele tõsiselt võetav jutt. Reformierakond on viimase poole aasta jooksul Eesti elu tuksi keeranud, mitte EKRE pole selles süüdi, nagu peaminister Kallasele meeldib pidevalt toonitada - süüdi on eelmine valitsus, aga tegelikult on ta ise saamatu ja mannetu peaminister.
e
ekre täidab/ 31. juuli 2021 14:47
Putini käsku, see on Putini kübersõda, sõjaväega ei saa ju siia veel tulla. Kui rahvas koroonasse surnud, siis täidavad tühja riigi.
t
To Roheline/ 31. juuli 2021 15:47
Oi tuli vastu hambaid andja,seda on saanud näha millised viimased poisiked ekres ja ekre valijad on.Tarandile mindi ka kambaga kallale,nagu viimased poisikesed.Andmiseks läheb siis sina vastu hambaid andja oled esimene kes jooksu paneb
v
v/ 31. juuli 2021 12:08
Õigus mis rumal jutt see,et vaktsineeritud võivad ja teised ei või.Vaktsineeritud on samasugused nakuse levitajad nagu vaktsineerimata.Aga lihtsalt meelitatakse vaktsineerima sellega inimesi,kuid peagi muutub see nende erand,sest see on ainult meelitamiseks vaktsineerima.Mind ei pane vaktsineerima miski kuna vaktsiin liialt uus ja selle mõjusid pikkemas ajas ei tea keegi .Seega MEELITATAKSE JA KATSETATAKSE IGAT MOODI.Ainult tunnistada ja vastutada ei taha keegi.Ja peamine et tasuta mis näitab et on katsetamine.
l
lugeja/ 31. juuli 2021 12:22
v-alkohol ja tubakas ning uimastid ei ole uus,tarbi neid.Pole vaja kelkida,et ei vaktsineeri ennast.
t
Täitsa õige/ 31. juuli 2021 13:17
Vähemalt on sul võimalus surra tervena.....

k
Kas ekre fännidel ise oskust midagi tarka mõelda pole,ainult karjavaimus tegutsevad./ 31. juuli 2021 12:05
Need ekre pooldajad protestivad lihtsalt,et osaleda kusagil.Kas meie tsellist ka kohal on juba.Aru nad ei saa,et mida rohkem kogunetakse,seda kergem on viirusel levida.Üks ullike ees hõiskab ka terve kari järgi.Omale pole mõtlemist vist antud.
õ
õieke/ 31. juuli 2021 12:01
Aga see on ju täiesti loogiline, mõlemad variandid ju nakatuvad ja kannavad edasi ka viirust. EKRE toetajatel on mõistus omal kohal.Huvitav millise kohaga mõtlevad ülejäänud...
n
nagu oravale kohane/ 31. juuli 2021 12:08
k
k/ 31. juuli 2021 12:36
ekre valijal on mõistus jah teise koha peal. Pole ju saladus (ka ametlik statistika kinnitab), et Ekre valija on keskmisest madalama haridustasemega.
a
ametlik statistika?/ 31. juuli 2021 14:31
Kus kohast on pärit selline valetav statistika, et Ekre valija on madalama haridustasemega kui Reformierakonna valija? Paluks linki selle tõestuseks ja kui linki ei tule, oled sulaselgelt valetajast refitroll.
a
Ametlikule.../ 31. juuli 2021 14:50
Loe ekrelaste komme ja saad aru, isegi nende riigikogu liikmed ei tunne mõistete tähendust, korduvalt tõestatud.
l
lilleke/ 31. juuli 2021 15:40
Pole veel ühtegi mõistusega ekrekat kohanud!
d
doh/ 31. juuli 2021 16:33
a mis juhtub siis kui antikehad hävitavad viiruse? v: pole viirust, mida levitada. seega kuskil aetakse hülgemöla
v
31. juuli 2021 11:58
Vabadusi ei anta. Me ei oota KaKalt armuande vaid võtame need ise.
h
häiriv kirjaoskamatus/ 31. juuli 2021 11:56
suveräänne kirjutatakse kahe n-ga. Kui millegi eest võidelda, siis vähemalt näidake, et olete kirjaoskajad, hakkan juba kahtlema, et teiesuguste üle irvitatakse põhjusega...
i
Ivanova/ 31. juuli 2021 11:48
Plakatid on ilusad, aga kas enamus kandjatest aru saab, mis seal saksa tähtedega kirjas on?
n
Nad ei ole vaktsiinivastased/ 31. juuli 2021 11:57
vaid protesteerivad KOHUSTUSLIKU vaktsineerimise vastu.
s
sinule vatn ik/ 31. juuli 2021 12:09
a
axel/ 31. juuli 2021 11:45
Reformierakonnale meeldib ju ühiskonda lõhestada..nad on lausa meistrid sellel alal..!
v
valetad/ 31. juuli 2021 14:52
tüüpilise ekrelasena, lõhestamine algas Putini käsul ekre loomisega, mida aitas Edgar kaasa oma Tallinna TV-ga, ega muidu poleks saanud kolmandiku sulas.
r
RS/ 31. juuli 2021 11:45
e
Ekrerasti kisa/ 31. juuli 2021 12:11
ja sinult orava a naalne visin.
k
KN/ 31. juuli 2021 12:46
Roheline seep jälle ärevil oma totaka kisaga
t
Teadja/ 31. juuli 2021 13:30
Rs on eriline ur ood.. Häl vik
i
issi sabarakk Martin/ 31. juuli 2021 13:54
t
to RS/ 31. juuli 2021 14:33
Sa oled siin juba tuttav igapäevane EKRE vihkaja ja tümitaja. Teame ja tunneme sind, refitroll! Refid on vait kui kuldid rukkis, kostab ainult ämbrite kolin.
r
RS & roheline seep/ 31. juuli 2021 15:04
Jälle siin refitroll EKRE-t laimamas. Kõtt, minema!
a
Ad/ 31. juuli 2021 11:33
Ei saa ka aru miks ühtesid diskrimineeritakse kui viirusekandjad on kõik. Jääb küll mulje, et selle vaktsineerimise mõte ei ole vaktsineerimine vaid midagi muud.
n
No ilmesgelt hea äri/ 31. juuli 2021 11:54
Ja kui see ring täis saab, mõeldakse uus viirus välja ja algab otsast peale kampaania ja mitte vaktsineeritute sanktsioneerimine, et nad ikka ostaks...
a
Arusaamiseks mõistust vaja./ 31. juuli 2021 14:59
Kui vaktsineeritu saab viiruse, siis ei koorma haiglat ja ei kulu tema peale palju raha.

s
Sanitar/ 31. juuli 2021 11:32
Mitte vaktsineeritutele ei võiks vaid ilmtingimata peab looma avalikud ja kõigile arusaadavad eelised, võibolla isegi rahaliselt soodsamad tingimused ühiskonna heaolu tarbimisel. Vaktsineerimata inimesed tuleb avalikust elust eemal hoida! See on ju lookulik. Vanal ajal olid leprosooriumid selliste.e!
k
kummaline maailm/ 31. juuli 2021 11:31
Teatavasti ei olegi EKRE toetajad ühiskonnas need kõige teravamad pliiatsid.
s
Sul/ 31. juuli 2021 11:59
pole ju peale mära-ja hanerasvajutu mitte yhtegi argumenti, terav pliiats?
k
kummaline maailm/ 31. juuli 2021 12:54
Vaata reitingud.ee ja selekteeri haridustaseme alusel. Ilmselgelt eelistavad alg- ja põhiharidusega valijad EKRE-t.
t
toetaja/ 31. juuli 2021 14:36
Tuleb aga välja, et Reformierakond kolistab ainult ämbreid valitsuses ja oodata on peaministri lahkumist oma kohalt. Põhjus - tööga mitte toime tulemine. EKRE oli valitsuses tegija ja rahva toetus aina suureneb nende erakonnale. Andke tuld, EKRE-d!
e
ery/ 31. juuli 2021 11:16
vaba maailma teadlased on ära ostetud "judeosoroseusaevropa" poolt :D a vot kremli propaganda on õige ! elagu ekre/öinevahtkond käsikäes !
t
tore/ 31. juuli 2021 11:22
minge Tjumeni oblastisse kõik koos ja lehvitage lippe seal! Kallistage ja hoidke üksteisel käest kinni, laulge isamaalisi laule ja vsjo putjom, eks ole!
m
mokalaat/ 31. juuli 2021 11:14
üks ja seesama,plää,plää,plää
o
oi-oi/ 31. juuli 2021 11:11
Milline võimekus, lausa välkuuring korraldati. Naerma ajavad need uuringud.
k
küll neid / 31. juuli 2021 11:05
uuringuid ikka vorbitakse. Teaduse tegemine järeldusteni jõudmiseks peaks nagu aega võtma... "Sobivaid" uuringuid ostetakse vist kilokaupa, raha on sel "uuringu" tellijal paljuvõitu... Allikas??? Rahva aja ja rahaga ei mängita, seltsimehed härrad või mistahesnimelised huvigrupid. Inimesed vajavad selgust igal ajal, mitte kirbutsirkust valimiste eel, et va valitud võiks jääda lebotama, mingisse tooli mingi akna all. Pole enam moepärastki naljakas.
m
Mina ei ole EKRE toetaja/ 31. juuli 2021 11:03
k
kuule väike inimene/ 31. juuli 2021 12:13
EKRE toetamine ei ole kuritegu,vähemalt veel mitte.
e
EKRE toetaja/ 31. juuli 2021 14:38
EKRE toetamine on muutunud aina populaarsemaks, annan oma hääle samuti valimistel EKRE-le.

a
Anna/ 31. juuli 2021 11:02
Viirust võivad levitada kõik. Oled vaktsineeritu, oled läbipõdenu ,omad vaktsineeritu passi-positiivsed võivad olla kõik ja viirust levitada. Ei ole loogiline piirang.
k
kummaline maailm/ 31. juuli 2021 11:29
Levitada võivad kõik, kuid vaktsineeritud koormavad med.süsteemi oluliselt vähem.
k
Kaja valetab!/ 31. juuli 2021 11:50
Tema arust on maakera kerakujuline!
d
doh/ 31. juuli 2021 16:37
sa oled siin erinevate nimede all sama jura kommenteerinud nüüd päris palju. ida troll. vaktsineeritud isik võib levitada viirust aga ainult vähesel ajal sest antikehad hävitavad viiruse. dumat nada.
e
EKRE Valija/ 31. juuli 2021 10:57
Mis jutt see on !! Esiteks Martin ütles et mitte alluda piirangutele. Teiseks pole koroonaviirust olemas, seda ütles hanarasva Mart.
p
hale üritus/ 31. juuli 2021 12:14
k
31. juuli 2021 10:55
Kas kuldne täheke ka ühel päeval rinda tuleb panna nendel, kes vaktsineerimata on?
i
Ivan/ 31. juuli 2021 11:49
Rukkilill ja pioneerimärk.
j
jah/ 31. juuli 2021 11:56
Taaveti täht ja kuuma rauaga põletatakse number ihule

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee