Elroni müügi- ja arendusjuhi Ronnie Kongo sõnul on rattapileti eesmärk vähendada rongis rataste hulka ja suunata inimesi neid rongijaama jätma.

Foto: Karin Jaanus
Laura Saks 30. juuli 2021 14:30

Jalgrattaid on juba mõne päevaga rongides näha vähem. Tartu linnavalitsuse liikuvusspetsialisti sõnul ei aita rattapilet kaasa jalgrattakasutusele ja võib inimesed panna hoopis autode poole vaatama. Rattaga rongile minek võib olla nüüd isegi kulukam kui autosõit.

26. juunist hakkas Elroni rongides kehtima rattapilet ehk lisaks sõidupiletile peab tasuma ka ratta veo eest. See maksab pool sõitja pileti hinnast. Elroni müügi- ja arendusjuhi Ronnie Kongo sõnul on sellise rattapileti eesmärk vähendada rongis rataste hulka ja suunata inimesi neid rongijaama jätma. „Muid reaalseid võimalusi normaalsete sõidutingimuste tagamiseks kõigile reisijatele meil paraku ei ole,“ sõnab ta.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

Kommentaarid  (14)

Xp 30. juuli 2021 18:39
Vaatasin rongipileti hindasid: 2täis ja 3sooduspiletit ja kui veel edasi tagasi piletid võtta - autoga saab viiekesi niimoodi 3-4x reisida edasi-tagasi. Üksi tasub rongiga liikuda, kuid rohkemakesi muutub auto soodsamaks.
Kahjuks on Elroni porgandid meie vajadustele vale mudelivalik 30. juuli 2021 17:03
Eriti vähe on istekohti. Vanadesse disladesse mahtus istuma 4...5x rohkem reisijaid.
Kõik kommentaarid

SISUTURUNDUS