VAKTSIINITÜSISTUS? Raviarst saab vajadusel uurida, kas vanuri tervisemured põhjustas koroonavaktsiin või hoopis varasemad haigused. Foto on illustratiivne.

Foto: Vida Press
Reti Jõerand 31. juuli 2021 19:47

„Pärast teist doosi Pfizeri vaktsiini on mu vanaisa täiesti teistsugune. Enne oli ta elurõõmus ja hakkamist täis 77aastane vanahärra, kes sõitis igapäevaselt jalgrattaga vähemalt 6–7 kilomeetrit ja oli väga aktiivne. Nüüd oleks temast justkui energia välja imetud. Kas vaktsiin võib olla seotud tema tervise halvenemisega või on vanaisal tõesti ealised iseärasused?“ küsib murelik lapselaps.

Hanna (nimi muudetud) ütleb, et tema vanaisa jõuab end vaevu liigutada. „Toast väljas pole ta ammu käinud. Muudkui lesib ja magab. Enne oli tal väga suur söögiisu, kuid nüüd sööb heal juhul paar suutäit. Väga lahjaks on ta jäänud,“ kurdab ta. Perearst soovitas vanahärral kohe ennast näitama tulla, aga paraku ei jaksa ta ennast niipaljugi liigutada, et arsti juurde minna. „Ma olen tõsiselt mures! Mis nüüd saab ja mis ma tegema pean?“ pärib neiu.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
1,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaVõida iPhone 12 nutitelefon