Eesti uudised

Anneli Ott: vaktsineerimise otsust ei peaks tegema läbi sundimise või propaganda

Ohtuleht.ee, 25. juuli 2021 19:17

244 KOMMENTAARI

v
vastavalt heade tavadele ning kommetele, aga puuduvad poliitmaailmas/ 27. juuli 2021 11:44
Kes on Otti sundinud esinema. Poliitiku pildil olemise vajadus on tuhat sõna väärt.
v
vastavalt heade tavadele ning kommetele, aga puuduvad poliitmaailmas/ 27. juuli 2021 11:44
Kes on Otti sundinud esinema. Poliitiku pildil olemise vajadus on tuhat sõna väärt.
h
26. juuli 2021 20:37
https://eestinen.fi/2021/07/kuum-island-vaktsineeris-inimesed-ara-aga-nuud-tabas-riiki-koroonaplahvatus-kehtestati-karmid-piirangud/
f
facebook.com/EiUsaldaKajaKallast/👍👍/ 26. juuli 2021 19:55
.facebook.com/EiUsaldaKajaKallast/👆👆👆
m
MINNI/ 26. juuli 2021 19:21
Kui eeskuju ei näita, astugu tagasu ta on minister tema terviseandmed eu peaks olema salastatud!
r
Riks Jantsikene./ 26. juuli 2021 20:31
Kuule minnikene, huvitab küll mis sinu kooli haridus on ?
a
Arvu Arvo/ 26. juuli 2021 18:37
NIMI MUUDETUD. Drasti. Inimesed e. kommenteerijad. Kus on Teie haridus, Tarkus ? Kuidas avaldada andmeid isiku tuvastus. Vene keeles õeldakse harimatutele eestlastele etot dolbajobstvo. Midagi pole rohkem rumalate kohta öelda.
s
sõna sekka/ 26. juuli 2021 18:23
Kultuuriminister kureerib ka sporti. Sellest johtuvalt on see minister käinud oma riigi sportlastele olümpiamängudel kaasa elamas ja innustanud neid oma kohal olekuga. Aga kuna lp. proua minister Ott on väidetavalt vaktsineerimata , siis on tal võimatu Tokiosse minna. Tundub eksminister Kingo-ga sama diil olevat -- välismaad tuleb vältida ! Pole just kõige õigem suhtumine oma riiki.
m
mulle nii tundus/ 27. juuli 2021 11:47
Kingogangaga olid suured keeldumised ning absoluutse tõe rääkimise põhjused ka
v
Vaktsiinivastased lahkuvad siit ilmast nende endi soovil/ 26. juuli 2021 18:17
Kes saab santi sundida kui sant ei taha kõndida Vaktsineeritud e targad jäävad ellu mittevaktsineeritud e rumalad enamuses kaovad. Looduslik valik, nii saabki Eestimaal õhu rumalatest puhtaks Puhake siis rahus!
v
väga ränga koroona pandeemia ajal on ainult kaks võimalust/ 26. juuli 2021 18:25
VAKTSINEERI VÕI SURE! Nii lihtne see ongi.
o
Oleks vaja vaktsiini rumaluse vastu, onju/ 26. juuli 2021 18:25
m
Martin/ 27. juuli 2021 20:05
Tänan soovituse eest aga mina valin end mitte vaktsineerida. Austan su soovi end vaktsineerida eksperimentaalse testimata ainega. Luban oma vaktsiinidoosid ära kasutada vabatahtliku soovija peal.

n
naeruväärsus/ 26. juuli 2021 18:01
Otu on nagu savisaar, ükskõik mis totrusega meedias esineb peaasi et pildile saaks
e
Endine tohter/ 26. juuli 2021 18:01
Tere Anneli. Teie olete haritud ja ei saa mainimata jätta vanadusest võrratu kaunis naine. Ütlen enamus kommenteerijatele teie haigust SCROLOSIS MULTIPEX. Tänan.
k
kah endine tohter/ 26. juuli 2021 20:34
harimatu matsi totakas kommentaar
s
Sirje/ 26. juuli 2021 17:35
Tubli anneli et julged endale kindlaks jääda ,meil pidi ju demokraatlik riik ka olema. Jõudu.
ä
Äratuskell/ 26. juuli 2021 17:02
Täna 15:52 Postitus: #872RE: Koroonaviirus, osa 4. 2021.02.05 Ma ei uskunud, et selline asi on võimalik. Ma poleks iial uskunud, et minu silmad ka sellist asja näevad. Arvasin, et selline asi töötab ainult ulmekirjanduses või siis ultraautoritaarsetes süsteemides. Et üks osa ühiskonnast pannakse uskuma, nagu oleks teine pool ühiskonnast neile ohtlik ja siis asutakse seda arvatavalt ohtlikku osa igati ahistama, piirama ja lõpuks hävitama teise poole rahva toel ja isegi initsiatiivil. Tundsin kunagi õudust, lugedes Theodore Sturgeoni "Mister Costello - kangelane". Imestasin, kuidas said Hitler
v
Veel pole selge, kumb pool peale jääb/ 26. juuli 2021 17:18
ansiplasi ootab ees katastroof
k
kurssi tuleb hoida/ 26. juuli 2021 17:02
Riiklik katse inimeste peal, kas vaktsineerimata kodanikud surevad viirusesse?
v
VATU/ 27. juuli 2021 20:09
Pigem ülemaailmne. Ei usu et vaktsineerimata inimesed surevad, pigem põhjustavad korduvad doosid vaktsineeritutes steriilsust.
m
Mu inimesed, minu inspiratsioon/ 26. juuli 2021 16:59
Kui me enda eest seisma ei hakka ja sellele ko roonahullusele jalaga ei anna, ei saa me enam IIALGI seista õlg-õla kõrval ühtsena Lauluväljakul. Me ei tohi enam IIALGI laulda isamaalisi laule, kirjutada-rääkida isamaa-armastusest ja emakeelest. Me kaotame kõik, mis OLI teinud meist eestlased! Palun tulge mõistusele, me ei tohi lasta olematul pandeemial seda väikest rahvakildu hävitada. Ole vaktsineeritud või - mata - jää eestlaseks ja seisa isamaa ja emakeele eest. Meie laste eest. Sest kurjus valitseb praegu maailma ja eksitab meid unes ja ilmsi. Ajutiselt. Ainult koos oleme tugevad. Ainult!
v
VATU/ 27. juuli 2021 20:10
Ei. Vaba valik peab säilima.
a
26. juuli 2021 16:48
Ansipi osas meenutagem pronkssödurit ja fooliumimütsi ja nüüd siis faktsiinisismi - pole midagi imestada, see meest on meister et totalitaarset kontrolli suurendamisele sarnaselt 1984 ühiskonna mudeliga. Möelge ometi natuke laiemat, millisid inimöisui me seoses koroonaga ikka loovutama hakkame.
f
fooliummütsiga ja pimedusega löödud ekred, jääge teemasse/ 26. juuli 2021 17:53
mis Ansip siia teemasse puutub?
r
Reformierakonna esi-kommunisti soov/ 26. juuli 2021 16:27
Ansip, endine nõuka-aegne kommunistlik partorg ja aktivist, tahaks Oti vangi panna või vähemalt verekoerad talle kallale lasta.
m
mis sa kekkad siin Ansipiga selle väikese rajoonikomitee instruktorikäbiga/ 26. juuli 2021 18:53
Kuule, mis sa siin nende reameestest refikommunistidega siin jälle kekkad. Meie mõtleme ikka kõrgematel kohtadel olnud kommuniste. Meie kiidame ikka ja jälle oma juhti ja õpetajat Marti, kes N. Liidus kõrge auastmega kommunis-tina KGBle alluvas Glavlitis leninistliku orgtöö osakonna juhatajana sammusli ühte jalga KGB.ga. Vaat tema üle oleme uhked, tema oli üks tõeline ideeline kommuni.st. /arusaadav ka miks ta seda nüüdsel ajal mahasalgab/.
a
ansip lane/ 26. juuli 2021 19:32
ära võrdle si ga ja kägu, ansip on siinjuures muidugi s i g a

p
Päevselge/ 26. juuli 2021 15:47
Igatepidi keskerakond reformil hammastevahel. Survestatakse pidevalt, et nad ometigi lepiks reformi presidendikanditaadiga ja ka muudes asjades annaks järele. Reform justkui keskiga opositsioonis kogu aeg.
t
Toetan Otti!/ 26. juuli 2021 15:13
Tubli pr.Ott! ........meenutate juba natuke Riina Solmani, kes ka ei paindu liberaal-fašistide surve ees.
k
Kui ansiplased vingumist ei jäta ja asendamine peaks toimuma/ 26. juuli 2021 15:31
soovitan minna Isamaa erakonda. Valimistel kõva häältesaak tulemas.
e
EKRE ootab Otti/ 26. juuli 2021 17:41
Hetkel sobiks Ott pigem EKREsse oma seisukohtadega vaktsineerimise osas.
p
Propagandaks neid eilsele vastukäivaid jutte kutsuda on küll pugemine/ 26. juuli 2021 14:57
Sellest propagandast on 85% suur müra.
p
Pott/ 26. juuli 2021 14:43
100% nõus Teiega Anneli Ott.
m
mart/ 26. juuli 2021 14:32
Kui juba valitsustegelased kahtlevad vaktsineerimises, mis siis tavakodanikul üle jääb teha?
a
arukas ja kindla meelega minister/ 26. juuli 2021 14:44
just sellist persooni vajab meie rahvas täna presidendiks. Ei karda oma arvamust välja öelda ja opositsiooni alatu kriitika alla sattuda. Suudab rahva arvamust kaitsta ja samas olla inimlik
s
Sireen/ 26. juuli 2021 17:40
Me oleme kõik ühesugused inimesed,oled minister või mitte minister.
a
26. juuli 2021 14:25
Alkoholism on kõvasti hullem rahva sandistaja,tapja,miks seda ära ei keelata,ega tehta valitsuse tasemel kõva alkovastast propagandat ? Hoopis reklaamivad alkholiklaasidega ja joogid autosse reklaamidega seda mürkjooki . Häbi sellise tegevuse eest !
e
26. juuli 2021 14:26
Eile jälle uppus 2 noort meest täispeaga . Kohutav .
m
Minu tervis minu valik/ 26. juuli 2021 13:55
Mina ei kavatse mitte mingil juhul seda nn vaktsiini võtta.
v
võtame edasi siis/ 26. juuli 2021 16:57
Praegu veel süstitakse otse lihasesse.
k
Koolis peaks olema ka aine, kus õpetatakse kui/ 26. juuli 2021 13:41
aiq deliiriumis refflased ja nende valijad on.

v
vaktsineeritu/ 26. juuli 2021 13:16
mul on kahju, et lasksin ennast vaktsineerida ajal, mil selle eest nänni ei antud!
a
Anna/ 26. juuli 2021 13:12
Miks tekib arvamus et vaktsiinide "kasutegur on 20% heal juhul? Kus on lutsari poolt lubatud immuunsus? Millises kabinetis peidab end?
n
nakatub või ei, see on siis valib või ei/ 26. juuli 2021 13:11
Inimkatsed on poliitikas vajalikud
s
see minister räägib kõike nagu eht ekrelane, kes teda selle eest siin ka taevani kiidavad/ 26. juuli 2021 13:04
Praegusel surmaohtlikul koroonapandeemia ajal selgitatakse Inimestele vaktsiinide kaitsevüimet, nende mõju ja vaktsiini erilist vajalikkust. SEE EI OLE SUND! Ja kui kõigile vaktsineeritud inimestele antakse vaktsiini kaitsetoime tõttu suuri vabadusi, mida vaktsineerimatulele anda ei saa, siis seda kõike ei saa ka nitte SUNDIMISEKS nimetada,
s
Sõnastus on ju kena..../ 26. juuli 2021 13:18
....aga kui see ei ole sundimine, siis nimetame selle ümber vaid tungivaks soovituseks koos repressioonide kehtestamisega.
k
Keeldun lisaks ka ansiplastest/ 26. juuli 2021 13:35
Kommunistliku ja kgtbistliku propaganda veendunud mittesallija
e
ei ta, kas sel naisel on krooniline kõhuvalu, selline nägu igal pildidl/ 26. juuli 2021 12:44
Alles oli pr. ott kohta artikkel, kus ta selge sõnaga teatas, et ta EI OLE koroona vastu vaktsineeritud. Nüüd sööb ju oma sõnu ja - vaikib.... Selline kahekeelne ja vaktsiinivastane ei tohiks olla valitsuses mingi minister.
n
nagu rohutirts/ 26. juuli 2021 12:53
Anneli Ott on vahva siiasinna hüppaja Kõigepealt oli ta Eestimaa Rahvaliidus (2005–2009) siis hüppas Sotsiaaldemokraatide Erakonda (2009–2011) seal ka talle ei meeldinud ja tegi uue hüppe Eesti Keskerakonda (2011–) kuna tal on täpselt samad vaated nagu parempopulistidel, siis võib arvata, et järgmisena hüppab ta Ekrersse?
K
Tundub, et iga õige minister on ka oma sõna peremees/ 26. juuli 2021 13:14
Kui ikka tahab, siis annab kasvõi kaks sõna ja kui tahab võib oma sõna iga kell ka tagasi võtta.
s
siiralt i m e s t a j a .../ 26. juuli 2021 14:50
... aga miks küll on i g a l . ministril a l a t i . ja i g a l p o o l . mobiil näppus ??? kas sealt tuleb neile õpetus kuidas ja mida rääkida ... ??? ma ütlesin ,et k õ i g i l !

v
viisakas/ 26. juuli 2021 12:20
...täiskasvanud kõrgel ametipositsioonil olev isik, aga käitumine on nagu jonnipunnil... väga imelik...niisugust erakonda pole küll mõtet valida...
u
Uio/ 26. juuli 2021 12:27
Saled südametu ülbik. Georgia-Rose Segal tegi ka vaksiinisüsti ja nüüd peab uuesti käima õppima, googelda.
m
Mis viisakas?/ 26. juuli 2021 12:37
Minister tegi neutraalse avalduse. Ei suru, erinevalt sinust "mina tean" variante kellelegi peale. Jube palju on selliseid vingatseid, kes saaksid vaid hiilata!
a
ainus õige erakond/ 26. juuli 2021 12:42
Vali Keskerakond. Teised lubavad ja keelavad, Keskerakond teeb.
e
eks/ 26. juuli 2021 13:11
kehakultuurlane peabki oskama hüpata
d
doh/ 26. juuli 2021 12:12
a on siis keegi sundinud? keegi ei sunni vaid viisakalt küsitakse, kas tahate vaktsineerimis?
d
Diktatuur ruulib/ 26. juuli 2021 13:20
jaaaa, viisakalt sunnitakse vaktsineerima.
k
Kalju Kindel/ 26. juuli 2021 12:07
Usume Annelit ! Meie pere hääled on kindla pelgupaiga leidnud.
m
miks te keelate inimeste õnne?/ 26. juuli 2021 12:05
samasooliste õnne,keskerakonna korruptsiooni- ja vargaõnne,las nad olla õnnelikud nagu see kokk fotol libresse pakiga?
j
ja/ 26. juuli 2021 12:10
Keskerakond mitte ainult ei pea olema aus ja õiglane vaid selline ka välja näima !
n
nakatub või ei nakatu, sureb või ei sure/ 26. juuli 2021 11:36
Eestis tehakse inimkatseid ministrite abiga
a
Anna/ 26. juuli 2021 11:35
Ott tahab ka järgmises valitsuses vegeteerida. Kuna tänane valitsus on otsustusvõimetu siis hakkavad osad tulevikule mõtlema. Seda tegelast ei huvita teie saatus.
u
usu või ära usu/ 26. juuli 2021 12:09
aga minister olla on ülihää ja tool on pehme kui udusulgedest padi.
t
Terveiset suomesta/ 26. juuli 2021 11:30
Hei Eesti, teillä on viisas ministeri.
r
rahva nimel/ 26. juuli 2021 11:39
Meil ongi väga targad valitsused ning veel targemad poliitikud, aga presidenti ei leia ülesse
v
Von Mats/ 26. juuli 2021 11:25
Aga iga inimene ei pea ka ministriks hakkama. Seda kohta ei peaks ka vastu võtma läbi sundimise ja propaganda (edevusest ja võimujanust rääkimata)!

õ
õieke/ 26. juuli 2021 11:17
Respekt,Anneli Ott.Arukas inimene oled.
s
Seda "tarka" inimeste hulka ei saa lasta./ 26. juuli 2021 11:28
Õnneks kultuuriinimesed ei arvesta ega ole valinud sellist tegelast...Oma igapäevast leiba saavad julgelt teenida ainult vaktsioneeritud.
n
Nördinud...../ 26. juuli 2021 11:10
Kui minister töötab valitsuse otsustele vastu, siis ta ei sobi küll seltskonda. Vale otsus teda ministriks panna. Nüüd hoiab oma toolist küüntega kinni ja avaldab oma tõekspidamisi kõva häälega.
e
ega ikka hoia küll,/ 26. juuli 2021 12:11
aga kui keskerakond on sellele ametipostile määranud, siis tuleb seda vastutust ka väärikalt kanda.
l
... ja siiski/ 26. juuli 2021 11:09
leian, et Annely Otil on õigus toimetada just nii nagu ise seda õigeks peab. Üle võlli on juba läinud siin väikeses riigis üksteise peksmine ja halvustamine. Inimene ise teab, mida teeb ja teised hoidku oma arvamus endale.
l
loomulikult võib, ega keegi keelagi/ 26. juuli 2021 12:14
aga seda teha võib vaid eraisikuna. Erakonna ministrina aga peab täitma erakonna programmi ja Reformierakonnaga valitsuse moodutamisel allkirjastatud kokkuleppeid.
n
naine1/ 26. juuli 2021 16:39
Ja mida siis reformikatega kokku lepiti- et kõik inimesed Eestis peavad olema vaktsineeritud vä?
t
Tartlane/ 26. juuli 2021 11:07
Kui inimene istub kodus ja kuskil ei käi jakannab poes jm maski jne - siis on mul ükskõik, kas ta on vaktsineeritud või mitte. Aga kui minister suhtleb inimestega, kes võivad teda nakatada ja tema ise saada nakkusallikaks - vot siis pole asi enam kena. Ja kui ta sellega veel meedias esineb - siis ta õhutab ja mõjutab inimeste otsustamist, kas vaktsineerida või mitte.
n
naine1/ 26. juuli 2021 16:40
Küsin lihtsa küsimuse- Kas meie valitsusjuht elik KaKa on vaktsineeritud??? Ja siis räägime edasi.
r
rääkida, rääkida, rääkida ja mitte sõnaselget tõde/ 26. juuli 2021 10:50
Mis poliitikul üle jääb, et olla pildil.
k
26. juuli 2021 10:40
Kui minister hämab oma käitumise õigistamiseks, siis peaks ikka tõsiselt kaaluma oma sobivust nimetatud ametikohale!
m
minister on ka inimene/ 26. juuli 2021 11:11
ja temalegi kehtivad inimõigused nagu vaktsineerimise vabadus. Pange kõik arvustajad oma suud nüüd kinni ja tegelege iseendaga. Otil on õigus ise otsustada.
k
kama kaks/ 26. juuli 2021 10:34
Tõenduspõhine teadus ei ole propaganda.
p
poliitik vingerdab/ 26. juuli 2021 10:51
nii peaks olema küll, aga kas poliitik teab peale enda tõe sellest midagi
s
Siis kaotame/ 26. juuli 2021 10:29
kogu propaganda, saadame poliitikud laiali ja tühistame kõik seadused :).

t
Tõnis P edekommenteerija/ 26. juuli 2021 10:13
j
jõuab igale üritusele/ 26. juuli 2021 10:46
Hetkel on koroona siiski tegijam. Poliitikute abiga suuresti muidugi.
p
pole nõus. / 26. juuli 2021 10:11
Terviseandmed on andmed tervisliku seisundi ja ravi ajaloo kohta, mille alla vaktsineerimine ei kuulu. Vastupidi: vastavalt rahvatervise seaduse paragrahvile 5 p 2, peaks lp minister seisma selle eest, et rakendataks abinõusid nakkushaiguste leviku tõkestaseks ja kaitsepookimist nakkushaiguste vältimiseks. Võiks parem kasutada võimalust vait olla
o
Oled vist/ 26. juuli 2021 10:22
ise vaktsineeritud? Sest jutust on tunda, kuidas sa oma mina püüad peale suruda. Hakka ministriks, räägid hoopis teist juttu! Veel parem, mine buratino ja kakaga koos seenele!
o
Oled-ile/ 26. juuli 2021 10:31
Mina pole küll eelneva kommentaari autor ja pole ka vaktsineeritud, aga toetan seda kommentaari.
t
toetan ministri otsust/ 26. juuli 2021 11:13
Aitab juba teise inimese halvustamisest, tegele iseendaga!
e
Eestlane/ 26. juuli 2021 12:45
"President Macron tõdes, et igaüks võib vabalt meelt avaldada, «kuid vabadust, kus meil puuduvad kohustused teiste ees, ei saa olemas olla». Kuna vaktsineerimata inimesed võivad nakatada teisi ja ka ise haiglasse jõuda, tekitab see presidendi sõnul probleeme. «Ma ei nimeta seda vabaduseks, vaid vastutustundetuseks ja egoismiks,» ütles ta." Kus on peaminister arvamus? Kas kultuuriminister on vastutustundetu ja egoist?
j
Jätke minister Ott rahule!/ 26. juuli 2021 09:58
Meile taotakse pähe, et koroona vaktsiin. Tegelikult hakkan taipama, et see on hoopis alluvusele kaasaaitav mürk! Kui varem oli rahvas tolerantsem, on nüüd hakanud levima agressiivsus, just vaktsineeritute hulgas. Vaadake hoolega ja võrrelge! Ja taipate, mis selle taga tegelikult on. Minister Ott on selle läbi näinud. Ka mina olen sama meelt. Kes soovib agressiivsust juurde ja olla valitsuse talleke, vaktsineerige!
k
Kunagi oli artikkel,/ 26. juuli 2021 10:29
et 90% inikonnast on rumalad ja manipuleeritavad. Sellepärast kasutataksegi seda 90% ära, et saavutada äri, mis õitseks. Vähemalt 1% mäepealsetest on loogilise mõtlemisega. Ehk on teisigi peale Oti, aga nemad, kas ei julge või on neil "suured juhid ja õpetajad" taga.
k
kas / 26. juuli 2021 10:32
ekrelased ja muud konservatiivid on siis vaktsineeritud?
1
10:32!/ 26. juuli 2021 11:58
Ja mida v...u see sulle kuulub?
n
no/ 26. juuli 2021 09:54
Mis arvamusliider ta olla tahab? Ja minister?
k
Kas häbi pole / 26. juuli 2021 09:46
Sellest piisab kui mõned lamemaalased uhhuud juba vaktsineeritud on.Targad inimesed on niisama terved
e
eestlane on väga tark metsarahvas/ 26. juuli 2021 09:51
Eks me peamegi enese tarkusega poliitikud üle elama. Koroona liigub oma rada inimese abiga.
o
omas vajalikus mahlas siiski poliitik/ 26. juuli 2021 09:41
Mõnele ei tee ka kuvaldaga selgeks vaktsineerimise vajadust. Inimene jääb inimeseks
i
Inimesed juba näevad ja teavad / 26. juuli 2021 09:40
Kui isegi eestis surevad 1000 vaktsineeritut päevas kes siis ikka veel tahaks saada omale mürgisüsti.
h
hästi paneme/ 26. juuli 2021 09:48
Kuus siis 30 000 ja aastas kuskil 300 000 ning kolme aastaga miljon täis
p
Päevas sureb üle 40 inimese/ 26. juuli 2021 16:16
ja koroona osa selles küllalt olematu. Muid suremise põhjuseid pole tädikajadele õnneks räägitud. Muidu oleks mitu kilo vaktsiine ootamas.
o
ohjah/ 26. juuli 2021 09:27
absoluutselt nõus. Mõistlik teavitamine ja selgitamine on vajalik aga mitte räige agressiivne jõupositsioonilt kamandamine.
m
Miks lo-llid/ 26. juuli 2021 10:34
on lo-llid, sest pole neile selgitatud tarkusi??? Kas neile saab üldse midagi selgitada?

a
Apina/ 26. juuli 2021 09:25
Ta vist ei käinud koos kallega paelusside kohtumisel laupäeval vabakal? Vähemalt galeriidest ei olnud näha harimatute ülekaaluliste hulgas. Ei tea kuidas Cannese festivalile ennast sisse möllis ilma vaktsiinitõendita? Käis ju seal prassimas lukshotellis maksumaksja raha eest, kõige kallimal ajal?
e
eriti enne valimisi/ 26. juuli 2021 09:18
Poliitik võib kõigest kõike rääkida suure südamega
m
m60/ 26. juuli 2021 08:29
Minu tervis on halvenenud peale vaktsineerimist. Paljud mehed on surnud ootamatult vanuses üle 60, kelle puhul nõrka tervist ei eeldaks.
K
.../ 26. juuli 2021 08:38
Kui vaktsiini kahjulikku toimesse väga tüsisrlt uskuda, siis võib ennast ka väga haigeks mõelda. Psühhosomaatika.
n
nii on/ 26. juuli 2021 09:17
Eesti mees on kõva mees kui 60 + elab
t
to m60/ 26. juuli 2021 09:29
ja palju sellest vaktsineerimisest möödas on? Tervise halvenemist panna vaid vaktsineerimise süüks, väga loominguline.
6
60+/ 26. juuli 2021 10:13
n
nõrk tervis?/ 26. juuli 2021 10:37
Mina olen 67, vend on 66 ja elab juba paarkümmend aastat vaid kangete tablettide abil, lausa ime, et veel elab, sai kevadel 2 toosi AZ vaktsiini ja elab edasi endiselt.
i
Imestaja/ 26. juuli 2021 08:25
Väga õige! Ma ei oleks uskunud, et see Ott nii julge on ja avalikult tõe eest seisab!
T
.../ 26. juuli 2021 08:36
Tõde, keegi teab tõde? Peate ennast jumalateks? Raske vähidiagnoosiga inimestele ei sobi vaktsiin. Võibolla minister ei taha oma delikaatset rasket haigust kõigiga jagada.
l
lihtne tõde/ 26. juuli 2021 09:16
kui koroonale piiri ei saa, laostub riik ja rahvas kas just lõplikult aga ega suurt puudu ka ei jää
l
Lame/ 26. juuli 2021 09:21
Tõe eest? Sinu tõde on telegrammis ja uhhuu-uudistes ning hakka tänaval kollast lamemaalase rähte rinnas kandma
g
Grünthal2/ 26. juuli 2021 09:28
Rahvas peaks isemõtlevaid ja sõltumatuid arvamusliidreid igati toetama! Enamasti on poliitikud ikka kohaliku eliidi või võõrvõimu teenijad :(
k
Kuule grünthal2/ 26. juuli 2021 09:37
Isemõtlevaid? Kas sa oledki see i dioot-lamemaalne gabtšenko, kes selliseid asju kirjutab? Sel juhul soovitaks suitsetamine maha jätta ja kaalujälgijatesse ning kooli minna!
k
Kes on palunud teda oma isiklike terviseandmeid avalikkusega jagada? / 26. juuli 2021 08:25
Kui talle on vaktsiin vastunäidustatud, siis nii öelgugi. Kui ei usu, et vaktsiin kaitseb nakatumise või haiguse raske läbipõdemise eest või hoopis vastupidi – on kahjulik, siis miks teda koos Grünthaliga Vabaduse väljakul vaktsiinivastasel kokkutulekul polnud?
l
Lamedad/ 26. juuli 2021 09:23
Paelusside kogunemisel teda tõesti vist ei olnud, vähemalt galeriidest ei ole näha harimatute ülekaaluliste hulgas
p
Partisankommunistid ja nende orjad nüüd/ 26. juuli 2021 08:11
nii hädas. Rahvas ei allu lapsikule propagandale.
M
.../ 26. juuli 2021 08:51
Missugune "rahvas"? Enamus rahvast on juba vaktsineeritud või antikehadega.
j
Johh/ 26. juuli 2021 09:27
Kas rahvas on need paarsada rumalat paksu lamemaalast, kes laupäeval oma sekti koosolekut pidasid vabakal koos alkoholi ka lastega?
e
Eestis on vaktsineeritud 619 227 inimest (ERR)/ 26. juuli 2021 09:36
Need on sinu meelest siis kõik propaganda ohvrid?
s
sõimajatele/ 26. juuli 2021 10:54
Kas need sõimajad siin, kes teisi ainult lamemaalasteks ja paelussideks sõimate, et te kõik ju ise annate sellega hoopis endale nime? Te olete isegi nii väiklased, et ei tea seda ütelust, et kes teisele nime annab, see seda ise kannab. Ja see alatine sõim ei näita nüüd küll kuidagi, et te olete väga haritud inimesed. See näitab hoopis vastupidist.
l
Lapsik hirmutamispropaganda tuli ju hiljem/ 26. juuli 2021 16:22
Algul takistati soovijatel vaktsineerimist. Aru kas on või ei ole. Tänasel valitsusel on see nõrgavõitu.
l
Lamemaalane/ 26. juuli 2021 07:28
Ei tea kuidas Canneses maksumaksja kujul reisivatesse vaktsineerimata lamemaalastesse ka suhtuti? Imelik, et sinna riiki lasti üldse…
t
to Lamemaalane/ 26. juuli 2021 11:01
Canneses käik on küll kõige väiksem patt, mida jälle tahetakse inimestele külge pookida. Vaadake ikka lahtiste silmadega ringi ja nähke seda tõelist raha tuulde pildumist ja neid lõbusõite, kes teevad seda aastaringselt. Mõni lausa sõidab tulutult terves maailmas, seda te muidugi ei taha näha. Täielik lamemaalane!

o
Oh jah/ 26. juuli 2021 05:57
See Anneli Ott on ikka eriliselt rumal inimene. Uhkeldab, et tema idee oli võimaldada covid-teste apteekides. Tule Taevas appi! Apteeki peavad ravimite järele minema eelkõige vanad, samuti krooniliste haigustega inimesed, kes sageli tervise tõttu ei saa ennast vaktsineerida lasta, kuid kellele ravimid on elutähtsad. Kuidas need inimesed olukorras, kus apteegid on potensiaalseid nakkuse levitajaid täis, oma ravimid kätte peaksid saama? Kesikud on ikka eriline kamp, neile kõlbavad kõik, olgu siis lamemaalane Ott, vaktsiinipelgur Ratas, riigivaras Reps või kes tahes. Kahju Eestist!
ä
Ära sa märgi!/ 26. juuli 2021 06:14
Tahad plusse, et kesikuid sarjad, eesotsas Repsist vargaga? Olgu, see koht on õige. Aga, mis pläma sa jutu alguses ajad? See ju puhta ansiplaste kommunistlik plära! Oled massipsühoosi agitaator! Lase igaüks otsustab ise, kas astub apteegi uksest sisse või hoopis viinapoe uksest. Ma pole iial sallinud oma "mina" pealesurujaid!
l
lõpuks mõistan/ 26. juuli 2021 07:03
ainus läbipaistvusest ja rahva tervisest hooliv erakond on Keskerakond. Tahad ausat ja rikast riiki, vali Keskerakond !
v
vana mees/ 26. juuli 2021 07:31
Kena minister, aga ei kasutanud vana ja läbiproovitud rahvatarkust. "Vaikimine on sageli kulda väärt." Hakkad rääkima ja ei jää isegi hõbeda helki juurde.
a
Arvad, et IGAS apteegis apteeker vaheldumisi muub ravimeid ja teeb vaktsiinisutsakaid?/ 26. juuli 2021 08:08
Mõeldud on vist ikka organiseeritud vaktsineerimispunkte mõnes suuremas apteegis. Ja mis puudutab vanureid, siis neile ei ole mingeid vastunäidustusi vaktsiini osas, olid nad ju riskirühmana esimeses järjekorras.
v
Vaktsiin sul ajudele mõjunud/ 26. juuli 2021 08:14
Nõõd ajadki lõpuni sellist müra suust välja.
s
soovitus/ 26. juuli 2021 11:13
Palun kustutage ka selle "Oh jah" kommentaar, kuna seal on ju lausa solvangute rida realt täis. Ja lugege neid reegleid veelkord, mida tohib kirja panna ja mida mitte. Mul polnud ühtegi sõimu, vaid oli lihtsalt vastus sellele kommentaarile.
t
To: Ära sa märgi!/ 26. juuli 2021 11:53
Viinapoe uksest sisse astumine on igaühe isiklik otsus. Rasket haigust põdevale inimesele on apteegis käik eluliselt vajalik. Leian, et teie kommentaar halvustab kroonilisi haigeid. Häbi teil olgu!
t
Tühi kott ei seisa püsti./ 26. juuli 2021 03:38
See minister viib enamuse kultuuriinimesi oma peredega lausa näljasurma.Kõik etendused ja rahvaüritused jäävad ära jne.jne. Minister ise saab ikkagi riigilt suurt palka...
ä
ära õelutse/ 26. juuli 2021 07:07
mis suur palk tänases Eestis see 5000 siis ära ei ole. Europarlamendi saadiku sissetulekuga võiks isegi rahule jääda. Aga minister? Saad mõne riidehilbu juurde osta ja juba otsas.
m
M./ 26. juuli 2021 01:55
j
Jordan Hayes. Vaadake FBst/ 26. juuli 2021 01:23
Propagandat tegi ka see mees, kus ta nüüd on omadega?
s
Stephen Harmon oli see nimi/ 26. juuli 2021 07:35
kes naeruvääristas koroonat ja vaktsineerimist. Nüüd otsaga vanajumala juures plaane tegemas.
k
Kodanik/ 26. juuli 2021 10:18
"President Macron tõdes, et igaüks võib vabalt meelt avaldada, «kuid vabadust, kus meil puuduvad kohustused teiste ees, ei saa olemas olla». Kuna vaktsineerimata inimesed võivad nakatada teisi ja ka ise haiglasse jõuda, tekitab see presidendi sõnul probleeme. «Ma ei nimeta seda vabaduseks, vaid vastutustundetuseks ja egoismiks,» ütles ta." Kus on peaminister arvamus? Kas kultuuriminister on vastutustundetuseks ja egoist?
n
nu ei oska siis vaktsineerimis propagandat teha we/ 26. juuli 2021 01:02
Ärge sundige inimesi ! paljudele inimestele mõjub keelatud vili on magus varjant .Ma oleks esimesena vaktsineerima jooksnud ,just kui poleks eriti soovitatud ja heaks kiidetud .Inimesed on erinevad .
õ
õppige kirjutama!/ 26. juuli 2021 02:35
variant siiski, mitte varjant
t
to Kodanik/ 26. juuli 2021 11:21
Kui teil mingi küsimus keelel kripeldab, siis pöörduge minister Aab`i poole, tema asendab siin pead pea igal sammul.
p
Pooldaja/ 26. juuli 2021 00:23
Anneli on tubli isiksus, kel on oma arvamus!
v
voyvoy/ 26. juuli 2021 02:36
äkki on liba kesik ja tegelikult nuhk EKREST
e
eksid/ 26. juuli 2021 07:09
EKRE on sirgeselgne ja oma väljaütlemistes aus. Ei hakka ümber nurga keerutama ja ette taha vabandama.
e
ei suuda naermist lõpetada/ 26. juuli 2021 07:40
/on sirgeselgne ja oma väljaütlemistes aus/ Kremli jutupunktide maaletoojad on ausad! No andke kannatust.
o
oi, ma eksisin/ 26. juuli 2021 09:01
Mitte EKRE vaid Keskerakond on sirgeselgne lubaja . "100 euri erakorralist pensionitõusu !"Nagu sirgeselgselt lubatud ,nii ka tehtud.
t
tundub ka/ 26. juuli 2021 10:17
et tahab jälle parteid vahetada
l
Lugedes ebaviisakaid kommentaare/ 25. juuli 2021 23:56
jääb mulje et ainult läbi süstimise saab olla normaalne, lugupeetud inimene. Enne roonat sai ka ilma süstita hakkama. Minu kaastunne meile kõigile...millisesse mülkasse me oleme sattunud.
v
vinge tase/ 26. juuli 2021 00:19
peale kahte v kolme aastat üleilmset häda, ei saa mõni inime ikka veel asjale pihta
s
See häda on Hiina kommunistide sünnitis/ 26. juuli 2021 08:18
Ja vinguvad ülejäänud maailma kommunistid. Normaalsest koroonatõrjest on asi ülikaugel.
t
tegema ei peaks/ 25. juuli 2021 23:44
propagandat rahva tervise kahjustamise hinnaga ning läbi inimeste surmade koroona läbi

m
Mari/ 25. juuli 2021 23:44
Hetkel meenutab valitsuse tegevus kampa pubekaid olukorras, kus on ootamatult selgunud, et vaba tund on. See, mida eraisik Anneli Ott teeb, on tema enda asi, aga millega seletaks minister Anneli Ott nüüd tervele hulgale ülejäänud mittevaktsineeritule seda, kuidas nende terviseandmed küll riigi asi on. Neile küll ei paista võimalust öelda, et mis see sinu asi on. Või kuidas teha selgeks rahvale seda, et vaktsineerige vaktsiinidega, mida isegi valitsuse liige ei usalda. Jüri Ratase puhul peeti isegi seda päris suureks patuks, et ta AZ-le Pfizerit eelistas.
t
Tegelikult/ 25. juuli 2021 23:19
See propaganda on ikka võimas küll raadiost muud ei kuulegi kui covidi numbrite ette lugemist ja vaktsineerimis statistikat
r
raadio küsib kuvaldat/ 26. juuli 2021 01:04
jah aga kahjuks see mõjub vastupidiselt
p
Põhiseadus/ 25. juuli 2021 23:04
Paragrahv 12 Kõik on seaduse ees võrdsed. Kedagi ei tohi diskrimineerida rahvuse, rassi, nahavärvuse, soo, keele, päritolu, usutunnistuse, poliitiliste või muude veendumuste, samuti varalise ja sotsiaalse seisundi või muude asjaolude tõttu. Rahvusliku, rassilise, usulise või poliitilise vihkamise, vägivalla ja diskrimineerimise õhutamine on seadusega keelatud ja karistatav. Samuti on seadusega keelatud ja karistatav õhutada vihkamist, vägivalda ja diskrimineerimist ühiskonnakihtide vahel. Võrdsusõigus ja diskrimineerimise keeld
p
põhiseaduse jutlustajale/ 25. juuli 2021 23:56
Kui politsei paneb käerauad peale ja viib märatseja plate peale,siis ei ole põhiseadusest juttugi,kehtib kriminaalkoodeks.Vaktsineerimist toetab nakkushaiguste tõrje seadus.
e
26. juuli 2021 07:00
Elagu tasulised ja muud palgalised, kes siin püüavad kõike pea peale keerata ja eks nüüd siis ei tohi inimestel olla oma arvamust, kõik peab nii olema nagu härrad soovivad. jõudu tööle !
t
to Põhiseadus/ 26. juuli 2021 11:30
Need ilusad sõnad ainult. Mind puudutab see varaline ja sotsiaalne seisund. Seda nüüd küll ei jälgita selles &.Kui oled ikka vana ja väeti, siis pole sind kellelegi enam tarvis.
s
suures pildis/ 25. juuli 2021 22:59
Eestis on hea elada ilma ilma poliitikute ja poliitikata, aga nemad tahavad ka kuskil elada hästi.
k
Kata/ 25. juuli 2021 22:29
Jah, vaba tahe peab inimesele jääma. Selline äärmuslik nõue, peaaegu lämmatavalt propagandistlik meetod meelitamaks inimesi süstile, meenutab sellist härrat nagu Hitler jt. Kas teil ei hakka kuidagi kõhe?
s
Sa Kata/ 25. juuli 2021 23:43
Oled küll imelik inimene, vaktsineeritud on aastakümneid, keegi ei seadnud seda kahtluse alla. Kuidas me oleks seljatanud mitmeid katke jne. Kas siis kõik maailmariigid ja teadlased-arstid on mingid hitlerid. Sul on ekre ikka nii ajud ära pesnud, et ise ka aru ei saa
m
Mammu/ 25. juuli 2021 22:23
Jah, väga õige Anneli! Ei ole olemas mitte midagi isiklikumat kui seda on inimese keha ja selle üle ei tohiks küll ei riik ega mitte keegi teine peale selle keha omaniku otsustada. See mis praegu toimub, on lausa terror juba ning selle korraldajad tuleks vastutusele võtta. Minu arvates on igasugune taluvuse piir ületatud ja kogu see jama kontrolli alt väljas.
v
Viiruse levik/ 25. juuli 2021 23:57
on kontrollil väljas, kallis inimene!
o
26. juuli 2021 07:03
On vaid üks viirus - rumalus, kahjuks ei aita vaktsineerimine ja rohtu ei ole ka
k
Kata/ 25. juuli 2021 22:21
On ikka lamedaks see tänapäeva inimese jutt ja käitumine läinud. Kuidagi piinlik on lugeda.
ä
25. juuli 2021 22:57
k
Kuule kata/ 25. juuli 2021 23:46
Su enda jutt on alla igasugu arvestust, ajude asemel puhas põhk
j
jah vaktsiinid tõeliste teadlasete poolt on palju aidanud/ 26. juuli 2021 00:40
kas onu Bill on teadlane?
Hirnu herneks/ 26. juuli 2021 00:51
alles oli suur kisa kui kantsler Marika Priske eelisjärjekorras end vaktsineerida laskis ,siis võrdles pr Kaja kallas vaktsiine lausa suitsuvorstiga ,ni hea kraam mida kõik niiväga tahtsid .Mis nüüd siis lahti ?
e
Eestis on see vaktsiinipropaganda ülimalt lapsikul tasemel/ 25. juuli 2021 21:51
võrreldes teiste riikidega. Taset pole kusagil. Ajakirjandus on konkurentsivõimetu sonimine.
v
vaba tahe/ 25. juuli 2021 22:00
kui inimene on põhimõttega , et ei vaktsineeri, siis keegi ei vea teda vägisi süstimisele. Sellisel juhul peab inimene aga arvestama teatud erisustega lävimisel kaasinimestega. Kui minister on vaktsineerimata , siis peab arvestama võimalusega, et nakatab avalikus kohas kaasinimest. Riigimehelikkus ja väärikus kaasinimeste suhtes peab ministri ametiga kaasas käima.
a
Aiku/ 25. juuli 2021 22:57
Kui minister on vaktsineeritud siis võib ta samuti nakatada. Kas on mingi vahe sel, kui sind nakatab vaktsineerimata või vaktsineeritud? Mina ei näe vahet.

o
Ohoo/ 25. juuli 2021 21:40
Lähed kontserdile, teatrisse, kinno, kohvikusse, restorani, kus klienditeenindajatel on koroonaviiruse vastane vaktsineerimine vabatahtlik.
u
Udumäe kuningas/ 25. juuli 2021 21:42
Võeti vaikselt vahele. Teada asi kust erakonnast rahva vastu aus ollakse.
i
25. juuli 2021 21:50
Isegi poemüüjad ei pea ennast sundkorras vaktsineerima.
k
kuri/ 25. juuli 2021 21:17
tegelikult ei huvita grammigi minister Oti terviseandmed, aga kindlasti ei sobi ta oma väljaytlemistega praeguses olukorras EV Valitsusse
n
naine1/ 25. juuli 2021 21:33
Jah, kindlasti mitte, sest kui sa ei ole vaktsineeritud ega taha seda teha, siis sa ei kuulu ühiskonda ja sind peab põlgama. Irooniline küll, aga nii arvavad sallijad. :)
n
naisele/ 25. juuli 2021 21:50
ma ei ole ka vaktsineeritud, aga ma ei tööta ka Eesti riigile vastu. Olgu tema arvamus milline tahes, aga valitsuse liikmena, tuleks niisuguses olukorras suu kinni hoida, mitte valitsuse vastastele trumpi kätte mängida, millega töötab riigile vastu, mida iseosaliselt juhib.
j
jopskid on/ 26. juuli 2021 02:43
lamedikud ei sobi ka riigikogusse ja just need kari vasakulpool istujaid, eesotsas Kallega!
k
Kas tohib küsida to kuri käest?/ 26. juuli 2021 11:45
Isegi väga sobib ja on oma põhimõtetes kindel ega varja seda. Tahtsin hoopis nendest kaupluse töötajatest rääkida. No on ikka tugevad inimesed, kaks lahingut on nad võitnud juba. Nüüd selle kolmanda ajal ju hakkas mõnel hirm ja nagu süstima läks, nii kohe voodisse jäi. Ja nüüd need "kangelased" vehivad ikka tööd mitme eest. Kuidas küll sinna on juhtunud sellised tugeva tervisega inimesed?
k
kuulaKE/ 25. juuli 2021 21:14
https://vikerraadio.err.ee/808300/ohtujutt-joehobu-kes-kartis-sustimist
s
Si vis pacem“: presidendivalimised kui kehv hookus-pookus/ 25. juuli 2021 21:06
https://www.youtube.com/watch?v=zz0bJ4VFqAA
n
nii lihtne ju/ 25. juuli 2021 20:59
loomulikult ei pea EI PEA käima kinos kontserdil koolis j n e vaba valik süstid tagavad osavõtu AGA POLE JU SUNDUST kui töö nõuab susti mine teisele tööle
p
Piirangute mõte ?/ 25. juuli 2021 21:40
Viirust kannavad kõik edasi,nii vaktsineeritud,kui vaktsineerimata. Kui olen allergik ja põdenud hemorraagilist vaskuliiti,siis kannan nakatumisohtlikes kohtades maski, kuid diskrimineerimine piirangute seadmisega on minu ahistamine,kui teised "pudrusaapad" veavad viirust laiali.
k
Kaari/ 26. juuli 2021 00:03
Olen täiesti nõus,et kui kuslil ei käi,oled ainult oma urus,kellegagi läbi ei käi,siis ole omaette vaktsiinivastane.Aga kui sa töötad kohas,kus puutud teiste inimestega kokku,siis on vastutustundetu oma vaktsiinivastast jura ajada.
k
26. juuli 2021 11:55
Kus see vaba valik siin on? Ei usu, et minister Ott läks nüüd ise kuhugi Raekoja platsile ja hakkas ruuporist teatama, et tema pole vaktsineeritud. Küll leidus selle teatamiseks jälle häid "sõbrakesi", kes hoolitsesid, et teised ikka ka kõik teaksid. See ju jälle suur uudis, mida saab nüüd kedrata hea mitu aega ja viia juhtida mõni muu asi jälle kuhugi kõrvale, mida oleks pidanud hoopis rahvale pasundama.
n
Nemo/ 25. juuli 2021 20:53
Valitsus otsustas neljapäeval vähendada osalejate piirarvu nende üritustel, kus vaktsiinipassi või negatiivset koroonatesti külastajatelt ei küsita. Jaak Aab: terviseandmete väljapressimine ükskõik kellelt on lubamatu. Anneli Ott on otsustanud oma terviseandmeid avalikkusega mitte jagada. Absurdne olukord: ministri terviseandmed on salajased aga teiste omad mitte
t
tõeleid/ 25. juuli 2021 21:45
Vali keskerakond ja sa ei kahetse !
t
to Nemo/ 26. juuli 2021 12:02
Ei ole tarvis jälle süüdistada ja keerutama hakata. Sina lao oma terviseandmed ja terve elulugu siin kirja, kui soovi on.
a
25. juuli 2021 20:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mis/ 25. juuli 2021 20:52
kamandaja mingi Ants on? Suud pruugi söömiseks! Muidu tehakse nii katki, et ükski arst enam kinni ei õmble! Kuskil tõestati, et vaktsiin tekitab autismi.
j
jöller/ 25. juuli 2021 20:53
Miks? Sest see ei ole sinu arvamus? Kindlasti teeksid midagi vägivaldseet kõigiga, kellel natuke teine arvamus.
v
viisakas/ 25. juuli 2021 21:17
...aga igakuine töötasu on ju hea...pole mõtet loobuda...
k
Kes saab santi sundida....... / 25. juuli 2021 20:34
Minu mõte sinu peas! 😀Täpselt õige! Pealesunnitud nõue peletab hoppis eemale!
u
Usun, et/ 25. juuli 2021 20:53
Euroopa Inimõiguste Kohus kellegi juristide abiga, selle lõpetab!
t
To usun et/ 25. juuli 2021 21:54
Appi naiivne saab olla. Kui sa sinna mingi vaktsineerimisvastase jutuga lähed, pannakse sind ennast kinni kui eriti ohtlik element

o
Ohjah/ 25. juuli 2021 20:32
Ebameeldiv on valitsuselt sellust juttu kuulda.
h
https://www.facebook.com/pg/EiUsaldaKajaKallast/posts// 25. juuli 2021 20:30
https://www.facebook.com/pg/EiUsaldaKajaKallast/posts/
m
mida spämmid/ 25. juuli 2021 20:34
iga päev, tulemusi pole?
v
vaktsineeritutele/ 25. juuli 2021 20:23
katsuge veel aasta või kaks vastu pidada, kust ma uued kliendid saan
i
25. juuli 2021 20:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kes teab vastust?/ 26. juuli 2021 12:14
Vanasti näidati teatrietendusi telerist küll. Nüüd võiks ju ka nii olla ja ongi "kodukontor" käima lükatud . Aga kuidas toidukauplused selle kodukontoriga hakkama peaks saama, kas selle peale suured saksad on ka mõtelnud? Kas iga müüja tellib kaubad endale koju ja siis hakkab kusagilt viiendalt korruselt akna kaudu müüma? Või saab kuidagi kodust arvuti kaudu saata? Tundub küll, et need, kes puutuvad rahvaga kõige vähem kokku, on kodus ja need, kes kohe ninapidi rahvaga koos, need peavad ikka tööpostil olema?
ü
ütlen ausalt/ 25. juuli 2021 20:11
eelmine, laia rahulolu ja ohjeldamatu naeratusega, pilt oli hulga etem.
r
25. juuli 2021 20:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Pia oma oravapsased löuad kinni/ 25. juuli 2021 20:33
kas on arusaadav☝☝☝
k
25. juuli 2021 20:34
s
sina pole-le/ 25. juuli 2021 20:37
minister pidi tähendama rahva teenrit, järelikult rahval on õigus öelda ka, mida teener peab tegema.
t
To sina s..../ 25. juuli 2021 21:56
Sina samuti mitte. A no räusake aga. Kui ikka mitte kuhugi minna ei saa ja kodus tööd teha ei saa, lähete kõik kõrvad ludus süsti saama.
e
Edu siis kodus istumises/ 25. juuli 2021 21:58
t
to sina s.... pole tema kamandaja/ 25. juuli 2021 22:11
ja sina võid loomulikult kamandada, kes võib rääkida, kes mitte? Sa osta endale ka oma elu
r
Rumal jutt sel tädil/ 25. juuli 2021 23:16
On ikka lamemaalased, küll ikka pauguvad. Mitu talve k koolis käinud olete? Minge parem kaalujälgijatesse ja kooli. Ning hakake normaalseteks, lõpetage asotsiaalne käitumine ja paelusside kogunemised!
r
rahva tahe on ülim/ 25. juuli 2021 20:11
Kuidas olla tugipost, aga mitte häbipost ning samal ajal siis poliitik- mitme otsaga
r
Reisija/ 25. juuli 2021 20:08
Isegi konduktoritel, bussijuhtidel, trammijuhtidel, trollijuhtidel, rongijuhtidel, autojuhtidel ja teistel juhtidel on Eestis koroonaviiruse vastane vaktsineerimine vabatahtlik. Ärge homme enam ühistranspordiga sõitke.
j
Junnõi naturalist/ 25. juuli 2021 20:18
Hakkame jalgratastega lendama.

i
igale oma lähenemine seaduse alusel/ 25. juuli 2021 20:00
riik ei tohi oma rahvast haigeks teha läbi vastasseisude
n
no/ 25. juuli 2021 19:59
hakkaks lõviks kitse nahas?
i
ikka/ 25. juuli 2021 21:56
v
Võib oletada,/ 25. juuli 2021 19:48
et lihtsalt on argpüks, kes kardab süsti :).
l
Lumpy / 25. juuli 2021 20:12
Kui sul mùrki sisse pritsitakse, jààb see elu lòpuni. Argusega pole midagi tegsmist.
p
Põhjus/ 25. juuli 2021 20:41
Mitte EI KARDA, vaid inimesel on OMAD PÕHJUSED MITTE VAKTSINEERIDA!!!!!!!
r
R/ 25. juuli 2021 22:15
Õnneks terviseameti külmikud töötavad suurepäraselt ja ohtu riknenud vaktsiini saada ei ole.
t
26. juuli 2021 02:49
tädi valmistub valimisteks ja püüab hääli, lamemaalastelt
t
to Võib oletada/ 26. juuli 2021 12:24
Sina kartmatu, mine võta kõigi nende torked vastu, kes veel ei ole süstida saanud. Siis on 100% täielikult tehtud. ja kõik rahul. Enam ei ole siis tarvis kellelgi siin kedagi süüdistada.
w
www/ 25. juuli 2021 19:44
Väga möistlik jutt. See, kuidas inimesi praegu sunnitakse ja hirmutatakse ületab juba ammu taluvuse piiri - ja kui kohutavalt tigedaks on aetud eesti inimesed on lihtsalt kurb
s
siis pole/ 25. juuli 2021 20:07
vaja kiruda et riik kiivas, vaikselt nokkida nina ja vait olla
o
Olge terved./ 25. juuli 2021 19:42
Ma ei ole vaktsiinivastane ega ka ei poolda seda. See tähendab seda, et jälgin veel seda ajupesu mis on inimestele tehtud. Tean ise päris mitut noort inimest, kelle tervis on peale seda inimkatset kehvaks läinud. Neil on nüüd pidev jõuetus ja väsimus. Peale selle, mitte ühtegi vaktsiini ei ole nii kiirelt valmis tehtud, kui see koroona oma. Ise deson käsi edasi ja käin maskiga poes. Siin nagunii juba oli kuskil uudis, et isegi vaktsineeritud kaevurid vist olid? Jäid uuesti koroonasse, mingi uus tüvi. Aga see uudis kadus lehest suht kiirelt.
m
Mul jälle vastupidi, / 25. juuli 2021 19:46
tean tuttavaid ja sugulasi, isegi raske puudega või üle 80-aastaseid, kellelgi pole midagi häda, aga ma pole vaktsineeritud ja samuti jõuetus ning väsimus juba hommikul, pean enne puhkama, kui midagi tegema hakkan. Seega ...
1
19:46!/ 25. juuli 2021 20:21
Ise ka jagad? Raske puudega, ja pole midagi viga! Tõsiselt, kas jagad, mida välja patrad?
o
Olgu terved.-le/ 25. juuli 2021 20:33
Ajupesu? Pesta saab aju, mis pesta laseb. Minule pole mingit ajupesi tehtud, sest jagan tööt tõuu, mid on vaktsineerimine läbi aegade tähendanud. Räägid kõrvaltoimetest pärast vaktsiinisüsti. Aga kas tead mõnda tuttavat, kes on läbi põdenud, ei tunne ka veel poole aqasta pärast maitset, ühel noorel töökaaslasel on tugev jääv kopsukahjustus. Minu läjisugulased-tuttavad omn vaktsineeritud ja sellepärast söandame augusti algul maal kokku tulla.
t
to 19.46-le/ 25. juuli 2021 20:40
kui mõistust napib ja aru ei saanud, et praegu käib jutt vaktsineerimise tagajärgedest, siis ta sai juba kevadel 2 AZ vaktsiini ja mingeid negatiivseid tagajärgi sellest pole.
t
to Olge terved/ 25. juuli 2021 22:15
ja mina tean jälle päris mitut noort inimest, kes koroona põdemise tagajärjel on siiani oma tervisega tõsiselt hädas, pidev jõuetus, väsimus maitse ja lõhnataju kadunud
s
see soovitus Lollidekoolile vastuseks siin/ 26. juuli 2021 12:34
Ma juba mitmest kommentaarist loen, et üks kommenteerija vaevleb siin ülekaalulisusega. Soovitaksin siis minna välja trenni tegema ja vähem ehk maiustada. Õigem aga oleks hakata kaalujälgijaks, siis kaob see teiste inimeste mõnitamise tahe ka ära, sest ei ole enam niipalju seda vaba aega.
o
Oswald/ 25. juuli 2021 19:39
Mida rohkem ja kiiremini inimesi vaktsineeritakse seda parem. Cov-idio-od-id ei peaks siin sõna võtma.
k
kellele parem on?/ 25. juuli 2021 20:21
Nendele, kes ei istu ainult kodus ja siis ei pandaks jälle riigi elu seisma, kui kõik oleks vaktsineeritud.
j
Jüri/ 25. juuli 2021 22:08
Kõik on subjektiivne. Minu meelest on vaktsineerijad Cov-idio-od-id. :D
m
minister ja poliitik ei kujuta rahvale ohtu, aga oma tegudega küll/ 25. juuli 2021 19:32
Vastavalt riskide hinnangule ja ei tohi olla ohuks teise inimese tervisele.
a
25. juuli 2021 19:41
Aga enda tervisega võib riskida? Võibolla inimesel mingi selline haigus, millega ei võigi seda süsti saada, mis sellest, et minister.
o
oht on mõlema poolne pihta saada/ 25. juuli 2021 19:58
ministril on alati vabadus teha otsuseid enda ja teiste tervisest lähtuvalt
n
nõus/ 25. juuli 2021 19:58
vastavalt rahvatervise seaduse paragrahvile 5 punktile 2
n
Naljatilk/ 25. juuli 2021 20:44
Kelle tervisele? Mis selle inimese nimi on?
n
naine1/ 25. juuli 2021 21:38
Kas Kaja Kallas on vaktsineeritud????
j
25. juuli 2021 19:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
tsau/ 25. juuli 2021 20:09
aga millest sa seda järeldad, et on eriline mõttehiid ?
l
Lumpy / 25. juuli 2021 20:13
Jumale òige. Kahe jalaga Maa peal.
m
mikk/ 25. juuli 2021 20:16
aga millest sa seda järeldad, et on eriline mõttehiid ? - räägib köige arukamatjuttu.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee