laeva kaptenisillale körvalistel isikutel,kes ei tegele otseslt laevajuhtimise vöi ohutuse tagamisega on keelatud seal viibida ,kuna segavad teiste tööd! mida se kaljulaid sealt otsis! tema saab ise ka oma lossis tööd teha ilma ,et kes tahes sisse ryndaks.
Kohalik asehaldur trügis kaptenisillale ja proovis lihtlabaselt laevaroolis oma kätt! Läks, nagu minema pidi - laev ja kai rikutud! Huvitav, kas nüüd maksab asehaldur ise laeva/kai paranduskulu või teeb seda asehalduri kantselei!? Või lükatakse süü ja kulu laevaettevõtte kaela???
Abikaasal oli juubel ning PRESIDENDIPROUA läks vähe paljuke kelmikaks, mis püüdis kapteni pilgu ning tulemus oligi käes.... Polnud vist ametikohustustega seotud reis isegi, miks peaks TS LAEVAD kahju hüvitama...Aru ma ei saa....
Sel korral sai karma väga ruttu kätte- kes käskis esimesena praamile trügida, et esimesena maha saada. Poleks ette trüginud ja oma staatust rõhutanud, oleks auto korras. Normaalsete inimeste autod jäid kõik terveks
huvitav, kas praamil/laevafirmal on ka mingi kindlustusleping? kui jah, siis miks on nad kohe rõõmuga valmis kahjud hüvitama? mina pöörduksin nende asemel kindlustusfirma poole ja paluksin neil tekkinud/tekitatud kahju hüvitada.
Ju siis laevafirma tunnistab oma syyd,et auto viga sai......jargmine kord ikka kapten ei anna viimasel momendil laeva juhtimise yle vanemtyyrimehele....
Mina olek kuulnud, et praami ei juhtinud mitte vanemtüürimees, vaid lihtsalt mingi vanem mees. Seda, kas tegemist oli Maksimovskiga ei julge kinnitada, kuigi Virtsu poe taga nii räägiti.
KOMMENTAARID (34)