Õhtulehe raadio

„BÖRSISUPP“ | Tallinna Ülikooli reklaamiõppejõud: ei pea tingimata olema veidrik, tähtis on avatus 

Oliver Lomp, 22. juuli 2021 20:35

Sven Luka

Foto: TBWA Imagine

Tänases Õhtulehe majandus-podcast'is „Börsisupp“ oli külas Tallinna Ülikooli reklaami- ja suhtekorralduse eriala loovuse õppejõud Sven Luka.

Luka kirjeldas lahti sobiva turundustudengi profiili ning selgitas kuulajale loovusõppes toimuvaid protsesse. Reklaami õppima tulles ei pea ilmtingimata olema suur kunstnik, kõige olulisem on avatud meel.

Igapäevaselt reklaamiagentuuri Imagine (loov)juhtiv Luka rääkis ka köögipoolel toimuvast. Oma pea 15aastase kogemuse põhjal väitis ta, et valdkond on teinud arvestatava hüppe edasi ning järjest enam saadakse aru mõtestatud turundusest. Ühiselt leidsime, et mõistagi on teatud vallas ka arenguruumi.

Puudutasime ka koroonakriisi, võimalikku kolmandat lainet ning palju muidu olulisi ja põnevaid teemasid.

Saatejuht Oliver Lomp.

Samal teemal

08.07.2021
„BÖRSISUPP“ | Kaimar Karu: praegu pole mõistlik sukasäärde koguda, investeerige iseendasse!
01.07.2021
„BÖRSISUPP“ | Pakendidisainiagentuuri juht: õnneks tehakse järjest vähem vastuvõetamatuid või arusaamatuid tooteid
17.06.2021
„BÖRSISUPP“ | Coolbet grupi turundusjuht: kui inimene tahab panustada tuhande euro eest, aga ta sissetulek ongi tuhat eurot, siis me seda ei luba
11.06.2021
„BÖRSISUPP“ | EASi innovatsioonijuht: me ei taha anda ettevõtetele kala, me tahame anda õnge

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee