Eesti uudised

Nutikad ülekäigurajad hakkavad elusid päästma! Võimsa stardi teinud idufirma looja: „Mu parima sõbra vend hukkus liikluses. Siis mõtlesingi, et kurat, midagi tuleb ette võtta!“

Anita Algus, 22. juuli 2021 12:25

5 KOMMENTAARI

r
realist/ eile 08:49
Laehendus toimib ainult siis, kui jalakäija ei jookse ootamatult ülekäigurajale. Enamus õnnetusi ülekäiguradadel ongi sellest tingitud. Ei vaadata ei paremale aga vasakule, vaid asutakse kohe teed ületama.
u
Urmas/ 22. juuli 2021 18:53
"Bercman on liiklusmärgi omahinna saanud võrreldes esimese prototüübiga neli-viis korda odavamaks." Kus kohast on pärit esimese prototööbi hinnakalkulatsioon? Kodugaraažis tehtud põlve otsas tehtud töötundide arvestuse järgi? Tänapäeval, kus hiinlased konkureerivad omavahel, et kes saab innovatiivse asja tootmise endale ja ei suudetud kolm aastat tagasi leida piisavalt soodsa hinnaklassiga selle lahenduse tootjat? Kas esialgu mindi "kalastama", et ehk mõni ullike hakkab konksu otsa?
t
tulevik on nutikate lahenduste päralt/ 22. juuli 2021 16:45
aga ainult seni, kuni vool ära läheb. Siis on jälle kõvad mehed need, kes peedist pesumasina oskavad teha.
v
22. juuli 2021 14:16
Võiks panna ületuskoha märgid loogilisse seosesse foridega. Lisklusseadus:liiklusmärk on ülim foorist. Kui foor on koos märgiga "ülekäigukoht", siis roheline FOOR autole tähendab, teed tuleb anda ootavale jalakäiale, KUID MITTE TÕUKSI või RATTAGA sõitjale. https://www.riigiteataja.ee/akt/117032011021 §2 lõik 100: "Ülekäigurada on reguleeritav" - kuidas seda peaks autojuht teadma? On reguleritava ristmiku märk:137 Foor. (https://www.ramudden.ee/globalassets/commerceassetroot/ee-920208_img1.png) , kuid ristudes märgisatud "zebraga" foori juures - kas jalakäile on ka "foor"? kuida seda teada?
j
Jalgsi liikleja enamasti/ 22. juuli 2021 13:09
Väga vinge idee. Ootan kui kogu Eesti on sellise ülekäigu raja süsteemiga ära kaetud. Noo bussipeatused ka vinge idee.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee