Eesti uudised

Avaldus algselt 16.10, täiendatud Jüri Ratase kommentaariga kell 19.50

Mailis Reps lahkub Keskerakonna riigikogu fraktsiooni esimehe ning partei aseesimehe kohalt. Ratas: ta peab tegema kõik selleks, et ennast selles kaasuses kaitsta

Keit Paju, toimetas Hindrek Pärg, 20. juuli 2021 19:53

308 KOMMENTAARI

a
Anna/ 22. juuli 2021 19:24
Kui kohus seda asja triibuliseks ei otsusta siis kesikute Rreiting langeb edasi. Stabiilselt.
o
oli juba kuulda/ 22. juuli 2021 20:25
et kesikud lähevad laiali enne pankroti välja kuulutamist
k
kaasuses ka/ 22. juuli 2021 10:53
Kaitsta tuleb ainult enese eest
m
Madis/ 22. juuli 2021 07:35
Pealkirjast saan aru, et Ratas´e sõnul on vaja teha kõik: must tuleb valgeks rääkida
k
kas triibuline või must või valge/ 22. juuli 2021 10:54
No nii kõlab, aga kohus otsustab
s
22. juuli 2021 05:54
Savisaare koolkond teostab võimu, niiöelda arendab riiki.
o
on liinid/ 22. juuli 2021 10:55
Kas on siis teisiti olnud üldse.
s
see ratas / 21. juuli 2021 23:16
paistab olevat VÄGA piinlik moment seal toompeal. Ise sõidab, sööb ja joob ülemäära minu (maksumaksja)raha eest ja nüüd utsitab repsi õigustama minu raha eest pralle pidamist? Selle nimi oli veel mõned aastad tagasi TÄIELIK HÄBITUNDE PUUDUMINE.
a
A.K/ 21. juuli 2021 22:15
Vanglas saab ka tasuta elada nagu riigikogus-
a
A.K/ 21. juuli 2021 22:05
VANGLA on koht kes riigi tagant VARASTAB.
s
22. juuli 2021 01:24
See oli Nõuka ajal nii,nüüd suured varkad kõik sõidavad tõllas ja elavad töölisklassi turjal uhket elu .see on jukapitalism ja euroväärtus ja demokraatia,mida võõrvõimu käsilased siia tõid.

m
muide/ 21. juuli 2021 21:30
Väga kahtlane on ka Ratase käitumine Kuigi tuleb tunnistada, et isegi minul on olnud sellest pikka aega raske aru saada. Jajah, selline laadna jutuga rahvamees, aga... Kui põhjalikult järele mõelda, siis on selle imago taga äärmiselt küüniline, valelik ja pahatahtlik tegelane. On ju olnud just Ratas see, kes pikka aega kõiki neid valetamisi ja varastamisi oma ümmarguse jutuga kinni on mätsinud.
k
Koolitus kuidas elada 45 aastat sentigi kulutamata/ 21. juuli 2021 21:12
Kaasuse all pidas Ratas silmas võimalust karistamatult varastada ja korruptisooniga tegeleda ning kui seda üritatakse takistada, siis tuleb ennast ilmtingimata kaitsta, et endine olukord taastuks. K r t, saab joogid autosse või ei saa!
m
21. juuli 2021 20:26
mida kuradi sitaratas TA VARASTAS MAKSJA RAHA mida kaitsta ??? go f... yout self !!!
i
Indrek/ 21. juuli 2021 20:27
Parandus : tahtsin öelda , et maksumaksja raha
r
raske mõista/ 21. juuli 2021 19:53
"... ta peab tegema kõik selleks, et ennast selles kaasuses kaitsta"? Kelle või mille eest peab Reps ennast kaitsma, kas rahva eest?
i
Indrek/ 21. juuli 2021 21:19
VARASTAGE EESTIT KÕIK ON LUBATUD !!!
j
juku/ 21. juuli 2021 19:21
aga mitusada tuhat paneb president rahva raha ,,,,magama,,neil vastuvöttudel ?????
t
22. juuli 2021 01:26
Too pani laevaga saaremaal lõbusõitu tehes vastu mätast ja keegi ei vastuta .
m
McDonald / 21. juuli 2021 19:04
Ratas ytles,et Reps "...peab tegema kõik,et ennast selles kaasuses kaitsta." Mina arvan, et Repsil pole end kuidagi võimalik kaitsta sest tõendid on olemas. Parem tehku puhtsydamlik ja palugu kergemat karistust.
k
Karistus karistuseks / 22. juuli 2021 00:25
Aga kas varastatu lähebki kuludesse? Loogiline oleks tagasi nõuda iga sent mis hariduselt pihta on pandud
k
Käo Jüri/ 21. juuli 2021 18:25
Jüri mida tähendab kaitsta?? Repsi ei süüdistata metsavarguse või Kennedy atendaadis.... peab saabuma õigusselgus, kas toimus maksumaksja kulul prassimine. Millisest kaitsest sa räägid, õigusselgusest peab rääkima. Jüri hakkab talle omaselt käojaani ajama.
m
maali/ 21. juuli 2021 17:57
Karilaid presidendiks, päike läks nii ruttu looja

j
juga/ 21. juuli 2021 17:53
Selline tädi peaks igaveseks poliitikast lahkuma. Kui ise ei lähe, arvaks iga normaalne erakond sellise oma liikmeskonnast välja. Ei ole küll uurinud, kas Ref. ikka Galojani viskas välja? Repsil neid varalisi "eksimusi" ikka juba liiga palju kogunenud. Ja palju veel neid on, mis teadmata jäävad?
k
kõik ju jätkub/ 21. juuli 2021 17:39
Kas midagi on juhtunud erakorralist vanas sisse tallatud rajal.
h
hea kuulda/ 21. juuli 2021 16:09
et on alanud Keskerakonna populaarsuse kiire tõus. Ah, et millega seda seletada. Seletada saab seda sellega, et Karilaid andis teada, et võtab keskerakonna ministrid oma tugevasse haardesse. Sellest haardest aga on erakonna ministritel raske välja vingerdada. Nii on ka nüüd võimalus valida julge südamega keskerakonda, sest see erakond ei reeda rahva ootusi.
m
Mc/ 21. juuli 2021 17:14
e
ei reeda lootusi, milles/ 21. juuli 2021 17:37
m
mida mida/ 21. juuli 2021 19:00
juba reetis ja reedab jälle, kui vaja . Kõik üks korruptantide punt ja sooneutraalne sekt.
k
Karilaiul / 21. juuli 2021 21:48
Võib isegi õigus olla. Ekre toetus oli ka 10%, kui ta oma saamatute ministritega valitsuses oli. Nüüd vastutama ei pea ja saavad oma valijate rõõmuks kõiki sõimata ja solvata.
n
Nohh/ 21. juuli 2021 15:55
Noh kui natuke kaugemalt vaadata, siis on tegemist pisisuliga või ka kleptomaaniga, kes kollektsioneerib kohvimasinaid. Õigete varaste tasemeni nagu siimotškin ja roosamannad on tal veel pikk tee minna. Kui proffessionaalsete varaste ideoloogiat silmas pidada, siis see ütleb, et kui varastad, siis varasta hästi palju rohkem, et jõuad kohtunikud, prokurörid, advokaadid üle kullata ja sulle endale jääb veel suurem alles. Ütleb ju vanasõnagi, et suured vargad tõllas, väiksed võllas.......või magas eksharidusminister koolipingis, kui vanasõnadepõhist tarkuseteri koolis õpetati???
p
puhkaja/ 21. juuli 2021 15:36
Midagi head ka vahepeal juhtunud.
i
ikka/ 21. juuli 2021 18:57
Siin käis hiljuti üks noorsand laias ilmas ja kinkis seal esimesele v teisele vastutulijale kolm milli, sest teda tabas ilmutus, kuidas too vastutulija hakkab riigile va pappi sisse tooma. Palju kolme milli eest saab kohvimassinaid v lõunaid välja käristada, saab igaüks ise arvestada
k
kas/ 21. juuli 2021 15:06
Riigikogu onsulide ja muidu lullilööjate varjupaik või peaks tal olema muud ülesanded?
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 17:19
Mdg peax ja on tal muud ylesanded ja funktsioonid aga liikmete seas on karistamatusetunne nii kindel,et... Rahvas! ÄRGE VALIGE NEID ERAKONDI JA KANDIDAATE, KES ON SULITEMPUDEGA TUNTUX SAANUD!!! Lihtne abinõu,kas pole?
s
Sõin ja jõin seal minagi.../ 21. juuli 2021 14:55
Riigikogust ei saa teda välja visata, sest mingi sissetuleku peab vargabande oma pikaaegsele jõugu liikmele kindlustama. Pealegi olid kõik nad seal laua taga ja maitsesid head ja paremat...
m
mõtlik/ 21. juuli 2021 15:16
fakt : "sõin ja jõin seal minagi..." sobib ideaalselt keskerakonna lihtliikme kohta.

k
Kaitsta?!/ 21. juuli 2021 14:19
Kuidas lihtsal labaselt ja julmalt varastas, omastas riigi vara, vangi!
l
lihtsalt huvi pärast/ 21. juuli 2021 15:13
millist kohut te esindate? Kaelakohut, esimest astet, Riigikohut, omakohut, veel kedagi?
r
Ratase jutt: Reps peaks ennast kaitsma tekitab õõva/ 21. juuli 2021 17:30
võiks ka nii tõlgendada et paremini õppima sullerdama - see on ju keskerakonna moto. Naiivsed, kes valiksid neid, kuid loota ju võivad - tulevasi õpipoisse vaja hakata välja koolitama!
a
Anna/ 21. juuli 2021 13:42
Kas kaitse on ikka organiseeritud "riigikogulasele" väärikalt. Selle peale ta ju ometi ei tule et peaks enese eest hoolitsema ISE.
q
Qaz/ 21. juuli 2021 12:15
b
Borducshhin/ 21. juuli 2021 12:48
k
Kas on ikka õige, / 21. juuli 2021 12:15
et selline inimene saab riigikogus töötada ja head palka nautida?
a
21. juuli 2021 12:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
SwSb/ 21. juuli 2021 12:17
Milleks pöörata nii palju tähelepanu mingile morsipeole, kui samal ajal liigub riigist jätkuvalt Skandinaavia poole tuhat Euri minutis!
u
Uskuge,/ 21. juuli 2021 11:50
Repsile ei määrata väga kõva karistust. Kui ta peaks suu paotama, lendab nii mõnigi pea! Mitte ainult kesikute hulgast. Ka oravate pattude registrist on Reps teadlik. Nii, et jälle susiseb seegi jama paraja vilinaga tühjaks. Kuidagi peab ju rahvale näitama, et näe, saime ikka ka rahvast kaitsta!
r
Rahad taga/ 21. juuli 2021 11:56
Rikaste oravate hirm paljastuste suhtes ongi paljude elimineerimiste taga. Savikas, Aasmäe, P.Helme, Reps... Eliidile kõige ohtlikum erakond on aga EKRE.
p
Putka/ 21. juuli 2021 11:40
Kas riigikogust astub ikka ka tagasi ning kas heidetakse keskerakonnast välja? Miks varas ja parasiit veel riigikogus on? Maksumaksja ei pea teda üleval pidama terve suure pesakonnaga. Palun avaldada, kes kirjutas alla prasniku arvele.
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 17:25
Erakonnast teda vaevalt välja heidetaxe. Kelmused seal ju reeglix. Ning Riigikogust heidetaxe, paremal juhul, siis välja,kui kunagi syydi mõistetaxe (tulex see aeg juba kiiresti).
H
???/ 21. juuli 2021 11:32
Huvitav, kuidas ta ennast selles kaasuses kaitsta saab? Kui on rahakotid segi ajanud, siis tuleb seda tunnistada ja kasvõi vähemalt vabandada. Aga kaitsta? Mille eest? kas peab õigustama hakkama?
e
Ei au ega häbi/ 21. juuli 2021 11:49
Ratase vastused on täis ülbust , ei mingit häbitunnet ehk, las korruptsioon erakonnas lokkab,rahvas pidagu suu!
k
kaitsta/ 21. juuli 2021 13:44
ja õigustada seda kaasust , et see mis jupiterile lubatud ei ole härjale mitte teps lubatud ! See peaks igale tavakodanikule ammust ilma selge olema.

p
Praegu/ 21. juuli 2021 11:26
paugutatakse üpris kallihinnaliste peade kohal. See tähendab võimuvõitlust. Kas keegi usub, et oravate seast ei leiaks nii suurt "kullakaevajat"? Nii, et praegu käivad lahingud isegi madalamalt kui võiks käia. Aga usume, et peagi tulistavad kesikud oravate poole. Ja see on hea, sest kui kaks suurt paugutavad, peab vägisi laaste hakkama lendama. Ootan huviga, millal nad ükskord mõlemad kukuvad.
t
21. juuli 2021 11:35
Tibusid loetakse sügisel.
õ
õieke/ 21. juuli 2021 11:43
Head vabalangemist teile kesikud ja reformikad ja pikka koomat ka.
1
11:35!/ 21. juuli 2021 11:53
Oleneb, kes loeb! Rahva arvamusest ei hooli poliitikud enam ammu. Ise loevad, ise määravad "karistused". Rahvas jääb vaid kommenaarides tibusid lugema ja ei märkagi, et järgmiste e-valimiste järel istuvad samad kalad supipoti ääres.
R
..../ 21. juuli 2021 15:45
Ratas on igatahes oma mainele karuteene teinud kaitstes seda"daami" ja tema tegemisi.
1
15:45!/ 21. juuli 2021 15:50
Saad näha! Veereb see rataski peale valimisi oma tooli peale!
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 17:27
Tulex see aeg juba kiiremini,Jumala abiga!
k
Kas, kus ja kes/ 21. juuli 2021 11:21
Tahate öelda, et see oli esimene kord??? No kuulge see mida ta tegi ei ole omane ainult talle, sellised "eksimused" on ka teistel poliitikutel aga see lihtsalt ei lähe suure kella külge.
t
Tundmatu/ 21. juuli 2021 11:20
Põsed on korralikult punnis,ju siis oli kvaliteetne sünna.Head isu
m
mulk/ 21. juuli 2021 11:09
ainuke mis ta teha saab on igaveseks kaduma poliitikast,oleks mõni EKRE ministritest nii käitunud...kus olete ETV President...auuu
l
läks Saaremaale/ 22. juuli 2021 20:33
orisaarde jälle seenile
u
UHU/ 21. juuli 2021 11:05
Ärge solvake kassapidajaid, kes oma tööd ausalt teevad, Reps hakkaks kassas ju kohe varastama.
u
urr/ 21. juuli 2021 10:55
.....kahju tuleb hüvitada, vastu võtta karistus ja taanduda täielikultRatase seisukoht ju kaudselt tolereerib tehtut;( Või on paljudel samad luukered ning seetõttu ei väljendata õiget seisukohta?!
h
Huvitav seisukoht- isalik hool! Peab ennast kaitsma, õigem oleks öelda, et tekitatud kahju tuleb hüv/ 21. juuli 2021 10:52
r
Ratas pakkus õigesti/ 21. juuli 2021 10:50
Ratas pakkus ju äsja Repsi presidendiks, kuivõrd meil on kombeks kõige lamedamad tegelased presidendiks valida, siis oli ju Ratasel õigus.

m
mõtlik/ 21. juuli 2021 10:35
seesinane kolmik mängis erakonna maha. Liikmeskonda üritatakse vaikimise ja õigustusega, et teised teevad ka maha rahustada.
k
keegi mainis/ 22. juuli 2021 20:34
raamatut kolmest põrsakesest ...
r
Repsi Fänn./ 21. juuli 2021 10:34
Reps on nii nunnu! Mina soovin teda Eesti uueks ja igaveseks Presidentinnaks. Ta nii kaunis ja tunneb Eesti elu põhalikult.
s
Sinu/ 21. juuli 2021 14:55
unenäos ta imeb vist hästi?
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 17:30
Aga silmad on tal nii soojad,soojad...🤣
r
Rev/ 21. juuli 2021 10:33
Mõni nendest erakondadest veel normaalne ka enam on? Yks varastab natukene, teine varastab veel rohkem…
k
kui ikka raha on õnne ja armastuse alus/ 21. juuli 2021 10:38
siis pole midagi teha. Rahatu inimene on tühi koht ja ei vääri isegi nomenklatuuri aevastust.
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 17:32
EKRE kohta pole veel kuulda oln'd. Jumal ikka veel pyyab olukorda tasakaalus hoida.
p
parteide struktuur oma vimkadega/ 21. juuli 2021 10:27
Meil ühiskond selline, et ei ole paremat võtta
ä
ära lora/ 21. juuli 2021 10:41
Võtta on kindlasti ka ausaid ja väärikaid inimesi, aga valimisskeem, mille nomenklatuur on seadustanud, ei anna mingit võimalust muudatusteks.
r
Reesi/ 21. juuli 2021 10:24
Kui varjub ja ei taha kommentaare avalikkusele jagada, tuleb ka avalikest ametitest lahkuda. Selline istub riigikogus ja kasseerib rahvasaadikuna töötasu. Mille eest? On alles jultumus!
õ
Õiglus/ 21. juuli 2021 10:44
See on paras palk eelmise valitsuse lõhkumise eest.Selliseid ei sallita kuskil.
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 17:37
Ning mis,kuradi,RAHVASAADIK,ta on? Kas rahvas teda sinna saatis,vargile,või? Valimistulemuste võltsimise tõttu istuvad kõik vahelejäänud pätid,kes varem olid kõrgematel kohtadel, nyyd Riigikogu lihtliikme toolil ja palgal. Viimane pole mitte väike ega keskmine. Häbematus!
k
kannike/ 21. juuli 2021 17:42
Õiglusele siis, et eelmises valitsuses olid omad tavad ning kombed lisaks.
o
Onu Heinu/ 21. juuli 2021 10:21
Varastab Reps või varastab Jüri. Kõik ainult kommentaariumis. Kui seltsimees Kiik paneb puuetega inimeste raha omadele, poistele arendamiseks omasooiharust, kiidab KAPO pealik selle vaikides heaks. Ning seltsimees(seltsinaine) Sinislau ei näe, ikkagi omad joped. Edu NKVD-le, kes on end nimetanud KAPO-ks, ning juhibki meid pimedaid. Õigele teele!!!
n
no/ 21. juuli 2021 10:13
mis poliitilise vastutuse võtmine, ka Riigikogust tuleks lahkuda.
f
Fanny/ 21. juuli 2021 10:12
Ei saa lihtsurelik korruptsiooni, varguse ja mahhinatsioonide vastu.Minu pahameel on see, et mina sealt osa ei saa võtta!!!

a
Argo/ 21. juuli 2021 10:02
No jaa proua Reps. Kahju kahju kahju. Poliitilistel mängudel on kriips peal.
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 17:39
Õnnex! Andku Jumal talle võimalikult kõrget ja valusat kukkumist.
o
Omad joped/ 21. juuli 2021 09:58
Muidugi, tema ilmsüüta lambuke, peab ennast kurja hundikarja eest kaitsma....Oleks repsil natukenegi säilinud autunnet, ta astuks ise ka Riigikogust tagasi, vähemalt niikauaks kui uurimine on lõppenud kohtuotsus laual. Aga ei, saadiku puutumatus on see viimane viigileht. Rändtsirkus. Mida aeg edasi, seda selgemaks saab ka ratase tõeline olemus.
k
Kaaren Kata/ 21. juuli 2021 12:22
to Omad joped/ täna 09:58Kõik reeturid saavad õiglase palga, kas varem või hiljem!
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 17:41
Kuldsed sõnad! Ja ma imestan, et Sulle ka miinuseid on pandud.😳 Kes,kurat,selliseid kyll pooldab,nagu need pätid ja vargad?
o
Omad joped/täna 18:13 Mis reeturitest jutt? Kas pole teemaga kursis või lihtsalt sogane veel?/ 21. juuli 2021 18:14
p
partei ei ole üks inimene, aga kellest partei koosneb/ 21. juuli 2021 09:56
igal asjal on lõpp ning algus
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 17:45
Partei suhtumine,lihtliikmete käitumisse,näitab partei mentaliteeti, yldiselt ja täpselt. Need pätid peax parteist välja heidetama. Ausa partei puhul.
m
maarika/ 21. juuli 2021 09:52
milles siin veel kaitsta on.rahva raha eest enda arve maksmine on ju vargus ja kohtust on kõik vargad vangi saadetud.palun muudke siis kohtu-ja põhiseadus ära ja vabastage kõik vangid kes istuvad varguse eest.kui ei siis karistage kõiki kodanikke võrdselt.ja arvesse võtta kas see on esimene kord või korduv...........
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 17:47
Kuldsed sõnad. Paraku on Eestistanis kõik võrdsed aga mõned on võrdsemad. 😳
h
hiiuvana/ 21. juuli 2021 09:47
Arusaamatu milles tema võimekus seisnes. Ministina tegi küll vägagi küsitavaid otsuseid. Kas võimekus on see kuidas maksumaksaja raha kulutada, või mis?
j
JULGE NAINE/ 21. juuli 2021 09:44
On aus rahva ees, sest võttis ,ilma erakonna surveta, poliitilise vastutuse.
t
to JULGE NAINE/ 21. juuli 2021 14:00
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 17:49
Kohvimasina võttis,kindlasti,ka erakonna surveta.😊 Aga milles seisneb tema "poliitilise vastutuse võtmine"?
l
lemps/ 21. juuli 2021 09:40
kas keegi tunneb kedagi kes tunneks kedagi poliitikut või riigitegelast,kes pole varastanud või valetanud.

m
Mailis, pea vastu!!! Kõik läheb mööda./ 21. juuli 2021 09:36
n
nõu täitus, aeg sai kätte/ 21. juuli 2021 09:54
Aeg lihtsalt jõudis sinna maale
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 17:51
Kindlasti lä'evad mööda/saavad läbi ka tema poliitikupäevad. Kaua selline n.ss võib kesta?
v
Võib nõustuda sellega, et Reps on kaa.../ 21. juuli 2021 09:03
...bakas, aga kust kohast siis äkki nüüd sellised tõendid välja ujusid. Varsti saab prallest juba 2 aastat
v
Vaatasin wikist igaks juhuks/ 21. juuli 2021 09:06
13. jaanuaril saab Reps juba 47.
s
Siseopositsioon maksab eelmise valitsuse lõhkumise eest kätte. / 21. juuli 2021 09:21
Ä
./ 21. juuli 2021 09:42
Ärge nüüd rääkige, et see on uuriva ajakirjanduse tubli töö tulemus - dokumentidest teatas Õhtulehele arvatavasti "allikas". Maakeeli keegi pani enne valimisi"kitse", aga Reps on tembutanud juba aastaid ja aastaid
v
v/ 21. juuli 2021 09:02
Reps poliitikast minema ja muud ei midagi.Ei ole tal teeneid erakonna eest mingit.Võrreldes Savisaarega kellel olid erakonna loomine jne.Kas seda,et Reps oli Savisaare maha kangutajatest koos Jüri ja Simsoniga.Kõik need poliitikast minema.Paistab,et õpetatakse uusi vargaid ja sulisid välja ja kas see on teene erakonnale.Paistab sedasi küll.Varsti valimised eks näeme.Kas tõesti ei saa riiki juhtida ausalt.Mis mulje inimstele jäetakse.Kui kasvõi väike ettevõtja kasutab oma firma autot erasõitudeks siis maksuamet kohe seljas.Aga Repsi tegudega mida on mitmeid ja ei midagi.
m
maamiis/ 21. juuli 2021 08:49
Jätke Reps rahule kasvatage ka üksinda lapsi ja veel palju, ajakirjandus on oma kulli kirjadega hulluks läinud ju pole siis midagi mõistlikku enam leida. Ajakirjandus seebiks!
a
Ajakirjandus seebiks/ 21. juuli 2021 09:16
sellega olen nõus,sest nad ei ole objektiivsed.Aga Repsi osas ei saa kohe kuidagi nõustuda.Miks siis ei ole kõigil paljulapselistel võimalust riigi(ehk siis maksumaksja) raha peal elada? Ja see pralle nüüd küll laste heaks ei olnud korraldatud.
a
arvan, et/ 21. juuli 2021 09:24
see "maamiis" on provokaator, kes viskab meelega hagu tulle. Paljud Eesti naised kasvatavad lapsi üksi -- omal valikul või saatuse tõttu (näit lesk). Kui paljud neist riiki varastavad? Paealegi ei usu, et rikas eksabikaasa eksprouat rahaliselt ei toeta. Ikkagi advokaat. ja kui ei toeta ja reps peab toime tulema lastetoetuse ja toimetulekutoetusega nagu teised, siis paras talle, saab omal nahal tunda, kui väiksed need on.
j
jepp/ 21. juuli 2021 09:43
tahaks näha paberit, et Reps selle asja nii korraldas. Pigem mingi parteifunktsionäär korraldas ja Reps pandi nüüd tanki
2
2 eri asja/ 21. juuli 2021 10:27
Kas sa ei oska vahet teha , mis on laste kasvatamine ja ametivõimuga seoses riigi raha kuritarvitamine?! Laste kasvatamine EI PUUTU ABSO'LUUTSELT AMETIVÕIMUGA SEOSES RIIGI RAHA KURITARVITAMISSE EHK SIIS TEISISÕNU VARGUSESSE!!!!!!! NEED 2 TÄIESTI ERINEVAT ASJAOLU! MINISTER EI TOHI MINGILGI MOEL KASUTADA RIIGI RAHA OMA ERALÕBUKS!!!!!!!!! OMA ISIKLIKUD KULUD TULEKS IKKA OMA ISIKLIKUST TASKUST MAKSTA, MITTE MINISTEERIUMI RAHAST!!! !!!KUI sa õigustad REPSI TEGUVIISI, siis peaks ehk sinu kulutusi ka keegi kontrollima hakkama!!!!!!
k
@2 eri asja/ 21. juuli 2021 10:41
kuue lapse kasvatamine hõlmab ema kogu tähelepanu, niiet kui parteifunktsionäär pakub "piiri peal" lahendusi, siis ma pakun, et kõik üle riigi asutuste ja ettevõete "tasuta" jõulupidudel jm pidudel osalejad võtaks ka rõõmuga vastu. Vaevalt nüüd funktsionäär pakkus, et kuule, varastame nüüd peo jaoks riigi raha
p
parteiajalugu/ 21. juuli 2021 08:24
k
kas see/ 21. juuli 2021 08:23
on nüüd keskerakonna hoiak....Reps peab tegema kõik selleks,et ennast kaitsta....see peaks olema ju Repsi enda mure
r
Refi agent/ 21. juuli 2021 08:22
RE kättemaks Rõivase valitsuse kukutamise eest!
k
keskide siseopositsioon koos halli kardinaliga/ 21. juuli 2021 09:40
lõhub praegust koalitsiooni sellise innukuse ja jõuga nagu poleks Keskerakonnal enam mingit tulevikku. Eks ta õige ole, kui õnnestub ekrevalitsus raastada ja too tassib riigi puutiunmaffia mõjusfääri, siis seal pole tõesti parteidel enam mingit tähtsust ega rolli
a
Ahistamine/ 21. juuli 2021 10:35
Rõivas polnud ka päris süütu lambuke, ei saa päris igat asja ka selle taha ajada. Rõivase hukutas pigem see skandaal kellegi ahistamisest, mitte otseselt kukutamise võtted. Vaga vesi, sügav põhi! Miks muidu herr Rõivas näost nii ära oli ja Luisa ka, kui mees poleks vahele jäänud võõra naise ahistamisega?! See oli otsene märk patustamisest!

s
Seaduslik Varas/ 21. juuli 2021 08:18
Parteist välja visata ei saa, sest kes siis noortele kesikutele varastamist õpetab!?
r
Ronja/ 21. juuli 2021 08:10
Armas aeg, milline vargapesa on meie valitsus ! Kas on olemas mingi eri seadus,mis keelab valitsusest vargaid vangi panna ?
a
arvaja/ 21. juuli 2021 21:43
Imestusega loen kui palju ausaid inimesi meil siin sõna võtavad.Tundub,et ainult riigikogus ja parteides ainult vargad nende ausate inimeste arvates.Miks keegi teist ei kandideeri riigikokku,või kardate,et teie luukered ka kapist välja tulevad.
n
Nimetagem asju ikka oma õigete nimedega - kaasus?!?!See on vargus!!!!!!/ 21. juuli 2021 08:03
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 17:58
Sõna "kaasus" tähendab kuriteoepisoodi, kohtuasja...
K
😆/ 21. juuli 2021 08:00
Krimikeskerakond kuulub likvideerimisele!
j
jätke mailis rahule/ 21. juuli 2021 07:58
Maanutagem ennekõike seda, et Mailis Reps on ju praeguse võimukoalitsiooni ema. Kui Mailis Reps ei oleks peale ministriametist lahtisaamist eelmist koalitsiooni lõhkuma hakanud, poleks meil täna valitsust, mis tõeliselt hoolib rahvast ja rahva muredest.
m
21. juuli 2021 08:10
Mäletame küll kuidas Mailis irvitas ja säras õnnest selle valitsuse moodustamisel, Kajal polnud muud, kui seisa kõrval ja nooguta.
j
ja isa siis on/ 21. juuli 2021 08:22
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 18:00
KUIDAS ta neist siis hoolib,palun alandlikult täpsustust?
m
Mai/ 21. juuli 2021 07:54
Mailis Reps - poliitikast ära ja Maximasse kassasse istuma.
a
Ants/ 21. juuli 2021 08:42
Kas siis Maxima kassast tohib varastada? Vargus on vargus- toimugu see siis ministritoolil või poe kassas istudes.
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 18:03
Kaua ta seal ei istux. Esitex ei tohi ka Maxima kassas kindlasti varastada ja teisex - kassakabiin on nii väike,et Reps,oma täisnuumatud ahtriga,ei mahu sinna äragi. 🙄
k
kodanik/ 21. juuli 2021 07:35
Reps oleks pidanud enne prallet mõtlema oma lastele,need kannatavad kõige enam.Kui ei ole raha ,siis ära pidutse,pealegi 45 ei ole mingi sünnipäev,mida peab pralletama.See,et Ratas on lubanud kõik sellel toimuda,on jube.Keegi pidi haridusministeeriumist kituma ja õieti tegi.Mina pean pensionist maksma makse,et võimulolev erakond saab pidutseda.Ei vali ühtegi erakonda.Ekre on samuti NULL.
v
vanake/ 21. juuli 2021 08:00
Kuidas karastub teras? Ikka läbi raskuste.
k
Kaaren Kata/ 21. juuli 2021 12:41
to kodanik / täna 07:35 Kui Sina ei vali kedagi, siis valitakse Sinu EEST!!
m
Malle M/ 21. juuli 2021 07:33
Ah nii kasutatakse maksumaksja raha ja õpetajatele palga maksmiseks raha ei OLE?Keskerakond ,kas teil häbi ei ole rahvale silma vaadata ,veel õigustate sellist tegu!
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 18:08
Mix Sa,lihtsameelne,arvad,et neil häbi on?😳 Ega seda põhjuseta "Keskkriminaalerakonnax" nimetata. Pole neil häbi ega au. Kui olex, käituxid nad ju teisiti.

a
Anna/ 21. juuli 2021 07:30
Huvitav mainekujundus tänastel reformil ja kesikutel? Riigikogus puudub igasugune suunamudimine. Mida suurem varas seda kõrgemale tõstab nina? Lõpuks hakkab vihmavesi sisse sadama.
j
ja sellised vargad...../ 21. juuli 2021 07:25
.....on meie riigi eesotsas....pole ime, et me ikka 5 viimase seas.
j
Jaana T/ 21. juuli 2021 07:24
Partei peaks oma kauaaegset liiget igati toetama uurimise ajal, nt tasuma advokaadi kulud jne. Võiks ka korjanduse teha Mailise ja tema vaeste laste toetuseks.
m
Mida? / 21. juuli 2021 10:39
Päriselt ka mõtled nii või oli see iroonia!?
k
kusagil kostab laulukest/ 21. juuli 2021 07:12
.. ja sul on suurem kui mul ning mul on suurem kui sul.
m
Mina ootan huviga/ 21. juuli 2021 06:47
kohalikke valimisi ja ka Riigikogu valimisi. Kuigi olen olnud valijates tihti pettunud, tärkab uuesti ärevus, ehk seekord on rahval pikem kui haugi mälu. Et seekord oskavad valimas käia valimisjaoskondades? Sest peaks ju meenuma kesikute (ka teiste) vargused. Oravate käsumeetodid, rahval vahet tegemisel, rahva raha eriti suures ulatuses raiskamises. Ja lõpuks. Ehk paraneb ka ÕL-i suhtumine rahvasse , väheneb tsenseerimine, ehk modereerimine?
a
21. juuli 2021 07:03
Ansipi e-robot valib neid keda vaja
1
100% NÕUS/ 21. juuli 2021 07:06
seekord peavad valijad jääma kindlameelseteks ja mitte laskma end koerte haukumisest eksitada. Ainus õige valik on Keskerakond. Teised lubavad, kekserakond ka teeb.
t
to 100%/ 21. juuli 2021 08:37
Et teised lubavad varastada, kesk aga varastab ka?
ü
@Ansipi e-robot valib neid keda vaja / 21. juuli 2021 10:45
ükskõik mis on ekrenautica purgatooriumis otuks pekstute valikutest parem. Taivaisä, palun palun säästa Maarjamaad ekrenautide ja ekrenautide satelliitide combovalitsusest
k
kellu&põll&sirkel/ 21. juuli 2021 06:36
Kui roolijoodik hakkab natot juhtima, siis pole enam miski ime.
e
Ei ole siin miskit arutada/ 21. juuli 2021 06:24
Need teod on ju tehtud ja siiani ei ole maamunale veel yliinimesi syndinud,igale teol on tagajarg ja vastutus,kui saaks aru millega on hakkama saanud siis oleks vahemalt vabandanud aga EI. Ja ei tahaks uskuda et sellega see register veel lopeb, jareldus riigiasjade juurest eemale ja suunata umberkasvatusele .
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 18:12
Ntx paranduslike tööde kolooniasse. Olid,nõuka-ajal,sellised toredad ja kasulikud asutused olemas. Ei mingeid mugavusi ega laisklemist,rahva raha eest,nagu praegu.
o
Ohh/ 21. juuli 2021 04:24
Ärge varastage inimesed.Tüübil on kõik olemas,korralik töö,hea sissetulek,hunnik lapsi ,igasugu soodustusi ametiga seoses,kuid ikka peab kõrvalt riigi raha näppama.Ei kujuta ette mis näoga lapsed peavad sügisel klassikaaslaste ette minema.

l
Lai naer/ 21. juuli 2021 01:27
Ja loomulikult saadeti minu kommentaar modereerimisele ,mainisin vaid tavainimeste, meedikute 24 valvet, ja muid pärisinimesi...ja nii need kommentaarid kaovad....ja ei tohi mainida sõna ii...dab, v o....dab.
p
Pole häda, partei kavatab ja koolitab kiiresti ümber/ 21. juuli 2021 00:22
Tippkommust Ansipist sai ümberõppega isegi peaminister ja EU tähtis ametnik. Moosivarga koolitus on selle saavutuse kõrval nohu.
a
Arvamusliider/ 21. juuli 2021 00:08
Mailis on tõeline, ehtne Eesti naine, mitte mõni pipravitt
2
2 suli/ 21. juuli 2021 10:43
Päriselt? Ise ka usud, mida räägid? Siis oled samasugune suller!
p
Paarisrakend/ 21. juuli 2021 10:46
Ise ka usud, mida ütlesid? Paarisrakend oled siis temaga! Koer tunneb ikka teise koera 🥴ära! Paar parajaid!
n
Nii et/ 21. juuli 2021 12:35
tõeline eesti naine peab oskama varastada ja pidutseda rahva raha eest?
t
20. juuli 2021 23:57
Tundub, et reformikatel on mingi jama käes ja fookus on suunatud Repsile.
j
Ja ongi/ 21. juuli 2021 00:25
Rahapesu viis nende kuvandi maailmas nulli. Saastpartei, ette nähtud kadumine arreenilt.
a
aga see?/ 20. juuli 2021 23:52
https://www.youtube.com/watch?v=URBVtz8mBKE
a
annaksin talle siiski / 20. juuli 2021 23:40
veel ühe võimaluse. Kõik puhtsüdamlikult üles tunnistada Eesti rahva ees ja paluda vabandust. Maksku kõik kinni. Usun, et ta enam ei väärata ja tema lugu on hoiatuseks ka teistele. Sellist avalikku häbi on ju väga raske taluda. Või olen ma naiivne!
k
Kui verekoerte kindralist saab peaministri, pole selle morsipätsaja/ 21. juuli 2021 00:27
eeskujulikuks kasvatamine üldse probleem.
ü
Ülle/ 20. juuli 2021 23:30
Tahan lugeda uudist, et Mailis Reps loobus riigitööst ja avalikust elust ja asub tööle nt nõudepesijana
q
qwe/ 21. juuli 2021 09:18

h
HAHAHAAA/ 20. juuli 2021 23:13
k
Kes tahaks? / 21. juuli 2021 10:51
Ole nüüd, sellist suli ei taha keegi! Ratas viisakusest ainult kaitseb, tal kodus palju kenam naine!
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 18:24
Mina teda kyll ei panex. Aga Ratas... "Maitse asi,"ytles koer,kui mune lakkus.😊
e
ei vali enam keskerakonda.AITABA!/ 20. juuli 2021 22:50
j
Just, liiga korralikuks muutumas endisega võrreldes/ 21. juuli 2021 00:30
p
Pensionär Tallinnast./ 20. juuli 2021 22:46
Ratas , teie olete otsene kaasosaline Repsi kuritegudes , Teades kuritegude toimumistest tegite kõik, et neid varjata ning kurjategijat kaitsta , isegi ise osalesite prassingul maksumaksja kulul , ma olen kindel , et teadsite kulu dokumentide kandmistest Haridusministeeriumi kuludesse . Nii kaua kui Ratas juhib KE'd , õitseb riigi vargus ja korruptsioon.
l
Liiga hea/ 21. juuli 2021 10:56
Ma arvan, et selline uudis tuli kõigile üllatusena! Keegi ei osanud SIIS VEEL aimata, et hunt lambanahas tegutseb. Kõik vargused, millega Reps vahele on jäänud,on alles hiljem välja tulnud.. Ratas on liiga HEA JA SINISILMNE , et kedagi hurjutada. See on talle selles ametis kahjuks tulnud.
v
villu/ 20. juuli 2021 22:40
Eestlase magustoit on teine Eestlane ! Ei taha sellist Eestit.Käib massiline pealekaebamine,küüditamine,koputamine.kuhu veel.
r
RAHVAS/ 20. juuli 2021 22:03
Täitsa pe..ses EV , oravad varastavad ja kesikud varastavad. JA RAHVAS SÖÖGU HEINA.
v
Võrdlus/ 20. juuli 2021 22:21
Oravate õukond rüüstas ikka suurelt aga kesikud on heal juhul pisisulid.
k
kõik olid kohal/ 20. juuli 2021 21:48
Pidu peeti ja kõik olid kohal. Või Ratas ei olnud? Kas some postitustes pilte polnud?
s
Sinu Nimi/ 21. juuli 2021 08:35
No Ratas ju oma autoga vedas kärakat peole veel juurde, mis pidi tema auto puhul standardvarustuses olema kuuldavasti...
r
reF/ 20. juuli 2021 21:47
KEskikad on patoloogilised vargad, ISA EDGAR õpetas, kuidas varastada
r
reF2/ 20. juuli 2021 22:23
Te ei jaga üldse, kus ja kes on tegelikud vargad.
a
arvaja/ 21. juuli 2021 09:03
Kus tulid kõik ausad kapist välja.Kõike on näinud,kõike teavad-kus keegi pidutses,kes autoga alkoholi vedas.Vaadake,et ise vargustega vahele ei jää.

k
Kes valetab ja varjab/ 20. juuli 2021 21:40
Millises erakonnas see Paide perearst on?
d
Dr.Alt/ 20. juuli 2021 22:41
i
Iga pidu saab otsa/ 20. juuli 2021 21:37
Ega see pidev irve näos muud tähenda, kui
e
Ex keskerakondlane/ 20. juuli 2021 22:43
Võtsid sübad suust.Iga pidu saab ükskord otsa. Ta oli viimasel ajal kui koerapööri rohtu söönud.Selline ülbe ja kõikteadev irve näol. Varem ta selline küll polnud.
a
Anna/ 20. juuli 2021 21:26
Elu on paremaks läinud. Aastaid tagasi oli majoneesiprobleem. Siis galojan. Nüüd siis repsimine. Ei tea mis järgmiseks? Ah soo. 10 miljonit, nüüd 3 milli ja igapäevaselt veel 3milli. Valige neid. Viie rikkama riigi hulka.
r
REF/ 20. juuli 2021 21:53
kuul, just REPSIMINE- oleme kaasaegsed. Väga hea
h
häbi peaks olema/ 20. juuli 2021 21:20
--- loomulik reaktsioon ja vastavalt sellele ka andekspalumine ja vabandamine. Seda meie paljulapseline ema teinud ei ole... Kui see on KE läbiv parteiline joon, et tohib varastada rahva raha, siis valimistel näeme... juhul kui see ka venekeelsesse meediasse jõuab...
j
jõhker/ 20. juuli 2021 21:11
korruptsioonivaba keskerakond
🤣🤣🤣/ 21. juuli 2021 18:27
k
Kuusik Kaasik/ 20. juuli 2021 20:58
Repsil on nüüd 3 valikut - Panna tuima ja tiksuda oma aeg lõpuni, lahkuda viivitamatult tegevpoliitikast või astuda Reformierakonda, kus on kõik vargad
v
Vaevalt/ 21. juuli 2021 11:59
...et suurkorruptandid nii väikest tegelast oma kampa tahavad :(
h
HURRRAAA/ 20. juuli 2021 20:55
r
Rahulolu/ 21. juuli 2021 11:04
Mitte täielikult----poliitikas on ju ikka edasi. Kahjuks. ☹️Täielik rahulolu on see, kui temast saaks tavaline inimene rahva hulgas---ei mingeid erilisi tiitleid, ka Riigikogust välja! Las samastub kõigi reainimestega. Vanglas õpib ainult trikke juurde.

k
Kahju/ 20. juuli 2021 20:49
Eelmise valitsuse parim minister.
r
ratas/ 20. juuli 2021 20:31
ja jätkuvalt pai Repsile... vales kohas terve see erakond! Jube
t
tundub/ 20. juuli 2021 20:02
et on tehtud kõik selleks, et enam ei teki võimalust saada PM-ks
m
Moderaator/ 20. juuli 2021 19:57
õigustab Repsi! Seega ühes paadid varastega!
k
küsija suu/ 20. juuli 2021 21:27
Mil viisil siis, kas likvideerib poetaguseid labasusi?
r
20. juuli 2021 19:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kas nii sobib,modetaator!?/ 20. juuli 2021 22:49
Moderaator sai pahaseks,kui kurtsin,et kolm milli pandi lambist huugama selle vaktsiiniga ja keegi ei köhi.Repsi pidus söödi torti ja kisa taevani.
a
arvaja/ 21. juuli 2021 09:06
Vaadake,et ise ausamba külge ei pantaks teid.Kes teisele seda soovib,saab selle omale tagasi.
r
Raekoda/ 21. juuli 2021 11:08
Vanasti oli Raekoja platsil selline koht, kus pahalasi karistati. Aga need ilmselt polnudki ÕIGED pahalased praeguste pättidega võrreldes!!!!!
k
Kodanik/ 20. juuli 2021 19:33
Lausa uskumatud sõnad Jüri Rataselt, kes kiitis Reps i tubli tööeest, ja panusest mis Reps tegi riigiheaks. Varastas ja pettis riiki, ja seda peab RATAS suureks panuseks riigihüvanguks. Siit ka keskerakonna moto, varastada ja petta riiki.
k
Kinadok/ 20. juuli 2021 19:45
Täpselt sama mõtlesin minagi,et kui suur st. kui väike peab olema ühe IQ,et kiita sarivarast meeletu panuse eest..... Taitsa per.ses riik ikka...
k
kahjuks/ 20. juuli 2021 20:03
ei kasutanud võimalust olla vait. Siit ka järeldused
a
aga tegi ju/ 20. juuli 2021 21:13
luues uue valitsusliidu : kesk ja reff. Kui see ei ole tubli töö siis mis veel ?
a
Aus kodanik/ 21. juuli 2021 11:03
Läks natuke nihu ratasel see värk.Ei jõudnud repsi europarlamenti sokutada teenete eest.
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 18:31
Aga pidagem seda siis valimistel meeles! Reformierakond pole kop'ka eestki parem. Kuidas kyll eestlastel nii lyhike mälu on?
t
Taat/ 20. juuli 2021 19:17
Tundub siiski, et "organid" ei saa enam pidama. Oli käsk Reps kui võimalik presidendikandidaata maha tallata. See sai ammu tehtud. 100x tõsisem kui Repsi (väidetavad) moosivargused on ikka 3 milli vaktsiine vastu taevast, aga seda ei uuri mitte üks "organ", mis selleks lausa kohustatud on. No kuidas siin uskuda, et suhtumine erinavate paretide tegelastesse võrdne on.
s
Sinu jaoks/ 20. juuli 2021 21:36
on siis varastamine ja tehnika ülesütlemine võrdsed asjad?
n
no/ 20. juuli 2021 19:15
ei tee see Eesti riigile au, kui selline tegelane Riigikogus jätkab
k
Ko/ 20. juuli 2021 19:52
Usun, et see antud valitsus peaks tagasiastuma, kuna nende koalitsioon lausa nõretab räpastest tegudest.

t
Tegijal ikka juhtub/ 20. juuli 2021 19:06
ta sai ju oma eksimustest aru ja võttis poliitilise vastutuse. Sellist vastutust ei julge kaugeltki igaüks võtta.
k
kinadok/ 20. juuli 2021 19:47
Vastutuse võta korral istuks ta juba kinni ....* Minu arvates sarivaras hoopis istub siiani rahva raha eest toompeal teiste samasugustega koos??
k
kuidas võttis/ 20. juuli 2021 20:05
Aasa jutu järgi ei võtnud ju, vaid pandi fakti ette
i
Imelik mõtlemine/ 21. juuli 2021 11:15
Ja sina ka veel õigustad? Äkki olid ise ka sellega seotud? See oli VÄGA TAGASIHOIDLIK SAMM Repsi poolt sel juhul. Tuleks Riigikogust lahkuda ja loobuda hoopis poliitikasr, kasvatagu hoopis oma ka si! Ei imesta üldse enam, et mees jalga lasi. Ju ta aimas juba ette, millise inimesega tegu on. TEEB OMA LASTELE HÄBI A INULT NII KAASÕPILASTE KUI KA ÕPETAJATE EES!
a
ab/ 20. juuli 2021 18:58
Keskerakond vist ongi oma ametnike viljaait!
r
repsi armuke/ 20. juuli 2021 18:47
meie sugustel lihtinimestel nõutakse kahjude hüvitamist, paistab, et see irvnägu pea midagi hüvitama
k
20. juuli 2021 19:01
Komm saadeti modele otse ... ole õnnelik!
l
lugeja/ 20. juuli 2021 19:08
On ka lihtinimeste seas vargaid,nendest aga ei kirjutata.Kas teil on kahju,et pr.Reps oskab ka naeratada,teie kutsute seda irvitamiseks,ise käite kindlasti ringi vihase näoga,et pole haridust nii palju,kui Repsil ja oli ta ka hea haridusminister.Tahaks teada millist kahju te lihtinimesena peate te hüvitama.Kahju,et teil armukest ei ole ja reeturist autojuhti.
k
Kinadok/ 20. juuli 2021 19:48
Ta ei suudaks ju iialgi sellist summat kokku ajada enam,mille rahvalt pihta on pannud...
j
Jaan/ 20. juuli 2021 18:38
a
arvamus/ 20. juuli 2021 18:29
Lahkub või mitte, läheb kuhu läheb ja saab mis saab, aga vähemalt on tal KUUS last, te sigimisjõuetud eesti edendajad!
e
et / 20. juuli 2021 18:45
siis kui vargal on palju lapsi, on see teistele mitte-varastele eeskujuks ? mine puhka jalga . ausalt !
k
küsimus/ 20. juuli 2021 19:09
Mis eeskuju annab sarivaras oma lastele?
v
Veterinaar/ 20. juuli 2021 21:20
Läks alati lõpuni välja see proua, mis hundi sees see hundi oma.
ü
Ülikool matsi ei riku/ 21. juuli 2021 11:27
Mis viga Ministripalga eest 6 last toita ja katta, tavaline lihtiinimene peab seda aga oma vähesest palgast tegema! In küllalt ka tavalisi inimesi, kellel suur pere ja pole samuti meest kõrval, pole vaja siin halvustada! Ja on ka neid, kes tahaksid väga suurt peret, aga pole looduse poolt võimelised lapsi saama või siis pole piisavat sissetulekut, et suure pere lastele nende vajadusi katta. Ka kõige algelisemaidki. Tähtis ametikoht ei eelda veel, et inimesel ka selleks vajalik HARITUS OLEKS. HARIDUS JA HARITUS ON 2 ERINEVAT MÕISTET. Kui sa veel ei teadnud.
a
ak/ 20. juuli 2021 18:29
soe koht kuskil nõukogus tagatakse, nagu alati - mine tea, äkki avab suu ja ..... juhtuda võib kõike..
e
est./ 20. juuli 2021 18:14
Ratas ei teadnud midagi? Kui Repsile sooja kohta Riigikogus ei tagata, annab teised ka üles. Ratasega eesotsas.
e
20. juuli 2021 18:09
Eks need "tagasiastumised", vastutuse võtmine" jms on ju tegelikult sisuliselt lihtsad loosungid. Ja see lause et "võiks Aabi teha" - on ju sisuliselt soovitus, et astu praegu tagasi, sest kuue kuu pärast saad oma vanas ametis jälle vanaviisi jätkata..
s
See näitab/ 20. juuli 2021 18:17
Kui lühike on selle suure erakonna pink. Ka ministrite leidmine on neile suur väljakutse

k
Kui ma oleks tema asemel/ 20. juuli 2021 18:07
ja hooliks oma erakonnast, oleks juba ammu sellest välja astunud.
a
aga/ 20. juuli 2021 18:15
kui vahele ei jääks,siis ei astuks....nii või?
i
irw/ 20. juuli 2021 18:16
Miks siis näiteks Grünthal ja Poolamets EKRE- st ei lahku?
e
ehh,muidugi/ 20. juuli 2021 20:37
o
Olen/ 20. juuli 2021 18:03
kogu aeg Repsisse suhtunud kui väheke kohtlasesse.Pidevalt on nägu naerul ja samal ajal teeb oma tempe.Meenub,kuidas ta läks kunagi imikuga valitsuse istungile...kas nii käituks normaalne ema,või mõistlik inimene?Eks ta üks nõukogude inimene ole ja peab õigeks,et kõikjalt tuleb midagi kasulikku koju tassida!Nüüd on aga asjad kellegi konkreetse inimese omad ja asjad enam nõnda ei käi.Riiki olen veneajal ka tohutult varastanud,kuid nüüd on teised ajad!
m
mõneti nõus/ 20. juuli 2021 18:16
kui oleks ainult 1 lapseke. Aga muidu... St ehk et juba siis oli lapsehoidja ja elukorraldaja või kuidas muidu saaks nii tööl käia. Ikka huvitav projekt , hea idee endalegi, kuid vaevalt et õnnestub. Lootus jääb.
v
v/ 20. juuli 2021 18:03
Reps on parandamatu.Naerust nägu ainult oskab teha iga asja peale.See näitab kui ülbe inimene on.
k
Kallasega/ 20. juuli 2021 18:17
p
Praegu.../ 20. juuli 2021 18:28
...Reps hambus keskerakonnast,kes on järgmine?Huvitav,miks ei uuri ajakirjanikud teiste erakondade rahade laristamist?Järelikult reformikatelt veto peal.Vaja hoida ajakirjanikul ka oma kohta.
m
Mc/ 21. juuli 2021 18:41
Juba vanad eestlased teadsid öelda:"Narri naerust tunnetaxe!"
v
v/ 20. juuli 2021 17:59
Lihtliige visatakse iga väiksema teo eest erakonnast välja.Isegi kui pole kriminaalse teoga.Kus see õigus on,Ühele lubatud ja teisele ei ole.Pole Repsil ainuke tegu vaid sütemaatiline.See juba näitab midagi ja kes teab mis veel korda saatnud.
k
Kaalikas/ 20. juuli 2021 19:49
See,mis on lubatud Jupiterile,pole mitte lubatud Harjale!
v
v/ 20. juuli 2021 17:51
Vale.Erakonnast välja.Pole erakonnas mingi asendamatu või on juhtorganid samasugused vargad,et mitte ei saa Repsi välja visata erakonnast kuna reps teab vast nende tegemisi ka.Kui ei saada Repsi erakonnast välja visata siis kõik juhtorganid parem erakonnast välja heita.
n
njah/ 20. juuli 2021 18:17
Ratas on lühikese lõa otsas. Ilmselgelt ka Kaks Kaabut, kahtlaselt tasased on teised. Ei tea mida koos kokku keerasid valitsuses olles.
s
segaduses valija/ 20. juuli 2021 17:34
Kas keskerakonna ametlikuks nimeks on nüüd Vargabande?
m
marta/ 20. juuli 2021 18:38
see sobib ikka refile. kesk on nende kõrval morsipidu, ainult ajakirjandus on refi suuvooder ja sellepärast ei uurita.
m
Mc/ 21. juuli 2021 18:44
Rahvasuus juba ammugi Keskkriminaalerakond.
j
JAAN/ 20. juuli 2021 17:33
Ta peab poliitikast lahkuma ja elama miinimum palgast nagu enamus inimesi,siis näeb kuidas lihtrahvas elab.Seal riigikogus on kõik sullerid ja rahva rahaga parseldajad.HÄBI MEIE RIIGIKOGULE.SEE KAMP TULEB SEAL LAIALI LÜÜA
g
Gustav/ 20. juuli 2021 17:24
Paarikümne aastaga üht-teist ikka korjatud. Kas 100 tuhhiga riigi eelarve täieneb? Autoga lõunas valijatega kohtumas käimine ise mõnikümment tuhat? Kas ikka kõlbab selline riigikokku? Mida rohkem selliseid upitatakse seda vähem saab erakond hääli....
e
enne ei saa lugeda lugu lõppenuks/ 20. juuli 2021 17:27
Reps riigikogust j ka erakonnast VÄLJA!
K
arvaja/ 20. juuli 2021 17:42
Kaja Kallas peab samuti peaministri kohalt tagasi astuma, kui oma tööülesannetega mitte toime tulev isik.
n
No/ 20. juuli 2021 18:42
Kaja Kallas on väga hästi oma tööülesannetega hakkama saanud: võttis Jüri valuvõttesse ja lõi õhu irlitsidest ja ekrenautidest puhtaks ning teeb nüüd mida ise tahab :)

d
Delfi 2016 : Saame tuttavaks presidendikandidaadiga...../ 20. juuli 2021 17:23
''Mailis Repsil on viis last, aga tal on jõudu ka kuuenda ehk eesti rahva jaoks. Reps lubab keeta hommikul rahvale kaerahelbeputru......''
🤣/ 21. juuli 2021 18:45
j
järgmise hästi hoitud saladuseni/ 20. juuli 2021 17:22
on meil alles parteid alles jäänud
l
loogiline ju/ 20. juuli 2021 17:21
Vaadake, kui kõrge riigiametnik paneb toime pisivargusi, siis tuleb teda karistada seaduse täie karmusega, rahva hirmutamiseks, et nad ei tegeleks eeskuju ajel samuti pisivargustega. Kui aga kõrge riigiametnik paneb toime suure riigivarguse, siis ei ole karistamine vajalik, sest lihtrahvale ei ole suurvargus võimetekohane ega ka võimalik nii kui nii.
m
maakas/ 20. juuli 2021 18:40
kas jutt käib ärmatamisest?
n
näitab järjekordselt parteilist sisu/ 20. juuli 2021 17:20
Eks Piiblis on kõik kirja pandud arvas ka Andres
h
harjunud hea eluga/ 20. juuli 2021 17:16
on mis õnnetus, kust nüüd raha saab!?
k
Kaval reps/ 20. juuli 2021 17:11
Miks ta parteist ei lahku- ei kannata minna, osa asju on veel puudu? Keskerakonnas on vist mingi oma Molotov Ribbentrop pakt, kus on kirjas riigi tagant varastamise eeskirjad- ilmselt on Reps nendest kinni pidanud. Ma ei kujutaks ette, et mõnes erafirmas selline inimene tööle alles jäetakse, kes tööandja tagant varastab- aga Keskerakonnas on selline käitumine ilmselt normiks.
e
evi/ 20. juuli 2021 17:29
just just erafirmas ei toimu mingit arutelu, hommikul öeldakse : sind pole rohkem vaja
k
kanakarjane/ 20. juuli 2021 17:30
k
kaja/ 20. juuli 2021 18:42
tuleta meelde ärmatamist, rahapesu, autorollot - ei ole ju keski teema ainukesena.
l
Lahkub?/ 20. juuli 2021 17:11
m
Mc/ 21. juuli 2021 18:48
Ei tea, tõesti, kes teda kuskil ootax. Kuulsus käib ikka inimesest ees ju.
p
põle ullu/ 20. juuli 2021 17:10
Niikui Ratta Jürka presidendiks saab valimiskogus, antakse Mailisele armu, amnestia, ameti- ja palgakõrgendus.
a
ak/ 20. juuli 2021 17:54
kindlasti antakse finantsministri portfell, nagu rollotaja puhul

j
Joogid autos ja hoovimajas/ 20. juuli 2021 17:03
Lakkus ja mauras kogu to valitsus, aga süüdi tehti nüüd Mailis üksi!
p
Prognoos/ 21. juuli 2021 11:39
No sel ajal ilmselt ei osanud keegi aimatagi, et Reps need peokulud ministeeriumi kuludesse kannab. Arvati ilmselt, et kui on ministri palk, siis on ka piisavalt võimeline ISE kinni maksma. Aga ...... nad eksisid. Nagu nüüd kõik teame. Vaat nii! Ei oska ju keegi kahelda inimeses, kes on teiste arvates aus ja kel on suur töötasu, et ta oma peoarve hoopis mujale suunab!
k
küsimus/ 20. juuli 2021 17:01
Kas sarivarga koht on Riigikogus?
t
20. juuli 2021 17:12
Tuleb meelde lgp-Ines Aru etendus,kus ta oli vagunissatja noh sel "heal ajal" ja oiendas seal vagunis,et mina olen siin juht!!!!
v
vastus/ 20. juuli 2021 17:19
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 18:50
Sarivaraste koht just Riigikogus ongi. Mujalt lastaxe nad kohe lahti ja pannaxe kinni
r
ruudi/ 20. juuli 2021 17:00
See peab küll haige inimene olema kes oma imelikku 45 juubelit tähistab terve päeva pralletades Kas terve ministeerium jättis tõõ katki et peolauas persetada Oh kombed
4
/ 20. juuli 2021 17:12
45 EI OLE JUUBEL! Esimene juubel on 50! kui veel ei tea.
t
Tsuksi/ 20. juuli 2021 17:00
Mis on lubatud REFF-le, on keelatud KE-le!!!
o
Ooo/ 20. juuli 2021 17:00
Ooo, milline karistus. Nüüd on teine lausa nagu uus.
k
K-Kauss/ 20. juuli 2021 16:59
Repsi sadade Eurode pärast avalik kiusamine on kurioosne. Samal ajal kui eliiterekond on teinud riigile kahju miljardites ja keegi sinnapoole ei näita?
o
Oss/ 20. juuli 2021 17:13
peaks pikaks ajaks kinni minema koos selle lätlasega.
k
kaja/ 20. juuli 2021 18:45
eks siin olegi refi suuvoodrid ja käepikendused nüüd ametis - ajakirjandus...
l
Lätlane? / 21. juuli 2021 11:43
Pr. Reps POLE ISE LÄTLANE, selme nime sai ta oma abikaasalt, kes ON RAHVUSELT LÄTLA'NE. Mailis ise EI OLE lätlane.
p
Pensionär/ 20. juuli 2021 16:55
Arusaadavalt ta Riigikogust ei lahku, kuna seal on ju ka kõik teised samasugused vargad, ehkki,nn. seduslikud vargad.
k
Ka pensionär/ 20. juuli 2021 17:51
Kallis pensionäär...kõigi kohta sa seda ei saa küll öelda...selle eest on ka pensionäridele paragrahv. Kas enne mõtlesid kui kirjutasid?
m
Ma ka pensionär/ 20. juuli 2021 18:04
ja pension väga väike, kuigi nõuka ajal sai kõvasti tööd tehtud ja palk oli alati keskmisest suurem. Üks miljonärist varas istub samuti Repsiga koos seal, mille tõttu mul ongi pension nii väike.
m
Ma ka pensionerile/ 20. juuli 2021 20:10
Valetad nagu tõeline nõukogude inimene - Need kes vene ajal kõvasti tööd tegid saavad täna pensioni min. 500 +++ eurot.
m
Mc/ 21. juuli 2021 18:52
Ehk siis ringkaitse,ehk - kyll hunt hunti tunneb.
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 18:54
Kõik ikka ei ole ning neid ylejäänud kardavad ja vihkavad,nagu katku.
a
Asjatu süüdistus/ 20. juuli 2021 16:55
Kui oli eriolukord ja pandeemia, siis käis töö kodu kontoris ja riistad võeti siis kah koju ajutiselt.
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 18:55
Ntx kohvimasin???😳😳😳

o
Olen varem neid valinud/ 20. juuli 2021 16:51
Keskerakonnas on alati käinud kõige suuremad sahkerdamised, mistõttu ma enam kunagi neid ei vali!
t
Taat/ 20. juuli 2021 19:11
Kust võtate,et kõige suuremad? Refis ikka 100 ja 1000x suuremad summad mängus.
m
Mäkk Toonald / 21. juuli 2021 18:56
Ega õige ja aus inimene ei valigi Keskkriminaalerakonda ega Reformierakonda.
j
Jummel juuli./ 20. juuli 2021 16:51
Sellist inimest ei tohiks enam rigikogu lähedalegi lubama kuni 5km
t
Tiit/ 20. juuli 2021 16:55
Seda ütlevad valijad! Mina valin teda ikka edasi.
f
Fakt jääb faktiks/ 20. juuli 2021 16:49
Mida ta ikka nii väga ennast kaitseb. Ega makstud arveid ei saa ära kustutada. Peab riigi raha eest oma luksuslikke sünnipäeva.
e
Edgar/ 20. juuli 2021 17:22
Kelle raha eest siis veel paljulapseline ema oma sünnipäeva peab pidama, kui mitte tema enda ministeeriumi raha eest!?
j
Ja/ 20. juuli 2021 17:24
2500€ kuupalgaga lapsehoidjast kantsleri asjad on veel uurimata.
e
Eestlane/ 20. juuli 2021 16:48
i
ise aastaid tagasi / 20. juuli 2021 16:45
oli au olla haridussüsteemis tegev ja repsis oli minister . Mõtlesin juba siis , kus on taevaisa silmad - kui riigi rahakott aetakse segi isiklikuga . Ligi 20 a möödus ja nüüd sai karma selle naisterahva kätte.....
s
Surm/ 20. juuli 2021 17:14
Karma saab kàtte ta väheke hiljem..
r
Räägi rohkem- mida sa tead asjast?/ 20. juuli 2021 18:58
Oot- oot mida se Reps 20 a seal tegi?
l
Lugeja/ 20. juuli 2021 21:26
Huvitav, kes need parteigenossed olid, kellega pidu peeti? Ega siis Reps ùksi pidutsenud?
s
20. juuli 2021 16:37
Sellised inimesed poliitikast välja
s
20. juuli 2021 16:36
Söödi ja joodi, kõhtu ei saand midagi...naerata ometi!
k
Kõigilt sööjailt joojailt raha sisse nõuda../ 20. juuli 2021 17:18
Alates Jüri Ratasest jne. Naisterahvast ainusüüdlase tegemine on lausa alatu.
l
londiste/ 20. juuli 2021 16:31
Ikka uskumatu ülbus. Täis ei saa ja lõhki ka ei lähe. ratasel on küll mõõdikud täiesti paigast ära (muidugi, "joogid autosse"Jüri valetab nii, et suu suitseb.)

a
Aivar/ 20. juuli 2021 16:25
Lôpuks ometi ka midagi head
e
EKKRe vallija/ 20. juuli 2021 16:18
Sõin ja jõin sääl minagi, makku ei saand midagi!
k
Kesknoor/ 20. juuli 2021 16:16
Proua Repsist saaks EW väga hea Presidendi või siis KE Auesimehe. Toetan!
a
Anneli/ 20. juuli 2021 16:21
Kui see peaks nali olema siis see on üks hea nali :D

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee