MIS TOIMUB? Jahmunud klient on kindel, et tellitud kahest burgerist pistis kuller ühe ise nahka. Fotolavastus.

Foto: Karin Jaanus
Valeria Filippova 19. juuli 2021 06:59

„Pakkisin telefoni võimalikult turvaliselt, lisades mullikile ja valides ettevaatliku käitlemise teenuse, mille eest pidin veel eraldi maksma. Kätte sai vend telefoni, mille ekraan oli alumisest nurgast lahti ja täiesti ämblikuks,“ kurdab Kristiina. Kullerteenusega on teistelgi klientidel olnud eriskummalisi kogemusi: kes jääb ilma burgerita, kelle koju tellitud rehvid saadetakse kaugele postkontorisse ning kelle pakk visatakse lihtsalt üle aia, jättes selle koera sakutada.

19aastane Viktoria (nimi muudetud) tellib tihti internetipoodidest riideid või toitu ning laseb pakid kulleriga mugavalt koju tuua. Ta on teinud seda aastaid ja algul polnud häda midagi. Viimasel ajal ajab kullerite käitumine teda aga endast välja. „Vähe sellest, et nad ei helista mulle enne, kui paki koju toovad, nad võtavad heaks selle mulle üle aia visata, kui mind kodus pole,“ pahandab Viktoria.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
€ 3.99