Eesti uudised

Irja Lutsar: lapsed ei peaks olema vaktsineerimisel prioriteetsed, fookuses peaksid olema täiskasvanud ja riskigrupid

Ohtuleht.ee, 4. juuli 2021 10:46

80 KOMMENTAARI

t
Tuutu/ 6. juuli 2021 09:12
Peaksid, võiksid, oleksid, tahaksid. Hakake tööle lõpuks.
n
Näiteks teised/ 5. juuli 2021 23:48
https://www.channelnewsasia.com/news/asia/malaysia-covid-19-vaccine-compensation-fund-reaction-14463578
k
KÜÜLIKU/ 5. juuli 2021 20:59
NII JÄLLE SAAB KIRJUTAMA AVALDUSED JA PISAT ET IRJA LUTSAR ON VÄLJAPRESSIJAD!
m
minge kogu nõukoguga/ 5. juuli 2021 15:05
ja küsige koos teiste põgenikega leedus asüüli

s
sinule/ 4. juuli 2021 21:56
üllatus! Sina pead eluaeg sellega elama et oled oma lapse elu ära rikkunud katsetusjärgus oleva vaktsiiniga.Oled teinud oma lapsest katsejänese.Jõudu siis sulle.
m
Mall/ 4. juuli 2021 20:06
Absoluutselt nõus! Miks torkida laps, kes põevad selle haiguse niisama läbi. Mis selle asja mõte peaks olema. Olen juba 50 pluss ja kui tänu vakstiinile peaks minek olema, mis siis ikka. Samas last torkida ei lase.
l
Lasteaiatädi, praegu kodus/ 4. juuli 2021 20:42
Ja kui laps peaks lastea iast või koolist nakkuse saama ja tuleb teie juurde, siis arvate ka samamoodi? Kas tahate, et laps põeks selle raskelt läbi? Kõik lapsed on ju erineva d nagu täiskasva nudki.
l
Lasteaia tädile/ 5. juuli 2021 14:10
Muidugi arvan! Kui laps toob koroona koju, siis ikkagi loodan, et vaktsiin aitab. Miks ma muidu seda tegin?! Tegelikult võin ma selle haiguse ju ükskõik kust saada. Mina olen teinud otsuse enda tervise kohta teadlikult, kõike olemasolevat infot omades, kuid last ilma vajaduseta ma torkima ei hakka. Lapse vanaisa on 95 aastat vana ning kogu viimase aasta jooksul on laps vanaisa juures oma nädalalõpud veetnud. Mõlemad elus. Kui ma aga oleksin need külastused ära jätnud, oleks vanaisa tõenäoliselt surnud olnud. Tal lihtsalt poleks olnud mitte mingit põhjust hommikul ärgata.
b
Bio Block/ 4. juuli 2021 17:46
Kas tal endal siis pole lapselapsi, peaks nagu piisavalt vanust olema?! Nii hoolimatu laste suhtes! Miks riik siis Eesti teadlaste koroonavastast vahendit BioBlocki ei kasuta? Ikkagi Eesti teadlastr töö! Mina usaldan pigem seda, kui mingit võõraste inimeste vaktsiini võõralt maalt. Las siis valitsus maksab selle BioBlocki eest, kui pole spets. laste vaktsiini! See on nagu ninasprei. Kaitseb limaskesti. Olen siiani terve.
t
4. juuli 2021 20:33
l
Lasteaiast/ 4. juuli 2021 20:48
Kui lastearst, siis seda enam. Siis peakski just laste tervist k aits ma ja teadma, mis lapsi ohustab ja mis kaitseb..
s
see ei ole/ 5. juuli 2021 15:07
Phizeri toodang, seda ei ole ette nähtud kiita
m
Mall/ 5. juuli 2021 15:11
Imelik rahvas need eestased- ikka mingi kisa. Alles ei saanud täiskasvanuidki vaktsineerima ja nüüd juba kisa, kui lastele süste ei saa. Samas olen kindel, et neid ka tehakse lastele kui vanematel selleks soovi on. Minu arust on see vaid terve mõtlemine, et seda ei tehta kohustuslikuks.
o
oh/ 4. juuli 2021 17:44
ma loodan,et see mida sa praegu räägid ei pööra kunagi sinu vastu
b
BioBlock/ 4. juuli 2021 20:46
Ma ise loodan ka🤗. Terve koroonaperioodi tundsin end samamoodi, kui enne koroonat. Olen seni terve olnud õnneks. Maal ongi paljud asjad teistmoodi kui linnas. Olge terved!

v
vaatenurk/ 4. juuli 2021 16:36
Vaktsineerimine kui hea bisnis, mis peab kestma võimalikult kaua. http://genocid.net/кому-помогает-вакцина-от-коронавируса-на-самом-деле/
j
Jätke lapsed rahule/ 4. juuli 2021 16:01
Õige, lapsi ei tohiks üldse torkida, piisab, kui täiskasvanud sutsu kätte saanud.
ü
Üllatus/ 4. juuli 2021 17:27
Ja sa vastutad, kui su laps on koroonaga haigevoodis haiglas? Nii mõtlevad paljud--- MINA JA MINU LAPS(ED) EI JÄ. Ä KUNAGI HAIGEKS! AGA vbl saab kelleltki nakkuse? Näiteks sõbral või sõbrannal külas käies? Sellised asjad juhtuvad. ALATI OOTAMATULT!
n
naine to Üllatus/ 5. juuli 2021 16:09
Kuule, teadaolevalt lapsed haigusesse ei sure! Ja miks alles arenevaid organisme alles katsetusjärgus oleva vaktsiiniga destabiliseerida!!!??? Miks?? Mingi risk tuleb võtta ja mina panustaksin lapse immuunsüsteemile, mitte rahamasina ratta ette rakendatud nn vaktsiiniga.
n
naine veel Ülletusele/ 5. juuli 2021 16:11
Ja ütle, kes vastutab siis, kui vaktsiinist saab su laps mingi tüsistuse või eluaegse mingi puudulikkuse ja tervisehäda? Mitte meie haigekassa igatahes. Siis saad näpuga vaid enda peale näidata ja elu lõpuni oma lolli otsust kahetseda.
r
Ronja/ 6. juuli 2021 08:18
Miks ei räägita kui paljud on vaktsiini tõttu surnud ja kui paljud üliraskelt haiged.? Selle statistika avalikustamine peaks käima reklaamiga käsikäes.
k
4. juuli 2021 16:01
Kas vaktsiin muudab hambad mustaks?
k
Kummaline/ 4. juuli 2021 17:28
Mis sul ka pähe ei tule?! Targem on siis haiguse käes piinelda või?
k
Kaa Mind/ 5. juuli 2021 05:37
huvitab väga, MIS TEEB INIMESE HAMBAD MUSTAKS (MUSTA VÄRVI)? Kas see on midagi, mis talle pidevalt sisse söödetakse või joodetakse? Antud juhul polnud tegemist vaktsiiniga, vaid pidevalt väikselt mürgitamisega.
k
kaua see soigumine käib/ 4. juuli 2021 14:56
Peaks, tuleks , saaks, võiks, oleks jne.
ä
4. juuli 2021 19:42
Ära tüütab juba. Iga paari päeva pärast nagu rikkis grammofon.
t
Triin/ 4. juuli 2021 14:41
Kaua lastakse sellel valeliku ja vassijast pfiseri agendil meedias udutada. Õudne inimene kes tuleks koheselt sellelt tõõlt eemaldada.
v
Vaksiin/ 4. juuli 2021 14:34
Irja, Sinu teadmised on niivõrd aegunud, et isegi arhiivides ei leidu enam teavet sinu kooliskäikude kohta. Oleks mõistlik see amet maha panna teil, ja lasta uueajastu teadlastel edasi minna. Ma mõistan teie tahet, et suuri summasid tahate saada, aga paraku teie teadmised on 50 aastat vanad, aga paraku meditsiin liigub edasi.
t
to Vaktsiin/ 4. juuli 2021 16:59
muidugi, kes see ikka delfi-teadlaste vastu saaks.
m
M/ 4. juuli 2021 20:04
OK, tule mingite uute teadmistega siis ise välja. Põhjendus sul ju pole
t
TO TO ...../ 4. juuli 2021 20:37
Mõnikord on vaja mõni asi kirjutamata jätta Mulle tundub, et to-d on kangesti õhtulehe töötajate nägu
t
TO M/ 4. juuli 2021 20:41
Siin ei ole vaja jalgratast leiutada, muidugi neid n.ö. uusi teadmisi kahjuks Õhtulehest ei leia

m
Max/ 4. juuli 2021 13:42
Laste vaktsineerimine covid19 vastu on kuritegu see ei ohusta lapsi absoluutselt!
e
Ei usu/ 4. juuli 2021 14:23
Tõsi ka või? Oled kindel?
u
Usu või mitte, aga nii ta on/ 4. juuli 2021 18:57
Jah, olen kindel. Südamelihasepõletikud lastele tulevikus mitte midagi head ei too, eriti kui tahad olla sportlane. Spordi jaoks sisuliselt maha kantud inimene.
m
4. juuli 2021 20:42
Mina usun küll ja "ei usu " on siin paras ......
t
to:Max/ 4. juuli 2021 22:33
Tasuks ehk rohkem lugeda,siis teaksid ka,et ohustab ikka küll.Eriti raskelt lapsi,kes on alla aasta vanused.
N
Kuumalaine/ 4. juuli 2021 13:11
Nojah! Vaktsineerimisplaan tuleb iga hinna eest täita ju...Aga vaktsiinid läksid hapuks!
k
4. juuli 2021 13:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to KAS LUTSAR ISE.../ 4. juuli 2021 17:02
no kuidas siis nii, juba oled unustanud kui siin kisasid, et Lutsar esimeste hulgas vaktsiinisüsti sai?
i
4. juuli 2021 13:08
Internetis ei saanud mingit teavet, et IL oleks kuidagi oma hariduselt mikrobioloog, on doktorikraad lastehaigustest, töötamine ravimifirmas jms, kas on tema kohta andmed ebatäpsed või siis ..... miski ei kapi
k
Kalev/ 4. juuli 2021 14:41
Ma just nimme ka uurisin selle Lutsar i tausta, aga tuleb välja, et Irja on nii vana. Et isegi arhiivides ei ole teavet, et tal oleks mingi selline eriaridus. Irja usub, et siis kui tema kooli lõpetas, jäi teadus seisma.
a
4. juuli 2021 20:49
Arhiiv on ikka üks kõva sõna, tekib kuidagi selline tolmune tunne, aga Irjakene läks tõesti moskvasse õppima 1990.a., aga jah õpingud jäid pooleli Aga millegi pärast Merits lõpetas . Kalevid, Sulevid jt. võite arhiivist järele vaadata
v
Vanurite mure!/ 4. juuli 2021 12:53
Vaktsineerimine põhjustab krooniliste haiguste ägenemist ja haiglasse sattumist! Sealt enam tagasi ei tule!

v
Valetamise õpetus:/ 4. juuli 2021 12:43
Kui tahad, et su valet usutakse, valeta lühidalt ja tõhusalt. Väldi pikki kirjutisi ja tõestusi nagu seda teeb Irja Lutsar. Sest pika juttu sisse tuleb kindlasti vasturääkivusi, mis nii mõnelegi silma hakkab.
p
Puust ja punaselt/ 4. juuli 2021 12:03
Eestikeelsed subtiitrid! https://www.bitchute.com/video/9T5G9ixIZ9Ju/
z
4. juuli 2021 11:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Hambaarst/ 4. juuli 2021 14:30
Siin on 2 viga kommentaaris.Mingisuguse ees ei käi koma ja kirjutatakse AUR, MITTE HAUR. Kirjutasin nimelt suurte tähtedega, et oleks erinevus näha. Hammastest veel niipalju, et proua saab piisavalt palka, et suudaks oma h a mbad korda teha. Eriti, kui on vaja tihti intervjuud anda, siis torkab silma puu ulik hambumus.
v
Vana ja tark/ 4. juuli 2021 11:46
Just lapsed, noored ja keskealised peaks olema EELKÕIGE vaktsineeritud ,mitte vanakesed, nemad liiguvad kõige rohkem ja levitavad viirust ka rohkem.Eakate vaktsineerimine tundub olevat inimlik,aga samas mõttetult kulukas...Elu on siiski noortele oluline ja makse maksavad ka töölkäijad,mitte pensionärid....
p
Pisikud/ 4. juuli 2021 14:36
Ja noored liiguvad ka rohkem erinevates seltskondades ringi. Lapsed on laste ias suures kollektiivis, õpilased koolis samuti. See pole sugugi ükskõik!, Mul õetütar läks lasteaeda oma l a psele järgi ning sai sealt nakkuse (, covidi). Riietusruumis polnud ühtki teist täiskasvanut ja õpeta ja oli rühmaruumis. Kust siis see nakkus ta kätte sai? Enne oli täiesti terve.
n
Noor pensionär/ 4. juuli 2021 14:41
Pensionärid on oma maksud maksnud ja neil öigus saada õiglast tasu
e
Eakas/ 4. juuli 2021 17:34
Pensionärid on oma NOORUSES JUBA PIISAVALT MAKSE MAKSNUD! MÕNINGAID KESKEALISI ja noori polnud siis veel sündinudki!
t
to Vana ja tark/ 4. juuli 2021 20:14
Vana võid ju olla, kuid tarkust küll ei paista olevat. Kuidas saab üldse nii mõteldagi, et eakate vaktsineerimisel pole mõtet, et see on kulukas, kuna nemad liiguvad kõige rohkem ringi ja levitavad viirust. Kas tahate ütelda, et need vanakesed tõesti peavad "labrakaid"? Kes kõige rohkem ringi hulguvad? Sinusugune pole küll ühelegi pensionärile midagi maksnud, nemad on ausalt oma pensioni välja teeninud ja samuti makse maksnud. Ja nüüd peavad veel praegugi oma väikesest pensionist tulumaksu maksma. Kas tõesti piinlik ei ole kogu aeg nende vanade inimeste seljas sõita ja neid alahinnata?
t
to:vana ja tark/ 4. juuli 2021 22:25
Kulla inimene,sa eksid küll rängalt,kui arvad ,et penskarid makse ei maksa.Paljud neist käivad ka tööl ja maksavad samuti makse.Kuidas saab mõni inimene üldse mõelda,et nende vaktsineerimine on mõtetult kulukas.Kuidas saab olla üks inimene selline küünik???
k
Kui prioriteet on riskirühmad, miks siis korraldus on ainult tugevatele ja tervetele?/ 4. juuli 2021 11:39
Tahaks näha neid riskirühmi ja tervisehädadega täiskasvanuid, kes on suutelised kogu maakonna peale rajatud ühte keskusesse kohale minema. Miks ei looda inimestele võimalusi end elukoha lähedal immuniseeritud saada?
m
4. juuli 2021 13:00
Mina ja minu lähedased oleme küll oma perearsti juures saanud vaktsineerida.Milles küsimus.
a
Anna/ 4. juuli 2021 11:34
Ehk ei ole mõtet sonida karjaimuunsusest. Hiina, venemaa, Rootsi- pole imuunsust kuskil. Vaktsineerimine võib kergendada haiguse kulgu.
a
Anni/ 4. juuli 2021 12:52
Lugesin ühe saksa viroloogi kirjutist,kus ta ütles,et karjaimmuunsuse võite ära unustada ja just sellepärast,et viirus muteerub.Ja just see on põhjus,miks ei saavutata mitte mingit karjaimmuunsust.

t
Tahaks teada / 4. juuli 2021 11:29
Kes kuuluvad riskirühma, kui isegi puudega inimesed sinna ei kuulu.
t
Tähtis prominent........ Penskar/ 4. juuli 2021 14:46
Eks need ÜLISUURT KULU tekitavad penskarid ikka☹️. Mõelda vaid--- neile TULEB JU PENSIONI MAKSTA! KUS see SUURE KULU ots! Nii ei jäägi ju tähtsatele Toompea sakstele erilist võimalust PALGALISA TÕUSU LUBADA! KÕIGEST 300--400 euri ainult. No kujutage ette, need penskarid tahavad ju iga aasta pensioni tõusu ka veel! IGA aasta! No nii ei tulegi ju midagi välja sellest kulude hüvitamisest ja palgatõusust!
o
Oled sa tont või inimene!/ 4. juuli 2021 11:26
Kokku USA, UK JA EL: 22 988 laipa ja 2 887 253 vigastatut. 1,007,253 Injuries 1,403 DEAD in the UK Following COVID-19 Injections According to UK Government 15,472 DEAD 1.5 Million Injured (50% SERIOUS) Reported in European Union’s Database of Adverse Drug Reactions for COVID-19 Shots CDC: 6,113 DEAD Following COVID-19 Injections Including 576 Abortions – Population Control Agenda Hard to Deny
p
Palun/ 4. juuli 2021 11:34
Lisa viide, kust andmed pärinevad.
a
A/ 4. juuli 2021 11:35
Ametlikest CDC ja EuroVigilance andmebaasidest. Infot vahendab healt impact news . com. Ametlikest andmebaasidest CDC ja Eurovigilance olen numbrid ise järgi kontrollinud
a
A/ 4. juuli 2021 11:36
Huvitav kas see komm läheb läbi ? https://healthimpactnews.com/
m
MEDITSIINIEKSPERTIDE ÜHISPÖÖRDUMINE COVID-19 PANDEEMIA JA VAKTSIINIDE OHTLIKKUSE OSAS/ 4. juuli 2021 12:04
Eestikeelsed subtiitrid! https://www.bitchute.com/video/W0NgaEiWf5fb/
v
4. juuli 2021 20:55
Vastan, palujale, põhiliset laest nagu ikka, muide pean tunnistama, et andmed on salastatud, avaldatakse ,mõne aasta või aastakümne pärast
k
Kaua veel lastakse tasuta testimisega venepiiri ületada ./ 4. juuli 2021 11:21
No kuulge,ka laste seas levib see haigus.Ja kui sügisel kool algab,kas tahetakse jälle lapsed koduõppele panna.Ja ma leian,et nüüd võiks juba vaktsineerimine vabatahtlik olla.On piisavalt aega olnud vanurite ja riskigrupi vaktsineerimisele.Vägisi ikka ei too kedagi vaktsineerimisele.Ja samuti venepiiri ületajatele nõudmised suuremaks.Kui ei ole vaktsineeritud,siis iga meie riiki sisenemisel test tasuliseks.Ei pea nad teiste arvelt saama ennast pidevalt testida tasuta,kui saaks ise ennas juba ka ära vaktsineerida.
p
penskar maalt/ 4. juuli 2021 11:32
Ma ootan siiamaani perearsti kutset, mida pole, seda pole. Linna minek on problemaatiline.
n
Nõus/ 4. juuli 2021 11:43
Perearstid ei vaktsineeri enam ammu. Linna minek ja ka suures linnas linna äärde minek on problemaatiline paljudele vanadele, aga ka tervisehädadega keskealistele inimestele.
v
4. juuli 2021 14:58
Väga õige! Olen 2 käega selle poolt! Ja kui neist ei piisa, siis võtan varbad ka appi! Tõsiselt! Ei tea, muks nüüd need meeleavaldajad välja ei tule, oleks ju nende ka suks, kui Venemaalt tulijad piiril testi peaks tegema ning mitte tasuta nagu meie oma inimesed, vaid raha eest. See tooks ka riigile sisse ju! Miks nad ise pole selle peale tulnud?
j
Jaan/ 4. juuli 2021 11:20
Aitab sellest Lutrarist, aga EKRE kongressist ei ole ajakirjanduses juttugi.
m
4. juuli 2021 11:25
Mis see ekre kongress siia puutub.
v
Valdek Kukeke/ 4. juuli 2021 11:20
Kas on tõesti meelest läinud, et tegemist on eksperimentaalse mRNA vaktsiiniga, millele on tingimuslik (tingimused on salastatud muide) müügi/kasutusluba? Mis hakkab toimuma kui see eksperiment, ütleme nii, ei õnnestu nagu soovitud? Kas sellisel juhul tehtut oleks kuidagi võimalik tagasi keerata? Jätke lapsed oma katsetest välja!!!!!!
t
Tuleb/ 4. juuli 2021 11:41
varsti uus viirus millele see vaktsiin hirmsasti "meeldib"...
s
Saate / 4. juuli 2021 11:43
kunagi kiruda, et selle vaktsiini tegite...
l
Lastetädi/ 4. juuli 2021 15:01
Lastel siis saab kasutada BioBlocki. Las riik malsab siis, kui mingit lastevaktsiini pole!
j
Jah/ 4. juuli 2021 11:09
Kõiki soovijaid tuleb vaktsineerida, mida rohkem seda parem meil on kõik liiga soiku jäänud, kõik ainult targutavad, tegusid on vähe. Kuskil on suur viga tehtud ja see uimerdamine jätkub.

s
Sõnad ja teod/ 4. juuli 2021 11:04
Kui fookuses oleksid tõepoolest riskigrupid, ei tehtaks maakonna peale ühte suurt keskust, vaid oleksid rajatud väikesed elukoha lähedased vaktsineerimispunktid. Või ei oska ladvik ette kujutada, mida tähendab sõna riskigrupp?
s
Sõnad ja teod,ära aja pada./ 4. juuli 2021 11:22
Riskigrupp on saanud juba ammu perearsti juures vaktsineerida.Aga kui inimene ei soovi,siis pole mõtet siin ka vinguda.
s
Südamega/ 4. juuli 2021 15:18
Praegused vaktsineerimise eest vastutajad on ju ena masti noorepoolsed, ainult Lutsar on vana. Ega siis noored oska asetada end vanade asemele. Või ei tahagi. On ka neid, kes tahavad ja oskavad.Samuti ka TERVETE INIMESTEGA. NEMAD ei oska või ei taha ka end invaliidide asemele asetada. Vähesed inimesed, kes on suure s üdamega ja on empaatia tundega.
1
4. juuli 2021 10:57
1) Miks vaktsineerimise tüstuse korral ei kehti haigekassa, kuna vaktsiini, milles pole tehtud kõiki ettenähtud uuringuid tarvitamine on isiku enda võetud teadlik risk, mida haigekassaet ei hüvita. Samas aga riik reklaamib ja testib-vaktsineerib inimesi tasuta? 2) Miks piirata laste suhtlemist - koolid distantsöppel lasteaiad kinni, kui pole lastele vaktsiini või ei soovitata seda või lastele pole COVID raske haigus? Need küsimused tahaks, et reporterid esitaks valitsusesle. Tahaks leida loogikat sellest mida TA ja Lutsar soovitab!
p
4. juuli 2021 11:04
Punkt 2) osas on selge plaan - kui hoida lapsed vaktsineerimata ja isolatsioonis, siis pole võimalik saavutada karjaimuunsust ja sedasi on kindlustatad pandeemia jätkumina ja sissetulek testilaboritele ning riirile võimalus piiranguid kehtetad. Tuleb vaadata kes teenivad raha selle pandeemia pealt ja kes on saanud omale võimu juurde. Valitsuse poolt vaktsineeimise keelamine laevadel ja ravimilao sisu "üleküpstamine" on selged märgid soovist pandeemiat pikendada vahendeid valimata. Mõelge selle peale kuidas jaanuaris korraldati valitsuse vahetus, et saavutada aprilliks COVID tipptulemus

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee