Õhtulehe raadio

„BÖRSISUPP“ | Pakendidisainiagentuuri juht: õnneks tehakse järjest vähem vastuvõetamatuid või arusaamatuid tooteid 

Oliver Lomp, 1. juuli 2021 17:39

Hannes Paesoo

Foto: Erakogu

Õhtulehe majandus- ja turunduskallakuga podcastis „Börsisupp“ oli täna külas pakendidisainiagentuuri Koor juht Hannes Paesoo.

30 aastat tagasi laiutas poodides tühjus, ent tänaseks on erinevaid pakenditega ümbritsetud tooteid riiulitel lugematul arvul ning silmapaistva ja kvaliteetse pakendi tähtsus ainult tõuseb.

Rääkisime Paesooga sellest, kuidas ja kui kaua korralik pakendikontseptsioon valmib, kuidas on Eestis tööprotsesside seis võrreldes laia maailmaga ning millist tüpaaži disainerid sobivad pakendeid valmistama.

Kuna Paesoo oli sel aastal ka loovuskonkursi Kuldmuna ühe disainižürii esimees, kõnelesime žürii töös avastatud pärlitest. Kusjuures munad jagatakse välja juba täna õhtul.

Head kuulamist! Saatejuht Oliver Lomp.

Samal teemal

17.06.2021
„BÖRSISUPP“ | Coolbet grupi turundusjuht: kui inimene tahab panustada tuhande euro eest, aga ta sissetulek ongi tuhat eurot, siis me seda ei luba
11.06.2021
„BÖRSISUPP“ | EASi innovatsioonijuht: me ei taha anda ettevõtetele kala, me tahame anda õnge
03.06.2021
„BÖRSISUPP“ |  Eesti parima üritusagentuuri juht: „Alguses tundus, et mõne kuu pärast oleme kõik tänaval, päris nii õnneks ei läinud.“
27.05.2021
„BÖRSISUPP“ | PR-ekspert riigi kommunikatsioonist koroonakriisis: tegelikult saadi suhteliselt hästi hakkama, lihtsalt alati pole kohe otsustajat

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee