Poliitika

ERI LEERIDE VÕITLUS! Isamaa parempoolsed tahavad muutust: „Meile pole kahte EKREt vaja!“

Anita Algus, 9. juuni 2021 17:19

65 KOMMENTAARI

p
Perling võiks proovida hoopis Reformierakonda kaaperdada/ 12. juuni 2021 09:19
Seal parajad lontrused ees ja nendega tuleks ehk välja küll.
p
Perlingu lamedal maal ei valita parteid põhikirja järgi/ 11. juuni 2021 15:36
Kaaperdatakse partei ja põhikiri tegakse enda maitse järgi. Selline uuendus on vist riigis esmakordne.
l
Leppigu oma referendiga kokku/ 11. juuni 2021 08:25
Ekspressi jutt kuidas juba aastaid pekstakse isamaalasi, et nad õigesti hääletaks.
e
eit/ 10. juuni 2021 12:19
kunagi 60 aastat tagasi üks tige vene naine ütles mulle , et eesti on tema isamaa , sest tema isa sai sõja ajal eestis surma . aga , kui isa oleks hukkunud merel , kus siis isamaa oleks ? nüüd on seda arusaamist laiendatud eestlastele endile veidi teises võtmes . käib üks vaidlemine , kes on parem eestlane .
p
Palun mulle üks Isamaa/ 10. juuni 2021 11:34
Miks Perling tahab Isamaad endale kaaperdada, kui selle põhimõtted talle ei sobi ja kõik tuleb kiiresti ümber kirjutada? Tehku oma partei ja ajagu oma asja, ärgu püüdku end võõraste sulgedega võimule upitada. Küll Isamaa saab oma probleemidega ise hakkama.
a
Andero / 12. juuni 2021 06:08
Mendist poliitikut ei sa, järgmine kaja kallas orbiidil!
h
Häbi riigile/ 10. juuni 2021 11:32
Polegi vaja erakondi. nagu näha, on need pungil tigedust ja õelutsemist. Üksteise materdamine on juba nii loomulik, et paha hakkab. 101 inimolendit on täis viha ja tigedust, üksteise üle irvitamist ja pidevat laimamist. Otsitakse ainult vigu ent ise ka paremini ei käitu. Lihtsalt istutakse ja saadaksee palka, seda ka tõusvas joones. Milleks seda meile vaja on?
m
mardikas/ 10. juuni 2021 11:28
Meile pole mitte ühtegi ekret vaja, sest konservatiivide inimesi vihkav, valedel ja demagoogial püsiv poliitiline agenda on lihtsalt jäle!
v
värise edasi/ 10. juuni 2021 12:52
i
ing/ 10. juuni 2021 11:21
Isamaa on paljus erinev EKRE-st. Et hoida eesti rahvuse kadumist, võib seda ajada ka viisakalt, argumenteeritult, põhjendatult, nii seda võetaks kõikide erakondade ja inimeste poolt tõsiselt. Ja selliseks erakonnaks oleks ikka pigem Isamaa. Häda on ju selles, et eestlaste, eestluse kadumist ei võeta tõsiselt. Väga imelik! Väga suurte maa-aladena on eestlasi kadunud ju ja ainult keele õpetamine eestlust ei vii edasi. No ei hakka narvalased, ida-virumaalased omavahel eesti keelt rääkima.Et hoida oma inimesi omal maal, juba see aitab eestluse hoidmisele kaasa, aga sellega peab tõsiselt tegelema.

s
10. juuni 2021 10:54
selgitage palun kusotsast nad parempoolsed on? mulle paistavad küll täiesti vasakus ääres olema...
e
eremiit/ 10. juuni 2021 10:41
ega meil on veelvähem vaja kolmandaid närilisi sahvrisse, gruz 200 juba on rehvide taustabänd
m
mutike/ 10. juuni 2021 09:51
mh, saan ma õigesti aru, et Ismaal poleggi ilmavaadet? tahab ta sis ronida reformi ja keski paati või ekre omasse? kahte ju ei saa vastavalt tuule suunale? või on meie poliitikas ja poliitikutel kõik võimalik?
r
Rahvademokraatia ?/ 10. juuni 2021 09:06
Väikeses Eestis ei peaks olema ühtegi parteid. Iga maakond hääletaks demokraatlikult oma esindajad, kes võtaksid vastu rahvaesindajate kogus riigile tähtsaid otsuseid. Kogu mehhanism töötaks vabatahtlikkuse alusel, mitte omakasu huvides. Rahval oleks alati õigus oma esindaja (kes hakkab onupojapoliitikat ajama) tagasi kutsuda. Vähemusi ei kiusata, aga ka mingisugust eristaatust neile ei anta (seda juhul, kui rahvas ei otsusta teisiti). Elu korraldus käib ikkagi enamuse rahva otsuste ja soovide järgi, aga mitte vastupidi. Lõppeks ära igasugune parteide toetamine rahva rahadega.
n
Nohh/ 10. juuni 2021 08:39
Kui Perling pukki saab, siis saame punase isamaa ja vikerkaarevärvilise "rahvuslipu".
h
haugimälu/ 10. juuni 2021 08:30
rebulikka jne. ismaast tolerantse tegi
5
5%/ 10. juuni 2021 06:54
Perlingu võiduga saab otsa ka Isamaa kui nimi. Näiteks Euroopa isamaalik migratsioon. Perling koos parempoolsetega pole aru saanud, et Euroopa ei ole kuld, mis hiilgab.

h
Hirmutame EKRE - ga ?/ 10. juuni 2021 06:27
Ega Eestile poleks igasugu vikervärvi erakondi kah vaja Sotse, Reffe, Isamaa"parempoolseid", Tvesti200 ja teisi.
t
toitumisahel/ 9. juuni 2021 23:41
aga kuidas selle rahapesuga ja personaalpensioni huiamisega ikka jääb???
e
9. juuni 2021 21:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kuule/ 9. juuni 2021 22:26
j
to ery/ 10. juuni 2021 08:09
joo vähem. IRL agab õiget joont. Kui parem tiib võidab (jääb arusaamatuks, miks nad on parempoolsed, peaksid oleva äärmusvasakpoolsed) siis on IRL kadunud erakond. Sest siis oleks IRL hoopis eesti 200.1 või äärmuslikud sotsid. Milleks ühte äärmuslust juurde toota, lihtsam oleks neid "parempoolsetel" astuda kohe sotsidesse või eesti 200-e. Mõlemad erakonnad vihkavad rahvuslust ja omariiklust.
l
libaparempoolsed/ 9. juuni 2021 21:18
meile pole neljasid sotse vaja!
h
h/ 9. juuni 2021 20:41
Tehke oma erakond ja muutke palju soovite , teise parteisse minna ja hakata oma reegleid tekitama, on läbikukkumine.
e
ettevaatust, Isamaalased!/ 9. juuni 2021 20:34
Ei saa see Perling mingiks Isamaa juhiks, liiga paljud inimesed lihtsalt ei usalda endist peaprokuröri vaadates ja teades prokuratuuris tehtud süvariigi kohtuotsuseid. Hunt lambanahas!!!
e
10. juuni 2021 12:27
ekretiin kiunub ikka mingist oma väljamõeldud süvariigist, naljakas juba
m
Meile/ 9. juuni 2021 20:24
ei olegi kaht EKRE-t vaja kui piisab ühestki!Täiesti vastuvõetav ja tervitatav oleks kui kõik liberaalsed erakonnad sundlõpetamisele läheks!
s
Selleks pead/ 9. juuni 2021 22:29
Venemaale või Valgevenesse kolima.
p
Piisab/ 12. juuni 2021 09:37
täiesti kahest erakonnast - liberaalid ja konservatiivid... Aga demokraatlikus pisiriigis peab olema ikka igal lillehelbel oma partei... Muidu poleks ju demokraatiat...
n
no jaa ..../ 9. juuni 2021 20:19
Kolmest liberaalsest erakonnast on veel vähe või? Vaja on kindlasti Ref vol 2, Sotsid vol 2, E 200 vol 2 ja milleks neljas Isamaa veel vajalik on? Kaks EKRE-t on ikka parem kui üks, seega Perlingu jutt ei päde. Elagu Seeder ja Isamaa!

p
9. juuni 2021 20:07
Perling ja kompanii tahavad teha Isamaast oravate kelgunööri. Samas kartes EKRE võimule saades õigustatud kättemaksu. Perlingu võit tähendab Isamaa surma. Eestimeelsed liituvad EKRE-ga ja käputäis parempoolseid ei ole võimelised 500 liikme piiri ületama.
l
9. juuni 2021 19:59
Liberaalidele ei ole teist EKRE t vaja, aga ülejäänud Eestirahvale ei ole tarvis viiendat reformierakond. Ainult pime ja kurt võivad mitte näha ja kuulda, mida korraldab liberaalse mõtemaailmaga ajudeta ühiskond
t
Tohoh/ 9. juuni 2021 22:32
Mäletan, kui ekre veel polnud valitsuses olnud, siis rääkisid, et nemad ka parempoolsed ja nõus valitsust tegema vaid koos refidega :). Said korvi ja nüüd suured vihavaenlased nagu emotsionaalselt ülesköetud ...
o
Odin/ 9. juuni 2021 19:37
Neil parempoolsetel (loe vasakpoolsed) pole ka sellist Isamaad vaja, neil on vaja üksnes reformareid ja ei kedagi teist. Nii mõnigi neist "parempoolsetest" kuulus varem RE-da ning mõni üritas ka mulle teadaolevalt EKRE-sse sisse saada, aga ei läinud läbi. Oleks nad EKRE-s kukutaksid seda, aga kuna Seeder nad vastu võttis ja "madusid" rinnal soojendas, siis nüüd tuleb tal nendega võidelda. Loodetavasti saab ta neist ka jagu, aga kui ei siis on Isamaaga kääga.
e
ekresse / 9. juuni 2021 22:34
võeti ju vastu kõik, kes mujalt olid välja visatud, nagu Mart kunagi rahvaliidust :).
s
suure mina nimel/ 9. juuni 2021 19:29
a
ainult üks ja mõni kord pole sedagi, ainult poliitika/ 9. juuni 2021 19:26
m
9. juuni 2021 19:22
Mina pooldan Helir- Valdorit kahe käega.Mees lubas, mees tegi ära ka,seda meil poliitikas tavaliselt ei juhtu.
p
poliitikud teevad keelega palju ära/ 9. juuni 2021 19:27
See kahe käega tegemine ei ole heategevus
k
kas/ 9. juuni 2021 22:35
kahe käega täitsid oma taskuid poldril?
e
Eva/ 12. juuni 2021 09:30
Nõustun taielikult,aitäh,,
y
yll/ 9. juuni 2021 18:36
No ausalt! MIDA ON PERLINGUS PAREMPOOLSET?
c
cv/ 9. juuni 2021 19:06
ehk ta kannab parempoolseid kingi..?
õ
ÕL-EKRE halvab enda algatatud eelnõu pärast riigikogu töö/ 9. juuni 2021 18:30
milleks selliseid lamemaalasi üldse vaja on?

„Meile pole kahte EKREt vaja!“/ 9. juuni 2021 18:24
„Eestile pole ühtegi EKREt vaja!“
a
ajahetkel läbitud/ 9. juuni 2021 19:59
Kas + ja - taandatakse teatud aja järel?
a
arvaja/ 9. juuni 2021 20:22
Eestile on EKRE-t väga vaja, aga kahte Reformierakonda küll vaja ei ole, sest Perlinguga muutubki Isamaa Reformierakond 2-ks. Milleks?
s
Selleks/ 10. juuni 2021 11:40
Kahte Reformierakonda on vaja selleks, et ei peaks võimu enam kellegagi jagama.
m
Meelis Ka/ 9. juuni 2021 18:11
Arvatav tegevusplaan globalistidel-sotsialistidel (kes end miskipärast parempoolseteks nimetavad): Isamaa üle võtta ja keerata sinna, kus Ref, E200, sotsid ja Kesk koos muu €U põhivoolujõuguga juba ees on. Varuplaan: nõrgestada Isamaad, kuni see alla 5% kukub ja hääbub. Keda selleks tegevuseks palgatud on, see on näha. Huvitav oleks ka teada, kes rahastab ja missuguste kanalite kaudu. Asjas võib näha ka plussi: igale mõtlevale inimesele saab aina selgemaks, kes eestlaste eest seisab, kes mitte. Suurem osa praegustest erakondadest isegi ei räägi eestlaste käekäigust või kestmisest.
d
Dave/ 9. juuni 2021 17:59
k
kas / 9. juuni 2021 22:36
sa elad seal riigis, et tead?
q
qq/ 9. juuni 2021 17:50
Teil pole midagi vaja, astuge Jeesti200-sse ja vsjoo..
k
9. juuni 2021 18:03
Kahte Eesti200 vist ka ei ole vaja, seltsimehed ühinege, ühtsuses peitub jõud, ise asi on muidugi see kas kaks naist köögis hakkama saavad
v
valija/ 9. juuni 2021 17:50
Jõudu Seederlastele pidage vastu meil pole vaja liberistide mitut parteid. Elagu tasakaalukas Seeder.
p
Perling/ 9. juuni 2021 17:46
on nagu ,,Kodukulud alla ,, staar Parts... annab oma panuse Isamaliidu lõplikuks hävitamiseks.
n
No/ 9. juuni 2021 17:59
staar Parts oli Muvvame läbi.
p
Parempoolsust on neis samapalju kui/ 9. juuni 2021 17:46
oli Lauristinis ja Kingissepas.
v
Von Mats/ 9. juuni 2021 17:45
Kas nende "parempoolsete" meelest on meile vaja mitut Reformierakonda (vasak-liberaale globalistlikus kastmes)? Selliseid on meil juba rohkem kui üks (E200, Sotsid). Nad ärgu unustagu, et tegemist on ikkagi algselt konservatiivse erakonnaga, mis peaks Eesti huvid Euroopa omadest ettepoole seadma. Kui aga selline Reformierakondlik maailmavaade nii hingematvalt kallis on, siis astugu sinna (või E200 või Sotsidesse). Milleks neile seda Isamaad on vaja lörtsida?

a
Arvaja/ 9. juuni 2021 17:42
EKRE-sid võiks rohkemgi olla. Saaks ühe konservatiivse isamaalise valitsuse kokku panna. Sotse ja liberaale ongi liiga palju.
m
9. juuni 2021 17:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
ei ole kena pilt/ 9. juuni 2021 17:38
Ei ole isamaalane, aga isegi eemalt vaadates ajab ö ökima.
m
Minu oma/ 9. juuni 2021 17:31
Hmm... ma ei mõista. Miks siis Isamaasse astuti, kui nende vaated ei sobi ning tahetakse sotsiks erakonda ajada? Äkki hoopis prooviks siis Eesti 200 või Sotside vms uksele koputada - las isamaa jääb isamaalistele.
k
kas/ 9. juuni 2021 22:39
elamislubade müüjatele?
p
Poolt/ 9. juuni 2021 17:29
Mina pooldan. PERLINGUT, kuigi pole Isamaalane.
m
mall/ 9. juuni 2021 17:43
Tugevad naisjuhid on ainult eraettevõtluses.
m
9. juuni 2021 18:10
Mina pooldan ka, aus ja tubli nagu omal ajal Koit Pikaro
i
ikka nii/ 9. juuni 2021 20:24
Aus ja õiglane ikka pigem nagu Jüri Pihl. Ah-ah-haa .....

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee