Poliitika

DUELL TROONILE ALGAB! Seedri kõrval himustab erakonnajuhi tiitlit Perling

Toimetas Marvel Riik, 2. juuni 2021 13:33

91 KOMMENTAARI

d
Duelli pole/ 3. juuni 2021 18:26
On väikese aferistide jõugu luuluplaan.
u
Ubamats/ 5. juuni 2021 11:27
Ärge samastage ausat Seederit aferistidega.
m
Minu huvid/ 3. juuni 2021 15:16
Isamaa on pidanud valimislubadusi. Kodualune maa on meil maksuvaba ja pensionisammas kasutamiseks. Niiet ärge puutuge Seederit!
n
naanu/ 3. juuni 2021 12:19
kas tõesti on isamaaliste meeste pink nõnda lühike, et peale seederi peab kohe esiotsa naisprokule andma. ei toeta küll seederit - kõikuv element, kuid kas maadam berlingul poleks mõistlik ikka enne näidata ennast isamaalistes ridades ja mitte ronida kohe juhtpukki,egas alati pea kohe rooli kätte saama, peab ikka ka mutrivõtmega tegutsema (see asi oli küll ennevanasti au sees)...
m
mustakas/ 3. juuni 2021 12:09
Perling justnimelt HIMUSTAB ! Ta ju on nii kaua aega ühe erakonna käpikuks olnud, et ilma kohe ei oska olla, loodab juhina seda oravate teenimist jätkata
m
Meenutus/ 3. juuni 2021 11:40
Kas mitte siin mingi 2 või 3 aastat tagasi ei olnud proua Perlingul mingeid ametialaseid segaseid skeemitamisi millega oli pahandusi ??? Ja nüüd suundub ta uuesti juhtivale kohale ???
m
Maamies/ 3. juuni 2021 08:29
Ei tule sellest Perlingust midagi head. Vaatame ajalugu... Pihl heitis ennast temaga ühte ja mis oli tulemus. Prokurör Evestus istus oma toolil ja ei osanud arvatagi, et keegi ta tooli jalgu närib. Siis kui aru sai oli juba hilja ja kukkus kolinal mingi rahvamaja juhatajaks jne. Perling on lammutaja. Mitte mingi ülesehitaja.
m
MUSTAKAS/ 3. juuni 2021 12:11
seda, et Perling on lammutaja on öelnud ka üks teine tuntud jurist: Igor Gräzin, kes ka oravate tegevust enne kui teoloogiasse siirdus, tõsiselt kritiseeris ja vastustaS.
m
Maanaine/ 3. juuni 2021 13:37
Perling ja süvariik! Süvariigi esindaja tahab saada Isamaa konservatiivse erakonna esinaiseks. Nalja teete või? No on ikka ambitsioonikas mampsel. Pihl, Perling .... Emotsionaalselt ülesköetud naisterahvas ei sobi kohe kuidagi konservatiivse Isamaa etteotsa, ei sobi üldse sellesse erakonda. Mingu E200!
k
KLM/ 3. juuni 2021 15:18
s
Suurim umbusaldus/ 5. juuni 2021 11:30
...kui ignoreeris reffide ämmakappide rahapakkide juhtumit.
p
Pettusega saadud suur nimekiri./ 3. juuni 2021 08:20
Enne kui siin ekret kiidate oma suure nimekirjaga,siis uurige ikka kuidas see nimekirinii suur on.Ekre võttis automaatselt endise Rahvaliidu nimekirja enda ridadesse.Aga kas nad ikka on kõigilt nõusoleku saanud,Endised Rahvaliitlased on nii eakad,et nad ei teagi ,et kuuluvad nüüd uude erakonda.Ekre tehku oma nimekirjad korda.Pole neil siin millegiga hiilata,Ise Helmed nimetavad ennast veel ausateks inimesteks.
d
Dave/ 3. juuni 2021 07:12

k
kauaaegne isamaalane/ 2. juuni 2021 22:47
Kas ikka ühes õigusriigis on kombeks et endine peaprokurõr või riigikohtunik kellel on talletatud tundlikku infot läheb kohe laksti mõnda erakonda ja kandideerib selle juhiks?Arvan et see on teema mille kohta kadunud L.Meri oleks öelnud..see pole paslik.... Ja kogu see libedike punt kes teda täna Isamaa esimeheks kandideerimise juures telekas ümbritses küll usaldust ei ärata,,,,,
m
mustakas/ 3. juuni 2021 12:14
Tõepoolest : ütle, kes on su sõbrad ...
t
Teadja/ 2. juuni 2021 21:49
Seeder on tegija mees,jõudu talle.
a
Aksiooma/ 3. juuni 2021 04:36
Kiitus on l...i lõks.Midagi pole uut siin ilmas.
t
to/ 2. juuni 2021 21:47
hr Seeder! isamaa tegi oma poliitikat ,EKRE-ga juhtus vastupidi? Seeder,oleks kena kui ka otsesaates oma ärapaneku lõpetaksid ja siis talupojatarkusest räägid....Koostöö tähendab adekvaatsust ja EKRE tegusid jonnis ära oma nimekirja lisa...See on kõrvalt vaadates kiuslik ja inetu...Siiski loodan et see liidrikoht parempoolsete toel Perlingist mööda läheb! (neid salapärase kapiga tegelasi pöördevalitsusega jätkuvalt niigi palju)
a
arvaja/ 2. juuni 2021 22:23
Väga meeldisid hr.Seedri vastused 1-se stuudio otsesaates.Väga tark,erudeeritud,rahulik,teisi mitte kritiseeriv Isamaa esimees.Kahe käega hr.Seedri poolt.
t
to arvaja/ 2. juuni 2021 22:49
päris rahulik ta seal ikka ei olnud. Salvav ja mahategev. Oleks ausam olnud,teine asi. Ju siis endalgi king pigistab ja on mürgisele teele läinud.
e
eve/ 2. juuni 2021 21:32
Nagu Perling mainis - et lõpetataks inimeste privaatsetes eludes sonkimise? Kes seal siis nii väga sonkinud on? Kui tahetakse vastu võtta otsus mis on määrav paljude tõekspidamiste suhtes on asi ´privaatsiusest´kaugel! See vaid üks näide ´liberaalide demokraatiast´millel ainult üks sihtkoht - kaos! Kuigi Seeder võistleb inetult EKRE-ga,siis pöial pihku et järgmised ...pead seadusi sonkima ei pääseks!
k
kkrahv/ 2. juuni 2021 21:14
Küllap Isamaa rahastajad Seedrile võidu ostavad, neile on sellist tuima käsutäitjat rohkem vaja, kui isepäist ja liberaalsemat Perlingut.
t
to kkrahv/ 2. juuni 2021 21:28
isepäne,liberaalne Perling. Kui on abielu on see mehe ja naise vaheline,punkt!Lõpetaks piiride sonkimise ja inimestega mitte arvestamise,liberaalitse oma koduseinte vahel,mitte seaduses kus peaks peale jääma üldarvamus!
o
Olgem õiglased/ 2. juuni 2021 22:17
Isamaa või seeder rahastajad kõlab uhkelt aga need jäävad järkudes alla oravaid elushoidvatele rikkuritele.
k
KAJA KALLASE VALITSUS PEAB ASTUMA TAGASI👍/ 2. juuni 2021 21:10
KAJA KALLASE VALITSUS PEAB ASTUMA TAGASI👍
t
toivo/ 2. juuni 2021 20:54
roosamanna puder viisteist aastat otsis partnerit. on ju kõik äpud riigikogus!
t
toivo/ 2. juuni 2021 20:53
olen nõus set seeder ei jaksa aga ekres pole kah mehiväärtus hinnanguga a. rüütel onjuba vana.

t
toivo/ 2. juuni 2021 20:51
kasminu versioon ei vasta tegelikusele, pole kuulnud et isegi kõüüditamise ajal toimus koduvägivalda ja aluspesu nuusutamist ministrid käisid sovhoose kontrollimas ikks läbi lõbunaiste voodite.
m
Mohikaanlane/ 2. juuni 2021 20:31
No siis on tõesti nii, et tuleb ära minna siit riigist.
s
2. juuni 2021 20:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mõlemad on sümpaatsed aga.../ 2. juuni 2021 20:29
Seeder on ausam. Exproluröri-neiu jättis omal ajal millegipärast tähelepanuta Silvergate juhtumi, mille taga võis olla rikkurite suur korruptsioon.
m
2. juuni 2021 19:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
Naine, mõtle kuhu sa trügid/ 2. juuni 2021 20:19
... ja mis neil Helmetel siis viga peaks olema? Seeder ja Helme ongi ainulesed mehed, kes matsu jagavad, mis poliitikat refid Eesti riigis ajavad. Nemad julgevad selle otse välja öelda ja selle eest ainult kiitus neile. Meie meedia on suutnud eesotsas Kallase klikiga luua Ekrest, Isamaast, Helmetest ja Seederist kui kuvandi, kui kõige eemaletõukavamatest inimestest. Miks aga toetus EKRE-le pidevalt kasvab? Äkki ongi suur hulk Eestimaa inimesi tänu Ekrele nägijaks saanud ja jagavad asja paremini kui kunagi varem. Ei soovi Perlingut oma nn "vasakpoolsetega parempoolsete kattevarjus Isamaad juhti
e
ekrele toetus ei kasva./ 2. juuni 2021 20:39
Sa ei saa oma lihtsa ajuga lihtsalt asjadest aru. Küsitlustes peab alati kokku tulema 100% ehk siis, kui kellelgi langeb, nagu viimane kord kesikutel ja Isamaa langes alla valimiskünnist, siis automaatselt peab protsendi number teistel tõusma, kuigi uusi poolehoidjaid juurde pole tulnud, sest 100% peab ju üld number täis saama.
t
to EKRE toetus ei kasva/ 2. juuni 2021 21:06
Sa mine vaata, kui palju on sellesse erakonda tulnud uusi liikmeid, siis tule ütlema, et Ekre valijaskond ei suurene. Reitingust ei rääkinud keegi, aga seegi on neil tõusuteel, sest Reformierakonna reiting kukub kivina. See on igati tore!

i
isamaa uued tugisambad/ 2. juuni 2021 19:05
Perling ja Latõnskaja - ootavad sinu häält
h
Hea nali/ 2. juuni 2021 19:44
k
kiisu/ 2. juuni 2021 19:02
Isamaaliit on aastaid nautinud prokuratuuri soosingut. Nüüd kui aga saabus aeg võla tasumiseks, siis on kohe kisa lahti.
m
mustakas/ 3. juuni 2021 12:21
Kui reitingutest rääkida, siis tundub, et küsitletakse ikka neid Viimsi oravate Taastusravikeskuse kliente, kuis muidu see reiting justkui naelaga kinni löödult püsib ? Aga samas on näha, et ikka langeb ka, kui vanemaid graafikuid vaadata, aga SIIS d sellest ei räägita.
s
2. juuni 2021 18:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Millal/ 2. juuni 2021 18:57
see po rno graa fia löpeb? Uskumatult rumal rahvas meil ikka.
i
ing/ 2. juuni 2021 18:17
Minu jaoks on Isamaa vähemalt püüdnud olla eristatult isamaaline, mõõduka rahvusluse mainega. Seeder vähemalt räägib sellest (peaks küll rohkem rääkima), aga Perlingul ja nö parempoolsetel on meelel teha teine Reformierakond (nad arvavad, et nad teevad parema Reformierakonna). Keegi võiks ju eesti rahvuse püsima jäämisele rohkem mõtlema.. keegi peaks hoidma targalt eesti rahvast omal maal, et ei peaks mujalt tulema teised ja üle eesti rahva käima. Isegi eesti keele selgeks õppinud muulane ei vii eestlust edasi.. vähemalt seni kuni ta täiesti eestistunud pole kogu oma meelega.
t
Teine reformierakond?/ 2. juuni 2021 20:41
Aga milleks on vaja teist ekret?
t
To ing/ 2. juuni 2021 21:37
See on sul hàsti òeldud,et Isamaa püüdis- ~enne Seedrit olla môôduka rahvusluse mainega ja eristatult isamaalise rôhuasetusega.Aga Seeder làks liiale,Heitis end EKRErûppe ja muutis Isamaa hàbivààrselt tagurlikuks.Ta on ààrmuslikult konservatiivse maailmavaatega.Isamaal on vaja uue aja juhti,kes on kûll kindla rahvusmeelega,aga siiski avatud kiirelt muutuvale maailmale,avarama maailmavaatega ja sallivam nende vastu,kes pole temasarnased.Usun,etPerling pole nii kitsarinnaline ja piiratud.
r
Raini/ 2. juuni 2021 18:10
On kohutav ja nõme, et Eestis võivad endised jõustruktuuride juhid minna poliitikasse - Pihli näide on veenev. Ei ole usutav, et eile olid erapooletu prokurör ja täna asud õhinaga erapoolikusse parteise. Perling on vastutav paljude inimeste asjatute kannatuste eest. Perlingu poliitiline motiveeritus tema eelmises ametis ei jäta kahtlust, mis hakkab juhtuma Isamaas. Seeder peab jätkama.
p
2. juuni 2021 18:56
Perling pole elus erapooletu olnud
n
nõus sinuga/ 2. juuni 2021 20:02
Üldse tekitavad endised prokurörid, kohtunikud ja muu sarnane kontingent tavainimeses võõristust ja vastumeelsust. teeb inimesed ettevaatlikuks ja umbusklikuks. Mina ei soovi Perlingut Isamaa esinaiseks. Tuleb meelde Pihl ja tekib imelik tunne, järgmine oli Perling ja jälle kordus kõik. Seederile edu ja sirget selga! Toetan kahe käega Seederi jätkamist
n
2. juuni 2021 21:26
No nüüd juhtub see, et Isamaad enam ei vali.
s
2. juuni 2021 18:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
-119/ 2. juuni 2021 20:43
ei saa aru, et Seederi juhtimisel langes erakond juba viimase küsitluse järgi alla valimiskünnist.
v
Vanasõna/ 2. juuni 2021 20:59
Valimiste ajal teeb Isamaa Seederi juhtimisel hea tulemuse ja on nii nagu alati riigikogus sees. Kas Perlingu puhul nii läheks on küsitav. Paljud inimesed umbusaldavad endist peaprokuröri, ei meeldi inimestele tema kaval ja kahepalgeline jutt. Hunt lambanahas - nii ütleb vanasõna.
p
proletariaat ja kehvikud/ 2. juuni 2021 17:59
perlingule pühendame oma lööktöö.
v
vaatleja/ 2. juuni 2021 17:39
küll seederpoisile "joogidautosse" korraldatakse, töö juba käib, meedia on ju täna meie ajastu au ja südametunnistus
i
Isamaa/ 2. juuni 2021 20:51
on koalitcioonil vaja auti män.gida, siis on nende võim i.gavene :(
j
just/ 2. juuni 2021 21:11
... ja ega kaporatuurgi tühja pilguga seda pealt vaata, ikka soovib abikaasa oma naisele kõiges toeks olla, et ta ikka oma tahtmise saaks. Seederile edu ja jõudu nn parempoolsetega võitlemisel! Isamaa esimees on Seeder ja nii ka jääb!
m
mutakas/ 3. juuni 2021 12:28
Ilmselt on käsuliini kaudu juba EE-sse nii moorale kui Roonemaale viited ja materjalid kas kohal või teel, peab ju "omasid"(pikaajalisi "alltöövõtjaid "nagu Lavlyke)toetama ja abistama. Kas olete tähele pannud, et tegelikult k juba töödeldakse inimesi Isamaa vastu ?
tädi Maali . / 3. juuni 2021 12:32
See reitingute protsent ei loe tegelikult suusrt midagi, see on lihtsalt mõtlemisvsõimrtute töötlemine ehk erakondae PR tegevus, mis leiab siis soovitud väljundi Otsustavad ju antud hääled , seega edasi vaprad Isamaa pojad !

v
vähikäik/ 2. juuni 2021 17:38
Kas pr-Perling toob äraostmatute ridadesse uue poliitilise tahte suuna? Maha uurimis ja kohtuasutuste lokkav korruptsioon? Võikorrumpeeume jõudsalt edasi?
m
Maarja/ 2. juuni 2021 19:30
Perling ja Laada --teine Eesti 200
a
2. juuni 2021 17:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
Isamaalane/ 2. juuni 2021 19:48
Ta võtabki ja asub uuesti isamaa etteotsa.Väga asjalik mees ja igati sobiv isamaa juhiks.Perling tahaks ainult lammutama tulla.
e
Ei saa aru?/ 2. juuni 2021 20:35
Mille eest HVS peab vastutama?
p
paigalmarss nagu rivimäärustikus/ 2. juuni 2021 16:43
Elu ongi erakonnas siiruviiruline moodustis.
m
mustakas/ 3. juuni 2021 12:38
Olen tähele pannud, et allhoovused liiguvad selles suunas, et RE saaks ainuvõimu, Selleks ka teiste erakondae mustamine ja tümitamine. Seeder on muidugi natuke "kõva pähkel", teda on raske lolliks teha, kuid E 200 kui kogemusteta võiks küll lubaduste õnge minna. Parempoolsed aga... nojaa, just Perlingule paras punt.
m
mutakas/ 3. juuni 2021 12:40
kas oravad "võtavad nüüd E 200 ja "parempoolsed" kampa ? Ilmselt on pakkumised head, aga kas ka täitmised?
m
2. juuni 2021 16:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kaalukau.sid/ 2. juuni 2021 20:52
d
dd/ 2. juuni 2021 16:40
Isamaa toetusprotsent on pikemat aega alla valimiskünnise, sest nad ei oska ennast piisavalt hästi valijale defineerida. Isamaa üritab justkui laveerida liberaalsuse (Ref) ning konservatiivsuse (EKRE) vahel, kuid valijale see ei meeldi. Paljud kes enne Isamaad toetasid hakanud on nüüd hakanud toetama Refi või EKREt. Kui Perling pukki saaks, siis hakkaks Isamaa Refiga konkureerima liberaalide häälte pärast ning konservid valiksid pigem EKRE. Ehk siis - Perlingu võidu puhul kaotaks Ref ja võidaks EKRE.
P
2. juuni 2021 16:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kannike/ 2. juuni 2021 16:38
Kevadel on poliitmaastik ka erksavärviline ning lillelõhnaline
i
Isamaa on igavene!/ 2. juuni 2021 16:14
Mina toetan H.V.Seederit ja soovin, et see sirge seljaga mees jääks juhtima Isamaa erakonda. Prokuratuuri asjapulka teame ja tunneme pikki aastaid ja tema saamatuid tegusid samuti. Ei ole see naine Isamaa erakonna juhiks kõlbulik inimene. Jutt mingitest parempoolsetest on ilus muinasjutt nad ju ausalt öeldes ikka vasakpoolsete vaadetega, mingi jutt parempoolsusest on puhas möga.

h
Hunt Lambanahas !/ 2. juuni 2021 16:14
Isegi kaua võimalust oodanud ! Küll Lavly ära valitakse, praegu selline aeg naised kangesti juhivad ? Ja siis saanud parketikõlbulikuks läheb koos Kajaga valitsema aegade lõpuni ! Rahvas vaimustuses Isamaa meid juhib, kestvad kiiduavaldused !!!
i
Isamaa valija/ 2. juuni 2021 15:53
Ka järgmistel valimistel saab Isamaa minu hääle. Minu hääl läheb mõnele traditsioonilisele isamaalasele, aga mitte ei tea kust välja hüpanud parempoolsele. Mõni kauaaegne järeleproovitud, ennast tegudega tõestanud isamaalane saab minu hääle, see on kindel.
v
viimasele/ 2. juuni 2021 18:02
Ja populistidest liberaalidega koostöö on igati broo!
k
Kuidas / 2. juuni 2021 19:33
sa häält annad Isamaa= Seeder ,Perling= tegelikult kaaperdatud Isamaa ja hingelt Eesti 200.
v
Valimistel?/ 2. juuni 2021 19:47
ullike, mingeid valimisi ei tule, tuleb nagu pätsu ajal. Kuulutatakse välja eriolukord nagu Ratase tagasiastumine, mida jäädaksegi pikendama.
m
maali Mustamäelt/ 3. juuni 2021 12:42
Ühinen eelneva valijaga !
u
2. juuni 2021 15:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
tore on/ 2. juuni 2021 16:16
Seeder suudab järjekordselt tõestada, et suurem enamus Isamaalasi toetab tema kandidatuuri, mitte mingit nurga tagant välja hüpanud Perlingut. Eba meeldiv persoon!
j
Jah / 2. juuni 2021 14:49
Lůkake need Parempoolsed ja Perling průgikorvi
m
muidu ei taheta/ 2. juuni 2021 14:44
K urjust ja k ättemaksuhimu peab ju v arjama.
m
Maali/ 2. juuni 2021 14:37
Tegelikult oleks ju eriti uhke kui meil oleks president naine, peaminister naine ja ka kõige suuremat opositsiooniparteid juhiks naine.
t
to Maali/ 2. juuni 2021 16:18
.... ja eriti tore on vaadata, kuidas see nn "naistevägi" Eesti riigi põhja veab. On ikka tobedaid inimesi ja arvamusi. Oleme nende naistega juba poolel teel kaldast alla kraavi.
t
To to Maali/ 2. juuni 2021 16:57
Põhja hakkas Eestit kiskuma koostöö populistidega eelmises valitsuses. Nüüd on vähemalt lootust, et jääme elama ja Eestil läheb hästi, inimesed on vabad oma otsustes jpm.
t
tun.dub/ 2. juuni 2021 20:55
et nai.sed on eri.ti ve.rejanu.lised
j
Juuli/ 3. juuni 2021 12:44
Oleks jah, aga neil naistel peaks ikka "kapatsiteeti " ka olema, mitte nii nagu ...
l
2. juuni 2021 14:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
igaühele/ 2. juuni 2021 14:42
t
to No/ 2. juuni 2021 16:24
Äkki maksab hoopis Perling! Seederist ausamat ja targemat poliitikut Isamaas ma ei tea

o
oehh!/ 2. juuni 2021 13:58
Üks on pikaaegne ja kogemustega poliitik, teine pikaaegne paragrahviväänaja. Keda küll valida? Mis sellest endisest kohtunikust küll sai kes ka poliitikasse läks, läks tal hästi, juhib ta juba erakanda või mida ta on saavutanud?
s
See kohtunik otsib endiselt haljast oksa ühest erakonnast teise hüpates./ 2. juuni 2021 16:18
p
paragrahviväänajast Isamaa esimees?/ 2. juuni 2021 16:21
No ei kõla uhkelt, tee mis tahad. Vastik maik on sel Perlingu Isamaasse trügimisel juures. Karma ei lase sel naisel esimeheks saada. Isamaa esimees on Seeder ja selleks ta ka jääb. Punkt!
<
2. juuni 2021 13:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
arvaja/ 2. juuni 2021 14:04
u
Uba/ 2. juuni 2021 13:44
No kui perling saab juhuks, siis on Isamaa minevik!
u
uku/ 2. juuni 2021 14:37
Seeder võib kandideerida Ekresse.
n
No/ 2. juuni 2021 14:44
Perling ise ka ju ütleb, et restart ja Isamaa asemel tuleb Emamaa
o
Odin/ 2. juuni 2021 14:45
Kaabud oiavad präegu inge kinni. Äkki lähebki ekresse ja teeb seal sama nalja, mis Isamaaski.
t
to arvaja/ 2. juuni 2021 16:37
Kes siin praegu vaimukust otsib? Millest selline arvamine?
u
Ukule siin allpool/ 2. juuni 2021 16:43
Seeder võib tõesti kandideerida EKRE -sse, seal kõik toredad inimesed. Usun, et siiski Seeder ei ole nii suur jooksik ja kui ta jääb erakonna esimeheks, on see ülimalt hea valik.
m
Maali/ 3. juuni 2021 12:46
kas just minevik, aga üks teine erakond kohe kindlasti küll !

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee