Eesti uudised

Marti Kuusiku lähisuhtevägivalla protsessil tunnistajana osalenud Merli Kaunissaar: loodan, et edasikaebamisel võetakse lähikondsete tunnistusi faktidena arvesse!

Toimetas Keit Paju, 29. mai 2021 13:14

392 KOMMENTAARI

u
usklik/ 2. juuni 2021 07:52
Kas Eesti on õigusriik, või ei ole? Kui on, siis kohus selgitab tõe. Kui ei ole, siis kuulujutud ja meedia otsustavad inimeste saatuse. Paistab,et need, kes räägivad õigusriigist, ise sellesse ei usu.
m
Mis kohus? / 31. mai 2021 05:54
On selgesõnaliselt välja oeldud et ainuke tunnistaja oli perele ja tutvusringkonnas võõras inimene ja ei saa olla mingi tunnistaja ja peale seda oli ka kohtu palgaline mis kohe dokumentidest kadus kui õigeksmõistev otsus tuli, nii et Reformikas ja puhas pealekaebamine!
k
Kk/ 31. mai 2021 07:15
Protsess on poliitiline. Visake Perling Is maast välja. Ta ei sobi sinna. Isamaa on ju kristlik erakond. Põhiline oli et saaks ks Kuusiku e häälte uurimisest t kõrvaldada. Server ju reformarite käes. Selge kes niite tõmbab.
m
Mk/ 31. mai 2021 21:17
Kas ema sõbranna on võõras? Huvitav kes sa ise oled, et nii agaralt kaitsed? Ja see, et keegi kohtus referent vms, no ja siis? Et mingi ameti ja haridusega oled kõlbmatu kohtupingis? Ja veel, kõik ei ole poliitika..või siis ikka on, et nii agaralt soovitakse, no matter what, kindla erakonna liiget puhtaks pesta.
o
Ohver/ 31. mai 2021 01:20
Jube vaadata, kuidas inimesed ilguvad naiste üle, kes natukenegi proovivad vägivallale vastu astuda. Mis on sellise ilkumise tulemus? Meie tütred saavad teada, et kohtusse pole mõtet pöörduda ning mõnitamine ja vägivallatsemine on normaalsed asjad. Eestis on perevägivalda väga palju ja sellel kevadel on selgeks saanud, et see on OK. Ohver on ALATI süüdi- miks ei teinud nii, miks ei teisiti jne. Ma olen näinud oma isa kirvega ema taga ajamas ja pole võimalik väljendada, mida see meie, lastega tegi. Ema otsis abi, kuid ka teda mõnitati täspselt nii, nagu seda teete teie praegu.
k
Kuule Ohver,/ 31. mai 2021 06:00
Siin kohtuasjas puudub kannatanu ehk ohver! Jätke juba Kuusiku endine abikaasa rahule. See mõnitamine on 100 korda hullem kui väidetav vägivald!
t
to Kuule ohver/ 31. mai 2021 06:31
ära sa ütle või sina kohe tead täpselt, et puudub!? Tunnistajatelt küsid, et kas olite juures, et teate, küsiks sinu käest samuti, kas olid juures?
k
Kk/ 31. mai 2021 07:18
Eesti rahvas tulgu Jumala juurde ja hakake Jumalat armastama ja tunnistage oma patud j a on perevägivallal lõpp. Kõik see jutt käib valest otsast. Mida rohkem te mässate Jumala vastu seda hulkemaks läheb teie olukord. Tõde teeb vabaks!
s
Suurte mängud/ 30. mai 2021 23:17
Raju seksi ajal juhtub nii mõndagi hooguminnes, kägistamine, piitsutamine, sidumine ja igasugu muud vigureid, kõik ikka selleks, et rahuldust saada, seda ka naine. VÕõrastel sinna vahele asja pole , grupikas iseasi.Miks naine muidu vakka on ja enese eest ei kosta, silmad häbi täis.Hirmsa rassimise käigus tekivad ka vigastused .
k
Kata/ 30. mai 2021 23:08
Loen ja imestan kui palju meil on neid kes õigustavad LSVd ja tõmbaksid rattale selle kes julgeb suu lahti teha ja rääkida sellest mida "mitte kannatanu" Karin ei julge rääkida. Aga miks ei julge? Kurb ja tegelikult ka piinlik.
m
Marguss/ 30. mai 2021 23:53
Suurim häda on selles, et see tunnistaja võeti protsessi ajal proksi tööle. See tähendab, et ta on nõus oma tööandjale meeldimise nimel ükskõik, mida suust välja ajama. See on ju puhas huvide konflikt.
t
to Marguss/ 31. mai 2021 05:24
vaata aga kus taibu meil siin. Kas endal piinlik ei hakka?
ü
Üdini korrumpeerunud riiklik valekaebuste veski?/ 30. mai 2021 22:50
Kas nüüd saabki nii olema, et valekaebuse teinud inimene võetakse prokuratuuri palgale ja persident annab kiituse kirja?
k
Kk/ 31. mai 2021 07:20
ü
Üksi kolme lapsega/ 30. mai 2021 22:31
Ma ei saa aru, kas see väärkoheldud on surnud, kui elabki, kas on kurttumm või alaarenguga, et ei saa ise midagi räägitud ja karjakaupa suuvoodreid peab olema. K ui midagi kardab, siis võtku see suuvoodrite bande ta oma kaitse alla, andku elamine ja pidagu üleval eluaeg nagu eluvõimetut inimest.
f
30. mai 2021 22:33
First rule of the Fight Club: we don't talk about the Fight Club.
s
Sille / 30. mai 2021 21:35
21:26 Kanakarjakambakas Kuusiku vastu jätkub. Varsti kutsutakse oma arvamust poliitkohtuprotsessi kohta välja ütlema ka mustlasmutid.
u
Urmas/ 30. mai 2021 21:57
Ilmselgelt kohtunik tegi praaki ja järjest hakkavad välja tulema ka salajaseks kuulutatud kohtuistungil osalenud tunnistajad ja eksperdid oma nimede ja nägudega. Samas ekre propagandatoru "uued uudised" tegelevad usinalt tunnistajate laimamisega toetudes konservatiivselt anonüümsetele allikatele.
t
to Kahju/ 31. mai 2021 05:28
kahju, et sinusuguseid vägivalla õigustajaid nii palju on ja inimesi, kes selle vastu julgevad välja astuda, soovid sina saata sundravile.Kas sa ise ka aru saad, mis juttu sa räägid

k
Kahju/ 30. mai 2021 20:00
Et on demokraatia ja ei saa enam sunniviisiliselt saata inimesi ravile. See neiu vajaks seda ja kui lapsikult ta siin vastu haugub.vaene laps. Ärme mõista hukka,tunneme kaasa.
i
irw/ 30. mai 2021 21:26
Kuusiku protsessis eksperdina osalenud kliiniline psühholoog: „Usun väga, et ringkonnakohus teeb süüdimõistva otsuse.“
t
Tüdinud jälgija/ 30. mai 2021 19:47
Miski selle patsinaisterhava jutus ei klapi.Videos seletab,et oli siiani laps,sellepärast ei saanud enne politseisse pöörduda.Väga äge.Praegu 30.Nii et siiani oli laps.
n
nirk/ 30. mai 2021 19:27
Lähisuhte vägivalla huvilised saavad sellest kõigest ainult hoogu juurde kui kohtunik ütleb, et tõendid on kõik kaudsed ja jätab tunnistajate ütlused üldse tähelepanuta.
l
30. mai 2021 20:12
Loomulikud on kaudsed, kui keegi pole peksmist näinud ning kannstanut pole ja kogulugu põhineb vaid külajuttudel!
k
kommentaaride sirvija/ 30. mai 2021 19:13
Meedia, loodaks, et nüüd jäetakse see Kuusiku-teema ometi rahule, kõik on oma vahutamised ära vahutanud.Kõik, kes ise midagi ei tea, on siin oma "panuse" andnud, kes nii,kes naa.Jätkem inimesed rahule.
e
e./ 31. mai 2021 10:46
Ma küll loodan, et teemat ei jäeta rahule. Kui algses keissis polnud süüdlast ega kahjukannatanut, siis nüüd on kahjukannatanud reaalselt (mitte kuulujutu tasandil) olemas - M. Kuusik ja tema pere, ning on olemas ka täppisteaduslikult tõestavad süüdlased - nt. too prokuratuuri tööle võetud libaperetuttav. Nüüd saaks kokku panna ehtsa väär- või kuriteojuhtumi ja kurjategijad ametlikult süüdi mõista.
v
30. mai 2021 18:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
lisaks veel/ 30. mai 2021 19:19
https://www.postimees.ee/6576279/marti-kuusik-patustas-kahekordselt-autoroolis
k
Kuusik Kaasik/ 30. mai 2021 18:06
Rakvere kroonimata kuningaks on Oleg Grosse. Ilma tema teadmata ei lenda isegi ükski lind siin. Ammugi ta lubaks mõne prokuröri omavoli, see oleks juba täielik anarhia.
k
Kuusik Kaasik lisab/ 30. mai 2021 20:30
Ja Tartu kroonimata kuningaks on Rehv Neinar Seli. Tartus, Viimsis ja isegi Toompeal ei lenda ilma reformierakonna vanade kommunistide poliitbüroo nõusolekuta mitteükski lind. Kohtud samuti on nende käpa all- täielik anarhia!
s
Sille/ 30. mai 2021 21:40
20:30 kommentaar meeldib rohkem. Esimene oleks nagu debiilikupoolt kirjutatud. Või on 2 erinevat kuusikut?
l
lihtsalt küsiks/ 30. mai 2021 22:07
Kas mõni ekre toetaja üldse saab lubada endale elukohta näiteks Viimsis? Või Tartus? Ida- ja Lääne Virumaa peaks neile olema luksuse tipp.
k
Kristiina/ 30. mai 2021 17:33
Ekre liikmete ja valijate elu on üldse väga piinarikas.
f
Füsionomikus/ 30. mai 2021 17:06
Vaadake ainult selle Ilussaare nägu ja silmi, seal on kogu informatsioon!
M
(paneb pea viltu)/ 30. mai 2021 17:42
Mina sattusin Kuusiku puhul sama vaatama, täitsa õigus---nägu ütleb nii mõndagi.

l
Leida , auuuuuuuu ! / 30. mai 2021 16:44
Sa mõtled ikka pussitamist ?! Muidu jääb mulje , et midagi oli bussiga tegemist .
i
30. mai 2021 17:49
l
Lugeja321/ 30. mai 2021 16:43
Seda lähikondlast pole pere tuttavad ega sugulased näinud, Kaunissaar valetab avalikult!
t
Trin/ 30. mai 2021 17:50
Seda naist tuleks arstide poolt vägagi uurida ta on sügavalt haige inimene.
h
30. mai 2021 16:28
Huvitav kas kohtus ei ole vaja enne tunnistust n.ö. anda vanne, et räägin tõtt ainult tõtt
e
Ei mõista/ 30. mai 2021 15:45
N.n. perekonna lähikondlane on võimalusel esimene, kes sulle noa selga lõõb (kogemus isiklikust elust). Lähikondlane oleks inimene, kes on sinuga igapäevaselt elab koos, muidu on see ainult pere tuttav.Kas Merli on tõesti prokuratuuri töötaja, kas siis tema tunnistajana ei ole kuidagi imelik?
d
Du lundi au dimanche / 30. mai 2021 15:10
Artikklis ei ole kirjas kui vanad asjaosalised on , aga jutu järgi vägivallatses Kuusiku aastakümneid . Aastakümneid , see mõiste on eesti keeles ikka väga pikk aeg . Peale teist või kolmandat füüsilist tüli oleks naine pidanud kohe politseisse pöörduma . Aastakümneid taluda seda nn. vägivalda , nojah selle kohta ütlen mina , seda saab naise poolt küll „ tõeliseks armastuseks“ pidada .
l
Leida/ 30. mai 2021 15:24
Kuule, Urmas Ott sai ühe noormehe käest nuga ja ka keeldus politseisse avaldust tegemast ega üldse andnud enda bussitaja kohta mingeid ütlusi.
s
SEST/ 30. mai 2021 17:16
Seda nimetatakse hesingi sündroomiks.
s
SEST-le/ 30. mai 2021 17:43
Ei nimetata. Nimetatakse Stockholmi sündroomiks!
t
Tuld ja tõrva/ 30. mai 2021 15:00
1.Rakvere on väga ilus linn.2.Kust need õelused küll tulevad ,et nii hirmsasti kättemaksu ihkavad?Kuusiku naine see pole...
t
tulele-tõrvale/ 30. mai 2021 17:44
Väikses Rakveres teavad kõik kõiki, peaaegu. Sealt tulevadki.
t
30. mai 2021 17:59
Tõsi ta on, Kuusiku proua ei julge piiksatadagi, kohe oleks keretäis soolas.
l
Läkiläki/ 30. mai 2021 20:37
Karvase viha on kõige pikaajalisem viha. Ilmselt tahtis saada perekonna nimeks Kuusik, kuid talle anti korv. Nüüd siis leidis nn. "õige" aja ja refinduse pooldajad abiks selle äraütlemise eest kätte maksta.
a
Anna/ 30. mai 2021 14:59
Saadanama ilus ilm on täna, pühapäeval.
s
See naine räägib kohtus oma perevägivalda ja on ka hirmus kribaja siis juttu jätkub. Need on faktid / 30. mai 2021 14:51
m
Milles asi?/ 30. mai 2021 15:01
Kas see tunnistaja Merle elas siis seal ühises korteris, et on kõigest nii teadlik? Või on mingi muu põhjus, et nii väga ihaldatakse süüdimõistmist?
s
sotside sabarakk/ 30. mai 2021 15:07
Ka Karini töökaaslased olid teadlikud sellest, et kui Karin tuli tööle sinise silmaga ja longates siis võis kindel olla, et Martin on jälle napsu võtnud.

o
Odin/ 30. mai 2021 14:49
Selline see konservatiivide peremudel välja näebki: siniseks löödud silmaga ja lonkav pereema peab kodus pliidikülge aheldatult orjama samal ajal kui perepea joogisena autoga kiiremaid ringe teeb.
n
naised köögis/ 30. mai 2021 14:27
Huvitav lugu selle pereelu suhtevägivallaga kus terve riik arutab asja, aga kohus on istungi kinniseks kuulutanud.
k
Kuusik Kaasik/ 30. mai 2021 12:49
EKRE ringkondade koordinaator Rudolf Jeeser, on veendunud, et Narva osakonnal on väga suur potentsiaal ja seda mitte ainult linna poliitikas kaasrääkimisel, vaid ka laiemalt Ida-Virumaa arengusse panuse andmisel „Narva meeskond on jätnud väga hea mulje ja mina usun neisse,“ ütles Jeeser, lisades, et Narva osakonna loomine näitab ilmekalt, et ka nendel inimestel, kes ei kõnele eesti keelt on koht ja võimalused EKRE ridades.
m
miisu/ 30. mai 2021 13:09
m
Mart/ 30. mai 2021 12:48
Väga huvitav. Prokurör M Ksunissaar teadis aastaid, et kodanik Kuusik annab oma naisele kolki, aga ei teinud sellest väljagi. Kui Kuusik sai it ministriks, siis tuli äkki kodaniku julgus ja pöördus ajakirjandusse ja politseisse. Kuidagi väga halvasti lõhnab see värk. Tundub, et M. Kaunissaar mõtles selle loo ikkagi välja, sellest saab iga mõtlev inimene ju aru.
o
ortek/ 30. mai 2021 13:24
Mitte ainult prokurör ei teadnud sellest, terve Rakvere teadis. Ja asi pandi kella külge just selle pärase, et ei ole normaalne, kui minister teeb selliseid asju oma naisele.
o
Ortekile/ 30. mai 2021 13:41
Et kui Ta ministriks poleks saand, oleks võinud vabalt naist edasi kolkida ja kedagi poleks huvitanud isegi prokuröri poleks huvitanud. Imelik see eesti banaani vabariik!
o
ORTEK ile/ 30. mai 2021 16:31
meie teame millised tuuled seal rakveres puhuvad ja millised lipud lehvivad
l
loodame/ 30. mai 2021 12:31
ehk kohus selgitab välja, kes manipuleerib Merlit: Merli Kaunissaar Referent 613 9400 merli.kaunissaar@prokuratuur.ee
t
Tip/ 30. mai 2021 12:49
Isver, mis toimub ! Ka selle asutuse lähikondne ? Ja ISAMAA erakonnast ? Päris tugev läbinähtav mats.
h
Hmm/ 30. mai 2021 14:24
Töötab prokuratuuris ja millegipàrast kuigi ta olevat làhedane peretuttav, et tunne teda samas sôpruskonnas keegi.
o
Odin/ 30. mai 2021 17:03
Millest te, lihtsameelsed, aru ei saa? On loomulik, et prokurörid omavad korrumpeerunud poliitikute kohta komprat ja kasutavad seda kui vajadus tekip.
o
obune/ 30. mai 2021 11:53
Enne euroopa liiduga liitumist oli meil kolm orkestrit. Praegult pole midagi. Sellega tegelebki praegune valitsus.
s
Sille/ 30. mai 2021 11:52
f
Formuleeriksin veidi ringi/ 30. mai 2021 13:43
Ole rahulik, ei saa see "kanakarjakambakas" ekre eeslikarja vastu
m
30. mai 2021 11:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to Maali/ 30. mai 2021 12:03
.... ja sina oled kohe kindlasti Martin Helmest kordades targem. Sina pole sedagi saavutanud mis tema on, seega arene edasi!
h
Hahh hahaa hha/ 30. mai 2021 12:06
Meessoost Maali ja tema vituviha- see on midagi uut!
m
Maalile/ 30. mai 2021 12:52
Maali on saavutus on, et lõpetas põhikooli ja töötab kusagil tehases õmblejana ja kraaksub internetis. Asi seegi!
t
to Maali/ 30. mai 2021 15:08
Mida küll Maali sööb, et nii "tark" on? Ehk kandideeriksid valimistel, saaksid jälle EKRE vastu sõdima hakata.
j
Juuli/ 30. mai 2021 16:34
´Väga tubli Maali. Huvitav, kes see nutikas Maali ka on ?

j
30. mai 2021 11:44
Ja nii need koduvägivaldsed mehed jätkavad edasi.Sest kohus ei tunnista nende süüd.
m
miisu/ 30. mai 2021 12:30
Ja õnnetu kannataja ei leia üles uksekohta kust välja pääseb...
k
kas siis/ 30. mai 2021 11:37
ema sõbranna on siis lähikondne?
k
30. mai 2021 11:43
Kuusik ei lasknud siseringi mingeid suvalisi. Kõik kahtlased said lõuga.
m
miisu/ 30. mai 2021 11:35
Paljud loodavad jälle et see fuuria jääb pika ninaga.Jõudu Marti Kuusikule.
o
Odin/ 30. mai 2021 11:20
Eelmise valitsuse rahandusminister lasi riigieelarve võlgadesse ja seda jampsi peavad lahendama veel ka järgmised valitsused.
t
Taara/ 30. mai 2021 12:18
Eelmine valitsus investeeris ainult Jüri autos prassimisele.
u
30. mai 2021 12:30
Uus valitsus teab et võlad on head ja laenab juurde.
o
Odinile/ 30. mai 2021 12:54
Küll juba K.Pentus teab kuidas rollotada!
o
Odin/ 30. mai 2021 13:17
Püüdsin hetk tagasi libaOdin kommentaaridele 11:20 ja 12:44 vastata, aga kus sa sellega, kommentaar suunati nn modereerimisele. Tea, kas sellepärast, et pean selleks Ligiodinit, või hoopis sellepärast, et ütlesin, et ega teised kommentaatorid l....d pole, et aru ei saa, kes õige, kes vale Odin. Minu kommentaarid lähtuvad ju ajaloolistest faktidest ja konservatiivsest maailmavaatest, aga liba- või ligiOdini omad ainult teiste mahategemisest, võimujanust ja liberaalsest maailmavaatest.
o
Odinile/ 30. mai 2021 15:13
Aitab juba sellest üleskihutusest. Kas tõesti endal imelik ei hakka?
p
peab jääma küüditamiste aega/ 30. mai 2021 11:05
o
Odin /täna 13:17/ 30. mai 2021 15:18
Sellepärast läheb kustutamisele, et sul seal üks sõna l..l sees. Kui oleks midagi hästi roppu pannud, siis oleks läbi läinud.
k
Kõrvalseisja, mitte lähikondlane/ 30. mai 2021 10:59
Minu arvates ei kogu Ringkonnakohus uusi tõendeid ega kuula uuesti üle tunnistajaid, vaid käsitleb Maakohtu otsuse aluseks olevaid tõendeid (siin küll ütelusi) ning kui need ei ole piisavad õigeks mõistmiseks, saadetakse menetlus tagasi Maakohtusse. Ja nii see aeg venib, mis sobib prokokapotuurile ning Reformierakonnale.

o
Odin/ 30. mai 2021 10:35
Ega kaks kolmandata ei jää. Kuna 2 küsimust erakonna esimehele suunati nn modereerimisele siis üritan ka kolmandat korda. Kui kaua hoiab veel Isamaa oma nimekirjas M. K-d (erakonna liige 7. 04.2008) ja V.-L.K-t ning nn parempoolseid? Kas ei oleks aeg Võidupühaks nimekiri korda teha?
s
Sinu 9. mai/ 30. mai 2021 10:54
on juba möödas, või mõtlesid järgmist aastat :)?
o
Odin/ 30. mai 2021 11:13
To 10:54 Minu teada on EV võidupüha 23. juunil, st jaanilaupäeval, ja ma ei tule selle pealegi, et mingit okupantide võidupüha Isamaaga seostada. Kurb, et tänases Eestis leidub sinusuguseid, kel taolise nimega võõrriigile tähtis püha meelel ja keelel. Lohutan end mõttega, et sa pole eestlane ning kui oled siis tõenäoliselt quislingute järeltulija.
o
Odinile 10.35/ 30. mai 2021 11:48
Ja paluks ka ekrel oma nimekiri korda teha.Seal on väga palju endisi Rahaliidu inimesi,kes ei teagi,et nüüd kuuluvad ekre ridadesse.Ja just väga palju vanureid nende seas,kes ei luusi internetis ringi,et uurida millisesse erakonda nad nüüd kuuluvad.
a
arvamus/ 30. mai 2021 12:19
Näiteks Põlluaas endise kolhoosiesimehena arvab senini, et ta kuulub Villu ja Arnoldi kokkupandud rasvaliitu.
o
Odin/ 30. mai 2021 10:21
Küsimus Isamaale ja eelkõige Seedrile! Kuidas ja kui kaua veel hoiab Isamaa enda liikmete hulgas sellise vaatega tegelasi? Merli Kaunissaar ISAMAA Erakonna liige 7.04.2008.a. Tuleks kiiremas korras koos nn parempoolsete ja Latõnskajaga Isamaa nime määrimise eest välja heita!
k
Kus/ 30. mai 2021 10:18
on nüüd meie kõige õiglasem peaminister kõigi oma narridega: saared, juured, ojad jne. Siis kui inimene häbiposti tariti - siis tatistasid nii, et paha hakkas. Nüüd on vait ja vahivad peremehe llli lõsta, kes ei tea isegi, kas tuli püksi või äkki oli tihend vahel.
a
Asf/ 30. mai 2021 09:58
Merli tähelepanu vajadus ?? Või soovib ise ka ketukat saada aga ei saa kuidagi?
k
Ka Moon/ 30. mai 2021 09:56
Esiteks ei ole lähikondlane juriidiline mõiste. Inimene võib ju olla kas või esimese ringi sugulane aga kui ta ei ela samal elamispinnal ja ei maga asjaosalistega sama teki all, siis pole vahet kui lähedalt ta sugulane või sõber kellelegi on. Teiseks saab faktidena arvesse võtta ainult pealtnägijate tunnistusi, dokumentaalseid tõendeid ja salvestusi (mille puhul on võimalik võltsing välistada). Juuras ja kohtupraktikas puudub igasugune võimalus kellegi jutte, mis tuginevad kellegi juttudel faktidena käsitleda.
e
e./ 30. mai 2021 12:53
To nii et: Kui tapetu selge sõnaga ütleb, et keegi talle midagi ei teinud, siis ilmselt ei teinudki.
n
no/ 30. mai 2021 09:50
n
naine/ 30. mai 2021 10:18
Mina usun Marti Kuusikut ja tema naise ütlusi, ei usu aga nn tunnistaja Merli K. ütlusi asja kohta mitte üks gramm. Inimene vajab lihtsalt kuulsust ja autasu presidendilt, selle ta ka sai, aeg oleks maha rahuneda ja mitte enam koputajat edasi mängida. Kus see Merli siis kõik need eelnevad aastad oli, miks ta siis vaikis? Ei usu seda naist!
t
to: naine/ 30. mai 2021 10:23
No naine sa küll ei ole, naised ei ole nii naiivsed.
o
otto triin/ 30. mai 2021 10:31
usume seda merilit ja andrus veerpalu
l
ei usus jh, see pole öige mees, köik tema ytlused ja sönad ei vasta tegelikkusele/ 30. mai 2021 10:35
s
Sellel/ 30. mai 2021 09:48
lool on vänge sta mekk küljes ja kohutav hais ulatub prokuratuurist kuni KeKani välja. Kas nüüd ongi nii, et iga "õigesse" kohta pugenud suvaka luulud on aluseks inimesi ilma kohtuotsuseta süüdi mõista? Kuidas sellised inimesed üldse juhtivatesse ridadesse pääsevad? Tundub, et me ei ole veel NL ist välja saanudki.

k
kas/ 30. mai 2021 09:45
jätkub kanakarja kambakas Marti Kuusiku vastu.Kohus peab nendele valesüüdistuste esitajatele kopsaka rahatrahvi tegema
a
Andres/ 30. mai 2021 09:41
Prokurõr kasutas jälitustegevuseks võltsitud dokumenti!
p
30. mai 2021 16:38
Prokuratuuri abipersonal hakkas nuhiks
v
Vasja/ 30. mai 2021 09:28
Poleks uskunudki, et meie riigis on võimalik saada orden presidendilt rinda valesüüdistuste eest. Kas ka ülejäänud said tunnustatud samadel alustel? Kuidas selline veel prokuratuuris töötas? Sellise koht peaks olema kuskil kinnises raviasutuses. Kas president plaanib ka auraha tagasi võtmist, et vähegi väärtustada neid, kes on tõesti tunnustust väärt?
e
30. mai 2021 16:40
Eks ikka toetatakse oma suguseid, "neiu" sai ka ju tunnustuse meie riigipealt
m
Merli Kaunissaarele/ 30. mai 2021 09:26
Karin Kuusiku artikkel:Marti ei ole vägivaldne,ärge rünnake meie peret! Olen äärmiselt häiritud minu ja minu eksabikaasa vastu algatatud laimukampaaniast. Eriti ALATU on, et tahes rünnata Martit, rünnatakse kogu meie perekonda, kaasa arvatud meie kahte alaealist last, kes on RÄIGEST rünnakust oma isa vastu endast väljas. Jätke meie pere rahule ja lõpetage LAIMU LEVITAMINE,vastasel juhul kaalume Martiga pöördumist kohtu poole, endi ja oma laste kaitseks. Sellest loost võib järeldada, et Kaunissaart ootab laimu eest KOHUS.
k
kohtunik/ 30. mai 2021 10:32
ja peale kohust saab tast kolesaar
t
Tiivad/ 30. mai 2021 09:25
Inimesed olge valvsad ja minge valimispäeval ikka ise kohale et sedel kasti lasta, Reformierakonna ideemeistritel võib olla võimalus e häältega manipuleerida, seda näitasid ka viimsased valimised. Lisaks sellele on Reformierakond sokutanud omad hoolekodude juhatajateks, kus valimsipäeval hääletatakse vanurite id kaardidega pakkide kaupa. Rosimunnus ehitab juba hooldekodusid kus kõik on välja arvestatud palju e hääli võimalik masinasse pista.
k
Khm/ 30. mai 2021 09:30
Mitte mingit võimalust reformierakonna võimuhaarde laienemiseks selle d. biilikust juristi juhtimisel peatse krim asja taustal ei ole olemas.
n
No.../ 30. mai 2021 09:34
Sel juhul manipuleerisid ka ekrekad.
n
No ikka/ 30. mai 2021 10:28
Valvas olen kindlasti, sest peale seda MK protsessi on EKRE oma margi minu silmis totaalselt ära rikkunud. Hääletan keda ainult, aga kohje kindlasti mitte EKREt.
a
Ajuvabadus/ 30. mai 2021 09:22
Kaunissaar on 30 ja jahvatab 25 a taguste syndmuste yle?! Ja ma pole kuulnud, et keegi rääkinuks selliste asjade aegumisest.
k
kahju/ 30. mai 2021 09:10
et kohus pole erapooletu-niisama ei kaeba naised,kui lüüakse,kaevake edasi,küll saavutate ka õigluse,peksja saab karistatud!
o
???/ 30. mai 2021 18:32
omak.ohus pole ka e.rapoo.letu???
r
Ronja/ 30. mai 2021 09:10
Lenini ja Stalini konkurendid lihtsalt "kadusid", meil süüdistatakse ainult perevägivallas. Poliitika on vägivaldne. Milliste viguritega refid eelmise valitsuse kukutasid ja nüüd usinasti jätkuvalt EKRE t materdavad. Naised valitsuses - võitlus läbi intriigide. Ega asjata vanasõna ütle "naised laevas, laev põhjas".

m
Mall/ 30. mai 2021 09:06
Kõigepealt peab naine ise julge olema ja ise olukorda kinnitama ja ise rääkima.Teiste jutud ja arvamused tõesti kohtule ei loe või on lisakinnituseks.Naised,kui teil on probleeme,rääkike kohe ja otsige abi.
s
sinisilm/ 30. mai 2021 09:51
naisel pole ju midagi rääkida, kui poli.itiline tellimus, kas tõesti aru ei saa?
0
09:06!/ 30. mai 2021 10:38
Kui naine on juba oma ütluse andnud, millist sina veel soovitad? Kas sobiks selline, kus ta lükkaks oma ütluse ringi? Miks peaks? Kas sul on midagi lisada? Tõenditega?
p
pole/ 30. mai 2021 09:04
Sa petad, sõimad, oled vägivaldne inimese suhtes, keda oled armastanud nii, et oled temaga loonud perekonna, lootustega. Armastust ei tohi uskuda enne kui armastuse sees on tekkinud sõprus - ausus, austus, usaldus, soov teda hoida, teenida, elada nii, et ei tee kunagi liiga. Siis ja ainult siis on teil perekond. Sinu kallal kasutati vägivalda, sind alandati - sa eitad seda, ei tunnistada seda kellelegi, mängid peitusemängu ja hoiad ikka veel oma hapraid unistuste lossikesi. Kohtus ei tunnista .Ja milleks maailmale ennast alasti kiskuda.
0
09:04!/ 30. mai 2021 10:41
Mulle aga tundub, et sa ise oled selline tampija tüüp, kes tambib, kuni vastane langeb.
m
Mina ei usu selle ministri suutusesse. Naine kardab teda, sellepärast ei räägi tött/ 30. mai 2021 14:41
Siis kirjutati kahest luumurrust naise käes
k
kats/ 30. mai 2021 09:01
ma ei saa aru et kus sa lilleke enne olid ??? nüüd kui selle nn . presidendi käest auraha saadud siis tegid suu lahti ??? kõik need aastad olid tummahammas ja kui Kuusik EKRE ministriks sai , siis hakkas äkki südametunnistus tööle ...??? HALE !!!!
a
Aga/ 30. mai 2021 11:22
kas ta mitte Seevaldis ravil ei olnud pärast oma nurjaläinud armuafääri
s
Sori/ 30. mai 2021 14:42
14.41- tahtsin öelda 1- päeva ex- ministrisse
v
vanamemm/ 30. mai 2021 09:00
Meedia ootab "Olovernese" pead. Kannatanu ei tulnud tunnistajapinki, kohtu hinnangul ei kinnitanud ka EKSPERTIIS võimalikku kuriteo toimepanemist, aga juditid ei jäta, nemad on nagu timurlased, kes suures aitamistuhinas vanainimest järgi lohistades üle tee kasvõi väevõimuga veavad. Inimene, kes nägi enda sõnade kohaselt vägivalda aastaid, oleks ju tõelise sõbrana pidanud politseid KOHE teavitama, mitte minema meediasse, et inimene avalikult hukata, mitte kannatanut ja tema lapsi aidata. Mis sõber selline on? Tellimustöö täitja, ei muud ja mis jama selle prokoröri jälitustoimingutega on??
e
Ei löö häbiposti vaid oleks vsikselt politseile ilmutanud aastaid tagasi juba. Kadedus,... / 30. mai 2021 14:44
Mina utlen kaa- töeline söber ei käitu nii
t
tigedik/ 30. mai 2021 08:55
Mis karistus ootab inimest, kes ise prokuratuuris töötades pani "kitse" Kuusiku pere kohta? Nüüd nimi prokuratuuri töötajate nimekirjast eemaldatud. Ei ole kunagi pidanud lugu teiste pereelus sorkijatega ja pealekaebajatega. Sai presidendilt selle eest autasu kätte, nüüd oleks aeg maha rahuneda ja oma pere asjadega tegeleda. Rakveres teatakse ja tuntakse tedagi, Merli Kaunissaart.
j
JU TA/ 30. mai 2021 09:05
ise oli ja on üks vaimsetest vägivallatsejatest, kes oli võimeline ka omas peres tekitama nii ühel kui teisel moel vägivalda. Usun, et seal ei kannatanud ainuüksi Merili vägivalla all, vaid ka teine pool. Otsi süüdlast. Soovitan sellistest sõbrannadest hoiduda. Iga pere klaarib omad probleemid ise.
s
30. mai 2021 09:26
See blond tibinas on ere näide kunagistest pealekaebajatest küüditamiste ajastul.
t
to JU TA/ 30. mai 2021 09:29
mina soovitan sinul mitte oletada. Et sinusuguse oletused on ok ja teise inimese kogetu ja nähtu ˇei loe midagi. Kus sinu faktid on, et Merili oli vägivallatseja oma kui ka teises peres? Kuramuse kahepalgelised olete, seda, mida teise puhul kahtluse alla seate, kasutate omalt poolt suure mõnuga ja muudkui oletate. Ise ka aru saad kuidas iseendale vastu räägid?
t
trwh/ 30. mai 2021 09:45
Aga kui küsiks selliselt kas ta sai ametikoha prokuratuuris enne tunnistajaks hakkamist või pärast. Praegu jääv mulje, et tunnistus ja ametikoht onomavahel seotud.
i
30. mai 2021 17:37
Ilmselgelt küüditajate järiltulija ja rehvormist.
u
Urmas/ 30. mai 2021 08:44
Kui Martti Kuusiku endist abikaasat oleks pekstud, siis ta võiks ju öelda, et kannatas, sest kaotada ei ole midagi, nad elavad lahus. Mingit nn. tuttava juttu küll ei usu! Kes ütleb, et tegu ei ole luulude all kannatava ja vaimselt mitte stabiilse inimesega?
ä
Ära tapnud vöi vähemalt ähvardanud ja määranud.../ 30. mai 2021 14:47
No on exid ennegi ex- naisi pärast lahutust
m
30. mai 2021 08:23
Merli, loodan väga,et sul edaspidises elus kõik halvasti läheb.
e
eestlane/ 30. mai 2021 08:42
t
to eestlane / 30. mai 2021 09:12
Tundub, et oled ainuke kommentaator siin, kes seisab vastaspoolel teistega. Jääb tunne ja ilmselt see nii ongi, et kommenteerija oledki sina ise, Merli Kaunissaar. Kui nii, siis on pilt selgemast selgem, ennast tuleb ikka kaitsta, mis sest et teised on vastu.
t
to 08:23/ 30. mai 2021 09:31
see juhtub sinu endaga, "hea inimene", oota vaid.

n
normaalne elu/ 30. mai 2021 08:06
Aga mis on tegelikult lahti?
n
30. mai 2021 09:07
Normaalsus ongi tänapäeval ebanormaalsus, kui sa pole friik või ülisalliv pervusside või libresside suhtes... Oled 0.
l
LOEN KOMMENTAARE/ 30. mai 2021 07:55
ja tekkib küsimus, kumb on hullem, kas vaime vägivald või füüsiline. Tundub, et see vaimne terror on üks füüsilise vägivalla tekitajaid. Mida nüüd need, kes ei ole rahul kohtuotsusega soovivad saavutada. Iga hinna eest seda, et üks pereisa vangi saata, mõtlemata lastele( kuidas see mõjub), vanematele, sugulastele, ka eksabikaasale. Siin lugedes kommentaare, oskame inimese ka vaimselt "tappa". Ja kannatajaks ei ole ainult Marti.
o
olete kordagi/ 30. mai 2021 09:39
mõelnud lastele, kui vägivalda tegelikult kasutati ja lapsed seda nägid-teavad. Kuidas see mõjub?
k
Kalev/ 30. mai 2021 07:55
Kaunissaar, kus Sa olid kõik need pikad aastad, või aastakümned?. Väidad, et niikaua kui Sa mäletad, toimus seal perekonnas vägivald, ja nüüd sa siis ärkasid ja kukkusid kiirema!. Tekkib küsimus, et miks Sa siis varem ei pöördunud õiguskaitse organite poole, kui olid kursis seal perekonnas toimuva vägivalla suhtes?? Sellisel juhul saab teid ennast süüdistada, kui kuirteo varjajat. Teie jutus puudub tõde, mis on ilmselge. Aastaid nägite kuulsite seda vägivalda, aga ei sekkunud, ei teavitanud sellest politseid, ei teisi organeid, kes oleks sekkunud, et tagada pere normaalne elu.
s
See naine eluaeg tähelepanu otsinud./ 30. mai 2021 08:11
e
Ei saanud ju. / 30. mai 2021 08:38
Enne polnud ilmselt korraldust ülemustel. Preilike on nimelt Prokuratuuri töötaja. Mis tekitab küsimuse, kui õigusriik meie õigusriik ikkagi on.
a
Aitab mölinast/ 30. mai 2021 07:55
Eestis on valdava enamiku võimu teostamise ametikohtadest, kus otsustatakse inimese edasise käekäigu üle, hõivanud naised. Kohtunikud, prokurörid, arstid, raamatupidajad, õpetajad, nüüd ka peaministri koht ja teised ametid.
s
seega/ 30. mai 2021 09:40
k
Kodanik/ 30. mai 2021 07:42
Loodan, et valesüüdistuste esitaja võetakse vastutusele.
n
Nja/ 30. mai 2021 07:33
Kuivõrd esimene katse kukkus läbi, siis järgnevatel sarnastel protsesside võib eeldada arenguid, kus mütsiga lööma tulnud tunnistajad pannakse kohtuotsusega reaalselt kinni. Osade meelest on kohus naljategemise koht.
k
Kalev/ 30. mai 2021 08:02
Selles loos on suured seaduse lüngad, esiteks puudub kannatanu, teiseks ei ole tehtud avaldust kuirteo kohta. Nii ja kuidas saab üleüldse pidada kohut, kui puudub kannatanu, see on ju apsurd, . Ei ole kannatanut, ei ole kuritegu, loogiline ju!!.
k
Kas/ 30. mai 2021 07:16
Teie abi on üldse palutud? Kuusikud on väärikad inimesed ja ei usu mina,et teiesugust üldse nende maja uksest sissegi on lastud ja KUI juhtumisi ongi,siis kaastunne sellisele perele,et ei tundnud ussitanud ja kurja hingega isikut ära.inimeste eraelu peaks olema puutumatu ja ükski fantasöör ei tohiks teiste elu vahel sudida.inimesed saavad oma probleemidega ise hakkama ja kui ei,siis selleks on teised instantsid,kuhu pöörduda- mitte isehakanud"maailmapäästjad"

o
Oravatel/ 30. mai 2021 07:00
on suurem solgiämbrite jagamine olnud.
t
to 06:26/ 30. mai 2021 09:35
räägib "elukogenud" Delfi valvekommenteerijas-sapiprits...
m
Merli Kaunissaar!/ 30. mai 2021 06:21
Lapsuke! Tunnen sulle kaasa! Sa oled suures maailma vallutamise tuhinas tähele panemata jätnud, et sina, ilma elukogemusteta noor naine, oled poliitikutele tanki panemiseks lihtne objekt. Sind märgati juba siis kui veel Kuusik ei kandideerinudki ministriks. Pandi nimi tallele ja välja otsiti siis kui sind vaja oli. Oi, sa ei teagi, mis sind ees ootab kui sind kõrvale visatakse! Küsi õige kogenumate käest nõu, ennem kui vahtu kloppima hakkad! Miks mõni ei taha tavalist, keskmist elu, elada? Saaks vaid Napoleoni mängida.
k
30. mai 2021 06:07
kust hullarist see linnuke nüüd valla pääses
m
Moderaator/ 30. mai 2021 06:01
on vist Kaunissaare sugulane, sõber või parteikaaslane?
m
Moderaator-le/ 30. mai 2021 23:43
Mis mõttes, kõik kõnts on ju üleval?
s
Sally/ 30. mai 2021 02:03
Eestis on perevägivald vägagi levinud ja alles nüüd on hakanud üksikud naised sellest avalikult rääkima. Aga selle aasta juhtumid näitavad selget, et meeste käes on võim ning need vähesed julged tambitakse täielikult porri. Ehk siis kõik jätkub vanaviisi või veelgi jubedamal kujul. Nüüd on kohtus selgeks tehtud, et naised olgu vait! Ma tunnen südamest neile julgetele naistele kaasa.
t
to Sally, Merli ja/ 30. mai 2021 06:12
ja veel mõned! Ärge udutage! Teie pärast veel maail uppi ei lenda! Olekt teiesuguseid rohkem kui mehi, poleks meid, inimesi juba ammu enam olemas. Loodus ongi väga kirju. Aga uskuge, tasakaalus sedavõrd, et teid küll maailma valitsema ei lasta!
k
Kird/ 30. mai 2021 01:31
MIks prokuratuur eemaldas Kaunissaare kontaktid prokuratuuris töötamise kohta? ÕL võiks seda uurida. Kas on tegemist huvide konfliktiga. Ja kui ka edasi kaevatakse, on senini tegemist süütuse presumtsiooniga. Seda on Kuusiku suhtes rikkunud kõik ajakirjandusväljaanded ja eriti see MK. See on aga põhiseaduse rikkumine.
w
30. mai 2021 05:30
Whaat, Kaunissaar töötas prokuratuuri jah. Nüüd on pilt täiesti selge.
h
HeaHa/ 30. mai 2021 01:20
See naine, keda süüdistatav väidetavalt peksis on pedagoog? Igal juhul peaks töötama koos inimestega. Vägivald jätab maha märgid. Kas siis kolleegid ei näinud? Mõned Rakvere inimesed vist ikka nägid ja sealt see süüdistus. Kus suitsu seal tuld. See kaaslus on veel pikalt kohtus. Eks näib. Hetkel meil valitsevate seaduste järgi, Kuusikut süüdi ei mõistetud. Õigusriik. Kas on tagatud ka õiglus?

o
Ohh/ 30. mai 2021 00:17
Kuidas siis aru ei saa,et kohus ei mõista süüdi kui tõendeid pole.Vend võib ju süüdi olla aga puhtalt ainult jutust ei piisa.Tänage õnne,et meil selline kohus on.
v
Vana/ 30. mai 2021 00:12
Tõesti raske otsustada, mis tõde, kus vale. Ma saan veel aru, et naisel sinine silm, juhtub, näiteks Venemaal see on normaalne, aga murtud luud on juba raudselt üle punase joone- sadism. Lombroso (st. välimuse ja oleku) järgi on mees selleks võimeline küll aga kas ka tegelikult? Naiste salakavalus on piiritu, loogilise mõistusega hõlmamatu. Samas meedikud ju said aru, kuidas vigastused tekkisid, kas politseisse teatamine sellisel juhul mitte kohustuslik ei ole? Valedetektor ehk aitaks.
k
30. mai 2021 00:28
p
30. mai 2021 03:02
Pange need oravasulid valedetektori alla,siis hakkab alles huvitvaid asju ilmuma välja.
a
anna abi/ 29. mai 2021 23:58
Arvata on, et see tunnistaja Merli Kaunissaare tunnistus on samasuguse maiguga nagu Krossi loos oli Karoli Hindriksi tunnistus. Valetas sõbranna heaks nii et suu suitses. Merli Kaunissaare nimi on prokuratuuri töötajate lehelt haihtunud, seega ega teda ja tema tunnistust ei tasugi tõsiselt võtta. Koputas luigemeedia ajakirjanikele lihtsalt jama kokku.
v
Velirand/ 29. mai 2021 23:41
Mary Krossil oli ka tunnistaja, Karoli Hindriks vms. Pärast tuli välja, et mõlemad valetasid püha ürituse nimel
e
Ennegi nähtud/ 30. mai 2021 07:39
Kõhvi koos pannes tekivad igasugu mõtted. Mõni tõmbab muidugi üle.
k
küsija/ 29. mai 2021 23:13
Kas Merli Kaunissaare tunnistust tuleb võtta tõsiselt? Arvan, et mitte. Miks on kadunud tema nimi äkki prokuratuuri töötajate nimekirjast? Kui see pole nali, siis mis see on?
k
kahepalgelisus/ 29. mai 2021 23:27
Ojasoole anname andeks, aga Kuusiku lööme risti ja seda tegi president veel enne igasugust kohtuotsust, paljalt kuulujuttude põhjal, mille kirjutasid kokku luigemeedia "kirjanikud". Selline president meil oma "Sõna on vaba" loosungiga.
k
kelle laulu laulad?/ 29. mai 2021 23:12
riigiprokuratuuri infohaldustalitus: Merli Kaunissaar Referent 613 9400 merli.kaunissaar@prokuratuur.ee
e
ei ole merlit seal/ 30. mai 2021 10:09
on 3 referenti; Annika Raud,Viktoria Muoni ja Hedy Kirisma.
m
Mu arust puudub nii süüdistaja, kui kannataja. See puhas näitemäng!/ 29. mai 2021 23:09
Kes on süüdistaja ja kes on kannataja?
n
nii ongi/ 29. mai 2021 23:30
Ojasoole andis presi´dent peksmise andeks, Kuusiku mõistis aga ilma kohtuotsuseta süüdi, mis hiljem aga selgus, et kohus mõistis mehe õigeks. Kes kitse pani prokuratuuris Kuusiku kohta? Merli Kaunissaar??? Ilmselt vastab see tõele.
k
Kurb/ 29. mai 2021 23:02
Saan aru naise soovist mitte tunnistada eksabikaasa vastu. Ta ei soovi lisa draamat niigi ebamugavas olukorras. Neil on ühised lapsed. Mida on sel naisel võita kui kohus mehe süüdi mõistab? Ühiskond võib olla võidaks rohkem sellest, aga see naine on keerulises olukorras igal juhul.
a
Aga/ 29. mai 2021 23:19
Keerulisse olukorda on pannud selle naise ja lapsed ju ex-mees.
t
to kurb/ 29. mai 2021 23:19
Ära heieta ega luuleta rumalusi, kui sa asjast täpsemalt midagi ei tea. Kuusik pole naisepeksja, seda oli Ojasoo NO99-st , kes peksis rasedat maas lamavat naist jalaga ja kätega. Meie president aga andis talle andeks ja palus ta Eesti Vabariigi 100 juubeliüritust ERM-s lavastama. Kui see pole kahepalgelisus presidendi poolt, siis mis see on? Selge on see, et Kuusik on EKRE-st keda president lausa vihkab, kuulutades seda isegi välisajakirjanduses ja Ojasoo on liberaal, millisest erakonnast, seda ei ole raske arvata. Sellest tulebki vahe tegemine - ühele anname andeks, teise lööme risti.
t
to Kurb/ 30. mai 2021 16:10
Ärgem teeselgem oma kurbust. Ei ole teil kellestki kahju, kuid peab ju ikka midagi ütlema, sest vast õnnestub. Ja mis see ühiskond siis võidaks, kui perele saaks halba teha? Selle peale ei mõtle keegi, vaid aetakse ikka oma joru edasi. Niisiis , pole tarvis siin üles näidata oma kurbust, hoia see endale, läheb ehk kunagi tarvis.

m
Merli / 29. mai 2021 22:21
palju sulle maksti ja kas tagati puutumatus? Kes kaebab edasi kas proua Kaunissaar?
õ
õiglus / 30. mai 2021 00:01
Talle ei makstud, talle piisas sellestki, et sai presidendit medali tunnustuse eest, et andis prokuratuurile infot valetades maad ja ilmad kokku, laimates Kuusiku perekonda. Arvata on, et tal tuleb selle eest ka vastust anda.
r
reh/ 30. mai 2021 00:29
Tehti fiktiivne töökoht prokuratuuri.
n
Noo/ 30. mai 2021 07:45
Küll võetakse vastu seadus, et naaber või tuttav saab hageda krim asjas keda soovib. Maris Lauri teeb väikesed täiendused ja küll ämbrit venitama hakatakse.
e
Ei saa keda soovib/ 30. mai 2021 08:04
saab ainult konservatiive.
e
30. mai 2021 16:21
Ei tea seda lugu, kuid kas tõesti see medal, mida siin toonitatakse, et see tunnistaja (või kes ta iganes on) ,on nüüd rahul oma autasuga? See on juba nagu see meessoost roosa kleidiga sai vist ka mingi autasu mingi üllitise eest, mida lugedes läheb süda pahaks. Ja sellist jubedust lastakse trükki.
k
Kai/ 29. mai 2021 22:20
Ma ei saa aru, kuidas saavad inimesed isegi mõelda, et mingi ex hakkab igavusest kohtuteed tallama. Kohutav mõelda, et naised ei saa mitte mingi õigust EV-s. Mehed võtavad 'head' advokaadid ning ongi asi otsustatud. Kas te ei saa aru, et ka teie enda emad, õed ning tütred kogedes vägivalda, ei lähe mitte kunagi õigust otsima, kuna teavad, et mitte midagi ei juhtu. Nii ongi tõenäoline, et teie vägistatud tütar nutab sõranna juures oma nutud, peseb ennast puhtaks ja tuleb alles siis koju. Jube on Eestis naine olla!!!
k
küsimus/ 29. mai 2021 22:49
Kas Sinu liignimi on juhtumisi- Kulbi?
n
Nii on/ 29. mai 2021 23:04
Eesti on rohkem postsovjetlik macho-ühiskond, kui seda tunnistada tahetakse. EKREL on pidupäev, aga valimistel näeme. EKRE ei kujuta ette, kui palju hääli nad selle Kuusiku-protsessiga kaotasid. Palju, väga palju. Ja eriti oma matslikusega. Praegune president pole kaugeltki minu lemmik, aga ummistada presidendi FB räige sõimu ja solvangutega on ikka tase. Muide, suuremal jaol naisterahvastest piisab pilgust, et taibata, kellega MK puhul tegemist on. Aga paraku on nii, et terroriseeritavad naised on eriline liik. kes justkui ise ei soovi abi. Eks siis tuleb oma karma ära kannatada, pole parata.
k
Kai to Nii on/ 29. mai 2021 23:19
2
23:04 Kaile/ 29. mai 2021 23:20
k
Kai to 23:20/ 29. mai 2021 23:21
n
Nii on to Nii on/ 29. mai 2021 23:22
k
kahtlust pole/ 29. mai 2021 23:24
EKRE võidab aina rohkem hääli ja seda just tänu Kuusiku protsessile.
ä
Ära aja pada/ 30. mai 2021 07:49
Naistel suu jahvatab rohkem, kui ükski Hollywoody firma suudaks filmiks kokku vändata. Mõni neist suudabki terve elu ise uskuma jääda, nagu valede kordamine annab neile kaalu.
e
eks/ 30. mai 2021 10:14
tõmba siis uttu siit Eestist
m
milleks siin õigustada, teisi süüdistada jvõi muidu kaa gu tada/ 29. mai 2021 22:20
Teise astme kohus uurib asja juba väga põhjalikult ja täpsemalt võttes ka kõik lisatunnistused arvesse ja siis tehakse alles õiglane otsus. Ja alles siis saame õelda kas kaasik on süüdi jõhras perevägivallas...või mitte...
j
29. mai 2021 23:11
Ja kui on ikka süütu, kas vsbsndad avalikult?
t
to eile 23:11/ 30. mai 2021 05:33
ja kui on, mida sina ja teised "kaitsjad" siis teete, vabandate avalikult? Või hakkate kohut ebaõiglases otsuses süüdistama? Millegipärast on viimane variant usutavam
i
Ise/ 30. mai 2021 11:38
Kaasik voib ehk isegi syydi olla, Kuusik mitte.
r
Refi agent/ 29. mai 2021 21:53
Ei imeta, kui mõne aja pärast selgub, et kõik on haige tibina fantaasia!
t
To Refi agenT/ 29. mai 2021 23:20
Hägust väljuv udune Tõde on Fantaasiatega täpselt sarnane.
v
vol/ 30. mai 2021 18:46
p
penn/ 29. mai 2021 21:29
pasameedia pole rahul kohtuotsusega ja jätkab õigeks mõistetud mehe mutta tampimist. Martti peaks järgmise asjana tema vastu ebaõiglased olnud meediaettevõtted kohtusse kaebama. Ekspress miljon, Delfi miljon, õhtuleht miljon, päevaleht miljon. Kui kohus kasvõi poole nõutust välja mõistaks, oleks see laimajatele paras õppetund
u
Uurimus/ 29. mai 2021 21:49
Need, kes sõnnikus istuvad peadpidi sees, neil viirastubki iga nurga peal sõnnik, sest haisevad sõnniku järele ja sellest ka kogu aeg kirjutavad
x
xmx/ 29. mai 2021 21:28
Mode ei lasknud läbi eelmist.Proovime uues kuues.Üks ärapruugitud suss tahtis kah naabrimehe varba otsa--aga äi läinud läbi.Pahanes ära.
a
Aime/ 29. mai 2021 21:26
Täiesti loomulik küsimus, kui Kuusik nii hea mees ja hoolitsev abikaasa oli, siis miks naine tema juurest minema läks ja lahutust nõudis ja hoiab eemale Kuusikust, kui katkust? Midagi siin pildid ei sobi omavahel kokku
t
to Aime/ 29. mai 2021 21:37
lausa kaks korda on abiellutud ja lahutatud
t
to Aime/ 29. mai 2021 22:42
Eks meie esiproualgi oli imehea mees, kes kodus lapsi kantseldas, kui proua uue armukesega ringi seikles. Miks tema oma hea mehe juurest järgmise mehe juurde kõndis ja siis samuti lahutust nõudis. Vaata, Aimeke, elu ongi imelik ja miks nii tehakse, arvan, et ei tea asjaosalised sageli isegi.
e
ehk/ 30. mai 2021 09:46
küsiks vana kaabu ja ta naise käest?
j
Järeldus/ 29. mai 2021 21:23
Jääb mulje, et Ekre pole mitte konservatiivid vaid suleselged PROTESTANDID ehk Protestantism, kui usk on rohkem abstraktne kui rituaalne, protestantismi laialdane levik tulenes suuresti rahvakeeltesse tõlgitud Piibli levikust trükitud kujul. Protestandid ei pea suurt lugu seadustest, nad tavaliselt ründavad kiriku või valitsuseseisust ja Presidenditooli autoriteeti.
j
Järeldus ele/ 29. mai 2021 22:27
Ekre meest prooviti 2a.süüdi mõista! Mida pole ,seda pole.Nüüd trollid kribamas ja ajlehed huilgamas.Olematud kivid juba ehe näide --teatud seltskonna poolt.!!
P
presidenditooli autoriteet???/ 29. mai 2021 22:44
President ründas ikka alusetult ja ilma igasuguse kohtuotsuseta Kuusikut, traumeerides tervet perekonda ja eriti lapsi. Nagu ta ise oleks milleski parem!
k
kas/ 30. mai 2021 18:48
roo.lijota tool on ka auto.riteetne?

x
xmx/ 29. mai 2021 21:22
a
arvatavasti/ 30. mai 2021 19:31
.
😥😥😥/ 29. mai 2021 21:20
.delfi.ee/artikkel/74760909/lugeja-fotod-ja-video-oravad-on-muutumas-uha-jultunumateks👆
p
Põhjalikult / 29. mai 2021 21:19
ettevalmistatud ettekääne süüdistuseks. Ainult, et tänapäeval nii läbi ei lähe. Siit paistavad kõige rohkem silma oravate kõrvad. Sest kelle king pigistab kõige rohkem võlts e-valimiste avalikustamises. Et see kõik mutta tampida, tuli prokuratuurist leida ustav prokurör ja see omakorda oma töökaaslasest abilise. Kui aga asja täpselt revideerida, loogiliselt mõelda, pole selles protsessis midagi rohkemat nagu Mary Krossi süüdistuse puhul. Arvate, et tõesti on oravad aastaid valijate soosikud aastate vältel? Juba see näitab susserdamist. Asi see IT mees süüdi tunnistada, kes varbale astub.
k
kõiketeadja Merili K./ 29. mai 2021 21:13
Mina usun Marti kuusikut ja see Merili tegelegu oma vanemate peretüliga, ärgu toppigu oma nina sinna, kui midagi ei tea.
k
Kaie/ 29. mai 2021 20:51
Merli K. vàljùtlemine on igas ajalehes.Kas juhuslikult?Propaganda kàib.
j
Jh/ 29. mai 2021 20:45
Huvitav, huvitav...miks see kaunissaar kaebas kui sõbranna mees sai ministriks..sinnani vaikis
i
Iir hernes/ 29. mai 2021 20:55
No täpselt! Ikka väga kibestunud ja kade peab olema
p
penn/ 29. mai 2021 21:32
Inimene oli valest erakonnas, sellepärast siis ka see vihkamine
t
to nii ongi/ 30. mai 2021 04:46
siiani on siunanud uurimisorganeid ja kohtuid ikka need inimesed, kes praegu 100% otsusega nõus on, pööra sina sõnu kuidas soovid
m
mina/ 29. mai 2021 20:44
päris imestan, et kui siiani on meie kohtuid ja nende otsuseid siunatud ebaõiglasteks ja mitte usaldusväärseteks , siis nüüd on tehtud täispööre asjas. Millest küll selline järsk meelemuutus?
n
nii ongi/ 29. mai 2021 22:47
Siunavadki presidendi toetajad ja kuulujuttude põhjal Kuusiku süüdi mõistjad.

i
Iir hernes/ 29. mai 2021 20:42
Inimeste elus võib paljugi juhtuda.Andestatakse, minnakse kas koos või eraldi edasi.Sinna lihtsalt ei mahu merlid vahele. Keda ta nii kaitses? Vägisi kohtusse.No ikka päris nii, et labidaga selga ja lähed.Kui ohvriks ennast ei tunnista, saad peksa.Kas või vaimselt. Ja seda Karin sai.
r
rakvere/ 29. mai 2021 20:34
merli võiks hoopis oma vanemate tüliga tegeleda mis on kestnud aastaid.
p
President andis talle 2019 Kodanikujulguse aumärgi / 29. mai 2021 21:14
Aumärgi laureaat Merli Kaunissaar on ise endine suhtevägivalla ohver, kuid sellest vaikimise asemel räägib ta sellest oma blogis, millel on tuhandeid lugejaid. https://www.err.ee/1012186/kodanikujulguse-aumargi-sai-tanavu-23-inimest .
t
teadja/ 29. mai 2021 22:51
Saigi presidendilt autasu, mida ta ilmselt väga saada sooviski. Rääkigu oma perevägivallast ja kuna ta polnud Kuusiku naine ja loodame, et ka mitte armuke, siis hoidku suu kinni, ei kõla tema jutt usutavalt. Kus siis naine siiani oli? Nagu näha soovitavad teadjamad inimesed tegeleda oma vanemate peretüliga.
t
to teadja/ 30. mai 2021 04:55
jah, muidugi, eks sina ja teised sinusugused, olete loomulikult teadjad ja teadjamad. Miks te iseendale vastu räägite? Merli Kaunissaare juttu peate väljamõeldiseks aga ise arvate end igast asjast kõike teadvat, isegi tema vanemate peretülist. Räägite ju täpselt iseendale vastu, kas te sellest ise aru ei saa.
m
Mulle tundub/ 29. mai 2021 20:22
Et see merli kunissaar on mary krossilt õppust võtnud ja valesüüdistusega EKREt kimbutanud. Tuleks samamoodi kohtus süüdi mõista see kaunissaar ja reaalne vangistus määrata.
a
Aumärgi saajad/ 29. mai 2021 22:29
ja Roosiaia külalised väga kummalised sellel presidendil!!
t
Tundub tõesti/ 30. mai 2021 16:31
Ei saa, avalik huvi puudub ja kõik.
m
Moderaat / 29. mai 2021 20:14
Loodan, et valeuudiseid levitavad ja laimavad inimesed võetakse vastutusele ning kõigi aegade saamatum äärmuslaste valitsus läheb laiali.
ü
Ütleks/ 29. mai 2021 20:13
Sellele keelekandjale tütarlapsele vaid ühe vanasõna" kõik mis teed- teed endale"
t
to ütleks/ 30. mai 2021 04:56
sama ütleks sullegi ja kõigile siinsetele siunajatele
n
Nojah/ 30. mai 2021 09:18
Eks see tõde ole. MK ju sööb seda suppi, mida ise on keetnud. Karma.
m
Mina loodan/ 29. mai 2021 20:03
Et see laimu ja valesüüdistusega välja tulnud isik saab reaalse vangistuse.

j
Jaak/ 29. mai 2021 19:44
Marike sa võid loota aga pane paksem rahakott igaks juhuks valmis.
m
Ma arvan/ 29. mai 2021 22:31
et nii hästi kinni makstud et võib 10a.kohut käia!! Naised emale rääkisid!!
a
arvata ongi/ 29. mai 2021 22:53
Naised saunas rääkisid, et Merili juttu ei tasu tõsiselt võtta. Naise kadedus!
a
analüütik/ 29. mai 2021 19:41
Tundub et see Merli on ise üks paras intrigant ja ussitaja.
t
to analüütik/ 29. mai 2021 20:01
vaat, kus targematest targemad analüütikud meil siin!
k
Kohtunik/ 29. mai 2021 19:07
Kõrgema astme kohus on alati täpsem ning nõuab lisa tunnistusi. Alama astme kohtud on madalama kvalifikatsiooniga. Teises astmes võetakse arvesse lisa süütõendeid, mida esimeses astmes polnud. Teises astmes mõistetakse süüdi see Kuusik, võite kindlad olla. Ja veel, teises astmes panused tõusevad. Tavaliselt süüdimõistetu poolt makstavad kompensatsioonid ja tasud kolmekordistuvad
o
Odin/ 29. mai 2021 20:23
To kohtunik! TÜ kauaaegne kriminalistika õppejõud, hilisem Riigikohtu kohtunik H. Lindmäe rääkis oma loengutes, et kui tõendeid ei ole siis tuleb kriminaalasi lõpetada, mitte ehku peale kohtusse minna. See prokurör S. Meriloo vist magas austatud H. Lindmäe loengute ajal või tegeles poistega, igatahes oidu tal küll ei tundu olevat. Muusikat võib ju tellida, aga kui muusik mängida ei oska siis tuleb pasunast üksnes törts, törts (muusik mõtleb mina puhun), aga viisi ja laulu õppinu sellest aru küll ei saa. Vahest tellijale ja selle kamraadidele meeldib, aga see on ka kõik!
k
kõrgema astme kohtud/ 30. mai 2021 10:35
selliseid absurdseid süüdistusi,kus kannatanut pole,üldse ei arutagi.
k
Kiisu/ 29. mai 2021 19:00
Ma ei saa aru miks EKRE ennast selle looga siduda tahab nii järjekindlalt. See lugu ju haiseb...
m
miks Eed selle looga agaralt tegelevad! Kuusik on ju ekrelane, sellepäras / 29. mai 2021 22:01
m
miks ekred selle looga nii tegelevad ja on nii ülesärritaud? vastus olemas/ 29. mai 2021 22:04
k
kui.../ 29. mai 2021 18:47
....see kaunissaar ise kannatas vägivaltse suhte käes, siis avalikustagu esmalt see ta enda kallal vägivallatsenud isik.
e
Evi/ 29. mai 2021 19:53
Jessas, nii rumal? kohtulahendid avalikud. Kõik teavad juba 2a,et see vend oli Ola.... Rat....... Täisnime vist siia kirjutada ei tohi.
o
Ongi selle ka avalikuks teinud/ 29. mai 2021 21:17
merlikaunissaar.blogspot.com/2020/02/eesti-vabariigi-presidendi-vastuvotule.html -
t
targutajatele/ 30. mai 2021 11:32
No aga väga hea ju, et sai kogemusnõustajaks läbi oma kannatuste. K e s siis neid mahatambitud, maadligi vajutatud naisi peaks aitama, mitte keegi? Kas te ei tea, mis tähendab psühhopaat??? Lugege ometi teadlasi!
m
midagi on juba kaotatud vabariigi sees/ 29. mai 2021 18:46
Huvitav olukord lähisutes vägivallale kui ka sõnal on suur purustav jõud.
m
Miki/ 29. mai 2021 18:39
vabandan kohe ette, aga pealkiri kõlab nagu armuvalus naise abikarje.
j
Just!/ 30. mai 2021 08:42
Ise ei saanud ja teistele ka ei anna.
p
Piip/ 29. mai 2021 18:36
Kas kogu selle tsrukuse alguses olid M ja KKuusik veel abikaasad ja vahepeal on jõustunud lahutus?

m
mis nüüd saab?/ 29. mai 2021 18:35
Praegune president ja peaminister on oma tegevuse ja väljaütlemistega viinud mind e nesetapu äärele. Nende v ägivald minu põhimõtete suhtes on väljakannatamatu.
n
No/ 29. mai 2021 19:55
mis siis veel puudu on ?
r
29. mai 2021 18:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Maailm/ 29. mai 2021 18:50
ei tea ole hullemat kättemaksjat kui inetu,vormitu mahajäetud naine,isegi kui lill õitseb kõrval aias.Vihas üeldakse perekondades palju,aga siin see mahajäetud kättemaksja tahab Kuusiku perekonna täielikult hävitada sest kuklas kindlasti taob tal pidevalt ----mustata ,hävitada---kui mul ei olnud õnne ärgu olgu ka kõrvalaias
s
Seda moodi tundub küll see / 29. mai 2021 19:49
t
to Maailm/ 29. mai 2021 20:17
inetu ja vormitu tõesti kui vaadata Delfi loo juures olevat pilti, hahahaaa... vaata sina ka
t
to to Maailm/ 29. mai 2021 20:47
mul on kuri kahtlus, et need 20:17 kommentaarile plussi panijad ei vaevunud pilti vaatama või siis ei saa absoluutselt irooniast aru.
t
Tekstist / 29. mai 2021 22:33
kohe näha ,et sots-orav.
1
1e2/ 29. mai 2021 18:25
Huvitav et sama lugu ilmus korraga Posimehes, Delfis ja Õhtulehes. Kuidagi imelik kokkusattumus. Ja protsessi põhitunnistaja on Riigiprokuratuuri enda töötaja jälle kuidagi imelik kokkusattumus.
j
Ja siin/ 29. mai 2021 18:37
99% ekre trollid kommimas, imelik kokkusattumus :). Need ju ka asjast huvitatud pool, vägivaldsest erakonnast.
1
1e2/ 29. mai 2021 19:03
Tavaliselt kui 3 meediakanalit ühel samal ajal avaldavad sama artikli siis on märge juures siseturundus. Ehk artikkel on mingi PR firma poolt ette söödetud.
l
Lugesin/ 30. mai 2021 22:33
Postimehe teine mees Ligi sugulane, EE esimene mees samuti, keegi Herem,Tarand...üks kamp kõik
õ
Õigust jääb ikka üle/ 29. mai 2021 18:22
Prillikivi see mees kohe kindlasti ei ole, aga eks tema tema õigustajad on samast katlast. Nii, et ikka sinikaid ja murtud luid.
e
Eks / 29. mai 2021 22:37
kive ka fantoomrannalisele.Muide minu õde on 2 korda luumurruga haiglas olnud abielu ajal????? Loomulikult mitte peksust--vaid libedast tänavast. Naabrinaisel ka 3 korda luumurrud--on mingi haigus--nii kui kukub kehvasti--nii murd. Hea et meil selliseid naabreid pole!!!!!kes kohe 2a.peksust unistavad.
a
A ta ise ongi ju see psühhopaat😳/ 29. mai 2021 18:18
Elu psühhopaadiga Tere! Mina olen Merli Kaunissaar, lähisuhtevägivalla ellujääja, võitleja hing. Olen positiivse ellusuhtumise ja edasipürgiva eluviisiga 29 aastane noor naine. Enda suurimaks tugevuseks pean seda, et olen oma senise elu kõige negatiivse kogemuse pööranud oma suurimaks tugevuseks, mis on kaasa toonud palju tähelepanu ning seda tähelepanu kasutan maksimaalselt ära, et aidata naisi, kes on tundunud vaimset või füüsilist vägivalda ning seejuures tõsta kogu ühiskonna teadlikkust antud teemal.
M
../ 29. mai 2021 18:39
Merilin võib saada staaradvokaadi Hr.Sarve käest kopsaka rahalise nõude kui nii edasi jätkab.
t
29. mai 2021 18:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to tõdemus/ 29. mai 2021 20:49
ütle oma aadress, sinu palvet võetakse kuulda ja sulle tullakse appi
k
Keegi/ 29. mai 2021 18:13
Õnneks ei läinud nii kuidas reff-id tahtsid.

n
Nojah/ 29. mai 2021 17:41
Edgar ütles ka, et on puhas kui prillikivi. Ega inimesed eilased pole, ei uskunud teda keegi. Sama siin.
n
Noo/ 29. mai 2021 19:35
Aga kus on süüdi mõistev otsus Savisaar vastu?
k
Kõvad teened../ 29. mai 2021 17:41
Sai ka presidendi vastuvõtule: https://www.facebook.com/merlikaunissaarlifestyle/photos/1520090341476154 eks 'töö' jätkub...
j
Jõhker lõ..t/ 29. mai 2021 18:20
ehtne psühhopaafinägu juu😥
m
MIs on kahtlane/ 29. mai 2021 17:41
See, et nimetatud Merili näeb ju igal pool perevägivalda paneb mõtlema, kas ta mitte seda liiga palju ei näe ja pigem kõik endatahtsi keerab. Elan ka ise aastakümneid eri kogukondades, jah, on ette tulnud ka seda, et on tülidega peresid, aga tülil on alati kaks osapoolt ja üsna tihti on need inimesed suurelt ka leppinud. See on nende elu ja ka nende elu eripära, olla peresuhetes konfliktne ja saada sellest ka pidevalt särtsu, jätkata ühiselt. Elu ongi keeruline ja kohati mõistatus, seda võiks ka Merili endale selgeks teha.
v
Vaata aga/ 29. mai 2021 18:27
Et konfliktid on kohe mõne suhte eripära, millest saab särtsu. Ausalt öeldes ei usu. Aga Karin Kuusikut usun mõnes mõttes küll. Trauma on valus ja luumurrud paranevad aeglaselt. Korduv luumurd võib isegi tüsistuda. Kellele seda vaja on?
r
Reaalsus/ 29. mai 2021 17:28
Ekre ilmselt unistab koduvägivalla legaliseerimisest nagu Venemaal, kus seadusega on lausa fikseeritud, et perekonnasisene vägivald ei ole paragrahvi alla kuuluv v.a surmaga lõppevad juhtumid
e
ekre vaated/ 29. mai 2021 18:02
100% Putini omadega sarnased, ega muidu Mart kiitnud Putinit.
m
Mitte ekrelane Li g i vist/ 29. mai 2021 22:40
tahtis juba kohe nekrofiilia seadustada!!!
m
Merlile/ 29. mai 2021 17:28
Kui kaks täiskasvanud inimest on omavahel kokkuleppele saanud, asjad selgeks rääkinud, siis mida sina tahad? Sa tekitad ju omakorda räiget vägivalda inimestele, kelle oled surmani ära tüüdanud.Ja mis jutt sellest, et sa ei taha ühel hommikul ärgates teada, et elasid aastaid vägivallatsejaga koos? See pidi siis juhtuma kui Marti Kuusik õigeks jääb.Segi oled või?
s
Seitsmeteist kahekümne kaheksale/ 29. mai 2021 18:08
arvad et nüüd võib saata ministriks, küll ta seal kokkuleppele jõuab, kui ministeeriumis kedagi ahistab, peksab või mõnitab
n
n/ 29. mai 2021 17:23
Kohtus arvestatakse tõeseid tunnistusi, mitte "lähikondlaste" soove.
"
29. mai 2021 17:11
"Postimees" kirjutab järgmist: «Käesolev kriminaalasi on selles mõttes erandlik,» nentis ka kohus, kuna kannatanu tunnistajapinki ei tulnud. Lisaks ei kinnitanud kohtu hinnangul ka ekspertiis võimaliku kuriteo toimepanemist.
j
ja/ 30. mai 2021 18:57
ikka arutataxe mitu aas.tat,

s
see pole okei!/ 29. mai 2021 17:05
Riik on põhjamaine, aga meetodid V algevenest ja S üüriast.
a
asi läheb v äga k urjaks/ 29. mai 2021 17:03
V alesüüdistajad tuleb korralikult maksma panna. Vastasel juhul võib iga ühe nime m äärida ja tervist t appa.
s
Sooooh? / 29. mai 2021 16:50
Mind huvitab alustuseks Kaunissaare ütlus, et tema oli üks neist, kes ajakirjandusele vihje andis. Miks ajakirjandusele, aga mitte politseile? Teiseks, Kaunissaar ütleb, et Karin Kuusik on talle nagu teine ema. Miks ta ei küsinud oma "teise ema" käest, kas too soovib meediamöllu, mida Kaunissaar oma lähedastega meediat teavitades korraldas? Miks ta ei küsinud, KAS Karin Kuusik soovib abi, vaid otsustas seda vägisi anda, liiati läbi meedia? Ilmselgelt pole vägivald aktsepteeritav, kuid esmane reegel on, et aitamise luba peab küsima ohvrilt.
e
ekre trollid/ 29. mai 2021 18:06
peast täitsa segi läinud, omasid muidugi tuleb kaitsta. Miks ÕL ei tee midagi nende trollidega, kes juba mitu aastat siin lollusi kirjutavad?
o
o ekre trollid/ 29. mai 2021 20:13
nad on lausa hullunud, tule taevas appi, sellist üksteisi üle trumpavat jama, mida nad kirjutavad, on päris raske kommenteerida, tsiteerides klassikuid.
e
Ene Ugam/ 29. mai 2021 22:35
Aitamise loa küsimine võib mõnda "abistamises väga pettunud" ohvrit rohkem hirmutada eriti siis kui järgi oleva mälu jäägid miljardiga korrutada!
"
29. mai 2021 16:41
"Virumaa Teataja" kirjutab järgmist: "Viru maakohus mõistis eile Rakvere kohtumajas peetud istungil Marti Kuusiku kehalises väärkohtlemises õigeks ning tunnistas õigusvastaseks Viru ringkonnaprokuratuuri juhtivprokuröri Ene Timmi jälitustoimingu loa." Miks see jälitustoimingu luba oli ebaseaduslik ja kes selle loa väljastas?
m
maamies/ 29. mai 2021 17:34
loa väljastas juhtivprokurör Ene Tamm ja jälitustoimingute luba järelikult ei vastanud kriteeriumitele, mille puhul luba väljastatakse. Kui nii, siis tuleb ka prokurör kriminaalkorras vastutusele võtta.
h
Hass Senno/ 29. mai 2021 16:31
Lubasin kannatanule korteri kui ilusasti kõik ära räägib ! Ei rääkinud nüüd annan ise p...a meenumaks, et on ohver !
k
Kuusik Kaasik/ 29. mai 2021 17:27
k
Kas vastab tõele, et Merli Kaunissaar töötas prokuratuuris?????/ 29. mai 2021 16:24
Kas vastab tõele, et merli kaunissaar töötas kuni eilseni (või vähemalt oli tema nimi proksi kodulehel kuni eilseni) prokuratuuris? kas vastab tõele, et tema nimi korjati peale kohtuotsuse väljakuulutamist ja leelotamise alustamist prokuratuuri lehelt. kui vastab tõele miks kustutati nimi. mis olid tema tööülesanded. kuna ta tööle võeti.mis oli tema palk? kui vastuseid ei tule siis järeldused kodanikud tehke ise
j
ja / 29. mai 2021 18:08
mitu korda kuus sexis, mitu korda päevas sõi, kui kaua magas jne. rahvas tahab teada?
ü
Üks RS nimeline-le/ 30. mai 2021 19:47
Tohoh, mina mõtlesin alati, et see tähendab Roheline Seep!
r
29. mai 2021 16:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
joosep/ 29. mai 2021 16:22
kas advokaat sarv on juba solvangu pärast ühendust võtnud
ü
Üks RS nimeline kommentaator on Raido Saar läänemaalt/ 29. mai 2021 16:30
Ei ole päris kindel, aga ta võib delfis lisaks RS le kommenteerida ka simoni ja kratina
m
29. mai 2021 16:47
m
Minu / 29. mai 2021 18:12
nimetähed on ka RS ja küllap veel tuhandetel inimestel, delfis ma ei käi, seal ei saa midagi teha, isegi poolt ega vastu häält anda juba mitu aastat.
R
../ 29. mai 2021 18:53
RS ei karda mingisugust Sarve..
v
Vaatame/ 29. mai 2021 22:43
Kas kommentaar korjatakse ära--Õhtuleht

p
paneb mõtlema/ 29. mai 2021 16:03
Merli Kaunisaar nimi oli veel 22 mai 2021 kenasti riigiprokuratuuri lehel: https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:DO_jtjHCrAgJ:https://www.prokuratuur.ee/et/kontaktid/riigiprokuratuur+&cd=16&hl=et&ct=clnk&gl=ee peale tänaseid 'kampaaniaid' lehtedes on aga kontakt 'igaks juhuks' eemaldatud: https://www.prokuratuur.ee/et/kontaktid/riigiprokuratuur
k
29. mai 2021 16:20
Kas prokuratuuri töötaja võib tunnistaja olla?
l
loodetavasti / 29. mai 2021 17:00
kadus tema nimi koos temaga igaveseks prokuratuurist, tema "abi" enam ei vajata.
e
eh/ 29. mai 2021 17:31
"Kas prokuratuuri töötaja võib tunnistaja olla?" Huvitav küsimus. Ma arvan, et praegusel juhul on probleem selles, et Prokuratuur on ise üks kohtuasja osapooltest. Kui oleks Kuusik vs Kuusik, siis ei oleks probleemi. Praegu on Prokuratuur vs Kuusik&Kuusik ja isik, kes on osapoolest sõltuvuses ei saa olla erapooletuks tunnistajaks. Ma pakun, et see oli ka põhjuseks, miks kohtuasi oli kinnine ja miks ta nimi kiirelt ära varjati.
k
Kas tegeled/ 29. mai 2021 18:25
ebaseadusliku jälitustegevusega?
l
Luts luts luts/ 29. mai 2021 18:28
n
No.../ 29. mai 2021 22:27
... inglise ja vene keeldel lehel on Kaunissaare nimi alles. Nime eemaldamine kodulehelt oli viga, mida poleks tohtinud teha.
n
Naabrid teavad, mis toimub osade peredes/ 29. mai 2021 15:54
Ega kohtuotsus ei tähenda veel seda, et süüditatav süütu on! Kui naine ei julge mehe vägivallale vastu hakata, siis on see tema valik. Eestis on küllalt juhtumeid, kus järjekordse tüli käigus üks kaasadest teise ära tapab.
j
Jääk Aru/ 29. mai 2021 16:24
Armas Jumal taevas teab meist kõike, kuid naabrid veel kordades rohkem.
r
29. mai 2021 15:53
Reformikad saunas klatshisid = "lähikondlane"????
m
Merli tuleb maksma panna/ 29. mai 2021 15:35
Ei imesta, kui tuleb kohtu case, kus Karin nõuab Merlilt välja kulud tekitatud kahju osas. Senised kohtulukud 26000 eur on Karin juba pidanud maksma, siiski selle on ta juba riigilt tagasi saanud.
k
Karin nõuab Merlilt -le/ 30. mai 2021 11:37
Kui Martti käsib, siis küll...
k
Kus "tunnistaja" varem oli?/ 29. mai 2021 15:34
Jutukaks muututi alles siis, kui koduReformierakond vajas komprat
p
plõksutajale/ 30. mai 2021 11:37
Kus oli,kus oli---lootis kohtu õiglusele ja otas.
m
metooooooooooooooooooooooooooooo/ 29. mai 2021 15:34
küll on kahju, et ei saa Siberisse saata.Lausa jube Pole inimest,pole probleemi nagu kinnitas AUSATE kommunismiehitajate klassik
j
joosep/ 29. mai 2021 15:24
k
Kuusik Kaasik/ 29. mai 2021 15:45
Naisepeks ei ole poliitika.
j
jah. nn. Kuusik kaasik/ 29. mai 2021 16:11
sa oskad ainult teiste nimel lolleJA ajuvabu kommentaare kirjutada. Küll peab ikka konservatiivide vastu suurviha olema, et nii toimida. Kust saPooletoobineinvaliid tead, et naisepeks üleüldse toimus? Mine lakuKajaTagumikku..

m
Maamies/ 29. mai 2021 15:24
Mõtestage lahti sõna lähikondne... Kas see on isik, kes on kuskilt midagi kuulnu, et keegi kuskil midagi kellelegi rääkis, et keegi kuskil midagi tegi, et keegi ei saanud arugi, kui keegi kellelegi midagi tegi jne ja on seda jama ka kohtus valmis tunnistama.
j
joosep/ 29. mai 2021 15:22
päris piinlikuks kisub...tõendeid pole aga mitmeid aastaid käib menetlus ja maksuraha raiskamine
j
Jääk Aru/ 29. mai 2021 16:20
Aastaid menetleti. Võrdluseks - Nürnbergi protsess viidi läbi aastaga.
s
29. mai 2021 15:06
See naine ongi siis üks valekaebaja ja kitu . Teise nimi kah avalikuks .
t
to 15:06/ 29. mai 2021 15:23
jah, tegid äsja suure avastuse! Tubli!
a
asunik/ 29. mai 2021 15:27
Nagu Aivar Mäe lugu juba.
l
29. mai 2021 15:05
Loodame, et asjad lahenevad positiivselt ja "koletis" saab oma palga!
k
29. mai 2021 15:09
p
Peter/ 29. mai 2021 14:57
50 000 eurot maksumaksja raha on juba kulunud sellele "protsessile". Ilmselt kulutatakse veel 50 000. Kui süüdistajad kohtukaotuse korral omast taskust selliseid summasid peaksid maksma, siis nii kergekäeliselt selliseid kohtuasju ei tekiks. Samamoodi läks ju ka Estonia teatri endise juhiga - jälle maksumaksja plekkis kogu selle palagani kinni. Niikaua, kui süüdistajad ise kohtukulusid kaotuse korral maksma ei pea, jätkubki selline mentaliteet, et ise pole näinud, aga midagi justkui kuulsin või et naised saunas rääkisid.. Miks peab rahvas selliseid kohtukulusid kinni maksma??
n
No.../ 29. mai 2021 17:20
Mitu eurot sa oma rahakotist andsid?
e
eh/ 29. mai 2021 17:33
Ainuüksi kinni makstud kohtukulud olid 60k, pakuks, et kokku kahe aastaga, kus oli ka 40 erinevat istungit, olid kulud suurusjärgus miljon.
t
to No... / täna 17:20/ 29. mai 2021 18:57
sinu kommentaarist järeldan, et sa pole maksumaksja, kui suudad sellise küsimuse edastada?
h
Huvitav oleks teada,/ 29. mai 2021 14:47
t
to-Huvitav oleks teada,/ 29. mai 2021 16:25
Tundub olema AUS kohtunik. Sinutaolise jaoks oli see ebameeldiv üllatus.

j
juga/ 29. mai 2021 14:47
Kui pere on niimoodi otsustanud, siis nii see peaks olema ka. Ise teavad, kas seal siis midagi oli või ei. Kui ikka päris midagi suuremat oleks olnud, siis oleks selle näidispoomise puhul midagi ära ka tõestatud. Igasugused "peresõbrad" ja sugulased-sügelised võiks rohkem oma elu elada ja urgitsemise-ussitamise ära lõpetada.
t
to juga/ 29. mai 2021 14:56
ja igasugused "Jugad" võiks samuti oma elu elada ja mitte targutada asjade juures, millest nad mitte midagi ei tea. Mis manitseja sina selline oled siin?
j
29. mai 2021 15:08
Ju nad on Marti peale kadedad,et too ministriks sai , siis mõtlevad igasugu sigadusi välja . Häbi sellistele .
t
29. mai 2021 17:40
Tunnistaja on inimene, kes on ise viibinud aset leidnud sündmuse juures. Antud juhul esitavad inimesed otsest laimu. Täiesti absurdne on see juures väide, et kui nad ei räägiks, siis nad oleks "kuriteo" kaasosalised? Miks nad siis politseisse ei läinud? Nad pole ju ainsamatki väidetavat "fakti" näinud? Antud prokurör tuleks päeva pealt lahti lasta ja ise kohtu alla anda! Mis toimub?!
t
to täna 17:40/ 29. mai 2021 18:55
alusta ikka kõrgemalt. Riigi käilakuju kes peab eeskuju näitama ju alustas.
A
29. mai 2021 14:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to !/ 29. mai 2021 14:57
kindlasti. Kui juba delfi-kohtunik nii ütleb, siis kindlasti.
k
kui / 29. mai 2021 15:26
siinseid kommentaare lugeda, siis peab kurbusega tõdema, et meie seas on ikka ehmatavalt palju, pehmelt öeldes, ullikesi. Üks trumpab teist oma "tarkusega" üle.
p
Pool suguvõsa/ 29. mai 2021 23:59
m
mehetüüp/ 29. mai 2021 14:33
Kõva sõnaga tegusa ja mehise mehe kõrval luksuslik elu või pehmokesega näljapajukil? Maitse asi, see mis ühe silmis hirmuäratav draakon, teise silmis haukuv ja asendamatu, truu ja armastav koduvalvurist koer.
n
29. mai 2021 14:32
Naised nüpeldavad enne seksi mehi.
m
Minul/ 29. mai 2021 14:27
Oleks selle piiga asemel häbi..aga tal ei ole. Rõõmuga astuks ta sellele perele veel kannaga peale ja litsuks laiaks.karda Jumalat,ütlen ma.ja üldse, mis see teiste pereelu tema asi peaks olema? Mis ülemkohtumõistja ta selline on?noor inimene,tema elu pole veel elatud ja annaks jumal,et tema teod ja sõnad tema enda vastu kunagi ei pöörduks.Karma on olemas.
t
to Minul/ 29. mai 2021 14:46
kas sa, kes sa jumalat kardad, üldse saad aru, millest räägid? Annaks jumal, et sinu, võhivõõra inimese, hinnangud su enda vastu kunagi ei pöörduks. Sa kas ei lugenud või ei saa sa loetust aru, et sellist jama kirjutad. Ka sinu karma on olemas.
t
Triumph/ 29. mai 2021 15:10
Kuna president jaotab kergekäeliselt igasuguste kuulujuttude põhjal nänni, siis nüüd on võtnud preilna sihi, et ma näitan ja tõestan, et nii oli. Mul on sellest preilnast ääretult kahju, ela oma elu, vaata sügavalt peeglisse, kas tunned end või ei!. Jõudu aga Kuusiku perele!
t
to vasja / täna 15:37/ 29. mai 2021 18:53
äkki mingi armuvalu teema?
h
Hoolitsev sõbranna, miks kohe abi ei kutsunud, alles siis kui kadedus sõbranna pere edu ees silme e/ 29. mai 2021 14:25
EV kehtivad EV seadused. Kui ikka kannatanu pole kadedate ja kiuslike "sõbrannade" tunnistustele vaatamata leidnud, et ta kuidagi viisigi õiguslikus mõistes kannatanu on, siis tähendab, et ei olegi!
t
to Hoolitsev sõbranna.../ 29. mai 2021 14:47
ei maksa kommenteerida kui puudub võimalus artiklit lugeda, sina kõiketeadja. Piinlik su tühja heietust lugeda.
t
to Hoolitsev sõbranna... / täna 14:47/ 29. mai 2021 18:52
aga lugema ikka pidid, irw

k
Ka Moon/ 29. mai 2021 14:24
Tunnistusi saab protsessis faktidena arvesse võtta sellisel juhul kui tunnistaja on asja oma silmaga pealt näinud ja kui selliseid tunnistajaid on rohkem kui üks. Vastasel juhul on tegemist lihtsalt kuulujuttude/kõlakate/kahtluste/laimu esitamisega.
k
Kui tapad / 29. mai 2021 14:41
kellegi ära ja keegi pealt ei näinud, oled süüu?
t
Triumpg/ 29. mai 2021 15:15
Kõik eelpool mainitu on õige. Ja nii tulebki teha, sest laimaja arvab, et töötab Riigi prokuratuuris referendina, siis tema ütlused on ikka need õiged ütlused! Minu soovitus, ole nii kena ja las pere elab oma elu, kas lahus või koos, aga Sinu jonn ei vii kuskile.
t
to Ka Moon/ 29. mai 2021 15:55
siis järelikult lähisuhte vägivald jääbki karistamata, sest pealtnägijaid üldjuhul pole. Kas sa lugesid ka artiklit ja seda, mida see noor naine kirjutas. Su tühipaljas targa mängimine ei maksa midagi.
t
to Kui tapad / täna 14:41/ 29. mai 2021 18:50
k
Karin/ 29. mai 2021 14:17
Merli on reformist, ju siis raha ei haise.
m
Merli on Reformi agent/ 30. mai 2021 08:36
v
Vaesuse tunnus!/ 29. mai 2021 13:56
Rakvere on vaene provitsilinn, kus on madalad palgad ja kohati palju vaesust ja viletsust! Seetõttu ongi sealt "võrsunud" sellised kultuurmarksistid nagu Lobjakas, Roonemaa, Lichtfelt jt. Seal lokkab alkoholism ja prostitutsioon ning tegutseb palju LGBT äärmuslasi, kes mingid LGBT-lased tegelikult ei olegi, vaid teevad seda puhtalt raha pärast. Täpselt samuti on juudaseekleid valmis vastu võtma seal vaat et iga "tunnistaja", kes ei priigi mingitest kohtuasjadest midagi teada,m aga ka kohtualust ise tundagi.
r
29. mai 2021 14:52
Rakvere r a i b e kollendab
t
tühja kohapealt / 29. mai 2021 13:54
k
Krossu Meeri!/ 29. mai 2021 14:04
Kas Krossu Meeri kiviloopimise lugu on juba meelest läinud???
n
Nemo/ 29. mai 2021 13:52
Sellistes väikestes kohtades ei jää saladuseks mis toimub. Kui keegi ikka pidevalt tuleb tööle sinikatega vms siis pole just eriti palju kujutlusvõimet, et aimata kuidas ta nad saanud on. Kohtus süüdimõistmiseks sellest muidugi ei piisa. Kui ise ei tunnista ja pealtnägijaid või salvestusi pole siis on keeruline kedagi süüdi mõista.
e
"Selles väikeses kohas"/ 29. mai 2021 14:05
ei jää ka märkamata, et polegi mingit kuritegu. Oled samasugune tegelane, kes eirab kasvõi kohtuotsust ja peab oma ütlust teistest ülesemaks. Et "taome nii kaua, kuni pehmeks muutub".
t
to Merli/ 29. mai 2021 13:49
peaks tunnistust andes tõestama, et tema tunnistus on tõene. Kohus ju ütles, et tunnistused ei ole nii vettpidavad, et kedagi süüdi mõista. Raha teeb imet. Ja seda paistab oravatel olevat. Mütsiga lüües iga kord ei võida. Merli! Ära kunagi alahinda vastaseid!
e
eu/ 29. mai 2021 13:47
Juba see, et uurimine algatati tühjalt kohalt - puudus avaldus kannatanult politseile, tekitab küsitavuse! Võrdluseks, Kuuuurija saates lastepilastamisega väidetavalt tegeleva isiku uurimisest kas keelduti või ei võetud ette, kuna puudus ka avaldus kannatanult politseile!?
r
Ruts/ 29. mai 2021 18:47
no meil ju teatud seldskond mõistis ta süüdi, selle taustal ei jäänud prokuratuuril muud üle kui hakata tühjale asjale rahva raha kulutama. Samas olegem ausad, esimene aste ei ütle midagi, lõplik on asi kolmandas astmes.
p
Põhiseadus ütleb kõrvalistele isikutele/ 29. mai 2021 13:45
§ 26. Igaühel on õigus perekonna- ja eraelu puutumatusele.
t
to Põhiseadus ütleb.../ 29. mai 2021 15:00
vaat kus delfi-tark nüüd alles ütles!
t
to Nii et / täna 14:44/ 29. mai 2021 18:43
no kelle ridadesse sa kuulud, lgbd..., feministeerium , .... ?

h
huvitav/ 29. mai 2021 13:38
Kas Merli väidab, et Eesti kohus ei arvesta tunnistajate ültustega ning paneb sellega kogu kohtusüsteemi tõsiseltvõetavuse kahtluse alla?
m
Mida tema/ 29. mai 2021 14:45
peab väitma, kohtunik ju ise ütles, et ei arvesta.
o
ohoohooo/ 29. mai 2021 13:33
Usun ka, et kus suitsu seal tuld. Naine ei julge siis tunnistada? Teised ... kohtu meelest valetavad. Siis tuleks uus protsess teha ja vaadata kas naine jääb enda tunnistuste juurde, kui teisi hakatakse süüdi mõistma, kuna tema vaikib. Masendav, kui tõesti naine kolki sai ja vaikib.
o
Oswald/ 29. mai 2021 13:47
Äkki https://et.wikipedia.org/wiki/Stockholmi_s%C3%BCndroom Möhh?
v
Vaimne vägivald/ 29. mai 2021 13:52
Kuidas teha naisele selgeks, et ei taha küll tunnistada, kuid peab? Sest ühiskond tahab ja nn sõbranna nõuab. Vääname käsi, peksame, kirjutame ikka ja jälle? Keda huvitab, mida tahab Karin Kuusik, mida tahavad tema lapsed? Laseme edasi! Anname täiega pihta. Küll nad ükskord väsivad ja räägivad, mida nõutakse. Kui see pole ühiskondlik ahistamine ja selge vaimne vägivald Karin Kuusiku suhtes, siis: mis see on, mis praegu meedias toimub?
1
13:52!/ 29. mai 2021 14:00
Panid tähele prokuröri edasikaebamise põhjust! Ei midagi uut, vaid vana supi soojendamine, ehk sinu ütlus, "taome, kuni pehmeks muutub". Veel: Mina näen selles prokuröris eluaegse süüdistajana kaasnevat erialast muutuvat vaimset muutust. Kui pidevalt süüdistad, muutub see omalegi märkamatult tõeks, mida arvad. Kõrvaltvaataja näeb vahest rohkem kui osalised ise.
t
Tõenäoliselt/ 29. mai 2021 14:16
Naine on vaikima sunnitud ja kardab. Vaadake vaid selle mehe nägu, see ütleb kõik...
t
to Tõenäoliselt/ 29. mai 2021 15:05
nii ei tohi öelda, et vaadake selle mehe nägu. Ka selle eest kui julgesid inimest ebasümpaatseks nimetada, saadi mitmesse tuhandesse ulatuv kahjunõue,
s
Sina ohhoooo/ 29. mai 2021 17:59
Oled ikka tõeline ohhoooo. Mis peaks teiste elu sinu asi olema. Kas 2 aastast uurimisest jäi veelväheks? Kelle verd sa ihkad? Kas sul on siis kergem elada kui saad kellelegi kurja soovida? On kohe liik inimesi,kahju sellistest. Sappi täis elu on kurb.
t
to ohoohooo / täna 13:33/ 29. mai 2021 18:42
mulle tundub, et sa oled viha õhutaja, sind peaks vangi pistma. Ootame kui oravad saavad oma seaduse paika, siis hakkad saama nii et tolmab, irw
n
niisama mees/ 30. mai 2021 08:15
Usu , et märjad puud ainult suitsevadki , tuld sa alla ei saa ! Ehk , kui tõendeid ja tunnistajaid pole , on süüdistus otsas
29. mai 2021 13:24
kes on minu blogi lugenud, siis just nende pere oli mulle „eeskujuks
e
eeskuju / 29. mai 2021 14:46
võib ka negatiivne olla, et sama viga ei korduks endal.