Õhtulehe raadio

„BÖRSISUPP“ | PR-ekspert riigi kommunikatsioonist koroonakriisis: tegelikult saadi suhteliselt hästi hakkama, lihtsalt alati pole kohe otsustajat 

Oliver Lomp, 27. mai 2021 18:20

Ivo Kallasmaa

Foto: Kevin Amon

Tänases Õhtulehe majandus-turunduskallakuga podcast'is „Börsisupp“ oli külas Ivo Kallasmaa, PR-agentuuri Daltoni juht Turundajate Liidu juhatuse liige ja nagu külaline ise täpsustavalt lisas, ka Eestimaa Sünnitusmajade Toetusfondi nõukogu liige.

Jutt oli põnev ning rääkisime Eesti riigi kommunikatsioonist koroonakriisis, suhtekorraldusmaailma valudest ja võludest, ning sellest, miks PR-agentuurid peavad tähelepanu saamiseks täna varasemast rohkem pingutama. Lisaks mõtisklesime teemal, kuidas Eesti turundaja võiks maailmas tähelepanu saada.

Kuna loovusfestival „Kuldmuna“ on ukse taga kõlistasime ka hea PR-kampaania võtmekimpe ning tõdesime, et parimad asjas sünnivad siiski reklaami-, PR-, meedia- ja vajadusel ka ürituskorraldusagentuuride tugevast ja läbimõeldud koostööst. Lisaks rääkisime Turundajate Liidu igapäevategevusest.

Saatejuht endiselt Oliver Lomp.

Samal teemal

22.07.2021
„BÖRSISUPP“ | Tallinna Ülikooli reklaamiõppejõud: ei pea tingimata olema veidrik, tähtis on avatus
01.07.2021
„BÖRSISUPP“ | Pakendidisainiagentuuri juht: õnneks tehakse järjest vähem vastuvõetamatuid või arusaamatuid tooteid
17.06.2021
„BÖRSISUPP“ | Coolbet grupi turundusjuht: kui inimene tahab panustada tuhande euro eest, aga ta sissetulek ongi tuhat eurot, siis me seda ei luba
11.06.2021
„BÖRSISUPP“ | EASi innovatsioonijuht: me ei taha anda ettevõtetele kala, me tahame anda õnge

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee