Õhtulehe raadio

„BÖRSISUPP“ | Kui suures osas meid internetis jälgitakse? Kas meid kuulatakse pealt? (3)

Oliver Lomp, 20. mai 2021 13:39

Goal Marketingi juht Marko Saue

Foto: Anete Toimng

Tänases Õhtulehe majandus-podcast’is „Börsisupp“ oli külas eelkõige sotsiaalmeediale pühendunud digiturundusagentuuri Goal Marketingi juht Marko Saue.

Olenemata vanusest, rahvusest, poliitilistest vaadetest või muudest tunnustest on digireklaam igapäevaselt meie ümber. Pääsevad vaid need, kes elavad põhimõtteliselt metsas ilma igasuguste seadmeteta.


Rääkisime Markoga sotsiaalmeedia arengust ning sellest, mida osad brändid digiruumis valesti teevad. Meenutasime ka vanu aegu, mil Facebook polnud veel mainstream ning kuidas osad brändid nägid juba varajases staadiumis ära, et sellest saab tulevikus massiivne reklaamikanal.

Lisaks rääkisime sellest, kui täpselt meid internetis siiski sihitakse, vandenõuteooriatest ning paljust muust põnevast.

Saatejuht Oliver Lomp. Head kuulamist!

Samal teemal

13.05.2021
„BÖRSISUPP“ | Saku Õlletehase turundusjuht: ühegi alkoholitootja eesmärk pole alkoholi liigtarbimine, see pole mitte kuidagi meie ärile kasulik
06.05.2021
„BÖRSISUPP“ | Maailma parima jõulureklaami teinud produtsent: Eestis olid ühel hetkel kõik reklaamid ühte nägu
29.04.2021
„BÖRSISUPP“ | Eesti parima reklaamiagentuuri loovjuht: erakordsete tööde vormistamiseks pole paar nädalat piisav aeg
22.04.2021
„BÖRSISUPP“ | Peeter Koppel: eksperimendi, kus tsivilisatsiooni püütakse odava rahaga päästa, mõjud pole veel teada

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee