Õhtulehe raadio

„BÖRSISUPP“ | Kui suures osas meid internetis jälgitakse? Kas meid kuulatakse pealt? (3)

Oliver Lomp, 20. mai 2021 13:39

Goal Marketingi juht Marko Saue

Foto: Anete Toimng

Tänases Õhtulehe majandus-podcast’is „Börsisupp“ oli külas eelkõige sotsiaalmeediale pühendunud digiturundusagentuuri Goal Marketingi juht Marko Saue.

Olenemata vanusest, rahvusest, poliitilistest vaadetest või muudest tunnustest on digireklaam igapäevaselt meie ümber. Pääsevad vaid need, kes elavad põhimõtteliselt metsas ilma igasuguste seadmeteta.


Rääkisime Markoga sotsiaalmeedia arengust ning sellest, mida osad brändid digiruumis valesti teevad. Meenutasime ka vanu aegu, mil Facebook polnud veel mainstream ning kuidas osad brändid nägid juba varajases staadiumis ära, et sellest saab tulevikus massiivne reklaamikanal.

Lisaks rääkisime sellest, kui täpselt meid internetis siiski sihitakse, vandenõuteooriatest ning paljust muust põnevast.

Saatejuht Oliver Lomp. Head kuulamist!

Samal teemal

22.07.2021
„BÖRSISUPP“ | Tallinna Ülikooli reklaamiõppejõud: ei pea tingimata olema veidrik, tähtis on avatus
01.07.2021
„BÖRSISUPP“ | Pakendidisainiagentuuri juht: õnneks tehakse järjest vähem vastuvõetamatuid või arusaamatuid tooteid
17.06.2021
„BÖRSISUPP“ | Coolbet grupi turundusjuht: kui inimene tahab panustada tuhande euro eest, aga ta sissetulek ongi tuhat eurot, siis me seda ei luba
11.06.2021
„BÖRSISUPP“ | EASi innovatsioonijuht: me ei taha anda ettevõtetele kala, me tahame anda õnge