Õhtulehe raadio

„BÖRSISUPP“ | Saku Õlletehase turundusjuht: ühegi alkoholitootja eesmärk pole alkoholi liigtarbimine, see pole mitte kuidagi meie ärile kasulik (7)

Oliver Lomp, 13. mai 2021 21:27
Tänases Õhtulehe majandus-podcastis „Börsisupp“ oli külas Saku Õlletehase turundusjuht Eva Maarend, kellega rääkisime eestlastest ja Eesti alkoholikultuurist.

Viimastel aastatel on alkoholireklaamide osas võetud vastu üha rangemaid seaduseid ning uurisime, kas Eesti inimeste käitumine on selle pärast olulisel määral muutunud.

Rääkisime ka õllepruulimise protsessist, rangest kvaliteedikontrollist ning üha süvenevast rohelisest mõtteviisist.

Mis ehk kõige olulisem: selgitasime lahti, miks isegi tootjate huvides pole, et inimesed alkoholi liigtarbiksid.

Lisaks palju muid põnevaid teemasid. Saatejuht ikka Oliver Lomp.

Samal teemal

22.07.2021
„BÖRSISUPP“ | Tallinna Ülikooli reklaamiõppejõud: ei pea tingimata olema veidrik, tähtis on avatus
17.06.2021
„BÖRSISUPP“ | Coolbet grupi turundusjuht: kui inimene tahab panustada tuhande euro eest, aga ta sissetulek ongi tuhat eurot, siis me seda ei luba
11.06.2021
„BÖRSISUPP“ | EASi innovatsioonijuht: me ei taha anda ettevõtetele kala, me tahame anda õnge
03.06.2021
„BÖRSISUPP“ |  Eesti parima üritusagentuuri juht: „Alguses tundus, et mõne kuu pärast oleme kõik tänaval, päris nii õnneks ei läinud.“