Seisukoht

Seisukoht | Müüja, tunne oma kauplust (9)

Geidi Raud, vanemtoimetaja, 10. mai 2021 18:25
Ei tea, kas asi on pikalt suletud olnud kauplustes ja majaplaanid on seetõttu peast pühitud, aga kui ehituspoes mingi asja lokatsiooni pärida, ei tea töötajad ööd ega mütsi

Nädalavahetusel sattusin sellisesse olukorda lausa mitmes pealinna ehituspoes. Arusaadav, kui su töökoht laiub 25 000 ruutmeetril, ei peagi sa teadma, kus asuvad mingid spetsiifilised mutrid või äravoolukorgid. Aga kui müüjalt, kes on spetsiaalselt aiaosakonna töötaja, uurida, kas aiaväravaid leidub, siis seda võiks ju ikka teada? Tundub, et mitte. Lihtsam on öelda, et „ei, vist mitte“ kui mõned meetrid kõndida ning need kliendile kätte näidata. 

Palju pole ju palutud ka see, kui klient küsib rulli aiavõrgu või koti musta mulla hinda? Vastus: „Nii hilja ei hakka enam skännerit tooma,“ tekitab ju rohenäpust kliendis äärmiselt suurt stressi. Eriti kui hinnasilte kuskilt ei paista!

Teises, natuke väiksemal pinnal laiuvas ehituspoes, oskas tööriistade osakonna infotöötaja küll õige vahekäiguni juhatada, kuid õigele asjale osutada ta ei suutnud. Noormees teatas, et sellist toodet tal pakkuda pole ja lahkus. Kiire otsing poe kodulehel aga näitas, et betooni segamiseks mõeldud spiraalvispel on selles kaupluses täiesti saadaval. Kui tõstsin telefonilt pilgu, et seda öelda, oli aga töötaja juba riiulite vahele kadunud. Leidsin pikapeale otsitava riistapuu ise. Vastasriiulist. 

Kui müüjate endigi jaoks on nende poes orienteerumine raske, mis siis veel vaene ostja tegema peab?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee