Eesti uudised

GALERII JA VIDEO | Nurmsi lennuvälja kohal langesid taevast alla 800 USA eriväelast

Toimetas Keit Paju | Video: Robin Roots, 8. mai 2021 08:41

71 KOMMENTAARI

t
Tugev NATO/ 9. mai 2021 19:18
Väga tubli tegu ja heidutus USA poolt. Ajastus õige. Kõik korras, mida veel tahta.
n
nimi/ 9. mai 2021 09:06
Needsamad mlrs-id suudavad ka pikamaa laevade vastaseid rakette lasta.
ä
ÄTT/ 9. mai 2021 07:58
Pealkirjas : Nurmsi lennuvälja kohal langesid taevast alla 800 USA eriväelast Tekstis : Õppusel Swift Response maandusid laupäeva varahommikuses pimeduses langevarjudega Nurmsi lennuväljale ligi 600 lahingvarustuses USA dessantväelast 82. õhudessantdiviisist, kolm sõidukit ja kaks suurtükki.
ä
ÄTT/ 9. mai 2021 07:41
Kas tuldi otsima hispaanlaste 95% leitud raketti? See ju lendas Petseri suunas (Petseri ju eesti ala, GPS arvas nii). Õnneks jõuti ette helistada, muidu oleks asi p,.s. Vist minnakse tagasi nõudma.
i
9. mai 2021 01:45
Ilusat Võidupüha kõigile !
m
Mis asja?! / 9. mai 2021 09:32
Mis võidupüha, meie ju kaotasime.. palju ja pikaks ajaks!
b
Born in the U. S. A / 9. mai 2021 00:22
USA soldatid on kenad poisid , vähemalt muidu pilttidel ja dok filmides .

s
Sain kommentaaridest aru/eestis on nii naaber naabri kõri lõikab ja sõber sõbra kuklasse kuuli surka/ 8. mai 2021 22:52
t
8. mai 2021 21:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
????????????/ 9. mai 2021 07:42
j
Just/ 9. mai 2021 09:37
tahtjad on kes?! Sinu faktid selle kohta, et EU või USA soovinuks-tahtnuks Venemaa varasid omale?? Kaupu ostetakse, vahendatakse, müüakse ja vahel ka omastatakse, aga see viimane on just venelastele kombeks! Ei hakka siin näiteid tooma, eks ole?!
e
Eesti Eri./ 8. mai 2021 20:25
Need on meie uljad kotkad, viltu neil on peas pilotkad...
n
need on meie punakotkad kellel taskus pudel votkat/ 8. mai 2021 22:02
v
8. mai 2021 20:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
u
Urmas/ 8. mai 2021 20:21
Mine siis sinna elama! Ma millegipärast ei taha minna!
k
kõige tugevam/ 8. mai 2021 20:56
ja kõige vaesem..kahju teist kohe!
k
kolla/ 8. mai 2021 21:00
Tea mida see kiltsus-kaltsus venemaa siia puutub?
e
8. mai 2021 19:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
9. mai 2021 01:40
Putin on õige mees, oli juttu,, et on koguni homo. Väga popp ja noortepärane mees. Ja väga ilus!
n
Nõus/ 9. mai 2021 09:40
aga paraku pole ükski asi igavene.. see pigem teeb rõõmu tegelt! Ma sooviks venelastele natike paremat elu, aga kremli aim on niiii tugev..
k
sry/ 9. mai 2021 09:41
u
8. mai 2021 19:43
URMAS tule homme kalmistusele võtta lilled kaasa, saa elad hästi tänu nende inimestel
e
Ei/ 8. mai 2021 19:58
suuda neid inimesi tolereerida.Kui nn.vabastajaid poleks olnud,oleksime tõesti normaalselt elanud kõik need aastad.Vihkan neid alates teadliku elu algusest ja minu jaoks on vene sõdurivorm vaenlase kehastuseks,justnagu venelastele on saksa sõduri kiiver!
u
Urmas/ 8. mai 2021 20:27
Samuti vihkan Putini šoviniste. Aga on ka normaalseid venelasi. Ei saa öelda, et kõik venelased on halvad. Ma vihkan Vene šoviniste, aga tavalise venelase vastu ei ole midagi.
u
Urmas/ 8. mai 2021 21:06
Minu jaoks on tähtis, et vene sõdurist ei oleks haisu!
u
Urmas/ 8. mai 2021 21:08
Mis Putinist hea on? Et ehitab rahva raha eest endale losse? Laseb terve suure ja maavaraderikka Venemaa majanduse põhja?
t
To ei/ 9. mai 2021 09:50
Just, ma ka vahel diskuteerin venelastega vabastamise teemal ja küsin alati, kelle käest te meid vabastasite ja milleks? Hea küll vabastasite-Suur suur aitäh, aga te unustasite koju naasta, minge koju! Keegi ei palunud ega kutsunud siia, miks te tulite ja jäite? Teevad suured silmad ja vastavad, et kui meie poleks siin, siis oleksid ameeriklased! Tule taevas appi, seda meie tahamegi! Las meie otsustame omas riigis, teie bardakki nägime me juba enne sõda ette! Tulite ja mille eest 40000 inimest Siberisse saatsite, piirid ja ranniku ning saared sulgesite jne jne

m
Mu/ 8. mai 2021 19:37
vanaonu mainis kunagi,et vene sõdur on vilets sõjamees.Kehitasin õlgu ja EI NÕUSTUNUD temaga.Nüüdseks,45 aastat hiljem olen ise täpselt sama meelt.olles nende sõjaväes teeninud(küll ammu)jõudsin veendumusele,et nad on ainult siis tegijad kui nad masendavas arvulises ülekaalus on.Vene sõjavägi on ilmselgelt tugevam kui varem,kuid mentaliteet on endine-ikkagi karjaloom!Jättes tuumarelvad kõrvale,ei ole neist ka väiksematele vastast,USA-st ei räägigi.
n
Nark0uimas/ 8. mai 2021 22:23
usa burksiper5etest räägid? Lai naerulagin!
t
to mu/ 9. mai 2021 00:11
usa on arg riik ,jaapanis viskas 1945a rahulikele linnaelanikele kaela 2 aatomipommi ,lisaks julgeb kallale minna vaid väikestele riikidele ja ka siis saa b peksa-vietnam,afganistan ,juba rünnatakse ka iraagis olevaid usa sõjaväebaase ,paar nädalat tagasi ei julgenud sõjalaevadega Vahemerelt Mustale merele minna ,pööras otsa ringi ,sest vene vägi juba ootas ,paar aastat tagasi räuskas Põhja -Korea kallal ,ähvardas sõjaga ,Kim ütles vaid Trumpile ,,Tule,tule,kui julged '' ja usa lahkus kabuhirmus oma 3 emalaevaga P-Korea lähedalt.
u
Urmas/ 8. mai 2021 18:18
Venelased ütlevad Venemaal, et võitsime sõja, aga elame palju vaesemalt kui need keda võitsime? Milles probleem? Miks on Saksamaa ühinenud aga NSVL lagunenud? Ma ei usu Venemaa sõjalist jõudu, see on lagunenud impeeriumi surmakramp. Võiduparaad homme Venemaal? NSVL on lagunenud, Saksamaa on liitunud ja mida tähistada? NSVL võitis 1945a sõja aga kukkus 1991a. kokku. Saksamaa on ühtne, NSVL on lagunenud, siis NSVL kaotas sõja.
f
F 35/ 8. mai 2021 17:45
ho.lo.ppidel kohe tuju rikutud...
f
F35 on hunnik/ 8. mai 2021 22:24
õnnetust! Isegi tavaline usa maksumaksja kirub, et selline papp pandi cräpipeale hakkama. F22 oli, on ja jääb jänkistaania laeks!
o
oooo ,ooooo , ooooh , / 8. mai 2021 17:02
ma olen teenindatud , kui ma s3da nime Urmas näen .
u
Urmas/ 8. mai 2021 14:47
Vaatasin videoklippi Youtube : Highway to hell kus oli 1991a. Kuwaidist taganeva armee riismed peale Ameerika õhurünnakut. Seda näidati toona ka televiisorist, seal on suur maantee, mis on täis puruks lastud Iraagi sõjatehnikat ja mitte ühtegi elavat inimest ei ole. See on peale üht Ameerika õhulööki. Õõvastav pilt. Venemaa on ju pisikese rahvaarvuga, vaene riik ja ei suuda sõdida suure NATO vastu, see on ju absurd! Venemaa peaks taastama heanaaberlikud suhted oma naabritega ja elama rahus.
u
Urmas/ 8. mai 2021 14:59
Highway to deatg Iraq 1991. Toona räägiti, et Iraagil on moodne SSSR relvastus ja Ameerika peab pusima ja punnitama, aga Ameerika lasi kohe selle moodsa SSSR sõjarelvastuse õhust sodiks ja Iraak põgenes Kuweidist minema. Peale rasketehnika hävitamist käis Ameerika maavägi alalt üle. Venemaast ei ole NATO vastast! Venemaa peaks parem hoidma heanaaberlikke suhteid, aga mitte ähvardama ja provotseerima!
u
Urmas/ 8. mai 2021 15:01
Highway to death Irag army
u
Urmas/ 8. mai 2021 16:22
Venemaal ei ole kõrgtäpsusega relvi!!! Kust need järsku tekiksid? Kas Intel kolis Venemaale?! Kus on Venemaa auto, televiisor arvuti? Venemaa Inteliga võrdväärne arvutiprotsessor? SSSR ajal räägiti, et kusagil peab olema salajane armee, sest see armee sõdida ei suuda. Putin on Venemaa laostanud! Ja üritab vananedes ja enne surma veel mingit konflikti? Tunneb, et kui tema sureb siis suregu terve Venemaa?
u
Urmas/ 8. mai 2021 18:06
Räägitakse, et Ameerikal on vaja Venemaa riikusi. Milliseid??? Naftat? Texases on naftat küllalt ja Ameerikas maksab autokütus kopikaid. Sellepärast nad nii suurte autodega sõidavad. Vene naftat vaevalt, et Ameerika tahab! Samas Venemaal on Naftat, aga inimesed elavad vaesemalt kui meie??? Kuhu see nafta ja gaasi raha siis läheb? Putinile uute losside ehitamiseks?
t
to urmas / 9. mai 2021 00:15
usa julgeb rünnata vaid neid riike ,kus pole õhutõrje rakette -afganistan,iraak ,liibüa ,aga näiteks süüriat usa kartis ,raketid ootasid ,sest mis viga lennukitega pommitada,kui allalaskmishirmu pole.
v
vares/ 8. mai 2021 14:20
k
Kuusin, nägin, katsusin./ 8. mai 2021 13:25
Nagu kriitikat teha, nii kohe modereerimisele. Krt, lõpetage see seebi ja seebita pugemine. Olgem ükskord ka selgrooga eestlane. Kas teil tõesti meeldib selline tegevus???

u
Urmas/ 8. mai 2021 11:50
Samas, ma ei mäleta, et ENSV ajal oleks Eestis nii mastaapseid õppusi korraldatud. Harjumaal lendavad iga päev mürisedes NATO hävitajad taevas, Soodla kaitseväe harjutusväli on pidevalt suletud ja käib pidevalt treenimine ja laskmine. Kas me valmistume sõjaliseks rünnakuks?
e
et ei korduks ajalugu pauguta/ 8. mai 2021 11:59
Raske õppustel, aga kergem lahingus
t
Tartu/ 8. mai 2021 12:56
punakotkad ei lasknud nõukaajal rahulikult elada!
h
???/ 8. mai 2021 12:57
huvitav kuidas sa saaksidki mäletada ENSV-aegsete õppuste mastaapsust. tõenäoliselt pingutad meenutamaks omaaegseid selleteemalisi õhtulehe arikleid :D ... ja ülla ülla, kohe tõesti ei meenu :D
h
hirm/ 8. mai 2021 11:49
Aga kui mõni lendaja maandub tuule jõul üle piiri venemale? Siis on küll sõda lahti. Kas ikka kõike seda on väga vaja?
k
Kohvri sündroom/ 8. mai 2021 12:01
peab tugev tuul olema, aga kõrvalekalle küll
u
Urmas/ 8. mai 2021 11:42
Fakt on see, et Ameerika sõjaväelane on professionaal, mitte ajateenija. Seal peab sõduriks saamiseks katsed tegema ja igaüht ei võeta, sest kohustuslik ajateenistus puudub. Neil on professionaalne sõjaväeteenistus ja sõdur saab korralikku töötasu. Ameerika armee ei ole Vene armee taoline lausbardakk.
u
Urmas/ 8. mai 2021 15:55
Kahtlen Esiteks kui ameeriklane valib sõjaväelase elukutse, siis ma arvan, et enne mõtleb. Kas on parem armees või kusagil Fordi tehases või kontoris tööd teha ja armees peab alluma käsule. Venelane ei oska mõtelda, teeb mida Putin ütleb, see on kahe rahva suur erinevus. Ameeriklane on vaba, venelane on ori ja on harjunud ori olema.
u
Urmas/ 8. mai 2021 16:03
Kui vaadata riikide rahvaarvu, siis ameeriklasi on kolm korda rohkem kui venelasi ja nad löövad juba rahvaarvuga. Venelasi on maailmas vähe. Võrreldes ameeriklastega. Rääkimata hiinlastest, indialastest jne...
u
Urmas/ 8. mai 2021 16:11
Venelastel ei ole sellist kaasaegset relvastust ja üldse selliseid relvatehaseid. Loomulikult Venemaal on aatomirelv, aga tavarelvastus on Venemaal kiviaegne ja armee juhtimine ei ole Ameerika juhtimise tasemel ja mobiliseeritu Petja ei ole Ameerika profesionaalse sõduriga võrdne. See kõik on öö ja päev. Ja siis Venemaa raputab rusikaid, selle asemel, et näiteks Eestiga rahulikult läbi saada??? Andku presidendi ametiraha tagasi, tunnustagu Tartu rahu piire ja siis ei peaks eestis ameeriklased dessantõppuseid! Naabritega peab läbi saama! Mida Venemaa ei oska ja taha!
k
8. mai 2021 21:42
Kuskil 60-70 USA sõjaväelasi on getoneegrid kes toidu eest tööd teevad. Nad ei ole intelligentsemad keskmiysest Venemaa lambakarjusest kes omakorda Vene armee tuumiku moodustavad.
k
kas peame minema platsile kaasahüppama/ 8. mai 2021 11:28
On see NETS? Abi tõrjumiseks ja ennetamiseks.Как сделать так, чтобы тебя уважали?
r
Ronime/ 8. mai 2021 14:34
aknale, vilgutame ja siis hüppame.
m
8. mai 2021 11:23
e
elu keerleb edasi/ 8. mai 2021 12:24
Hea vastus, et silmad sulgeda
v
Vahva/ 8. mai 2021 10:57

K
..../ 8. mai 2021 10:04
Kas ÕL ajakirjanikud on sama opakad nagu Delfi omad, et ei tee vahet erivägedel ja tavalisel jalaväel? No võtke ometi kasvõi Wikipedia lahti ja tehke pisut kodutööd. 82nd airborne ei ole eriväed!!!!
o
Op/ 8. mai 2021 10:12
Aga palun seleta lahti eriväelase definitsioon. Õhudessantdiviis vast ei ole ikka päris tavaline jalavägi ju!? Eriväelaseks võib ju nimetada igat kindla spetsialiteediga väeliiki.
E
.../ 8. mai 2021 10:23
Erivägedeks nimetatakse erioperatsioonide üksust ehk special forces. USA armee eriüksuslased ehk rohelised baretid on gramm kõvemad mehed kui pelgalt tavalised jalaväelased. See kui mingi üksus langevarjudega alla tuleb, ei tee neist erivägesid. Võib-olla venemaa vdv dessantnikke peetakse erivägedeks, aga 82nd airborne on tavaline jalaväeüksus. Pealegi, USA armees on langevarjuri kursuse läbimine kohustuslik ja kõik sõdurid kannavad käise peal kirja “airborne”. See tähendab seda, et isikul on langevarjuga hüppamine õigus. 82nd airborne on lihtsalt üksus, kes seda meetodit rohkem kasutab.
m
Miks sa nii leimi/ 8. mai 2021 10:30
lähed?! Kama kaks, kas eriväelased või mitte-sõdur on sõdur, peaasi et pauku ei peaks tegema!
s
Sry/ 8. mai 2021 10:30
i
8. mai 2021 10:34
Ilmselt nii on, samas tavainimese jaoks keda huvitavad lisaks militaarvaldkonnale ka näiteks Rannamaja tegelaste trussikute värv, võibki tunduda natuke spetsiifilisem ülsus eriväelastena. Ei saa ju pahaks panna.
t
teadja/ 8. mai 2021 09:53
Ilm väga hea, et maanduda öhe.
v
8. mai 2021 09:35
väga äge ,olen ise ka VDV-2aastat teeninud
j
8. mai 2021 09:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
juku/ 8. mai 2021 10:10
saa enne Juhaniks ja tule alles siis kommenteerima! Kes tulid,need ka lähevad minema! Küsi oma vanemate käest,kes need olid,kes tulid,et viiekümneks aastaks jääda!

l
Lumehälbe jaojs olen rassist/ 8. mai 2021 09:29
No siis peaks venelastel lihtne olema, kui langesid. Nopivad nagu seeni neid laipu
m
Mäletan 45aastal/ 8. mai 2021 10:06
kui venelane tuli tagasi 39aasta vilju nautima ja võttis söögi laualt, kanamunad kausist ja seapõrssa kainlasse, vanaisale ägas vindipäraga, kui see põrsast loobuda ei soovinud! Vat see oli okupatsioon!
k
Kreml sai sõnumist aru/ 8. mai 2021 09:16
Kremlis seda keelt mõistetakse.
e
Estoonetsid/ 8. mai 2021 14:42
t
Tšuhhnaadele/ 8. mai 2021 14:44