Õhtulehe raadio

„BÖRSISUPP“ | Eesti parima reklaamiagentuuri loovjuht: erakordsete tööde vormistamiseks pole paar nädalat piisav aeg (2)

Oliver Lomp, 29. aprill 2021 13:12
Siim NikopensiusFoto: Erakogu
Tänases Õhtulehe majandus-podcast’is „Börsisupp“ oli vaatluse all eelkõige Eesti reklaamimaastik, sest külas oli viimasel neljal aastal järjest Eesti parimaks reklaamiagentuuriks tõusnud Optimist Creative’i loovjuht Siim Nikopensius.

Sarnaselt teistele valdkondadele sai Eesti turundus- ja reklaamimaailm tugevasti koroonapandeemias tulenevate sulgemistega pihta ning toimetama tuli hakata senisest oluliselt väiksemate eelarvetega. Nikopensius rääkis, kuidas koroonakriisi alguses tuli langetada raskeid valikuid, ent tänaseks on suures plaanis normaaltegevus taastunud.

Lisaks koroonakriisile rääkisime Eesti reklaamiagentuuri igapäevatööst, Eesti reklaami hetkeseisust ning sellest, kui kaugel või lähedal me maailma parimate tasemest oleme. 

Rääkisime ka hea reklaami sündimiprotsessist, loovhingede rõõmsana hoidmisest, headest klientidest, lähenevast Kuldmunast ja muust maast- ja reklaamiilmast. Saatejuht Oliver Lomp.

Head kuulamist!

Samal teemal

22.04.2021
„BÖRSISUPP“ | Peeter Koppel: eksperimendi, kus tsivilisatsiooni püütakse odava rahaga päästa, mõjud pole veel teada
16.04.2021
RAHANUTIKUS | Investori tark mees taskus: mida lugeda ja kuulata?
08.04.2021
„BÖRSISUPP“ | Kinnisvarainvesteeringute fondi juht: „Rohkem börsil käivad inimesed ütlevad, et investeeri siis, kui veri on tänavatel.“
01.04.2021
UUS SAADE „BÖRSISUPP“ | Rademari turundusjuht: „Novembrist saati on taas kõik pea peale keeratud ja peab pidevalt kiiresti reageerima.“

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee