Krimi

Aasta ema ähvardas kasulapsel noku maha lõigata ning lõi teda jalaga munadesse. Naisliit võttis Kobinalt ära temale omistatud aasta ema tiitli (119)

LISA KOMMENTAAR

Muretsev isa. 26. aprill 2021 11:55
Kas kuulati üle kõik tema kasvatada olnud lapsed? Kas kõiki koheldi halvasti ? Kui ei siis oleks pidanud karistama mittekuulekaid tagant järele ja kui õiged olid nende jutu episoodid? Lisaks karistus valeütluste eest. Arusaamatu on selgelt kasvatada antud laste arv. Kes andis? Kas kontrolliti, siit tuleneb kaasvastutuse moment jne.jne.
hullunud 25. aprill 2021 17:41
hullunud kommenteerijate tapahimu. Keegi ei räägi, mis ametiasutus andis ühele naisele 15 -20 kasulast. Hea, et andmed on kontrollitud.
55 25. aprill 2021 17:00
Hullem on see kui nn"lapsed" sellest midagi ei õpi. Ja arvata ongi.
küsiti 25. aprill 2021 14:15
kes seda pealt nägi,et niimoodi lahmitakse,häbematuse tipp
Tunnen teda 25. aprill 2021 13:34
Mis inimene selline küll on,see peaks terve määratud aja reaalselt ära istuma,see 6 kuud on naljategemine,sellest ei õpi sadist veel midagi.8
Merle 25. aprill 2021 12:57
kes seda pealt nägi,millest kirjutatakse ja lahmitakse,kas grupp inimesi oli siis pealt vaatamas või kuidas,äkki keegi neist võtaks sõna
Nohu 25. aprill 2021 13:14
Ma tahaksin ka teada, et kas need syydistused on öiged vöi on teda syydistatud kuulujuttude alusel nagu tihti kombeks on. Syydistus on vöigas.
Kiki 25. aprill 2021 13:55
Kogu kogukond teadis ja isegi sotsiaaltöötajad teadsid, kuid pikka aega oli see "perekonna siseasi". Kõik on päris, kahjuks.
JL 30. aprill 2021 08:37
Siis tuleks ju sotstöötajaid karistada ,kui teadsid .Ja kindlasti oli seal lapse pearahaga sahkerdamine, palun uurige seda , enne kui naise üle koht mõistate. Ja keegi pole pealt näinud ,et ta oleks kuri ja peksuhimuline kasuema . Mõnedes peredes käib peks ja kasulaste väärkasutamine ja keegi ei tea sellest midagi. Elame ikka meeletus maailmas ja neid asjaajajaid on kuratlikult liiga palju ja nende töö tegemine on üks suur null.
kõik 25. aprill 2021 12:20
need inimesed, kes materdasid metsikult Mart Haber` it ja Taivo Piller`it laste tõttu - mõelge nüüd hästi järele, ja kui olete mõelda viitsinud , siis vaadake saadet Planeedipäästjad . saate aru , KUS hoolitakse lastest, kus mitte . P.S. mul on sügavalt häbi, et on liiga palju neid, kes "aasta ema" veel ekstra õigustavad .
Isa 25. aprill 2021 12:59
Aasta ema on riigi projekt mitte mingi südamest ja hingest tulev vaevaga välja selekteeritud tiitliväärilise inimese leidmine ning tunnustamine. Riigis on tuhandeid emasid, kes seda tiitlit väärivad. Seega - mõttetu teema.

Vaata ette 25. aprill 2021 11:37
Malle Kobin kandku oma karistus praegu ära. Kui ta praegu sellest välja vingerdab, tulevad 15 aasta pärast uued süüdistused, nende samade laste poolt, kes siis juba täiskasvanud ja hoia alt, kui mõni neist veel jurist või lihtsalt juristi abikaasa.
Urmas 25. aprill 2021 13:54
Nii kaua ta ei ela!!!
Miks mu kommentaar ei ilmunud? 25. aprill 2021 11:34
Meenutasid seda KGB sadistlikku Eestis tegutsenud naist-ülekuulajat, kes ka meeste suguelundeid vigastas. KGB-lased ise tegid talle lõpuks lõpu peale, sest ta muutus neile vastikuks.
Nõus hm-ga 25. aprill 2021 11:34
Kui tahetakse tõesti puhtsüdamlikult ja hoolivalt kasvatada võõraid lapsi, siis üks naine ei võta 10 -15 last oma vastutusele. 3-5 last, see on veel arusaadav ja siiski väga raske, aga võtta terve klassitäis lapsi kasvatada - käib üle jõu ja võimete igaühel. Mis eesmärk peale suurte toetuste saamise soovi (lihtsalt RAHA) võis sel naisel veel olla? Vähegi emalikult ja hoolivalt ei suuda ju nii paljude laste kasvatamisega tegelda - pakun, et see ei olnudki kunagi selle naise eesmärk. Ja samuti väike küsimus: kas sel naisel meest ei olnudki - ehk "kasuisa" lastele? Isast mitte sõnagi?
Sellist metsikust - suguelundi vigastamist - teadsin seni vaid varasemast Eesti ajaloost. 25. aprill 2021 11:30
Nimelt kui see kommunistide käsilane, nais-sadist seda oma mees-ülekuulatavatega tegi. Tema lõpp - kommunistid ise (mehed) võtsid ta tema pikkadest punastest juustest kinni ja lömastasid hooga virutades vastu kivimüüri surnuks. Isegi fašistide koonduslaagritest ei mäleta sellist piinamisvõtet kuulnud olevat.
hm!? 25. aprill 2021 10:53
Millisel motiivil võtab üks naine endale pereliikmeks ligemale 20 kasulast? Praegu ei ole sõjaaeg, et tänavad on orbe täis, keegi neist ei hooli ja siis ilmub üks "suure südamega" naisterahvas. Pakkus ta neile lastele armastust ja asendas ema? Võtnuks 1-2-3 last, võiks veel mõista aga 17-20 last, see on ilmne business! Ei ole imestada, et närvid üles ütlevad ja vägivald tundub lahendusena. Kuidas sellist asja üldse võimaldati? Siin oleks tarvis üks tõsine korruptsioonijuurdlus korraldada.
õige küsimus 25. aprill 2021 12:14
Kuidas sellist asja üldse võimaldati---anda 15 kasulast---5 oleks veel mõeldav.
mari 25. aprill 2021 12:49
Tulebki vaadata kogu see tolleaegne süsteem üle - kuidas ja miks lapsed anti, mitu korraga, jne. No ja kus pärapõrgus see elamine siis oli, et MITTE KEEGI EI TEADNUD MITTE MIDAGI? Täiesti uskumatu, sest Hiiumaal tunnevad KÕIK inimesed üksteist.
Uus reaalsus 25. aprill 2021 09:59
Kui ei meeldi liberaalse vaate vastaselt, teeme ära, küll seadus leitakse või tehakse seadus ümber, ikka süüdi, hävitav maailmakord.
no 25. aprill 2021 09:49
ei saa aru, miks ei räägita sõnagi kasuisast? Kas temal polnudki siis mingit vastutust? Kui nägi, et naine kohtkleb lapsi halvasti, tulnuks ennast maksma panna. Neil peaks ju olema jagatud vastutus laste eest! Minu silmis on ta küll samasugune süüdlane.
ka kasuisa 25. aprill 2021 11:22
oli võimuka naise tuhvlialune.
jah 25. aprill 2021 17:36
emast üksi on vähe, vaja isa ka lõhki rebida.

Ega ei õigusta 25. aprill 2021 09:25
Uus mood lillelapsed, absoluutselt kõik on lubatud lastele, oma käitumise vastutust pole, kuna ei ole veel elukogemust asjadest arusaamiseks siis kui on raskestikasvatataval kõrvalekalle ja igale asjale vastumeelsus välja kujunenud siis ongi nii et liberaalne kasvatus ei toimi, kes ei ole tegelenud selliste lastega on vale arusaamad kasvatusest sest manipuleerimine ja õigustused jäävad alati laste poolele, lihtsalt vägaraskesti kasvatatavad.
Urmas 25. aprill 2021 12:35
Lillelapsed??? Kas nimetu kommentaatori arvates peaks lapsi kasvatama sadistlike meetoditega? Kõik kes ei talu jalaga munadesse , on lillelapsed? Fakt on see, et mitu kohtuastet on mõistnud Kobina süüdi ja Kobin on kriminaalkurjategija! See mida nimetu kommentaatot arvab, mind ei huvita ja see on fakt!
Teet 25. aprill 2021 09:11
Hakkab peale, kellegile vist kadsulik.... Ennekuulmatu, võtame autasud ära... Tundub, et iga heategu lõppeb kord karistusega. Uskumatu, mis siin riigis küll toimub????
Kas Teet 25. aprill 2021 11:23
tahab ka heategevus korras jalaga mu-nadesse saada :)?
kas 25. aprill 2021 12:15
see siis oli heategu?
Tiit 25. aprill 2021 08:51
Kaks erinevat kohtuastet on tõendeid hinnanud ja leidnud, et on süüdi. Mille alusel kommenteerijad vastupidist väidavad?
25. aprill 2021 11:48
Nad on klounid ja enese naba imetlejad! Kohtuotsus ei loe nendele kommenteerijatele midagi, nad "ütlevad, et minule tundub!" Mis ajab mu naerma! Kõik kohtuastmed on otsustanud ja siis mingi kommenteerija kirjutab, et: "minule tundub"?
Ann 25. aprill 2021 08:44
Kuidagi lapsemeelselt väljamõeldud süüdistused tunduvad?
Ahsoo 25. aprill 2021 09:35
Kuivõrd Postimees ruttas enne otsust avaldama kahtlusalusele seisukohti, siis avaldatud kohtumaterjalid on perfektne näide, miks pole ühe poole seisukohtade tiražeerimine mõistlik tegevus. Selle Naisliidu maine kukkus kolinal.
Kohus ja uurimine? 25. aprill 2021 08:34
Enne tuleks selgusele jõuda kuidas kohtusüsteem järeldusi teeb, siis tuleb ka arusaamine.
Tarkuse etalonid? 25. aprill 2021 06:39
Kõik ei ole kuld mis hiilgab, ajakirjanduse põhjal süüdistamine? Ei räägita et tegemist oli raskesti kasvatatavate lastega, see asi ei ole nii puhas kui tahetakse lasta välja paista?
Urmas 25. aprill 2021 07:20
Tegemist oli kohtuotsusega ja eelneva uurimisega! Mitte ajakirjanduse süüdistustega!!! Kohus mõistis karistusena neli aastat, mis pöörati tingimisi karistuseks. Fakt on see, et Kobin on kriminaalkurjategija! Ja seda on mõistnud kohus mitte ajakirjandus!

ZXC 25. aprill 2021 05:38
On ikka sadist.Huvitav,et seda ahistamisi keegi varem ei märganud.
sõna pole vaba! 25. aprill 2021 03:57
Kuhu kadus 4 tunni pärast kommentaar, kus avaldati kahtlust kohtuotsuse õiguses? Tsensuur täiega!
Aleksandra 25. aprill 2021 01:14
See ju täielik grupiviisiline piinamine, ka mees on süüdi, kui teadis kõigest, ei lastud mehel küll lapsi aidata, aga ei teinud ise ka midagi, et kuskilt abi otsida.
Süüdimatu Naga 24. aprill 2021 22:54
kas süüdistustel ikka on alust või on sõna-sõna vastu...aga kui sõna-sõna vastu siis miks ei ole kuulda võetud Malle teisi kasulapsi kes Mallet kiidavad. Isiklikult kahtlen väga Malle süüs...või siis on avalikkuse eest miskit varjus.
Urmas 25. aprill 2021 06:54
Tegemist on politsei uurimisega ja kohtuotsusega, see, et Naga kahtleb selles ajas mu naerma! Tegemist ei ole sõna-sõna vastu vaid uurimisel tuvastatud faktidega! Muti sai alguses neli aastat, mis pöörati tingimisi täitmisele.
Jah 25. aprill 2021 07:23
vist selle politsei uurimisega, kes Toompeal ja Vabaduse platsil seadustevastaselt inimesi ahistas, pluss kohus, mis Tarandi sissetungi EKRE miitingule ja Krossitädi valesüüdistuse puhul absoluutselt ebaadekvaatseid otsuseid tegi...
25. aprill 2021 07:30
Ebaadekvaatseid otsuseid tegi??? Uurimine ju tõestas, et tädi kividega loopimine ei vastanud tõele! Kus siin ebaadekvaatsus oli??? Tarandi puhul olid süüdistatavad ju ise nõus kahjutasu maksma ja kohtusse asi ei läinud!? Ma saan aru lastest keda see naine terroriseeris ja mõistan naise käitumise karmilt hukka!
ohh 25. aprill 2021 09:55
No ega kui keegi kiidab inimest ,siis ei tee ju inimesest kohe süütukest.Inimesed ongi head ja ka samas halvad.Nagu savisaar oli,tegi palju head riigile ja samas ka mõtles et linna rahakott on tema oma.
Ei tuletan meelde 25. aprill 2021 12:48
Kross sai valesüüdistuse eest naeruväärse trahvi tõelise kriminaalkaristuse asemel, mis tema süüteo puhul oli ette nähtud. See oli ebaadekvaatne ja miks ei algatanud prokuratuur ise süüasja Tarandi suhtes? Mis kohus, segi olete või? Videost oli kõik ju näha.
Urmas 25. aprill 2021 13:01
Algata siis! Miks peaks prokuratuur algatama süüasja Tarandi vastu? Meil on õigusriik. Mine ja kirjura avaldus ja algatatakse kriminaalasi. Aga arglikult põõsast piuksuda, et miks ei algatata? See ajab mu naerma! Naljamehi on Eestis küllalt.
Tubli 25. aprill 2021 15:39
sa elad viienda sajandis, akkusatsiooniprotsessi ajastus, kus protsessi sai algatada ainult kaebaja. Tänapäevase protsessi järgi saab protsessi algatada avaliku huvi alusel ka prokuratuur, kes kotib kahjuks ainult konservatiive.
Lasteaed 24. aprill 2021 22:52
Osad noored emad, mitte KÕIK.
Lasteaed 24. aprill 2021 22:48
Tänapäeval ilmselt osad paarid teevadki lapsi ainult toetuse raha pärast, sest paljud lasteaiaõpetajad on seda näinud, kuidas tööl mittekäivad emad toovad hommikul kohe peale laste ia avamist lapse lasteaeda(sõimerühma) ja järgi minnakse veidi enne lasteaia kinnipanekut. Ja nii KÕIK päevad. Milleks siis antakse emadele seda pikka puhkust? Juuksuris, maniküüris, trennis sõbrannade juures käimiseks? Lapsed tulevad lasteaeda poolnäljastena nagu poleks terve n%ä l a vahetuse süüa saanud! Ja mitte ainult tööl mittekäivate emade, vaid ka teised lapsed. Ka enne koroonat.
Kahju 24. aprill 2021 23:00
Vaesed lapsed, millisesse õudsasse maailma nad on sündinud... heaoluühiskonda
Aleksandra 25. aprill 2021 01:23
Sulle küll vist see amet ei sobi, loomulikult tuuakse lapsed lasteaeda peale avamist ja viiakse koju enne sulgemist, oh kui kahju et sinu päevad nii piinarikkalt mööduvadki, vali siis omale teine töö, aga see teema on väljaspool artiklit ju üldse.
Hmm 25. aprill 2021 07:52
Mul laps tahabki niimoodi lasteaias olla , saab kauem sõbrannaga mängida. “Emme miks sa nii vara järgi tulid” kostuvad küsimused ... tegelt lähen vahest varem järgi ja just hiljuti sai 2 nädalat puhkust... Sa ei tea mis põhjusel keegi viib , alatu siin süüdistada kõiki teadmata põhjuseid!
?? 24. aprill 2021 22:45
Miks ta neid "hulle" noori omale koju korjas siis? See on küsimus.
hiiuvana 25. aprill 2021 09:08
RAHA; RAHA JA VEELKORD RAHA ja muidugi ka aupaiste mis sellega kaasas käib, et kasulapsi-hooldusperet pead.
marta 25. aprill 2021 12:57
Kust need "hullud" lapsed tulevad meie ühiskonnas, kus KÕIK ON VÄGA KORRAS??? No ei ole võimalik, et lapsi peksti ja piinati, ja mitte keegi ei näinud ega teadnud! Kool, lasteaed - kus need lapsed käisid, pole justkui sõna saanudki?! Ega tal need koduõppel ja orjatööl ometi polnud. Siin on palju, väga palju HÄMARAT.
24. aprill 2021 21:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Nõid 24. aprill 2021 22:24
Ja oled kohe kindel, et need kommentaariid vastavad 100%tõele?See liigitub kategooriale"naised saunas rääkisid". Külanaiste klatshijutt!
Kunksmoor 24. aprill 2021 22:26
Kategooriast"naised saunas rääkisid". Kes saab väita, et sel tõepõhi all on?

Kati 24. aprill 2021 21:25
Jube naine selline sadist!
Vallavanem 24. aprill 2021 22:28
Erikooli õpilaste (, käsul ste) tunnistuste järgi kohe sadist? Kole kerge on nii hukka mõista!
Nõiajaht Eesti moodi 330 aastat hiljem 24. aprill 2021 20:49
USA-s Massachusettsis Salemis jaanuaris 1692 hakkavad 11 aastane Abigail Williams ja 9 aastane Elizabeth Parris imelikult käituma. Nad kirjutavad valu, peidavad end mööbli taha, kurdavad palavikku. Varsti ilmnevad samasugused veidrused ka tüdrukute sõbrannade käitumises, nende hulgas ka 11 aastane Anna Putnam, noorim. Sellest hetkest alates kuulutati välja nõiajaht. 1. märtsil 1692 arreteeriti LASTE ütluste kohaselt koheselt 3 naist. Salemi kohtuprotsessi ajal poodi kokku 19 inimest, 1 inimene suri kividega surnuks, 4 inimest suri vanglas, umbes kakssada inimest läks vangi.
veel 24. aprill 2021 20:51
Kõik LASTE süüdistuste alusel, sest lapsed ei oska kõike seda välja mõelda ehk valetada. Toimunu kohta on mitu materialistlikku versiooni - LASTE kokkumängud, puritaanide psühholoogia iseärasused.
123 24. aprill 2021 20:31
Huvitab on see, et sarnane jutt on kõigis lehtedes korraga seega on tegemist PR kampaaniaga. Taaliselt sellised jutud tulevadki nädalavahetusel kui muid uudiseid vähe.
maire 25. aprill 2021 13:00
Ja kui eesmärgiks on NAILIIDU tegevusele vesi peale saada, siis võiks alustada sellest, et presidendi auraha oli talle enne omistatud kui "aasta ema" aunimetus. Mõtlemise koht! THIlves oli presidendiks.
Õige! 24. aprill 2021 20:30
Millal president Pärnitsalt autasu ära võtab?
Pärnitsast 24. aprill 2021 21:28
Kellele see veidrik siis peksa andis ?
24. aprill 2021 19:56
Meie seadused on raskestikasvatavate laste päralt
Et 25. aprill 2021 06:06
Teie arvates on eeskujulik lapsi pek sta kuhu iganes
Ei usu 25. aprill 2021 09:40
Olen oma vägivaldsele isale peale rünnakut molli kütnud, peale mida vägivald kadus.
Hj 24. aprill 2021 19:52
Arutada võib, mis oleks õige ja mis mitte aga ma väga tahaksin neid spetsialise nö. põllul näha. Teoorias muidugi on kõik ilus ja olemas. Headus, oskused, tulemused....

24. aprill 2021 19:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ix 24. aprill 2021 21:42
Mul ema ütles alati,et ära abiellu politseiniku või sõjaväelasega,nad hakkavad sinu peal oma töövõtteid harjutama. Pole vb.päris teemasse,aga natuke on ka. Igatahes minu emal oli õigus kahjuks.
xmx 24. aprill 2021 19:40
Nii karmi ollukorda teist ei tea aga auto on paljud toetuse eest ostnud.
palju 24. aprill 2021 19:29
siis täna neid õigustajaid / kaitsjaid siia tuleb kokku
Keda siin uskuda! 24. aprill 2021 19:19
Need kaks kannatajat, kelle ütluste järgi pandi inimene kinni, istuvad täna ise kinnimajas.
Psühholoog 24. aprill 2021 19:16
Need on nn. "luuletatud" tunnistused, sest ärge unustage, et need lapsendatud l a psed on pärit ERIkoolist. Erikool ei ole teatavasti KUKUPAIDE, KORRALIKE laste kool. Ja see pea ks juba ise nii mõndagi ütlema. Lapsed, kes pole varem allunud korra le ja on halvasti käitunud, on võimelised rohkemaks, kui keegi suudab üldse ette kujutada. Nii et ettevaatust selle ema materdamisega. Muidugi usub osa rahvast kõiki neid süüdistusi, sest ollakse harjunud vaid korralike, viisakaid ja normaalsest perest laste jutuga. Aga need lapsed olid sattunud juba ERIKOOLI.
Mari 24. aprill 2021 20:12
Ma miskipärast arvan samuti, et need kasulapsed olid juba lapsendades kaagid ja allumatusest korrale otsustasid mutile kätte maksta. Ja nagu näha, nende valesid usuti ja kättemaks õnnestus.
Mari 24. aprill 2021 20:13
Novot, minu arvamus asjast ei sobinud ja kõrvaldati koheselt. Häbi!
Tegelikult 24. aprill 2021 21:00
oleks pidanud minema arvesse ainult nende kasulaste arvamus, kel pole probleeme politseiga.
Terapeut 25. aprill 2021 01:30
Nõus Psühholoogiga. Kui tegemist on traumaga, siis need on reeglina pärit varasest lapsepõlvest ning mõnda neist õnnestub aidata ning mõni on lootusetu juhtum. Ning nartsissisti ja sotsiopaadi puhul ei pruugi ilma eriväljaõppeta inimene arugi saada, kuidas temaga manipuleeritakse. Kui seda juhtumit täiesti neutraalselt kõiki fakte sünteesides vaadelda, siis avaneb hoopis teine reaalsus. Ilmselgelt oskavad agressorid suurepäraselt ohvrirolli võtta ning vastupidi.
kah psühho loog 25. aprill 2021 06:08
Kas nutad ka, kui keegi lööb?
MS 25. aprill 2021 11:57
Saan aru et erikoolist, ja tõetäoliselt raskemate lastega. Aga ära võta siis nii palju lapsi endale kui sa ei suuda neid korrale kutsuda, kasvatada. Oleks piisanud 1-2 kui üldse.Ehk oleks saanud ka kasvatada korralikult siis.
Mädalavahetus ju 24. aprill 2021 18:54
Uut soppa polnud võtta siis otsiti see vana asi välja, ajab asja ära küll

Küsiks nüüd 24. aprill 2021 18:48
Kellele ja milleks neid aasta emasid ja isasid vaja on. Lihtsalt mingi palagan
Aasta kommentaator 24. aprill 2021 18:00
Siit nähtub, kui "pädevat" tööd teeb see žürii, kes seda tiitlit välja jagab.. Või mille alusel seda tiitlit üldse välja jagatakse? Eestis on sadu tuhandeid emasid, ja tiitel antakse emale, kes lubab lapsel noku maha lõigata ja jalaga munadesse lüüa..
Kontorireptiil 24. aprill 2021 18:57
Eks nad vaatasid statistikat ja excelit.
Mari 24. aprill 2021 20:15
Vaid loll usub sellist juttu.
Hmm? 25. aprill 2021 11:39
Kas see on see Naisliit, kus Siiri Oviir väitis, et aasta ema saab olla ainult abielus naine?
juku 24. aprill 2021 17:29
karistage ka seda kes sellise kandidatuuri üles seadis ja selle tiitli andis!!!!!!see ju kommunist kes seal esinaine on selles organisatsioonis!!!!!!!miks on kommunistid ikka pukis!???????mis vabariik selline siis on-see ju kommunistlik riik mitte vabariik!!!!
Riigikogu 24. aprill 2021 22:35
Edevuse laat 24. aprill 2021 17:25
Ootame järgmist "aasta ema" valimist.
See on 24. aprill 2021 17:17
ikka nii,et kui ei saa mida tahad siis valed tulevad.Tean lapsi kes on oma vanematele lubanud lastekaitse kutsuda kui on kästud vähe kodutöid teha,mida veel kasulastest rääkida.Keelad suitsetada ja sunnid tööd tegema lähed vangi.Sellised seadused,laps võib koolis õpetajale teha mida soovib ja õpetaja peab seda kannatama ja lapsele naeratama.
to See on 24. aprill 2021 17:40
Kiundlasti selliseid juhtumeid, nagu kirjeldad. Antud juhul usun rohkem lapsi. Kobin ei ärata absoluutselt usaldust. Mingi aeg sai lugeda, kui vanemad kasupisi surnuks piinasid, vist Tartu ligidal oli see.
Valus tõde 24. aprill 2021 16:59
Minu lihane ema ütles mulle teismelise eas paar korda, et mina ei tohtivatki naisi vaadata, sest olen vigane. Ükski normaalne naine minusugust ei tahtvat. Kui keegi ka tahab, siis ka tema ise ei ole normaalne. Need ema ütlemised mõjusid mulle väga valusalt. Naised tõesti minu poole pole vaadanud ja endalgi puudub julgus ja enesekindlus. Töökollektiivis on vahel jutuks läinud, et mina olen vaba ja vallaline, siis olen näinud neid ninakirtsutusi. Mehed võivad küll naisi taga ajada, aga valiku teevad siiski naised. Niikaua kui on valida terveid mehi, siis teistsugusemate poolegi isegi ei vaadata
to Valus tõde 24. aprill 2021 17:19
Sa pead muutuma julgemaks ja enesekindlamaks, küll siis naised vaatavad. Tean, seda on lihtsam öelda, kui teha, aga püüa. Enda elukogemus näita, kui sa ennast ei austa, ei austa teised ka, nii see on.
24. aprill 2021 17:27
Lõplikku valikut ei tee naised. Mehed valivad naise välja ja kui naine keeldub, vaatab mees uue naise. Lõpuks jääb ikka naine meheta, mitte mees naiseta.
Lible tegi, Lible tegi ... 24. aprill 2021 16:55
Küll õukonnameedia aitab süüdistusi välja mõelda. Peagi peab keegi targem neist pidurit tõmbama, sest usutavuse piiridesse tuleb siiski jääda.

Juba väga 24. aprill 2021 16:53
noored lapsed on osavad manipulaatorid, et oma tahtmist saada. Kas arvutisse mängima, taskuraha lunima,et poest endale midagi osta, jne. Olen oma eelkooliealiselt tütrelapselt ja tema sõpradelt uurinud, et kas lapsesuu valetab? Kõik on vastanud, et valetab ägedalt! Kui midagi on vaja, manipuleeritakse oma emotsioonidega vanemaid ja vajadusel valetatakse nii, et suu suitseb!
Juhanes 24. aprill 2021 16:52
Väide on väga konkreetne, erinevalt väite tõestusest. Loodan, et asi jätkub kohtus.
Paljud kuulsad 24. aprill 2021 16:48
ja edukad naised on sellised kinnitamata ähvardused teoks teinud. Maailm kiidab!
iga 24. aprill 2021 16:43
'koledad emad, kes ei kasvata oma lapsi ise.
milline 24. aprill 2021 16:41
milline mõttetus - võtta kasvatada võõrad lapsed... Pisimgi viga või vastuolu võib su päevapealt teha kohutava süüdistusega paariaks. Ahistajaks. Kui tekib mingi kahtlus, siis tehakse sind meedias ilma kohtuta pulbriks.
Et kasulapsed võtta, 24. aprill 2021 16:29
peab väga suure südamega inimene olema, et neid sarnaselt oma bioloogiliste lastega kasvatada.Vastasel juhul on nad lihtsalt raha sissetoomise allikas ja odav tööjõud.
Vastik 24. aprill 2021 16:13
Võttis omale koorma kaela lootes sellega hästi ära elada -- riik ju maksab. Lõpuks veel autasudki.
to Vastik 24. aprill 2021 18:33
jah, sina muidugi tead kõige paremini, mida ta lootis või ei lootnud. Sinusuguseid kohtumõistjaid siin jagub. Ei saa üldse aru, miks jälle teema, mis kordi ja kordi läbi arutatud, ÕL kohtunikud oma otsused teinud, inimesele karistus määratud, taas üles võetakse?
Vastik to vastikule 24. aprill 2021 19:23
On muidugi erandeid, kuid enamus peresid kes karja kasulapsi rabavad, elavad laste kulul riigi ja kiriku toetusel väga soodsat elu. Lapsed toovad nõnda palju sisse, et ei pereemal ega pereisal pole vaja tööl käia ja kõik kodused tööd kantakse aegsasti laste turjale.
Ei ole vastik 24. aprill 2021 21:22
Aga kui KARI lasulapsi võtta (nagu Sa ütled), siis nende kantseldamine ongi täiskohaga töö. Otse loomulikult ei jõua karja kasulaste (eriti veel raskesti kasvatatavate kasulaste) kõrvalt palgatööl käia ja see on ju elementaarne, et selliste laste kasvatamise eest makstakse kasuvanematele palka.

Raske Küsimus 24. aprill 2021 16:10
Mine võta kinni , kes tõtt räägib ja kes valetab . Naabrid pidid ka ju ometigi midagi nägema , kuulma . Ei tea , mina ei süüdista ei ühte ega ei kaitse teist . Tõde teavad ilmselt ainult asjaosalised ise .
Mari 24. aprill 2021 16:51
Need lapsed olid Tapa erikoolist.Ja leidsidki endale kambajõmmid,kes neid toetasid.Nad saadeti tagasi sinna.Nad teavad,et neid ei karistata.Teevad,mida heaks arvavad ja proovi tõestada.Nad võivad ka kallale minna.Nad on ära jooksnud.Saadi kätte.
elas(b) 2 km. kaugusel.Malle rajas oma impeeriumi tasuta orjapidamisel+suured riiklikud toetused 24. aprill 2021 17:08
to Mari 24. aprill 2021 17:24
Ei usu, et lapsed valetasid. See naisterahvas paistab küll selline libe sell olevat.
to to Mari 24. aprill 2021 18:35
ja sina paistad üks klatšimoor olevat
? 24. aprill 2021 15:44
Kas siis tõesti enne tiitlite jagamist inimeste tausta ei uurita?
dffgffg 24. aprill 2021 15:06
Just raskestikasvatatavate laste ütlused on meil tõendid, nad ajavad ükskõik mida suust välja ning see on kättemaks nõudlikkuse eest ja meie kohus loeb selle tõendiks.
24. aprill 2021 14:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lausa imestama paneb 24. aprill 2021 15:07
kuidas nüüd tunnistajaid välja ilmub,kes kõike nägid ja kuulsid.Naeru koht..... hoidis munadest kinni ja jooksis! Mida veel see kuri võõrasema tegi, hoogu juurde?!
Sama 24. aprill 2021 15:09
Ei usu neid väljamõeldisi, miks nö.lapsi alati nii kergesti usutakse, sellises vanuses oskab juba manipuleerida ja kui mingi psüh.häire, või lahendamata probl. juurde, siis võib ju laps igasugu jama välja mõelda ja kohe usume
sass 24. aprill 2021 14:50
Kui poissi lüia munadesse siis ei jookse enam kuskile.Kui ei usu proovige järgi!

Jaanus 24. aprill 2021 14:39
Juba hakkab ilmet võtma! Praegult on veel nn proovilasud aga varsti pannakse mõtteroimade eest pokri või elektritoolile.
Ei isu kõike. 24. aprill 2021 14:31
Kui kedagi väga vihkad, võid kõiksugu jama suust välja ajada ja mõne kambajõmmi, kes sõnakuulmatu, endale alibiks võtta. Nii nüüd kasuemale tasutaksegi.
to ei isu kõike 24. aprill 2021 16:18
Aga millest selline väga vihkamine siis tuleb? Kui ikka hoitakse ja hoolitakse,siis vaevalt see vihkamist toodab?
to to ei usu kõike 24. aprill 2021 18:40
vihkamine mitte just kõige sõnakuulelikemate laste poolt tuleb sellest kui neil ei lasta kõike, mida peake välja mõtleb, teha. See on ju ahistamine tänapäeval. Ja kui on veel takkakiitjaid, siis rohkem polegi vaja.
Eesti elu 24. aprill 2021 14:23