Poliitika

Martin Helme: kui peaminister on muutunud naljategemise objektiks, siis on probleem peaministril, mitte sellel, kes nalja tegi

Toimetas Triinu Laan, 23. aprill 2021 14:26

377 KOMMENTAARI

t
toetaja/ 26. aprill 2021 16:03
Martin, sa oled Eesti parima erakonna esimees! See, et sa julged rääkida ilustamata tõtt ja öelda välja seda, mida mõtled, toobki teie erakonnale juurde palju uusi liikmeid ja toetajaid. Pea püsti ja keel teravaks! Anna minna, Martin!
r
Reet/ 26. aprill 2021 14:30
Võiks ikka lastetuba olla ema ju töötab raamatukogus ja peaminestri kohast võib mõni ainult und näha! Oma lastele võiks ka mõelda!
s
suured sõnameistrid/ 26. aprill 2021 12:13
EKRE on muutunud riigi probleemiks
n
nii peabki olema/ 26. aprill 2021 15:54
Ekre on ainus rahvuslik erakond riigikogus, kes tõsiselt hoolib Eesti rahvast ega lase oravatel sigadusi korraldada ja vaikselt neid läbi viia. Ekre on probleemiks RE, sotsidele ja E200-le. Seda on hea kuulda.
L
.../ 25. aprill 2021 17:20
Lugedes siin kommentaare on hea näha kuidas ekre pooldajad on totaalselt murtud ja alla andnud. Teeb meele rõõmsaks, aga eks see oligi aja küsimus.
P
@ To ref nüüd ja igavesti/ 25. aprill 2021 17:15
Palgaliste plussid?? Sulle endale ka kohale jõuab kui absurdset teksti sa ajad? Ükski normaalne inimene ei poolda ekre-t. Kellegi palkamine sellises olukorras, mingi kommentaari jaoks on nüüd küll ebavajalik, kui enamus rahvast ekre-t ei salli.
r
Ref Nüüd ja Igavesti/ 24. aprill 2021 16:34
EKRE pooldajate kommentaare lugedes on tore näha, et aina enam ja enam hakatakse leppima sellega, et Kaja Kallas on väga asjalik Peaminister ja niimoodi teda solvata siiski ei tohiks. Mitte, et need EKRE valijad kuidagi viisakamaks muutuks, aga lihtsalt on näha tugevat moraali langust ja käega löömist ja seda võibki võtta kui olukorraga leppimist.
t
To ref nüüd ja igavesti/ 25. aprill 2021 08:20
Nõme jutt ja palgaliste plussid. Enamus peab KaKat nõrgaks ja sobimatuks peaministriks ega lepi olukorraga, kus valitseja vihkab ja kardab rahvast.
s
Sa/ 25. aprill 2021 16:44
ära enam peale võta. Pexad ju puha segast,juba ja pyyad EKRE pooldajatele omistada omadusi,mida neil kindlasti pole,ntx idiotismi. Kaja Kallas ja asjalik... Selline iseloomustus kuulub absurdihuumori valdkonda. Lillekesex nimetamine oli isegi LIIGA hästi öeldud,kuid Kalle Grünthal,kui džentelmen,pyydis vist KaKa tuju tõsta ja teda rõõmustada nii ilusa komplimendiga,(mis kyll iseenesestmõistetavalt liialdav).
m
Milles / 25. aprill 2021 16:48
seisnes solvang,antud repliigis ja milles kyll avaldub KaKa "asjalikkus"???😳😳😳
t
To 8.20/ 25. aprill 2021 17:05
Reform on viimane erakond siin riigis kes peab endale palkama kedagi, et mingeid plusse panna. ekre teeb seda aga koguaeg, seega ära aja enda jama teiste kaela eksole. Reformierakonnal on Eestis kõige suurem toetus. Oma "enamusega" võid sa kuhugi minema tõmmata, sest see lihtsalt ei vasta tõele. See on ekre fännide väljamõeldis ja iga mõistusega inimene teab seda.
t
To 16.44/ 25. aprill 2021 17:07
Idiotism on ekre pooldajate ainus omadus.
p
Paraku/ 24. aprill 2021 13:20
On teada, et inimene tõmbab ligi seda, mida ise endast välja kiirgab. Ühes teises kommentaariumis oli hea küsimus, et miks pole kunagi Marju Lauristini "lillekeseks" nimetatud. Keegi ei nimetaks teda nii, sest pr.Lauristin on asjalik ja pädev oma ametis. Mida aga ei saa öelda Kaja kohta. Kaja ongi lilleke, tal ei ole peaministrile vajalikke isiksuseomadusi. Ega inimeste suud kinni ei pane. Väärikas peaminister ei vajaks erakonnakaaslaste kaitset, vaid suudaks ise enda eest seista. Paraku on Kajast saanud naljanumber juba enne viimast intsidenti. Üle oma varju ei hüppa.
o
Oh sa õnnetuke/ 24. aprill 2021 13:09
Naljanumber see meie peaminister.Tundub,et muid muresid riigis enam ei olegi,kui ainult see,et kas peaminister tunneb ennast solvatuna,või ei.

j
jajah/ 24. aprill 2021 12:59
putini aastkõnes räägiti punastest joontest,kohe meenus,et keegi rääkis ka meil punastest joontest,kas punased räägivad kõik punastest joontest?On ju reformierakond kommunistliku partei järglane
j
Jaan/ 24. aprill 2021 12:48
no praegune peaminister ongi naljanumber kui mitte öelda katastroof riigile
h
Hillar/ 24. aprill 2021 12:09
Palki enda silmas... See, et Te ise olete ammu suur naljanumber, Teile pole silma jäänud!
r
Riigikoguliige peaks ikka olema viisakas,nad esindavad ju valijaid.Matslik käitumine pole in./ 24. aprill 2021 11:50
Ei olegi ekre erakonna meestelt midagi ilusat oodata.Nemad ajavad ikka enda arvates meie riigile õiget asja.Nende väljaütlemised ja käitumine on ikka väga matslik-.Arvavad,et kui kannavad kaabut,siis on härrad.
h
Helgi/ 25. aprill 2021 08:37
Mis sõnal "lilleke" viga on? Ilusat neiut või naist "lillekeseks" kutsuda on ju kompliment!
o
24. aprill 2021 11:38
on olemas sõna vabadus Kaja peab sellega leppima
t
To Helgi:/ 25. aprill 2021 16:51
Aga KaKa pole ju neiu ja ilus kindlasti mitte! Seda enam peax ta olema rõõmus ja meelitatud.
m
mis ikka/ 24. aprill 2021 11:38
solvuda, mulle pole kunagi nii ilusasti öeldud ja lause iseenesest ju klassika.
a
Asi/ 25. aprill 2021 16:56
selles,et KaKa tabas ära kysimuses peituva iroonia.😊😊😊
o
Oma arust üliinimesed/ 24. aprill 2021 11:24
Te reformijad ei küüni sinnani, arvate et kõik tantsivad teie pilli järgi, unistada ikka võib kuid selliseid arvajaid nimetatakse teist moodi?
e
et "pilli" järgi?/ 24. aprill 2021 12:07
Millegipärast aga Ekrelased kaebavad,et ei saanud Valitsuses olles midagi teha,kuna opositsioon (st. Ref!) loopis neile "kaikaid kodararatesse!!???" Et siis jälle Ref süüdi nagu ka eelmised 17! Tähendab siis see,et tahtsite (Ekre) oma pilli järgi kõiki tantsima panna,aga Ref ei lasknud (lubanud?)?
o
on/ 25. aprill 2021 00:22
need seaduslikudvargad ja riigipööregi tehti kapo abiga, et aga pääseda sadama ja veb-fondi uurimistest..kere lööb järgmistel valimistel platsi puhtaks- aitab valedest ja vassimistest, üks vassimine ka keski poolt kui kampa löödi rehvidega- kõik keskile toodud hääled viin ekre poole ja ei mingit digihääletust- seal on rehvide kamp kes muudab seisu neile kasulikuks.

j
JA ja Ei / 24. aprill 2021 11:23
Tore on see , et siin on kõikvõimalikud kommentaarid EKRE suunas lubatud . Sõnadega võid nüpeldada ilma ,et et modele saadetakse või lausa kustutatakse . Aga kui staarikesi yellow - i leheküljel proovid natukenegi kritiseerida või nende üle nalja teha on elektrooniline mode mehike nagu välk platsis .
a
ausalt ja otsekoheselt/ 24. aprill 2021 11:18
Käitumiskultuur parlamendis läks käest ära Reformierakonna opositsioonis olemise ajal. See, millised mõnitavaid küsimusi ja sõnavõtte sealt koalitsioonile ja peaministrile esitati ei kannatanud mingit kriitikat. Eks ütleb ju vanasõnagi: mida külvad, seda ka lõikad! Ja nüüd on saabunud aeg, millal oma ütlemiste vilju saab maitsta Kaja Kallas ja Reformierakond. Kannatage välja, teie erakond alustas seda matslust Riigikogus.
j
ja lisaks oli kogu meedia samal joonel refiga. Kõigil on meeles, kuidas lõbu ja tralla ja kuusk katk/ 24. aprill 2021 19:51
e
Eesti Rahvas/ 24. aprill 2021 11:11
Palju, palju õnne sünnipäevaks tulevasele peaministrile, Martin Helmele!
h
harri/ 24. aprill 2021 11:50
ilma mõistuse juurdevooluta ei saa seda oodata
m
mari / 24. aprill 2021 13:00
Ei taha teda peaministriks jube heputis ja irvhammas
u
uudishimulik/ 24. aprill 2021 11:05
Sellist peaministrit ma küll ei taha,kes saadab politsei , koos koertega, rahumeelseid meeleavaldajaid laiali ajama.Pealtnäha õrna hingega peaministril on kuri süda. Millal me viie rikkama riigi hulka jõuame?
p
paber kannatab kõike siin/ 24. aprill 2021 11:09
Oli see unes või ilmsi lilleke
a
aave/ 24. aprill 2021 13:26
Olen täiesti nõus: Kallas Kaja on kurja südamega ja äärmiselt salakaval ja küüniline . Tal puuduvad omadused olla eesti peaminister, selleks on vaja hulga rohkem kui mingit ilusat välimust. Ja rääkida välimusest siis andestage ,väsitav on kuulata seda juttu meie ilusast peaministrist. Välba Anu saates said kokku kaks tasemel intriganti.
m
marta/ 24. aprill 2021 19:53
no selline peaminister nagu kaka, kes mööda ajakirjade esikaasi end stenbocki näris, ei taha ammugi. pole sel Helmel häda midagi, küll amet kohustab kui juhtub tulema.
e
ebapopulaarne/ 24. aprill 2021 11:03
Ma ei ole kindlasti Kallase ega tema poliitika fänn, siiski leian, et matslikult käitumine on siiski käituja probleem.
l
Lilleke on väga ilusasti öeldud/ 24. aprill 2021 11:13
Aga see, kuidas lilleke riigipöörde tagajärjel peaministriks sokutati, küll ilus pole. Samuti pole ilus see, mida tema ja tema mõttekaaslased opositsioonis olles suust välja ajasid. Roppusi suisa.
k
küsimus/ 24. aprill 2021 12:10
Kus sa siin sõnas "lilleke" matslust näed? Matslikud olid Kaja Kallase välja ütlemised koalitsiooni ja peaminister Ratase (riigireetur jm) kohta, karuohakas on õige väljend Kallase kohta, mitte lilleke.
k
24. aprill 2021 14:41
Kus oli siin matslik käitumine? Tõde öeldi välja läbi peene iroonia. Ühtki vulgaarset sõna ei kõlanud. Erinevalt Kallest, Jürgen Ligi vapustavad väljaütlemised ei kannata trükimustagi.
a
Anna/ 24. aprill 2021 10:53
Kui naine lillekese peale solvub siis on järelikult peeglisse vaadanud. Ja selles pildis pole mõtet peeglit süüdistada. Ikka vaadata vaja enda sisse. Paljudele Teile on kunagi öeldud nõnda kenasti? Need madratsid kes asja teistpidi pröökavad on lihtsalt ajupuudulikkuse all kannatavad isendid ja ei vaja erilist tähelepanu.
m
mall/ 24. aprill 2021 19:57
no parem nimi lillekese asemel oleks karuputk - vaata ainult hästi kaugelt ja võimalusel auto aknast.
n
24. aprill 2021 10:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kloostri tagune/ 24. aprill 2021 11:33
Kui uskuda Kerro ennustust, siis see kakandus lendab varsti troonilt suure skandaaliga rahadega sahkerdamise pärast.Toimuks see varsti, siis rahalised kahjud on väiksemad.
k
Kodanik/ 24. aprill 2021 10:35
Kui üks naine soovib olla peaminister, peaks ta olema n.ö. raudne leedi, nagu oli Margaret Thatcher. Kajakese tiivad nii kõrgele ei kanna. Ka papa ei osanud õpetada, kuidas peaks sellises olukorras käituma. Peaminister peab olema kiire taibuga, otsustusvõimeline, oskama käituda igas ettetulevas olukorras ja mitte kaotama närvi. Oma riigi eest peab väljas olema 24/7. See amet ei saagi sobida alaealiste lastega emmedele. Loomulikult peab olema ka hea ja ladus eneseväljendusoskus, mingi äää-öööö ei sobi kuidagi. Kaja ei ole tõsiseltvõetav peaminister.
a
aga alaealiste/ 24. aprill 2021 11:27
lastega issidele sobib see amet suurepäraselt. Päris seksistlik tundub kodanik olema.

j
ja see liigub mitte valijate poole./ 24. aprill 2021 10:23
kui valijate ja mitte valijate arvukust seedida siis see on osakogu, riigikogu on tugevalt liialdatud.nii et seal võib nalja visata.
l
Lilli/ 24. aprill 2021 10:15
Te võite kommentaariumis miinuseid laduda ja EKREt siunata palju tahate,aga EKRE sammub tõusvas joones.
e
edasi on tulevik,millest ei tea veel hetkel/ 24. aprill 2021 10:27
See ongi hetk,kus oleme praegu
h
Haidi/ 24. aprill 2021 10:00
Muide, tsitaat "Kust sa, lilleke, siia said?" on pärit vanast heast eesti filmist "Siin me oleme".
h
Hiljaks jäid!/ 24. aprill 2021 11:33
õ
õigus/ 24. aprill 2021 11:34
sealt on tõesti see pärit. Aga kui sa oled ametis rahva raha eest ja sul on võimalus esitada sisulisi küsimusi, millele vastuseid leides annaks elu Eestis paremaks muuta. Siis ma küll ei saa aru kuidas see mõnitav küsimus seda eesmärki täidab, milleks sa valitud oled.
s
Solvamine , täna 07 : 10 / 24. aprill 2021 10:00
Ega naised looduskaitse all ei ole , et midagi ütelda ei või . Naised on tänapäeval vägagi „tugevad“ , kipuvad poliitikasse , riigijuhtideks , tegelevad spordialadega, millega varem ainult mehed tegelesid , kraabivad välja vanu ahistamis lugusid jne … .
l
lendame madalalt nagu poniga ratsutades/ 24. aprill 2021 10:29
Naistega tuleb olla õrn ja häid kombeid arvestada
k
Ka .../ 24. aprill 2021 09:46
Ka koolikiusamisi saab nii välja vabandada.
m
Mnjah/ 24. aprill 2021 15:38
See pole enam kool, vaid reaalne poliitika, kus vennaarmu ei tunta. Võitle või lahku, sest poliitikat siidikinnastes ei tehta. Rääkida poliitikas viisakusest on juba ammu igand. Poliitilise viisakuse viimased riismed matsid reformarid oma käitumisega viimati opositsioonis olles. Nüüd käib sõda. Leppige reaalsusega!
t
To 15.38/ 25. aprill 2021 14:59
s
24. aprill 2021 09:37
selises riigi pesas jagavad munad nalja meehed
k
kõigile pannakse võrdselt vastavalt lastetoale/ 24. aprill 2021 10:32
munadepühad on läbi ja enam ei õrnutseda
m
24. aprill 2021 11:19
munadepühad nendel käib aasta riingi

a
aednikud on marus./ 24. aprill 2021 09:24
m
mhmh/ 24. aprill 2021 09:58
See, et Riigikogus selliseid nalju ei tohi teha, selline seadus võiks küll tulla.
n
no/ 24. aprill 2021 09:15
see ju vaid helme arvamus. Mannetud on nende "naljad" ja riigikogus pole naljatamise koht. Kui aga aju piiratud võimetega, siis nii see lähebki...
j
jah/ 24. aprill 2021 09:25
aga hr. Helme arvamus on ju ka enamuse rahva arvamus.
t
to Jah/ 24. aprill 2021 09:48
Väike parandus siiski sulle, EKRE-t toetab siiski üsna väike % kogu Eesti elanikkonnast.
t
to Jah/ 24. aprill 2021 10:16
Enamlased arvasid samuti,kui nad terroriga rahva arvamust paika panid!
n
naanu/ 24. aprill 2021 09:11
Peale selle näpunäitamise muutus "proua" Sikutt minu meelest ehtsaks sotsiaaldemokraadist tööliseideka...
k
Klassika/ 24. aprill 2021 09:06
Sul oli hea võimalus vait olla, aga sa ei kasutanud seda
k
Kajal/ 24. aprill 2021 09:04
Keel võib tõde peita, kuid silmad mitte.
k
Kus läheb naise solvamise piir/ 24. aprill 2021 08:10
Millise ameti või positsiooni korral võib naist solvata ja pärast võib öelda et ise süüdi? Ekre jaoks on selge, et kui naine on president või peaminister, siis võib vabalt. Aga kui on lihtsalt minister, direktor,perenaine, kas siis ka võib?
m
mart/ 24. aprill 2021 08:14
Kui naisele öelda lilleke kas see on solvamine.
n
no lauslollus/ 24. aprill 2021 08:22
seda võib rohkem komplimendina võtta, ju oli ikka muud alust solvumisena võtta.
r
Ratas ei ole juht./ 24. aprill 2021 09:02
Kui koolipoiss koolis õpetajale sedasi ütles, saadeti ta klassist välja. Samas oleks Jüri Ratas pidanud selle enda arust naljamehe koheselt saalist välja saatma.
n
no/ 24. aprill 2021 09:19
see on juba sinu intelligentsuse loe vaimse arengu seisundi küsimus
k
24. aprill 2021 10:20
Kui naine oleks oma ametis tasemel, siis SELLIST nalja ei tehtaks.
k
Kus läheb mehe solvamise piir?/ 24. aprill 2021 10:26
Kommentaar ei sobinud. Küsin uuesti. Praegu on nii, et mehi võib solvata kuidas tahes, nad peavad kõik ära kannatama. Kuigi naised pooldavad loosungit "sugu ei loe, oleme meestega võrdsed", siis kõrgel positsioonil olles eeldavad nad ikkagi, et nendesse kui naistesse suhtutakse delikaatsemalt. Ehk siis, naine, ära jahi ametikohta, mida sa välja ei vea. Rahvas ei jõua pidevalt su solvumispisaraid kuivatada.
0
08.10 le/ 24. aprill 2021 11:08
Sugu ei mängi siin mingit rolli, aga kui president või peaminister ei käitu ametiseisusele väärikalt, ei oma ametile vajalikke omadusi ega teeni kolleegide ega rahva lugupidamist,mida me siin siis räägime. Sellisel ametikohal peaks inimene oskama endasse vaadata ja oma tegusi-ütlemisi kriitiliselt analüüsima. Mul on sarnane vanainimest naabrinaine,kes õigustab oma käitumist ütlusega " siis oli siis ja nüüd on nüüd " Just nagu Kaja opositsioonis olles ja nüüd "magusal toolil" istudes.

L
./ 24. aprill 2021 08:04
Lihtsalt häbi on praeguse valitsuse pärast, Eestit pole kunagi rohkem häbistatud.
e
Eestlane/ 24. aprill 2021 08:05
Häbi on sellepärast, et sinusugused inimesed siin riigis elavad, valitsus on väga okei hetkel.
e
ega/ 24. aprill 2021 09:21
valitsus pole kedagi häbistanud, seda teevad riigikogu hariduseta jorsid!
K
-/ 24. aprill 2021 07:57
Kahjuks tõesti ei saa Kallas oma tööga hakkma.
a
anonüümne/ 24. aprill 2021 07:42
Kaja on möku, Sikkut oleks keskmist sõrme näidanud.
r
Reformierakondlased/ 24. aprill 2021 07:33
on ise äärmiselt tühised tegelased,kes ei suuda kuidagi oma nime väärilised olla!Nende motoks on,et mingid asjad on euroopas nii kombeks ja ka meil peab samuti olema ning mingeid muutusi ei tohi aset leida.Kaja Kallas on minu arvates saamatuse etalon selles ametis ja ma irvitan enamasti alati kui ta midagi räägib.Ma ei naera tegelikult jutu sisu üle,vaid pigem selle üle,et ta ei suuda soravalt rääkida ja enamasti on mõte äärmiselt konarlik!
t
To reformierakondlased/ 24. aprill 2021 09:07
Sa ei saagi naerda sisu üle, millest sa midagi aru ei saa ja kui naerad, siis naerad enda hea enesetunde üle.
t
tädi maali/ 24. aprill 2021 20:12
no seal on nii, et palju räägib aga midagi ei ütle - sisu puudub. Aga naljakas on see, et ta ei väsi kordamast, et on advokaat!!!
n
Noh Reformikad/ 24. aprill 2021 07:08
Teete siin sääsest elevanti, aga silmi ja suud sulgeda pole võimalik, kisage ainult, teie Kaja on saamatuse hunnik.
n
noh ekrekad/ 24. aprill 2021 07:20
Ma eeldan ekre hullud näevad martinit unes ka, suur juht ja õpetaja teile irw
s
sass/ 24. aprill 2021 08:15
Lamemaalaste arust on sõna lilleke räige solvamine.
t
Tõesti, reformikad/ 24. aprill 2021 10:31
Kas teil tõesti kedagi targemat erakonna esimeheks ja valitsusjuhiks võtta polnud? Niru värk! Kümnega ämbrisse
m
m/ 24. aprill 2021 20:12
SÕNA ON VABA! President ise ütles.
r
Reaalsus/ 24. aprill 2021 05:54
Kaja Kallas on üle aastate üks normaalsemaid Peaministreid. Jõudu! Ära tee välja neist matsidest, nende arvamus ei loe mitte midagi.
r
Reaalsus on see/ 24. aprill 2021 11:01
Kajake on läbi aegade kõige saamatum peaminister. Lihtsalt piinlik! Tema üle naerdakse juba igal pool.
a
arvamus loeb/ 24. aprill 2021 11:17
Kõigi inimeste arvamus Eesti riigis loeb, ka nende arvamus, kes peavad peaministrit mannetuks ja saamatuks. Tuleb ka sellega leppida.
r
Reaalsusele/ 24. aprill 2021 11:21
Kelle peaminister see KaKa on,kui kogu rahvas on matsid ? Reffid on end nii maha mänginud,et isegi "lillekesest" tõstatakse probleem, samal ajal,kui peaks tegelema coronaga ja nn. "matside" elujärjega meie riigis.
k
k/ 24. aprill 2021 20:14
kes sa, reaalsus, tegelt oled, et nii rumal arvamine? no tule taevas appi!
t
Tundmatu luuletaja./ 24. aprill 2021 04:59
Reformi ootab võidusõit, EKRE otsib lilleõit. Matsist härrat ju ei tee, kuid EKRE seisab nende eest. Kellel raske mõtelda, kuid on palju ütelda. Kuigi jutt on tühine, matsil ikka irve ees. EKRE rahva ette toodi Eesti rahva naeruks loodi. Internetis kõva mees, päriselus, tühine.
l
Looja/ 24. aprill 2021 09:12
Oma luuleandega sa tuntuks vast kunagi ei saagi, Sama palju luuleannet nagu Grünthalil nalja annet. Sinu luuletus võiks veidi lühem olla la lõppeda konkreetselt: EKRE rahva ette toodi ja üles poodi
t
To Looja/ 24. aprill 2021 09:18
Tänud kriitika eest mu luuletusele, alati abiks. Täiesti aus olla, siis ega kuulsaks saamine tegelikult ei olnudki eesmärk. Eesmärk oli sinugused ekre pooldajad piisavalt närvi ajada ja ilmselgelt see ka õnnestus. Olen igal juhul rahul!
j
jep/ 24. aprill 2021 09:38
eneserahuldamine on liberaalsuse võidu võti..
m
Marta/ 24. aprill 2021 04:17
Uskumatu, et vägivallatseja ( mõnitamine on vaimne vägivald) süüdistab oma tegudes ohvrit!! Ehk siis Martin Helme õigustab vägivallatsejat?!?! Tüüpiline koolikiusaja mentaliteet! Selline suhtumine tekitab küsimusi Martini lastetoa kohta...
V
?/ 24. aprill 2021 07:59
Vägivalda nägime Vabaduse väljakul.
n
nii et/ 24. aprill 2021 08:25
kõnetades nimetada naist lillekeseks on vägivald?
N
../ 24. aprill 2021 09:39
No aga ei ole ju peaministrit...

k
24. aprill 2021 03:08
Kus te reformilillekesed siia vinguma saite?
t
to 03:08/ 24. aprill 2021 06:01
enda arus vaimukas, jah?
t
to täna 03:08/ 24. aprill 2021 07:51
ja kus sa ekre poetagusest parmot siia said,mine istu oma poetaga ikka edasi,mitte ära normaalsete inimeste sekka
h
hurra seltsimehed/ 24. aprill 2021 08:22
normaalsed on kell kaheksa hommikul ohtulehe kommentaariumis....
t
Tüüpiline/ 24. aprill 2021 02:48
Nagu näha EKRE trollid on jälle oma like/dislike-dega siit üle käinud. Ma ei saa aru kas nad tõesti kujutavad ette, et kui nad panevad loogilisele kommentaarile 280 miinust, mis tulevad ilmselgelt topselt IP-de pealt jne, et see siis kuidagi muudab midagi? Kas teile reaalselt ei jõua kohale, et te olete nüüd ja igavesti vähemus selles riigis ja mingid plussid ja miinused ei muuda siin mitte midagi.
i
irv/ 24. aprill 2021 02:24
ohmuke ongi naeruväärne...Ma panen teid suveks lukku, kui te vait ei jää!!
k
Kokkuvõtvalt/ 24. aprill 2021 00:04
Mistahes erakonda kuuluva (ja ka parteitu) kodaniku kohta kehtib tõsiasi - s.i.t.t lastetuba kahjuks tuleviku väetis ei ole.
K
-/ 24. aprill 2021 08:02
Kas Ligi lasetetuba ei häiri, teinud samasuguseid kommentaare.
l
Ligi võib/ 24. aprill 2021 10:38
Ligi on reformikas, tema kohta käivad teised reeglid. Ligi naljad on kõrgelt haritud ja intelligentsed. Parteilisest kuuluvusest sõltub, kas võib nalja teha või mitte. Ligi võib, Grünthal ei või. Nalja objekt sama.
N
:DD/ 23. aprill 2021 23:57
Näh, ekre valijad ja Helme laulu sisse pandud:) https://www.youtube.com/watch?v=67ikNWsTz_U
t
Tegelikult/ 23. aprill 2021 23:55
Tegelikult on probleem hoopis Helmel endal ja tervel tema pundil. Kui ikka mõnitaja on mats, siis kuidas mõnitatav saab süüdi olla? Helmed ise on võtnud semlised matsid oma punti.

m
Miks on nii?/ 23. aprill 2021 22:40
Et, mis on lubatud Jürgenile, pole lubatud Kallele... Kuigi Jürgeni mahlased ütlused jätavad Kalle oma täiesti varju.
a
aga/ 24. aprill 2021 09:30
polegi ju nii! Ühed matsid mõlemad!
k
23. aprill 2021 22:34
küla koe rale nii ko er külale. Kas Lään emets veel P oolametsa kabinetti nõ metsema tuleb? Kaja veel EKRE vaenu õhutab,???-ga president avalikult pool võtab ja ülejäänud opositsioonid kiu nuvad..??? Pole Teile nüüd millei üle halada midagi. Nalja ei tehta põhjusel et nõrgemat l üüa vaid kui see nõrk on ise tugev ainult kõiges selles mida ta ei taha et talle tehakse! Ah nus,arvasite et dün astia ja oma j opede pump jääb tööle? Aeg aru saada vabariik pole TEIE omand.
j
Jõudu EKREle!/ 23. aprill 2021 22:09
EKRE valijaskond aina kasvab,erakonnal on suur toetus.Olen tüdinenud praeguse valitsuse peataolekust ja juhtimisstiilist.Hea oleks,kui EKRE moodustab uue valitsuse.Riiki peavadki juhtima soliidsed ja targad mehed,nagu Mart ja Martin Helme.
t
To jõudu/ 24. aprill 2021 00:03
Kui ekre peakski valitsuse moodustama, siis saabuks täielik kaos, diktatuur, hullem kui punasel ajal ja varsti ka pankrot. Helmete soov ju piirid kinni ja kuna riigil midagi eriti eksportida pole, on varsti pankrot. Helmed on ju juba piisavalt näidanud oma saamatust valitsuses. Tagajärgi peab veel tükk aega siluma.
t
to Jõudu EKREle!/ 24. aprill 2021 06:04
päris hea huumorisoonega oled,
n
no/ 24. aprill 2021 09:34
sul on "tarkusest" ikka väga omapärane arusaamine!?
h
H/ 23. aprill 2021 21:08
EKRE, kaevate endale auku. Psühhopaadi nipid ei lähe mitte. See on tüüpiline skeem, kus vastane aetakse kõrvaliste lausetega närvi.
a
analüütik/ 23. aprill 2021 22:11
Meenutage kuidas käitus Kajake-lilleke opositsioonis olles,ülbe ,õelust täis intrigant.Soovis võimu vahendeid valimata.Nüüd nagu ka ka häda.
a
Analüütikule/ 24. aprill 2021 00:06
Vale nime endale valinud. Näha, et analüüsi võime täielikult puudub. Isegi ilmselged asjad analüütikule arusaamatud, ainult õelus, tigedus ja harimatus ruulivad.
l
24. aprill 2021 09:28
Loe kõige pealt "Psühhopaatide tarkus" läbi, siis hakka siin silte külge riputama
t
Tiit/ 23. aprill 2021 21:08
Elementaarne viisakus võiks Riigikogu liikmetel olla. Nagu lasteaed, ausalt. Nii veel kiita takka sellist käitumist, siis tuleb ikka õnnelik olla, et EKRE enam valitsuses ei ole
a
Aga/ 24. aprill 2021 10:43
Kas see käib Ligi kohta ka? Ja refikate 9000 nalja-ettepaneku kohta? Tõesti, nagu lasteaed
v
Veera,K/ 23. aprill 2021 21:05
Eestile aitaks ühest erakonnast küll.EKRE on ennast näidanud ja tõestanud,kui läbi aegade,kõige parem ja ausam erakond.Hoolib rahvast ja loob turvatunde.
o
ole olnu sellises elukorralduses/ 23. aprill 2021 21:10
Millest sellised head mõtted.Üks partei ja üks rahvas on ühtne ei mingeid probleeme.
a
Ahmed/ 23. aprill 2021 22:12
siia aitaks kolmest erakonnast . need on sotsid , Kaja reform ja esti 200
o
Oh Veerake/ 24. aprill 2021 00:10
Kust küll on tulnud nii pimedad ja kergesti mõjutatavad inimesed? Nime järgi võiks arvata, et peaks nõukaaja kogemusega olema, kus räägiti ühte ja tehti teist. Ekre puhul ju täpselt sama olukord, aga ullikesed loodavad ei tea mida. Siis oli ka ainult " isakestel" õigus ja lihtinimesed pidagu suu.
n
24. aprill 2021 09:30
NLKP nagu nõuka ajal. Kestvad kiiduavaldused
p
punaste joontega kuubikus/ 23. aprill 2021 20:58
no selge ei ole lilleke on hoopis katkus.

m
Meie/ 23. aprill 2021 20:52
Meie oleme kõige ilusamad ja kõige targemad, kui keegi tahab, et saaks Eestis hea elada olema, siis tuleb meid kuulata ja joonduda meie järgi
e
elada olema, joonduda/ 23. aprill 2021 21:12
m
23. aprill 2021 20:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Haha/ 23. aprill 2021 20:51
Päris lame seltskond sul
m
Meie seltskonnas, kui.../ 23. aprill 2021 20:52
...keegi ajab lollijuttu, siis küsitakse temalt - Kallas oled vää?
s
24. aprill 2021 04:38
Seltskond koosneb pepupoistest.
m
Mari/ 23. aprill 2021 20:24
Ei mingeid reegleid ega viisakust. Kõik võivad suust välja ajada mida tahes. Samas siis mängukaaslasele kelmikaid pilke jagades: vaata mis mina nüüd ütlesin. Häbi! Mis poliitika see on. Kuidas aitab teise inimese alandamine Eesti elu edasi viia.
m
madalstart/ 23. aprill 2021 20:41
Nii see elukorraldus siiski on paralamendis,madal Eesti.
i
imestan/ 23. aprill 2021 20:23
Endine kohvikupidaja ja 6htukooli vilistlane. Sellisele usaldati rahandusministri koht? "2008. aasta lõpus makseraskustega lõpetanud Tallinna vanalinna kohviku Martini Jazz Cafe pidamisel ajas Martin Helme segi ettevõtte ja pere rahakotid, pani mööda kohviku käibeprognoosidega ja tõenäoliselt ei deklareerinud ka sularaha, mis kohvikus teeniti, täies ulatuses."
l
23. aprill 2021 20:23
Lilleke hindas ennast üle, no ei sobi ta peaministriks.
n
nii lihtne see ongi/ 23. aprill 2021 20:38
Kas nüüd võiks öelda siis,et EKRE Kalle ja Mart hindavad ennast üle.Mis õigusega kaks parlamendi liige arvavad,et nende välja öeldu on siis püha tõde.Asjad käivad vastavalt seaduse alustele ning ka heade tavade kommetele.
a
Anni/ 23. aprill 2021 20:23
Nii tore pilt on kokku pandud;)))
l
Lilleke/ 23. aprill 2021 20:32
Pilt räägib rohkem kui sõnad.
m
23. aprill 2021 20:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Auku/ 23. aprill 2021 20:56
Ainult kuhu neid küüditada? Siberis on selliste jaoks paradiis!

k
Krat Pärnust/ 23. aprill 2021 20:00
EKRE, EKRE suru reffid vastu muru
h
heh/ 23. aprill 2021 21:07
Helesinine unistus, poetage pisar.
a
Aleks/ 23. aprill 2021 20:00
Mida see valitsus selle ajaga üldse on suutnud teha?
n
näiteks/ 23. aprill 2021 20:06
Toompeal aeti ekre meeleavaldus laiali.
P
!/ 23. aprill 2021 21:09
Parandab eelmise rahandusministri vigu. Muuhulgas.
t
to Aleks/ 24. aprill 2021 06:09
mida eelmine valitsus ära tegi? Peale suupruukimise?
t
Tubli poiss, Mart!/ 23. aprill 2021 20:00
JA MULLE VÄGA MEELDIB, ET HELM-EPAPI OMA HANERASVANALJAD ALLA NEELAB EGA VÄLJAGI TEE SELLEST AASIMISEST.
s
sa/ 24. aprill 2021 09:40
oled eksiteel - see polnud nali vaid RUMALUS!
l
lugeja/ 23. aprill 2021 19:57
Eesti vajab peaministrit, kes võtab vastutuse ja julgeb otsustada. Aru ei saa, mida ta vehib kätega, kui räägib.
n
nõeltega juhitav nukuke/ 23. aprill 2021 20:17
Meite peaminister tõrjub kurje vaimusid eemale, kes tema mõtteid suunavad
h
heh/ 23. aprill 2021 21:17
Oh aru-arukest, vehib kätega... :D Mis tal muide otsustamata on siis? Kordate nagu rumalakari sama asja, sisu ilmselgelt m6istmata. Aga ekre valijad ongi ju needsamad lamemaalased, vanden6uteoreetikud, toompea piketeerijad. Kysiti, et miks protesteerite. Tuli nii m6neltki vastuseks, mina ei räägi, kysige teiste käest, määä. Ja siis kaevati, et miks meedia meist ei kirjuta. Kari ullikesi v6itlemas Eesti vaesuse ja hävingu eest!
p
pagar/ 23. aprill 2021 19:55
Kuradi tola. Saa peministriks siis naeraks kogu maailm.
a
ahjah/ 23. aprill 2021 19:55
Väga tubli peaminister. Üle mitme aasta saab rahul olla ning mitte piinlikkust tunda.
n
Naer ruudus. / 23. aprill 2021 20:12
Mõni peab välimust arukesest tähtsamaks.
n
Nali või?/ 23. aprill 2021 22:07
Mul on küll piinlik sellise "peaministri" pärast. Kajake on püüdnud üle oma varju hüpata.
k
küsimus ekrenautidele/ 23. aprill 2021 19:49
Oletame saate 51 kohta riigikogus,kas ministrid laenatakse kelleltki?Ministrivarud saavad teil ju mõne nädalaga otsa ja siis adjöö helge tulevik.
e
Ekrenaut/ 23. aprill 2021 19:58
1 EKRE minister suudab nädalaga rohlem ära teha kui praegune koalitsioon siiamaani üldse teinud. Nii,et no problemo.
e
Ekrenaudile/ 24. aprill 2021 00:18
Kas ise ka usud, mida räägid? Kui jah, siis soovitaks arstile pöörduda.
e
eks/ 24. aprill 2021 09:45
ekrel olekski ju vaid 1 ministrikandidaat valja käia!

m
23. aprill 2021 19:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Maalile/ 24. aprill 2021 00:21
See ongi selline maakate nali, ainult neile on see naljakas. Naergu ja kiitku terviseks, siis kohe näha, kes keegi on. Pildilt ka näha, millisesse gruppi üks proua kuulub, tal nägu nii naerul.
m
mul on tuju/ 23. aprill 2021 19:33
Kõik see on ühte väravasse. Ekre ei või ,teised võivad on omamoodi rassism, ka klassivõitlus. Klassi näitavad vasakpoolsed, kõik need, kes tahavad siduda ning olla nagu Brüssel. Olla nagu suurvõim. Need ähivad ja puhivad ja ekre juures küsivad, kas aru ei saada, me oleme suuremad kui ajalugu näidanud.
h
Hääl/ 23. aprill 2021 19:32
k
Kakerdaja/ 23. aprill 2021 19:52
Martin Helme võiks olla Eesti president. Tubli, erudeeritud ja lahe mees. Respekt!
P
:)/ 23. aprill 2021 20:02
President kusagil lamedal maal:)
k
Kakerdajale/ 23. aprill 2021 20:07
Täiskasvanute gümnaasiumi lõpetamine on kindel märk erudeeritusest.
L
.../ 23. aprill 2021 21:19
h
Heino/ 23. aprill 2021 19:31
Miks küll rahvaesindajad nii kehva käitumisega on?Kes konitab voodis,kes omaarust kõva killumees.Kodukasvatus nõrk.Kord olid telesaates pankade juhid,kõik viisakad härrasmehed,ei rääkinud vahele,viisakalt riides.Poliitikutel oleks neilt õppida.
j
Juhan/ 23. aprill 2021 19:58
Poliitik olla tähendab olla teiste õpetaja. Just poliitikutelt tuleks õppida elamist ja elu nautimist.
t
to Heino/ 24. aprill 2021 09:49
aga just "rahvaesindajad" - see ongi ju läbilõige meie rahvast, kahjuks väga kurb pilt valijatest!
a
AntiHelme/ 23. aprill 2021 19:28
.
vaatan, et.../ 23. aprill 2021 19:28
... reffiLiberastFeministid on jõudnud jälle kogu kommentaariumi täispasandada!
p
probleem on ikka sellel/ 23. aprill 2021 19:27
kes siin rõõmustab, nagu ikka, ei suuda need mehed oma õhutamist varjata, kahjurõõm on ikka suurem kui ajumaht.

t
23. aprill 2021 19:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to terje/ 23. aprill 2021 19:55
Tavaliselt kirjutatakse inimese nimi suure algustähega. Aga Sina oled terje ja ei saa mitte midagi aru. Kurb on olla rumalavõitu.
r
Riina/ 23. aprill 2021 20:07
No eks igayks vastavalt oma tasemele. Kehtib ka helle-monika kohta.
n
no/ 24. aprill 2021 09:51
kui aru ei saa, siis oledki tõesti rumalavõitu!
x
xmx/ 23. aprill 2021 19:23
Õnneks on nii nagu statistika näitab---Ekre on tõusuteel ja teised languses. Kui läheb hästi siis läheb ka Eestis elu paremaks. Loodame.
e
ekre/ 23. aprill 2021 20:08
Nälja eest! Vaesuse eest! Anarhismi eest! Matsluse eest!
k
Kordnik/ 23. aprill 2021 21:05
Kõik ainult loodavad, elu tuleb paremaks teha ja esimene samm on EKRE jöbud linnast välja saata
t
23. aprill 2021 19:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Moonikast,Sirjest ka/ 23. aprill 2021 20:03
Ma piilusin, sealt pole midagi leida, veatu naine!
m
Ma kohe imestan/ 23. aprill 2021 21:06
Helmede jaoks väga head naised.
e
eks/ 24. aprill 2021 09:54
vanamees taha ikka noort ja ilusat silmarõõmu kaeda, oma juba vana ja tuhm!
k
Kuidas/ 23. aprill 2021 19:19
ikka nii saab olla,et mõned võivad kõikke öelda mida tahavad siis isegi presku vilgutab ja kui teatud seltskond midagi ütleb tuleb kohe rahvusvaheline skandaal ja riigile julgeoleku risk.
r
raha loopimine/ 23. aprill 2021 19:18
Igal töökohal nõutakse mingit taset, ka siis, kui palk on alampalk.. Riigikogulased saavad Toompeal tooli ja ülikõrge palga esitamata mingitki nõuet töövõime ja arukuse osas. Saad paarkümne rumala valija häält ja neljaks aastaks ülikõrge palga koos hüvitistega. Alles see oli, kui riigikogus aja ära istunud, naine tabatakse purupurjus olekus autot juhtimas.
H
:D/ 23. aprill 2021 19:15
Herr Martin on lihtsalt erakordselt halb kaotaja :D Proovime inimesest aru saada:)
k
KKK/ 23. aprill 2021 19:21
Kas see loogika kehtib ka Martini laste kohta, keda koolis kiusati?
M
... Martini laste kohta, keda koolis kiusati?-le/ 23. aprill 2021 20:04
Mäletan, et kiusati ka Võsapetsi lapsi, nii hullusri, et tuli kooli vahetada---isa pärast!
j
jhggf/ 23. aprill 2021 21:22
Miks isa siis häbistab ennast nii palju, et lapsi suisa kiusatakse?
k
23. aprill 2021 19:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Murakas/ 23. aprill 2021 19:51
@kiki Kommenteerige inimese tehtut ja öeldut, mitte tema välimust. See on madal ja inetu! Siit järeldus, et tegemist harimatusega.
t
To Murakas/ 23. aprill 2021 21:11
Madalatel on lisaks veel suur...

m
maiuke/ 23. aprill 2021 18:52
oi kui armetud arvamused teie peakestes mõlguvad ,tehke parem oma koduse eluga südamlikud korrektiivid... elagu reaalne elu
m
Marta/ 23. aprill 2021 18:46
Jah, kahju, et kogu aur lähebki vile peale... Tähendab, vedur vilistab, aga ei liigu. Imestama paneb momendil see, et ahistamisest pole veel juttu olnud.
g
23. aprill 2021 18:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
g
Gloriale/ 23. aprill 2021 18:50
See ei olnud naljakas. Ütlemine käib pigeme naise kohta kes hr Grüntahli ees muigab. Kes psühholoogiat on õppinud, see teab, et kedagi alandatakse selleks, et ennast ülendada või tähelepanu võita. Kui hr Grüntal poleks kunagi kilemantliga tulnud ja nüüd lillekest tevitanud, ei teaks teda laiemalt keegi.
k
Kurb/ 23. aprill 2021 18:51
Mul on hea meel, et ma ei ole Eestis maksumaksja, sest vaadates häbematult millega lollikesed tegelevad on kurb, et mingid grünthalid saavad rahvalt raha häbenemata
s
sa gloria/ 24. aprill 2021 10:03
ei saa asjadest kohe üldse aru! Nalja tegemiseks on teised kohad, mitte riigikogu saal! Aga kahjuks on see harimatuse tunnus kui need kohad segi aetakse!
m
23. aprill 2021 18:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
maanaine maamehele/ 23. aprill 2021 20:06
Miks sulle triibud meeldivad teiste meeste jalas?
H
:DD/ 23. aprill 2021 18:36
Haa-haa, partei Lamemaalased möllab jälle:)
k
Küsimus/ 23. aprill 2021 19:28
kirjutate kogu aeg lamemaalased, kes nad õieti on ??? Kas lausa mõni selline partei on asutatud
k
keskealine naine/ 23. aprill 2021 18:33
Kalle Grünthal on muidu kuldsete kätega mees aga seekord ta paraku ülehindas oma võimeid.
h
hindamistest/ 23. aprill 2021 20:07
Oh, ei tea, sai hakkama küll.
t
ta/ 24. aprill 2021 10:06
peakski siis ju tööd kätega tegema, mitte riigikogus, kus nõutakse PEAGA töötegemist!
i
ilmaaegu/ 23. aprill 2021 18:32
Küsimus ütleb nii mõndagi küsija kohta. Variandid: 1. Teda ei huvita mis Eestis toimub. 2. Ta ei saa aru mis toimub. 3. Ta on sedavõrd rahul Kallase valitsemisega, et polegi midagi küsida.
m
Maali/ 23. aprill 2021 18:31
Helmed on käesoleva aasta jooksul nii mõnegi ebameeldivuse üle elama pidanud.
V
:)/ 23. aprill 2021 18:57
Vaesekesed, on kindlasti solvunud ja sygavalt traumeeritud? Saame aru:)
L
:)/ täna 18:57-le/ 23. aprill 2021 20:10
Lapseke, tänitamine pole ilus...

o
ohh/ 23. aprill 2021 18:29
Oli ammu näha, et Kaja on vilets, aga ei teadnud, et nii vilets on, nagu nüüd peaministri ametis selgus.
o
oeh/ 23. aprill 2021 18:25
Oi, kui vastik see Sikkut on.
k
kiisu/ 23. aprill 2021 18:19
Pole vaja jälle EKREt ilmaaegu materdada.See peaks juba nagu öeldakse siililegi selge olema et proua Kallases ei ole peaministri materjali ja Reformierakond valitsuses ei too midagi positiivset tavalisele Eesti inimesele.
t
Tavaline Eesti inimene/ 24. aprill 2021 10:56
Trend on, et "tavaline Eesti inimene" ei peagi midagi positiivset saama, sest ta on harimatu, madalalaubaline, lamemaalane, väikesepalgaline jne, jne. Mis see tavaline Eesti inimene üldse siin sõna võtab, keegi ei küsinudki. Maksku oma maksud ja olgu vait. Selline trend koorub meil välja. Kahju, aga nii on
m
Mare/ 23. aprill 2021 18:19
No see lause on ikka t6eline tase. Häbi!
a
23. aprill 2021 18:16
Aga minule Martin Helme meeldib,valin nüüdsest alati tema partei.
m
23. aprill 2021 19:30
Martinil homme sünnipäev, palju õnne !
m
Martinil homme sünnipäev, palju õnne !-le/ 23. aprill 2021 20:11
Sellisel juhul tema kaksikõel ka, palju õnne!
k
24. aprill 2021 09:37
Kõik kirjutavad siin viisakast käitumisest, küll nii ja naa. Viisakas inimene soovib õnne ja kui inimene ei meeldi , sest kõik ei peagi meeldima jätab n.ö. miinuse kirjutamata
a
23. aprill 2021 18:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mh/ 23. aprill 2021 18:20
Et kui ma võtan lambist kätte ja teen helmekesest mingi lo...ka nalja, siis on temal probleem?
h
23. aprill 2021 18:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
vahet pole/ 23. aprill 2021 20:12

M
🐴/ 23. aprill 2021 18:13
Martin Helme intervjuu täis pikkuses: https://www.youtube.com/watch?v=xNEVAyqh2f0&ab_channel=ambaal007
m
mul on tuju/ 23. aprill 2021 18:11
Arvan, et siia sobib kõigile öelda: te olete per ses. Kohe kritiseerijatel teha selgeks, mida per ses tähendab.
p
p-rsevärgist/ 23. aprill 2021 20:13
l
Lugeja/ 23. aprill 2021 18:07
Martinit ei austa keegi sellepärast et tema isa
m
manifestijale/ 23. aprill 2021 20:13
a
23. aprill 2021 18:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mart/ 23. aprill 2021 18:14
Meite suur juht KaKa teab et 1+1 on 11 Vot see on tase!
a
Ants/ 23. aprill 2021 18:04
Martin on ka naljanumber, kui tahad omaerakonda hoida pea suu ja kutsu oma kõlupead korrale.
n
noh/ 23. aprill 2021 18:42
T6estas praegu, et ise samasugune k6lupea.
p
palk/ 23. aprill 2021 18:02
Riigikogulasele maksab rahvas liiga kõrget palka selleks, et viimane töö ajast tola mängiks. Küsimise mõte on mingi teadmise saamine ja kui pea tühjust täis siis ära küsi. Millist teadmist ekrelane lootis saada?
k
kena / 23. aprill 2021 20:22
Kumb seal Riigikogus tola mängis - Kalle Grünthal või Kaja Kallas?
a
arvamus/ 23. aprill 2021 18:01
s
Stepan/ 24. aprill 2021 10:27
Diskor oli aastaid spiiker.Koputas vasaraga umbrohu presidendiks

ü
üks blond/ 23. aprill 2021 17:58
esiplaanil on väga nõus, selle pikalt meedias kajastatavaga. Esikaanel, teadmata küll, mille eest, aga näib jube naljakas. Üks tavaline tööpäev. Hästi elamiseks. Poliitmängud viisakuse ja oluliselt vajalikuma aususe asemel. See vist jälle hällis... ehk juba unustatud.
n
Nja/ 23. aprill 2021 17:53
Väga hea küsimus oli. Elutervet huumorit võiks rohkem teha. Neid olukordi on rohkem, kus võiks elevust tekitada.
o
Ohakas/ 23. aprill 2021 18:19
See on rohkem tola mängimine, kus sõnad "lugupeetud", "austatud", Härra, Proua ees ja taga ning esitab vaenulikke ja kiuslikke küsimusi või valed süüdistused. Miks sellised komejantlikud fraasid on kasutusel? Vaja oleks sisulist tööd, mitte totakaid etikette! "Lilleke" oli selle kohta isegi väga väga üle pakutud.
e
23. aprill 2021 17:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
helesinine unistus/ 23. aprill 2021 18:46
Nad ei ole koostööv6imelised. See tähendab seda, et töö tegemise asemel tegeletakse yksteisele "ära panemisega". Kaotab paraku Eesti riik ja rahvas.
m
Minna/ 23. aprill 2021 17:42
Refidel on omapärane valimispropaganda:parandusettepanekud, valged ,rohelised raamatud, foorituled, punased jooned. Kaitsekulutuste vähendamine on muidugi oma ala tipp. Ei arva ühestki erakonnast midagi aga valima PEAB minema. Hullumaja ei sobi minu arusaamadesse ega toompeale.
k
Karma/ 23. aprill 2021 17:41
Kui ajas tagasi vaadata, siis Kaja ise tegi ka aegajalt nalja, mis naerma ei ajanud.
k
Kogu/ 23. aprill 2021 17:40
see reformierakond on naljanumber.See pole isegi enam naljakas.
d
Düsgraafik/ 23. aprill 2021 17:54
Kas vastab tõele et tegelik peaminister on kallaste isa siim. Ja veel üks tegelinski. Kes uurib Sõltumatu meetia jne
t
23. aprill 2021 17:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
oh/ 23. aprill 2021 18:35
k
Kuusik Kaasik/ 23. aprill 2021 17:37
Põhimõtteliselt kõik parlamendierakonnad, välja arvatud ekre, on aru saanud, et valitsusse saamise eelduseks on hea läbisaamine Reformierakonnaga. Sellepärast on kõik parlamendisaadikud selgeks õppinud lipitsemise Kaja ees. Välja arvatud ekre. Nemad ei õpi kunagi midagi uut sest nemad on konservatiivid ja teevad kõike nii nagu vanasti, nõka-ajal.
n
No/ 23. aprill 2021 20:44
Põhimõtteliselt olid nõukaajal ikka kõik kõvad parteilased, muidu defitsiidi ligi ei pääsenud. Nüüd on NLKP uus nimi Eestis siis Reformierakond. Hea teada!

t
23. aprill 2021 17:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mats/ 23. aprill 2021 17:27
ei teadnudki, et eestlased ennast enamuses aadlisoolisteks peavad... või lihtsalt on tahtmine teisi mõnitada?
j
Jeesus/ 23. aprill 2021 17:48
Ole mureta,sinust on nad vöimsamad,
E
:)/ 23. aprill 2021 18:50
Ei usu, et nad nii m6tlevad. Pigem p6evad alaväärsuskompleksi:)
t
to mats/ 24. aprill 2021 10:17
eestlased on suures enamuses HARITUD rahvas, on aga ka väike osa hariduseta jäänuid, kellega on kerge manipuleerida, Sellele ongi ekre üles ehitatud.
o
23. aprill 2021 17:16
Onu heinode ehk pöhjakihi erakonna naljad!
n
no annab ikka/ 23. aprill 2021 17:20
põhjakihi aluskiht olla, et naljast aru ei saa....
S
👀/ 23. aprill 2021 17:42
Seda homo-värki on selles parteis alati austada osatud.
s
Siin me oleme/ 23. aprill 2021 17:12
Lilleke ohus, lillekest rünnatakse, ma kordan, lillekest rünnatakse! https://www.facebook.com/100000672047886/videos/4309784315720594/
n
Nii/ 23. aprill 2021 20:55
Vahva klipp. Ei tasu tippu ronida, kui tuult kardad. Pole teistel ka mõtet pushida. Mõni lilleke lihtsalt ei sobigi antud keskkonda...
v
Vanapoiss/ 23. aprill 2021 17:02
Naised ongi kõik lillekesed,vaatamata nende seisusele,sest nad on kõik ilusad ja head...
e
23. aprill 2021 16:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
T
:DD/ 23. aprill 2021 18:53
Tundub, et ekres on tarkade inimestega vilets seis. Grunthali-suguse asemele ei olegi kedagi teist panna:))
n
N55/ 23. aprill 2021 16:49
isegi kui keegi on end teinud narriks, ei anna see veel õigust olla teisel matsimast mats. Riigikogu inimesi peaks saama lihtinime austada . PEAKS . tingiv kõneviis .
a
aadu/ 23. aprill 2021 16:47
Mis on Jürgenile lubatud ....

a
Anna/ 23. aprill 2021 16:34
Peaminister ei ole tegelikult sedagi tähelepanu väärt. Aga narri kuvandi on ta ise endast loonud. See on kinnistunud temaga elu lõpuni. Nii nagu vanalgi.
S
:D/ 23. aprill 2021 18:54
See k6igest sinu arvamus 6htulehe kommentaariumis:)
m
Mina/ 23. aprill 2021 16:32
Nii madalad on mõne mehe väljaütlemised. Rohkem väärikust. Keegi ei võta enam teid tõsiselt. Väga madal....
v
Vot-nii/ 23. aprill 2021 16:40
Keegi ei võta enam Eestit tõsiselt.....
s
sina/ 23. aprill 2021 17:03
väärikas on pargis konisid korjata?
k
KG -l on lihtsalt/ 23. aprill 2021 17:25
käitumise kommenteerimine ja liigagi armastusväärselt (lilleke võix ennast, oma lähedasi, RK ja vaatajaid austada, mina kysixin, peeglike, peeglike seina peal, kes on.....)
v
Vamps/ 23. aprill 2021 16:29
Sa Helme poja ,mine parem lasteaeda.........
e
ei saa aru/ 23. aprill 2021 16:22
mis Kallasel lillede vastu on, oleks siis öeldud ohakas, mis tegelikult oleks tõele lähemal.
s
Sillamäel venelased lendlehtedega/ 23. aprill 2021 16:12
Kutsuvad isamaa kaitsele,Ensv tuleb tagasi,siin Helmel pole nalja
k
Kuule hää inimene/ 23. aprill 2021 16:16
Too mulle välja erinevused eurosajuusi ja nsvl-i vahel. Iseseisvust pole niikuinii.
o
oi/ 23. aprill 2021 16:40
Kirjavead, kirjavead, lgp erudeeritud euroliberaal. Normaalsust, moraali, õigeid väärtushinnanaguid ka pole. Iseseisvust pole. Maksud on, kahepalgelisus on, laostunud mõttemaailm on, lagunenud pered on, õnnetud lapsed on; rahvus tuleb maha salata, isamaalised vaated tuleb peita, et töölt ei vallandataks, et taga ei kiusataks. Pead laulma liiduhümni ning liidu peakorterist heaks kiidetud laule... Aga mul on rõõm, et mõnele inimesele piisab vabalt saada olevast suhkrust ja suitsuvorstist - väikesed asjad ongi need, mis loevad.
o
Oi/ 23. aprill 2021 16:43
Aasoh, e-valimised on meil ka! Ning sellest tulenevalt valitsus, keda valitakse 99% tõenäosusega alati tagasi. Suukorvid on meil ka, isegi mõttepolitsei ja faktikontrolörid on :P Elu on lill igas liidus, eks ole.
K
👀/ 23. aprill 2021 16:47
Kuhu sul see õigekiri, moraal ja väärtushinnangud kadusid ? Mine otsi üles. Võibolla on seal kuhu sa nad panid.
j
jott/ 23. aprill 2021 16:51
Autoostu lube ei ole vaja, reisin, kuhu tahan, elan seal riigis, kus tahan, ... tahan kritsiseerin peaministrit, tahan kritiseerin EKRET... Viimase tegevuse eest võib küll pimedas molli saada aga no see on pigem lokaalne probleem
M
👀/ 23. aprill 2021 16:59
Mina ei tea, minul käib küll iga valitsuse ajal peaminister lusikaga putru suhu toppimas ja tube koristamas. Olgu ta siis kas e, b või c valitud :)
õ
õige ka,/ 23. aprill 2021 18:24
eestlased söövad teineteisel kõrid läbi ja lihtrahva näljutavad surnuks.
h
Helmel/ 23. aprill 2021 16:10

t
tubli../ 23. aprill 2021 16:08
nali mis vääris tegemist sest peaminister ongi naljanumber...
m
Murkka/ 23. aprill 2021 16:06
j
Juudas/ 23. aprill 2021 16:57
Loomulikult on Helmel õigus , et ta kloun on. Rahvas vajab tsirkust ja kes need parimad klunid ikka on kui mitte helmed.
e
ei tea/ 23. aprill 2021 17:29
mitu vaskseeklit Juudas kommi eest saab?
v
villu/ 23. aprill 2021 16:04
Kus siin nali oli ja kellest peab aru saama.
J
... / 23. aprill 2021 16:03
Ja Sikkut jääb alatiseks Pikk Peetri eideks, kes lastele "'pikkpeetrist" jutustab, nii et lasteaedadesse ja koolidesse teda lubada ei tohi. Hakkab sealgi keskmise sõrmega vehkima.
M
👁️👁️/ 23. aprill 2021 16:36
Mis selle keskmise sõrmega on? See on lugupidamise ja austuse märk. Mõsnik peaks õnnelik olema, et sots talle keskmist sõrme näitas.
s
sikkuti/ 23. aprill 2021 18:15
mis mis see on ahh pikkpeeter Pikkapeetri sikut ärgu kuskil teises riigis oma pikkapeetrit lehvitagu seal saavad inimesed temast teistmoodi aru.
m
Murueit/ 23. aprill 2021 20:46
Sikkut selgitas Helmele käemärkide tähendust, sest EKRE kasutas neid valesti. Tõenäoliselt said nad asjast aru ja enam ei tee. Miks ta ei võiks teha seda lasteaias? Kas keegi põlgab Pikka-Peetrit sedavõrd, et on sõrmest nõus loobuma?
k
23. aprill 2021 16:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
b
Blondiin/ 23. aprill 2021 16:16
naerab kõige peale, kui öeldakse, et naljaga tegu.
r
rein/ 23. aprill 2021 15:51
helmele. riigikogu saal ei peaks olema lameda nalja tegemise koht.
n
no teeme/ 23. aprill 2021 17:37
sulle siis midagi tõsisemat... Kas töötud tuleb EV-s panna vangi (Laaneots, Lauri), kas eestis taastada tradicioonilne orjus (Lauri, Pevkur. laaneots), kas õunapuude kasvatus E-s ära keelata (Kruuse, Laaneots), kas lubada abielu 1 mehe ja 4 naise vahel (kivimägi, Sõerd)
o
Ongi EKRE lagi / 23. aprill 2021 17:56
teha veelkord neid samu asju mis on juba tehtud :)

o
Olgem ikka täpsed;/ 23. aprill 2021 15:50
See Kloun küsis, "Kus sa, lilleke, siia said? Mitte, kust sa ...
h
heia/ 23. aprill 2021 15:57
pedantlus ruulib... ja järjest hullemini...
k
kakadi/ 23. aprill 2021 18:17
Minu arust on kaja kallas kloun äää ööö üüü aga eelmine ää öö valitsus.See on suuremjaolt mis kaka oskab.
g
Go Martin!/ 23. aprill 2021 15:49
Martin pani ikka täppi järelikult selle võrdlusega kui siin Moskva meelsed st. nüüdsed truualamlikud Brüsseli usulised lausa afektiseisundi äärele on viidud.
m
23. aprill 2021 18:17
Moskvameelsed on nüüd kõik EKRE- sse astunud. Öise vahtkonnaga teevad grupikallisid.
ž
Žirinovskit meenutab ikka reformi erakonnast V. Randpere vahutab palju aga tagajärgi ei ole./ 23. aprill 2021 15:41
a
Andres/ 23. aprill 2021 15:49
Üks juut, teine rootslane !
o
Oijummel/ 23. aprill 2021 15:52
Pangu lõvikunn peaministriks, siis saab nalja. See jagab oma seemet siis kõigiga ja ei pea enam fb-s kerjama
p
Põhjapoolt/ 23. aprill 2021 15:41
Ka mulle, soomlasele, ei meie peaminister eriti meeldi. Minu arvates meie Sanna ei ole üldse oma ameti ülesannete tasemel, hoopis on ta päris majanduslik katastroof - räägimata meie teistest sotsidest ja rohelistest ministritest. Kuigi poliitilisi opponente võib kritiseerida teravalt, pole aga vaja käituda nagu mingi mölakas ja jobu.
h
Hääled saalist/ 23. aprill 2021 15:40
j
Juudas/ 23. aprill 2021 15:48
Seda minagi , et Helmete enda mure , et neid klounideks peetakse. Hämmastav ,et mees ise tunnistab seda.
h
23. aprill 2021 15:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
Emma/ 23. aprill 2021 17:24
briti parlamendi ülemkojas samuti....
a
Ainult see nali on Eestis lubatud/ 23. aprill 2021 15:34
Viime Eesti Euroopa viie rikkama riigi hulka!
k
köögitüdruk/ 23. aprill 2021 15:34
Asjad on lahendatud ja Mart teab kuidas meil asjad käivad,klounininad ette ning mäng jätkub.

j
23. aprill 2021 15:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Möq/ 23. aprill 2021 18:35
Tema jah, kust tulid aiad Toompeale, kuhu aiad kadusid, mis toimub saalis, kuidas pudel lahti käib ja nüüd siis, kuidas peaminister infotundi sai. Aga kuidas ta ise sinna sai?
n
23. aprill 2021 15:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
Oijummel/ 23. aprill 2021 15:50
ü
ÜLDISTAJA/ 23. aprill 2021 15:24
Urmo Kasela 3 tundi tagasi Raporteeri Üldiselt inimesed ei lähe poliitikasse rahva teenimise eesmärgil. Nii ongi. Keskerakonna ainus eesmärk on rahvast teenida. Teised vaid lubavad, Keskerakond teeb ära.
s
sest/ 23. aprill 2021 15:20
Helmed on nagu venelaste Zirinovski
s
See oli ette teada./ 23. aprill 2021 15:17
Täiesti õige. Kahjuks on meie peaminister naljanumber kuubis.
t
To jah/ 23. aprill 2021 19:49
Egas jah,Moonika istus lähedal ja võis ju natukene pead segi ajada küll aga see oinanägu kelle Siim omal ajal kogemata pesukuivatusrulli vahelt läbi lasi peaks küll harjunud olema palju krõbedamate solvangutega.
k
Kalle/ 23. aprill 2021 15:08
Liberaalne ühiskond on pöördes, kuid nad ei ole veel siiani aru saanud, et nad on ühed neist, kes iseennast hävitavad. Mis on liberaalse maailma eesmärk, seda ei tea isegi kaks kolmandikku liberaalidest, kuid paraku on nende plaan järgmine, kuidas kiiremini vähendada maailma elanikkonda. Sellest räägivad kõik maailma 300 sada liikmed, isegi internetis oli selline asi välja toodud.

l
LilleLaps/ 23. aprill 2021 15:07
Grünthal ei ole sellisel tasemel, et avalikus ruumis sõna võtta, ta ei suuda vahet teha, mis kuhu sobib. See muideks on väga iseloomulik puudega inimestele. Kui see oli planeeritud provokatsioon, siis asi töötab tema kahjuks, kiusakaid inimesi pole kunagi sallitud.
k
23. aprill 2021 15:16
Kas sa kutsud selle kommentaariga rahvast puudega inimesi kiusama ja alandama?
e
erakond ei ole endaga rahul ja teised on ka halvad siis/ 23. aprill 2021 15:52
Toompeal on ühendatud anumate olukord,kõik tasandub lõpuks
k
Kiusakas/ 23. aprill 2021 16:43
Jürgen käratas ükskord telekas Kajale : Mis sa kaagutad :)
o
oled/ 23. aprill 2021 17:53
tyypiline refisoss, kes justkui kaictes vähemusi, hä.vitax need esimesel või.malusel...aitäh EKREle tehtud reklaami eest
k
Kajakas/ 23. aprill 2021 21:31
Ligi lõugas hoopis Kadri Simsoni peale: "Mis sa kaagutad!", mitte Kaja peale.
n
Nipitiri/ 23. aprill 2021 15:06
Kõrini on juba nendest Helmedest!!!!!!
m
Mul Teiesugustest/ 23. aprill 2021 16:05
Mida Sa siis kommenteerid! Peaminister ju jätab endast sellise mulje, et käib alles koolis ja õpib, joonistab foore ja ei te a, mida veel. See näitab, et lasteaia aeg läbi, nüüd põhikool käimas.
k
kes sind/ 23. aprill 2021 17:55
siia ajas...aga aitäh EKRE't reklaamimast.
p
23. aprill 2021 15:05
Poliitikuks ei hakata. Poliitikuks sünnitakse. Eeldusi on vaja. Aga neid Kaja Kallasel poliitikuks olemiseks ei ole. Kindlasti on tal aga eeldused ja võimekus realiseerida ennast kusagil mujal. Noor tüdruk, elu ees.
n
Noor tüdruk?/ 23. aprill 2021 15:45
k
kle mis/ 23. aprill 2021 17:59
sa siin solvad inimest? Enne mõtle. siis ytle :)...äkki talle ei meeldi olla noor,
r
realist/ 23. aprill 2021 19:45
Soovime Kajale parimat, aga reaalsus on tõsisem. Kaja on proovinud ennast juba sajas kohas ja pole kusagile pidama jäänud. Lõpuks leidis unistuste töö ja varjupaiga peaministri toolil. Aga oh õudust - ka see koht ei paku printsessile piisavalt rõõmu...
m
möhh/ 23. aprill 2021 23:30
sa oled vist igivana kui Kaja Kallas sulle tydruk on 😂
a
ak/ 23. aprill 2021 15:05
nalja peab ju saama, et natukenegi rahvast turgutada. materiaalset toetust sisuliselt pole, ehk aitab siis moraalnegi turgutus.
t
T/ 23. aprill 2021 15:23
Nagu koolikius. Kindlasti olid ise kiusatava rollis.
s
seega/ 23. aprill 2021 15:01
et naabrid on ise süüdi kui venelane vallutab neid...
a
arvamus/ 23. aprill 2021 15:00
Kalle Grünthal on ennekõike kraavide kaevamise guru. Siseruumides olles ta tunneb ennast ebamugavalt ja hakkab kelbast suust välja ajama.
k
Kalev/ 23. aprill 2021 15:15
Sina arvamus, oled joosep, kes on loodud põllule sõnnikut laotama,jäta see endale meelde.
k
23. aprill 2021 15:00
Kui Baskin riigijuhtide kulul nalja tegi, siis rahvale see meeldis, aga KGB-le ei meeldinud.
e
eksid, lilleke/ 23. aprill 2021 15:23
Vanal Paskinil olid kõik etteasted ilusti KGBšnikutega kooskõlastatud. Vastasel juhul oleks ta lõpetanud kurvasti.

r
Riigi Alam/ 23. aprill 2021 14:58
Kus sina võid mõelda veelvähem öelda meie Päikesekiire Kaja kohta pahasti ? Pangu või kõik kinni ja tõstku hinnad taevani, ikka koogutan ja kiidan !!!
k
Kinnimaja/ 23. aprill 2021 15:04
Ei ole naljakas! Mine häbene nurga taga! Häbi!
k
Kodanik/ 23. aprill 2021 15:10
Päikesekiir on solvunud, et teda kiusatakse, aga see, mida opositsioonis ise tegid, see on poliitile tsirkus ju. See nali oli veel süütu.
b
Busa/ 23. aprill 2021 14:58
Küsimuse vormilik osa täitis sisulise eesmärgi. Kaja reaktsioon andis teada et puudub positsioonile vastav iseseisvus ning igapäevaküsimustes on olrmas kõrvakudistajad. Margarethi siit ei tule.
a
aa/ 23. aprill 2021 15:29
õigesti reageeris,soodadele ei peagi reageerima
m
ML/ 23. aprill 2021 14:57
Jajah. Sest ometi on ohver alati ise süüdi ju. #töökius
t
tomm/ 23. aprill 2021 19:08
Selmet Grünthal lühikese repliigiga paika panna ja olukord enda kasuks pöörata, oli Lillekesel suu vett täis. Istus seal vaimselt alasti nagu oleks mingilt pahanduselt tabatud. Grünthali ütluses polnud ei seksuaalset ega töökiusu alatooni. Paljudele inimestele hakkab lihtsalt vastu jura stiilis, pole näinud, pole kuulnud, pole olnud, mina ei tea midagi, mina ei vastuta, mina ei pea riigikogule aru andma, kõiges on süüdi eelmine valitsus.
j
23. aprill 2021 14:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
f
Fuu/ 23. aprill 2021 15:07
Sellisele räägi või ära räägi ega ta sellest aru ei saa. Nagu isa nõnda poeg.
a
Anton/ 23. aprill 2021 14:56
Peaminister oleks võinud vastata ühe sõnaga:"Uksest" ja kogu jama oleks läbi olnud. Nüüd saab selle filmifraasi üle diskuteerida nädalaid, hea veel, et euroopast näppu pole vibutama hakatud!
e
23. aprill 2021 15:06
Euroopas vaadatakse nüüd filmi "Siin me oleme!" ja kujundatakse ametlik seisukoht. Üsna tõenäoliselt keelatakse selle filmi näitamine Euroopa Liidus, seega ka Eestis.
a
aga / 23. aprill 2021 18:03
e
Euroopa/ 23. aprill 2021 18:37
nad ei saa seda teha, omad on ju võimul, irw
m
Mis nüüd / 23. aprill 2021 14:56
teeme seaduse,mis keelab naljategemise või??Absurd
t
to Mis nüüd/ 23. aprill 2021 15:12
Ka parlamenti on mindud suure raha eest l.lli nalja tegema?
m
Mis muud / 23. aprill 2021 14:52
Kui Andres Sutt kokku kukkus, siis Kaja Kallas peaministrina ei teinud ühte ja ainsatki sammu, et teda aidata! Õigustatult irooniline repliik. Solvas? Ajas vihaseks? Alandas "lillekest väljal"? Kes ongi lilleke näitas tervele riigile isikliku abitusega , ning suhtumisega empaatiast, isiklikust otsekohesusest peaministri isikuomadustega "kui päike tõusis lilleke seisis väljal ".
r
Riigikogu/ 23. aprill 2021 15:10
Need on 2 erinevat asja. Sõnadega võib hoopis valusamalt haiget teha. Sel mehel olu tervisest tingitud häda, mitte keegi ei irvitanud tema üle! Mis on muidugi kahju, et Sutiga nii juhtus ja see pole ka õigustus. Aga siiski erinevad juhtumid.
k
Kah Eestlane/ 23. aprill 2021 14:52
loed kommentaare, siis liberaalid on solvunud, hahaha. aiaiaia, kui te midagi ütlete, teete, siis on ok, aga kui vastas leer, siis olete nagu lumehelbekesed, hala lahti.

p
Pipar/ 23. aprill 2021 14:51
Ja üleuldse - - SELLISED NALJAD EI Sobi ametlikku keskkonda. TÖÖLE ei sobi sellised naljad.! On näha, et papa Mart on andnud talla halba eeskuju ja lastetuba on suht olematu naljade mõttes.
p
Pipar/ 23. aprill 2021 14:52
Talle, mitte talla. Vabandust.
m
millised naljad siis sobivad/ 23. aprill 2021 18:13
kas sellised kas ev kodanikux saamise eelddusex peab kandma murumytsi (Kersna, Aketrman, Keldo) Kas ev-s keelata koolivaheaeg? (Sutt, Kivimägi) Kas ministeeriumi töötajad peaxid tegema ministri kodus remonti? (Krt, Keldo,Laur). Kas lipäevaad EV-s keelustada? (Jaanson) Kas EV-s peaxid koolidd olema foia foia keelsed (Jaanson, Keldo)
ä
Ärme lähe õnge/ 23. aprill 2021 14:49
Helme sai nüüd jälle pildile, kõik jälle räägivad temast - mida muud ta tahtiski!
t
te ju lausa/ 23. aprill 2021 18:15
promote EKRET, mis saax selle vastu kyll olla....
q
qwerty/ 23. aprill 2021 14:47
Rahvas on tööta ja rahata . Valitsus ongi klounaad . Loobuge oma palgast 1 aastaks. Siis vaatame mis Te edasi räägite.
2
2/ 23. aprill 2021 14:54
kuuga ei juhtu midagi selline klounaad on eelmise valitsuse äpardus. Ära kirjuta lollusi, mine õppima
k
Kuula Martinit/ 23. aprill 2021 15:09
Kui sa oled töötu ja rahatu, siis oled sa selles ikka ise süüdi mitte valitsus. Loe veelkord Martini kommentaar läbi!
v
valitsus/ 23. aprill 2021 17:28
valitsus taaskord tõstis endil palka kriisi ajal, eks näis, tõstavad kolmatki korda
e
Elu nagu hernes/ 23. aprill 2021 14:46
Väga imelik jutt ja jabur ka. Huvitav, kui ta ise samas rollis oleks, kas siis oleks ka väga naljakas? Ei või iial teada, MILLISES OLUKORRAS ta ise naerualuseks võib saada! Valimised on ju ees ja tulevik võib kõike tuua. Aga minevikustki on üht--teist meenutada🤪.
l
Loe lõpuni,siis saad oma huvitavale küsimusele vastuse./ 23. aprill 2021 16:04
e
Elu nagu hernekaunas/ 23. aprill 2021 16:19
Tulevik toob EKRE valitsusse, ilma naljata, tõsiselt. Lumehelbekese lennud on lõppemas, viimsete külmadega.
n
NSP/ 23. aprill 2021 14:46
e
23. aprill 2021 14:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
P./ 23. aprill 2021 14:47
ära kaaguta, ütles multi minister.
l
lugedes refikate/ 23. aprill 2021 18:20
parandusetteepanekuid, siis Kivimägi ja Sõerd ootavad vastust kysimusele "Kas lubada abielu 1 mehe ja 4 naise vahel" - vinge värk

v
väga osav/ 23. aprill 2021 14:42
inimestega manipuleerija. Kui ei oleks ajakirjanik täpsemalt meelde tuletanud olukorda Mart Helme ja Riina Sikkutiga, siis jääkski mulje, et EKRET lihtsalt kiusatakse. Teised kõik võivad, aga nemad mitte. Nagu Martini keerutamisest aru saada, siis talle siiski ei meeldiks, kui sama nalja oleks Monika Helme aadressil tehtud.
p
pr. Monika Helme/ 23. aprill 2021 18:21
on daam, kes riietub korrektselt ja austab ka teisi oma hoolitcetud väljanäegmisega
j
23. aprill 2021 14:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jukusugused/ 23. aprill 2021 14:59
ei suuda aru saada, mis sobib ja mis mitte, kus on naljategemise koht ja kus ei ole.
s
Smuuli Juku/ 23. aprill 2021 15:14
Klassika on sobiv teises kontekstis ja kuskil mujal.
l
23. aprill 2021 14:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tänasele 14:39/ 23. aprill 2021 16:27
Miks üldistad? Kas Sina tunned kõiki, kes kuuluvad EKRE-sse ja ka nende mitte erakonda kuuluvaid inimesi, et võtad endale sellise üldistuse. Sama võin ju öelda mina,et Sinu suguvõsa on see ja see. Tahad seda?
o
23. aprill 2021 14:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Jee/ 23. aprill 2021 14:48
Need kes peeruhaisu tundsid peaksid rõõmustama, sest neil ei ole koroonaviirust.
p
Pikk Peeter/ 23. aprill 2021 14:50
kui sa seda küsimust ei tea, siis palun vaata eesti klassika filmi "Siin me oleme", väga kihvt ja humoorikas.
m
mina/ 23. aprill 2021 14:38
Kes need naljategemise objektid on avastanud-leidnud? Ju siis ikka EKRE! Tavainimene pole neid tähele pannud!
r
Revolutsioon/ 23. aprill 2021 14:38
Vastuseks Martinile, siis nii need asjad siiski ei ole. See on see tüüpiline võltsloogika, et sa võid sa kedagi solvata, aga solvaja ise süüdi ei ole, süüdi on mingil absurdsel põhjusel see keda sa solvasid.
a
Anarhia/ 23. aprill 2021 14:49
arvestades Kaja demagoogiat ja vastuseid küsimustele, siis see ongi ainuõige küsimus.
u
Urmas to Revolutsioon/ 23. aprill 2021 18:17
Mitte kedagi ei "solvata" ilma põhjuseta!
t
tomm/ 23. aprill 2021 19:13
Solvata on võimalik ainult solvujat. KaKa polnud isegi solvunud sel hetkel, tal oli lihtsalt suu vett täis. Olematu retoorikavõimekus ei lasknud tal lihtsalt olukorda lahendada.
k
Kolla/ 23. aprill 2021 14:36
Kui mingi klounid istuvad riigikogus, siis ongi kloundide valitsus.
t
Tsirkus/ 23. aprill 2021 15:17
Klounid? Ekrekad? Täpsustad ehk?

e
Esna/ 23. aprill 2021 14:34
küla bussipeatusse sobivad need naljad...
d
Dorf an Esna / 23. aprill 2021 14:44
Aga kuidas linna bussipetusega oleks ? Puuuu , uuuu uhhhh !
e
eks see Kalle sealt Esna kandist ju pärit ole ka/ 23. aprill 2021 14:53