Poliitika

VIDEO | Kalle Grünthal riigikogus peaministrile: „Kust sa, lilleke, siia said?“

Ohtuleht.ee, 21. aprill 2021 12:32

442 KOMMENTAARI

a
Aitäh, Kalle!/ 23. aprill 2021 13:26
Tõepoolest, kuidas selline ebapädev ja sobimatu inimene sai küll Eesti peaministriks?
m
Mina/ 22. aprill 2021 22:38
Tule taevas appi!Sellise meesterahva koht ei ole nüüd küll Riigikogus.Häbi!
s
Sakunne/ 23. aprill 2021 13:02
@Mina. Sul vist "Häda mõistuse pärast!"?
a
Aga mina/ 23. aprill 2021 14:10
Lillekeste asi ei ole pürgida peaministri kohale.
m
munk (μοναχός)/ 22. aprill 2021 15:14
Praegu on 440. Vaatame, kas tuleb üle viiesaja kommentaari.
k
22. aprill 2021 14:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Sakunne/ 23. aprill 2021 13:00
@kiki. Aga kus sinu mõistus on ... pole ... või ei näita välja?
t
Tulle/ 22. aprill 2021 14:10
Uskumatu mees see Grünthal - kust see ullike Riigikokku sai? Pole sellest olematu lastetoaga mehest küll midagi varem kuulnud, aga nüüd jätan selle nime meelde. Kahtlematult negatiivses võtmes. Ütleksin. et see mees on häbiplekiks kõikidele Eesti meestele. Jürgen Ligi varsemad sõnavõtud kahvatuvad selle kõrval.
m
mamma Mia/ 22. aprill 2021 14:06
Praeguse valitsuse asjatundmatuid otsuseid saame me kõik veel tulevikuski kinni maksta. Refid ja raha , kes neid suudaks lahutada. Inimelu pole nende jaoks mingi väärtus. Edasi, Kentuki poisid, valu refidele!

n
naine/ 22. aprill 2021 13:25
Eelmise valitsuse lollusi ja raha kantimisi annab aastaid parandada, õnneks on praegusel peaministril mõistus olemas võrreldes eelmisega
s
Sakunne/ 23. aprill 2021 12:57
@naine. Mõistused on teil praeguse peaministriga ühesugused ... olematud!
r
Riin/ 22. aprill 2021 13:24
Ahistamine riigikogu tasemel
s
suur kisa mitte millestki/ 22. aprill 2021 13:22
Parlamendisaadik Grünthal ei solvanud Kallast mitte millegagi, saadikul ongi õigus küsida küsimusi peaministrilt. Kui peaminister on saamatu ja vastata ei oska on iseasi. Praegu see just nii juhtuski. Ei öeldud Kallasele, et sa oled karuputk, ohakas või kaktus - lilleke on nii armas nimetus, mis te vingute.
t
Tulle/ 22. aprill 2021 14:11
Selle küsimusega alavääristati kogu Eesti naisi, mitte peamisintrit.
n
no/ 22. aprill 2021 14:24
grünthal näitas sellega kui tühine ja rumal inimene on riigikokku sattunud!
m
marko/ 22. aprill 2021 14:48
Tulen siis kutsun sinu tütart ja naist ka lillekeseks. See sobib?
j
Ja selline saab rahvaraha eest vedeleda seal riigikogus./ 22. aprill 2021 13:10
Grünthal ei olegi riigikogus millegi arukaga silma paistnud.Pidevalt kordab ühte ja sama küsimust juba paar kuud.Samuti protsetuurilised küsimused,sest midagi jäi sellisele ajuhiilgusele arusaamatuks.Pole rahul,kui päike paistab,pole ka rahul päike paistab.Ei tea,kas ta ikka ise endaga on rahul.
d
Doktor/ 22. aprill 2021 16:52
kindlasti on endaga rahul kui ise ennast rahuldab...aga KaKa taolistele tulbki niimodi pilata.
s
Sakunne/ 23. aprill 2021 12:52
Just, õige, küsimused on "protsetuurilised" ... nii jätkata ... :/
m
mustakas/ 22. aprill 2021 12:30
See mees on ise enda kommentaar, siisn pole kõrvalist abi tarvis.
a
Anna/ 22. aprill 2021 11:55
Nii madalalaubalisi valitsejaid ei ole ammu enam nähtud. On ikka tase et välja mõelda pea10000 parandusettepanekut. Mis siin valesti on öeldud?
r
rahvakunstnikud valija kiidetud/ 22. aprill 2021 11:58
Parlament on täielikult valesti
m
Mari/ 22. aprill 2021 12:10
Just sama mötlesin minagi ja peaks mäletama kogu rahvas seda suurt lollust eelmisele valitsusele tekitades, kus opositsiooni juht vöi juhike oli Kaja Kallas.
t
Tulle/ 22. aprill 2021 14:16
Ei usu, et selle kommentaari taga naine on. Kui on, siis palun võta hetk järelemõtlemiseks. Kas Sina kui naine ei tunne ennast solvatuna, et Eesti Riigikogus sellesed mühkamid üldse olemas on ja saavad naisi nii labaselt solvata? ?
M
./ 22. aprill 2021 10:33
Mis poetagustest mõni vatrab?Meie kolhoosis oli 5 poodi,mis kõik likvideeriti rehvide ja Mardi võimutsemise ajal,maaelu on pea välja suretatud.
s
suurelt oli küll,aga kaupa netu/ 22. aprill 2021 10:51
Järgmine küsimus,kui suur oli suurkolhoos viie poega

k
Kust sa ise sinna said?/ 22. aprill 2021 10:30
vastus: Jaak saadeti eest ära.
k
KUST TE SIIA SAITE/ 22. aprill 2021 10:52
Hea küsimus parlamendile hindamiseks
a
Ajakirjanikud? / 22. aprill 2021 10:25
Ise kirjutan ja ise laon miinuseid!
m
Miinused / 22. aprill 2021 12:09
Mitte ainult, nood liberalistlike väärtustega meediakanalite ideoloogilised reamehed räuskavad ja sõimavad kommenteerijaid, kes julgevad nende artikleid kritiseerida :))
0
08.41 le/ 22. aprill 2021 10:18
Paistab välja jah et oled Mats ja selleks ka jääd.
p
peab paika/ 22. aprill 2021 10:45
Sõber sõbra ära tunneb
v
Viirus/ 22. aprill 2021 10:15
kalle läheb juba üle igasuguste piiride. ei ole isegi kahju, kui inimene ennast nii lolliks teeb.
m
Mari/ 22. aprill 2021 11:28
Kui on olemas ja vaja Kaja suguseid, siis miks ei vöi olemas olla Kalle suguseid?
m
marikene/ 22. aprill 2021 14:28
vahe selles, et esimene on HARITUD, teine HARIMATU
p
Madison tuli tagasi/ 22. aprill 2021 10:08
j
Jep/ 22. aprill 2021 10:07
Tüüpiline "meeste maailm" mis domineeris nõuka ajal. Siis olid sellised ütlemised tavapärased ja "naisinimesele" võis öelda mida iganes.
7
71-ne naine./ 22. aprill 2021 14:18
Oled nõuka ajal meest-naiste vahelist juttu ja lõõpimist kuulnud? Siis olid naised kanged vastu ütlema ja panid mehi paika oma lõõpimisega, nüüd on nii mehed kui naised lillekesed.
7
71-sele/ 22. aprill 2021 14:30
nõukaajal lõõpisid madala haridusega omavahel, nüüd kipuvad need viimased targemaid halvustama!
k
Kommentaariumi põhimõte. / 22. aprill 2021 09:36
On see propaganda koht ja valeväidete külvamise koht, peaks olema nagu arutelude ja vaba sõna jaoks?
a
ainult poliitika/ 22. aprill 2021 09:57
See on poliitikute poliitika tulemus
e
ettepanek:/ 22. aprill 2021 09:58
hr. Grünthal, Sina tubli Eesti mees tõuse püsti ja ütle: mälestame 1111 koroonasse surnud inimest, sest keegi teine selle peale ei tule.
t
to ettepanek, kus sa härrat näed?/ 22. aprill 2021 14:32
näe, ka grünt. ei tule selle peale, pead talle ette ütlema! ha-ha!
s
see tunne alles jääb/ 22. aprill 2021 09:29
Suurtel Meestel suured teod on parlamendis
s
22. aprill 2021 10:10
See on suurtel meestel, aga asendusklounidel?
j
Jokker/ 22. aprill 2021 10:47
Asendajad töötavad veel tublimalt-teenelised

k
Ka Moon/ 22. aprill 2021 09:29
Ükskord ometi ka asjakohane küsimus. Meil ju on valitsuse asemel mingid lillekesed ja ullikesed. Nad ei tea mida teha ja mida öelda. Nad on mõjutatavad igasuguste huvigruppide poolt. Nad ei saa teadusnõukoja soovitustest aru ja ei järgi neid. Nad suudavad mitu korda järjest sama reha peale astuda. Nad pudistavad oma jutukestes rumalusi ja vastuolusid, endal käed värisemas. Aga kes kriisis riik juhib? Kus see lilleke siia sai ja mis ta mõte küll võiks olla?
m
mustakas/ 22. aprill 2021 12:36
Ja kuidas jääb selle geniaalse Valge RaAMATU KASUTAMISEGA ?! Näib, et Kaja ei võtnud seda asja tõsiselt ! Oleksime nagu punases, aga thetkse tgutseda nagu kollases tsoonis.
g
22. aprill 2021 08:55
Grünthal kujutab ette, et ta on komöödiaetenduse peaosas.
n
naine/ 22. aprill 2021 11:29
No aga ongi ju! See, mis peaminister ja valitsus meil on ja mis parlamendis toimub, on ju naeruväärne!
o
22. aprill 2021 08:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
seisus kohustas./ 22. aprill 2021 10:15
Oli puldis ja ei saanud teiste ees vastu puldinurka või hammastega korki maha kiskuma hakata.
l
Lugeja A/ 22. aprill 2021 08:49
Loen kommentaare. Otsus tehtud, uued valimised, hääl reformierakonnale. Vaenutsemine on piisav juba, miks hääl anda reformidele või keskerakonnale
t
TO lugeja A/ 22. aprill 2021 10:03
Mitte kunagi enam ei vali reformi, kunagi sai see suur viga tehtud ja olen seepärast korduvalt EKRE ees vabandanud. Mis vaenutsemisest Sa räägid- vaen käis siis kui kaja ei saanud peaministriks.... mõtle natuke A.
m
Maarika/ 22. aprill 2021 10:58
Ma kah valin kindlasti Reformi, aitab ekreiitide vaenukülvamisest ja onuheinotsemisest.
l
löödi lamenti/ 22. aprill 2021 08:45
r
robinson/ 22. aprill 2021 08:45
KaGü mingu parem hispaania teetigusid korjama! Kui sedagi suudab.
t
22. aprill 2021 08:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mats maalt, aga magister/ 22. aprill 2021 12:42
Ja Sinu kommentaar, kulla 8.41 on ju väga intelligentne, lugupidav ja ENNAST austav ! Leia mõni ise välja mõeldud epiteet sellel seltskonnale, siis hakkan uskuma, et oled neist millegipoolest üle. Aga korrata kord kasutusele võetud ütlusi, näitab mõttelaiskust või -vaegust.

p
polegi/ 22. aprill 2021 07:24
Naersin südamest, väga täpne määratlus, kuulates, vaadates ei usu, et tegemist on riigile ühe olulisema inimesega.
s
Sa tead küll noh/ 22. aprill 2021 09:32
Kas sama südamest kui see prillidega naine Kallega pildil
o
oli naljakas/ 22. aprill 2021 10:07
kirjutasin pika ilusa kommi aga läks modereerimisele ja kui kord sinna oin läinud egas ta tagasi tule... aitäh Kalle!
k
kahju sinust,/ 22. aprill 2021 11:10
et sa ei saa aru, milleks parlament on! See ei peaks olema komödiandi koht, kus töö "südamest naerma" paneb!
t
Tulle/ 22. aprill 2021 14:23
Naersid juhkami nalja üle??? Kurb on see hoopis., Minul, kui tavalisel ja mittepoliitilisel naisel oli äärmiselt piinlik. Siiani on. Loodan, et se sellest on vähemalt kasu, et sellest kasvaks välja ka Eestis "Me Too" sarnane uus liikuminhe. j
n
naine/ 22. aprill 2021 07:14
See näitab seda kui matslikud võivad olla Ekre parlamendiliikmed.Sama tegi Mart Helme veel teise riigi peaministri kohta.See on hirmutav.See Kalle on ju Häpu,ei saa isegi joogi pudelit lahti.
m
mees/ 22. aprill 2021 08:43
Kas me sellist ekret tahtsimegi? Vaevalt ... ekre valijad peavad pingutama rohkem, et klounid neid ei esindaks.
e
Emotsioonidesse laskumata/ 22. aprill 2021 07:13
Küsimus iseenesest on õigustatud, ja kogu rahvas teab ka vastust: omal ajal riigikokku pääsemiseks piisava arvu e-hääli toksisid talle refi it-timurite ja hooldekodude vanurite nobedad näpud.
n
no/ 22. aprill 2021 11:13
ei kannata võrdlust kõrgeltharitud peaministri ja t ö l l i st ekrelase vahel!
s
Sakunne/ 23. aprill 2021 15:22
@no. "Kõrgeltharitud" .. nalja teed või, kõrgeltharitus ei maksa midagi, kui see kusagilt välja ei paista.
n
napsivennad Tilleorust/ 22. aprill 2021 07:00
n
Nii nagu külale nii küla vastu. / 22. aprill 2021 06:15
Ei ole taevast kukunud see, õigustati oma peenhäälestust 17 aastat nüüd on korrdades hullem need 3 kuu jooksul tehtud seadused? On rahvavaenulikud, inimestel on silmad lahti läinud, represioonidega ei saa meeldida ega valitseda on aeg jant lõpetada ja ükskord toole hakata või kukkuda ajaloo prügikasti.
k
Küsimus/ 22. aprill 2021 08:54
Kus koolis ja mitu klassi haridust on?

e
22. aprill 2021 05:30
Eesti riigi ja rahva suur nuhtlus on see nn lilleke.
t
Taat/ 22. aprill 2021 09:40
a
Andres/ 22. aprill 2021 09:43
Möödunud aastal oli taudiperioodi lõpus alla saja surnu. Nüüd pole veel lõppugi, surnuid on üle tuhande! Jubkade valitsus.
h
häbiväärne/ 22. aprill 2021 01:17
Ei vääri see inimene oma kohta, las paneb ukse selja taga vaikselt kinni.
h
Hannes/ 22. aprill 2021 10:37
Grüga - kui selline nimekirjas, siis ekreistid jäävad valimata
s
See näitab/ 21. aprill 2021 22:50
See näitab, et reformierakonna pink on nii lühike, et pole kedagi tõsiselt võetavat isikut peaministri ametisse panna. Seetõttu hoitaksegi seal ristiisa lillelapsukesest tütrekest. Mis sest, et ta vist isegi seda tööd teha ei taha ja isegi ette ei kujuta, mida ta peaks tegema või milliseid otsuseid langetama ja milliseid lepinguid sõlmima.
o
oh mis te nüüd/ 21. aprill 2021 23:31
ütleb ju ilusti siiis, siis - ääää siis. Natuke kogub ennast ja taas tulevad siis ääää siis ja ennast kiitmast europarlamendis ka ei väsi. Kas sinna mõnda alalist kohale ei annaks teda sättida. Õnne kõigile küllaga siis ääää
v
Vahepeal Inglismaal/ 21. aprill 2021 22:48
Inglismaal on parlamendis sellised otse arvamuse avaldamised täiesti normaalsed, et ei näe mingi probleemi Grünthali ütlemises.
m
möhh/ 22. aprill 2021 00:13
Inglismaal oleks selline juba ammu tagasiastunud.
r
Rohkem huumorit/ 21. aprill 2021 22:22
Jätame muu kõrvale. Peaminister oleks pidanud vastu küsima. Kus sa mõistmatu siia said? Või siis. Kus sa riigikogu töö segaja siia said?
n
nalja ja naeru/ 21. aprill 2021 22:55
Ta ei tule selle pealegi, et seda küsida, kui isa siim just ette ei ütle.
e
est./ 22. aprill 2021 08:44
Peaminister on haritud inimene, ta ei lange nii madalale.
t
ta/ 22. aprill 2021 11:17
ei lange nii madalale, et tühjale kohale vastata!
e
ei jõudnud/ 22. aprill 2021 11:45
a
aus küsimus eeldab ausat vastust/ 21. aprill 2021 22:09
Kalle küsis väga ausalt ja konkreetselt peaministrilt küsimuse, aga nagu alati, ei osanud Kaja sellele vastata. Päikeseloojangu valitsuse lillekesest peaminister. Nii armas!
t
tagajärjed/ 21. aprill 2021 22:32
Hullusele ei saa hullusega vastata.
m
mustakas/ 22. aprill 2021 12:48
Mis päikesetõusu või -loojangu ! Järgmise nädala ( seda arutame järgmisel nädala ) valitsus !
u
uurimine/ 21. aprill 2021 21:54
Närtsinud lilleke päikeseloojangu valitsuse peaministrike - kui kaua peame veel sind taluma? Õige oleks ise tagasi astuda. Politsei tegevuse uurimiseks komisjoni moodustamise vastu on samuti Kaja oma erakonnaga ja sotsid. Mis ja kuidas toimis käsuliin KaPo ja PPA vahel, kes valetab, tundub, et Kaja Kallas ja samuti ka siseminister K.Jaani. Uurimine peaks selle tuvastama. Kui Kallas valetas, et ei teadnud, mis toimus, tema oli puu otsas kui pauk käis, siis tuleb valetaval peaministril oma toolist loobuda ja valitsus laiali saata.
a
Aitäh Kaja! Oleme alati Sinuga!/ 21. aprill 2021 22:06
Teadis või ei teadnud, vaid tegutses vähemalt just nii nagu vaja -- politsei lõpetas selle inetu palgani riigikogu hoone ees.
e
elame näeme/ 21. aprill 2021 22:57
See pole sugugi veel kindel, et peaminister Kallas avalikult koos Jaaniga rahvale ei valetanud. Sel juhul tuleb ilmselt tal tagasi astuda nagu ta opositsioonis olles pidevalt ütles -kes valetab, sel pole kohta valitsuses.
s
Simeon,sina ise või.../ 22. aprill 2021 08:56
m
mustakas/ 22. aprill 2021 12:53
Aga, KUI see on tõsi, et politsei ajab asju omatahtsi ja K. K sellesse ei sekku, siis printsiibi mõttes pebki ütlema, et politseiriik. kuigi ma ei leia, et seda arusaamatu sihi ja laialivalguvate õnumitega multimeele- avaldamist peak koledasti fännama. eks käivad need, kel oma vaba ajaga paremat peale hakata pole. samas ei näe ma, MIDA seal siis nii väga uurida oli- kas politsei peksis kedagi või tehti muidu liiga. Koerad olid küll ülepakkumine.
o
21. aprill 2021 21:48
omal ajal peeti Sulev Nõmmiku filme ka labaseks, nimesid ei nimeta., kriitika oli kõva. See lillekese värk on filmist "Siin me oleme " Eks tuntud on - seltsimehed, paigal seismine on igatahes tagasiminek, seepärast seltsimehed tegutsege (Mehed ei nuta ), küll Te näete hea välja minu tehtud soengus (Noor pensionär ) jne

k
kui olen rehvormi valinud siis/ 21. aprill 2021 21:38
nuud kull mitte;see toimuv on ule piiri lainud ja valed ning eneseupitus ei ole see mis vaarib seda
v
valima peab siis leiab parima/ 21. aprill 2021 21:48
Mida öelda tahtsite?Väärid muud siis?
m
madruse tänava mees/ 21. aprill 2021 21:27
n
naine/ 21. aprill 2021 21:04
"Päikesetõusvalitsuse Lilleke"- kõlab igatahes uhkelt, ehkki sisuga nimi kokku ei lähe! :)
k
22. aprill 2021 08:46
Kalle on kloun, tema koht pole Parlamendis. Pealegi ta ei saa kunagi aru, mis toimub. Parlament vajab tegusaid inimesi.
k
kodanik/ 23. aprill 2021 13:21
Päikeseloojanguvalitsus oleks kohasem.
a
Anna/ 21. aprill 2021 20:43
Ka ka ongi eksinud. Reformierakonnal ei lõlba mitte ühegi erakonnaga koostöö. Kõiki ja kõike sõimatakse. Oma saamatust ei taheta märgata. See peidetakse räige sõimu taha.
s
Solvunule to 21:29/ 21. aprill 2021 21:42
See oli kindlasti räige solvang, kui keegi julges mainida, et reformierakond on ülbe ja saamatu erakond!
v
valija/ 22. aprill 2021 07:20
Armas rahvas, ISE te valisite riigikogusse just need, kes seal praegu on!
m
mustaJKAS/ 22. aprill 2021 12:59
kallis Anna, vaata, kommunistid leidsid ka alati süüdlasi nii aastategades, rahvusvahelises imperialismis kui lääne ees lömitajates. Ju sihtmärgid on muurtunud aga kompartei mentAliteeT- kõik TEISED on süüdi, on alles ja ruulib.
n
21. aprill 2021 20:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
Refiit/ 21. aprill 2021 21:45
Nii madalale laskumine ja absurdsete ettepanekute tegemine on reffidele täielik põhjatase. See erakond on ülimalt korruptiivne, Eesti inimest vihkav ja ülbe kõikide teiste vastu, kes nende jaburdustega ei nõustu.
p
21. aprill 2021 20:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
su punnile küll vinna pole vaja,/ 22. aprill 2021 09:00
samas teise kohta küll.Kaastunne.

m
21. aprill 2021 20:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mitte naiste vastu/ 21. aprill 2021 21:47
vaid rumalate ja küüniliste inimeste vastu, kes on ohuks Eestile. Antud momendil on selleks peaminister KK. Ei tasu seda üle kanda kõigile naistele, ekrel omalgi riigikogus naisi, kes väga arukad.
e
Et lilleke on vaen/ 21. aprill 2021 21:49
Kas eelistad staarsotsina keskmist näppu?
l
lihasööjad taimed/ 21. aprill 2021 21:55
Kalle sõimab ja naine käitub matsilikult.Kena olukord parlamendis.
n
nii ongi/ 21. aprill 2021 22:20
Kaja ise oli opositsioonis väga vaenulik Ekre meeste vastu, eks nad nüüd püüavad talle samaga vastata. Loogiline ju!
m
Meelika/ 21. aprill 2021 20:16
Hea küsimus! Paremini pole võimalik enam küsidagi...tõepoolest, kust sa sinna said?
o
onuheinoisapoegjapühavaim/ 21. aprill 2021 20:06
sellise tasemega tondid meil kogus..ilma kõrvalise abita ei oska pudelitki avada....püha vaim ka irnub videos nigu ernes
k
kaua veel?/ 21. aprill 2021 22:23
.... ja sellise olematu tasemega peaminister Eesti riiki juhtimas kraavi ja kaldast alla. Kaua seda tal veel teha lastakse?
h
hiiuvana/ 22. aprill 2021 08:11
Kas sa onuheinoisapoegjapühavaim tõesti aru ei saanud miks Kalle pudeli korki LAHTI ei saanud, see oli ju tagamõttega asi, eesti riik reffide poolt nii lukku pandud, et tõesti kanguta mis sa kangutad aga lahti ei saa.
j
Jyril / 22. aprill 2021 11:51
ongi muidu igav...vähemasti sai tegeleda peenmotoorikaga :)
y
yyy/ 21. aprill 2021 20:05
Ekre näitas taas oma taset.Saite pildile ,kas on ka hea meel?Aga teile plaksutavad siiski ainult nn.poetagused ,joodikud.Normaalset inimest ei aja teie nn.naljad küll naerma (ainult Moonikat)
t
Tase on väga hea ja viisakas/ 21. aprill 2021 21:52
Kalle küsis ehk liiga viisakaltki meie pidevalt vassivalt, täiesti ebaadekvaatselt ja elukaugelt peaministrilt. Oleks saanud palju otsekohesemalt küsida, et kas ei oleks tagumine aeg, et astuda samm tagasi ja vabastada PM tool kellegile pädevamale inimesele!
i
Igrek / 22. aprill 2021 05:39
Räägi mis sa tahad, aga numbrid räägivad enda eest. Ükskõik mida ei kirjutata kommentaariumisse, umbes 85 % laike läheb selles suunas, kes pooldab Kalle ja muude EKRE poliitikute väljaütlemisi. Eks ole ka arusaadav, kaua sa ikka lased kakal potis haiseda - tõmba vesi peale!!!
l
lilleke rohus/ 22. aprill 2021 11:53
oskan vastata vaid var.emesitatud kysimustele

k
kiisu/ 21. aprill 2021 19:39
Oleks võinud öelda krõbedamalt,proua ei sobi ju tegelikult peaministriks.Kahju et ta seda ise ei taipa.
Maali mustamäelt/ 22. aprill 2021 13:06
taipab, ei taipa, mis jutt see on?! ta ju TAHAB, see on tähtis, nädsa, isegi Kristen, kellest oleks kordades rohkem asja ja kasu erakonnale, kannatab ta ära ja lubab laseb mängida vaärvide ja inimetega. Mis värk on ?!
r
21. aprill 2021 19:28
s
suvetöö/ 21. aprill 2021 19:10
Püüdsime nalja teha parlamendis ja välja tuli nagu alati ning läheks lõpuks põhitöö kallale ka.
e
eks EKRE meelsed/ 21. aprill 2021 19:08
olegi sellised .kes jahu suust välja ajavad.
m
Mis siin naljakat oli?/ 21. aprill 2021 19:43
Vahel peab ka natuke tuju tõstma. Need numbrite lugemised ja eelmise valitsuse süüdistamine tüütab ka juba ära. Ja tegelikult ju esitas härra Küsija seda väga armsalt. Ja pr.Kaja oleks võinud ju olla sellest meelitatud ning tänuga vastu võtta, mitte hirmunult hr. Jüri poole vaatama. Ei, see oli täiesti kena.
m
Minge oue tuulutage pead/ 21. aprill 2021 19:08
Olete kullalt naidanud oma arukust mida pole.

s
selgeltnägija/ 21. aprill 2021 19:00
Tõenäoliselt EKRE laguneb nagu Isamaa, kolm eri suunda saab EKRE-l olema. Lagunemine toimub hiljemalt augustis.
p
Punn/ 21. aprill 2021 19:22
n
nii öeldakse/ 21. aprill 2021 19:37
Unistama peab ja suurelt,aga puhaste käte ning sooja südamega
k
kloon/ 21. aprill 2021 20:39
EKRE tõuseb liidriks,uskuge mind.Järgmistel valimistel hääl neile.Samas Jürka kaotab minu hääle.Ma ei usu reetureid,reetis 2x,reedab ka edaspidi.
n
naine/ 21. aprill 2021 20:59
Ka seda lagunemise juttu armastavad reffid ajada, seda kõlakat hakati ajama ka eelmise valitsuse ajal. Vahendeid valimata võimul püsida! Olgu selleks laim ja valed või politseikoerad!!
r
rehvidel/ 22. aprill 2021 11:58
on mitu kambrikest - yhed need, kes valicuses ja teine kambrike , kes jäi tahaplaanile, ei sekku edetoa tegemistesse--
maali/ 22. aprill 2021 13:11
ta voih ollaq küll ! a mis siss, laguneb nii üts ku teene, aga asi es edene äi seda ega todapidi. Mis värk on ?
f
21. aprill 2021 18:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
all paremas nurgas/ 21. aprill 2021 19:40
Ärgem päris isiklikuks ka minema.
t
22. aprill 2021 05:14
töökultuuri eiramine näitab matslikkust ja ebapädevust seda siis kalle kusti puhul
k
Kalle Kusta/ 21. aprill 2021 18:57
k
kas / 22. aprill 2021 11:59
k
Keeks/ 21. aprill 2021 18:48
Ilusti ütles.Oleks öelnud- Kust sa lollike siia said ,oleks kole ütlemine.
i
ilusti ütles/ 21. aprill 2021 18:58
n
naine1/ 21. aprill 2021 19:07
Imelik, et osad inimesed nii leili selle ütluse peale läksid, aga kui Kallas süüdistas alusetult eelmist peaministrit riigireetmises, siis oli kõik ok. Kadrioru sariturist ja kogu seltskond vaikis. Nüüd siis selline lärm- nii ilusasti veel väljendus see Kalle, oleks saanud palju krõbedamalt öelda. :)
v
Volts/ 22. aprill 2021 07:05
See oleks olnud ju tõe välja ütlemine!
l
21. aprill 2021 18:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Poetagused/ 21. aprill 2021 19:02
on poe taga, mitte riigikogu saalis.
m
mõtleme veel/ 21. aprill 2021 19:42
Kas on olnud siis teisiti?
t
to täna 18:37/ 21. aprill 2021 19:51
Kas ise istud iga päev seal poe taga, et kõigega nii kursis oled? Kas sellega tahtsid anda märku, et oledki ise see poetagune?
p
poetagune/ 22. aprill 2021 07:39
Meie ka, kõik poetagused koos, ju valisime riigikogu. Seadusliku õigusega.
d
direktor2/ 21. aprill 2021 18:24
kas Onu Kalle sööb ka selle suuga?
d
direktor 2-le/ 21. aprill 2021 21:37
Igal inimesel on siiski ainult üks suu ja sellega te sööb ja räägib. On ehk ka erandeid ja sinul vist mitu suud. Väga huvitav eksemplar oled siis küll.
t
tk/ 22. aprill 2021 08:07
üks sots jääb alati sotsiks elik matsiks
m
Ma esi/ 21. aprill 2021 18:15
Kalle tubli miis est õige küsümusõ...kost sa lilleke seie sait...aga vastus nagu jo tavass saanu ...ümmargunõ null.Ja mi umma korruptsiooniratass veer kenaste vahele õkva pääst umma kalli kaja nas et saal kajass.

p
Pensionär/ 21. aprill 2021 18:10
Ei saa üle ega ümber Kaja Kallas on peaminister ega mitte keegi teine, aga kahju on vanavatest meest kellel enam ei vunksii, võib olla ilusate naiste solvamisega ikka mingi liikumine toimib aga kas seda on kogu eesti rahvale demonstreerida?
t
to Pensionär/ 21. aprill 2021 20:00
No oled ikka tõeline vanake juba, kui sellist juttu siin kirjutad. Paistab, et sulle endale meeldivad nooremad naised (kui sa ise ikka meessoost oled)?
m
murelik eestlane/ 21. aprill 2021 18:03
Lilleke on ehk tõesti liiga hästi öeldud, aga küsimus ei ole kust ta tuli vaid kuhu ta tuli ehk siis riigikogu ette aru andma, mis teadaolevalt on tema üks foobiatest. Kallase tiim on tema suhtlemisega riigikogu ees kahtlemata vaeva näinud, aga juhil on loomulikku annet ja natukenegi asjadest arusaamist ka ikka vaja. Lõpuks on jõutud lahenduseni, et parim kaitse on rünnak, kuid see on ka naeruväärselt läbinähtav. Kõige rohkem on kahju raisku lastud ajast selle nõrgima valitsuse nö. juhtimisel. Ei tea, mis meie riigist niimoodi saab.
s
samuti eestlane/ 21. aprill 2021 18:13
Kummaline tundub see, et kui Kallas oli opositsioonis, siis esines ta kõnepuldis väga julgelt ja ässitavalt, kutsusdes isamaalasi ja teisi Ratase ja EKRe vastu hääletama. Nüüd on nagu värisev talleke, ei saa sõna suust välja, kordab pidevalt ühte ja sama, teadmised on ka väga napid ja pinnapealsed. Ku tahtis peaministriks saada, oleks tulnud hakata ka vaeva nägema ja riigi asjadega ennast kurssi viima. Minu arvates oli Kaka õige koht opositsioonis, mitte peaministritoolil, kus ta selle tööga kohe kuidagi hakkama ei saa. Eesti riigis ongi kõige kurvem, et pole õiget peaministrit ega presidenti.
m
Ma esi/ 21. aprill 2021 18:17
Ma olõssi küsünu:miä sa ohakas torgit tan mie är kodo
f
Filmi Klassika/ 21. aprill 2021 17:52
Sulev Nõmmik küsis Liia Laatsi käest "Kust sa, lilleke, siia said ?" filmis "Siin me oleme" Muhu saarel ! Ega Kajalt sobib kah sellist küsimust küsida ! Päikesekiir ei tea tihti :kes tema on , mis tema on , kus tema on ???
m
21. aprill 2021 17:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Lugupeetust mõõdavad reffide hüsteriliste säutsude/ 21. aprill 2021 17:55
o
Oh Maali, Maali!/ 21. aprill 2021 20:10
Kes sul keelab ütlemast ja oma tarkust teistega jagamast? EKRE-t võib ju sõimata, teotada ja süüdistada kõiges maailma pattudes. Aga kes on see Jaak M a d i d o n? Mõni uus päikesekiir?
a
21. aprill 2021 17:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
Nõme/ 21. aprill 2021 17:52
aga see küsija on ju mats ikka küll. Ja provva H.MH naerab veel.
k
Kaja/ 21. aprill 2021 19:09
ju ytles Ratasele, et kas tahab Eestimaad maha myya? Ratas reetur? Silmakirjalik ano.reksik.
a
arvaja/ 21. aprill 2021 19:47
Seletage siis lahti,mida Kaja Kallas õudsat korda on saatnud.Mahamüüjad olete ehk ise ja väga labaste väljaütlemistega.
t
to arvamus/ 21. aprill 2021 21:26
See on juba ammu tehtud...

k
Kuusik Kaasik/ 21. aprill 2021 17:17
Mina arvan, et Kallel on kodus pinged, mis ei lase tal ka töö juures lõõgastuda. See olevat vandenõu teoreetikute puhul tavaks saamas juba, et nad näevad igal pool paranoiasid ja luulusid.
h
Hmm/ 21. aprill 2021 17:25
Mulle tundub et see on juba paranoiaks saanud, et nn. vandenõu teoreetikud igal pool paranoiasid ja luulusid näevad.
e
21. aprill 2021 17:36
k
Kaasik Kuusik / 21. aprill 2021 20:18
Kallel kodus kõik korras, kuid paljudel siin viga man, sest ei saa enam millestki aru. Ja see ütelus oli ju nii hea, et võttis tõesti naeru suule.
k
Kaarel/ 22. aprill 2021 10:47
Ongi, naine vist juba tegigi minekut....
k
kiip/ 22. aprill 2021 12:08
in.imesele pole enam van.denõuteooria...leht näitab ja kirjutab...
t
vahel on tegemine ka see, kui sa õieti midagi ei tee, ainult kiitled ja lubad, et kui tegema hakkad/ 22. aprill 2021 13:21
m
miks nii suur kisa?/ 21. aprill 2021 16:53
Kui keegi oleks Kallase kohta öelnud ohakas või nõges, siis oleks solvumine põhjendatud, aga "lilleke" no mida ilusamat saab veel ühele keskealisele naisele öelda. Rahunege maha!
o
oleks aeg mehel rahuneda/ 21. aprill 2021 17:09
Parlamendiliige peaks vältima sobimatut keelekasutust vastavalt heale tavale.
t
to oleks/ 21. aprill 2021 17:19
Lilleke kaja ei ole ise just kõige viisakama sõnakasutusega. Tema ju süüdistas Jüri Ratast lausa riigireetmises. Lilleke on veetlev kompliment.
r
Refi agent/ 21. aprill 2021 17:21
Kui lilleke oli parlamendi liige, siis vahutas nii, et lase olla! Meil on võrdõiguslikkus ja lilleke ei oma eristaatust!
n
nii on/ 21. aprill 2021 17:54
Kas selle nõmetsemiseks ja ainult selle küsimuse esitamiseks registreeris ennast.Tsirkus mitte riigikogu.
n
naine/ 21. aprill 2021 17:59
Ja joba oravad siin kaeblevad! "Lilleke" on tohutu solvang küll- väga tabavalt oli küsimus küsitud viidateski sellele, et Kallas ise ei tundu aduvat, mis on tema positsioon ja kohustused. Kuid viimasel ajal eksib ta aeg-ajalt ikka parlamendi ette, isa on vist käskinud. :)
k
kurimutt/ 22. aprill 2021 13:24
Just , et keskeast ÜLE läinud naisele e. järelkeskealisele, kellele muie näkku kleebitud.
m
mnjah/ 21. aprill 2021 16:50
kui Riigikogus on juba matsid,siis mida enam üldse tahta
a
ausalt ja otsekoheselt/ 21. aprill 2021 17:05
Milles see matsilikkus sinu arvates väljendub? Kui Kaja Kallas ütles avalikult televisioonis kogu Eesti rahva ees, et Jüri Ratas on nõus Eesti riigi maha müüma, peaasi, et saaks jätkuvalt istuda peaministritoolil, siis vat see on küll sada korda suurem matlikus, nimetada alusetult Eesti peaministrit riigireeturiks. Lillekese kohta oleks võinud ausalt öelda karuohakas ja seda ta tegelikult ongi.
j
21. aprill 2021 17:56
jah matslik küsija on tõesti tema valija nägu,kurb
t
to mnjah/ 21. aprill 2021 20:28
Oot, oot, on üks laul, et mats alati on tubli mees, ei kedagi ta pelga ..... Kindlasti teavad paljud seda laulu. Niisiis , ärge matsitage siin midagi.
m
mats teab matse valida/ 22. aprill 2021 07:46
Mitu korda võib korrata, et riigikogu on MEIE POOLT VALITUD!
k
Karin/ 22. aprill 2021 10:50
Meie pole seda koosseisu valinud, tuleb nimekiri vabaks lasta ja selle kohaselt, palju keegi hääli saab, ka valida riigikogusse, igasugu häälte ülekandmine ja e-lollitamine tuleb lõpetada
l
lilleke/ 21. aprill 2021 16:48
ega see riigikogu töö pole mingi matuste pidamine, kus natukest naljagi ei tohi visata, olete ju inimesed, mitte robotid.
o
olukord ei ole ilus/ 21. aprill 2021 17:01
Kenad naljad parlamendil õrnemasoo esindajate peal.
r
Refi agent/ 21. aprill 2021 17:25
Oot-oot, õrnem sugu? Lööb noa ribide vahele või laseb kuuli kerre! Vaimse terroriga tegelevad enamuses "nõrgema soo" esindajad.
n
21. aprill 2021 16:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Pärn/ 21. aprill 2021 16:59
Kui nalja teha ei oska, siis riigikogu küll selleks koht ei ole, kus "naljamehed" ise oma nalju naeravad.
n
nii on/ 21. aprill 2021 17:05
Mitte haigem, kui Refide bande.
v
21. aprill 2021 17:39
Vat Ligi naljad on ikka tasemel, aga Kalle peab veel nalja tegemist õppima
k
21. aprill 2021 17:57
küll nende reiting valimistel langeb..

e
21. aprill 2021 16:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
21. aprill 2021 16:53
Kaks nädalat tagasi Grünthal küsis "Mis siin toimub?" ja Jüri Ratas vastas: "Toimub Riigikogu infotund, täna on 7. aprill." Eks nüüd vana kraavikaevaja üritas samuti vaimukas olla aga vist ei tulnud eriti hästi välja.
k
kus on nali/ 21. aprill 2021 18:01
viimasel ajal ei saa ta millestki aru.Ei tea kus on, mida teeb mida küsib.Eisaa pudelit avatud. Lastel sellist käitumist selgitab tähelepanu vajadus ja l.o.ll.i mängimine. see mees aga on nõus seda olema peamine et pildil püsiks.Peaks sellist eirama ja mitte uudist tegema.
m
MK/ 21. aprill 2021 18:23
Teemat KÄSITLETAKSE...Ja arvan, et Kalle sai väga hästi aru, just sellepärast ta nii küsiski. Ei pea küll normiks taolist sõnakasutust riigikogus, aga kuulates Kaja Kallase sisutühje sõnavõtte, siis just nii tahaks küsida küll...
l
laulame eesti keeles aktsendiga/ 21. aprill 2021 16:38
p
parteipilet/ 21. aprill 2021 16:53
EKRE on lühend, Eesti Kommunistlik Rahvaerakond
r
Refi agent/ 21. aprill 2021 17:28
Kas nii? RE - reeturite erakond?
l
lihtne/ 21. aprill 2021 18:10
i
21. aprill 2021 16:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
täna 16:35/ 21. aprill 2021 20:42
Aga istumise eest tuleb ka ikka kõva palk olema. Täna oli ju kohal vist mõned liikmed, mõned on vist garantiinis, sest miks nad muidu selle pildikasti teel esinevad? Kolmekümnest liikmest oleks küllalt, igas viis liiget. Küll nõustajad kõik asjad korda ajavad.
l
21. aprill 2021 16:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
Rst/ 21. aprill 2021 16:43
Mart Helme tunnisyas ju, et nägi Kaja unes, miniseelikus. Teised meessoost ekrelased samuti ..
o
Ooda/ 21. aprill 2021 16:53
ja reffissotsis on penitus.s lauri raik kersna jne jne võehh ,joookske🤡
k
kalle/ 21. aprill 2021 17:37
Lugejakiri vist on vaimustusest kaka ilust.
k
21. aprill 2021 17:41
Keskerakonnas ja reformierakonnas on tõelised daamid
n
21. aprill 2021 18:03
nende üks "ilus" naine muigas kibedusest,kurvastusest!
l
Lill paistis/ 21. aprill 2021 16:32
k
kevad ja armastus/ 21. aprill 2021 17:05
n
naine pildil/ 21. aprill 2021 17:07
Millisel pildil? See on ju peaminister Kallas, kas sa siis ei tunne või?
l
21. aprill 2021 17:42
Lilleke rohus, tada-tada
t
tegelt/ 21. aprill 2021 18:04
vägakena ja nooruslik oli
l
lill närtsib/ 21. aprill 2021 20:46
Varsti on nende daamide ilust ainult raamid alles, sest see vihane ilu teeb ruttu vanaks.
v
vihased lillekesed/ 22. aprill 2021 07:50
Opositsioonis olles oli neid lillekesi (vihaseid ja tigedaid) palju. Tasus ju tigetseda?
c
Chef/ 21. aprill 2021 16:32
Suht külmaks jätab juba see ida-euroopa...
i
21. aprill 2021 16:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
ju on/ 21. aprill 2021 18:05
n
nii ongi/ 21. aprill 2021 18:21
Räägiks siis Michali kilekottidest, VEBfondi kadunud rahadest, roosamamma autorollo pankrotist jne ja juttu jätkub kauemaks. Madison on köömes nende suurte sulide kõrval.

m
maamees/ 21. aprill 2021 16:25
Kevadel on aeg vanad ,närtsinud, potililled välja visata ja tuua asemele uued värsked sordid.
m
maksumaksja/ 21. aprill 2021 16:22
Mul sama küsimus, mis Kallel.
m
21. aprill 2021 16:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kaja sul nüüd nii vähe saab/ 21. aprill 2021 16:34
peaministril ikka suurem palk🙄
i
Issand/ 21. aprill 2021 16:16
Hirmus, EKRE mis teil viga on, kas teie ei üldse olete koolis käinud, kust selline viha, teie ole võimul ega saa sinna enam!
n
Noo / 21. aprill 2021 16:27
Isegi kui nad kõik täie rauaga tagasi teeksid, mida viimastel aastatel nendega on tehtud, siis peaksid nad vunki palju rohkem juurde keerama
a
Ajad ju sotsiderefidega segi ju/ 21. aprill 2021 16:40
need lällasidlõugasid eelmise valitsusemkallal nagu auroramadrused laskmsta neil ühtepäeva ka rahusvtöödteha
ä
ära teota/ 21. aprill 2021 17:07
Jumala nime ilma põ.hjuseta
l
lõoke/ 21. aprill 2021 17:10
Kust selline viha ja vaen Kallasele tuli, kui ta opositsioonis oli? Seal oligi ta õige koht. Vabastagu peaministrikoht targale ja võimekale inimesele, kes selle tööga hakkama saab. Kallasel käib see üle jõu!
m
21. aprill 2021 17:45
Meil pole koolis vaja käia, meie käime riigikogus
m
mall/ 21. aprill 2021 18:07
just ei saa ja loodan.Mulle varem Kaja ei meeldinud aga praegu juba meeldib ja nii ka paljudele.
i
Issandale/ 21. aprill 2021 20:01
Sa pole vist oma paar aastat kirikust välja saanud. Ei ole Sa kuulnud ega lugenud, milline viha lendas eelmise valitsuse pihta nii Kadriorust kui ka opositsioonist. See praegu on tõesti viisakas huumor selle taustal.
t
to Issand (maapealne)/ 21. aprill 2021 20:53
Kui inimene räägib puhta ja selge häälega ja pealegi veel tõtt, mitte ei mökita, siis ei pea ta ju sellepärast vihane olema.
k
kes neid õpetas???/ 22. aprill 2021 12:18
ikka ee.lmine opo.sitsioon...oma rä.uskava ja nõm.eda kä.itumisega
m
Malle/ 21. aprill 2021 16:14
j
Jah seda see/ 21. aprill 2021 16:41
k
21. aprill 2021 17:46
m
MINA/ 21. aprill 2021 16:09
HUVITAV KES KÜLL SELLE LAMEMAALASE GRÜNTALI RIIGIKOKKU VALIS
m
mina valisin/ 21. aprill 2021 16:13
ja ei kahetse. Mees on täitsa oma kohal ja küsib lillekeselt asjakohaseid küsimusi. Miks lilleke vastata ei oska on iseasi. Peab telefonist vaatama, mida papa Siim vastuseks soovitab. Kaja ja telefon - kes neid suudaks lahuta? Kallasel sama haigus nagu oli rõivaselgi, see näppis ka pidevalt telefoni, muu talle eriti korda ei läinud. Peenhäälestaja nagu ta oli.
t
to mina valisin/ 21. aprill 2021 16:17
Jah, eks valitav ikka valija nägu. Huvitav kumb siiski lollim on, kas see, kes sobimatu, mõttetu ja jabura küsimuse keset töökoosolekut esitab või see, kes sellele vastamist vajalikuks ei pea.
e
Elle / 21. aprill 2021 16:27
Eks samasugused lamemaalased ,labane mees.
k
Kes/ 21. aprill 2021 16:44
rollo mihaili kersna ligi kruuse kallase randpere jne jne valisid jummel jummel
m
mina kaaa, mina kaaa/ 21. aprill 2021 17:09
kas sina oled kuult kukkunud?
t
to Mina/ 21. aprill 2021 23:09
Mis mehel viga? Kas oleks pidanud mõne äbariku valima? Täiesti normaalne. Aga kuidas see kõrgem võim nii kehvake juhtus, ei tea. Kogu aeg üks tammumine ühe koha peal.
t
to to mina valisin/ 21. aprill 2021 23:21
Pean oma arvamuse avaldama siin , sest iga kommentaari järel pole seda võimalustki. Tundus, et proual võttis jalad nõrgaks nii ilusate sõnade pärast, et ei saanud nii kiiresti reageerida. Ega tänapäeval on mehed selliste sõnadega küllalt kitsid.
q
21. aprill 2021 16:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kaktuseke/ 21. aprill 2021 16:09
Vastupidi, ta on tubli poiss. Sest KK-l puudub mistahes juhtimiskogemus üldse.
r
Rumalus ruulib/ 21. aprill 2021 18:13
ekre toetajad näidake valimistel, et olete neist targemad ja jätke pika ninaga ekre

a
ak/ 21. aprill 2021 16:03
see on riigi juhtimise tase. õnneks pole, loodetavasti, kuskile enam langeda.
l
21. aprill 2021 17:50
Ligi langes, pidi seal nüüd üksindust tundma
m
munk (μοναχός)/ 21. aprill 2021 16:00
Kuidas küsimus, nõnda vastus: Vanemad panid...
t
tase/ 21. aprill 2021 15:59
riigikogulaste tase on sama madal nagu nende valijate tase. No mis teha, palgad ka neil ju nii pisikesed, et selle raha eest ei saagi riigikogusse arukaid viisakaid töövõimelisi inimesi.
k
Kajal puudub ainsana mistahes juhikogemus ja töö soov./ 21. aprill 2021 16:10
k
kassikakk/ 21. aprill 2021 16:15
.... ja hääli sai ta päris palju. Meeo on ausalt oma koha peal, ärge urisege. Kajat tulebki torkida, ega temalgi sellest va ülbusest puudu pole vastamisel jäänud.
s
sportlased olid/ 22. aprill 2021 12:24
trennis, kui Jumal tarkust jagas
õ
õieke/ 21. aprill 2021 15:57
Küsimus, kudas sa Grünthal riigikokku said, ei usu et rahvas valis?
e
21. aprill 2021 16:10
Eks pöhjakiht valibki omasuguseid!
l
lilleke/ 21. aprill 2021 17:41
õieke vaata oma kommi plusse ja miinuseid.Siis saad aru kes keda pooldab ja valib.
õ
õieke, said nüüd aru?/ 21. aprill 2021 23:29
Sinna riigikokku on ju paljud saanud ilma, et rahvas oleks valinud. Aga teda ikka rahvas valis, sest ei märganud, et mõni isik oleks teda käekõrval sinna toonud.
n
nooooo/ 21. aprill 2021 15:53
mis lilleke enam ,vana õel närtsinud bojeng
m
Mann/ 21. aprill 2021 16:18
Taas selge näide, et kirjaoskamatud jumaldavad EKREt. Pojeng kirjutatakse nimelt kõva p-ga.
p
21. aprill 2021 18:16
palju õisi ja lillekesi ekres on.Mõni närtsinud on.
t
to täna 16:10/ 21. aprill 2021 23:34
Jah, põhjakiht valib omasuguseid, vargad ja valeraha tegijad jälle omasuguseid ja neid valijate liike ei jõuagi üles lugeda. Igal oma lemmikud.
s
Seekord siis moderaatorile/ 21. aprill 2021 23:48
Kas saite 1:0 ära teha selle modereerimisele saatmisega? Suur tänu.
a
21. aprill 2021 15:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Marx/ 21. aprill 2021 16:00
Ja siis muidugi on laste koht ka Eesti 200 provokatsiooniüritustel. Lapsevankriralli oli küll asjakohane punase välisõppejõu esituses?
k
kapten Trumm/ 21. aprill 2021 16:17
et ta Kajat lillekeseks nimetas ja mitte närtsinud lilleks, on ju kompliment, mille üle võiks rõõmu tunda iga naisterahvas.
k
kuldlusikad otsas/ 21. aprill 2021 15:51
pole kaua, varsti jälle võimu ja riigi staatuse vahetus, universaalsed passid, iga päev saab muuta riigi nime ja templit.
j
juga/ 21. aprill 2021 15:50
Kui keegi julgeb läbi huumoriprisma nimetada asju õige nimega, siis on kohe nagu väga halb? Kaja ise ju oma vastamata vastuste ja mökutamisega pakub tegelikult rohkem huumorit. Ainult tema ametikohal on see halenaljakas.
r
21. aprill 2021 18:19
Rumaladküsimused on halenaljakad ja selline nõmetsemine töö kohal.Midagi asjalikku ei tehta

e
Ei ole EKRE valija / 21. aprill 2021 15:49
Kuid Kalle humoorikas küsimus on naelapea pihta. Oi, kuidas mulle meeldivad inimesed, kes julgevad asju välja öelda. Väga paljud on Kallega nõus.
k
köögitüdruk/ 21. aprill 2021 16:07
Mida siis Kalle välja ütles?Kuidas see oli seotud parlamendi tööga?
t
to: juga/ 21. aprill 2021 16:21
Jah, Moonika Helme pugistas tõesti naerda selle "vaimuka" küsimuse peale.
t
To köögitüdruk/ 21. aprill 2021 17:30
Sulle puust ja punaseks tehtult: Just seda Kalle läbi iroonia ütleski, et Kaja ei saa oma tööga hakkama.
m
21. aprill 2021 18:21
meeldivad inimesed, kes on rumalad ja küsivad mida sülg suhu toob.Naera siis või hirnu pigem!
h
Harald/ 21. aprill 2021 15:47
Väga mõttetu, labane ja ebaintelligentne "küsimus" riigikogulaselt.
c
Coachman/ 21. aprill 2021 16:11
Küsimus on 5+. Kas Kaja oskab juhtida midatahes?
e
21. aprill 2021 18:22
ega ta saa olla intelligentne kui seda pole lihtsalt tal olemas
l
lilleke lilli/ 21. aprill 2021 15:45
küll on ikka õrnakesed seal riigikogus, palju kära ei millestki.
h
Hea nali/ 21. aprill 2021 15:40
Väga asjakohane küsimus, millele vastamata jätmine näitab inimese huumorisoone puudumist. Aga ilma naeruta on elu mõttetu ja kurb. Kaja püüab olla keegi, kes ta tegelikult ei ole. Ei aita ka papa riigi juhtimine. Üle oma varju ei hüppa keegi. Tubli, Kalle, et selle esile tõid!
l
lugeja/ 21. aprill 2021 15:49
ekred ongi endile eesmärgiks seadnud Riigikogus nalja teha.
e
endine EKRElane/ 21. aprill 2021 15:35
siiski võttes arvesse suure poliitik Shmiguni,Jaansoo jt heatahtlikke kogumikku ilusate küsimustega tak istamaks valitsuse tööd ennem riigipöö ret ,mis olid tõsiselt pädevad... - kollased tassid ja vabariigi julgeolekuga mängimine - on see küsimus tõeliselt ´lilleke´.Eelmist jul tumust paluks mitte unustada.Shmigun ja ülejäänud on lugupidamise täielikult kaotanud.
j
just/ 21. aprill 2021 17:17
mõni tahtis lumememmega abielluda, mõni 13 aastasega, mõni venega liituda jne jne. saa siis aru, kas tsirkus või mida nad siis tegid?

k
köögitüdruk/ 21. aprill 2021 15:32
EKRE on loodetavasti arenguvõimeline
e
EKRE on kyll/ 22. aprill 2021 12:32
m
Mart/ 21. aprill 2021 15:27
Kas see küsija pole see lilleke, kes veepudelit ei osanud lahti keerata?
m
Marek/ 21. aprill 2021 15:44
Seesamune muidugi,eelmine aasta tuiskas riigikogus cirkel-k kilejopega ringi
l
lugeja/ 21. aprill 2021 19:57
Mart,kas sa viinapudelit oskad avada?
m
Mis sa, Mart, küsid veel/ 21. aprill 2021 23:58
Mis jobutamine selle veepudeliga on? Vot see on lollus kuubis, mitte sõna "lilleke".
o
21. aprill 2021 15:26
Oh, kus nüüd oravad sibasid Kajakest kaitsma!
t
to täna 15:26/ 21. aprill 2021 15:34
Kas selle Kalle käitumine oli tõesti kellegi meelest normaalne ja küsimus töine? Selline tase siis.
e
21. aprill 2021 18:29
ei ole oravake ja varem käis Kaja nats närvidele aga praegu on ta ok ja meeldib rohem kui ekred.
v
21. aprill 2021 15:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mulle / 21. aprill 2021 15:32
Kalle meeldib. Ootan valimisi.
n
normaalne tase/ 21. aprill 2021 16:21
Mina valin ainult EKRE-t ja ei tea kedagi, kes teaks kedagi, kes valiks Reformierakonda. Nii on lood, siinpool sood! Elagu EKRE ja Helmed!
t
to normaalne tase/ 22. aprill 2021 02:35
Kuidas elu marurahvuslaste ridades on?
r
21. aprill 2021 15:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
Refi agent/ 21. aprill 2021 15:25
Õigustatud küsimus! Nakatumise tippajal oli lilleke peidus ja lükkas Kiige tanki!
t
to Refi agent/ 21. aprill 2021 15:35
Mis häält sa siis teinud oleksid, kui 'peidus' olnud peaminister haigena tööle oleks tulnud?
r
Refi agent/ 21. aprill 2021 17:32
Ta oli ka siis peidus, kui haigus möödas!
v
Velirand/ 21. aprill 2021 15:16
"Siin me oleme" filmis psühhiaater Aadu Kadakas ütles nõnna kohvilähkrile- kuda sa lilleke siia sattusid?

e
Eeäääöööüü/ 21. aprill 2021 15:16
Kajal on juba nutuvõru ümber suu.
n
No/ 21. aprill 2021 15:53
Mul oleks ka nutuvõru suu ümber, kui ni l.llid töökaaslased oleksid.
r
refikate/ 21. aprill 2021 17:22
kommide taset annab ikka ime.stada, haritu.sest siinkohal rää.kida olex koha.tu.
m
Mulje, räägiks nagu tühja saaliga/ 21. aprill 2021 15:15
Küsijad ei saa vastuseid, õigemini ummarguse jama ajamine.
k
kuidas.../ 21. aprill 2021 15:13
....ta ikka sinna sai? Eks ikka isa rahadega ja ree. turite abiga nagu kerstigi sai pukki sorose rahade ja nestori abiga.
v
Vaatan jah, et.../ 21. aprill 2021 15:11
...... reformierakonnaloodrid ja muud päevavargad on jõudnud juba kogu kommentaariumi täispasandada!!
n
näpujälg/ 21. aprill 2021 15:15
No egas te ka päris puhaste kätega ole

o
olev/ 21. aprill 2021 15:10
Mulle Kalle ei meeldi ei inimesena ega poliitikuna aga see küsimus oli hea ja ajakohane ja KaKa nägu oli ka vapustav.
t
to olev/ 21. aprill 2021 15:36
Ah, et et see siis asjalik töötegemine ja mehelik käitumine? Ekrelaste tarkus.
m
mats on mats/ 21. aprill 2021 18:38
no sellise küsimuse peale oli minu nägu ka vapustav, sest kuidas saab üks riigikogulane nii madalale langeda et tööajal registreerib küsimuse ja ajab p.a.sk.a suust välja.ei olnud naljakas.riigikogu peasolema koht kus sellist rumalust ei tohiks teha,matslikkus
v
21. aprill 2021 15:08
Väga tabavalt öeldud, enam paremini ei saagi.
m
mehel on mehejutt/ 21. aprill 2021 15:17
Võiks Kalle käest ka küsida,et kes tooli pakkus
m
mustakas/ 22. aprill 2021 13:44
Kordan küsimust, mis moderaatorile ei meeldi : KUI kaugekl on valitsus selle 70- ülesande täitmisega, mille jaoks Kaja 100 päeva võttis ?
m
mida kostad/ 21. aprill 2021 15:06
Riigikogu ei jõua ära oodata millal saaks suvetuurile ja näeb juba vaimusilmas lillekesi ka naissoost saadikutes juba.
t
Tubli Kalle/ 21. aprill 2021 15:04
EKRE veel päästab meid sellest jamast, küll näed.
k
klassikaliselt-matsid jäävad matsideks/ 21. aprill 2021 15:00
Poliitikud on õrnad,hoolitsevad ja ainus edasiviiv jõud Eesti Vabariigis
o
ohh seda arunatukest/ 21. aprill 2021 18:41
võrdlen seda kallet lastega, kes teiste naermise ja õhutamise peale saab hoogu juurde.Üks kuisab ja teised naeravad. Riigikogu on ehe näide lastele kuidas käib kius ja mõnitamine! Jube nõme aga peamine, et teised naeravad!
n
no/ 21. aprill 2021 14:59
a
a ta - a ta/ 21. aprill 2021 14:58
Ehe rollimäng: naine koolitüdruku vormis (valge särk ja ruudiline seelik) ja ootab ranget õpetajat.
n
naine/ 21. aprill 2021 15:35
Rollimängud on mõnikord toredad küll, aga selleks peaks olema eelkõige õige koht! :) Kallasele on aga hädasti stilisti abi vaja, nii maitselage ja rapitud annab ikka olla.
k
Kalle/ 21. aprill 2021 17:25
kysimus oli ehk veidigi virgestav...tavavastus eeeeeeeeeei oooooooolexx sooobinud

v
vanasõna / 21. aprill 2021 14:56
Mida külvad, seda lõikad. Kallas külvas opositsioonis olles vaenu ja naeruvääristas valitsust, nüüd saab ise kõik selle tagasi. Vanasõna ei valeta. Kallast ei võeta paljude Riigikogu liikmete hulgas tõsiselt. Puuduvad eeldused peaministriks olemiseks ja hakkama saamiseks. Millal inimene ise sellest aru küll saab?
n
no/ 21. aprill 2021 15:02
Kui sa ennast ilusti veenad, siis õhtuks usud sedagi, et punamütsike oli kuri ja hunt hella südamega..Jõudu sulle Ekrast!
r
Refi agent/ 21. aprill 2021 15:13
Lilleke ju solvas otseselt, et Ratas esimesel võimalusel müüks Eesti maha. Praegune küsimine on sellise süüdistuse kõrval väga leebe!
n
naine/ 21. aprill 2021 15:39
Just, vahel on Kallasest isegi kahju, kui tema saamatust, ebakindlust ja kökimökitamist vaadata. Aga siis meenub, kui vihane, alatu ja ebaõiglane ta ise oli opositsioonis (on praegugi muidugi) ja siis ei ole kahju. Praegugi ju kuuleb ainult vihast sisinat, ei oska inimene isegi rahulikult ja heatahtlikult rääkida või vastata, kuidagi iriseb ainult. Ja see on kirjutatud ka ta näkku. Ebaprofessionaalne, häbi.
m
muinasjutt/ 21. aprill 2021 16:30
on muinasjutt, aga tegelikult ausalt öeldes, ei saa see peaminister mitte kuidagi kohe hakkama, refi toetajateklubi küll õigustab siin teda, aga mannetu näeb ta tõesti välja. Jääb tunne, et vastuseid annab üks arglik kooliplika, kes ei ole teps mitte terav pliiats. Kolmene õpilane koolis.
i
21. aprill 2021 17:58
Isa ei luba tagasiastuda, peaasi on võimul püsida
r
Refi agent/ 21. aprill 2021 14:51
Õigustatud küsimus! Inimene, kes on Eesti nakatumiselt viinud maailma tippu ning suremuselt elaniku kohta oleme endiselt seal, siis ta ei peaks olema peaministri ametis.
r
Refi agent/ 21. aprill 2021 15:09
Lilleke, võimule saades esimese asjana lasi kõrtsid pikemale lahtiolekuajale ja sellega andis välja sõnumi, et piirangud leevenevad. Kui võtta kokku maine- ja majanduslik kahju, siis rõõmustab ainult Rõivas, sest tema ei ole enam läbi aegade kehvim peaminister.
m
Mai/ 21. aprill 2021 15:13
Kas koroona tabas eestit siis kui Kallas ministriks sai. Mäletan, keegi ütles, et ravida tuleb hanerasva ja viina sokkidega
r
Refi agent/ 21. aprill 2021 15:29
Koroona tabas maailma kaks ja pool aastat tagasi, kuid nakatumise tippu viis ikkagi lilleke
j
Jaa jaa/ 21. aprill 2021 15:59
Kaja süüdi, kui poed lahti, Kaja süüdi, kui poed lahti. Kaja süüdi, kui keegi haigena tööle läheb ja teisi nakatab.
n
no mis seal siis/ 21. aprill 2021 14:49
nii hirmsat oli, tore nali ju, pealegi on lilleke armas ja õrnake.
j
Just/ 21. aprill 2021 15:31
Eks see oligi läbi lillede öeldud.
./ 21. aprill 2021 16:18
reffi agent,kas sa pole mõelnud arsti poole pöördumises, paistab, et su "haigus" on muutumas krooniliseks.
r
Refi agent/ 21. aprill 2021 17:00
Vastavate lubade uuendamiseks käin regulaarselt tohtri juures, nii et minuga kõik korras. Tavaliselt vastava küsimuse esitajal on midagi nihkes!
r
Refi agent/ 21. aprill 2021 17:04
Käin vastavate lubade uuendamiseks regulaarselt tohtri juures, minuga absoluutselt kõik korras!
o
odav populaarsus/ 21. aprill 2021 18:48
ja nööbinali oli tore ja lillekese nali ja hanerasva nali.Lõpuks hakkab siiski ära tüütama kui rahvaseinadajad ei saa aru kuidas on vajalik käituda ja nad on tööl ja avaliku elu tegelased.ju nad tahavad olla valija nägu.et siis koos naerda oi kui hästi ma ütlesin et meeldib matsidele.
j
21. aprill 2021 14:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to 14.46/ 21. aprill 2021 15:13
Sina peereta palju tahad ja ole nii mats,kui tahad,aga mina valin EKRE :)
k
kas.../ 21. aprill 2021 15:20
...siis kui kaja irvitab, laseb ta salasi. tta ning peeretab ja tunneb sellest ise head meelt?
m
mesimumm/ 21. aprill 2021 16:34
Kajale vastatakse samaga, kuidas ta ise opositsioonis olles mõnitas, vingus ja irises kõigi ja kõige kallal. See on talle paras palk tehtud töö eest opositsioonis. Lilleke - missugune ilus sõna nii kurja tädi kohta.
m
Marinta/ 21. aprill 2021 16:41
Nõus! Ja see, et peeretuse peale irvitas naisterahvas Helme, näitab M&M tõelist olemust. Inetu ja ebanaiselik.
m
21. aprill 2021 18:50
meie tuntud onu heinod seal koos ja mõni aino kaaa
j
21. aprill 2021 14:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
K
./ 21. aprill 2021 15:29
Kas mõnel rehvikulakul oli sünna ?
m
Mis nende vahel toimub/ 21. aprill 2021 14:45
Kord ütleb Kaja, et tahab Grünthali aju sisse vaadata ja kord Grünthal, et sa lilleke? Kuigi Kaja ütlemine oli ikka ebaviisakas.
e
21. aprill 2021 18:51
ei olnud ebaviisakas peaministri ütemine
p
papa siim../ 21. aprill 2021 14:45
koduaias kasvatas ja väetas ning õpetas elutarkusi kuidas saada miljonäriks ja kuidas riiki kurnata, et õnn meite õuele tuleks!!

n
Nii on/ 21. aprill 2021 14:42
Stiilne refiitide sõimlemine.Miks ka ka lumememmega ühte heita ei taha? Et sellist jama välja mõelda- no peab ikka pehme aju olema.
f
filmifänn/ 21. aprill 2021 14:39
Aidake meelde tuletada... See oli mu meelest ju tsitaat Nõmmiku filmist, kus Nõmmik ise esines psühhiaatrina. Ja sel puhul on mõtlemisainet ja nalja laialt.
s
seal oli selline lause tõesti/ 21. aprill 2021 15:11
k
Kuidas seda pudelit avatakse?/ 21. aprill 2021 14:39
k
keegi / 21. aprill 2021 15:29
peab ka selle töö ära tegema...Jyril ongi muidu igav....
t
21. aprill 2021 14:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Miin/ 21. aprill 2021 14:49
Kas sa oled ka Grünthali valija. EKRE on siiski laia haardega erakond ja tal on oma valija grupp kes aktsepteerivad tema omapärast ektsentrilist stiili. Samamoodi on Ka nt Ruuben kaalepil mingi seltskond arvab, et ta on nalja vend ja ei peaks riigikogus olema aga samas on ta märgatav osa valijaid kes just tema stiili pärast mitte mingi konkreetse valimislubaduse pärast on ta sinna valinud. Maailmavaateliselt seistakse samal pool rindejoont
E
:)/ 21. aprill 2021 15:18
Ei ole sa mingi EKRE, hoopiski refi valevorst :)
t
to TTT/ 21. aprill 2021 15:37
MIDA TA RÄÄKIMA PEAKS?
m
mustikas/ 21. aprill 2021 16:38
millest Martin peaks rääkima? Kajale tehti kompliment ja mõni väidab, et see on ebaviisakas. Mõistus tule koju! Oleks öeldud Kaja kohta ohakas või nõges, siis oleks teine asi, aga praegu liigagi ilus kompliment sellele tigedikule.
k
kus/ 21. aprill 2021 16:41
see härra Kalle on ? Mina küll ühtegi härra Kallet ei näe
k
kui mees ttt/ 21. aprill 2021 17:32
oled, siis mine räägi ise ...kas sulle on tõlki vaja???
t
21. aprill 2021 18:53
tore las tõmbabendale ja ekrele vee peale, nii on
k
Kaja võitis valimised ja sellega on kõik öeldud.../ 21. aprill 2021 14:37
Ootame järgmisi valimisi....
o
oh jah/ 21. aprill 2021 16:39
Mis on öeldud? Valimiste võitmisegavõi? Võita ta võis, aga peaministritöö käib tal üle jõu.
v
Võit on 55 häält/ 21. aprill 2021 17:49
Sai poole vähem ja läbi rääkida ei oska. Sai võimaluse aga nupp ei noki.
s
Sass/ 21. aprill 2021 14:34
Kallel oli pohmakas ja ta jäi laua taga tukkuma. Kui silmad lahti tegi ja Kajat nägi, tekkis arusaamatus. Mis siin toimub? Seepeale küsiski, et kust sa siia nii äkisti said? Ikka juhtub!
k
21. aprill 2021 14:40
Kahjuks ei ole riigikogusaalis voodit, et lamades olla

n
naine/ 21. aprill 2021 14:29
On näha, et herr Grünthal pole vaktsiini saamas käinud, muidu ikka mõtleks enne, kui ütleb, kui kahest korrast ei aita, no siis kolm korda mõelda, aitab alati. Pole soliidne, herr Grünthal.
o
21. aprill 2021 15:10
Oravad on viskunud Kajakese kaitsele...
n
naerukajakas/ 21. aprill 2021 15:32
eeeeeeeee,mmmmmmm,jaaaaaaaaaaaaa,,,,,,,,,,,,,eeeeeeeeeeee,,,öööööööööö
B
./ 21. aprill 2021 16:49
Brüsseli reziimi trollid on hullumas.
n
21. aprill 2021 18:55
no härra ta küll pole.
j
21. aprill 2021 14:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
koolikiusaja / 21. aprill 2021 14:23
eelmises opositsioonis oli Kaja ise, eks nüüd ongi oma nahal tunda saada seda mõnitamist, mis nad ise opositsioonis olles riigikogus korraldasid. Ekre tasub reformile kätte nende endi vahenditega. Ekrele edu!
v
Väga viisakas, võrreldes ooravate retoorikaga/ 21. aprill 2021 14:24
t
to jah/ 21. aprill 2021 14:41
e
eelmine/ 21. aprill 2021 15:33
opos. oli ju hea õpetaja, ja koalicioon õppimisvõimeline...mis siis nyyd viga on?
k
Kas ei ole häbi.../ 21. aprill 2021 17:34
Ja mulle jäi eelmise opositsioonis olijate puhul samasugune mulje, eeotsa kakast -ref .ja sotsidest samuti
n
niipalju austust võiks ikka/ 21. aprill 2021 17:36
RK ja rahva vastu olla, et juuxed olex soengusse sätitud ja kena kostyym polex ka liiast (Sanna Marinil alati must kostyym , kas siis pyxte või seelikuga)
g
Gustav/ 21. aprill 2021 14:10
No see on lillekestele solvav ju...
j
Juudas/ 21. aprill 2021 14:27
Aga mulle meeldis küsimus. See oleks justkui küsimus iseendale, seal riigikogus neid lillekesi küllaga. Lillekeste valitsus ju meil aasta alguses lagunes ja saadeti kui umbrohi siloauku . Loomulikult on siis riigikogu lillekestele solvav , et mõni lilleke sai riiki valitsema ja teised blondud jäid lilleriiulile oma järge ootama.
m
mehel/ 21. aprill 2021 14:06
võiks väärikust olla, naiselt ei saagi palju nõuda...
k
Köhh köhh/ 21. aprill 2021 14:38
ü
Ütles õigesti/ 21. aprill 2021 14:53
Selles ametis sugu ei loe. Peab olema raudne leedi ja lillekestel pole sinna asja.
t
Tubli/ 21. aprill 2021 15:01
Kalle ütles ühe lausega, väga tabavalt ja humoorikalt välja väga paljude inimeste arvamuse.
1
14.06 le/ 21. aprill 2021 15:31
Õigesti ütlesid "naiselt ei saagi paljut nõuda",kuid riigijuhtimisel ei saa allahindlusi teha,et vot meie valitsus on kimp lillekesi ja saage aru me ei suuda enamat. Kui ei tule toime,tuleb tagasi astuda,enne kui "vanker" puha kummuli.
t
21. aprill 2021 14:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
küsija/ 21. aprill 2021 14:26
Arulage oli Kallase poolt ronida peaministritoolile, kui selleks puuduvad tarkus ja otsustuskindlus. Kuidas Kallas sellele toolile sai?
s
Sass/ 21. aprill 2021 16:55
Vastavalt nimekirjas olevale positsioonile, kas sa seda ise siis ei tea, valid Maali saad Juuli!
k
Kuidas/ 21. aprill 2021 17:13
Kuidas selline arulage inimene (Kaja) peaministriks sai ???
n
21. aprill 2021 18:58
niin nagu terve ekre, kurb

a
Aga/ 21. aprill 2021 14:01
Omamoodi ju õige küsimus. Ikka ja jälle ei jõua ära imestada, kuidas selline inimene nagu Kaja Kallas on saanud EV peaministriks.
m
maamees/ 21. aprill 2021 14:47
Päikeseloojangu valitsuse kustuv valguskiir - nii on õige öelda. Saamatu peaminister on riigile kõige suurem õnnetus.
õ
21. aprill 2021 18:59
õigeküsimus kuidas grüntal sai riigikokku
r
R/ 21. aprill 2021 13:59
Kaja Kallas on inimesena tark ja sümpaatne naine,aga peaministrina väga ebakindel.Tal peaks ju olema tugev tagatuba,aga tundub,et ei ole.Kahjuks.
n
no juba/ 21. aprill 2021 17:43
hakkab tun.duma, et see ta.gatuba on ka mitmejaoline....need,kes vilecusse ei pää.senud ei sekku ja need kes seal on, näitavad oma os.kusi.
t
Tubli, Kalle!/ 21. aprill 2021 13:59
k
21. aprill 2021 13:56
Kahju, et kallas aru ei saanud mis talt küsiti. Lase edasi Kalle!
k
kajakas/ 21. aprill 2021 15:37
peaminil sama vas.tus ig.ale kysimusele...
a
arvaja/ 21. aprill 2021 16:00
Õieti tegi pr.Kallas,et sellisele labasele küsimusele ei vastanud.
l
21. aprill 2021 19:00
v
Video kah/ 21. aprill 2021 13:54
#piinlik https://www.youtube.com/watch?v=doe0uT9XWGA
s
Sakunne/ 23. aprill 2021 12:59
MIks piinlik, õigustatud küsimus ...
m
maali/ 21. aprill 2021 13:52
lilleke jah, tütarlapselik plika ,oli ju kadunud vahepeal, kalle küsis õieti
k
21. aprill 2021 19:01
kalle ei ole tööle pihta saanud, et ei tadnud, et peaminister on juba mitu korda istungitel olnud ja tööl
n
21. aprill 2021 13:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
Ooravad nii deliiriumis, et/ 21. aprill 2021 14:32
ka ilusasti ütlemine viib hüsteerikasse
m
21. aprill 2021 19:02
ma just mõtlen, et sel vanamehel on vajadus pildis olla,meedia ärge võimendage selle lollusi

K
,/ 21. aprill 2021 13:40
Küsimus küsimuseks, polnud kohane. Aga Kallas esines järjekordselt äärmiselt nõrgalt, võiks parem rääkida sellest, mida ta küsimustele tegelikult vastas. Masendav mulje.
t
Tagamõte/ 21. aprill 2021 14:00
a
arvaja/ 21. aprill 2021 20:14
Vaatasin seda tänast infotundi ka,Kaja Kallas vastas kõikidele küsimustele nii nagu vaja.EKRE ei osanud muud küsida,miks ikka politsei oli Toompeal koos "verekoertega",hirmutades lapsi,naisi ja plikakesi.Need küsimused aina kordusid nii siseministrile kui Kaja Kallasele.Mida läksid sinna otsima emad lastevankritega ja pisipõnnidega.Kui tahaksite pildil olla,minge linnapeale jalutama.
n
Naer on terviseks./ 21. aprill 2021 13:39
p
Pole midagi öelda/ 21. aprill 2021 13:50
h
21. aprill 2021 19:04
hea huumori tase siis, töökohal ametlikus otseülekandes avaliku elu esindaja on l...l aga näitaski enda õiget taset avalikult!
n
No / 21. aprill 2021 13:35
Selline küsimus on tekkinud paljudel ju...
j
21. aprill 2021 14:52
ja leidus üks kes julges välja öelda
m
küsimus/ 21. aprill 2021 13:34
m
Mart/ 21. aprill 2021 14:05
m
21. aprill 2021 19:05
mis mõttes, sa oled Liivi asjadest väga kaugel
l
maali/ 21. aprill 2021 13:34
n
21. aprill 2021 19:06
nii ei sobi öelda ametnikule
h
Hanskan Toss/ 21. aprill 2021 13:33
Häirivalt üleolev ja irvitav reaktsioon igale küsimusele on meie "kallil peaministril". Ja vastustest ei tasu rääkidagi. Probleem aga ei seisnegi ainuüksi Kajas vaid kogu valitsuses- eesotsas presidendiga. Kui kunagi riike ja piire looma hakati valiti oma juhtideks kõige vägevamad,tugevamad,julgemad jne..kes suudaks seista oma rahva eest,riigi eest ja nemad olid juhid,tõelised liidrid. Rahvas usaldas neid,inimesed teadsid,et see liider on valmis oma elu andma sinu heaolu eest. Mida me näeme aga praegu,meie riiki juhivad liiderdajad,argpüksid,äraandjad,nõrgukesed nii sõnas kui teos.
a
aga enam ju ei valita juhte,/ 21. aprill 2021 14:03
vaid sokutatakse ja sokutajad määratakse kõige nõrgermate hulgast.
h
Hanskan Toss/ 21. aprill 2021 15:25
Kõik kes ei julge oma sõna eest seista on kellegi alluvad. Meie valitsus on alluv ja meie valitsusel on alluvad jne kuni täiesti tavalise inimese/valijani välja. See süsteem toimibki nii,et sa allud kellegile seni kuni sinu ülema vaated on su oma vaated vallutanud,sul puudub oma arvamus ja järgmisena oled sina ülem ja jada jätkub.
a
aga/ 21. aprill 2021 15:39
mei reliikvia on va.badussss
r
Ruut/ 21. aprill 2021 15:57
Olen taiesti nous. Eesti valitsus on punnseisus. Pole presidenti, olematu peaminister ja naljakas valisminister. Oodatakse peremehelt korraldust.EU ei taha ennast siduda, kuna ei soovi konfrontatsiooni Venega. USA on korralduse andnud labi Ilvese twiti. Tundub, et Eesti eliit ei maleta, ei tea uldse ajalugu.No oppige ometi midagi Soome sojast! Lopetage see lillekese valisise stiil. Katsuge Riigina mitte oblastina kaituda!

m
mats/ 21. aprill 2021 13:32
lilleke sai siia tänu riigipõõrdele, miks te seda lillekest ei umbusalda siis, ta on ju kõikse saamatum p...
j
21. aprill 2021 13:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kalle peaks EMOs kähku pead kontrollima./ 21. aprill 2021 13:29
k
kysida võib kõike/ 21. aprill 2021 15:40
aga vastajal aina sama vastus, mobla tulex ära võtta
t
to Ants/ 21. aprill 2021 17:47
Kallel on kenasti pöetud pea ja korrektne kaammitusd soeng ja näeb viisakas välja
m
Mats/ 21. aprill 2021 13:21
jääb ikka matsiks, ükskõik, kui kõrgel (antud juhul Toompeal) istub.
j
Juhanes/ 21. aprill 2021 13:16

i
IQ/ 21. aprill 2021 13:02
eks ta väljenda erakonna üldist taset...
i
inimene/ 21. aprill 2021 12:57
muutub kuidagi ebaadekvaatseks, aga erakonnakaaslased ainult naeravad...
a
Agnes/ 21. aprill 2021 12:56
Oi kuidas mulle Kalle meeldib. Julge ja otsekohene poliitik
b
Babriella/ 21. aprill 2021 13:34
j
Julge? Kas mitte haige???/ 21. aprill 2021 13:52
j
ja/ 21. aprill 2021 14:20
kuidas kohe oskab asjast rääkida ja nii kümneid kordi järjest
m
21. aprill 2021 12:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mõtlikule/ 21. aprill 2021 13:55
Kontrolli ennast ja jäta EKRE inimesed rahule! Igal juhul pooldan EKRE-t, laimake palju tahate.
a
anna abi / 21. aprill 2021 14:31
Kallas järjekordselt purki aetud, kahju kohe sellest lillekesest, äkki papa siim aitab ja kirjutab talle telefoni, kuidas vastata tuleb. Jääme ootama.
a
Agnes/ 21. aprill 2021 12:54
oi kuidas mulle Kalle meeldib, julgeb lollusele vastu seista. Edu Kalle, ära lase saamatutel riiki lõhkuda
t
to.Agnes/ 21. aprill 2021 17:29
Tere..Agnes...olin keski valija,aga nyyd samuti pooldan EKRE maailmavaateid...Ei poolda globaliste ega liberaliste....Ja mind jätab täiesti kylmaks..see osa rahvast kes soimavad EKRET...Valimistel näeme..
k
kodanik/ 21. aprill 2021 12:51
Mitte ainult see Kalle ,vaid kogu ekre sekt eesotsas kaabudega on käitunud ja käituvad MATSLIKULT !!!
t
Triin/ 21. aprill 2021 13:38
Imestan kust on välja ujunud niipalju aju ja mõistuseta libereid ning kus neid tyype on kasvatatud. Tekib õuduse tunne selliste inimtyypide pärast kes müüvad eestimaa ja rahva maha brysseli le ei millegi eest.
n
Normaalne.ei määgita/ 21. aprill 2021 14:01
Otsekohesed Ei keeruta vaid ytlevad nagu asi on
m
Madalamale enam ei saa/ 21. aprill 2021 14:02
Sõna mä ägimine läheb automaatselt modele.vot kuhu valitsus on laskunud
k
karma/ 21. aprill 2021 14:32
Mida Kallas opositsioonis olles külvas, seda nüüd ise lõikab. Karma on olemas!!!
1
12.51 le/ 21. aprill 2021 15:49
Mis sul viga on,et sinu lemmiksõnaks on saanud MATSID ?Mis õigusega liigitad eesti rahvast klassidesse ?
l
Liilia...ka lilleke../ 21. aprill 2021 17:22
to.kodanik....mats alati on tubli mees,ei ta tomba kyyru selga,ei kummarda ta sakste ees..jne...on selline laul.....Kuna minu nimi on liilia,siis mina kyll pahaks pane,kui mind lillekeseks peetakse.....Liilia ju ilus lill...
s
21. aprill 2021 18:07
Seltsimehed rünnakule ! EV valtsust ähvardab julgeoleku oht

j
jeekim/ 21. aprill 2021 12:51
Ilmselt pole K.K. sotsiaalmeedias enda kohta käivaid klippe vaadanud... Well done Grünthal :)
p
pensionär/ 21. aprill 2021 12:45
t
täpselt/ 21. aprill 2021 13:32
seda lillekest ei tahaks seal näha.
o
Oswald/ 21. aprill 2021 12:41
Vähe, et Grünthal endale häbi teeb, ta häbistab oma käitumise ja sõnavõttudega ka EKREt. EKRE võiks ebaadekvaatselt käituvad inimesed oma ridadest välja arvata.
m
Mis mõttes häbistab? / 21. aprill 2021 12:49
Proua Helmel oli väga hea meel sellist nõmedust kuulda.
m
muidugi,/ 21. aprill 2021 13:04
pole ta mingi lilleke, oleks pidanud ütlema karuohakas, see oleks õigem.
c
cvb/ 21. aprill 2021 13:35
Palju neid sinna siis jääks? See ongi ebaadekvaatsete erakond.
v
valija/ 21. aprill 2021 12:41
t
Tubli!/ 21. aprill 2021 14:05
Julges välja öelda, mida väga paljud mõtlevad ja tagaselja kiruvad.
t
Tubli, Kalle!/ 21. aprill 2021 14:36
Kuidas koer oli külale, nõnda on nüüd küla koerale! Kaja käitumine opositsioonis olles oli veel kordades hullem valitsuse ja Ratase suhtes. Paras talle, nüüd saab ise järgi proovida, kuidas kiusatud olla on.
s
Sakunne/ 23. aprill 2021 03:49
@valija. Misasi on uskumatu ... oled vist veidi ohmu ... ?
k
kas/ 21. aprill 2021 12:35
k
kot martovski/ 21. aprill 2021 15:57
Vanasti kutsuti seda tonksuks...