Eesti uudised

Mart Helme asutab riigikogus Euroopa Liidust väljaastumise toetusgrupi

Toimetas Katrin Rohtla, 10. aprill 2021 15:22

560 KOMMENTAARI

M
./ 11. aprill 2021 16:49
Mõni aasta tagasi oli ,,Omakohus,, saates rahvaküsitlus,kus küsiti,et kas Nõuka ajal,või nüüd on parem elu.Enamus rahvast vastas,et Nõuka ajal oli elu parem.Polegi enam mõtet vaielda,rahva hääl on tähtsaim.
s
sa/ 12. aprill 2021 13:32
ikka tead, mis saade see oli?
a
Ah-Oh/ 11. aprill 2021 16:32
Missugune õelus ja viha siin peegeldub....
l
läbi lukuaugu/ 11. aprill 2021 17:57
v
vaba miis ja metsakohin/ 11. aprill 2021 16:16
Mart juba grupikallilt tagasi ja riigikogust välja astumas Šveitsi abiga
k
Kristus kirstus/ 11. aprill 2021 16:12
No ilmselt peab too kõnealune omaette peenikest naeru, kui avastab, milline möll tema idee ümber käib🥴! Ajab nina veelgi rohkem püsti! Aga..... kes hiljem naerab, naerab paremini! 🤑😋
t
toetusgrupi abiga/ 11. aprill 2021 15:38
Mart astub siis riigikogust välja
R
😆 / 11. aprill 2021 15:35
Rollostan ei sobi loomulikult EU-sse! Rollotajad teevad oma Rollostani Rollotajate Liidu.
ä
Ärkame üles./ 11. aprill 2021 15:16
https://www.youtube.com/watch?v=xNDlZVjHTcQ
s
s/ 11. aprill 2021 14:48
püha müristus ei toeta euroopa liidu välja astumine ,see amsurd ja see toob kaasa viisa ruumi kalliks maksma

m
Mister X/ 11. aprill 2021 14:21
Kui kaua see Venemaa kummardaja oma kiilaka peaga eesti rahvast mõnitab!!? Venelane selle kohta:"Umnõje volosõ pokidajut durnuju golovu!"
a
appi appi/ 11. aprill 2021 13:37
oi mida meist nyyd muti merkel arvab
e
11. aprill 2021 13:34
Europa naguni laguneb ja enem kui ei ole veel hiljaks jaanunud tuleb kaluda kõik riskid, nimodi ei saa enam kanatada nende loljus
h
Hmm/ 11. aprill 2021 14:00
Vene provokaator. Palju Putin sulle maksab selliste postituste eest? Tahad Eestit Ukrainaks muuta?
m
11. aprill 2021 14:10
ma ei ole Vene provokator ma olen selle pool Eesti oleks isesesvas riik ja vabadus Eestile ja Venemaa ei ole agressori riik, opis Brüssel ja USA agressorid
h
hmm/ 11. aprill 2021 19:12
No kirjapildi järgi pidasin teid mitte-eestlaseks. Ja sisu oli selline mida Putini trollilt oodata...
n
no oota,/ 12. aprill 2021 13:35
mis sul USA vastu on? Seal olid ju ekre ideaalsed eeskujud?
l
loljus?/ 12. aprill 2021 13:36
mis riiki siis sina ka soovid?
k
Key/ 11. aprill 2021 13:12
Miks peaksime EL-ist välja astuma. Miks tahab Mart kõik ära lõhkuda mis teised on üles ehitunud. Haige mees.
e
Eesti vabaks!/ 11. aprill 2021 12:53
Õige, sellest hullumaja liidust peabki lahuma.
a
ainult välja/ 11. aprill 2021 13:38
majandusliidust on saanud väikeriikide hävitamise liit,
l
lossiõu on saapajälgi täis/ 11. aprill 2021 15:41
õige õige välja vabariigi seest kel peas on kübarad ja lipsu pole ees
e
elu niigi segamini/ 11. aprill 2021 12:49
Keset päeva tuleks kaine pea juttu rääkida.
s
sooja saamiseks/ 11. aprill 2021 12:32
Kõige parem on kivikirvega mõttelises metsas kurgi püüda
k
kivikirve sündroom veidi liialdades/ 11. aprill 2021 12:36
seda nimetame poliitika tegemiseks ja üksinda olemise võimalikkuseks olematus alepõllunduses
k
Kodanik/ 11. aprill 2021 12:29
Kas meie riik on juba nõnda rikas, et suudab ehitada ise näiteks neid magistraale ja toetada põllumajandust jne...
e
Eesti vabaks!/ 11. aprill 2021 12:55
Ja need teed on tähtsamad kui iseseisvus (vabadus)?
k
kurgiköverus/ 11. aprill 2021 13:41
toetada-euroopas kus soodsam kliima toetatakse kordades enam,ja siis veetakse seda siia,nii meie pöllumajandus suretataksegi,,ja on sealt ju muid lolle säädusigi alla tulnud.samuti on see vihaköneseadus-ei ole vaja oma nina neil toppida meie riigi pöhiseadusesse ega hakata määrama milliseid seadusi kehtestada,eurolambad muud ei oska öelda
r
Rongisõit...... Piip/ 11. aprill 2021 16:20
Meil ju Armin Karu miljoneer, eks ta paneb siis oma miljonid veerema, kuspoole aga vaja. Rong see sõitis tsuhh--tsuhh--tsuhh, Armin Karu oli rongijuht...... 😊😃😄jne. No ja kes siis kuhu sõitis (või sõidab), ja kes tukkuma jäi, siis see oleneb edaspidisest. ..
m
Mugav/ 11. aprill 2021 16:20
Kartulikoori küll süüa ei tahaks, sest harjunud juba paremaga!!!
a
aga/ 12. aprill 2021 13:40
mis on sinu jaoks VABADUS ja ISESEISVUS ? Ei seisa ükski riik ise! Selle nimel tuleb kõvasti TÖÖD RÜGADA - kas oled selleks valmis?

m
Merks/ 11. aprill 2021 11:51
Helmega nõus:1)olen fõderaalriikliku EL vastu,2) Euroopa ühismaksude vastu,3) Euroopa Liidu SUNDUSLIKU kohustusliku ideoloogia vastu,4) Euroopa Komisjoni, mis on nimetatud, MITTE VALITUD, võimumonopoli vastu
k
Kunagi oli veel nn pagulaste vastuvõtmise solidaarsuskvoot/ 11. aprill 2021 12:01
...mil meie "viie rikkama riigi" ideoloogiast vaimustunud poliitikud koheselt nõus olid. Õnneks selgus, et Maarjamaa polegi veel pururikas :(
t
täiesti pees/ 11. aprill 2021 13:43
kui on 28 riiki siis iga st riigist peaks komisjonides esindama vördne arv saadikuid mitte rahvaarvu järgi,nii meie hääl seal kaobki
k
Kalev/ 11. aprill 2021 11:49
Eesti suveräänsust tallatakse provokaatorite abil jalge alla ,Ja otse Brüsselis !!
p
11. aprill 2021 11:33
Pole üldse paha mõte.See praegune euroliit oma survestavate direktiividega pole enam normaalne.
m
Max/ 11. aprill 2021 11:53
Sul on õigus. küsige, miks nad Brüsselis on. saada taskud raha täis.
h
Hunt Kriimsilm/ 11. aprill 2021 16:28
Aga kuidas siis need 2 asja kokku sobivad----Jaak Madisson on ju ka Brüsselis istumas ja kuulub Ekresse, aga leivaisa Helme tahab vähi i selle rõõmu talt ära võtta! Lammutada EL--i! Kas pole kummaline? A seda veel, et ei tea, kas herr Madisson oma vaesele emale Helile ka oma Brüsseli suurest palgast raatsib annetada? Ja venna hauale ikka lilli ostab ning haual kä ib?
h
Hunt Kriimsilm/ 11. aprill 2021 16:29
Vägisi, mitte vähi. Vabandust.
h
helmetel on sõnum ja sisu/ 11. aprill 2021 11:33
lib era stide saateid ei taha keegi kuulata
e
eu/ 11. aprill 2021 11:33
Siinkohal tasuks ära märkida kes ja kuidas e-liiduga ühinemis läbirääkimisi pidas ja millistel tingimustel!!! Oli vist see "pealäbirääkija" keegi streimani nimeline kodanik. Peale lepingu sõlmimist istutati isik kusagile kaugele saadikuks!? Kuna läbirääkimise/lepingu koostamine oli salastatud, siis tavainimesel ülevaade Eesti mahamüümisele oli piiratud. Suurim sigadus lepingu sõlmimisel oli e-liidu seaduste ülimuslikkuse tunnistamine Eesti seaduste ees!!! Kes oli selle vaimusünnituse autoriks ja eestvõtjaks???
e
Eks selleks oli ikka Estonian Reform Party/ 11. aprill 2021 11:49
Välispartneritele suurepärased tingimused loodi ka ettevõtluse vallas, et pangad saaksid oma suured kasumid maksusoodsalt minema viia.

m
11. aprill 2021 11:32
Mina pooldan Euroliidust lahkumist,piirid kinni,haigusi vähem,inimesed tervemad,tahad teise riiki minna ,muretse viisa, või mine üldse Eestist ära kui Sulle Euroöliit nii armas on nii lihtne see ongi.
t
Täitsa õige jutt/ 11. aprill 2021 15:15
Okastraat ka ümber riigi, 300 tuhat inimest püssi alla riiki kaitsma, 200tuhat põllumajandusse , Sillamäele uraanirikastustehas teha ja oma tuumapomm valmis nikerdada! Alustada Helmele monumentide ehitamist Tallinnasse Maarjamäele, Narva, Valga ja Ruhnu saarele.
n
noh li bera stid/ 11. aprill 2021 11:32
e
EKRE/ 11. aprill 2021 11:31
Ei taha liidust välja tahame eestlased olla mitte nagu rootsi rahvas mass kellel ei ole rahvust ega rassi.
t
täiendus/ 11. aprill 2021 13:45
ei rahvust ei rassi ega sugu
v
vähim, mida teha saad/ 11. aprill 2021 14:59
Kui tahad eestlane olla, siis ära solgi eesti keelt!
k
Kuusik Kaasik/ 11. aprill 2021 11:29
Tre raadiot kuulates tundub et vana kaabu on tsüklisse kukkunud. Kõigepealt keksis sellega, et ta olevat Kiigele vastu nina virutanud, siis väitis, et ekre on tegelikult tankitõrje rühm... Ehk oleks aeg arstidel sekkuda?
m
mina/ 11. aprill 2021 11:28
u
Urmas/ 11. aprill 2021 12:02

e
eu/ 11. aprill 2021 11:11
Ei midagi uut siin maamunal! e-liit = n-liit!!!
i
inimene/ 11. aprill 2021 11:09
c
Common Sense/ 11. aprill 2021 12:24
Ei usu, et mart seda juttu ajab? Valeuudis?
k
kudehooaeg/ 11. aprill 2021 11:03
Kas Vana Kala jääb kuivale
l
lm/ 11. aprill 2021 10:58
ÕL ikka oskab oma pealkirju sättida, inimesed, lugege ikka ka artikkel läbi, millest Mart räägib...
k
ka EKRE valija/ 11. aprill 2021 10:56
Mart tegele millegi asjalikumaga, näiteks kutsu korrale see Toompeal jõlkuv seltskond.
e
EKRE valija/ 11. aprill 2021 10:55
t
Taat/ 11. aprill 2021 11:29
Ta ei mängi, ta on tegelikult
e
EKRE valija/ 11. aprill 2021 10:54
t
T.e./ 11. aprill 2021 10:53
Vanal Mardil jälle hanerasv võtmata..
t
Taat/ 11. aprill 2021 11:30
Meenutab teine helgeid aegu nsvl-is

n
naine/ 11. aprill 2021 10:45
Well-done, maestro! Meie iseseisvust ohustab uus NLiit!
k
kahjuks/ 11. aprill 2021 10:42
See ühtne totaalkontrolli ja juhtimisega riik tuleb palju kiiremini kui arvatagi oskame, sest võimu juurde lastakse nüüdsest ainult globalistidest multi- kulti viljelejaid.
k
kahjuks/ 11. aprill 2021 10:45
Eesti staatuseks jääb küla kuskil ääremaal vihatud naabri kõrval, kus ollakse ka iga kell ka nõus sõdima, peaasi ei põhilised alad puutumata jääks.
e
11. aprill 2021 10:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
x
XXX/ 11. aprill 2021 10:42
k
11. aprill 2021 10:50
kas saa ei näe et ma õppin kirjutama
x
XXX/ 11. aprill 2021 11:07
Näen, näen.Mitmendas klassis käid?
d
11. aprill 2021 11:16
distansi õppe internet
v
Valik/ 11. aprill 2021 10:39
Juhul, kui me EU-st lahkume, ootab meid Emakese venemaa soe süli. Kuigi ka mulle ei meeldi sageli EU bürokraatia ja otsused, olen absoluutselt veendunud et EU-st väljaastumine on suurim lollus, mida meie riik saab teha. Siit küsimus- KELLE HEAKS HELME TEGUTSEB? ISIKLIKU POLIITILISE PROPAGANDA NIMEL, VÕI SIIS PEREMEHE HEAKS?
n
naine/ 11. aprill 2021 10:46
Kas sa natuke süvenesid ka, mida Helme ütles või pealkirja nähes kukkusid kohe kirema? Nagu alati. :)
h
HelveT/ 11. aprill 2021 10:25
EESTI ON RIKAS PRUUT. 1991. aastal varjusurmast ärganud Eesti Vabariik on täna veel liialt lapseohtu, et mehele minna. Kosilased (Venemaa, Euroopa Liit, Põhjamaad, USA jt.) teevad praegu kõik, et tulevikus kaunitariks sirguvast Eestist endale väärt kingitus vormistada. Peigmeeste ja isameeste omavahelise sobingu tulemusena on väike Eesti pandud Tuhkatriinu ossa: ta on vaene, tema arvamust ei küsita, ta peab olema alandlik ja kuulekas. Tegelikult on Eesti väga rikas pruut, kes võiks ise vabalt endale tulevikus printsi valida. Mis pruudil siis veimevakas on ?
m
Merks/ 11. aprill 2021 12:03
Kaa sa pole veel aru saanud, et see, mis pinna all (Eesti maavarad), on aldevalitsusele kasulikum, kui see, mis pinna peal (Eesti inimesed).
r
Ronja/ 11. aprill 2021 10:15
Miks ajakirjandus krutib valedega rahvast üles. Kuulsin ise eile M.Helme juttu Vikerraadiost, ta toonitas, et ei ole EL lahkumises vaid juhtida tähelepanu asjadele EL mis peaksid muutuma. Rahunege maha refi t. .i .g...etikud.
j
JL/ 11. aprill 2021 10:21
Ajakiri kustutab kommentaare ka ,isegi oma sõna ei saa öelda ----------- aga sõna pidi vaba olema. Mis õigusega te kustututate kommentaare roppusi ja sexitemaatilisi aga lubate.
v
Vikerraadios?/ 11. aprill 2021 10:33
Kas lõi siis vedelaks, varem andis ajakirjanikele küll selge sõnumi, et asutab Riigikogus EL-ist väljaastumise toetusgrupi. Kas arvate tõesti, et tema jutt, hirmutab EL-i :)?
v
vaadake,Ronja!/ 11. aprill 2021 11:51
Kuidas saab Euroliidust lahkumisega juhtida tähelepanu ja blä - blä!?? Kui üks inimene tahab juhtida tähelepanu JA EI TAHA lahkuda,siis ei saa ju luua gruppi Liidust lahkumiseks? Lahkuda ei taha,aga loob just nimega Liidust lahkumise toetamise gruppi? Saad ju aru,et midagi ei lähe kokku?
k
k ak a ka/ 11. aprill 2021 13:52
sönad mis löpevad löpuga ran t ja mer kel kohe kustutatakse
r
Räusake räusake/ 11. aprill 2021 10:12
Näitate ainult oma nõmedust, elage oma mullis, te ei muuda midagi, tõesti jääb haridusest puudu, mõtetud inimesed.
m
Milleks / 11. aprill 2021 10:34
niisugust kommi, kus pole aru saada, kelle kohta see käis?
v
väljenduslaad ja rahvaluule/ 11. aprill 2021 11:05
kas Inimene saab olla mõttetu
k
krooni pole enam millegagi tagada. Mardi mõisast jääb väheseks./ 11. aprill 2021 10:00
t
Taat/ 11. aprill 2021 10:05
Küll leiame aga see paber pole enam ammu tagatistega kaetud. Lihtsalt suur nullide rida arvutites.
s
seal kus külvad,aga lõikad metsas sõrme/ 11. aprill 2021 11:07
Jah mets läheb metsakombaini harvester alla

m
Maamiis/ 11. aprill 2021 09:59
Jutt jumala õige. Eestil poe ju valitsust kes Eesti rahvast toetaks ja meiile midagi kasulikku tooks. Mõeldakse ainult kuidas 10000000 lis saaks.
m
maamis/ 11. aprill 2021 13:54
vaata kes seal istuvad ja kes mammona juurde saanud siis ei imesta millegi yle
k
KAHE KÄEGA POOLT/ 11. aprill 2021 09:54
ME EI OLE VASSALLID. ME OLEME VABA RIIK KÕIGI OMA ÕIGUSTE JA KOHUSTUSTEGA. MITTE KEEGI EI TULE MEILE ETTE KIRJUTAMA, ET MIDA ME VÕIME JA MIDA MITTE.
n
nojahh/ 11. aprill 2021 10:11
lol on ka oma väljaütlemistes vaba aga vaevalt ta pere ja koduküla seepärast õnnelikum on
t
to:nojahh / täna 10:11/ 11. aprill 2021 10:39
ori on ori ja orjal on orja mõtlemine. Ta ei oska vabadusega midagi peale hakata. Kahjuks on viimased 30 aastat seda näidanud. Kurb aga see on tõde ja kui tõde on alati valus kuulda.
m
Manni/ 11. aprill 2021 11:20
t
to:Manni / täna 11:20/ 11. aprill 2021 14:07
d
Delirium tremens/ 11. aprill 2021 09:52
Noh siis aeg tõesti Rootsi kolimisele aeg mõelda. Meil kitsamast kohast riik 250 km diameetris. Naftat pole metalli ka. Varsti saab Härra kadakast jalgrattaga kasemahla toomas käia. Ma küsiks EU-na kôik toetused tagasi. Ja maksetähtajaks aasta. Ja astu kuhu tahad
h
/ 11. aprill 2021 09:54
Noorem oli Ministeeriumis stikkeritest juba Eesti kroone ka joonistanud maksumaksja palgal 😂
t
Taat/ 11. aprill 2021 09:55
Meil on kõike aga kaevandamise tasuvuses on küsimus
m
mhm/ 11. aprill 2021 11:33
Rootsi ka ei oota käegalüijaid :)
n
nii/ 11. aprill 2021 11:56
on ju "Brexitiga" juba toimetatud! Palju "korstnasse" kirjutada on lastud?
k
Kunstnik Kusti./ 11. aprill 2021 09:45
Pangu endale kaabu pähe. Siis ei ole pea tühi.
i
innuendo/ 11. aprill 2021 09:42
Austatud Mart, Sina teed Kallase elu raskeks. Peaminister võiks vastutada elu eest Eesti Vabariigis ja siis äkki üks härra hakkab sellist mõtet mõlgutama.... Presidendil on ka kindlasti häbi. See mu isiklik arvamus.
n
no/ 11. aprill 2021 09:49
austatud? härra? Papi on juba ammu seda haudunud!
k
Katile/ 11. aprill 2021 09:41
No sina higistasid küll hirmsasti selle nimel,et eesti vabaks saaks.
j
Ju/ 11. aprill 2021 09:41
Mitte midagi ei juhtuks kui brüsselist tulev paberipahn olemata oleks. Tonnide viisi jääks paber tootmata. Seda jama peab ju keegi välja mõtlema. Sedasama jama peab siin keegi läbi töötlema. Justkui vene aja suunised.
n
Njaa, loogilisest/ 11. aprill 2021 09:40
mõtlemisest on Helmetel ikka väga palju puudu.. suust aetakse välja seda, mida sülg sinna toob!!
j
juut simon / 11. aprill 2021 09:53
helmed rokivad, delfi mu-napead sakivad..PPP

u
UK ju lahkus, suurriik/ 11. aprill 2021 09:33
Pole siin mingit erilist jauramiseks. Rõvedaid vigu teeb see Merkeli Brüssel alalõpmata.
t
to Mina/ 11. aprill 2021 09:51
ikka sa ise oled vist juba praegu üht-teist sealt metsa alt leidnud ja suhu pistnud, jutt kinnitab seda.
s
Sa ei tea/ 11. aprill 2021 10:42
kui palju britid lahkumisega tegelikult kaotavad!
k
Kaastunne/ 11. aprill 2021 12:34
Brittidel läheb nüüd 10 miljonit muslimit kaotsi. Suur kaotus ja euroinflatsioonist nad osa ei saa ja vainamisseadus läheb kaotsi.
m
Mina/ 11. aprill 2021 09:29
Huvitav kärbseseeni saab ikka sügisel metsast.Tundub, et mõni poliitik saab neid juba praegu.Huvitav kustkohast.Samas ega kõike maksa suhu pista mis metsa alt leiab.
m
Millest sa/ 11. aprill 2021 09:34
t
To millest sa.. / 11. aprill 2021 10:44
Ikka juhtub! Juhtmed on sul pikad..
e
Eesti/ 11. aprill 2021 09:27
maksab miljardeid eu liikme maksu,et rasvased, paksud ametnikud saavad hästi elada. Sinna veel igasugu rohe maksud,saaste maksud.Kui oleks iseseisev riik saaks need rahad oma tarbeks kasutada ja jääks veel ülegi.Veerand eu eelarvest läheb ametnike palkkadeks.
m
Max/ 11. aprill 2021 09:30
a
Aga kui/ 11. aprill 2021 09:33
Sinu kaupa Eu ei soovi osta ja sinu poolt ostetavate kaubale, mis tuleb Eu-st lisada väike maks peale, siis oh seda hala.. Sa natuke mõtle, enne kui hakkad rusikaga rinnale taguma!
x
XXX/ 11. aprill 2021 09:40
Ära aja rumalat juttu ! Kui tahad miljardites rääkida- EESTI LIIKMEMAKS ON 0,210 MILJARDIT JA VASTU SAAB EU ST 0,759 miljardit!!!!
t
to Eesti/ 11. aprill 2021 09:44
mida sogad, mine maga kaineks ning pärast vii ennast kurssi, palju Eesti saab EL-ilt ja palju maksab EL- ile. Pole vaja niisama umbluutada!
e
Eestile/ 11. aprill 2021 09:53
kas sellest oled kuulnud, kui palju Eesti EU-lt saab?
m
ma/ 11. aprill 2021 09:25
Helme ju kunagi Venemaal (NSVL) tööl olnud ja elanud ja ju siis teab ju kui hea elu seal oli! Ühineme Venemaaga ja Eestist saab Jestonia oblast mida ta hakkab juhtima!
o
Oh taevas/ 11. aprill 2021 09:50
l
lugeja/ 11. aprill 2021 09:21
Huvitav,..................Euroopa Liidust väljaastumise ja Venemaaga ühinemise grupi asutamise. Eestil,kui sellisel väiksel riigil,pole muud valikut kui ühineda Euroopaga või Venemaaga. Siiani võis rahul olla-saame vabalt liikuda-rännata,pole vaja valuutavahetamisi,EL-lt saame suuri toetusrahasid,majandus on edasi läinud,..................! Muidugi ei saa kõike nii nagu tahaksime aga ikkagi mida siin viriseda?
n
Nii on / 11. aprill 2021 09:33
Venemaa ja lumememmed on ikka sinu unistustes
a
Aga siis saame/ 11. aprill 2021 17:00
reisida 1/6 planeedist, suur osa viiakse tasuta tutvuma Siberi rikkusega.
l
Lõpuks ometi,/ 11. aprill 2021 09:19
maskid langevad. EKRE tegelik olemus saab nüüd vast selgeks ka neile, kes seni silmaklappidega maailmas elanud.
n
noh/ 11. aprill 2021 10:09
ära sa looda, ekre valijatel puudub mõtlemise ja analüüsi võim, nagu ikka äratinistatud sektiliikmetel
t
talupoeg/ 11. aprill 2021 09:18
Kas maamees saab siis mõisate käest maa tagasi?

e
E./ 11. aprill 2021 09:17
Lugedes kommentaare. Mis siis Venelastel viga on, et nad ei võiks inimväärset elu elada, meie väikeriigis? Ja mustadele, kes on aga hoopis teisest kultuuriruumist pakutakse kõiksugu hüvesi! Mitte meie, aga Brüsseli poolt.
n
no/ 11. aprill 2021 09:55
kui neil poleks siin inimväärne elu, ei elaks nad ju siin, vaid oma kodumaal!
a
11. aprill 2021 09:09
Ansib lubas 5rikkama riigiks istub Brüsselis Laar lahmutas põllumajanduse nüüd saab korraliku pensija Ilves tegi riigi pööre USAle meeldita ja töötud suurendas kees vastutab sele eest kas Eestlased tahtsid selise elu, Euroopa 100000korda hullem kui Vene ajal oli
s
sõnn/ 11. aprill 2021 09:27
Kui sellise kirjaoskuse ja mõttega inimene peab Eesti asju otsustama, siis on tuleb küll kuule lennata.
n
Nõukaajal/ 11. aprill 2021 09:36
Trükiti vaid raha.. ja kui see otsa lõppes ning midagi enam varastada polnud, kukkus see kolinal kokku!
9
11. aprill 2021 09:53
9 27 olen koguaeg elanud Eestis ja terve põlkond siin elanud see on ka minu kodu ja mina vähemal püüjan kirjutada Eesti keeles
f
Fakt/ 11. aprill 2021 09:09
14. septembril 2003 käis hääletamas 64,1 protsenti valimisõiguslikest kodanikest, kellest Euroopa Liitu astumise poolt oli 66,8 protsenti.
s
Sinu nimi/ 11. aprill 2021 09:50
Tuleb uus referendum teha, Euroopa liitu jäämise või väljaastumise teemal.
K
%/ 11. aprill 2021 09:50
Kuigi need arvud olid kahtlemata euro kasuks võltsitud, järeldub isegi nendest, et 57,2% inimestest kas boikoteerisid hääletamist või hääletasid EU vastu.
s
Siim/ 11. aprill 2021 09:53
Suur osa rahvast läheb propaganda ohvriks. Ise oma peaga mõtlevad jäävad vähemusse.
e
eu/ 11. aprill 2021 11:21
Siinkohal aitas "õiget" valimis/hääletamistulemust saada e-valimisserveri tagauks!
k
Kati/ 11. aprill 2021 09:08
Jah,on viimane aeg selline diskussioon avada. See,et meie elu kamandab mingi Euroopa komisjon ja ütleb kuidas meie peame oma riigis elama kui palju me immigrante peame vastu võtma...no tänan väga.Kui koroona lõpeb,on jälle hordid euroopasse teel.Sellist EU:d mina ei taha. Täpselt samasugune pagana Nõukogude Liit kust me suure vaevaga välja saime.Pigem lahkume ja loome uue liidu sarnaselt mõtlevate riikidega.
k
kas/ 11. aprill 2021 09:11
s
sõnn1/ 11. aprill 2021 09:29
Hea mõtleja, Sa ei oska arvata, kelle kõrval me elame!! Meil kääbusriigil ei ole valikut ja siin peab valima kahest halvast parima. Noored, kes ei ole elanud nõuka ajal ja ei tea repressioonidest suurt midagi, seavad oma mõttetu jrgaga meid ohtu.
v
11. aprill 2021 09:33
Vahe on selles, et olles Euroopa Liidus teenivad kõik tunduvalt rohkem kui olles Nõukogude Liidus. Vaadake praegu palku VenemaL või sõitke üle piiri Vene poole, kas tahate sellist elu? Kui ei ole Euroopa Liitu on Venemaa meil oma agressiivsuse ja räpasuse ja vaesusega jälle kohal
e
Eskimodega/ 11. aprill 2021 09:37
t
to Kati/ 11. aprill 2021 10:13
no sina oled küll mõtlemisest kaugel
0
11. aprill 2021 10:22
09 33 igal pool maailmas on vaised ja ka Eestis ennem ei olnud nii palju töötud, Venemaa ei ole agresiivne riik nagu Euroopa liit ja USA
K
@ kell 9.33 -le!/ 11. aprill 2021 13:39
Kell 9.33 kirjutas (vabandage, et kopeerin siia ühe lause-osa Teie arvamusest): olles Euroopa Liidus teenivad kõik tunduvalt rohkem <<<<<<< lugupeetud isik, kas see on õige ütlemine??? <<<< praegu EI olegi paljudel tööd. Palun lugege veelkord >>> praegu EI olegi paljudel üleüldsegi tööd, vaadaku aga muudkui ise, kuidas hakkama saavad.......ohOMG!
p
11. aprill 2021 09:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
hui/ 11. aprill 2021 09:49
Stiilselt ropendav refimeelne. ligilt õpetust saanud? Kust sa sellise sõnavabaduse oled hankinud? Magad modega ühe teki all?
9
9.05 le/ 11. aprill 2021 10:05
rahune, viha võib tappa.
t
T.e./ 11. aprill 2021 10:58
Aitäh! Väga hästi öeldud! Poetagustele nende endi kõnepruugiga
n
nagu kesmisele parteilasele kohane./ 11. aprill 2021 09:05
hakkab ka ülbeks mimema inimesi lollitama.
v
Väga/ 11. aprill 2021 09:13
väga ebaõnnetunud toetusgrupi nimetus.Esimene mulje ,et kohe hakkame Venemaaga ühinema.Õige oleks ---Euroliidus tehtud vigade analüüs
e
11. aprill 2021 09:02
Ekrelased Soomest koju! Isand kutsub! Välaj EL- st, piirid kinni, välismaale tööle enam ei pääse.
e
est./ 11. aprill 2021 09:03
Soomlased eestlastele tööviisasid tegema ei hakka. Neil on odavam ja kasulikum EL piirest töölised võtta.
i
ise/ 11. aprill 2021 09:25
to est miks nad siis praegu töölisi euroopavälistest riikidest toovad?
t
11. aprill 2021 09:01
Tehakse ettevalmistusi Venemaaga liitumiseks. Narvas on loodud venelaste EKRE grupp, kes kohapeal seda organiseerib. EL väljaastumine on vaid esimene etapp selle juures.
s
sõnn2/ 11. aprill 2021 09:31

s
Selle / 11. aprill 2021 08:57
peale ei oska enam midagi öelda, vaevalt selle jutu peale enam neid valitakse
n
no jah/ 11. aprill 2021 09:01
see on sinu arvamus, sest sina oled reffide valija.
n
nooooo/ 11. aprill 2021 08:56
seda ei peaks küll tegema,ilma euro liiduta läheb see riiklus käest ära,kui vaadata seda mis riigis niigi toimub,vähemalt euro liidule püsib mingigi stabiilsus.samuti majanduslik ,kaitseline tugi..
o
OOO/ 11. aprill 2021 09:44
Eesti maksab makse NATO-le.
ä
Äratus!/ 11. aprill 2021 09:53
Riiklus juba ammu läinud.
a
11. aprill 2021 08:56
Ajakirjaniku fantaasia, ei ole midagi sellist kuulnud
l
Lahendus kõigile/ 11. aprill 2021 08:55
Mardile ja Ekre Euroopa Liidust väljaastumist nõudvale tiivale anda üle Petseri ja Narvatagused maad, millised on praegu venemaa käes tingimusel, et nad kolivad kahe kuu jooksul sinna ja leiavad õigusliku aluse seal elamiseks kas venemaalt kohest okupeerimise lõpetamist või Vene riigi koosseisus tegutsemas. Siin on mitu postiivset näitajat, Mart ja teised ägedamad vennad ei pea enam EL neomarksistliku pläma kuuluma, vabad pedevärgist, oleks ka vähem lõhestatust, ülejäänu Eesti ei pea EL väljaastuma ja vene riiki sisseastuma.
k
Kas/ 11. aprill 2021 09:55
Artikli sisu ja sinu unistused 9600 parandusettepanekutest ei lähe kokku.
a
Asd/ 11. aprill 2021 08:54
No davai olen nõus, aga ainult sellepärast et näha anzipi pisaraid
n
no/ 11. aprill 2021 10:03
kui ei tea, millest räägid, on sul endal varsti pisarad taga!
e
eestlane/ 11. aprill 2021 08:48
jaaa see grupp on juba toompeal , uskumatu kuhu eesti riik veel jöuab aga arvan et väljaränne algab , olin isegi kaua siit . ei meeldi siinne elu , kurb
a
aga/ 11. aprill 2021 10:05
mida sina siis siinse elu parandamiseks ka tegid? Kas naudid ainult hüvesid, või panustad ka? Kui mitte, siis adjöö!
m
Meelis/ 11. aprill 2021 08:44
Selle asemel, et "oma peaga mõelda" välja plaan, kuidas sellest kriisist välja tulla, tegeletakse tagurlusega. Maskikandmine tundub kõige suurem kannatus, mis eestlastele üldse sündinud on. Mitte väike palk, töötingimused, laenutingimused. Ja nüüd siis see jutt, et astume nüüd EL-st välja? Peale seda, kui pigem meie oleme olnud kogu selle aja vältel kasusaajad? Aga mida oodatagi inimestest, kes sülitavad presidendi ja peaministri peale pelgalt seetõttu, et nood naisterahvad on :(
m
Mask/ 11. aprill 2021 08:48
h
Hommik Anuga/ 11. aprill 2021 08:39
Mil moel on läinud paremaks, EL oldud aja jooksul, sügava puudega ja nende hooldajate elukvaliteet "O" Riik mõtleb siiani, kuidas neile kodus üks vaktsiin teha. Oleme oma ajud kärbuda lasknud. Täna hommikul, Anu saates, pingutab ETV jälle, et me päikest ei unustaks ja teda ikka kiidaks.
k
kogu austuse juures/ 11. aprill 2021 08:49
siis ühiskond ei alga nendest . jah - saan aru , olukord on nadimast nadi, aga olgem ikka ausad, kui poleks töötajaid, poleks sel hooldataval sedagi . . . tean, et kõlab julmalt, kuid kõige OLULISEM on ühiskonna jaoks töötajad, vaid nemad viivad elu edasi . võite mulle oma lapsikuid miinuseid jagada, mind see ei huvita üldse . minu arvamust ei muuda mitte miski . ehk siis - hooldatavad ON siiski koorem töötajatele . me peame hoidma ennekõike just TÖÖTAJAID .
s
sõnn4/ 11. aprill 2021 09:38
Nõukaajal olid puudega inimesed kodus ja toetus oli 16 rubla, ehk selle raha eest sai (praeguse ajaga raske hindu võrrelda) 80 leiba kuus. Kui suured on praegu meie puudepensionid, lisaks muud toetused. Jah, tõesti need ka praegu ei kata inimese vajadusi, kuid saab ka abi, kui küsida. Nõukaaja sotssüsteemi ei saa võrreldagi!!!!

e
A. LA. VEER/ 11. aprill 2021 08:38
n
Nii/ 11. aprill 2021 08:35
Hei, sina seal! Mis sulle ei meeldi? Kas see ongi sõnavabadus ?Pikk jutt sinu jaoks?
k
11. aprill 2021 08:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Jah,/ 11. aprill 2021 08:49
köigil tuleb ajukahjustus kui ei vaktsineeri.
n
no/ 11. aprill 2021 10:09
see võib olla ka lihtsalt vanadusest!
v
11. aprill 2021 08:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kas/ 11. aprill 2021 08:44
tahad venemaaga liitu astuda siis vä? EU ja Nato on meile ainuke kaitse Venemaa vastu
0
07.51 le/ 11. aprill 2021 08:24
Mis kooli tunnist jahud,mõistust on ka vaja et aru saada millest räägitakse,keegi pole rääkinud Natost ega Euroopa ühendusest lahkumisest vaid pealesurutud utopistkommunismist mida liberaalid peale suruvad saamata aru mida see toob.
m
Martti/ 11. aprill 2021 08:20
Mart võiks rahvale seletada siis ka seda , et mida me Eestlasena ja Eesti riigina EU-st lahkudes võidame ja mida kaotame. Ja kes selle kõik maksab? Need olete teie ju inimesed. Mis teie elul viga on? Vaadake kuidas mujal elatakse ja kuidas meil on? Vaadake, mis maailmas toimub ja mis ajastul me praegu elame. Vaadake geograafiliselt kus me asume, kui muidu ei mõista. Kuhu meil on välja astuda. Enam ei ole õndsad 30-ndad, kui Inglismaale võid exportisime ja alvelaevu ehitasime.
e
eks ta/ 11. aprill 2021 09:17
täna seletab nii, et mikrofoni ära ummistab. Hea, kui vahepeal õhupuudust ei tuleks. Aga vavalt aega jääb, peab ju hr Kiige kallal räuskama.
a
aga/ 11. aprill 2021 08:17
mida ta siis valesti tegi Eesti astumine EL hääletamas käis 66 prossa ja poolt hääletas 64 prossa kodanikest ehk siis tugevalt alla poole kodanikest ja nimetada seda enamuse sooviks........ei nimeta me ju 300000 venelase soovi liituda uuesti Venemaaga enamuse eestimaalste sooviks...
m
miks/ 11. aprill 2021 10:14
arvad, et valimas mittekäinud selle vastu olid? Kui olid, siis oleksid nad ju seda valimistel väljendanud!

t
Terveisiä suomesta/ 11. aprill 2021 08:08
n
no/ 11. aprill 2021 10:15
oled sa siis nüüd NSVL-s?
j
Jaan/ 11. aprill 2021 08:06
Helme võiks eestist äraastumise grupi luua,mõttetu kaabu
n
noh/ 11. aprill 2021 08:47
mart võiks oma sakti asju ajada suure-lähtrul, tal pole isegi riigikogusse asja, rääkimata valitsusest, oma mõisas võiks ta sütitavaid kõnesid pidada oma perekonnale ja jüngritele
j
Jopplandi agentuura ei maga./ 11. aprill 2021 08:04
Imestada pole midagi. Mõni esineb lausa eestlasena...
k
kuidas mõnele see/ 11. aprill 2021 08:00
j
jok/ 11. aprill 2021 07:53
kõrgepalgaliste rikkurite mängud tänases riigikogus. Millegagi peab ju tegelema. Kui tööd ei ole ja aru ka väike, siis tuleb kaasa hõisata neile, kes on iva leidnud.
s
sõnn4/ 11. aprill 2021 09:44
Kui härrad kaabud teeksid praegu medpersonali ja muu haiglapersonali tööd, siis neil ei oleks aega luulutada. Raha jookseb ja midagiei ole vaja selle saamiseks teha. Kuidas töötavad praegu õpetajad: 12- 14 tundi ööpäevas, nad küll ei jõua luulutada. Kaabud tööle!!!
o
ohjah/ 11. aprill 2021 07:51
mina sain helme selgitusest aru nii, et põhiline, mida soovitakse on see, et eesti seadused jääks jääks ülimuslikuks ja ELst ei saaks föderatsiooni. Kui eesti astus ELu siis oli selge tingimus, et eesti seadused oleksid ja jääksid ülimuslikuks. Et meie elu ei hakkaks korraldatama ELst. Nüüd kisub asi vägisi sinna, et kõik, mis eurobürokraadid välja mõtlevad kuulub meil vastuvaidlemata täitmiseks, Sellisesse euroliitu poleks rahvas kindlasti 2004 astunud! Ega astuks ka praegu!
k
kui liitusime/ 11. aprill 2021 08:01
olin ka mina selle EL vastu aga seletati, et saate mööda euroopat ringi traavida, töötada kus vaid meeldib, palgad kõrged ja Eestisse tuleb palju ilusaid tõmmusid mehi ja siis 51 % oli poolt ja 49% vastu ( ma muidugi täpseid % ei tea) Edu Sulle hea Mart. Oled õigel teel. Minu isiklik arvamus.
s
sa loe/ 11. aprill 2021 09:19
leping korralikult läbi, siis poleks üllatusi
s
sõnn/ 11. aprill 2021 09:45
Ja kohe kindlasti kõiki seadusi ja märusi ei tasu ülepingutatult täita!!

m
Martti/ 11. aprill 2021 07:51
Mardi jutt on aina tasemel olnud. Rahvas pöördesse ajada, on tal käkitegu. Enamus siin ikka oma peaga ültse ei mõtle. Inimesed, kasutage kainet talupoja mõtlemist. Kuhu te välja astute EU-st ja NATOST? Targemad siin lahmivad, et Inglismaa sai hakkama, miks meie ei saaks. Kui koolitunnid jäid kunagi vahele ja muidu ei mõista, siis vaadake geograafilist kaarti ja lugege Wikipediast, milline riik on Inglismaa. Ja millised oleme meie, Eestlased. Te ei saa igapäevaste tegemistega ka muidu hakkama kui teineteisele jalaga tagumikku ei tambi ja kõrri ei hüppa. Kurb, kui pean Eestlasena seda kirjutama.
m
Martinit/ 11. aprill 2021 08:24
Sellise jutu peale soovitaks EKRE Oma Peaga Mõtlejate Klubiks ümber nimetada
s
siin Natost on rääkinud? Loe artikkel läbi, jutt käib Euroopa Komisjonist./ 11. aprill 2021 08:55
j
jahh/ 11. aprill 2021 09:20
eskaleerime ja provotseerime, pärast irvitame
s
sss/ 11. aprill 2021 09:48
See on nii õige mõte!!! Meie, eestlased ainult kakleme! Inglismaa ja meie majtase on väga ja väga erinevad. Eestlane pean talupojamõistusele toetuma. Ajaloost on teada, et eestlaste seas on alati olud punaseid ja oma maa ja riigi mahamüüjaid.
a
11. aprill 2021 07:22
Ajaloo "ümberkirjutamine" on Putini lemmikteema .Mardi provokatsiooniga ühinejaid loodetavasti ei ole. Võibolla vaid Moonika?
m
Max/ 11. aprill 2021 07:19
Väga hea mõte. mida nad teevad brüsselis. rikkuda maksumaksja raja.
l
Lähiajalugu./ 11. aprill 2021 07:15
Mäletate "Nord Stream 1"? Kaua hakkate mäletama ka "Nord Stream 2". Mida arvate, mitu neid ehitatakse? Rohkem ei ehitata. Kolmandaks tulevad sanktsioonid, mida õpite saksa täpsuse ja vene loogikaga täide viima! See ei ole esimene kord, kus sakslane ja venelane teevad tiimi, et Euroopat jagada. Oh neid nutiajastu lapsi küll!
m
Max / 11. aprill 2021 08:05
sakslased rikuvad jälle Euroopa ära
m
Mandoliinaga/ 11. aprill 2021 10:30
Max ja koos sõbraga venelaste maalt nagu alati
p
Pimesi uskujad/ 11. aprill 2021 07:11
Paljud ei saa aru mille nimel jauravad, kommunism ei ole ainult venemaa, palju ohtlikum on ELi utopistidest kommunistid kellel pole miski püha, räägiti siin rahadest aga ei süveneta, EL pole sentigi raha on suurpangad kes on teinud meid kavalalt rahaloopimisega võlaorjadeks, teotate siin Ekret venemeelsuses aga seotus on ainult niipalju et siin elavad venelased saaks tunda ka end normaalsena, propaganda on peapeale pooratud, austatakse oma kodumaal elavaid aga mitte nagu mõned aru saada tahavad, liberaalkommunism on just see mis kõike hävitab, tulge ometi mõistusele enne kui hilja pole.
s
sss/ 11. aprill 2021 09:52
Venelased tunnevad end vägagi normaalselt. Kuidas tundsid end pool sajandit eestlased omal maal!!!??? Hea, et niigi läks, et eestlane ei pidanud hakkama omal kodumaal vene keeles koolis õppima!! 1978/79 NSVL suured teesid. Ja härra Eisen suutis Moskva üle kavaldada, muidu oleks 30-60. aastaste põlvkond koolis õppinud vene keeles. Kas seda tahate!!!!
m
mell/ 11. aprill 2021 06:30
ärge nüüd minge eufooriaga kaasa ja vastu.midagi ei toimu pole lihtsalt seadusega ega rahaliselt võimalik.see on omale häälte otsimine ja press et võtke mind valitsusse tagasi.me pole inglismaa kes suudab need trahvid ära maksta.me oleme euroliidu toetustega ja laenudega nii seotud aasta kümmneteks,et seda pole võimalik teostada,mõtte toetaja on veidi rumalam kui mõtte algataja,sest algatajal on varjatud häälte saavutamise eesmärk nagu oli seda varem immigratsioon........,sai ju valitsusse vahepeal mis siis immigratsiooniga muutus,see et musti hakkas riiki hoopis rohkem tulema ja gei paraade e
o
Oo Breznev/ 11. aprill 2021 06:29
Vene ajal oli elu palju parem.Kõike oli saada kui Bisnest tegid.

r
rein/ 11. aprill 2021 06:22
jateine osapool teeb venemaaga ühinemise toetusgrupi. Miks pean osalema nende tolamängurite ülalpidamises
m
mikk/ 11. aprill 2021 07:02
Venemaaga ühinemise ettepanek on Refi poolt juba ametlikultesitatud.
m
11. aprill 2021 05:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
omad poisid ikka kübaraga/ 11. aprill 2021 10:32
Kolmas pits ja pea hoogu
r
RIX/ 11. aprill 2021 05:36
Toetaksin seda liitu kahe käega kui ta oleks normaalne riikide liit.Aga see paduliberaalne, marksistlik ,rahvaid enda alla suruv liit ei sobi kohe mitte.Seega toetan Helmet igati.
t
to/ 11. aprill 2021 08:00
tglt võiks helme mõtet toetada ka isamaa ja kesk, sest kurb on mõelda, et just isamaa poliitikud on nõus kõigega, mida brüsselist nõutakse ja oma iseseisvust täielikult loobuma. Tulemus oleks hullem kui NSVLis ja pöördumatu. EL lihtsalt on ostnud algusest peale meid ja teisi rahaga ära. Ühel hetkel öeldakse, et kas maksate kohe kinni v loobute oma iseseisvast riigist --- kogu juhtimine brüsselisse.
v
Väga .../ 11. aprill 2021 08:36
..palju rahalist abi oleme saanud teede ehituseks,igasugused PRIA toetused,EAS` rahad ettevõtetele,suure vabaduse liikuda igale poole.Meie väike Eesti ei oleks suutnud iialgi selliseid abirahasid ettevõtetele jagada.Oleksime oma maanteedeega auk augus kinni. Astume välja nagu Mart ütleb,aga kuidas ta edasi iseseisva Eesti`na edasi toimetab,sellest mitte ühtki sõna.Ütlen,et lausa jaburus,mida räägib,aga valimised tulevad,vaja suurt propagandat teha,et hääli saada.Pigem Mart õppigu,kuidas suhelda ja mitte mõtlamatuid solvanguid loopida,mis pole sellises auväärses eas kohane.
e
11. aprill 2021 05:15
Ei ole seisnud koos ükski liit,ei seisa ammugi ka see.
a
11. aprill 2021 05:05
m
mitte ekrelane/ 11. aprill 2021 09:05
Ammu oleks aeg ekrest lahkuda, neil juba oma vene haru ja nüüd väljaastumise soov EL- st. Kas seda ekrelsed tahavadki? Ma ei usu seda ....
r
Roman/ 11. aprill 2021 02:19
Toetan. Ma hääletasin EL-iga liitumise vastu.
i
ilus/ 11. aprill 2021 06:56
v
11. aprill 2021 02:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
JAH SELLISED NEEDKANAKALLASED/ 11. aprill 2021 07:01
ja kõik teised reformierakondlased on😥
t
to/ 11. aprill 2021 08:08
aga mis selles halba on kui 1 erakond pakub midagi ka teistsugust välja. Siiani on ju jäänud mulje, et 100% eesti elanikest soovib olla ELs nagu omal ajal "100%" eesti elanikest soovis olla NSVL-s. Et meil on arvamuste paljusus see on ainult müüt. Sellepärast ei tohi rahvale ka referendumeid lubada. Lihtsalt vastik olukord. Enamik poliitikuid poeb brüsseli ees ja ainult raha pärast.
k
Kurblich/ 11. aprill 2021 01:42
Siiani oli ok vana, aga nüüd läks üle piiri. laotab suurema osa oma valijaskonnast.
o
Oswald/ 11. aprill 2021 06:07
No-jah, näe... Hanerasv ei aidanud viiruse vastu aga suuorganiga võib vahutada küll.

r
11. aprill 2021 01:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tulevikuvisioon./ 11. aprill 2021 09:07
Ta tahab ka Eesti liitumist Venemaaga. Seda ütleb ta välja alles siis, kui Eesti EL -st väljas. Ehk ka ka varem, ette uusi parlamendi valimisi.
r
11. aprill 2021 01:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
11. aprill 2021 09:07
h
Halice Veidel / 11. aprill 2021 00:57
Artikkel korralikult läbi lugeda ja siis kommenteerima , paljud pole aru saanud millistest punktidest jutt käib .
ö
Öpetaja/ 11. aprill 2021 07:34
Suurem osa kribijaid siin kirjaoskamatud. Teevad tekstide kopeerimist.
j
JV/ 11. aprill 2021 00:38
Haahaaahaa kaabu.. 🤣🤣🤣
j
11. aprill 2021 06:29
JV,HaaHaaHaaast on asi kaugel.Kaalul on meie rahva tulevik.
a
ajalugu/ 11. aprill 2021 00:37
aasta 1990 -tahtsime välja liidust,sest tahtsime ise otsustada,ei tahtnud võõrast raha rahakotis,ei tahtnud võõrast sõdurit eestis -ja aastal 2021 oleme jälle liidus ja jälle ei saa me ise otsustada,jälle on rahakotis võõras raha ja eestis võõras sõdur ja nüüd see inimene ,kes tahab liidust lahkuda ,saab hoopis teistelt eestlastelt sõimata.
m
Ma/ 11. aprill 2021 01:17
Veidi raske võrrelda abielu, kus oled sunnitud olema või kus soovid olla.
t
to ma/ 11. aprill 2021 06:11
,,ilus'' abielu,kus üks pool käseb,kuidas elada ja olla ,annab raha ,kui tahab ja ei anna ,kui ei taha (poola ja ungari juhtumid) ja käseb vastu võtta hoopis võõraid inimesi ,kes ei taha töötada ja meie kommete järgi elada (pagulased) -see ei ole soovitud abielu,kus tahaks olla.
s
sa mõtle ka/ 11. aprill 2021 09:26
mida võrdled. Vene sõdur ei lasknud meid saartele, ega Paldiskisse jv paljudesse kohtadesse. Püssiga vastas ja oli ka mahalaskmisi. Sellist aega soovid tagasi või?
t
to sa mõtle ka/ 11. aprill 2021 14:48
ja mida neis saartel niiväga erilist on -sama päike ,sama meri,kui mandri pool ,isegi kadakad kasvavad mandril ja Padiskisse käisid nõuka ajal Balti jaamast rongid,iga päev ,iga natukese aja tagant ,osta pilet ja sõida vaid ,sai isegi mitu korda käidud ,ka Sillamäel ,millest nüüd räägitakse ,et suletud linn ja sisse ei saanud,igasse eesti linna sai vabalt sisse .
t
11. aprill 2021 00:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
Veiks sindist. / 11. aprill 2021 02:25
Sa oled ju töötu, sul pole mingit firmat. Istud tasuta wifis ja undad.
j
Ja Veiks/ 11. aprill 2021 09:29
j
Jaan/ 11. aprill 2021 00:25
"Vahva" võte. Kaljulaidi nõme sõnavõtt ja sellekohane artikkel pani inimesed kommenteerima ca pooltuhat kommentaari. Asi vist läks meedia jaoks käest ära? Rahvas avaldas liiga otse oma arvamust. Sestap on kadunud nö esilehelt eelnimetatud artikkel ja asemele pandud Helmed, et viia "raskuskese" mujale. Samas- müts maha Õhtulehe ees. Viimane koht, kus rahvas saab end väljendada.
a
Ainult, et.../ 11. aprill 2021 00:34
õhtuleht ei tee seda rahva pärast, vaid klikkide pärast. delfis oli KeKa KaKa päästeopeatsioonile u. 2500? kommentaari
t
tühine kodanik/ 11. aprill 2021 02:07
Jah,nii see on.Vikerraadio vaba rahva arvamusavalduste nurk pandi kinni,kui Kaja ähvardas koguaeg eelmist valitsust hävitada.Kukuraadio vaba rahva arvamusavalduste koht,ehk voks populi suleti,kui Kaja nihverdati pukki ja keegi enam kukut ei taha kuulata peale seda hirmust tegu.Postilehes on ammu vaba sõna põlu all ja delhvis.Nii et tänan Õhtulehte,kes veel austab vaba rahva mõtet.

h
Helmel ei maksaks tõmmelda/ 11. aprill 2021 00:03
EU laguneb varem, kui me seda ise arvata oskaksimegi.
o
Oswald/ 11. aprill 2021 06:14
Mida see tähendab: KLAVA kuus OGI?
i
issanda/ 10. aprill 2021 23:59
loomaaed on suur ja mõistus pole oma teha. Aga kas on mõtet sellist onklit maksumaksja rahaga ülal pidada?
m
Marta/ 10. aprill 2021 23:50
Tüüpiline Helme. EL on paha, paha .. Aga eelarvesse kirjutasime nii palju euroliidu laene sisse, kui mahtus!! Sest sealt saadav raha on ju iseenesest mõistetav... Kahe aastaga sai vaid 5 miljardit euroliidu raha eelarvesse kirjutatud ja võlad ülepea löödud. Ainult Helme võib selle peale tulla, et nüüd põgeneme kähku välja... Lasteaed...
t
to Marta/ 11. aprill 2021 00:39
Ega me ju seda raha endale saanud. Kas mäletate, palju me näiteks Kreekale abiraha andsime? Seda te muidugi ei mäleta. Eks neid ole teisigi. Martal vist nii hea elu.
d
DD/ 10. aprill 2021 23:34
Soome taolises riigis v6isid populistlikud Perussuomalaiset sellise kaardiga laineid tekitada ja valijaid v6ita, aga praegusel ajal meie väikses Eestis m6jub se idee lihtsalt napakana. Eesti on liidust ainult endale kyhveldanud ja mitte midagi andnud.
d
DD-le/ 11. aprill 2021 00:42
Parem oleks sul vait olla, näeksid targem välja.
S
./ 11. aprill 2021 02:13
See kõik tuleb varsti sajakordselt euroreziimile tagasi maksta ja siis on rahvas hullemini orjad,kui 700 aastat saksa okupatsiooni.
g
Guemaan/ 11. aprill 2021 05:04
Esimene suurem maks, mis euroliiduga seoses tuli oli suhkru trahv. Mille eest?
t
Tooru/ 11. aprill 2021 08:52
700 aastane saksa okupatsioon? Tagasi kooli palun ja kasutada mitte nõukogudeaegseid õpikuid
v
Väsinud/ 10. aprill 2021 23:33
Oh issand küll. Kas meil siin veel vähe erimeelsusi?
t
Tagatargemaks läheb/ 10. aprill 2021 23:25
miks peaksin tahtma Venemaal elada?Kui Inger tahab Venemaal elada,siis palun,mine.
l
Leelo Teile Tagatargemaks/ 10. aprill 2021 23:42
Tere. Mina tahaks ka Venemaale elama minna aga kolmandatesse riikidesse ei ole see asi nii lihtne. Selle kohapealt olete vähe informeeritud või vähe haritud. Jah, kõige lihtsam on lahkuda political asylum i paludes aga mõtle hiljemaid tagajärgi kodumaa suhtes. Pole see nii lihtne, et palun ja mine mida mõtlevad sinu rumalad pelmeeni ajud.
t
to Tagatargemaks läheb/ 11. aprill 2021 00:46
Kui Inglismaa lahkus, kas ta siis läks Venemaa rüppe? Kas Eesti omaette riik ei tohi kunagi olla?
s
simon/ 10. aprill 2021 23:25
reffitolkamitel nüüd jälle võimalus "oma tõega" välja tulla...no andke tuld...PPP
m
Mõtlen natuke!/ 11. aprill 2021 09:27
Kui EL-s välja, siis uuesti "itta". Nii pisike "magus mari" ei jää "idale" märkamata ja äratab isu!
k
ka realist/ 10. aprill 2021 23:05
Ei tohi euroliidust välja astuda,sest siis lüüakse kalevipojad (parajad kaagid) koju ja mis me siin nendega peale hakkame?
s
sinine pluus/ 10. aprill 2021 23:11

i
Inger/ 10. aprill 2021 22:56
Ega nüüdsel ajal võib juba Venemaal ka elada.
v
valge toonekurg/ 10. aprill 2021 23:12
l
Leelo valgele toonekurele/ 10. aprill 2021 23:17
Palun selgita oma kommentaari.
i
Inger / 10. aprill 2021 23:23
Paluks ka valgelt toonekurelt auditit.
s
10. aprill 2021 22:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
b
Blond mees/ 10. aprill 2021 23:13
r
realist/ 10. aprill 2021 22:47
Enne euroliitu astumist olime ju iseseisev riigike.Polnud ju häda miskit.Seda enam et see euroühendus pole ju enam selline nagu algul...
j
jäljed lumel/ 11. aprill 2021 00:50
meil on vana vene raudtee,mis viib Berliini
a
ahah, polnud häda midag/ 11. aprill 2021 02:23
Üks häda ajas teist taga, alates toodangu müümisest alla omahinna ja spekuleerimisest krooni vasta ning riigi turvalisusest.
m
Mõnel lühike mälu/ 11. aprill 2021 07:51
Olime jah vaene iseseisev riigike ja venemaal li Olime jah vaene iseseisev riigike ja venemaal polnud veel jõudu meile sõjaväega sisse marssida.Poleks me NATO-sse astunud oleksime praegu üks moskva oblast.Ja ullikesed ei kujuta ette,mida eestis euroliidu rahadega on ehitatud ja tehtud.Näiteks asulate veetrassid ja kanalisatsioonid,maanteed....
m
misasja/ 11. aprill 2021 09:30
inimesed käisid ringi nagu hallid vaimud, pidi rääkima vene keeles, vabalt liikuda ei saanud...
a
Aivar/ 10. aprill 2021 22:45
Kahtlematta on tegu Putinile meelepärase tegevusega,ōōnestada euroopa liitu.Kas härra Helme töötab nüüd vene valitsuse hüvaks?
v
vana viltkübar/ 10. aprill 2021 23:16
j
Jaan/ 10. aprill 2021 23:20
Vanasti ju õõnestati NSVL-i,aga laiali läks ikka seespidiselt. Ei seisa teie liidud koos.
m
Mida Aivar/ 11. aprill 2021 00:52
m
Ma olen / 10. aprill 2021 22:45
Südames nii koos Helmega. Aeg on see korruptsioon ja orjamentaliteet minema heita. See on meie maa, siin oleme meie peremehed! Mitte kunagi enam ei kummarda kedagi ,nagu orjarahvale kohane. EESTI EEST
v
valge MB/ 10. aprill 2021 23:17
k
Kahjuks/ 11. aprill 2021 08:01
Kahjuks,ei suuda osa siin räuskajatest mingid peremehed olla,peremeestel on ka kohustused,pole ainult ôigused,igapäevane ôllekulistamine ja kõige kirumine ei tee elu kellelgi paremaks
p
10. aprill 2021 22:40
Piibliski kirjutatud ,et EL laguneb.Kas liberaalid-sotsid üritavad seda protsessi kuidagi takistada? Loen teie arulagedaid kommentaare ja hale hakkab teist.
k
koos Bütsantsiga/ 10. aprill 2021 23:21
Tuleb õigelt lehelt lugeda 567
n
Nõupodi/ 11. aprill 2021 02:05
Tõsi jah! Lugesin äsja piiblist, et kevadel läheb ilm soojemaks, aga sügisel tuleb Trump võimule tagasi.
H
:DD/ 10. aprill 2021 22:38
Haa-haa, iseseisev läänemere sveits:) Vana ikka täie m6istuse juures veel?
v
valged ööd/ 10. aprill 2021 23:24

v
Viplala/ 10. aprill 2021 22:34
Kõgil sõidab korralikult ei imesta et järgmistel aastatel valimis protsent on all 5 protsendi kütke poliitikud kütke :D pole samuti euroopa liidu pooldaja aga Eestil kahjuks on vajalik seal olla nii kaua kui on kasulik .. veel on aga...
r
rahvas marsib läände/ 10. aprill 2021 23:25
Riigikogu on Marsi mõju all
j
Jüri/ 11. aprill 2021 01:12
Viplala - e- või täpsemalt i-valimised oled unustanud?
l
Lelet/ 11. aprill 2021 02:10
Usun, et EKRE poolehoid kasvab nüüd veel rohkem ja nad on tugevamad kui kunagi varem. ELAGU EKRE!!!!
s
Skabar/ 10. aprill 2021 22:28
Kui Putin kaob siis hakkate nägema veel mis toimub.
h
Hiina võidab/ 10. aprill 2021 23:26
H
!!!/ 10. aprill 2021 22:25
Helme vene veri vemmeldab!!!
j
Jah/ 10. aprill 2021 22:33
Tagasi Venemaa rüppe! Eks ta ju harjunud sellega, Nõukogude ajal oli ju Euroopa vaenlane
v
10. aprill 2021 23:05
Venemaa ei taha Eestise sekkuda ja Eesti oleks hea isesesvas riigina olla, ja me ei pea agresivseld käituma Venemaa vastu me võime head partnerid olema naad on meie nabrid heat suhtet see oleks kõige parem
u
unearter paneb magama/ 10. aprill 2021 23:28
n
Nõupodi/ 11. aprill 2021 02:14
Jah, Eestist saab siis Venemaa suurim liitlane Hiina järel. Kubermanguna muidugi. Vaevalt, et Eesti vabariigi seisuse saab, nagu on näiteks Tšetšeenial.
e
eestlastele/ 10. aprill 2021 22:09
1
1978 sabbe/ 10. aprill 2021 23:30
m
milleks ärrituda../ 10. aprill 2021 21:45
Selge see, et EL-st välja astumine lähiajal reaalne ei ole. Samas tasub ka oma nägu säilitada, päris kõigega, mis sealt poolt tuleb vastuvaidlemata nõus ei saa olla. Tundub, et arukad inimesed väldivad poliitikasse sattumist ja Eesti "oma asja" ajamine on olematu. Sestap püüabki Helme olukorrale tähelepanu tõmmata, ei muud.
h
hmm/ 10. aprill 2021 22:31
Mis asi see Eesti asi üldse on mida tuleb ajada? Eesti on pisike riik, vaene riik, suure maksukoormusega, sest me tahame ju hästi elada. midagi polegi siin rohkemat ajada, on nagu on, selline ongi eestlaste oma Eesti riik.
t
tyhjad unistused/ 10. aprill 2021 23:32
n
Nobody/ 11. aprill 2021 02:20
Tähelepanu tõmbamiseks on paremaid viise. Venemaa meedia tähelepanu tõmbamiseks on praegune viis aga üle prahi. https://rossaprimavera.ru/news/0c168a35?utm_source=yxnews&utm_medium=desktop
n
nii/ 11. aprill 2021 09:34
peast lihtne tema süstemaatilise tegevuse suhtes ei maksa ka olla
v
Varsti / 10. aprill 2021 21:42
.
10. aprill 2021 22:06
...kus igasugune arstiabi on muide kohene ja tasuta!
v
viplala/ 10. aprill 2021 22:46
autod on ainult kuradi kallid mersu hinnaga võid cidruni soetada
s
suitsukate/ 10. aprill 2021 23:33
i
Ilma/ 10. aprill 2021 21:39
EL ja Natosse kuulumata on Eesti üks suur ümmargune Null. Siit ka selge miks ekret mitte valida. Jään edasi Isamaa valijaks.
h
hmm/ 10. aprill 2021 21:42
ekre ja isamaa on mõlemad suur NULL, eestis pole ühtegi erakonda ega poliitikut keda valida, kõik on kas kommunistid, bolševikud või lihtsalt petised. aga EL välja astumine on kõige mõttetum idee Helmel, aga mis tal üle jääbki, rohkem ta võimule ei saa.
e
Elnato/ 10. aprill 2021 22:10
Kas sõltumatu Island on null? Elatustase on 4x kõrgem kui meil.
M
👀/ 10. aprill 2021 22:25
Ma ei usu küll, et sa seal Olginos ainult neli korda vähem palka saad kui islandlane Islandil.
n
Niinimetad Sõltumatud/ 10. aprill 2021 23:25
Island, Norra kopeerivad pea 100 protsenti EL seadusi.
v
vanaema on ka haige/ 10. aprill 2021 23:34
l
Liivi/ 10. aprill 2021 23:36
Islandil ei käi vist Narva ja Petseri all piir Venemaaga kokku? Saavad rahus üksi oma asju ajada... Aga 4x?? Miks mitte siis juba 8.6...?

v
10. aprill 2021 21:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
maikellukese äratus parooliks/ 11. aprill 2021 00:52
viimane mihklipäev oli sajune
k
10. aprill 2021 21:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kägu teeb tänavu pesa lõpuni keskööl/ 10. aprill 2021 23:39
Santa Maria tuleb sulgeda
e
EU-st/ 10. aprill 2021 21:18
Oleme nagu loomad loomaaias, mugav elu, toit nina ees, soe pesa jne; ainult väike aga, oleme puuris, vabadus vaid unistus
o
Ooo/ 10. aprill 2021 21:25
Mis sa selle veel rohkema vabadusega teeksid?
k
Kiir/ 10. aprill 2021 21:26
Kus siis? Tartu vanglas või?
j
Jorh/ 10. aprill 2021 21:50
Asi pole vabaduses vaid see on vaja viia vene kubermanguks üle.
p
puutelgedega laulupeole/ 10. aprill 2021 23:40
Paratamatust tuleb tunnetada
s
Seoses vabadusega./ 10. aprill 2021 23:46
Kirjuta,millisest vabadusest sul puudus on?Või su jutt ei maksa kärbsemustagi.
n
Nõupodi/ 11. aprill 2021 02:31
Mida sitaseen vabadusest teab?! Sama palju kui praepannist.
s
selge/ 10. aprill 2021 21:15
see, et eestlastel on kasulikum EL-ist välja astuda. Enamus eestlasi on lihtsalt liiga vaesed, et neid lollusi kaasa teha.
p
Pde/ 10. aprill 2021 21:18
Tore, siis oled veel palju vaesem kui praegu!
s
Siiani oleme/ 10. aprill 2021 21:32
rohkem saanud, kui andnud! Tegelane peaks arstitädi külastama, kuigi hetkel on neil muud targemat teha!
h
hmm/ 10. aprill 2021 21:44
nägime ju Helmet ja ekret koalitsioonis, palju tülitsemist ja vähe tegusid, arvad et nemad tooks õnne õuele? usu, petta saad sajaga. EL on eesti rahvale suur kaitse, et siin mingi hulluke türanniks ei saaks minna.
t
to Siiani oleme/ 10. aprill 2021 22:08
seni on saanud küll kasu vaid pätid ja vargad
a
Ammu ootame/ 10. aprill 2021 21:11
Siis pannakse piirid kinni. Lõpp tehakse reisimisele. Saame ehk koroonastki lahti. Kohalik põllumees saab lõpuks normaalse hinnaga kartulit ja piima müüma hakata. Bensiini hind küll tõuseb, kuid see eest tõuseb ka selle kvaliteet, me ei pea enam ostma seda solki mida Euroopast peale surutakse.
b
Bensiini/ 10. aprill 2021 21:16
...ostsin ikka nagu ette nähtud biolisandivaba ja jätsin 5-kuuks muruniidukisse. Peale seismist masin enam ei käivitunud ja remondikohast öeldi, et garantii ei kehti ja et pronksist düüsid olid ära lahustunud!
s
Südametunnistus/ 10. aprill 2021 21:29
Kui seal veel kaua lehvitad, siis ei saa mitte millalgi koroonast lahti ja piirangud ei lõppegi!!!!!!!!!!!!!
n
nafta on hapu,aga ei haise/ 10. aprill 2021 23:45
Koroona on südametunnistusega murtav
e
Ei mõista / 11. aprill 2021 07:16
No siis on küll hästi kui piir kinni ja reisimisega lõpp...Poeme urgu, mis?
t
tohib küsida/ 11. aprill 2021 09:38
kuidas ja kes sinu piima ja kartulit normaalse hinnaga ostma hakkab?
a
arvamuste paljusus/ 10. aprill 2021 21:09
No peabki ju nõus olema, sest EL on väljunud oma algsest eesmärgist---majandusühendusest, EL tahab olla kulp terves supis, jagab ja valitseb ja keegi ei kobise(?)
s
Siis peaksid ju elatustasemed olema EL-s võrdsed?/ 10. aprill 2021 21:19
Mitte, et meil on nigelad palgad, mitmekordselt väiksemad PM-toetused ja kordades kõrgemad elektri võrgutasud ja Norra arstirohtude hinnad!?

j
Jalgratas/ 10. aprill 2021 21:08
Vaatan neid pöidlaid ja hirm tuleb peale...
j
Jaan on ka valmis/ 10. aprill 2021 23:49
Lepasuitsused suitsukatteks
m
miku/ 10. aprill 2021 21:08
Trumbid otsas? Muud moodi pilti enam ei saa?
p
Proletaarlased ühinevad viimaseks võitluseks maali juures/ 10. aprill 2021 23:52
All paremal nurgas on võltsing
i
10. aprill 2021 21:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
if/ 10. aprill 2021 21:54
Kuidas eestlase Venemaale? .obu oled vöi?
o
Oi/ 10. aprill 2021 22:40
Hea mõte! Peaks jah Venemaale saatma!
v
viplala/ 10. aprill 2021 22:42
see kui keegi euroopa liidust eemaldub ei tähenda venemaa kummardamist ,elu pole must ja valge , ma ei mõtle selle all vikerkaarlasi , aga paraku hetkel euroopa liidust lahkumine oleks krahh kuna jälgides mis seal üleval toimub on kahetsus väärne , selleks et riiki juhtida koos mõistlke lahendusi leida keeravad nad kõik seal üksteisele , arusaadav maailmas lma vaated erinevad aga tuleb komprommisse leida mida need kodanikud seal kahjuks ei suuda
p
piiritulp hmüüris/ 10. aprill 2021 23:54
k
Kats/ 10. aprill 2021 21:03
Ratasel täna hea päev, polegi vaja vabandada ega tordipoodi lipata...
n
Nipitiri/ 10. aprill 2021 23:19
Ratasel oli ennem vabandamisefetish? Kui polnud vaja, siis vabandas ette ja taha, aga kui nüüd on reaalne põhjus, siis ei tule seda vabandamist kusagilt. Koroonaminister Kiik on sisuliselt läbi kukkunud ja hoolimata korruptsiooni kahtlustusest tormati kohe uut valitsust moodustama. Repsist rääkimata..
k
kella viie teel 8 kilomeeter/ 10. aprill 2021 23:55
Täna on küpsiste päev
m
Manna Liisa/ 10. aprill 2021 20:59
Ei ta asuta midagi, tahab väga pildil püsida, ei muud.
u
uuu/ 10. aprill 2021 20:54
Koroona läbipõdenutel võivad tekkida tõsised ajukahjustused.Kas Mart on tõesti põdenud koroonat ? Ilma sümptomiteta ???
v
Vastuolu/ 10. aprill 2021 21:21
Mu meelest põdes hoopis armas Kaja seda Koroona-haigust?
k
kolli koroona ei tõmba täiskuul/ 11. aprill 2021 00:00
tuuline kolme sule tõbi on nohune
e
Endine tohter/ 10. aprill 2021 20:51
Tereõhtust. Mäletan väga hästi 1986 ndat aastat juuni kuud kui olime MÕS i kokkutulekul Kehtnas. Õigemini MÕS i suvepäevad. Seal õhtul tõmmati üles telkide vahel sinimustvalged lipud. Ei tea mis nendest sai aga sisemine tunne oli, et siin riigis pikka pidu ei ole. Nii ta oligi. Ütlen ausalt hetkel on sama tunne, midagi kindlasti toimub või juhtub. Olen noor pensionär tahaks ikka mõned aastat pensioni põlve nautida rahus. Olge mõistvad ja hoidke tervist.
k
Kas hallivatimeest saab uske koos nõukogude võimu tõega/ 11. aprill 2021 00:06
Kehtnas oli MÕS tunda kui täpselt mäletaks seda olukorda
n
Nõupodi/ 11. aprill 2021 03:10
Tere! Isegi endine tohter ei peaks olema kirjaoskamatu (neli õigekirjaviga ja kuus komaviga). Ja mida Te tegelikult öelda tahtsite?

o
Ooo/ 10. aprill 2021 20:43
Eestlane on siis odav tööjõud. Kui astub EUst välja, siis on seal elu nagu 90ndatel- prostid, odav alko ja maffia. Lagunev infra ja vaesus. Edu! Vene russidele kindlasti meeldiks kui donetski sarnaseks peldikuks muutuks Tallinn
m
Mitte donetski,/ 10. aprill 2021 21:49
o
Ole hea/ 10. aprill 2021 23:02
Ära rohkem juurde võta. Eestlane on praegu odav tööjõud. Enamus välisfirmasi siin maksavad oma riigis sama töö eest 4 korda rohkem. Ja kui juhtudki plõksima, siis öeldakse sulle kohe, et Ukraina vahel toimub otseliin. Lausa riiklikul tasandil hoitakse palku miinimumis.
o
Ooo/ 10. aprill 2021 23:09
Hakkavad siis palgad tõusma vä?
ü
üks hing eestlast ei oma väärtust silmades/ 11. aprill 2021 00:09
Küsimus on luurele minekus vanaga
m
10. aprill 2021 20:40
Mart Helme ainuke mees keda võin usaldada ja ka toetada kui oleme koos siis võidame bürokraatija vastu
t
Tule taevas appi/ 10. aprill 2021 20:54
Ikka vägisi tahab mõni vend venemaa rüppe hüpata. Sellist meest ei usalda sekunditki.
b
Büroo kraatija on visaplay/ 11. aprill 2021 00:14
Kilka hyppab keevasse sopipotti
j
Jah/ 11. aprill 2021 08:15
Õpi kirjutama.Sinusugused kirjaoskamatud elu Eestis edasi ei vii,aga tänu eurotoetustele saab sullegi abirahasid maksta
o
10. aprill 2021 20:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
aga lihtsalt ulpivas olekus/ 11. aprill 2021 00:16
Veed on taganenud alamjooksule
l
LILIA/ 11. aprill 2021 02:28
KUIDAS EI VASTA,KUI SEE Ooo voib kirjutada KUSIPEA
e
Eurooplane/ 10. aprill 2021 20:38
Olen ka Soome maksumaksja ja elanud siin pikka aega. Astuge välja jah, siis saab eestist sama odavat tööjõudu kui ukrainast, monkey teeb odavalt. Ei pea enam teid üleval pidama, põllumajandustoetusi maksma ega teid ehitama EU kassa rahaga
o
Ole/ 10. aprill 2021 21:39
aga ära tuututa oma soome maksumaksmistega ja nn soome staažiga! Mis sa arvad, et oled seal soome parem eestlane kui meie kohalikud? Kordan, pane turpa kinni! Selvä?
s
Sry/ 10. aprill 2021 21:41
p
putin/ 10. aprill 2021 20:36
Helme ei viitsi enam isegi varjata et EKRE on venemaa operatsioon Eestis segaduse tootmiseks.
õ
õllevahused vuntsid sorakil kärestikus/ 11. aprill 2021 00:21
vana luurekala ujub sogases vees kõige kiiremini konna
t
teadja/ 10. aprill 2021 20:33
Kui Euroopa liidust välja,siis kaovad ka töökahad Soomes .Jäävad vaid Norra ja Sveits ja heal juhul ka Inglismaa.
o
Ooo/ 10. aprill 2021 20:56
Ega väga paljud ei käi sveitsis koristamas ja kipsi panemas?
m
Mall/ 10. aprill 2021 20:32
Mina olen poolt! Elan Saksamaal ning maksame eestlaste elu-olu kinni ning vastu ei saa midagi. Eestis ise annab liitu 1 euri ja vastu saab 3. Terve Eesti on mingeid projektikirjutajaid täis, kes kõik kerjavad Euroopa Liidu raha. Las lahkub pealegi!
l
Lahkugu Helme/ 10. aprill 2021 20:56
Ja nii kiiresti kui võimalik Eestist
i
Isehakanud sakslasele.. / 10. aprill 2021 21:06
Oi kui rumala inimese kirjutis.. Eesti on kindlasti sellest ainult võitnud, et üks selline Mall siit lahkus 😊
x
XXX/ 10. aprill 2021 21:12
Oh, Malleke, sinusugune migrant küll kedagi välja ajama tule!
s
Suur suur aitäh/ 10. aprill 2021 21:46
et "muretsed" meie pärast! Mis elu olu sina meil kinni maksad? Mina töötan Eesti firmas ja teen Austrias teie ehk sakslaste heaks tööd, sest teie seda tööd teha ei viitsi ega taha! Ainult vingute ja laisklete! Hullemad vinguviiulid kui eestlased! Austerlaste ja šveitslaste kõrval olete hale vari!
j
Ja sina maksad seal saksamaal kohe kõik kinni/ 10. aprill 2021 22:26
k
10. aprill 2021 20:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mani vestidega võib piiril sisse kukkuda ja ka rongalind õpib laulma/ 11. aprill 2021 00:26
punast lõngakera on ilma sassi minemata raske eesti moodi pöörata
i
igal sammul/ 11. aprill 2021 09:43
meenub talle kuidas vene ajal oli. Kuidas seda nimetataksegi...?

h
10. aprill 2021 20:23
Helme artikli lugemine on ajaraiskamine.Eesti asja saab ajada euroliidus paremini kui ilma või vene võimu all.
o
olge ise ka tublid/ 10. aprill 2021 20:59
globalistide asja, kabaali asja saab ajada eurosojuzis, mitte aga Eesti asja
h
Hollandis õitsevad mägitulbid läbi külma sügistuule/ 11. aprill 2021 00:29
maakera ongi siis ümmargune tallermaa Helmeaanale
h
Hea/ 10. aprill 2021 20:06
m
maailma uueks loon roosiga nööpaugus/ 11. aprill 2021 00:32
mis otsa ei lõpe me suul internatsionaali vilega
a
Andre/ 10. aprill 2021 19:56
Uku küll normaalne pole,kes niimoodi soovib,äkki lähed enne ise koroonaga teispoolsusesse,aga mis siin ikka kommenteerida,ega normaalsele inimesele uku nimeks ei panda ka,nii et ei tasu suurt muretseda selle soovi pärast
v
virmaliste valguses õnnepäikse leaiab kä särams pilvises taevas/ 11. aprill 2021 00:35
Homme siis uutmoodi ratsutades raudruunaga vabadusse tagasi orjaikke alt vabana
ä
Äpu/ 10. aprill 2021 19:54
Riigikogus on igat masti tohlakaid.......
n
Nipitiri/ 10. aprill 2021 23:25
Nii on, osad reffid tahtsid isegi Venemaa rüppe astuda. Millest nüüd neil selline seakisa? Kahepalgeline kuidagi..
v
vana ürdi viimane seljauime serenaad kevadises poris/ 11. aprill 2021 00:41
valides vaba ust parlamenti tassisin sellega prügikala väärtusega andekusi välja elama rahva nimele toetumas
v
10. aprill 2021 19:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
nuusutab tuult ja/ 10. aprill 2021 20:37
Helme mängib kassi ja hiirt
x
xmx/ 10. aprill 2021 20:45
k
Kuulan/ 10. aprill 2021 19:50
ja ei jõua ära imestada,kuidas Helme vastased kukuvad kohe seletama,et sel juhul läheb riik Venemaa rüppe jne.Euroopa totakate nõudmistega mitte nõustumine ei tähenda ühestki otsast kremlimeelsust-taguge see endile pealuusse!Samas ei väida Helme,et keegi tahaks sellest liidust reaalselt lahkuda.Lugege artikkel läbi ja kui aru ei saa-tehke seda veel mõned korrad!
i
Ints/ 10. aprill 2021 20:47
Pole mõtet ärrituda. Siin pole muud ehk kes teisele ütleb see ise on! Need kes väga häälekalt EKREt kremli rüppe joonistavad.....jne. Ärge u ustage, kes tegi sellise ettepaneku- liituda Venemaaga! Ikka Ref. Loomulikult keerasid nad selle naljaks. Ha ha ha. Väga naljakas. Täiskasvanud inimene saab aru.
s
siiri/ 10. aprill 2021 22:29
Minu arust oli see kaa reform kes tegi ettepaneku venega liituda.
t
täna/ 11. aprill 2021 09:44
väidan ühte ja homme teist.
m
Mihkel/ 10. aprill 2021 19:50
Teisest kyljest,nyyd on võimalus õppida,töötada,reisida ja ega keegi ei sunni.CCCP ajal pidi elama rahvuste vanglas.Apelsin,banaan olid Eesti lastel tundmatu.Aga siiski,kui said adidased,karhud või nahktagi või lada,restos käia,yyr väike,Sotsis.Krimmis puhata,siis mõtlen heldimusega noorusaegade peale.Ei kritiseeri yht ega teist.Suur asi,et on rahu,vähemalt Euroopas.Jumal,hoia meid.Amen.
p
pensionär/ 10. aprill 2021 21:49
Viljandis Sakala kaupluses müüdi küll seitsmekümnendatel banaani ja apelsini.
s
suur mure veerema sai mu südamelt siis/ 11. aprill 2021 00:45
ja seal mängiti bajaani ning maitsti apelsiini liköörina laulueliks hingele valla
t
to.mihkel/ 11. aprill 2021 02:37
ei nyyd rahu ole. Käimas biosoda...
n
Neandertal Lamemaalane./ 10. aprill 2021 19:50
No kus sellisest paradiisist minna saab? Ikka oota nagu af käsi pikal annetust ja vaktsiinidoosi. Hea mugav ju.

i
idealist/ 10. aprill 2021 19:46
K
(vaatab ringi)/ 10. aprill 2021 21:14
K
(vaatab ringi)/ 10. aprill 2021 21:14
v
valgete liblikatega lehvides juustes/ 11. aprill 2021 00:48
v
valija/ 10. aprill 2021 19:44
kes maksab Martini võetud laenud tagasi Euroopa Liidult?Teeme rahvahääletuse?Eks ikka peavad mõlemad kaabud oma kukrut tühjendama,mida pole,see on raha.
h
häbitu,/ 10. aprill 2021 19:48
kas oleks pidanud laskma inimestel surra ja ettevõtted pankrotti? Sul on raha, oled varastamisega hästi teeninud?
k
Kaabud/ 10. aprill 2021 20:59
On kogu aeg sellest unistanud, lõhkuda seda, mida ise pole ehitanud, õhutada, provotseerida ja tekitada kaost, miks küll sellised veel Eestis elavad ?
t
Tipsik/ 10. aprill 2021 21:37
Moded kohe nii kangesti armawtavad härra Helmet! Ei tea, kas kuuluvad ise ka Ekresse?
t
Tiiduke/ 10. aprill 2021 21:39
Oh elu, siis peab ju Lähtru ka maha müüma, ei saagi enam mõisahärrat mängida!
ä
Ärgem unustage/ 10. aprill 2021 22:15
Kohevsaba erakond tekitas riigile kahju kümnetes miljardites! Pöördvõrdeliselt välispankade kasumitega.
s
10. aprill 2021 19:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Pinsifond4/ 10. aprill 2021 22:17
Hästi öeldud! Eesti oli jah ainus riik, kus fondihaldurid teenisid rohkem, kui naiivsed raha paigutajad.
k
Key/ 10. aprill 2021 19:33
See mees ei ole terve. Kui palju nägid poliitikud vaeva, et Eesti saaks EL liikmeks. Ja nüüd astume välja. Saatke Mart arsti juurde.
s
soojad sokid ja/ 10. aprill 2021 19:38
m
mine ise,/ 10. aprill 2021 19:51
su aju ei tööta üldse.
x
xmx/ 10. aprill 2021 20:57
KEY -Sorry.Euroopaga liitumise pidi otsustama rahvahääletus --Sinu sõnade põhjal otsustasid teatud poliitikud! Võib-olla pole Mardil arsti juurde asja?
k
Kye/ 10. aprill 2021 21:40
Eesti ei astunud föderatsiooni.
t
10. aprill 2021 22:18
to.Key. mis vaeva need poliitikud ,siis nägid..Ära aja pada..Minu teada oli rahvahääletus...JA pöördu ise arsti juurde....
k
10. aprill 2021 19:31
kui see nüüd valimiseelne lubadus pole,siis toetan!
i
irw/ 10. aprill 2021 19:30
Eesti piirid kinni. Tsaariks saab Mart Helme. Sõnavabadus kaob. Kaob ära see välismaal tööl käimine. Vaja oma riigis tööd teha. Siin töökäsi puudub. Jne.

m
10. aprill 2021 19:29
e
elemente ei maksa propageerida/ 11. aprill 2021 00:33
e
est./ 10. aprill 2021 19:27
See on riigi destabiliseerimine. Mitte enam sõnavabadus. Moskva andis vastava korralduse?
k
10. aprill 2021 19:26
Kremli soov täitub. Ja kes seda täita aitab?
j
J./ 10. aprill 2021 19:12
See oleks tõesti tore kui kogu see perekond Euroopast välja astuks.
h
https://kaadripoliitika.wordpress.com/2014/11/13/elu-eestis-enne-ja-parast-reformi// 10. aprill 2021 19:08
Keegi peaks heastama ka parempoolsete "muudatustega" tekitatud kahjud
p
piinlik/ 10. aprill 2021 19:03
vana mees, aga kohati ikka veel varsaaruga.
p
Pensionär/ 10. aprill 2021 19:03
Ootan Nõukogude Liidu aega tagasi, siis oli vähemalt kõht täis. Nüüd olen näljas. Katsuge 318 euro ga elada. Ei teagi mis maksud välja mõeldud, muudkui ainult maksa. Tõesti ei taha seda riiki aga vana oled kuhu sa lähed.
t
to Pensionär/ 10. aprill 2021 19:13
küsiks miks su pension nii väike on?
p
Pensionär kommenteerijale # to Pensionär # 19 : 13/ 10. aprill 2021 19:44
Olin autojuht keevitaja. Paigaldasime bensiinijaamasid. Keevitasin bensiini suures pütis. Peale tööd autoga sõites valgusfoori tagant minema minnes tahtsin sidurit lahutada, et kohapealt minema saada. Vaatan mis asi on vasak jalg ei liigu. Sain veremürgituse ja keel halvatus ka ära ei saanud rääkida. Sain invaliidsust 391 sentidega aga kui vanaduspension tuli hakkasin saama 308 midagi sentidega. Nüüd aprillis sain juurde 9 euri sentidega. Ennem sain rohuraha 52 euri nüüd ainult 26 euri. No kas said nüüd rahulduse, et punase miinuse panite. Küll teile tuleb ka oma saatus kes punaseid miinuseid
2
2 pensionär kommarile 19 : 13/ 10. aprill 2021 19:53
Seda küsi eesti riigilt mitte sandistatud inimese käest. Alatu mats oled.
e
Einstein/ 10. aprill 2021 19:54
Ja siin jõuad tiksuda küll?
t
to 19,13/ 10. aprill 2021 19:58
enam lollim ei saa ükski küsija olla!
e
eksole/ 10. aprill 2021 20:23
Millega sa bensiini keevitasid?
m
Mhh/ 10. aprill 2021 21:03
Mida sa pinskar terve elu tegid,kinni istusid,et nii väike pinss?
I
@ kell 19.44 -le lisan ka:/ 10. aprill 2021 21:07
Inimesed onkogu eluaja töötanud ja pensionile jäädes ikkagi selgub, et pension väike. Indekseerimine, tööaastate arvestus ning siis taasiseseisvunud EV ajal ka sotsmaksu maksude laekumised arvestatakse. Aga kui on olnud väike töötasu, siis kokkuvõttes jääb pensi-summa ikka väike. Meie rahvas on töökas rahvas. Vanaduseski peab inimest austama! Väärikas vananemine, aga kuidas mini-mini-sissetulekutega väärikalt iga päev hakkama saada. Ah, et miks su penss siis väike on? <> Vaandage, aga k õ i k inimesed ei ole suutnud ennast kõrgepalgalistele töökohtadele sokutada, igaüks on teinud tööd, mis
e
Eha Meresaar kommijale # eksole # / täna 20 : 23/ 10. aprill 2021 21:11
Oled harimatu ei jaga midagi koma paigutusest. Inimesed vaadake milline on eestlane. Närib teist eestlast pealegi veel invaliidi. Sinu eestlase veri on nagu peale sõja. Eestlane saatis teise eestlase Siberisse. Ütlen ausalt, küll sa näed aga sinul ka hästi ei lähe.
p
Piripill/ 10. aprill 2021 21:44
Mis siis eluajal tegid? Enamik TÖÖTANUD inimesi saab 500 või isegi rohkem! Kui pole tööl käinud ja istusid rohkem poe taga, siis pole põhjust kurta! Oma viga!
a
Autojuht-keevitajast pensionärile/ 10. aprill 2021 21:48
Sellise töö eet oleks näiteks Soomes pension üle 2000€. Aga neil on ka oma pangandus ja rahva rahad sealt ei kao. Neid kadusid nimetati Eestis reformideks.
p
Piisake/ 10. aprill 2021 21:53
Muide, mina pole ka kõrgepalgaline olnud. Lasteaia palgad pole iialgi kõrged olnud. Pensile jäin ka olude sunnil, aga mul on penss peaaegu 500, mitte nõks üle 300.Elasin üüri'kas, et tööl käia ja peale üüri maksmist jäi veidi üle 200 euro kätte. Aga elan siiani ja ei nuta, et keegi on liiga t e inud. Kui oled invaliidi seisus, siis tuleb sots kindlustuse poole pöörduda. Sealt võib toetust saada.
s
Saamatutele kommenteerijatele/ 10. aprill 2021 21:57
Pensionär ju kirjutas, et oli enne vanaduspensioni invaliidsus pensionil. Kuidas te nii saamatud ja harimatud olete. Ikka miks nii väike, vast oled kinni istunud. Lugege ilusti kommentaarid läbi.
l
lIILIA kuressaarest/ 10. aprill 2021 22:43
Mina samuti...Lopetasin Rakvere pedagoogikakooli ja peale kooli lopetamist läksin vorumaale lasteaeda tööle Anti 2toaline korter uues majas ja ei maksnud ka yyri, ainult jah lauatelefoni....Ema läks pens.55a, sest oli kolm last Ise olen kolme poja ema,Töötades Saare kaluris..saaremaal...Maksis riik lastetoetust 1a, ja saare kalur 1,5a.. Keegi ei olnud nåljas ja palja tagum...Meie oleme oma maksud maksnud ja tööd ryganud,ja see on meite pensionäride monitamine ...häbi peaks praegusel valitsusel olema...Toetan hr.Helmet....
i
Inimene/ 10. aprill 2021 23:15
Töövõimetuspension ei ole sama, mis on vanaduspension. Ja hiljem, kui vanaduspensionile jääd, siis ongi see vastav... Ja mida hakkab inimene peale teadmisega, milline on soome pension?! Ja sotsameti poolt ongi selline hinge sees hoidmise pension määratud, mida sealt küsida?! Lihtsalt, Eesti riigis on sotsiaal- ja hoolekandesüsteem olematu... Ja et meil on nii palju hariduseta matse, kel puudub empaatiavõime - oleme teadlikud...

v
varem või hiljem/ 10. aprill 2021 18:39
Eesti pendeldab tasakaalu mõttes kahe impeeriumi vahel nii kaua, kuni riik on v enelasi ja n eegreid puupüsti täis. Tekib uus, vene-inglise segakeel kõnelev tumedanahaline estonia rahvas.
m
Mõttetu jutt / 10. aprill 2021 21:03
Samasuguseid väljamõeldisi ja hirmutamisi külvasid ning külvavad ka helmed jätkuvalt.
k
kolm rubla/ 10. aprill 2021 18:38
Elu on ilus ka ilma Helmeta,aga nalja saab vähem kui kaob.
t
Talupidaja/ 10. aprill 2021 18:33
Kommenteerija ARVO jutt 100 % õige. Lõpetasin ka loomakasvatuse. Las kasvab kõik euro vössa see maa. Rendile ei ole ka mõtet anda kopikate eest. Ainult pätid elavad, korralikul inimesel ei lasta elada.
j
Jajah/ 10. aprill 2021 20:05
lõppude lõpuks ongi vaesel ükskõik, kas tema taskutes puhub idatuul või läänetuul.
k
kerjuspensionär/ 10. aprill 2021 18:21
Mina ei ole Euroopa Liidust küll mingit toetust ega kasu saanud. EKRE on valitud 100 000 inimese poolt.Loodetaavasti, järgmistel valimistel on toetajaskond veel suurem.
h
homme lähen ka KROKODILL TA TEGI NALJA, AJAS LAPSED TOAST VÄLJA.õllamäele poomist vaatama/ 10. aprill 2021 18:43
ja elektrit ning naftat saab ilma rahata maa seest kaevata kui ühineme naabriga ning viina saab osta 3 € eest pudel,võta või kast kui euro taskus on
p
patrioot/ 10. aprill 2021 18:49
EKRE on ainus erakond kus on mõistlikud mehed nagu Kalle (Krünthal), Mart (Helme) ja Kert Kingo.
h
hea valik/ 10. aprill 2021 20:19
PATRIOOTI tuleb selle ülestähenduse eest kiita
k
Kõige mõttetum erakond/ 10. aprill 2021 21:06
Valitsuses olles muud ei tehtud kui korraldati mõttetut referendumit ja soetati sõpradele soojad ametikohad .
p
Pulstunud orav/ 10. aprill 2021 21:53
Et see referendum takerdus ja mõttetuks muutus, oli opositsiooni taktika. Poleks eliit segadust tekitanud, oleks see kiirelt teostatud.
t
Tuhanded/ 10. aprill 2021 21:57
Ilmselt edaspidi seda 100000---t enam ei tule peale sellist Helme juttu!
t
To.kerjuspensionär/ 10. aprill 2021 22:58
Mina samuti pole sellelt Liidust midagi kasulikku saanud,..Suured saksad tollas, vaeased vollas.....Endine keski valija, aga nyyd ei...
e
Elanik/ 11. aprill 2021 00:26
Mis mõttes pole saanud. Mille abil on saadud eesti keskmine palk 1500 peale. Võrdle 1990-ga ning vaata, et meil on elatustase ikka oluliselt tõusnud. Võrdle Ukrainaga, kes ei ole EU-s (või venemaaga). Inimestel on väljamaa autod käes ja mõtlevad, et see tuli iseenesest...
c
10. aprill 2021 18:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
oh heldene aeg/ 10. aprill 2021 21:32
Reffide loosung, seal NLKP liikmeid terve trobikond, eesotsas papa Kallasega
u
Udo./ 10. aprill 2021 18:11
Õige! Mart. See osaühistu ei ole meid viinud õnnelikule teele!
o
Otsige oma komsomoliüiletid ja parteipassid välja, need annavad teile eelise kinnises riigis./ 10. aprill 2021 19:33
j
Just sinna on viinud/ 10. aprill 2021 21:07
Helme suguse mõtteviisiga istuks vaesuses ja diktatuuris
a
Arvo/ 10. aprill 2021 18:09
Nõuka ajal jah oli elu mis oli. Kuid nüüd näiteks oleks Vene Föderatiivses riigis elu parem olnud kui meil praegu. Ma mõtlen lihtinimesel. Vaadake millised reeglid, igasugused maksud jne. Venemaal seda ei ole. Venemaal näiteks mine metsast lõika puid niipalju kui tahad, keegi midagi ei ütle. Mine katsu sa eestis minna omale küttepuid tegema. Aah, rääkida oleks palju ja ma usun saite minust aru. Lihtne näide näiteks meie euroopas. Koolivend peab 10 lehmakest. Oh taevast mida ka ära ei nõuta, sõnniku euro patareisid, siis mingisugused valla seadused. Loomade registrid, looma ei tohi endale liha
a
Arvo jätkab/ 10. aprill 2021 18:14
looma ei tohi endale lihaks teha, nii edasi jne. Inimene jättis kõik järele. Siin eestis euro nõuetega sind sunnitakse prügikasti juurde minema või paela kaela panema. Venemaal sellist asja ei ole. Ah mõelge ise ma pole mingisugune õpetaja. Elage hästi aga siin euro liidus inimesel ei ole võimalik hästi elada.
o
Oma mets/ 10. aprill 2021 22:03
Mis jutt!? Minu vend ei tee mingeid jõupingutusi kütte saamiseks, peale omaenda füüsilise jõu. Tal metsas väike maja...... Tegelikult ka. Täitsa aus mees on, sest tal oma mets ümber maja. Ei ole virisejad tüüpi, pigem teeb tööd. Tubli vend on. Teh ke järgi!
k
Kuhu minna, mida teha! / 10. aprill 2021 22:04
Seal on hea, kus meid ei ole!
r
Russ/ 10. aprill 2021 22:06
Mine siis Venemaale, kui siin ei kõlba!
m
Marek/ 10. aprill 2021 18:07
NSVL ja EU. Pole vahet. Mõlemad valitsesid, lõid direktiive. Oli vene ajal omad plussid ja miinused ning seda ka EU-s Rikkad elasid vene ajal hästi.,paljud endised komparteilased ja Kgb mehed soojadel kohtadel praegugi. Tänases Eestis on suur lõhe rikaste ja tavainimeste vahel. Mina olen EU väljastamise poolt.
i
imelik/ 10. aprill 2021 18:45
Vene ajal kehtis hüüdlause "Kes ei tööta , see ei söö".Kes tööd ei teinud sellele ka midagi ei antud. Täna kehtib hüüdlause" Tasuta lõunaid ei ole". Samas saavad kõik mingit toetust. Meil olla turu majandus, aga jagatakse nii põllumajandusse, transporti ja kuhu iganes. Hõika ainult, et toime ei tule ja aja käsi pikka .
p
Praegune kapitalism on rajatud/ 10. aprill 2021 18:54
...eelkõige raha teenimisele mittemillestki ja suurte dividendide saamisele ilma midagi tootmata! Kaua see kesta ei saa.
v
10. aprill 2021 19:12
vene ajal oli tööt kõigidel präigu pead luubika vatama ja ikka ei leja ja kui lejad siis ei soobi kella aeg maal pussid ei käei nii vara ja õhtul pussid ei sõida
l
Lilleke Tartust/ 10. aprill 2021 23:10
TO.Marek...Mina olen Sinuga yhel meelel...Olles ise NSVL ajal yles kasvanud, Lisaks veel , oitses maaelu, inimesed olid palju kordi paremad-,mis praegu..toimub.. käib kogu aeg halvustamine ja soimamine....

t
Ttt/ 10. aprill 2021 17:56
Kes sellele siis póllumajandustoetusi maksab? Infrat aitab finantseerida? Kõike muud paremat? Need mõnikümmend tuhat lihttöölist ja veidrikku kes ekret valivad?
n
10. aprill 2021 18:42
Niikaua kui nn vana euroopa saab põllumajandustoetusi kordades rohkem kui uued liitujad on see dumping. Hispaania kurkidele tollimaks peale või välja sellest orjaliidust!
l
Lidia/ 10. aprill 2021 17:53
kommenteeriale / mees metsast 16:54 Ära võta sõna kõigi eestlaste eest.Kes sind volitas eestlaste eestkõnelejaks?Igale eestlasele jäägu sõna-ja arvamusvabadus.
m
mees metsast/ 10. aprill 2021 18:17
Palun loe minu kirjutis läbi ja näed, et ma ei võta kõigi nimel sõna. Lisaks kirjutasin elanikest, mitte ainult eestlastest. Õigekiri on "kommenteerija".
o
otsustagu juba ära/ 10. aprill 2021 17:49
alles otsis sealt oma parteile liitlasi
i
Ilona/ 10. aprill 2021 17:40
Euroopa Liit laguneb nii või naa ilma Helme ta. Tänan.
e
10. aprill 2021 19:51
Euroopa Liit Brüsseli kamp bandidid agressorid hiire lõks otab neid
l
Loodame, et mitte/ 10. aprill 2021 21:08
Väike Eesti ei saa hakkama üksi, ära süüakse.
h
henri/ 10. aprill 2021 22:38
See on õige euroopaliit laguneb naguinii on palju riike kellele ei meeldi enam euroliit.Eesti lamemaalastele aga meeldib sama mis nõukogude liit ja ükski liit pole igavene.
t
tõde on kusagil vahepeal/ 10. aprill 2021 17:39
Eesti võiks olla selline puhvertsoon Venemaa ja EL vahel, kus on suurem iseotsustamisõigus. Kui kaubandussuhted Venemaaga oleksid normaalsed , avaneb meeletu potents arenguks. Inimestel oli suur lootus EL suhtes aga kui selgus, et ainult suured otsustavad , kriisiolukorras igaüks enese eest rabab ja üllatavalt palju rumalust peale surutakse, siis tahaks oma riiki tagasi.
m
Millegipärast on see eliidi js EL-funktsionääride huvides/ 10. aprill 2021 19:02
....et Eesti ei saaks odavaid Vene kütuseid, müüa sinna meie tooteid või saata muulastest kurjategijadi!? Peame ostma vene gaasi kallimalt läbi Soome jne. Lõplik kollaps saabub siis, kui katkestame idanaabriga elektri-impordi.
o
Otsustamegi ise/ 10. aprill 2021 21:10
Vene ajal polnud mingit otsustamist, millest inimesed aru ei saa ?
a
10. aprill 2021 17:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
Ritsikas/ 10. aprill 2021 18:00
Räägi enda eest, mitte rahva nimel! Kõik ei ole sama meelt sinu ja Helmega!
k
Kuulge eestlased!/ 10. aprill 2021 22:48
Õppige Eesti keele kirjapilt ära!
m
mis siis / 10. aprill 2021 17:29
järgmisena ekre poolt tuleb .teeks toetusgrupi -kes tahab kolida marsile .No naera puruks .
e
ei sa naera midagi,/ 10. aprill 2021 20:13
kui ise kerjuseks muutud ja eluaegseks sandiks lased end teha.

e
eestlane/ 10. aprill 2021 17:25
Mart Helme on kui taevakingitus.Olen 100% toetusgrupi asutamise poolt.
h
hull/ 10. aprill 2021 17:30
p
10. aprill 2021 19:34
Peale EL väljaastumist VF astumine.
t
to V/ 10. aprill 2021 19:50
....ja siis minegi sinna venesse, mida siin vingud
t
Taevaõnnetus pigem/ 10. aprill 2021 21:10
h
Hobune/ 10. aprill 2021 22:13
Taeva kingitus? Et nagu V a najumal laskus alla taevast?
a
Anna/ 10. aprill 2021 17:24
Iga kolhoosi ajal tahetakse rahvale traktoriga tekk peale tõmmata. Inimestel peab endil olema valikuvõimalus kellega teki alla pugeda.
e
10. aprill 2021 17:12
Et astume tagasi Venemaa "kaitsva tiiva alla". Hurraa, elagu Lenin!
t
to.17.12/ 10. aprill 2021 23:23
Kus sa seda leninit näed...Ei see Lenin nyyd kyll ei ela.. Minu teada on Moskvas maoselomis...Sina void Brysseli tiiva alla astuda....
m
10. aprill 2021 17:08
Mart on vana hunt teab väga hästi kuhu minna, soovin tale edu
E
👀/ 10. aprill 2021 17:29
l
lihtlugeja/ 10. aprill 2021 17:34
teatavasti on hundid raipesõõjad ja mart helme järjekordne suurusehulluse all põdev pooltõbine
g
Good bye! / 10. aprill 2021 17:58
Mingu ise, kes keelab! Pole teda keegi tagasi hoidnud! Head teed!
t
10. aprill 2021 17:03
m
mees metsast/ 10. aprill 2021 16:54
Kuhu liitu me nüüd Mart siis astume? Kas asutame ullikeste liidu oma 1,5 miljoniga elanikuga ja ootame liitujaid. Meie territooriumi tahtjaid oleks küll aga loodan, et meil on arukaid inimesi rohkem kes sellist enesetappu ei poolda. Härra Helme, olete hakanud sarnaselt Laariga ajaloolisi ulmekaid kirjutama.
k
Ka Sveits elab rikkalikult/ 10. aprill 2021 17:12
oma riigi seaduste järgi väga hästi, eesti oleks samal järjel juba ammu, kui ei oleks riigis vassimist ja valetamist, selline soroslaste võimu pealesurumine ei ole demokraatia, toetan Helmet, aga mitte majanduse kukutajaid.
k
Kas..../ 10. aprill 2021 17:14
...Mart Helme igatseb vene aega tagasi ja olla isoleeritud st.hüvasti vaba reisimine ja teise riiki tööle,kõrgkooli õppima minek
t
Tgl. haige on võrrelda Maarjamaad Šveitsi ..../ 10. aprill 2021 17:17
... või Norraga. Šnitti võib ju võtta ja unistada, aga... Eelkõige peab muutuma EU ise.
t
to Ka Sveits elab rikkalikult/ 10. aprill 2021 17:26
sa seda ikka tead ,et Sveits asub kesk Euroopat aga Eesti sõna otseses mõttes kuskil karu....s?
i
10. aprill 2021 17:41
Island elab samuti ilma Brüsseli diktatuurita väga edukalt ära. Riik on heal juhul kolmandik Eestist
k
Kossa/ 10. aprill 2021 17:48
Ka meil elab oma 5% juba juba sama hästi või pareminigi kui Šveitsis. Riigiametites palgad 10 ja enamgi tonnat kuus. See, et enamus taskus sente veeretab olla nende eneste viga. Tehku hoolsamalt tööd ja ärgu vingugu. Küll siis ka Šveitsi jõuavad.
u
Uus küüditamine/ 10. aprill 2021 22:16
Laaril on palju halbu asju hinge peal. Tema mihklipäev juba oli.
v
Vanaema Anna/ 10. aprill 2021 16:53
Arvan,et vajame EL-i, aga see organisatsioon vajab muutusi. Vanade Euroopa riikide ja ida Euroopa riikide vahele on tekkinud vastuolu , mis tuleneb minevikust.Lääneriigid olid vabad, idariikidest osa N.Liidu mõjusfääris, osa okupeeritud, nagu meiegi. Meie oleme pidanud ise oma minevikuga tegelema, lääneriigid peavad sellega ise toime tulema.See puudutab sisserännet. Konflikt tekkis suure sisserändega. Lääne-Euroopa riigid peavad pagulastega oma kunagistest asumaadest ise toime tulema.
J
../ 10. aprill 2021 16:56

k
Kõik see nätab, et EKREs on veel säilinud demokraatia, kuigi.../ 10. aprill 2021 16:51
... praegusel kujul on see tal vägaLoll algatus.vana Helme teeb suurelt jaolt soolot. ja endine sots Grünthal "teeb Tarandit"- arvab, et šõu ja tolamängimisega jõuab kaugele..
m
Mõttetu mäng/ 10. aprill 2021 21:17
Ikka endiselt liivakastis , enda upitamine ja teiste materdamine
o
olge ise ka tublid/ 10. aprill 2021 21:40
Miks valetad, et Grünthal on olnud sots!? Sots pole ta kunagi olnud, küll aga Res Publica liige lühikest aega, enne kui "äraostmatud" end lasid rahajõmmide ja globalistide poolt ära osta: https://ariregister.rik.ee/erakonnad/liikme_ajalugu?lang=est&isiku_id=2000000580 1. Eesti Konservatiivne Rahvaerakond 80040344 Registrisse kantud 14.03.2017 2. Ühendus Vabariigi Eest - Res Publica 80131035 Kustutatud 02.09.2002 - 01.01.2005
k
10. aprill 2021 16:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
poolsurnu/ 10. aprill 2021 17:38
kaja ei kõlba, marti ka ei tahaks,
h
Hüüdja hääl kõrbes/ 10. aprill 2021 16:35
Sisseastumisega läks kähku, aga ise näeme, kuidas Inglimaa vaevleb väljaastumisega.
n
10. aprill 2021 17:02
NL-st e. rahvaste sõpruse liidust välja astumine oli kordades lihtsam,kui eurohuntast ja natohuntast.
m
Mis viga? / 10. aprill 2021 17:10
Inglismaa on juba väljas. Telekat ei vaata või?
a
Aga Inglismaal on oma riigi ja rahva võim/ 10. aprill 2021 17:14
mitte ei pea alluma sulidele, kes riigist raha välja veavad.
i
Inglismaal on raskusi/ 10. aprill 2021 21:19
Ja mitte ainult väljaastumisega vaid nüüd ka majanduses
r
Rosalie Mölder/ 10. aprill 2021 16:34
Tahab ajada meid jälle Vene suurriigi sülle! Usun, et mônedel on seal parem, kuid suurem osa rahvast jääks jälle kannatama vabaduse piiramise tôttu. Vôimuahned ei ole targad ja kasutavad rumalaid endale häälte andmiseks!
k
kas pead vabaduseks/ 10. aprill 2021 20:25
laialdast bordellide võrku?
n
Nii ongi/ 10. aprill 2021 21:21
Rumalaid ajupestakse ja hirmutatakse, lubatakse ka pudrumägesid aga nende taga on vaid tühjad sõnad, tüüpiline ekre käitumine.
t
TO.rosalie molder/ 10. aprill 2021 23:37
Huvitav , kus see vabadus tänäpåeval on...Sinu vabadust piiratakse praegugi...Sinu meelest K.Kei olnud voimuahne....Hari ennast
s
Suurepärane!/ 10. aprill 2021 16:32
Tõeliselt hea mõte. EKRE on arukate inimeste erakond ja nende toetajaskond aina kasvab.Ainuke lootus ongi veel EKRE.Kuulan EKRE saadikute arvamusi ja loen artikleid, suure naudinguga. Jõudu teile kõigile!
n
Naer saalis/ 10. aprill 2021 21:22
Nägime neid ”arukaid ” ministreid, ükski ei saanud hakkama oma tööga.
m
Mõistus/ 10. aprill 2021 22:23
Arukate? Lubage kahelda! Seni pole nad küll mingitki moodi märku andnud, et neil natukegi seda arukest oleks! Kasvõi seda silmas pidades, kuidas papa H elme eelmisel aastal teiste riikide ees meie riiki häbistas. Solvas Soome peaministrit jne. SEE i lihtsalt m a tslik!
p
Pensionär/ 10. aprill 2021 16:31
Oleme penskarid palju meil elada jäänud, palun las noored otsustavad ja tegutsevad meie aeg on õhtus! Elu oli ilus naisi jalga segada!
n
need tänapäeva/ 10. aprill 2021 20:29
lumehelbekesed ei oska midagi otsustada, nende deviis on - tagumikud tööle ja mudilased laulavad noku laulu.
n
Niimoodi/ 10. aprill 2021 22:28
Räägi enda eest, mitte MEIE - - vormis. Mina kavatsen veel edasi elada ja oma lapselastega koos olla! Mu 80--aastane õdegi ei plaani veel surema hakata, on nii elu täis, et teeb endast 2 põlve noorematelegi silmad ette! Mu vanaemagi vehkis <üle 80--ne aastasena ringi sõ ita ! Keeras krunni kuklasse ja peened riided selga ning läks!
t
to pensionär/ 10. aprill 2021 16:28
Elame oma rahva poolt valitud presidendi ja valitsuse ,,käpa,, all ja ise toetasime hääletamistega Euroopa Liitu astumist!!
p
Protest/ 10. aprill 2021 17:12
Ja mis nüüd siis viga on? Llasete Helmel oma t a htmist saada? Mina ja mu lähedased ei taha seda vana elu enam tagasi!
p
Pensionär/ 10. aprill 2021 21:24
Ükskõik kus riigis ja mis valitsus ka oleks , elaksid ikka kellegi käpa alla. Euroopa Liidus pole häda midagi, mõned helme sugused ässitavad lihtsat rahvast aga mis parata kui nei muud teha pole.
t
Tark ei torma/ 10. aprill 2021 16:27
No väike lootus on tegelikult et EL vajub ise nagu s tt vee peale laiali. Seni kuni sealt raha jagatakse võib nn "itaalia streiki" teha aga kui netomaksjaks peaks hakkama siis adjöö musjööd!

t
to Urmas/ 10. aprill 2021 16:26
Elasime jah ilma Euroopa Liiduta aga polnud ka midagi erilist.Piirid olid kinni,pidev valuuta vahetamine,polnud kaubandus niikaugel midagi. Putin oli sel ajal veel rahulik kuid aastad pidevalt muutusid ja siis.................2008 Gruusiaga välja meelitaud sõjad,siis 2014 okupeerimised Ida-Ukraina, siis........küllap oleks jõutud ka Eestini.
u
uku/ 10. aprill 2021 16:18
Helme visatakse parteist välja. See oleks siis nüüd kolmas kord.
t
täpsustaks/ 10. aprill 2021 16:44
EKRE saab pärast jaanipäeva 23 aastaseks. Üks vanemaid erakondi vabas riigis. Kui seda riiki enam vabaks pidada...
t
Tiina/ 10. aprill 2021 16:18
Valitsuses olles väitis Helme ,et on Europa Liidu poolt.Nüüd tagareas istudes vastane.Tõeline tuulelipp.
s
sellise euroopa liidu poolt ei saa olla/ 10. aprill 2021 17:23
kes päevapealt bioloogilise relva käiku laseb, ahistavad sundvaktsineerimised tundmatu mürgiga peale surub, inimeste vaba liikumise vangistab, alustab inimeste märgistamist koroonapassiga ja see lugu ei näi lõppevat, meil on oma majandus, ja on hea majanduse kasv, kuid milleks viivad võõrpangad kogu meie teenitud raha riigist välja, sulgedes koolid, poed, töökohad, hullemat genotsiidi ei saagi olla. Edu, Mart, olen toetaja, ka 4-realisi maanteid enam eu ei toeta, milleks meile selline võitlus kogu aeg enda ja laste normaalse eksisteerimise eest, aga Natost ju keegi välja astuda ei soovi,
l
11. aprill 2021 07:11
Loe uuesti, mille poolt ja mille vastu!
v
vanaisa/ 10. aprill 2021 16:18
Eesti on väike riik ja normaalseks eksisteerimiseks peab olema liitumine mingi suurema omanäolise liiduga mis praegu meie jaoks oleks Euroopa Liit ja NATO. Kui lahkume EL-st siis ehk puksitakse ka NATO-st välja ja siis.............................jääme vene mõju alla ja võib korduda Ida-Virumaal see mis toimus Gruusias ja Ukrainas!
t
to.vanaisa/ 10. aprill 2021 23:46
Kuule Sina vanaisa Kas EESTI VABARIIK oli vene voimu all...Soovin EESTI Krooni tagasi...vot nii...
p
pensionär/ 10. aprill 2021 16:16
Huvitav, kelle käpa all me praegu elame.
r
Riina/ 10. aprill 2021 16:12
Helmel on vajadus millegagi silma paista.
t
to pensionär/ 10. aprill 2021 16:10
Olen ka pensionär aga mul ikka mõistust rohkem! Mis jama see Mart ajab - EL-st välja! Kui astume välja kas siis tõesti läheme Venemaaga ühte punti ja Mart saab presidendiks? Hakkame elama taas Kremli käpa all!
a
Andres/ 10. aprill 2021 16:16
Mõistust vähem oli UK-s, astusid välja ja surid kohe koroonasse. Meil ainult 1000 koolnut!
u
Urmas/ 10. aprill 2021 16:16
Enne 2004a. elasime ilma Euroopa Liiduta ja kas elasime toona halvemini? Toona oli terve mõtlemine, mitte mingi EL banaani kõveruse arvutamine! Toona ei olnud ju Venemaaga ühes pundis! Ja ei elanud toona Kremli käpa all!!! Igastahes ma väidan, et Krooni asendamine Euroga tekitas inflatsiooni ja ei toonud midagi head! Selle taga ei ole Kreml!
e
10. aprill 2021 17:22
Eesti oli vene ajal käpa all ka nüüd brüsseli käpa all jarelikuld tuleb iseseisvald

p
patrioot/ 10. aprill 2021 16:10
Kui Helmel see õnnestub ja me saame liituda SRÜga, siis astun EKREsse
u
uku/ 10. aprill 2021 16:16
Koroona võtab sind varsti ära. Küll sa siis liitud seal teispoolsuses.
j
Jõudu! / 10. aprill 2021 17:39
Võta stardikoht sisse ja jookse, muidu jääd äkki hiljaks veel!
t
to patrioot/ 10. aprill 2021 19:53
l
Loodame/ 10. aprill 2021 21:27
p
pensionär/ 10. aprill 2021 16:01
Ometi üks öige asi, seda oleks juba ammu pidanud tegema.
m
Marlboro/ 10. aprill 2021 15:57
See on võimatu aga hea idee.Võimatu seepärast ,et raha mis liigub väikses Eestis on Rootsi pankade käes.Krooni ei ole enam võimalik käibele tuua,kuna ennemalt krooni tagatis Eesti mets on ettenägelikult maha raiutud.Kulda ja naftat pole.Seega oleme kahvlis.Ansip mängis Eesti Tommy boy-ga täielikult Vabariigi Brüsseli diktaadi alla ja pangad rootsi või norra riigi pensionäride rikkaliku eluviiside elamiseks.
m
Marlboroe/ 10. aprill 2021 16:52
Unustasin öelda.rail baltic vajab miljoneid kuupmeetreid ehitusliiva head killustiku ja tuhandeid tonne pinnast kühveldavad diisli masinad ümber. Eestisse allesjäänud inimestel tõuseb umbes 15 protsenti maksumäär.Ehitus kui niisugune jääb Eestis üldse seisma.Keegi ei ole suuteline midagi ehitama.Saatus ajab ettevõtjad pilliroost kõrsi tegema ja saame kõik tunda vett ja vilet.
n
näed sa!/ 10. aprill 2021 17:02
Nüüd on järsku Rootsi ja Taani pangad? Aga kui jutuks "rahapesu",siis järsku Eesti omad ja Ligi vastutuse all??!!
k
Karakull/ 10. aprill 2021 15:56
Mõistus pole enda teha ja seda on tema puhul täitsa tunda! Mingu parem p e nsile, tükk vana inimest juba. Peesitagu oma mõisas parem.
k
kroonik/ 10. aprill 2021 15:52
nii püütakse lihtsameelsete hääli. üks Kalle juba kütab Toompeal kirgi.
i
Indrek/ 10. aprill 2021 15:48
Euroopa Liidust välja ja kohe Venemaa alla on Helme soov ?
h
Helme reisupaun/ 10. aprill 2021 15:46
krokodill tegi nalja ajas rahva Euroopast välja

o
ortek/ 10. aprill 2021 15:45
Ma asutan Helmede Eestist lahkumise grupi. Kogume oma grupikesega nii palju raha, et osta kõigile neile laevapiletid ja paneme nad ilusti Rootsi laeva peale.
v
Vastaline/ 10. aprill 2021 15:59
Ma olen täitsa selle poolt. Ja ilmselt veel väga paljud. <Üks inimene kindlasti peale mind. Seda ma tean.
k
KH/ 10. aprill 2021 17:30
Kuule ortek, nii rumala jutuga võiksid ise lahkuda kiiremas korras!
e
Elan Euroopas/ 10. aprill 2021 15:42
Kas see EKRE üldse eksisteerib? Tundub,et on ainult Helmed.
s
suur peeter/ 10. aprill 2021 18:47
Õige jah,et Eesti on kogu aeg Aasias olnud Mongoolias
ü
üks õige ja/ 10. aprill 2021 15:36
k
10. aprill 2021 15:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
ats/ 10. aprill 2021 17:35
mida siis sinu kolu on välja mõelnud räägi teistele ka

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee