Mõni aasta tagasi sõitsin lääne Euroopas ja osa teedel oli see loomulik. Esialgu kohkusin ära küll. Isegi suured bussid sõitsid kolm kõrvuti. Mahtusid ära küll. Jõudes Iklasse hakkas teel jokutamine. Väike sõiduauto sõidab telgjoonel.Paremal on ruumi terve auto jagu aga tema rahulikult, aeglaselt. Ise võtan alati nii palju paremale et kolm teele ära mahub. Ei hakka laubakat panema. See videos nähtu võis olla isegi läänepoolne inimene kes sellega harjunud. Ja kiirabi juht tegi ka kõik õigesti.
Mul on üks tuttav selline, mitte mingit hirmu pole. Nagu otsiks surma, aga see teda veel tahtnud pole. Kõige hirmsam on see, et teised siiski kannatavad tema lolluste pärast ja mitte vähe. Mitte ükski õnnetus teda muutnud pole.
Üks autojuht sõidab seal rekka sabas, kahtlen, et seal lubatud 3-sekundilisest pikivahest rääkida saab - möödasõidu ootamisega seal küll tegemist ei olnud.
Kui ma tahaks teha videosid liiklusreeglite rikkumistest, siis võiks vabalt neid ühe päeva jooksul koguda sadade kaupa.
Aga kuna mind teiste tegemised ei huvita ja veel vähem on mul edevust seda teistele näidata, siis mul autos pardakaamerat ei ole. Oma elu on elamiseks piisav.
Võimsa saksa autoga, haagis järel. Pidevalt tln-trtu uuel kiirel lõigul sõidavad päris kiirelt. 150ga. Saan aru, et teed seda ilma haagiseta. Aga miks peab haagisega sedasi tõmblema? :(
Vastutulija kraavi surumine on ohtlik ja mina rekka roolis sõiduka puhul sinna ei keera, aga kui sa videot lahtiste silmadega vaatad, siis näed, et möödasõit toimub lubatud kohas.
(5) Märgise 914 „Pidev- ja katkendjoone ühend” tähendused on järgmised:
3) tähistab sõidutee suunavööndeid eraldava pidevjoone katkestust kohas, kus seda joont tohib ületada ainult ühelt poolt, ning ühesuunalist sisse- ja väljasõidukohta (lisa 10 joonis 12).Märgist 914 tohib ületada katkendjoone poolt. Pidevjoone poolt tohib seda teha ainult möödasõitu või ümberpõiget lõpetades.
No neid tegelasi kellel pidevalt nagu "tuli takus" on teedel väga,väga palju.Kihutab mööda ja kui mina jõuan samase kohta,auto seisab ja mees ajab tibiga juttu ,aega jätkub kauemaks.
on load 1980-st aastast ja ma ei ole teepeal mingi uimerdaja,kuid riske väldin täiega!Pean normaalseks kuiva tee,hea nähtavusega tublisti üle piirkiiruse sõitmist aga samas ei võta iialgi riske,kas jõuan mööda või ei.Ma ei salli tõmblemist.Sõit võib olla kiire,kuid samas sujuv.Need pole ka normaalsed,kes ideaalsete oludega 8-90 seieri järgi kulgevad.
Mille jaoks see piirang siis on, kui nt. 90 alas seierit ei vahi ja tallan pedaali? Hea jutt. Rullnokk oled ju, vanusele vaatamata. Ja huvitav, linna piiril oled ikka sellistel sabas. Mis mõtet sel kihutamisel siis on? Saad ükskord nätaka ära, siis ei sõima siin teisi ebanormaalseteks.
Ebanormaalne. /täna 15:41
Ei ole näinud veel ühtegi autot (peale taadeldud veokate) , mis liiguks 90-nega, kui spidokas 90 näitab. Tavaliselt on nende kiiruseks 83-85.
Mis sa arvad,mitu autot sõidab heade teeolude ja heade ilmastikutingimuste korral 90kilomeetrit tunnis seieri järgi?Pakun välja,et iga 20-s ja need on kõigil jalus!
Tõenäoliselt passib peale võimalust möödasõiduks. Tegelikult kohe kui hulljulge kärumees tal kõrvalt näha on, tõmbab asap paremale serva ju. Tema küll midagi valesti ei tee.
Sel teeosal on laiust piisavalt et kolm autot vabalt ning neli sättides kõrvuti mahuks.
Midagi ülemäära ohtlikku ma siin ei näe. Nõrganärvilised võiks kõigepealt metsas puude vahel käia oma auto gabariite tunnetamas.
Loomulikult peab raskeveokijuht hoidma oma veoki 24t koormaga teepernral, et ässad saaksid kiirust vähendamata koju lennata.. kus punktist a punkti b on 5km sõita!