Eesti uudised

GALERII | Maskivastased: „Me ei ütle, et koroonat pole olemas. Me ei alahinda arstide tööd. Aga praegused piirangud ei ole mõistlikud.“

Sirje Presnal, 31. märts 2021 10:48

38 KOMMENTAARI

e
est./ 1. aprill 2021 17:04
Maskivastaste koht on trellide taga. Muideks, Soomes juba trahvitakse reisijaid, kes ei kanna rongis ja bussis maske. Seal on maski kandmine kohustulik, enne oli soovituslik. 40 eur. Maski kandmine on kohustulik. Eestis on ppiirangud liiga leebed. Ja maskivastased solvavad siiski kindlalt med. personali.
S
:) / 2. aprill 2021 00:11
See kommentaar vist on nali.
m
Mõistuspole iseteha,kui ikka ei ole,siis ei ole./ 1. aprill 2021 07:10
Põdege see haigus ära ja siis räägite hoopis teist juttu.
m
mida juttu/ 1. aprill 2021 05:27
umbes et teeme oma tervisega loteriid vä, ei aitäh.
p
pii/ 31. märts 2021 21:00
Aitäh ajakirjanikule! Lõpuks ometi ka üks kallutamata artikkel.. lugesin ja ei uskunud oma silmi, et tsensuur selle läbi on lasknud!
j
Jann/ 31. märts 2021 19:46
Igal tegevusel on hind ja lähikuudel selgub, mis nende piirangute hind tegelikult on...siis saab teada kuidas toimib- täna sööme saia ja homme sööme ka juba söödud saia mõtteviis. Kui ninaesine poole võrra väheneb siis piirangute kaitsjad astuvad vanainimestele kasvõi peale et oma osa kätte saaaks.
k
Kats/ 31. märts 2021 19:22
Need mina-mina-mina inimesed on tegelikult potentsiaalsed môrvarid. Egoism on see mis siit jutust läbi käib. Nende pärast surevad teised ja nad on veel uhked...
j
Just `ile/ 31. märts 2021 18:29
Kui su mask on niiske, on see liiga kaua ees olnud, tuleb see ära visata ja uus võtta ! Nii lihtne see ongi !
a
A mõtle / 31. märts 2021 19:33
riidemaskil, mida paljud kannavad terve tööpäeva

j
Jälle kustutatud/ 31. märts 2021 17:54
Maski kandmine soodustab bakt.kopsuoõletikku
p
Pruh/ 4. aprill 2021 22:04
Kirurgid võivad maski kanda operatsioonisaalis tunde, pole midagi juhtunud.
k
küsija/ 31. märts 2021 17:47
Milline kahju on Covidi "ajal" lähedase surmast suurem?
f
Fakt/ 31. märts 2021 17:54
Eesti koroonasurnute keskmine vanus on 79,6 ja Eesti keskmine eluiga on 78,6:
j
31. märts 2021 16:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
lõuatugi-kaelasoojendaja/ 31. märts 2021 16:46
Oleneb kus kohas maski kantakse viiruse keskkonnas olles
a
Andres/ 31. märts 2021 15:34
Olla heas füüsilises vormis. Olen nõus, aga diivanil lösutaja rippuvat kõhtu vaadates tundub pigem targutamisena. Ja see autodega lipumõnitamine oli ikka paras tsirkus. Maksud Sõidavad kampaaniaga samal tasemel. Toppige aga veel kleepse autodele, kohustuslik on Laps Autos ja teised taolised rumalused.
i
ints/ 31. märts 2021 17:46
klepsul peaks olema- "võimalik viirusekandja"

m
M./ 31. märts 2021 13:06
Te olete täiega üks hull bande ja teiega peaks meedia või siis valitsus midagi ette võtta. Eestlasi sureb iga päev hirmutavalt palju ja teie totakad teete mingeid uurimistöid ja tahate kangesti arstidest ja teadlastest targemad olla . Aga kuidagi peab ju kuulsaks saama .Eks ju perek. Jürgensteinid? Olen koroona läbi põdenud ja ei soovi seda kellegile. Oli ime ,et selle üle elasin. Tervist kõigile ja hoidke ennast ja oma lähedasi!
o
Olen ka selle gripi läbi põdenud/ 31. märts 2021 15:13
2 nädalat oli nõrk olemine. Midagi hullu ei olnud. A kaine ja karske eluviisiga inimest see ei mõjutagi eriti, need kes pröökavad on valede eluviisidega tegelinskid ja kui need raskelt põevad tasub peeglisse vaadata! Kõhugripp ja kopsupõletik on kordades hullemad kui see gripp mida siin koroonaks hüütakse.
m
Maskipooldaja/ 31. märts 2021 12:55
Kui te olete need kõige targemad ütlema, mis on mõistlikud piirangud, siis miks ma neist kuulnud pole? Küll aga olen kuulnud nn maskivastastest, kes ise haigestudes on vait jäänud ja paranedes maski üles leidnud.
k
Kui paljud inimesed muudaksid vaktsineerimise suhtes meelt, kui nad teaksid: / 31. märts 2021 12:27
1. Vaktsineeritu võib jätkuvalt olla nakkuskandja, nakatada teisi ning põdeda ka ise, sest viiruse tüvesid võib esineda sadu ja palju oleneb inimese enda immuunsusest ning tervisest. 2. mRNAd sisaldav vaktsiin on tegelikult geeniravi, mis suudab muuta inimese DNAd. MITi ja Harvardi teadlaste uuring näitas, et SARS-CoV-2 RNA segmendid transkribeeruvad inimese genoomi, muutudes tõenäoliselt inimese DNA püsivaks kinnistuks. Siiani võimatuks peetu, osutus siiski tõeks. 3. Katsetuslik geenravi hakkab olema iga-aastane, sest uusi tüvesid moodustub lõputult ja vastavad seadusandlikud ettevalmistuse
n
Nemo/ 31. märts 2021 12:17
Eks neid väheste piirangutega katsetamis on ju olnud ka (Rootsi kevadel, Eesti juulist detsembrini) aga selle tulemusena on lõpuks ikka haiglad nii suure surve alla pandud, et rangematest piirangutest pole pääsu olnud. Ka valitsused (nii Ratase kui Kallase oma) pole neid piiranguid kehtestanud hea meelega vaid ikka selleks, et leebemad meetmed pole aidanud. Haiegestuvad ja haiglasse satuvad ka mitte riskigruppi inimesed ja selge on see, et mida rohkem nakatunuid seda rohkem satub ka haiglasse ja kui haiglaid on koroonahaigeid täis siis on takistatud ka teiste haigete ravi. Elementaarne.
t
to Nemo/ 31. märts 2021 12:26
Eelmise aasta suremuse statistika on kõigile kättesaadav. Eelmise aasta Rootsi surmade arv ei erinenud eelnevatest aastatest
n
Njah/ 31. märts 2021 12:50
Haiglad on surve all valitsuse tõttu, juba eelnevate valitsuste tõttu. Personali puuduse probleem on aastaid. Õed ja arstid lähevad soome tööle. See on koguaeg olnud. Googelda, selle teemalisi artikleid on küll ja veel. Valitsus oleks pidanud juba eelmine aasta ,kui see jant algas, hakkama tegelema haigla personali küsimusega, aga keegi ei teinud seda. Ja ka haiget numbrid pole midagi erilist, otsi 2017 aasta gripi kohta...
v
Vanur/ 31. märts 2021 12:11
Kui vanalt on mul veel inimöigused ja millise diagnoosiga, mis vanuses nad teie meelest löppevad?
v
Vanur/ 31. märts 2021 12:07
Kuidas te mind kaitseksite? Tuppa kinni? Ei raviks enam haiglas koroonahaigeid, siis saaks voodid vabaks?
o
Oma tervis/ 31. märts 2021 12:04
Oma tervise eest võid sa ju ise vastutada, aga kui kedagi nakatad, kas siis ka vastutad? Oli kuskil väga hea ettepanek, et need, kes maski ei kanna ja on piirangute vastased, et need tasuksid ise oma haiglaarve 100%, juhul kui peaks haiglaravi vajadus tekkima. Sel juhul vastutaksid küll ise enda eest. Kas need inimesed on ise nõus tuhedetesse minevaid arveid tasuma? Arvan, et ei ole. Võibolla mõni on ka.
h
Huvitav-huvitav?/ 31. märts 2021 15:17
Ma olen juba oma kümme aastat maininud, et HIV, AIDS, hepatiidi jne puhul peaks patsient ise 100% oma ravikulud katma, miks aus, korralik, tervislike eluviiside ja ühiselu reegleid austav maksumaksja peab nende ravi kinni maksma? See küündib tuhandete ja isegi kuni sadade tuhandeteni (koos kaudsete kulude, näit. koormusega ravimitesoodustuselt, haigekassale) aga keegi nagu samamoodi ei mõtle?
k
Kristiina / 31. märts 2021 11:55
Mida need kaks nime varjavad. Häbi pole või. Protestija aukoodeksi vastu. Reeturid. Võlts vastased.
n
Njah/ 31. märts 2021 12:46
Sinu pärast varjavadki, sa sildistad ja sõimad....
k
Kristiina A. Egiptusest/ 31. märts 2021 17:35
Meil siin young deathsi palju ja üks young women inkubaatoris. Pooldan Katrin Lusti ja Tanel Kiike. Ropka tüvi on sees igal pool ja lähen nüüd voodisse uluma.

k
Kristiina / 31. märts 2021 11:54
Mida need kaks nime varjavad. Häbi pole või. Protestija aukoodeksi vastu. Reeturid. Võlts vastased.
k
kats/ 31. märts 2021 11:43
Milliste uuringute alusel arvavad, et mask ei kaitse? Kui vaadata riike, kus viirus on vähe levinud, siis nendes riikides inimesed kannavad KÕIK maske. Kui hambaarsil ja operatsioonil me eeldame, et arstil on mask ja ta ei levita pisikuid meile, siis miks arvavad mõned, et nemad ei levita teistele nakkust läbi õhu? Olen aastaid töötanud avatud kontroris ja kus hommikul inimene ühes otsas aevastab ja see aevastub õhtuks teise otsa jõuab. Lisaks on ka varem kantud maske näiteks gripi epideemiate ajal haiglates. Muus osas olen antud teemaga päri. Kaitsma peaks vanureid ja riski haigeid.
v
V/ 31. märts 2021 11:41
See on õige, kui tahame suve muretult vabaks, tuleb piiranguid kohe karmistada.
l
lugeja/ 31. märts 2021 11:39
See ,,rändtsirkus,, oli küll mõtetu!! Autodel ringi tuuritada,liputada oma maskita nägu,plakatid käes,........................! Milleks sellist jama! Kandke kõik maski ja siis on haigeid-nakatanuid vähem!
k
kosmuslik tuul/ 31. märts 2021 16:43
Tirtsuparv ja tulemus on must maa
t
Tuuli/ 31. märts 2021 11:34
Aitäh, Õhtuleht, et Sa vaikima sunnitud ja igalt poolt kustutatud poolel ka rääkida lasid!
l
laias laastus/ 31. märts 2021 11:26
Miks seltsimees ei hooli minu tervisest ühiskondlikus ruumis,aga kodus seisku või pea peal edasi.Ärgam köhigem näkku üksteisele!!!
t
to laias laastus/ 31. märts 2021 12:52
seltsimees arvab, et vaid temal on õigused.Ise nii targad, nii targad, ainult jutt on rumal, kohati päris piinlik

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee