Eesti uudised

Krista Fischer: varsti on meil reaalselt vaja 1000 haiglakohta

Toimetas Katrin Rohtla, 7. märts 2021 12:40

148 KOMMENTAARI

k
8. märts 2021 15:29
Kui matemaatik vaatab positiivsete testide % kõikumist nädala lõikes siis peaks kohe mõistma, et midagi on andmetes väga valesti ja nõudma seletust. Viirus ja surm ei peaks nädalapäevi tundma, kuid haigla, labori ja testipunktie töötajad ilmslet teevad midagi L,P ja E hommikuti teisiti. Võib üks korda arvata. Rakste mudeleid teha kui algandmed nädala taktis lonkavad.
o
O./ 8. märts 2021 11:08
Aga polegi neid voodikohti. EU seaduste kohaselt on ju paika pandud, palju neid võib olla. Samas aga võib ühetoalisse korterisse sisse kirjutada piltlikult 50 inimest ja mitu firmat?
O
/ 8. märts 2021 11:03
Oi! Meil oleks paljust rääkida!
l
8. märts 2021 10:37
Lõpetage paanika külvamine! Kusagil pole mingeid laipade hunnikuid. Vaadake surmade statistikat, see ei erine 30a. keskmisest olulisel määral. Ennemgi ongmõnel aastal või mõnel kuul natuke suurem suremus. Täiesti vastutustundetu on rääkida mingist enneolematust pandeemiast. SEE ON VALITSUSE JA AJAKIRJANDUSE POOLT KRUITEGELIK MÕTELMATUS! Hirm ja paanika alandab tunduvalt immuunsust ja põhjustab plahvatusikku haigestumise ja suemuse tõusu, nagu näiteks NLiidu lagunemaise ajal tekkis inimestes hirm tuleviku ees. Teadusnõukogu peaks teadma seda teaduslikku fakti, miks nad sellest ei räägi?
k
Kalju Pärn/ 8. märts 2021 10:24
Krista Fischer! PALLUN SOOVITA INIMESTEL VÄHIMATEGI HAIGUSTUNNUSTEGA KOJU JÄÄDA --- see on Rootsis NUMBER ÛKS soovitus ja ilmslet näeks plajud Eestlased selles mingit loogikat mida järgida. Soovitus haigena avalikus kohas maski kanda on jabur. JA POLE TÄHTIS KAS ALGAV HAIGUS ON KÛLMETUS VÖI KOROONA. SAMA SOOVITUSE VÖIKS KA ÕHUTLEHT ja ERR LISADA oma igapäevasle koroona-mantrale
g
gini/ 8. märts 2021 09:48
Ehk tõe kuulamine tuleks kasuks kogu inimkonnale, ühe laeva meeskond nagunii. Ainult ühte liiki tõe kuulutajad on ülemvõimu haaranud.https://www.youtube.com/watch?v=xDa9z21bZNk Äkki lõpetada hävitamine? Aga ehk uue ajastu teadlased aitavad rahu tuua https://www.youtube.com/watch?v=R94ad-jG41w Meeletult positiivne, kui meid keegi ikka aitab!
a
Arts/ 8. märts 2021 09:47
Tere. Rahvas ärge minge marru, ei ole see asi nii hull ka mitmes mõttes. Ärge uskuge neid harimatuid ajakirjanike. Nemad isegi ei saa aru mida neile räägitakse. Nendel on samuti raha taga ja ainult Megan ja Megan. No mis meil sellest Meganist. Näha, et Evelin Ilves hakkab ära väsima või nende ajakirjanikud. Need ajakirjanikud on nagu hagijad või jehhoovad ukse taga. Rahunege maha, kevad tuleb päike hakkab kõrgemalt paistma ning küll õnn tuleb ka Teie südametesse. Olge õnnelikud ja terved.
0
08.56 le/ 8. märts 2021 09:03
Mis otsustaja või teadja oled, ütle siis ka välja et oled vasakliberaal saaksid nii mõnedgi aru mida plõksid.

m
Meenutamist!/ 8. märts 2021 08:58
Millise erakonna valitsemise ajal läksid paremad spetsialistid väljamaale tööle? Vot nüüd otsige sealt! Aga vaevalt, et enam niiväga tagasi tulla tahetakse? Sest ilma peata riigis ei taha keegi vegeteerida!
a
arvaja/ 8. märts 2021 08:58
Paanika külvamine ja moonutatud statistikaga hirmutamine ON KURITEGU!
a
Arvaja/ 8. märts 2021 08:56
Paanika külvamine ja moonutatud statistikaga hirmutamine on KURITEGU!
s
Saage ometi aru et valitsus ja juhtimine täielikult puudub/ 8. märts 2021 08:20
Isegi laps saab aru kuhu ta on sattunud ja kuidas käituda, Kallas on riigi juht aga täielikult läbikukunud, selle asemel et tegeleda kriisiga räägib suure suuga millist soengut peaks kandma, rahandus logiseb tootukassa on praktiliselt rahast lage, kus on paljukiidetud otsused ja lahendused
r
Reformierakond / 8. märts 2021 08:01
Tuleb koheseldsundkastreerida et ta eisaaks enam EESTIRAHVAST JA EESTIRIIKIVÄGISTADA
a
Arvo/ 8. märts 2021 07:59
Mida te siin lõõritate kaka ja ka ka. Minge Toompea ette nagu mina läksin näljastreiki tegema ja sain asja korda.
a
Arvo!/ 8. märts 2021 08:06
Olen juba vana ja väsinud mees! Aga omal ajal sai kõik meeleavaldused läbi käidud. Tagasilööke oli palju. Vähe kaasosalisi. Ja mis pigem muret tegi, peale meeleavaldus sõimati ka, et mida sa rumaluke sealt otsisid? 30. aastaga olen aru saanud, et eestlane on ainult nurga tagant lööja (arvutis). Päriselt istub peidus, kõrvad lodus.
v
Valge./ 8. märts 2021 07:55
Olite ju paljud MUSTA katku omajuurde elama võtma! Miks nüüd omainimesi ei või?

K
”A’/ 8. märts 2021 07:53
KIRJUTASIN LÄBI LILLEDE. KEERULISE MÕTTEKÄIGUGA KOMMENTAARI. MUIDUGI LÄKS MODEREERIMISELE.
v
Varsti/ 8. märts 2021 07:33
ei suuda krematoorjumid oma tööd ära teha tuleb see ratastel ahi liikuma panna.
m
Mulk/ 8. märts 2021 07:32
Kirjutasin kommentaari kuidas ma kohtusin president puratiinoga aga kommentaar ei läinud läbi. Siin Kaja Kallase peale karjuma seljataga olete kõik kõvad mehed aga kui Kaja kallast näete on teil vesi suus möku kari.
k
K/ 8. märts 2021 07:11
Kuhu on peitu pugenud see silmakirjalik ja valelik kaka.Oskab ainult mõnitada eelmist valitsust,AGA ISE ON SAAMATUTEST SAAMATUM,oleks juba aeg jalga lasta
s
See/ 8. märts 2021 07:35
pillu on enese isolatsioonis,pidi vist marutõve kahtlus olema.
j
Jaan Tatikas/ 8. märts 2021 05:51
Kas ei võiks kasutusele võtta narivoodeid?

o
Oleks, peaks, tahaks.../ 8. märts 2021 02:21
Kaua te leierdate seda grammofoni?
v
väike taks/ 8. märts 2021 01:05
Kallas puges peitu, et kolmapäeval mitte riigikogu ette minna ja neljapäeval mitte osaleda valitsuse pressikonverentsile.
j
Juku/ 8. märts 2021 06:33
Ta ei saa minna sest tekkis riigikogu ette mineku ja pressikonverentsile ette mineku tõttu kõhulahtisus! See paraneb reedeks.
t
Tegelikult/ 8. märts 2021 00:59
Tegelikult poleks neid nii palju vaja läinud, kui õigel ajal oleks riigipöörajatele mõnikümmend vangikongi leitud.
K
"Hetkel peame tegutsema, et muuta seda mida muuta veel annab"/ 7. märts 2021 23:36
Kui kõik vihjed näitasid, et asi läheb hullemaks, kuulsime väiteid "ju testiti õigeid inimesi", "riik funktsioneerib rahuldavalt" jne. Kriisi sellist teaduslikku juhtimist pärjati omakorda punase risti autasuga. Ja nüüd kui olukord on hullemast hullem, siis armas rahvas, katsuge nüüd teie "muuta veel seda, mida muuta annab."
v
7. märts 2021 23:21
Viirus tungib silmade kaudu sisse, seega tuleb kanda silmaklappe.
k
Karl/ 7. märts 2021 23:08
Elu tuleb elada ja pidu panna nagu Sepa Uudu. Hüsteerikud istugu keldris.
h
Hakake jagama/ 7. märts 2021 22:43
Hakake siis vaktsineerima kõiki soovijaid. See ju väidetavalt päästab haigestumisest. Kaua neid pudeleid hoitakse kapis.
h
hilja/ 7. märts 2021 21:20
Kui lahinguväljal võidelda ei oska, siis jääb veel võimalus kaevikusõda enda poolel.

A
./ 7. märts 2021 20:15
Aga ma ei usu seda juttu... ja tegelikult on mul ükskõik :)
v
viisakas/ 7. märts 2021 20:13
...mis kohaga mõtleb meie valitsus? Kuidas seda kohta eesti keeles nimetatakse?...
m
Marlboro/ 7. märts 2021 20:06
Ma ei saa aru.Ok Covid-19 laastab.Põhimõtteliselt on Riik pikali.Meil on vaja 1000 kohta.Aga kui härra Mihkelsoni õhutamisel maandub Tallinna kesklinna pomm kus vajab 100 000 inimest ravi ,kirurgilist ravi toitmist söötmist...Mis otstarve on Kaitseväel...Ok Mihkelson ei taha ,et Venemaa sünkroniseerimine pole tarvilik Eestile ja lülitab välja.Siis meil polegi elektrit enam kunagi.Vaatame tõele näkku.Mitte keegi ei tule Eestile appi.vean kihla.Lubage naerda .Mingi Brüssel lõikab koera saba maha nagu naksti.Panen pea panti,et see nii on.
u
uurige valja mitu voodikohta on Eestis ja siis targutage edasi/ 8. märts 2021 00:01
m
maakas/ 7. märts 2021 19:49
Kirjutage Marylin Kerro ja vaadake videot Mis saab EESTIST Ka-Ka valitsuse ajal kurb.
n
7. märts 2021 19:09
Nad ei lihtsalt ei oska odavalt ja efektiivselt ravida! Või ei taha! Venemaal asi toimib, suudavad juba 100% vältida tüsistuste teket, kusjuures odavate ja lihtsate vahenditega, kuna on nõuka ajast selline määr tippteadlasi veel elus, neil on ajud ja südametunnistus! Meie arstid teenivad ainult välismaa mammonit oma inimeste pealt!
s
Skabar/ 7. märts 2021 19:46
No ära sa Venemaaga küll võrdle. Venemaal on savsem pardak isegi kiirabi ei tule välja . Minuga ei ole mõtet vaielda sest elan siin ja seal sest olen kahe passi omanik.
t
tule taevas appi/ 7. märts 2021 19:07
eestis ei olegi 1,3miljoni inimese jaoks 1000 voodikohta?
k
Kui hulluks läheb,/ 8. märts 2021 02:24
pakib eliit kohvrid ja lendab oma lõunamaa villadesse. Eesti rahvas söögu heinu, see on happy end.
k
7. märts 2021 18:45
Kui arstid ei tule tööga toime olukorras, kus ÜLDINE SUREMUS EI OLE STATISTILISELT SUUREM, see tähendab seda, et nad on lihtsalt EBAKOMPETENTSED. Ennem oli kogu meditsiin riigi käes - riik peremehena on huvitatud, et inimesed teeks tööd, mitte ei istuks haigusraha peal. Eraettevõtlus medistisini suur rahaahnus ei võimalda efektiivselt ja odavalt tegutseda, eesmärk on luua massiliselt kroonilis haigeid. Kus on KAPO, prokuratuur ja Keskkriminaalpolitsei? Õiguskantsler? Millega te tegelete, tehke ometi silmad lahtt, avalik korruptsioon!
n
nii ongi/ 7. märts 2021 19:07
kokk peidab vead soolaga arst liivaga
e
elav/ 7. märts 2021 18:43
Eestis peaks olema 6000 voodikohta haiglates,aga olgu.Tõde on kusagil olemas,arvan et eestis teab täielikku tõde vast 3- 5 inimest kogu selle hulluse kohta,miks ja milleks seda nii metsikult ülesse keerutatakse.Loomulikult on neil seda võimatu mõista,kes AK usku on.

K
Püsime kodus või jalutame looduses/ 7. märts 2021 18:36
Kes selle eest maksab? Fischer või?
v
Vanamunn./ 7. märts 2021 18:33
Patrioot, sa haara mask, sest ääreni on kakakast! ...Eesti põlve uueks looma!
m
Marta/ 7. märts 2021 18:20
Just sellise kommentaari kirjutasin 2 päeva tagasi, kõigi prognooside ja arvudega ( muidugi - koos küsimuste ja kriitikaga valitsuse suunal), mis kiiresti kiiresti kustutati... Aga vot artiklit moded kustutada ei saa! Igaüks näitab oma võimu vastavalt oma positsioonile...
t
tähenärija/ 7. märts 2021 17:40
Haiglakohti ebareaalselt või irreaalselt lisada ei saa, ikka reaalselt, tegelikult, päriselt ka. See tühisõna "reaalselt" on liigne, vene ja inglise mõjuline praht, mille võib selguse huvides vabalt ära jätta.
k
Kurja ennustaja/ 7. märts 2021 17:39
ju ei taha, et ta oma ennusetusega eksiks. Seega annab ta endast parima, et nii juhtuks.
a
alisa, arusaamatu/ 7. märts 2021 17:35
Aga miks nii vähe? Lehes oli,et varsti 2600 haiget - võn da postavj...
c
Cat/ 7. märts 2021 17:26
Päriselt ka-piitangute üle irvitajad,viiruse eitajad "musta nimekirja" panna-ei ühtki arstiabi neile,ükskõik mis neil ka juhtuda võib.Ette vaatavad ja teistega arvestavad inimesed ei pea sattuma olukorda,kui ei saa isegi infarkti või insuldiga kiirabi kutsuda,sest ressursse enam pole.Kergemalt nakatunud hotellidesse luku taha-siis ei pea ka pere kodus konutama ja haigestumist ootama...
r
7. märts 2021 17:46
Riiklikku meditsiini saavad endale lubad ikka väga hea tervisega inimesed ja need, kes oma tervisest ei hooli. Tavainimene kasutab eraarstiabi. Loodetavasti varsti tekkivad meil ka päris erahaiglad ja tervisekindlustust pakkuvad seltsid.
a
Angela M/ 7. märts 2021 19:09
Mis haiguse sa küll oled endale külge saanud?
k
K-kott/ 7. märts 2021 16:57
Las eliidierakonnad tegelevad sellega. Neil on ka otsesidemed rikaste pankuritega.

k
? kole võistlus / 7. märts 2021 16:48
v
?võistlus/ 7. märts 2021 16:41
n
Naine Viljandist/ 7. märts 2021 16:11
Koroona või covid viirusega ei võetagi haiglasse. Minul mees ja lapsed istuvad kodus. Mind viis kiirabi kõrge palavikuga haiglasse. Seitsmes päev lasti haiglast välja esmaspäeval tööle. Meil Viljandi haiglaga küll asjad korras. Ruumi on olin üksi palatis. Kõik viisakad kosmonaudid, puhas jne. Mitte üks halb sõna.
ä
7. märts 2021 17:21
Ära seda juttu küll aja, tuleb rääkida, kui halb ja lootusetu kõik on ja kuidas medistiinitöötajad on juba aasta otsa ennastsalgavalt eesliinil võidelnud, viimaste jõuvarude najal vaid liiguvad ringi.
n
Naine Viljandist kommenteerijale Ä 17 : 21./ 7. märts 2021 18:37
Kas sina oledki see Jämejalast 6 osakonnast 4 palatist. Kahju sinust sa ikka veel ei parane.
p
Pea arst/ 7. märts 2021 16:08
Kui on vaja, siis tuleb need kohad ka teha. Eriolukorras võib arste ka rohkem tööle sundida. Täna on ju probleem arstide puuduses, mitte haiglakohtades. haiglakohti võib teha kasvõi Saku Suurhalli. Ja arstide puuduse lahendus on ka väga lihtne- koroonapatsientidega hakkavad tegelema ka muude erialade arstid- ei ole nii, nagu praegu, et see on vaid infektsionistide rida. Sisehaiguste arst saab ka koroonapatsiente ravida.
o
Oh sind ajuvaba kääbikut/ 7. märts 2021 16:36
Kui arst on juba 24 tundi tööl olnud,kas ta peab ikka jätkama uut vahetust.Tule mõistusele oma haigest peast kõigepealt.
p
Peata arst/ 7. märts 2021 16:43
Arste rohkem tööle sundida? Tahad äkki ise proovida ühte 24-tunnist vahetust kaitseülikonnas, mask peas, kindad käes, koroonahaigeid hooldades? Kodus tugitoolis istudes on kena rääkida küll, aga oled sa reaalset elu ka üldse näinud?
o
Oorav/ 7. märts 2021 16:59
Aga kes nende arstide arvukust omal ajal kärpis ja reformis?
a
Ajuvaba kääbik/ 7. märts 2021 17:19
Sõja ajal sõduritelt ei küsita, kas nad tahavad lahingusse minna või mitte.
n
Niigi.../ 7. märts 2021 17:45
...arstid peaaegu elavadki haiglas,mida sundida?Neil on südametunnistus ja aidata haigeid.Peame olema tänulik meditsiini töötajatele,et aitavad inimesi elule. Ei mõista,miks Valitsus ei pane riiki lukku nagu tegi Läti,leedu ja veel komandadi tund alates kella 20`st.Kas oodatakase,kui on haigestunuid 2000 päevas.Alati peale nädalavahetust arv suureneb.
m
Marta/ 7. märts 2021 18:27
Ajuvabale kääbikule - Sõjaajal ei töllerdanud rahvas kuulide rahe all ega arvanud, et on surematud!! Miks peaks sõdurid end ohverdama hullude eest, kel endal oma ja teiste elust ükskõik??
p
Parklauurija/ 7. märts 2021 19:04
Kui arstid peaaegu elavadki haiglas, siis huvitav, kes sõidavad õhtuti arstide autodega haiglate parklatest minema? Viiest on parklad tühjad, isegi varem.
k
Koit/ 7. märts 2021 15:52
Need piirangud oleks pidanud käiku minema mis vana valitsus lauale pani!!! Aga juhid vaatasid päikest!!!??
1
15.52le/ 7. märts 2021 16:37
Vana valitsus just lõdvenads piirangiud.Mis siis lauale jäi.
i
7. märts 2021 17:31
Imelik, Kaja jälle rääkis, et nemad lõdvendavad piiranguid ja hoiavad eelarve tasakaalus. Nüüd on vastupidi, tõmmatakse kõri kinni ja võetakse massiivselt laenu. Oli mis see Ekre oli, aga vähemalt riigi majandamise ja koroonaohjamisega said nad hakkama.
l
Loodan, et see isik vastutab oma sõnade eest/ 7. märts 2021 15:49
Ja astub kohalt tagasi kui prognoos ei täitu.
v
Vaevalt/ 7. märts 2021 17:01
aprill 2020 ennustas 900 inimest haiglas. Ei täitunud. Detsember 2020 900 inimest haiglas. Ei täitunud. Jaanuar 21 , 1000 inimest. Ei täitunud. Veebruariks ennustas 1000. Ei täitunud. Nüüd ennustab märtsiks. See proua tegeleb ju kinoga.
v
väike taks/ 8. märts 2021 01:02
Prognoos tehakse klausliga “kui midagi ette ei võeta.” Eelmine valitsus vastas hoiatusele alati adekvatsete meetmetga ning sellega halvima prognoosi ära hoidnud. Juhul, kui midagi ette ei võeta, siis saab prognoos tõeks. Nii elementaarne see ongi.
m
Meie üllas PResident on oma/ 7. märts 2021 15:36
Kantselei oma reisidega lagedaks loonud nüüd nõab uut miljonit, Kaja ka silmapiirilt kadunud ju siis paneb kodus uut reisiplaani kokku, mõni minister veel jäänud aga keegi ei tea millega tegeldakse, infot ei tuleju.
e
Eelmisele!/ 7. märts 2021 18:09
Kui kirjutad ,siis nii, et aru ka saaks, mida ütelda tahad! Mõhkugi ei saa aru!
e
Elsa/ 7. märts 2021 15:20
Karmimad meetmed oleks tulnud juba ammu kasutusele võtta, detsembri algusest juba. Juba pühade ajal tassiti viirust erinevatesse Eesti piirkondadesse laiali. Või siis vähemalt veebruari algusest, kui nakatunute arvud ainult suurenesid, aga ei. Peeti veel mitmeid maratone nii pimedas kui ka valges jne. Seda kõike oli ju ette näha, iga inimene saab sellest aru, kel veel vähegi mõistust peas. Oleks tulnud toimida nagu eelmisel kevadel.
e
Elsale!/ 7. märts 2021 18:11
Oleks...Kõik on tagantjärele targad,aga vigadest õpitakse!
m
Marta/ 7. märts 2021 18:33
Mis tagantjärele tarkus? Asi kestab juba üle aasta! Kui palju peab arusaamiseks aega kuluma, et mõista, mis toimub? Aastast ei piisa, et aru saada, et maailmas on koroona pandeemia?? 🥺🥺

5
5kolonn./ 7. märts 2021 15:18
Isegi Venevastast hüsteeriat ei õhutata. Ikka nii käpuli, et pole välksõdagi võimelised Putiniga pidama?
l
Lihtsalt küsin/ 7. märts 2021 15:41
Mis tunne on nii l.oll olla?
m
Marko/ 7. märts 2021 14:59
Oot Krista? Kas sa mitte detsembriks ei ennustanud 2000 haiglakohta? Istu 2 ja lase kellelgil teisel nüüd neid rehkendusi teha. 1500 eurost teadusnõukogu liikme tasust on arusaadavalt keeruline loobuda
k
kui palju Kristakesele maksti?/ 7. märts 2021 17:20
m
Marko/ 7. märts 2021 17:24
Teadusnõukogu liikme tasu on 1500 EUR kuus
l
lepatriinu/ 7. märts 2021 14:46
Kallas võiks nüüd kõrvad puhtaks pesta ja temast targemaid inimesi kuulama hakata. Oma enese tarkusest on ta Eesti riigi katastroofi äärele viinud. Miks sellised võimule lasti?
k
Karl/ 7. märts 2021 17:18
Küsi seenekorjaja käest! Tema oskab vastate sulle miks kakandus võimule sokutati
t
Tsensuur missugune :Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule./ 7. märts 2021 14:43
käi P E R S S E õhtuleht selle eest, et ei lase artiklile vastuväidet edestada.
s
Segadus/ 7. märts 2021 14:42
Meie praegune valitsus ongi käpuli surutud hetkel ja kuhu edasi,tõuske püsti,ning hakake kiiresti tegutsema,enne kui on hilja....
V
?/ 7. märts 2021 14:28
Valitsise tegevus või õigemini tegevusetus on kuritegelik. Kallas on karantiinis ja taastub läbipõlemisohust, Kaljulaid sõidab ringreisile. Mis toimub? Juba paar nädalat tagasi küsiti infotunnis Kallaselt , milline on plaan kui ei jätku haigetele enam haiglakohti, millised on rahaeraldised lisavoodikohtade tekitamiseks, personali väljaõppeks. Kallas vastas nipsakalt, et kõik on korras, plaanilist ravi ei ole piiratud. Läks paar päeva ja olukord muutus kardinaalselt, teatati plaanilise ravi piiramisest. Milline on peaministri vastutus, kellel puudub vastutus ja ettenägemis- ja planeerimisvõime.

e
Elu näitab/ 7. märts 2021 14:19
Niipalju kui on inimesi,niipalju on ka erinevaid arusaamasid,kahjuks on praeguses olukorras arusaamatuid palju,arusaam haigusest on 0.või saavad aru küll,aga ei taha tunnistada mingil põhjusel...
k
Kurb tõdemus/ 7. märts 2021 14:18
aga riigipea soovib suusatada ja reisida ja kuidas Kaja saab siis sõbranna seda takistada. Poleks ime kui nad mõlemas siit koos mõneks ajaks minema sõidaks. Tahaks riigimehelikku käitumist ka naistelt.
r
raadiokuulaja/ 7. märts 2021 14:53
Raadio 2 saates "Olukorrast riigis" kõlas väga karm kriitika peaminister Kallase ja president Kaljulaidi suunal, milleks president peab praegusel ajal reisima Lätti, Leetu, esmaspäeval Hispaaniasse ja siis Afganistaani ja jumal teab kuhu veel. Milleks ja praegusel ajal? Suusareisid Šweitsi ja maratonidel osalemine võeti samuti teemaks. Rahva rahulolematus on suur ja ilmselt muutub veelgi suuremaks.
h
Hea Karl/ 7. märts 2021 15:00
Paraku käitud sa vastutustundetult nagu president vahe vaid selles, et oled lihtsalt kodanik. Igal oinal on samas oma Mihklipäev.
k
Kah kurb!/ 7. märts 2021 18:16
Mine ka suusatama, praegu lund jälle palju! Ajule mõjub värske õhk hästi!
t
Tähtis teadaanne/ 7. märts 2021 14:17
Kajal ja tema päikesevalitsusel tuleb homme naistepäev.
j
ja päike tõuseb taas/ 7. märts 2021 14:18
s
7. märts 2021 14:56
Sinisel esmaspäeval on hea naistepäeva tähistada.
m
Mai/ 7. märts 2021 14:13
Praegu peaks kindlasti koolid kinni panema.Algklassides nakatumine tõusuteel.
k
Kai/ 7. märts 2021 20:25
Ma ei saa aru, miks seda pole veel tehtud.
k
kunagi arvestati katastroofiga/ 7. märts 2021 14:12
Nõukogude Liit ehitas armee tellimusel Võru Kubija männimetsa duubel 10-korruselise haigla. Sinna pidid sõja tingimustes mahtuma kogu Põhja-Balti haavatud sõdurid suurusjärgus 10 000.
k
Karl/ 7. märts 2021 17:25
Võru linna ehitatu oli kolmandik ehitatutest. Sama eesmärgiga ehitati Viljandi ja Keila haigla. Need ehitati siis, kui Hiinaga oli terav olukord. Eestist viidi enamik raketibaasides olevatest rakettidest Hiina piirialadele. Minu teada Keila haigla on täis topitud igasuguseid asutuse kontoreid. Mingi osa on ka haiglana veel.
i
Irja 2/ 7. märts 2021 14:06
Te ikka leppige kokku numbrid ja jutt.muidu irja1 jääb veel hommiku TVs häbisse.!!!!!!!
n
Nii / 7. märts 2021 14:06
Antud viirus on valmis punutud Wuhanis. Viroloogid peaksid täpselt teadma millega tegu.
k
7. märts 2021 15:28
Küllap suuremate riikide valitsused teavadki..
n
Naa/ 7. märts 2021 15:39
Seal on käinud ka eesti viroloogid. Päikesetõusu vaatamas?
m
7. märts 2021 14:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
7. märts 2021 16:02
Valvurid ju pole lukutaga

r
reform hävitas/ 7. märts 2021 13:59
oma 17-aastase valitsemise ajal kogu arstinduse ja haiglate süsteemi. Arstide appikarjet ei kuulatud. Nad on liiga palju hävitanud, olgu kohe kõik taastatud, hakaku kasvõi ise arstideks ja oma kodud tehku haiglateks.
m
Maamiis/ 7. märts 2021 13:58
Vaja on kiiremas korras tuua kaitseliitlased tänavaile, liikumiskeeld ainult need kes lähevad tööle, koera jalutamine, õhtusel ajal kontroll tihedaks. Kaaluda tuleks teesulud asjatud sõidud ühest maakonnast teise jne.
k
Karl/ 7. märts 2021 17:31
Miks kaitseliitlased peavad tasuta tegema kakanduse valitsuse tegemata tööd? Kaitseliitlased on riigikaitse tegevuses ja seda on nad nõus tegema tasuta. Mine abipolitseinikuks ja orja kakandust nii palju kui tahad!
k
Kuhu siis/ 7. märts 2021 13:39
tohtrid kadunud on? Soomes saab iga eestlane tohtritega eesti keeles asjad aetud.
s
7. märts 2021 16:49
Saab ta jeee...Lähed Soomes arsti juurde ja ütled, et sul on neli nädalat olnud metsik peavalu kuklas. Saab ta aru, millest jutt käib? Ela oma Soomes edasi ja pursi oma soome keelt. Eestis saab tõesti kõik asjad eesti keeles aetud ja sellel on minu jaoks suur väärtus.
1
16:49!/ 7. märts 2021 17:22
Pead ikka aus pioneer olema kui nelja nädalase peavalu järel alles arsti juurde lähed. Aga küta täiega! Sa ju muidu ei saa!
f
7. märts 2021 13:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Ats/ 7. märts 2021 13:46
Kas kardate tõele silma vaadata, et pöördute Telegrami poole?
m
mees metsast/ 7. märts 2021 15:09
Olete koos Telegrammiga põrunud. Fischer ja Merits on alati andnud täpse analüüsi mis tulemas.
f
7. märts 2021 13:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
No/ 7. märts 2021 13:39
Kui viga näed laita, siis tule ja aita. Eks paku välja paremad teaduspõhised prognoosid. Võib pole ehk võimeid?
k
Kui olete nii hirmul, siis võiksite abi otsida (nt mõne lähedase inimese või psühholoogi käest)./ 7. märts 2021 13:48
a
7. märts 2021 14:23
Asi ei läinud nii hulluks kui prognoositi, sest riik suleti ja kehtestati eriolukord. Vastasel juhul oleks ehk ennustused täide läinud.
t
Tallinna kodanik/ 7. märts 2021 13:26
Miks on jõusaalid lahti? Ja veel 24/7.kus käib kogu aeg mass.Ööpoed?Kus töllerdavad purjus maskivastased ja ainult võitle nenfega.Samas pole turvameestel õigust ka füüsilisele kontaktile eriti.Mida teha.kui õnnestubki ühel turvanehel üks jopski kinni pidada.oota politseid mitu tundi.Mis vahepeal toimub aga poes?Vargaid ja muidu ülbareid.kel oksad laiali ja roppust pritsib suust koos pisikutega.Sellest on kommentaarides ennegi juttu olnuf?Miks peavad jõusaalid praegusel ajal olema lahti ja öösel poed?
p
Public enemy/ 7. märts 2021 14:37
Oled sa öösel poes käinud? Mina ei ole. Aga tean inimesi, kes käivad. Sest nad tulevad siis töölt, pood on rahvast peaaegu tühi ja saab kähku kõik vajaliku perele mitmeks päevaks valmis osta. Naine ei pea väikeste lastega päeval poodi minema või lastele poeskäigu ajaks hoidjat otsima.
p
Peter/ 7. märts 2021 16:52
Ööpood on hetkel ilmselt kõige ohutum variant üldse poeskäimiseks. Suur tänu prsimale selle eest, et nad ikka veel poode lahti hoiavad. Aga sina, Tallinna kodanik, kust sa seda kõike nii hästi tead või lahmid niisama? Sa ju magad juba kell 10 õhtul, kust sa tead, millised massid öösel poes või juõusaalides käivad?

o
7. märts 2021 13:26
On ka ise teadusnõukoja liige, ma ei mõista, kuidas osa valitsusest üldse teadlasi ja arste ei taha kuulata. Mis siin enam aitaks, ainult piirangute karmistamine nagu soovis ka Tanel Kiik. Ja võimalikult kiiresti, mitte nii, et teisipäeval arutame, neljapäeval otsustame ning ei järgi täielikult soovitusi ja nö mõningad piirangud hakkavad kehtima alles järgmisest kolmapäevast. Kevadel toimus kõik kiiremini, kuigi mõnel on selle koha pealt mälulünk. See on ju kriis. Juba nädal on ikka väga otsustava tähtsusega.
p
Paraku/ 7. märts 2021 13:33
Kevadel oli küll sama teadusnõkoda, ent teine valitsus. Praegune valitsus on ju loodusõnnetus. Edu proua Fischerile ja kogu teadusnõukojale. Arvan küll, et inimestel pole neile midagi ette heita.
m
Marko/ 7. märts 2021 14:46
Nõus aga kuna kõikide piirangute tõttu kannatavad mitte riigipalgalised inimesed, siis vähendame solidaarselt kogu piirangute aja riigikogu liikmete, ministrite, ministeeriumite ametnike, teadusnõukogu lisaks liikmete palkasid 30%.
e
ettevõtja/ 7. märts 2021 13:15
kus on peaministri pikk plaan, tule välja oma plaaniga KaKa...ära poe peitu, sina oled sellises olukorras süüdi
t
tere/ 7. märts 2021 13:22
Mida rohkem kaja kahtleb ja venitab seda rohkem kannatab majandus ja on vaja teha olukorra kontrolli alla saamiseks piiranguid.
k
kaka on läbi põlenud/ 7. märts 2021 13:46
ravitseb närve, see eest papasiim täna kohe pildil
t
tere/ 7. märts 2021 14:22
Tee praegused piirangud on üks suur poolik vuffel ja neist pole muud kasu kui suretab vaikselt ettevõtluse välja. Ootaks päikeseprintsessi pikka plaani mis tal juba eelmine aasta väidetavalt olemas oli.
h
7. märts 2021 15:35
Hoitakse teatud kohti väevõimul lahti, aga küll osa töötajaid on lähikontaktsed ja isolatsioonis või koguni positiivsed, siis kogu vahetus isolatsioonis. Allesolevad töötajad vehkigu siis mitme eest ja jagelegu järjekorras olevate rahulolematute klientidega.
1
13.13 le See on sinu isiklik arusaamine/ 7. märts 2021 13:14
Kommentaari väärtus puudub.
p
Paar punkti lisaks/ 7. märts 2021 13:13
Vaktsineerime suurema intensiivsusega ja eelkõige neid, kes oma töö tõttu ei saa kaugtööle jääda. Kaalume riigikoguliikmete asemel müüjate, kullerite ja bussijuhtide vaktsineerimist. Aitame väikese sissetulekuga inimesi, kes praegu tõesti hädas on, mitte ei jaga suuri toetuspakette mitteelutähtsaid teenuseid osutavatele firmadele.
l
Lõpetage paanika./ 7. märts 2021 14:16
Mitte ühtegi pandeemiat ei saa eksisteerida, kui ÜLDINE SUREMUS ON VÄIKSEM kui 30 a. keskmine. FAKTID: Eesti Terviseameti andmetel suri 2020a. kõikidesse viirushaigustesse kokku alla 200 inimese. 30a. keskmine on 300-350. Üldine suremus oli ka alla keskmise. Samuti EI SAA OLLA koroona surnuid rohkem kui kõiki viirushaigustesse surnuid kokku. HIRM ALANDAB IMMUUNSUST 50-80%, info NLiidu lagunemisel tekkinud haiguspuhangute uurimse teaduslik fakt. Samuti alandab immuunsust pikemaajaline maski kandmine, eriti õues niiske ja külma käes, info Terviseameti maskikandmise juhend 2020.
-
7. märts 2021 14:22
---ja alanenud immuunsus põhjustab haiguspuhangute kasvu ning korona puhul raskemate juhtude lisandumist ja haiglate ülekoormust. Kordan veelkord - valitusse ja "teadusnõukogu" (endised ja praegused ravimifirmade esindad = huvide konflikt) ning haiglate (kasumist huvitatud äriühingud) paanika tekitamine ON KURITEGU.
f
Faktikontroll/ 7. märts 2021 13:03
see on puhas vale, meil ei ole mitte voodikohti vaja vaid meditsiinilist personali. Küll ikka valetavad. https://www.postimees.ee/7195579/laane-tallinna-keskhaigla-sotsiaalmeedias-leviv-video-tuhjast-koroonaosakonnast-on-pahatahtlik
o
Onari Kämmal/ 7. märts 2021 14:47
"Voodikoht" selles arvestuse kontekstis tähendabki kasutusvalmis voodikohta, kus on olemas nii voodi, vajalik tehnika kui ka personal.
k
kas/ 7. märts 2021 13:00
Haiglatesse võetakse vastu covid patsente kes on kaasuvate haigustega ja vanad, nt hooldekodudest , pansionaatidest? Või toimub valik, keda võtta ,keda mitte?
a
Aga/ 7. märts 2021 13:08
On ju korduvalt räägitud, et haiglate covid-patsientuur on oluliselt noorenenud. Nüüd on ravil asümptomaatiliselt viirust kandvate koolilaste raskelt haigestunud vanemad. Aga koolides kontaktõpe jätkub. Suurem osa vanuritest ju vaktsineeritud.
o
Onari Kämmal/ 7. märts 2021 14:46
Need inimesed, kes haiglasse jõuavad, on kahjuks ikka oluliselt raskemas seisus kui "kevadine külmetushaigus".
t
tere/ 7. märts 2021 15:46
Suvel oli alla 100 päevas nüüd on nakatumine 1500 stabiilselt ja selge see, et nõrgema tervisega nooremad satuvad nüüd rohkem haiglasse.
t
Terekes/ 7. märts 2021 17:49
Aga Kes või mis on asümptomaatiline? Mida ta edasi kannab?

s
sõidame madriidi/ 7. märts 2021 12:57
Kuidas matemaatik selgitab nähtust, et nakatunute arv kasvas kolm korda aga sama perioodi ajal lisandus haiglas olevaid ca 30-40%? Siin peaks olema mingi selgitus. Kas patsiendid jäetakse haigla ukse taha või ei saa testimist usaldada?
s
soome numbrid/ 7. märts 2021 13:42
Kui võrrelda soomlaste nakatunute arvu ja haiglas olevate arvu kasvu siis on graafikud täiesti võrreldavalt sarnased. Eestis on väga suur erinevus.
t
tere/ 7. märts 2021 15:44
Covid patsiendid saadetaks ekohe esimesel võimalusel maakonnahaiglatesse tavapalatitesse ja siis nad ei lähe enam Covid patsiendina arvesse. Lihtne. Aga lamemaalaste, maskivastaste ja torusiilijoojatele pole mõtet selgitada kuna nemad jäävad ikka oma teooriate juurde.
t
Tere/ 7. märts 2021 12:55
Kus kohas peaminister on ja miks ta midagi ei tee? Võtku oma pikk plaan välja ja asugu tegutsema.
t
Tsensor/ 7. märts 2021 13:23
v
vastus/ 7. märts 2021 13:50
t
To - Tere./ 7. märts 2021 15:01
Plaan oli siis kui opositsoonis istus - nüüd läks meelest . Ehk , Ei mäleta , pärilik haigus.
m
Mõni ei saagi aru!/ 7. märts 2021 18:23
Küll nüüd ikka küsisid!
m
8. märts 2021 10:23
Miks valitsus ja riigikogu on vait: See on spekulatsioon, aga hoopiski mitte võimatu asjade käi antud juhul:-) Neil toimus vaktsineerimine hiljuti. Oletame, et seal on niivõrd palju seetõttu kõvalnähtusi ja tõsiseid terviseprobleeme ja Kert suri ka näiteks vaktsiini tüsistuste tagajärjel... 1. nad ei tea, mida ette võtta ,kuidas olukorda lahendada kui vaktsiin osutus hoopistki katastroofiks. 2. kui näiteks enamus valitsust ja riigikogu on nii kehvast seisus, et pole töövõimelised.
l
8. märts 2021 10:37
Lõpetage paanika külvamine! Kusagil pole mingeid laipade hunnikuid. Vaadake surmade statistikat, see ei erine 30a. keskmisest olulisel määral. Ennemgi ongmõnel aastal või mõnel kuul natuke suurem suremus. Täiesti vastutustundetu on rääkida mingist enneolematust pandeemiast. SEE ON VALITSUSE JA AJAKIRJANDUSE POOLT KRUITEGELIK MÕTELMATUS! Hirm ja paanika alandab tunduvalt immuunsust ja põhjustab plahvatusikku haigestumise ja suemuse tõusu, nagu näiteks NLiidu lagunemaise ajal tekkis inimestes hirm tuleviku ees. Teadusnõukogu peaks teadma seda teaduslikku fakti, miks nad sellest ei räägi?
k
8. märts 2021 10:45
Kui arstid ei tule tööga toime olukorras, kus ÜLDINE SUREMUS EI OLE STATISTILISELT SUUREM, see tähendab seda, et nad on lihtsalt EBAKOMPETENTSED. Ennem oli kogu meditsiin riigi käes - riik peremehena on huvitatud, et inimesed teeks tööd, mitte ei istuks haigusraha peal. Eraettevõtlus-medistisiini suur rahaahnus ei võimalda efektiivselt ja odavalt tegutseda, eesmärk on luua massiliselt kroonilisi haigeid. Kus on KAPO, prokuratuur ja Keskkriminaalpolitsei? Õiguskantsler? Millega te tegelete, tehke ometi silmad lahti, avalik korruptsioon!