Eesti uudised

Marek Strandberg: ainus tee koroonaviiruse vastu – ühiskond tuleb sulgeda

Ohtuleht.ee, 7. märts 2021 08:58

228 KOMMENTAARI

s
Suur oht./ 8. märts 2021 11:13
Olid A.Popov ja J.Ratas mõjuvad mehed mõlemad ja oli kontrolli all. Nüüd hirmunud K.Kallas ja Pärnust nõrgavõitu Sule. Tšinn pudelist väljas ja proovi nüüd pidama saada.
g
gini/ 8. märts 2021 09:38
Algul tundus ikka normaalne , poolte vahetus?https://www.youtube.com/watch?v=xDa9z21bZNk
m
Mis imestada/ 8. märts 2021 09:13
Meie valitsus ei saa sellest aru.Kersna tahab nui neljaks koolid avada,kas tõesti pole keegi neile selgitanud,et kui mingi osa õpetajatest on saanud ühe vaksiinisüsti,siis see ei väldi täielikukt haigestumist ja nakkuse edasi kandmist ja lapsed ju täiesti vaksineerimata,maske koolides reeglina ei kanta.Kiirtestid koolides ei hoia ära nakkuse levikut.Ja kes neid teste teostama hakkab,et need korrektselt oleks tehtud,valenegatiivsete testide korral liigne optimism ja selke vähesegi ohutunde kadu
v
Valter/ 8. märts 2021 07:01
Lahendus on olemas-Seeder,Ratas ja Helme taastagu toimiv valitsus.
j
8. märts 2021 09:27
just sama arvan minagi, Jyri kohe tagasi jne
n
Nipik/ 8. märts 2021 10:43
Just! Nemad selle koroona lahti lasid, nüüd püüdku ise kinni ka!
v
Vastus/ 8. märts 2021 05:38
See on valitsuses kemplejate tagajärg! Kaja sai ihaldatud koha ebaausal teel. Rahva elude arvelt. Talle ei lähe korda praegune olukord, mille ise tekitas. Õigemini-meil ei olegi valitsust!
t
Tagajärg ja Mõistuse Waheaeg/ 8. märts 2021 10:09
Eelmise aasta novembrist peale kerisid koroonanäitajad ennast hulluks ja oli lihtsalt aja küsimus, kunas tuleb kr plahvatus. Nüüd siis vaja naisterahvas tanki panna aga issidel omal rinnaesine rokane...
k
küsimus/ 7. märts 2021 22:36
Kas meil on üldse praegu toimivat valitsust või vaadaku ja mõelgu igaüks kuidas ise heaks arvab.
g
gini/ 7. märts 2021 20:33
Suures unest ülesärkamine?https://www.youtube.com/watch?v=FhOWtyHI1o0
k
kodanik/ 7. märts 2021 19:53

k
kurbus kuubis/ 7. märts 2021 19:41
Marek räägi seda juttu Kajale!
k
Kindel kaitse/ 7. märts 2021 19:12
NATO võiks Eestis viiruse hävitamiseks kasutada tuumapommi.
m
Marek/ 7. märts 2021 19:10
Sa oled kõva materjalitedlane, tee nähtamatu maks!
o
olga/ 7. märts 2021 18:08
o
O.Bender/ 7. märts 2021 16:42
e
elav/ 7. märts 2021 16:23
See viplala on oma tegude ja jutuga sellise muda ülesse kruttinud,et võtab aastaid,enne kui settida jõuab.Rublade tehing,kevadel kõigi asjade oesemine,mida poest koju tarite jne.Tema teadmised kõigis asjades,ületab kaine mõistuse.Vast kõik me oleme napsu võtnud,aga enamus saab kaineks,
k
kodanik/ 7. märts 2021 19:38
Eda see toidukaupade pakendi pesemine vale ei olnud.
p
penn/ 7. märts 2021 21:34
Ega see lepalehtede mahamüümine vanapaberiks muutumise eelõhtul ka vale tegu polnud. Egas Venemaa sellest kahju ei saanud. Nemad on sellest ajast alates mitu rehareformi teinud ja oma rahva rublasäästudest ilma jätnud
p
põdenu/ 7. märts 2021 15:36
Kas, Te , kallid eestlased tõesti ei suuda kodus mõned nädalad olla...mina olen seda haigust põdenud, detsembris...see pole raske , olla isoleeritud ....aga see Kaja Kallase valitsus oleks võinud olemata olla, sest Jüri Ratas ja tema meeskond haldas seda teemat aasta tagasi väga hästi....
p
7. märts 2021 19:05
Pole raske olla isoleeritud? See on vaimselt rusuv, kui oled harjunud iga päev väljas füüsilisel aktiivne olema ja muidu, kõik ei saa kaugelt tööd tegema.

m
mees/ 7. märts 2021 15:07
Valitsus ei soovi teha lisaeelarvet ega sulgemisi kompenseerida, seega olgu kõik avatud.
a
7. märts 2021 16:38
Aga kust võetakse raha lisaeelarveteks ja siis jälle lisaeelarveteks ja siis jälle lisaeelarveteks? Laenu võetakse! Intressiga. Aga kui koroona kestab veel 5-10 aastat, siis võtad muudkui laenu ja laenu ja laenu, aga kuidas sa seda tagasi maksad? Tuleb Eesti riik võileivahinna eest mõnele suurriigile maha müüa (ostetakse kokku).
k
Kust saasa toetust?/ 7. märts 2021 17:10
Tõesti ei tea, kui pankadest viiakse iga päev Rootsi poole 3 miljonit Euri!
t
to täna 16:38/ 7. märts 2021 20:15
Śiin allpool küsib keegi, et kui võtta laenu, kuidas siis seda tagasi maksta? Lihtne ju, maksame nii tagasi nagu Kreeka, kellele meie oleme ka laenu andnud ja ootame, aina ootame ja jäämegi ootama.
k
kaua võib valetada/ 8. märts 2021 10:11
Eesti pole Kreekale sentigi laenu andnud
s
../ 7. märts 2021 14:30
see vastutusvõimetu valitsusel tuleb tagasi astuda
p
penn/ 7. märts 2021 21:38
Eesti meedia on kokku leppinud, et ükskõik kui vilets see KaKa valitsus ka ei oleks, aga tema kritiseerimisega ei tohi mitte mingil juhul rahvuslasi rõõmustada
s
7. märts 2021 14:28
sulgeda ja kohe, oleme ju hiljaks jäänud, kallid kaasmaalased
e
Elsa/ 7. märts 2021 15:24
m
7. märts 2021 14:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1
12.47/ 7. märts 2021 14:32
Võta peale ka muud midagi
j
Jaak/ 7. märts 2021 14:21
Strandberg tuleks sulgeda! Pesku kodus piimapakke.
k
Kõhu j töö/ 7. märts 2021 16:32
Jaak, Sa enne ikka mõtle, ja siis ütle.

p
Pets/ 7. märts 2021 14:07
Maarek sina vä? Jälle targutad vä? No ega sul muud üle ei jää, targuta siis pealegi.
t
To moderaator!/ 7. märts 2021 19:02
Ehk selgitad ka oma õigusi ja kohustusi!
e
Endla/ 7. märts 2021 13:53
Eelmisel kevadel tuli rahva meeletut populaarsust nautiv inimene nimega Maksimovskaja välja äärmiselt innovaatilise ideega - akende peal mobiiltelefonidega vilgutamise-välgutamise. Miks sel aastal seda geniaalset ideed viiruse tõrjeks ei rakendata? Inimkonna suurim geenius pakkus välja lausa imerelva, aga seda miskipärast ei rakendata! Mis toimub??
k
K/ 7. märts 2021 21:36
Pole aega. Sõidan Hispaaniasse
k
kuulekus ja suure isanda teenimine nr 1/ 7. märts 2021 13:49
a
ab/ 7. märts 2021 13:46
Maalased sellest juba üle kahe kuu rääkinud!
l
Leningradi blokaad/ 7. märts 2021 13:44
Nõus! Varugu 2 kuuks toiduvarusi ja vett ja ravimeid ! Ja püsige kodus!
d
doh/ 7. märts 2021 13:43
no alustaks ikka sellest, et restoranid ei pea üldse lahti olema. tuleks samad reeglid panna, mis eelmine kevad ja otsused hakkavad kehtima kohe, mitte. nädala pärast
j
Jüri/ 7. märts 2021 13:20
Inimestel on tähtis et nad ikka jõusaali saaks,ja jõusaalidel raha teenida.

k
Kogu aja üks ja sama!/ 7. märts 2021 13:19
Raadios 24/7 "koroona-maskid- koroona,maskid.." Telekas sama, natuke vähem, sest muud saated veel ka. Mõttetud ja asjatundmatud õelusest nõretavad kommentaarid..Selline tunne on, nagu oleksime alles puu otsast alla roninud... Toredat pühapäeva! Ilus paks lumi maas!
o
on/ 7. märts 2021 15:08
asjad kuu ajaga käest lastud, siis tulebki helpida mis keedetud on.Seekordne riigipööre on aiataha jõudnud...
k
Kulla Marek!/ 7. märts 2021 13:11
Kas mitte Teie ei soovitanud aasta tafasi kõik poest ostetud toidukaup hoolega üle desinfitseerida? Rahu, ainult rahu, nagu ütleks Karlsson ...
n
nnn/ 7. märts 2021 16:05
lisaks oli ta siis kõvasti maskiusku ja nõudis et tehtaks kohustuslikuks. Lutsar vaidles küll vastu, kuid lõpuks andis alla, sest valitsusel oli vajadus lihtsalt midagi teha. tulemusi näeme täna
h
Head reisilusti presitendile/ 7. märts 2021 13:08
Inimeste vaba mõtte, tahte väljenduse ja päikesevalitssuse riigivaenuliku tegevuse kritiseeriate suid soovib valitsus sulgeda kõigi võimalustega. Muu pole oluline
ü
Ülu/ 7. märts 2021 12:55
Ei oleks uskunud, et Eestis nii palju koroona mitte uskujaid on. Valitsus oleks pidand ka selgitustööga juurviljadele varem alustama. Usun siis oleks koroona numbrid väiksemad olnud.
m
Mati/ 7. märts 2021 12:58
Jah ärge süüdistage venepropagandat vaid meie mäe tegemata tööd.
w
Wabamees/ 7. märts 2021 12:49
Ometi ka midagi tarka selle rohesüsti vanakeselt.
m
Mina metsa/ 7. märts 2021 12:47
Sulguda tahtjad võiksid seda ise teha vabatahtlikult, mitte suruda seda teistele peale
n
nnn/ 7. märts 2021 16:31
Istuge kodudes maskid ees ja tulge aasta pärast välja. selleks ajaks on kõik maskivastased surnud ja saate ohutult jätkata.
e
enusti/ 7. märts 2021 12:47
Kirjutage Marilyn Kerro lugege vaadake videot Ka-Ka valitsuse põrumisest ja kurvast lõppust.
o
7. märts 2021 13:27
On vaadatud. Soovitan kõigile.
l
lugeja/ 7. märts 2021 13:37
Kerro ütles muuseas, et Kaja Kallas ei hooli rahvast. Loomulikult tuleb riik lukku panna, kuigi ka sellega on juba hiljaks jäädud. Peab olema puupea, et sellest mitte aru saada, järelikult on miski muu tähtsam.

k
Kaja Kallas teab kuidas/ 7. märts 2021 12:47
Kaja Kallas loodab lasteaia laste arusaamisele vajalikkusest v'hendada kontakte m'ngus]pradega.
e
e./ 7. märts 2021 12:45
Minul on ka suur plaan. Kõik siinse kommentaariumi koroonaeitajad saata ülekoormatud haiglatesse abisanitariks covid-19 osakonda, kus 'väljamõeldud haiguse' põdejad hinge vaaguvad. Saan aru, et osade inimeste rumalusel pole piiri, kuid selle vastu aitabki hästi ninapidi 'pissi sisse torkamine' nagu kutsikal, keda väljas hädal käima õpetatakse. NB. Lauskarantiinile peaks lisanduma veel üks tingimus: pere veel tervete liikmete paigutamine täna kasutuseta hotellidesse. Vastasel korral venitab peresisesene jätkunakatumine üleriigilise karantiiniaja väga pikaks.Pmst käib sõda ja odavaid sõdu polegi
o
Osta/ 7. märts 2021 13:30
Endale mõistust.. see, et gripihooajal on maailmas haiglad üle koormatud on täiesti tavaline, inimeste tervis on läinud rämpstoidu ja ravimite tarbimisest , pluss muud stressid üha nõrgemaks, 600 haiglaravivajavat 1,3 miljonist pole mingi pandeemia vaid tavaline raske gripihooaeg. Praeguseks on nagunii nakatunuid nii palju, et täielikult viirust enam ühegi meetmega ei peata, parem kõik põevad selle läbi.
e
e./ 7. märts 2021 14:50
To Osta: Ega sa pole märganud 'väikest' erinevust gripi ja covidi põdemises? Gripihaige jääb kiirelt koju põdema, mitte ei kabluta ilma peal sümptomiteta ringi. Covid on aga täielik vene rulett: samahästi võid selle üle elada sümptomiteta, samahästi surra. Nö. tervenenute tüsistusi alles hakkame nägema. Loomulikult tulnuks lauskarantiin kehtestada juba enne jõule või veelgi varem. Ja parem looda, et ei ole veel selleks hilja. Täna on nakatunuid ehk siiski vähem kui mittenakatunuid. 1% suremust covidisse = 10 000 inimest. Protsent tundub esmapilgul väike aga 10 000 'grippi' surnut oleks liig.
p
Pullikaka on sinu jutt, e./ 7. märts 2021 19:14
Oot oot, kust sul andmed, et grippikandlad (st sümptomita isikud) kõik sõbralikult istus kodus? Kes on inimesi aastaid massiliselt testinud, sina või? Kui palju oli nt aastal 2017?
h
Haugi Mälu/ 7. märts 2021 12:37
https://www.facebook.com/ene.lohmus.5/videos/3637726259616337
a
arusaamatu/ 7. märts 2021 12:27
Tundub, et meie valitsus võtab otsuseid vastu igapäevase koroonainfo valguses, kuigi teadlased (professor Mario Kadastik), juhtimisspetsialistid (Indrek saul), reoveeuurijad (professor Tanel Tenson) oskavad tulemusi ette ennustada mitu nädalat. Seega jäävad valitsuse ja ka terviseameti otsused hiljaks mitu nädalat, mis on praegu otsustava tähtsusega.
p
Pole mingit koroonat!/ 7. märts 2021 12:21
Kogu see viirusepaanika on poliitiline vandenõu ja kõik selles osalejad on kurjategijad kes loodetavasti kunagi vastutama pannakse ja karistuse saavad.
h
7. märts 2021 12:23
https://www.bitchute.com/video/hpSGBBaBbqYa/
ü
Ülu/ 7. märts 2021 13:19
Lase perearstil kangemad rohud endale kirjutada mitte uskuja.
k
7. märts 2021 13:30
Kui arvad, et pole, mine Covidi osakonda hooldajaks. Sinu arvates ju ohtu pole.
t
tvvaataja/ 7. märts 2021 12:19
Uku on väärt võistlusele minekut aga tunne ütleb, et see suur va Eurovisiooni üritus tuleb videode abil, nii ruttu ei saada Euroopas covidviirusest lahti. Aga õnne võitjale ja Sissil on suured laulmised ja võidud veel ees, andekas nagu ka Zevakin. Ise hoidsin pöialt Suurtele Tüdrukutele ja Koit Toomele, nende laul ja esinemine olid vägevad.

k
7. märts 2021 12:18
Kas Marekil on ka PLAAN, kuidas ühiskonna täielikust sulgemisest tulenevat majanduskahju siluda (laenukoormus kasvab miljardite kaupa)? Või on lihtsalt nii, et paneme kõik kinni, raha kasvab puu otsas ja siis valitsus maksab kõikidele inimestele iga kuu toetust (kommunsim-sotsialism) kümme aastat? Tööl polegi vaja enam käia! Kui koroona möllab maailmas veel oletatatavalt 10 aastat, siis hoiame 10 aastat Eestis lukus või hakkame seda iga nelja kuu tagant tegema või mismoodi see asi välja peaks tema nägemuses olema?
u
Unts/ 7. märts 2021 12:14
Õppige Soome valitsuselt kuidas tuleb käituda koroona ajal.
ü
Ülu/ 7. märts 2021 12:21
Soomes testimisest keelduja lohistati ka karvupidi testima. Seega koroonat võetakse täie tõsidusega mitte nii nagu meil Eestis.
j
Juura/ 7. märts 2021 12:26
Soome sunniviisiline testi tegemine on absurd. Tulemus on ju ikkagi sama mis Eestis ilma sunnita. Karantiin.
o
Ott/ 7. märts 2021 12:27
Ülule- https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nyt-puhuu-koronakohussa-ryvettyneen-joogayrittajan-lakimies-kunniallinen-ihminen-leimattiin-hyvin-vaaralliseksi-henkiloksi/8082792?fbclid=IwAR09vPlF9z942w_dv8uHCeQSgurErpPGxN-ncVtGd1aQp8aWAy_vVuH2EeA#gs.vg6rqt
j
Juurika Juurale/ 7. märts 2021 13:28
See oli muskli näitamine juurikatele. Kui ei saa heaga siis saab jõuga.
õ
õige jutt/ 7. märts 2021 12:12
Rääkis sama juba novembris aga valitsusel savi...
k
7. märts 2021 12:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Karl võiks/ 7. märts 2021 13:04
Enda haiguse propageerimata jätta,vaid ravile minna oleks üks haiguse levitaja vähem
c
Court/ 7. märts 2021 12:00
Kas sa Strandberg ei karda, et võib tulla aeg, kus sinusugused aktivistid vastutusele võetakse?
p
Proks2/ 7. märts 2021 12:03
Uusi aegu peaksid kartma hoopis orava-korruptandid!
k
7. märts 2021 11:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jott/ 7. märts 2021 12:31
Matemaatika ütleb, et haiglas on eilsega võrreldes 22 Corona patsienti rohkem.
h
Hooliv/ 7. märts 2021 11:55
hr. Strandberg tuleks ise sulgeda kuhugi sellisesse asutusse, kuhu rahuliku elaniku hingeõhk ei pääse teda ohustama. Paistab, et iga inimene, kes veidi võimu on maitsta saanud, soovib hakata Staliniks.!? Inimene on ühiskonnale ohtlik.!! Sulgeme inimesed, siis pole ka ühiskonda.? Ilmselt soovib Marek koos Kersti, Kaja, Irja, Taneli, Karmeni, Keidi ja mõne teisega, ilma ühiskonnata, kaubanduskeskustes ja kinodes lahedalt seigelda.
v
Vaatleja/ 7. märts 2021 19:22
Juba aasta tagusest ajast silma jäänud, et sel artiklis arvamust avaldaval meesterahval on mingi tõsine hingetrauma või psühhoos, mis vajaks spetsialistide abi.

1
1/ 7. märts 2021 11:53
kui üle maailma kõik hakkas enamasti ühel ajal, on siin väga valesti miskit, kas uskuma hakatakse tõesti rohkem muud kui seda gripi üht teise nimega viirust, et maailmale oma piir panna jne..usutakse ka vanglaplaneedi portaalis antud tegelikkust jne....mis on, eks see miski aja pärast ka välja tuleb nagu muuu ajalugugi tulnud on.
e
Eile Latvia total 90,009; new +595; total deaths1,687; new deaths +7/ 7. märts 2021 11:49
Lätis antud meetod märkimisväärseid tulemusi ei ole andnud, keskmine haigestunute arv mitu kuud samal tasemel ainult veebruari alguses oli kõrgem.
t
,/ 7. märts 2021 11:47
tegelikkuses pole aga testid nii tõesed, et näitaksid vaid coroona puhul positiivset vastust, need näitavad paljudel juhtudel ka siis POSITIIVSET kui on kroonilise haigusega aastaid ja samas saanud mingi muu hingamisteede viiruse, mis tegelikult pole coroona, miks ei ole suutelised selle ajani veel tegema teste täpsemas suunas.Kui selle kohta on ka aru püritud, siis oligi vastuseks et ja 100 % pole täpne, misasja, hetkeks on palju kvaktsiini saanuid, paljud läbi põdenud ja ikka kerkib, pole ju üldse loogiline, misasja, pool, sellest on valed vastused.Kui ka mingeid tunnuseid pole paljudel jne
j
just/ 7. märts 2021 11:45
k
Kiirtestid/ 7. märts 2021 11:48
Teste saab tellida internetist !
r
ratastoolimees/ 7. märts 2021 11:41
Õige, ega vist muu enam aita, kui lukkupanek või...? Mida pakuvad välja teadlased? On's üldse võimalik seda viirust ohjeldada???
p
penskar/ 7. märts 2021 11:41
mida siin modereerida---tõsi ju!
t
tõsi/ 7. märts 2021 11:43
surevad peamiselt vanurid----koroona surma vikatimees!
p
penskar/ 7. märts 2021 11:47
Manalasse koroona tõttu vanurid aitavad rahaliselt riiki.
p
Pikk Kaabel/ 7. märts 2021 11:36
Loomulikult lukku kõik aga kas pole hilja juba. Kahju , et valitsus on null kuubis.
e
ei/ 7. märts 2021 11:45
ühelgi valitsusel, kui ta ei ole just Hiina, Põhja-Korea..või muu diktaatorlik võimukandja ei ole õigust ühiskonda sunniviisiliselt lukustada, kes soovib võib ennast vabatahtlikult isoleeriada ning kasvõi nii pikaks ajaks kui loeb või kuuleb et nakatanute arv on null

s
SIIM/ 7. märts 2021 11:36
Õige ,riik peaks lukku panema ,ning Kaja peaks tagasi astuma
l
Lukku jah/ 7. märts 2021 11:44
Ja luku võti ära kaotata, kui viimane ellujääja selle leiab ja teeb luku lahti....
i
7. märts 2021 11:50
Igav, kirjuta midagi muud
ü
Üle Kalda/ 7. märts 2021 11:34
Poolt- aitab Kallase väidete kaalumisest ja inimeste üle kalda (Kallas, Kalda, Kallase) ääre kallutamisest! Koolid kinni juba homme! Kaua võib?!
f
7. märts 2021 11:33
FAKTID: 1. 2020A. suri Eestis kõikidesse viirushaigustesse kokku alla 200 inimese. 30a. keskmine on olnud 300-350. Üldine suremus oli 2020 samuti alla keskmise. KUS ON ERAKORDNE PANDEEMIA? MILLES PROBLEEM? Tegemist on normaalse ilminguga - kehva tervisega inimesed surevadki, surm on loomulik nähtus, mida pole võimalik vältida. 2. Kõik girpilaadsed viirused eksisteerivad ja levivadki ainult pandeemiatena: 3-4 kuud ja maakerale tiir peal, tulevad uued mutatsioonid. See on normaalne loodusnähtus, mida pole võimalik vältida, see on samuti teaduslik fakt.
m
Mida tooab "pandeemia vastane kampaania":/ 7. märts 2021 11:42
kogu riigi majanduse laastamine, praeguseks juba kõvasti tõusnud enesetappude näitaja, lasteensetappude tõus 400%!!!, tavahaigete ravimise puudulikkusest tekkivad lisasurmad jne. Kui riiki poleks lukku löödud oleks meil ehk kõige rohkem 100 koroona surma rohkem, mis üldise suremuse taustal on tühiasi, kuna surevad niigi sendi surmale võlgu olevad madala immuunsusega inimesed, kes igal juhul lähikuudel sureksid nii või teisiti. KES VASTUTAB KAOSE JA HÄVINGU EEST? Pole MITTE ÜHTEGI FAKTI, et antud korona oleks mingilgi viisil oluliselt ohtlikum kui varasemad.
s
Sama/ 7. märts 2021 11:50
arvamus, 80-90 a kellel kroonilised haigused, looduses toimub ju ka looduslik valik ja kui 30 a. vaktsineerimise tagajärjel sureb, siis on nagu ok. Seda ei taha keegi enam mäletada.
p
7. märts 2021 11:57
Pealegi on koroona lihtsate vahenidtega ravitav: Venemaal on saadud korona kontrolli alla, Valgevenes JNE Miks läänes keelatakse toimivate, odavate ravimite ja ravimeetodite kasutamine?! Ja miks korona "vaktsiini" nimetatakse vaktsiiniks, kui see seda teadusLlkus mõttes kindlasti pole. Miks valetatakse? Nendel uutel "vaktsiinidel" pole ju isegi müügiluba, kuna ei vasta kehtivatele uue toote arendusnõuetele. Neile on eriluba haiglatel süstida vabatahtlikele. Teaduslikus keeles on tegemist täiesti uudsete biotehnoloogiliste toodetega, mis töötati välja 10a. asemel alla 1 aasta?!
m
M59/ 7. märts 2021 12:02
Miks valetad`?Ainuüksi koroonaviirusega lahkunuid oli mullu üle 400 Aitab statistika väänamisest!
t
to M59/ 7. märts 2021 12:06
Koroona surnuid EI SAA OLLA rohkem kui kõiki viirushaigustesse surnuid kokku. Tutvuge palun Eesti Terviseameti ametlike andmetega! Praegu kleebitakse igale võimatulegi asjale korona külge. Mitte ühtegi pandeemit ei saa eksisteerida, kui ÜLDINE SUREMUS ON VÄIKSEM kui 30 a. keskmine. Tulge palun mõistusele!!!
m
7. märts 2021 11:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Huvitav/ 7. märts 2021 11:51
Kes vastutab enne 14 veebruari surnute eest?
h
halenaljakad mehed need seal raadios/ 7. märts 2021 11:31
Kuulake raadiot tre ja saate targaks,sest sealsed mehe teava,kes süüdi,kes valesti tegi,kes midagi ei osanud.Ainult nemad on need targad ka kõiketeadjad.
e
ega need raadiomehed ka päris terved pole,/ 7. märts 2021 12:09
olen seda ennegi tähele pannud.
n
NB :// 7. märts 2021 11:30
Kahjuks ei suuda ikka kõigi peale need inimesed mõelda, kui paluvad ühiskonna täielikult kinni panna. Need lapsed, noored ja isegi kogenumad täiskasvanud, kellel on kodus piin olla ükskõik mis põhjusel, kas tõesti on vaja neid karistada või aidata nende surmale kaasa? Selliste otsuste langetamisel tuleb kõige peale mõelda ja iga elu on oluline, mis siis, et tutvusringkonnas ei pruugi selliseid probleeme esineda.
n
nii ongi/ 7. märts 2021 11:33
Lastest on saamas uus nakkusesse haigestuv sihtrühm. Vaata eilset AK-d ja saad asjast aru. Kõik tuleb lukku panna ja kiiremas korras, kui me ei taha, et ka lapsed haiglatesse hakkavad sattuma ja oma elu eest peavad võitlema hakkama.
n
Nahkhiir / 7. märts 2021 11:57
Ahaa, NII ONGI, tänu sulle süüdlased nüüd on leitud- hoopis lapsed mitte mustade, pesemata maskide kandjad. Js kuidas sa seletad Läti kõrget haigestumise taset, kus KÕIK lapsed on distantsõppel juba OKTOOBRIST ja treeningud kuskil ruumises ei toimu?
h
Huvitav milleks/ 7. märts 2021 13:16
Võtame laenu, et osta endsle kodu.Milleks seda kodu tarvis kui seal piin olla .Müüge maha ja olge igiliikurid mööda maailma
u
uudu/ 7. märts 2021 19:46
Kodus piin olla, kuid kas elada ei taha?
s
Sass/ 7. märts 2021 11:27
Kõiketeadev jobu, kilk kuubis!

t
to kõik ei ole 10:49/ 7. märts 2021 11:25
Elu ei ole ainult töö.Kui tervis hea, siis tuleb tööl käia.Senikaua kui eesti inimesed ei muuda oma suhtumist, et haigest peast ei käia tööl,mujal, senikaua istumegi selle "koroona"-ga ja ei muutu midagi.Ei ole vaja inimestel kisa tekitada kaua see kestab?Niikaua kui haiged inimesed tööl,mujal käivad, kes toodavad seda jätkuvat majandukriisi,ei muutu tervete inimeste jaoks lähiajal kahjuks mitte midagi.Ja ainult juba seetõttu,et eestlane ei suuda muuta oma suhtumist,et haigena ei minna tööle vaid istud kodus ja ravid ennast terveks.Raha ei võta sa kirstuga hauda kaasa.Sellega tegelevad pärijad
r
Rab/ 7. märts 2021 11:28
Eesti inimene ei käi enam ka tervest peast tööl. Uus normaalsus.
s
8. märts 2021 02:52
Seda raha juttu võid rääkida eesti ülemusele aasta oli siis 2009 kui olin haigena kodus ja juhataja helistas ja soovis et ma tööle tuleks sest ta ei uskunud et ma haige olen
i
7. märts 2021 11:23
Iga sepp jäägu omade liistude juurde.Wikipeedia:Marek Strandberg on Eesti poliitik, materjaliteadlane, ärimees ja karikaturist. Miks ei võeta intervjuusid olukorda tundvatelt spetsidelt: immunoloog, viroloog ja epidemioloog? Miks on teadusnõukogus vaid 2vajaliku eriala spetsialisti ja mida teevad seal otseselt ravimifirmadega seotud ehk siis huvide konflikti omavad Lutsar ja haiglajuhid?
a
arvaja/ 7. märts 2021 11:35
... ja mis tarkpea see kaja Kallas on? Otsustusvõimetu peaminister.
i
Igaüks arvab vastavalt oma ajupotestiaalile, sul sellega on ... hmhm, ... / 7. märts 2021 12:01
Arvajale: Mis mõttes otsustusvõimetu -otsustas ju-suukorvid rumides kohustuslikud, poed, söögikohad kinni, lapsed koju, ja tehtud
k
Kysimus/ 7. märts 2021 11:23
Palyn öelge,millega te koroonat ravite kui teil on haiguse symptomid js peate kodus ravima?( kysin tõsiselt ja ärge hanerasvatage) kui on tavalised iboprofeen ja patatsetamool,aspiriin ja vaarika..mustsõstra tee, siis ma ravin grippi nagu ikka??
m
muu puudumisel/ 7. märts 2021 13:37
su oma keha ütleb. Valu/palavik- ibukas, parakas. Väsimus- uni. Vedelikku, klassikalised ajast-aega olnud hingamisteede ravid- kartuliaur, soodaaur, sinepiplaaster jne.
v
Vastus/ 7. märts 2021 15:06
Koroona pole gripp.Koroona on kopsuhaigus.
v
Vastusele/ 7. märts 2021 19:21
Päriselt või? Kuidas siis enamus on pääsenud kerge palavikuga, nohuga ja kurguvsluga? Kopsud kurgus kadvavad? Ja sümptoomideta inimestel kopsud ilmselt üldse puuduvad.
k
Küsimusele/ 7. märts 2021 19:30
Just sinu nimetatud võted. Palju juua, palaviku alla ära aja kui ei ole 38+. Kui õhupuudust ei ole, ei oke midagi karta. Paranemise hetkel võib juhtuda, et kehatemperatuur langeb 35+. Iboprofeeni ei sovita. Tugeva peavalu korral palju söetablette, sest pea valutab mürkide tõttu. Ei ole minu välja mõeldud soovitus, lastehaigla arsti praktikast. Igal juhul söetabletid asja hullemaks ei tee.
n
noor/ 7. märts 2021 11:22
jõuetu vanamees, kes kuulub ilmselt riskigruppi, mõtleb ainult endasuguste peale
n
noorele/ 7. märts 2021 12:00
see jõuetu vanamees tahtnuks veel elada, ei maksa vanureid põlata
p
Penskar/ 7. märts 2021 13:44
Kas sa oled 100%kindel,et sa ise <ükskord samuti"jõuetu vanamees"pole? Ära nori noorelt muhku, vanastpeast saad ühtepuhku😋
e
Ei/ 7. märts 2021 11:21
saa lukku panna, muidu ei saa koroonatõveotsijad välismaale reisida.
k
Kodanik/ 7. märts 2021 11:17
Ammu juba oleks pidanud sulgema
l
LoIIus,/ 7. märts 2021 12:18
kinnipanemine ei anna midagi,kinni panna tuleb lõbustusasutused ja ühistransport.Aga vaeval ka see midagi parandab.Ja kelle eest sa riigi kinni paned? Just teised riigid peaksid kartma meid.Nii rumalaid ettepanekuid annab ikka välja mõelda. Pange riik kinni,olgugi,et kõik on tõbised.
t
Tsikk/ 7. märts 2021 11:16
Edaspidi hakkan enda arveid Strandbergile saatma.
m
mary/ 7. märts 2021 11:16
See Kaja Valitsus astugu tagasi!
p
Praegu/ 7. märts 2021 11:21
kui kõik peaksid pingutama ja vastutama, ei ole aeg süüdistada kedagi. Kaja Kallase valitsus on ametis olnud 1,5 kuud ja sai päranduseks eelmise valitsuse koroonastrateegia. Vaktsineerimise plaani ei olnud juba eelmisel valitsusel. Kõlakad on, et eelmises valitsuse just ekre oli vastu karmimatele piirangutele. Seda kummalisem on nüüd, kui üks ekre blond rahvasaadik päevast päeva otsib nupukesi Kallase ja presidendi kohta ja neid agaralt jagab. President jah on sportlik ja spordib, aga ta ei ole kedagi nakatanud! Nii et see ekre "püha vaim" võtku vabalt ja lõpetagu need piinlikud urgitsemised.
t
to:Praegu / täna 11:21/ 7. märts 2021 12:21
no on ikka haugi mälu sul. 1,5 kuud möödas ja kõik on ununenud.Ainult яotid on selleks võimelised.

t
tasub lugeda/ 7. märts 2021 11:11
https://meditsiiniteadused.ut.ee/et/covid19
ü
Ühiskonna sulgemine viib katastroofini. / 7. märts 2021 11:11
See ei lõpeta pandeemiat vaid ainult pikendab seda. Koroona ei kao kuhugi. Ainuke tee on pidada ühiskond lahti.
ü
Ühiskonna sulgemine-le/ 7. märts 2021 11:12
No las igasugused pussamussakad püsivad oma isamaal ka mõnda aega, mitte ei tralli kogu aeg ringi!
ü
ÜKS ASI ON SÕNAD,TEINE ASI ON NENDE TEGUTSEMINE/ 7. märts 2021 11:11
Tarkadeklubi jälle heietab.Aga nende sõnad ja teod ei lähe kokku.Kui hoolid eesti rahvast,siis miks käiakse valimiseelset propagandat tegemas Ida Virumaal.Nüüd siis sobivad ka muurahvusest inimesed.
s
sõna loeb/ 7. märts 2021 11:13
"Ära käi minu tegude, vaid minu sõnade järgi"...
s
Stroh/ 7. märts 2021 11:08
Küsin jätkuvalt - MIKS ei kasutata välihaiglaid koroonahaigete isoleerimiseks ja raviks??? Eelmisel kevadel tariti ju terve välihospidal ühes eesti otsast teise! Tühjaks ta jäigi. Ja siit ka vastus küsimusele - sellepärast ei pandagi neid välihaiglaid püsti, et see on kulukas ettevõtmine ja sinna ei ole lihtsalt kedagi panna! Ja eraldiseisev koroonahaigete hospidal oleks liiga läbipaistev info tegelikkuse kohta.
s
Selgitus/ 7. märts 2021 11:14
t
To Selgitus/ 7. märts 2021 11:21
Millist ressurssi siis vaja oleks? Ei leidu inimesi, kes suudaks mõne koroonahaigega natukene tegeleda? Olen näinud meediast, kuidas viis medtöötajat tegelevad ühe nn koroonahaigega! Minu sureva isaga tegeles ÜKS! Paar korda päevas. Milliseid ressursse sa silmas pead? Pole mehi, kes haiglad püsti paneks? Mis krdi ressursse. Mul pole ka enam ressursse, et lihtsalt kodus vegeteerida.
t
To Selgitus:/ 7. märts 2021 11:34
Kui uskuda seda pilti haigla ukse taga seisvatest kiirabiautodest, siis võib järeldada, et ressursse on kõvasti.
m
meil ju kai ääres seisvaid laevu küll/ 7. märts 2021 12:24
polegi vaja miskit ehitada.
t
To Selgitus 11.34/ 7. märts 2021 12:24
Vaata pilti uuesti- autod on rivistunud haigete üle andmise järjekorda:(
p
Pakane/ 7. märts 2021 13:54
Välihaiglad praeguste tormide ja külmakraadidega? Mis su peas toimub? Kevadel ülespanek pole sama, mis praegu! On alles lumised ja külmakraadidega päevad ning näda lad. Praegusel aja l ole ks väga kerge haigetest n. ö. "lahti saada" - - - külm teeks "oma töö".
m
7. märts 2021 11:05
Mitte maskikandjatele karmid trahvid ja asi laabub.
j
Jamade põhjusteks on omaaegsed reformid/ 7. märts 2021 11:04
...kui välispankadel võimaldati tohutud kasumid maksuvabade reinvesteeringutena välja viia. Rahapuudusest kaotati meditsiinis epidemioloogia ja suured haiglad. Polikliinikute arstid asendati pururikkast Norrast pärit sobimatu perearstisüsteemiga. Finantsettevõtted peaksid nüüd neid hästi toitnud riiki toetama?
s
Stroh/ 7. märts 2021 11:03
Kui mingi 500 pluss gripihaiget 1,3 miljonist vajab haiglaravi ja sellest tekib rahvuslik katastroof, siis ma tahaks teada mida see riik siin üldse endast kujutab?
a
anna mõistust/ 7. märts 2021 11:16
Kus see 500+ sul on??? Hallooo! 1500+
h
Heh/ 7. märts 2021 11:19
Jah kui tegemist gripiga. See siiski kõvasti nakkuvam värk ja hullemate tagajärgedega. Kui 100% elanikkonast korraga nakkuks, oleks 4..5% surnud, sest kõik ei saa ravi. Kui korraga väiksem hulk nakkub, jääb suremus alla 1%. Surevad diabeetikud, südamehaiged, ülekaalulised ja vanad + veel mõned kes mis iganes teadmata põhjusel haigusele halvasti reageerivad. Küsimus on, milline suremus on ühiskonna poolt aksepteeritav. Hea on mitte olla poliitik kes peab selliseid otsuseid tegema, lihtsam poliitikute üle viriseda...
l
Lootusetu kodanik/ 7. märts 2021 11:02
Väga õige, Strandberg. Kõik muud võimalused on käest lastud! Ühiskond sulgeda on veel viimane võimalus, aga miks küll mul on tunne, et seda ei tehta. Vist liiga vähe surmasid ka nüüd veel?

e
7. märts 2021 11:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
ekre trollile/ 7. märts 2021 11:18
pole te mingi eesti rahvas, vaid vähemus, nagu homodki.
t
to ekre trollile/ 7. märts 2021 11:40
Mina olen tavaeestlane ja ka minul on sellest valitsusest kopp ees. Nõus, reformikad tuleb valitsusest välja visata ja aeg on umbusaldust hakata avaldama selle valitsuse vastu. Kõik kes seda valitsust ei poolda on kohe ekre trollid - no anna abi.
h
7. märts 2021 11:00
https://www.bitchute.com/video/hpSGBBaBbqYa/
n
Nonoo/ 7. märts 2021 10:58
Aga kuhu jääb möödunud kevadine pakendite pesemine ja köögi jaotamine puhtaks ja mustaks tsooniks?
a
Aari/ 7. märts 2021 11:19
Mina puhastan pakendeid siiani, seda teevad ka minu osad tuttavad, kes tervisest hoolivad.
v
vale otsus jaanuari keskel/ 7. märts 2021 10:57
Viroloog Meriste ütles väga õigesti,et suur viga tehti JAANUARI keskel,et lapsed lasti kooli.Praegu on just laste seas viiruse levik suur,Isega lasteaialapsed jäävad sellesse viirusesse.See briti viirus on just eriti laste seas palju levinud.
e
ei ole/ 7. märts 2021 12:15
ei ole ei ole ei ole ei ole ei ole
õ
7. märts 2021 10:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Trollitar/ 7. märts 2021 12:27
No mis nad Sulle teinud on?
m
max/ 7. märts 2021 10:54
Palju maksti sellise orjandussüsteemi survestamisega juurutamise eest?
k
kelle heaks/ 7. märts 2021 11:20
sa siis vaid viletsa söögi eest töötad?
e
ei usu,et maksti/ 7. märts 2021 12:29
vaid lubati.Vabamüürlaste värk ja kas mitte rattapoiss pole seal Itaalias nendega kohtamas käinud.Või eksin?
s
see/ 7. märts 2021 20:44
k
kustas/ 7. märts 2021 10:54
Kunagi arvasin, et ikka tark mees. Nüüd tuleb välja...
a
Anni/ 7. märts 2021 10:56

v
v/ 7. märts 2021 10:49
Kaja ei luba.Peaks muidugi ja juba ammu
l
Looja/ 7. märts 2021 10:41
Alati süüdistatakse ühiskonda,inimkond on see,keda süüdistada tuleb,selles ühiskonnas elatakse ja tehakse valesid otsuseid,pikapeale tulebki hukatud..
t
to 10:21/ 7. märts 2021 10:40
sinusugused tondid, kes käivad haigest peast tööl - oletegi haiguste, viiruste levitajad. Istu oma palavikuga kodus, ravi ennast terveks ja siis tule tööle tagasi, mitte ära levita oma batsille. Julged veel välja öelda, et tööandja kutsub sind haigest peast tööle ja mõistab. Järelikult pole nendel inimestel aru ja siis polegi midagi uut loota teistel ja tuleb teiste haigest peast arutute käitumise pärast kannatada, sest nad ei kavatsegi oma haigust ravida, vaid hoopis käivad seda tööl ja mujal levitamas.
k
kõik ei ole/ 7. märts 2021 10:49
nii rikkad, et kodus istuda. Näljapajukile pandud inimestel on töö ainuke võimalus ellu jäämiseks.
t
to kõik ei ole/ 7. märts 2021 11:11
no kui sa nädalake või kümme päeva töölt haiguslehel olles juba surma äärele sattud, siis on sul viimane aeg peeglisse vaadata ja elu ümber korraldada. Mis kuramuse hala.
l
lõoke/ 7. märts 2021 11:44
Kui Ratas hoolis inimestest ja toetas kõiki abivajajaid, siis Kallas tõesti vilistab eesti rahva peale. Saite oma unistuste valitsuse ja peaministri, olge nüüd rahul!
t
To eile 10.40/ 8. märts 2021 03:07
Aasta oli siis 2009 kui juhataja minule helistas ja küsis kas ma olen tööst huvitatud mina olin rajumeeli kodus haige tema ei soovinud et olen kodus ja kas üldse tegelikult olengi haige vabandust et ei lisanud aastat nüüd teises kohas aga tunda et ikka mõnel eesti ülemusel imelik suhtumine
P
7. märts 2021 10:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kilekotid mitte ainult poliitikutele?/ 7. märts 2021 11:08
See pankadest suurte rahade jaotumise teema tasuks eraldi uurimist aga pole kedagi, kes seda teeks :(
j
ja/ 7. märts 2021 10:34
siis igaveseks sulgeda ? hallooo ! kogu austuse juures - KOHE, kui taas avada, on veelgi hullem ja kordades hullem seis ! karja-immuunsus, muud teed pole, kõlagu see nii julmalt kui ta siis kõlab .
l
Loodus/ 7. märts 2021 10:54
saadab ülearuse karja loojakarja! Tead? Loodusel pole kokkuleppe menetlusi.
j
jajaa/ 7. märts 2021 11:27
Kas Rootsi saavutas aasta tagasi karjaimmuunsuse? Või Itaalia? Hispaania?
a
arvamus/ 7. märts 2021 10:28
On tunne, et pool rahvastikust on selle ära põdenud, kes nii,kes naa. Ega ta katku laadne just ole, et peaksime iniemse jalajälge suudlema, kui seda näeme...Varsti saab otsa. Eks see hoiatus ole, et lagastame ja hävitame planeeti!
v
Vot, vot!/ 7. märts 2021 10:52
See viimane lause ongi see, millest inimkond aru ei saa! Kardan, et ennem ei saagi, kuni meid kordades vähemaks on jäänud.
n
nojah/ 7. märts 2021 11:55
Pool rahvast on põdenud, pool pensionäridest koroona tõttu surnud ja onähtavasti oma pensioni kallile valitsusele pärandanud

x
X/ 7. märts 2021 10:26
Mingi klun kirjutas, et MMS on abiks
k
Kui inimestel on meri põlvini, siis ei muutu koroonarindel mitte midagi..../ 7. märts 2021 10:23
j
just-just/ 7. märts 2021 10:29
...ja koroonat ka ei ole,eks ju?
l
lihtsad lahendused/ 7. märts 2021 10:22
Mida tähendab ühiskonna sulgemine? Tahan teada täpselt. Selleks tehku sulgejad nimekiri kus ühel pool kõik mis suletakse ja teisel mis avatuks jääb. Või pannakse kõigile selga skafander ja eraldatakse üksikkambrisse? Suletud tingimuses koroona levib päris kenasti. Näiteid on palju.
b
Busa/ 7. märts 2021 10:19
Inimene on ainus öoomaliik maakeral kes on valmis ohverdama kogu liiki päästmaks nõrgemaid liigikaaslasi.
p
Pusadest/ 7. märts 2021 10:32
Seda'nd küll.Hingevaakuvad putitatakse juba sünnitusmajades üles, pärast ei huvita putitajaid keski ega miski, et hinge hakkavad vaakuma kõik ümberkaudsed, vaimselt ja füülisiliselt...
e
ehh/ 7. märts 2021 10:35
Inimene on ainus liik kes putitab ,toetab ja ravib nõrgemaid ning haigeid.
M
7. märts 2021 10:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to 10:18/ 7. märts 2021 10:23
kui sul paari kuuga kodu käest on võimalik ära võtta, siis vaata peeglisse
m
Mihuil/ 7. märts 2021 10:09
Stranberg on ammu nakatunud tundmatu tõvega

n
NB!/ 7. märts 2021 10:08
Käputäis viiruseeitajatest lamemaalasi/maskivastaseid ja Eesti Vabariigi valitsus on ainukesed kellele see teadmine ei ole veel kohale jõudnud!
f
7. märts 2021 12:32
FAKTID: Eestis Terviseameti andmetel suri 2020a. Eestis kõikidesse viirushaigustesse kokku alla 200 inimese. 30a. keskmine on 300-350. Üldine suremus oli 2020 samuti alla keskmise. KUS ON ERAKORDNE PANDEEMIA? Tegemist on normaalse ilminguga - kehva tervisega inimesed surevadki, surm on loomulik nähtus, mida pole võimalik vältida. LÕPETAGE PAANIKA – hirm alandab immuunsust 50-80%, teadusik fakt Nliidu lagunemisel tekkinud haiguspuhangute uurimisel. Samuti alandab immuunsust pikemaajaline maski kandmine, info Terviseameti maskikandmise juhend 2020. Need 2faktorit tekitavad surmade tõusu.
k
Küsija/ 7. märts 2021 10:05
Vaadates praegust nakatumist tahaksin teada, palju on Eestis veel neid, kes ei ole põdemas või ära põdenud koroonat. Võimalik, et need meetmed oleks üleliigsed.
e
Eestlane./ 7. märts 2021 10:48
Mina ei ole veel nakatunud, seega ka põdenud! Vist sellepärast, et pesitsen praegu Soomes.
s
Strandberg presidendiks!!!/ 7. märts 2021 10:01
No loomulikult tuleb kohe kiiresti välja kuulutada tööseisak ja igasugune liikumiskeeld. Valitsus ei saa vist aru, et vaktsineerimine ei ole mingi võluvits, sa võid endiselt nakatada ja nakatuda. Probleem on ju selles, et uusi raskeid juhte tuleb kogu aeg peale ja haiglad on täis saamas. Juba tuuakse minu väikelinna neid krdi neetud pealinna reisitölle ja töllerdajaid, mida ma siis pea mõtlema astmaatikuna, kui mul abi vaja läheb???????
m
Mann/ 7. märts 2021 10:20
Vaktsineeritu on samuti viirusekandja, vaktsiin ei anna mingit viiruse edasikandmise vastast garantiid. Seega, riik ruttu lukku, kuni veel leidaub mõni terve inimene siin Eestimaal.
m
Mann-le/ 7. märts 2021 10:33
Aah? Kust sa seda lugesid?
a
Aari/ 7. märts 2021 11:27
Väga vale presidendi kanditaat, Ühe lause järgi presidenti ei valita. Prantsusmaal olid suured piirangud ,eile teatati polnud sellest tolku midagi.
t
7. märts 2021 10:00
Täiesti nõus, muid võimalusi ei ole !
K
!!!/ 7. märts 2021 09:59
Kui eelmiste aastate gripiga inimesed haiglates viibisid, ei rääkinud keegi, kui palju oli haigeid või haigestunud inimesi.Inimesed ronisid haigest peast tööle.Nüüd vähemalt saab öelda, et sul on koroona ja ei saa tööle ilmuda.Aga miks teised inimesed peavad kannatama, kui inimesed, kes aru ei saa veel siiani, et haigest peast tuleb kodus olla, mitte teisi nakatama minna.Senikaua kui inimestele on tähtis raha, ronibki ta haigest peast igale poole ja tal on poogen teistest.Ja siis arvab, et kannab maksi, et on tubli, tore, sõnakuulelik kodanik.Hoopis on viiruselevitaja oma batsillidest maskiga.
H
!!!/ 7. märts 2021 10:21
Haloo mõistus sinul korras ???? Mis moodi siis sina elad kui raha sinul otsa saab maailm ainult rahast koosneb mina ei aja raha taga vimati kui oli palavikuga kodus küsis eesti juhataja kas oled ikka tööst huvitatud kes mõistab
u
uus viirusetüvi on nakkavam/ 7. märts 2021 09:57
Esimest korda 100% Strandrergiga nõus. Koolid, lasteaiad, kaubanduskeskused, spordisaalid - kõik kohe kinni! Eile AK-s rääkis Läti meditsiini spetsialist, et neil levib Lätis juba selline viiruse variant, millesse haigestuvad ennekõike lapsed ja noorukid. Et saasta lapsi, tulebki lasteaiad - koolid karantiini panna ja kiiresti, laste kaudu liigub viirus koolist koju vanematele. Mis siis on kasu sellest, kui vanemad järgivad kõiki ohutusreegleid, aga nakkuse saavad lapselt.
n
Nii see koolidega on/ 7. märts 2021 10:02
Meie pere sai lapse käest, kuigi ise olime väga hoolsad. Ja laps liikus ainult marsruudil kodu-kool.
f
7. märts 2021 12:30
FAKTID: Eestis Terviseameti andmetel suri 2020a. Eestis kõikidesse viirushaigustesse kokku alla 200 inimese. 30a. keskmine on 300-350. Üldine suremus oli 2020 samuti alla keskmise. KUS ON ERAKORDNE PANDEEMIA? Tegemist on normaalse ilminguga - kehva tervisega inimesed surevadki, surm on loomulik nähtus, mida pole võimalik vältida. LÕPETAGE PAANIKA – hirm alandab immuunsust 50-80%, teadusik fakt Nliidu lagunemisel tekkinud haiguspuhangute uurimisel. Samuti alandab immuunsust pikemaajaline maski kandmine, info Terviseameti maskikandmise juhend 2020. Need 2faktorit tekitavad surmade tõusu.
k
7. märts 2021 12:37
Koroona surnuid EI SAA OLLA rohkem kui kõiki viirushaigustesse surnuid kokku. Tutvuge palun Eesti Terviseameti ametlike andmetega! Praegu kleebitakse igale võimatulegi asjale korona külge. Mitte ühtegi pandeemit ei saa eksisteerida, kui ÜLDINE SUREMUS ON VÄIKSEM kui 30 a. keskmine. Tulge palun mõistusele!!!
s
silmamoondaja/ 7. märts 2021 09:55
Jälle see rublamüüja tegutseb ja levitab oma mõttetuid ideid.
i
isegi nii lihtsa / 7. märts 2021 09:49
kommentaari on öhtulehe lapsearuga moded eemaldanud ...
p
Pähh/ 7. märts 2021 09:59
Kaua õhtuleht ikka silma kinni pigistab ja teeskleb, et kõik on hästi ja K. Kallase valitsus on parim valitsus. Lõpmatuseni ei saa pilti roosilisena vaadata.

k
7. märts 2021 09:48
Kaja on peaministrina täielikult läbi kukkunud, kuna ta võtab vastutuse?
d
dsf/ 7. märts 2021 10:29
Kas peaminister peab eraldi kõigi eitajate juures käima ja paluma neid reegleid järgida?
t
tihane/ 7. märts 2021 11:51
Peaminister teeb riigis õigeid otsuseid, et elanikond tunneks, et neist hoolib ka peaminister. Kus on praegu peaminister ja president? Ah jaa, president lendab ju homme Hispaaniasse, endal riigi sotsiaalne katastroof, aga tühja sellest, peaasi, et reisida saab.
v
7. märts 2021 09:46
Vbolla tuleks leppida sellega, et olukord on halb ja paljud ei tahagi paremat. Vastutusvõimeliste osa elanikkonnast järgib nõudeid ja vaktsineerib end.
s
Sa ei saa aru/ 7. märts 2021 09:50
et see vastutus tuleb viiruse loojatelt, varjajatelt, levitajatelt jne välja klohmida. Koogutades tagajärgedega tegelemine on orjamine, mitte vastutus. Vahet näed?
r
Rumal jutt/ 7. märts 2021 09:46
Haigus, mis enamasti möödub enese teadmata, ei vaja midagi.
o
Ok/ 7. märts 2021 09:52
Koroona leviku piirkond ongi subtroopilistel aladel, mis tähendab viiruse jaoks parimat levikukeskkonda. Kui viirusel oleks hea niiskes ja külmas Põhjamaade kliimas, oleks ta ammu siin. Ju siis kliendibaas pole nii vastuvõtlik.
e
ei pea sinusuguse mõtteviisiga inimene oma sõnu sööma. Aga võibolla oleks see samas meile jälle abik/ 7. märts 2021 10:00
t
tigedik/ 7. märts 2021 09:45
Selle sulgemisega on Kallase valitsus venitanud liiga kaua. Oma enese tarkusest toimetamine maksab valusalt Eesti riigile ja inimestele nüüd kätte. suur tänu sulle, Kaja Kallas oma valitsusega. Seda me ei unusta.
j
jälle üks asjatundja ilmus välja,/ 7. märts 2021 09:44
ära on tüüdanud selle Strandbergi mõla.
l
Luku Zeppä/ 7. märts 2021 09:44
Töö tegemiseks on vaja tööriistu. Ei eelmise, praeguse ega ka (loodetavasti) järgmise valitsuse tööriistakastis pole tööriistu mingiks "täielikuks lukkukeeramiseks". Kogu jutt lukustamisest on jama sest iga ukse juurde ei saa panna valvurit. Kas ta tahab homsest sulgeda kõik ettevõtted? Kogu kaubanduse? Kas kinnikeevitatud uste taha hakkab keegi toidupakke tooma? Oot aga siis ju nemad pole "lukus" ja levitavad haugust edasi. Kogu unistus riigi lukkupanemisest on utoopia.
s
7. märts 2021 10:03
see on reaalsus, liberinna .
u
uku/ 7. märts 2021 10:23
On jah utoopia. Ei maksa mängida kangete sõnadega. See riik pole päevagi "lukus".
n
nojah -/ 7. märts 2021 09:36
tsensor-mide leidis kommentaarist ebasobivad sõnad - nüüd läheb midemiseks !
r
Rahvas arvab/ 7. märts 2021 09:35
Sulgeda ühiskond oleks juba tulnud aasta algul, siis oleksime koroonaga lõppusirgel!

m
Minister/ 7. märts 2021 09:33
Teie oleksite meile parim minister. Kallas sellest aru ei saa.
j
jah,pange see Marek juba ükskord kinni./ 7. märts 2021 09:42
a
Arusaajad nagunii käituvad/ 7. märts 2021 09:29
Enesehoidlikult kuid teine pool saab, kui saab ainult sunndimisest aru.
s
sunnitud/ 7. märts 2021 09:52
Äsja oli uudis, et 79% vanglaelanikku andsid positiivse proovi. Milline see koroonat ära hoidev sundimine siis peaks olema?
p
Pooldan/ 7. märts 2021 09:05
Õige jutt, kõik lukku, sest muidu ei oska inimesed käituda.
l
Lukku/ 7. märts 2021 10:38
Tuleks mõneks ajaks kogu elu panna.See tähendaks,et peatuvad ka kommunaalmaksed.Valitsus võiks kompenseerida kütte-, elektritootjatele tootmise kulud.Töötajatele töötukassalt toetus,et toitu,ravimeid osts
i
Igatahes/ 7. märts 2021 10:47
lukku! aga kas dekaadiks? või sajandiks? või igaveseks?
f
7. märts 2021 12:31
FAKTID: Eesti Terviseameti andmetel suri 2020a. Eestis kõikidesse viirushaigustesse kokku alla 200 inimese. 30a. keskmine on 300-350. Üldine suremus oli 2020 samuti alla keskmise. KUS ON ERAKORDNE PANDEEMIA? Tegemist on normaalse ilminguga - kehva tervisega inimesed surevadki, surm on loomulik nähtus, mida pole võimalik vältida. LÕPETAGE PAANIKA – hirm alandab immuunsust 50-80%, teadusik fakt Nliidu lagunemisel tekkinud haiguspuhangute uurimisel. Samuti alandab immuunsust pikemaajaline maski kandmine, info Terviseameti maskikandmise juhend 2020. Need 2faktorit tekitavad surmade tõusu.
u
uku/ 7. märts 2021 14:15
To Lukku: Mis kommunaalmaksete peatamisest sa sogad? Lilleke, sa pead aru saama, et kui KÕIK läheb lukku, siis ei ole vett, elektrit, toidukaupu ega bensiini. Jube äge on kangeid sõnu kasutada, aga samas peab aru saama, et paljud meist tegelevad elu tagavate teenustega. Seda riiki ei keerata ühekski päevaks "LUKKU".

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee