Foto: Kollaaž: Vida Press, Madis Veltmann, Karin Kaljuläte / Ekspress Meedia
Priit Pärnapuu 5. veebruar 2021 12:18
Kui ettevõtja teeb kampaaniat pesupulbrile või poliitikud oma erakonnale, siis on selge, miks nad seda teevad: toodete müük või häältesaak peavad suurenema! Kui nii läheb, on kampaania edukas, kui mitte, siis luhtunud. Millise mõõdupuuga läheneda aga Riigimetsa majandamise keskuse kampaaniale, mis püüab veenda, et harvesterijuht on kliimakangelane?

Õhtuleht avaldas kolmapäeval loo, kuidas Riigimetsa majandamise keskuse (RMK) kliimakangelase kampaania, kus harvesterijuht Kaupost oli tehtud kliimakangelane, sisaldab mitmeid küsitavusi ja eeldusi, mis ei ole päriselus täidetud. Lisaks keskkonnaaspektidele tekitab RMK kampaania küsimusi ka kommunikatsiooni aspektist. Kellele, milleks ja miks just nüüd?

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
€ 3.99