Eesti uudised

KLIIMAKANGELASE KAMPAANIA TAGAMAAD: head matkarajad jäid kurja harvesterikolli rataste alla (2)

Priit Pärnapuu, 5. veebruar 2021 12:18
Foto: Kollaaž: Vida Press, Madis Veltmann, Karin Kaljuläte / Ekspress Meedia
Kui ettevõtja teeb kampaaniat pesupulbrile või poliitikud oma erakonnale, siis on selge, miks nad seda teevad: toodete müük või häältesaak peavad suurenema! Kui nii läheb, on kampaania edukas, kui mitte, siis luhtunud. Millise mõõdupuuga läheneda aga Riigimetsa majandamise keskuse kampaaniale, mis püüab veenda, et harvesterijuht on kliimakangelane?

Õhtuleht avaldas kolmapäeval loo, kuidas Riigimetsa majandamise keskuse (RMK) kliimakangelase kampaania, kus harvesterijuht Kaupost oli tehtud kliimakangelane, sisaldab mitmeid küsitavusi ja eeldusi, mis ei ole päriselus täidetud. Lisaks keskkonnaaspektidele tekitab RMK kampaania küsimusi ka kommunikatsiooni aspektist. Kellele, milleks ja miks just nüüd?

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

03.01.2021
EKSITAV ROHEPESU? Riigi kliimakangelase kampaania kütab kirgi: kas harvesterijuht päästab tõesti maailma?!
26.00.2021
RIIGI HÄMARAD METSASKEEMID: raiemaht läks lõhki? Jätame siis osa arvestusest välja!
19.11.2020
PÕHJALIK ANALÜÜS | SAAG KÄIMA! RMK nüsib riigimetsa lagedaks palju rohkem, kui keskkonnaminister seda lubab