Eesti uudised

Teaduste akadeemia juht viskus Irja Lutsari kaitsele: targimate ähvardamine on rünnak kogu Eesti riigi vastu

Toimetas Marvel Riik, 31. jaanuar 2021 15:31

228 KOMMENTAARI

g
gini/ 2. veebruar 2021 23:04
2oooa. lubati suurte teadjameeste poolt et maailma lõpp tuleb, see nüüdne versioon on päris põnev , nagu filmis kohe. Igamees on oma juttu nii uskuma hakkanud,et mullist välja enam ei lastagi?
j
Jumal sa oled taevas ja ei mürista!/ 2. veebruar 2021 02:22
Mis teil kõigil viga on? Täitsa hullumaja on siin!
t
Traagelniit/ 1. veebruar 2021 21:38
Nojah, olgu siis! Et TARGIMAD--okey. Siinkohal luban endale pisikese itsituse;-)Arvake siis pealegi! Aga olen kindel olla et .......... Ei ma ei ütle, kes teab mis muidu arvtakse. Lihtinimeste tarkus ja elukogemus kaalub teie tarkuse üles, olge kui targad tahes!
t
Tseburek/ 1. veebruar 2021 21:32
Tüüpiline--ikka modereerimisele! Jõudu teile!
s
Sahtel/ 1. veebruar 2021 21:31
Targemat...... mhmh, ülejäänud inimesed siis, kes pole mingitel põhjustel saanud ülikooli -või instituudiharidust, on täiesti lollid.? No nagu kuskil kirjutati--uhhuud. Seda taheti siis öelda? Tänan. Aga kahjuks peate pettuma. Paljude inimeste lugemus ja elukogemus trumpab üle professorite ja akadeemikute tarkuse. Nemad istuvad ju põhiliselt Kabinettides ja uurivad teaduslikke raamatuid. 😏
o
Oh/ 1. veebruar 2021 19:22
Ei tea kas moderaator on kadriorgu kardulaid koorima suundunud. Varsti ju pidu katku ajal.
m
Meeli/ 1. veebruar 2021 19:10
Kuulasin ka siis seda telefonivestlust ja pean kiitma nii küsijat, kui ka vastajat. Ei leidnud seda kohta, kus küsija oleks ähvardanud viroloogi ja seetõttu on pealkiri ajakirjaniku poolt eksitav ja vale. Kuna see koroona on juba terve aasta kestnud ja segadust palju, siis inimestel tekivadki küsimused, millele otsitakse vastuseid...kuid tundub, et rahva seast tulnud küsimused ei ole oodatud, vaid lausa põlu alla pandud! Minu meelest töötab Valitsus ikka rahva heaks, mitte vastupidi!
j
jumal/ 1. veebruar 2021 18:35
Kommentaarium on kuidagi vaikseks jäänud.Superministeeriumi kontsaklubi ei ole "tööd" koju kaasa võtnud. Nemad alustavad 9 paiku 12-12 on lõuna ja lõpetavad14 paiku. Pange siis kellad õigeks.Siin siis selline poliitsõimamine et ise paista ilusam ja oponendid võimalikult mustad.

j
jeesus kristus/ 1. veebruar 2021 18:17
Miks osad arvavad et pääsevad taevasesse paradiisi? Surnuaiavalvur ajab külaparmud kokku ja saavad kõik lõpuks kõrvuti aia sisse...Ära puudu seda arvamust!
m
Me oleme Tallinnast! Me maksame. / 1. veebruar 2021 21:43
Pagana hea kommentaator hea komm ntaariga! Sain kohe mõnusalt naerda.... Nagu oleks Kärna Ärni jä lle ellu ärganud. Hea, et keegi selles hullumeelses tohuvabaohus veel kildu ka o s k aB visata!
tädu Maali/ 1. veebruar 2021 16:18
"viskus kaitsele ? Kui üks kesteab kes mängib pätti ja ei teata , et lindistab kõnelust ning mingid tummpead hakkavad tippteadlast sõimama, siis tulebki neile midagi vastu öelda.
p
1. veebruar 2021 16:28
pole vahet kas kõnelust lindistatakse või ei, tõtt tuleb alati rääkida. Kui kuuldakse et lindistatakse, hakatakse tavaliselt hämama.
n
nimi/ 1. veebruar 2021 15:38
Kas eelisjärjekorras pidi vaktsineeritama targimaid?
k
1. veebruar 2021 15:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
maali/ 1. veebruar 2021 16:32
Aitäh, moderaatorid, olin tõesti natuke liig nördinud selle inimlikt rumluse ja õeluse pärast, aga enda arvates ma lausa sõimama ei laskunud. Võtan arvesse!
s
Sfinks/ 1. veebruar 2021 21:49
No mida nüüd! Kus te selle "apsu" leidsite? Mingit roppus ega kriitikat polnud! Tule taevas appi!
o
Ooper/ 1. veebruar 2021 21:54
L. S k..... d h...... d, k..... N l......b e...... i. Sobib?
k
Kribuke/ 1. veebruar 2021 21:56
Kas mu morse on teile arusaadav?
v
Vana Epidemioloog. / 1. veebruar 2021 14:50
Ka Vilja Kiisler ründas inetult Irja Lutsarit. Sealt see kõik alguse sai. Vilja Kiisler peaks oma saated hoolikamalt ette valmistama ja mitte "puusalt tulistama".
i
Igaühel oma teadlane.../ 1. veebruar 2021 14:32
Miks antud teadlased peavad end targemaks kui nt need teadlased, kes seda Koroona Teatrit ja vaktsineerimist ei toeta?
Maali/ 1. veebruar 2021 16:38
Eks jääge siis nende OMA "teadlaste" teadusele truuks. Mina arvan siiski, et Tartu meedikud ja arstiteadllased on maailmatasemel Olete vist ka selle "arstiteadlase õnge läinud, kes venekeelsetes saadetes räägib, et koroonat pole ja mingeid ettevaatusabinõusid, sh. maske pole vaja. See olevat PBK saadetes oma "teadust propageeriv naisarst, kes idavirumaalasi hullutab.
k
kui/ 1. veebruar 2021 14:15
kui RIIK ei astu samme, et lõpetada täielikult ennekõike anonüümsed kommentaarid ja siis edasi minna , nõuda vastutust oma nime all ilmuvate kommentaaride puhul, seni vajume järjest sügavamasse "riigi" mülkasse. Ja lõpuks viivad need massiliste rahutusteni, sõna on vaba, laamendamine on vaba. Riigi valik. Seadus, mis ei luba inimeste avalikku laimamist ja sõimu, pidi ju olemas olema Eestis? Mis seadus see on, mida ei rakendata. Vastutust ei saa panna ainult kommenteerijatele. Vastutama peavad ka kommentaariume pidajad.
m
1. veebruar 2021 15:11
massirahutusteni võib viia totalitaarse süsteemi kehtestamine. Tihti ei ole tegu laimamisega, vaid tõepäraste faktide väljatoomisega.
k
1. veebruar 2021 15:13
kodanik kui 14:15 peaks alustama endast.

m
Maia/ 1. veebruar 2021 13:40
g
Gustav Naani preemia/ 1. veebruar 2021 12:56
Selle aasta nominendid on:.........
m
Matemaatika/ 1. veebruar 2021 21:59
Kõik, kes riigilt 1500 euri saavad.
o
OP/ 1. veebruar 2021 12:42
Kõige katastroofilisem vandenõuteooria on selline: valitsus soovib testida et inimeste ajudesse auk teha. Sa näed ja ei mürista. Test ongi ebamugav. Sümptomiteta nakatavad vastuvõtlikumaid. Kui vaiksed positiivsed teaksid sellest siis ehk hoiaksid nad ka teisi.
r
Räägi veel/ 1. veebruar 2021 13:33
v
vandenõuteoreetikute jutu järgi/ 1. veebruar 2021 13:54
on terve hulk kõrgid poliitikuid "ära hukatud". Valguse kanalis tõi keegi lausa pika nimekirja välja, kes on viimase 10 päeva jooksul ärä surnud. Ei tea kas nende arvates peavad poliitikud olema igavese eluga või mismoodi see nende "hukkamine" siis käis? Mingi kosmilise relvaga või maise variandiga? viisi?
i
Inimlikkus,ausus/ 1. veebruar 2021 12:14
Tämu,et I.Lutsarit keegi kaitseb! Ta on lugupeetud ja südametunnistusega inimene!
p
Platnoidest Andreid on lausa kõrgharidusega juristid../ 1. veebruar 2021 12:41
Korralike haritud inimeste mõnitamine on sellistele lausa maius...
j
JK/ 1. veebruar 2021 11:43
Kui viirusviroloog väidab et mask ei aita siis nii inimesed seda võtavadki.Samas ei ole see ju kõhulahtisus et maski peaks mujale panema. Ekrekese aal sõdis kaka koos Õiguskantsleriga maskikandmise vastu. Ahistab, piirab inimõigusi... Kurb on tegelikult vaadata kuidas inimesed kaubanduskeskustes hängivas 2-3 last ka veel käekõrval. Kui ennast ei taha kaitsta siis kaaskodanikke ikka võiks..
s
SK/ 1. veebruar 2021 11:16
Miks kommijad ei ole maski vastaste suhtes nii kriitilised.Tundub,et meil on igalpool valed inimesed tööl.Miks need targad ainult kommentaariumis on tegusad,miks ei ole sellist haridust nagu Lutsaril,et saaksite sellel kohal töötada.Olen tavaline inimene.

t
Totaalne bardak./ 1. veebruar 2021 10:46
Meil maksumakjatena on õigus teada, mis valitsuses toimub. Mismoodi tehakse-võetakse vastu otsuseid mis meie elu vägagi mõjutavad. Selle asemel, et teha asjad korda,hoopis asutakse ründama seda, kes paljastas selle totaalse Vabariigi valitsuses toimuva bardaki. Üheski erafirmas ei võeta ühtegi suuremat otsust vastu ilma, et arutelu ja ka otsust ei dokumenteeritaks. Alati peab jääma arutelust jälg maha. Irja Lutsaril peaks olema piisavalt kogemus ja teadmisii, et sellisel viisil asju ei aeta. Teadusnõukogu ise annab Vabariigi valitsusel võimaluse manipuleerida nn. nende soovituste-otsustega.
m
Mida/ 1. veebruar 2021 13:50
Kas Sa tahad igal hommikul saada kõikide teadusartiklite pealkirjasid?Hea, et keegi suudab neid lugeda ja neindest aru saada. Iga mats seda ei suuda. Küll, aga suud pruukida.
o
OO/ 1. veebruar 2021 10:36
Nn."uue " vaktsiini kasutegur on60% Arvestades inimeste erinevat vastuvõtlikkust võib see % olla veelgi madalam.Vene aal süstiti inimestele katsetuseks vaktsiini asemel vett....Kas seepärast oligi eliidil nii kiire sutsaka kättesaamisega. Kui inimene rääkis "professorile" maarohtudest siis soovitas too tal haige koha pääle kotletivõileiba... On see haridus või haritustase?Kommentaar on muidugi ebasoovitav.
t
Totaalne bardak./ 1. veebruar 2021 10:33
Kas mitte keegi lihtsalt ei saa aru mis toimub. See noor jurist astus Eesti Vabariigi valitsuse kõige valusama konnasilma peale. Lutsar ullike lobises oma lihtsameelsusest selle välja. Vabariigi valitsus küsib midagi teadusnõukogult, see vastab midagist. Mitte midagi ei dokumenteerita. Teadusnõukogu arutelu ei tohi kuulama tulla põhjendusega, et siis nad ei suuda mittemidagi arutada kui neid tullakse kuulama. Toimub meeletu salatsemine. Selle salatsemise tulemusena pannakse poolel Eestist elu seisma, firmad lähevad pankrotti. Hävitatakse kellegi elutöö.
m
meditsiiniasutuses/ 1. veebruar 2021 12:08
eestlastest medtöötajad kannavad maske, prille, kaitseriietust, mütsikest, kindaid. Samas asutuses venelastest medtöötajad toimetavad patsiendi kallal lahtiste kätega, ilma kaitseriietuseta, vaid maskike poole nina peal ja sealsamas kõrval kudrutab ta medtöötajast sõbranna, mask lõua alla.
p
Peetrus, Paulus, Lutšiferius / 1. veebruar 2021 10:30
Mis siis ikkagi aitaks? - Helme kandi searasv ja seemned hommikuti ja õhtuti ühtejutti! - fooliummüts köömnetega ööseks pähe! - haiguse läbipõdemine annab antikehad ca 90 päevaks, edasi tuleb ju ise vaadata, et kuidas ...

i
Ikka oma "agent" õigel kohal/ 1. veebruar 2021 10:26
Alates 1999 a töötas Irja Lutsar firmas Pfizer Ltd kliinilise teaduse osakonna asedirektorina ning aastast 2003 direktorina juhtides vorikonasoolu pediaatrilist programmi. Samuti on Irja Lutsar teinud vähemalt ühes uuringus koostööd Wuhani laboriga.
t
Tervemõistusega inimene ennast / 1. veebruar 2021 10:23
Selle MÜRGIGAvaksineerida ei lase
j
ja milleks siis/ 1. veebruar 2021 10:43
nii suur kisa oli, kui eliidi hulka kuuluvad mõned end vaktsineerida lasid? Kus on loogika?
k
kõigile ei anta tuleb välja/ 1. veebruar 2021 11:17
See terve mõistuse küsimus on meie riigis hea küsimus
h
Hooliv/ 1. veebruar 2021 10:20
Härra Soomere.! Need arvamust avaldavad, inimesed on rahvas, kes põhiseaduse esimeses punktis ongi osutunud Eesti Vabariigi kõrgeimaks võimuks - seega osaks riigist. Millisest "kogu Eesti riigist" Teie räägite, millele need inimesed ohtlikud on.!!??
s
Sipelgas/ 1. veebruar 2021 22:11
Eks ikka sellele osale riigist, kuhu kuuluvad " kõrgemad jõud", mitte lihtrahvast.
j
Joppkultuura vastu ei saa ükski akadeemik-/ 1. veebruar 2021 10:12
Nemad lausa urineerivad teie harituse peale. Nõukogude pärandist on see tänaseni küllaltki elujõuline...
v
VÄÄRT TEADMINE/ 1. veebruar 2021 09:54
TÄNAN JUBA ETTE TIPPTEADLASI KUI SELGITAKSITE ÄRA KUIDAS KOOLIS EI NAKATU?
o
Opositsioon on ülitähtis demokraatia alalhoius/ 1. veebruar 2021 09:32
Ei ole kaua ajast kui teaduslik konsensus ja nö targemad pead pidasid lobotoomiat suurepäraseks vahendiks vaimuhaiguste ravis. Selle meetodi kriitikuid aga üritati vaigistada...

e
Elsa/ 1. veebruar 2021 09:24
Keegi ei usalda teadlaste ja meditsiini uurijate multikultuursust ja sooneutraalaust.Ungari soovis Venemaalt vaktsiini, tegi varem ka proovipartii.
k
kus meil olla on küsimus/ 1. veebruar 2021 11:29
Ungari on ettur Venemaa suures mängus Euroopa painutamiseks enda tahte järgi,kõik muu on mängu ilu selle saavutamiseks
k
Kesk- Eestist/ 1. veebruar 2021 09:22
Kiidan Kaja Kallase Päikesetõusu valitsust ja nõustajaid selle eest, et tänasest nii Kihnu, Ruhnu saarel, Paides, kui ka Narvas, Tallinnas ning Kalamajas saavad inimesed solidaarselt ühtmoodi vitsu. Ometi kord on võrdsus ja vendlus saabunud me maale!
s
saan toetama/ 1. veebruar 2021 11:32
ja võimalus valida siis kellega saarel ennast võrdsustada lõbustusasutuses
a
AS/ 1. veebruar 2021 09:17
Kui MAJANDUS pihta saab siis see in esimene löök riigi alustaladele. Suusamägedel laaberdamine ja prisked koosolemised kuskil mõisas ei aita kuidagist kaasa riigi majandusele. Sellised eliidi tegevused nagu paistab teevad riigi rahakoti oluliselt õhemaks.
h
Henn Sooperv/ 1. veebruar 2021 09:05
1) Teadlaskond pole nii ehk teisiti VABA ja iseseisev otsustama ja mõtlema, kas lihtsalt ei oska, ei taha või ei saa, sest "leivakotist purujagaja" annab suunised mis "suunas mõte peaks" liikuma, pole vähimatki põhjust selliste mölast või sõimust või häbimärgistamisest lasta ennast häirida! 2) Kui ise mõelda ei oska, uurida ei suuda, pole aega ressurssi ega raha, õigeid järelsusi teha ei saa (loe punkt 1), siis küsige ometigi juutidelt (!!! vaadake kui palju "head nad korda on saatnud" (loe 19 ja 20. sajandi ajalugu). Juudid teavad kõiki vastuseid, isegi Teie küsimata küsimustele!
u
USKUMATU SIISKI/ 1. veebruar 2021 08:56
et oleme nii "targad"ja siiski nii õelad neid halvustama ja maha tegema, kes teevad kõik selleks ja panustavad oma teadmised meie rahva ja riigi heaks. Kui ei taha näha head, siis vähemalt hoia õelus ja pahatahtlikkus endale teisi kaasamata. Väga tublile naisele, pr.Lutsarile ja kogu meeskonnale ainult jõudu meie riigi ja rahva abistamisel vaatamata kõigile raskustele.
t
Tavaline inimene 3 lapse ema/ 1. veebruar 2021 13:35
See "abistamine" käib suure raha eest.
d
Dirk Nielsen / 1. veebruar 2021 08:56
Eks mürgitatud on varemgi, aga see ei tähenda veel, et mürk ei mõjuks piisavalt.
a
ain/ 1. veebruar 2021 08:32
üks kommunist kaitseb ikka ja alati teist-parteikaaslane on ju nagu õde ja vend!!!!miks ikka kommunistid on EESTIS esirinnas!!????
h
Heldur Valdur Silinder/ 1. veebruar 2021 08:44
Pilt ei ole siiski nii must-valge, et näe kommud ja kõik! :)

w
w/ 1. veebruar 2021 08:28
Rootsi suuna puhul mis tarkusest me räägime. Riiki hoitakse lahti elude hinnaga - vaktsineerimiskava puudumisel kasutatakse tutvusi või olen millestki valesti aru saanud
k
Kilpla kuulutaja/ 1. veebruar 2021 08:26
Miks peab keegi tegema oma tööd vabatahtlikuna? Kas see tähendab tasuta? Miks siis? Miks lükkab meie kriminaalne riigiviletsus alati tanki mingi tädi? Miks ei vastuta poliitikud oma poliitika eest ise? Teadlane ei oleks teadlane kui ta kogu aeg ei kahtleks.
h
Hooliv/ 1. veebruar 2021 10:29
Nüüd pandi see tädi ka sõnavabaduse tanki. Tema ajab suust välja nii seosetut juttu, et raske on järge pidada, aga vastu ei tohi midagi öelda, kohe on vihakõne.!! Au Lutsarile.! Kuni ta veel kannatab seda koormat kanda ja nüüd ka lisaks tervete halvustamisele ka ausaid tuleb noomida - lausa kriminaalsel ähvardusel.
t
ta ei tee tasuta/ 1. veebruar 2021 12:14
vaid saab 1500 eurot kuus palka. Seega raha määrab kõik. Ükski pensionär ei ütleks ära lisateenistusest, nimetades ennast seejuures vabatahtlikuks entusiastiks.
S
1. veebruar 2021 07:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
sunniviisilised küsitlused/ 1. veebruar 2021 07:59
üüdke minna Tervise Arengu Instituudi koduleheküljele (kontaktid). T ei pääse sinna, sest kõige enne kargab ekraanile selline teade: "Hea xxxx kasutaja Sa oled tänane õnnelik külastaja, kuupäeval xxxx Palun täida see lühike küsitlus ja ütlemaks "Aitäh" anname sulle võimaluse võita Apple iPhone 11 Pro!" Kas nüüd on need küsitlused viidud lausa kohustuslikuks? Liikvel on info, et isegi sõeluuringut ei saa enne teha, kui pole ära täitnud mingit küsitlust. Kes neid andmeid kogub, mille jaoks neid kogutakse?
s
sunniviisilised küsitlused/ 1. veebruar 2021 08:04
Tervise Arengu Instituudi koduleheküljele ei ole võimalik enne minna, kui te ei täida ära mingit küsitlust. Meelitatakse Apple iPhone 11 Pro võiduga. :) Kes neid andmeid kogub ja mille jaoks neid kogutakse?
p
parim olemasolev teadmine/ 1. veebruar 2021 04:57
oli tihti: ootame veel, vaatame veel, mida teised teevad
t
to p/ 1. veebruar 2021 06:35

2
200 kommentaari/ 1. veebruar 2021 02:31
Lugedes kommentaare, tekkis küsimus: kas enamik ikka loeb ka selle üle, mida ta siia kirjutab?
k
kirjaoskus/ 1. veebruar 2021 07:07
see on see kohustuslik haridus. Õpetad kirjutama ja siis ei ole pääsu sellest saastasõjast.
t
timukas/ 1. veebruar 2021 01:01
Milleks rünnata sõnumitoojat kui ise lugeda ei oska
d
doh/ 1. veebruar 2021 00:24
kusjuures ma ei saa sellest halast aru sest ajalehtedes ei ole teda rünnatud. võibolla kuskil facebookis või instagramis
l
Lutsarit on rünnatud juba eelmisest kevadest saadik. Muutunud on vaid.../ 1. veebruar 2021 00:31
...nii palju, et nüüd on ta kaja võistkonnas. Valge kleit kamala seljas tähendab puhtust, valgust, ingellikkust- valge kostüüm melanie Trumpi seljas "valgete ülemvõimu" propageerimist.
e
ea/ 1. veebruar 2021 02:17
FB, sõnumites, tema telefoninumber pandi avalikult välja.
t
To ea./ 1. veebruar 2021 10:06
Lutsari tel. nr. on kogu aeg avalik olnud.

j
31. jaanuar 2021 23:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
Väga õige tegu jeesus./ 1. veebruar 2021 00:08
Hetkel 194 kommentaari, mille kirjutajaid on kokku kümmekond- Ammu oli aeg see lollideJaurajatekommentaarium põhja lasta!!
t
Töökas memm/ 31. jaanuar 2021 23:18
No pole nüüd tõesti targemat enam teha kui vanainimese turjal ilkuda ja kritiseerida, häbi peaks olema! Igav on ,siis loopige lund, saate teed, tänavad korda ja rasvad maha....
h
Hmmm..../ 31. jaanuar 2021 23:15
Kevadel, maskide eitajana, käitus Lutsar ise võrdselt Corons eitajatega. Raske on tema pidevalt muutuvaid ja ebalevaid seisukohti tõsiselt võtta. Kui soovituste kohta puuduvad ka protokollid ja kõik käib tasemel "naised saunas rääkisid" , siis ongi tulemus ootuspärane - ühiskonna allumatus ja ülikõrge nakatuvus
k
Katrin/ 31. jaanuar 2021 22:17
Kaja Kallas viskub ka dzotile, valetades täiesti süüdimatult: „Irja Lutsar on teinud oma tööd südamega ja vabatahtlikult. Ta on meid kõiki aidanud Eesti avatuna hoidmisel ja Covid-19 viiruse ohjamisel. Isiklikud rünnakud tema vastu on häbiväärsed ja alatud.“ Irja Lutsar ütleb ise Vesterinenile, et talle makstakse valitsuse nõustamise eest 1500 eurot kuus ja seda teeb ta 1 kord nädalas. Ma teeksin ka sellist "vabatahtlikku" tööd 1500 euro eest.
v
vabatahtlik ja entusiastlik/ 1. veebruar 2021 05:08
muudkui surfad netis ja raha tuleb. Neid kõikvõimalikke "abistajaid" ja rahva "tervendajaid" on juba nii massiliselt tulnud, et käärige aga kõik käised üles ja asuge tervendama.

e
eduard/ 31. jaanuar 2021 21:44
Kas see targim Soomere üldse ise on seda videot vaadanud ? Mingit rünnakut , ähvardamist selles polnud Puhas demagoogia! Jurist lihtsalt uurib teadusnõukogu töökorraldust. Elementaarne. Rahval on õigus seda teada. Ja sellest vestlusest ilmnevad nii mõnedki tõsised küsitavused. Pigem keeras vestluse käigus Lutsar ise, kui oma vastustega jänni jäi, olukorra manipulatiivselt lapsikuks, võttes kiiresti ohvrirolli , pannes juristile suhu sõnu, mida Vesterinen üldse ei kasutanud nimetades juristi laimajaks
ö
ölw/ 1. veebruar 2021 02:23
Lutsar ütles ühes varasemas artiklis, et talle kirjutati ja saadeti inetuid sõnumeid pärast just Vesterineni poolt lindistatu avaldamist. TA president ütleb kogu kempli kohta
e
31. jaanuar 2021 21:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kawgnl/ 1. veebruar 2021 02:24
Rumal oled sina, sest sa ei saa aru, et Soomere ei räägi endast. Julgeolekuoht igale riigile on see, kui rivist on väljas valitsus ja targad pead. Seega on seeriigi julgeoleku küsimus ka, et valitsus ja RK oleks vaktsineeritud, ning teadlased, kes suudavad anda juhiseid viirusega võitlemiseks
a
31. jaanuar 2021 21:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Täiesti/ 31. jaanuar 2021 22:49
Alusetu vale, mida sa siin levitad, Rootsis pole suremus karvavõrdki tõusnud, seda esiteks, teiseks, ei peata maskid absoluutselt viirust, kolmandaks levib koroona rangete piirangutega riikides täpselt sama ulatuslikult.
n
Nali või?/ 1. veebruar 2021 08:33
Loomulikult tahavad juudid kõik maailma rahvad ära vaktsineerida. Kuulus Bill ütles juna ammu et rahvastiku saab kontrolli alla vaktsineerimisega.
e
ery/ 31. jaanuar 2021 21:17
kommentaare lugedes selgub, et need teadlaste ähvardajad/koroonaeitajad on kremli propaganda ajupesu ohvrid. rumalad, aga see-eest väga aktiivsed ::D
t
teadmatuses/ 31. jaanuar 2021 23:28
Mida ta siis konkreetselt ähvardas? Mul ei ole FB kontot ja üheski artiklis pole toimunust sõnagi. Ainult kisatakse poolt ja vastu. Valgustage mind, palun.
g
garw/ 1. veebruar 2021 02:26
need , kes lutsarile sõunumeid tegid. Sisu pole mõtet leivtada, annab mõnele idee.
t
teadagi/ 31. jaanuar 2021 21:06
Targimate nõuandjate abiga kihutasime äsja Rootsist ette, kiiremini esimese viie nakatunuma riigi sekka uue valitsuse juhtimisel. Parim kaitse on rünnak, kuidagi peab ju oma saamatust ja halba nõu kaitsma.
a
Asdf/ 31. jaanuar 2021 21:25
Ref valitsus polnud lõugasid küll et seda tehakse valesti see on jama et nemad teevad paremini siis eeldan et refil plaan juba valmis aasta tagasi .. kus on tulemused ?? Vaktsiini jagamine
p
Paistab, et Eesti targimad/ 31. jaanuar 2021 21:02
on nad ehk ainult oma erialal. Sellest kitsast valdkonnast väljudes langevad nad kohe Eesti rumalaimate sekka. Nii tundub kui nad muul teemal sõna võtavad.
v
vaatame, ootame, siis veelkord vaatame ja jälle ootame/ 1. veebruar 2021 05:40
Selline puhang poleks laiali läinud, kui poleks antud luba Saaremaa korvpalli võistluseks ja meie inimesed poleks vastutustundetult ka puhangu ajal reisinud. Vahest tasub ennast kokku võtta ja leppida mingi kitsama piiranguga kui lasta viirusel levida massiliseks. Kuid koguaeg oli sõnumiks pidevalt: vaatame ja ootame, mida teised riigid teevad.
s
Siim/ 31. jaanuar 2021 21:01
Ma ei õigusta seda tegelinskit, kes Lutsariga nii käitus. Aga see läheb nüüd ka juba veidi liiale. Ei ole ikka põhjust Lutsarit riigiga samastada! Soovitan vanahärral maha rahuneda ja oma tervist hoida!

t
Täitsa pees/ 31. jaanuar 2021 20:58
Isegi soomlased on meist targemad https://eestinen.fi/2021/01/soome-meedik-leiutas-viisi-kuidas-pfizeri-vaktsiinipudelist-saab-5-doosi-asemel-7/
k
kindel/ 31. jaanuar 2021 23:22
tubli baarmen teeks sellest vaktsiinipudelist 50 doosi
a
Alandlik kodanik/ 31. jaanuar 2021 20:56
Oo targim targimaist, üllaim üllamaist, kes olen mina oma arunatukesega sinu kõrval, tarkuse kehastus siinpool Narva jõge, loomulikult vaktsioneeritakse Teaduste Akadeemia kantseleiametnikud kui eesliinitöötajad enne teisi, kes julgeb kahelda ? Mina küll mitte.
t
To jah/ 31. jaanuar 2021 23:30
Asi on põhimõttes. Meil ei ole ju ometi banaanivabariik. Või on?
j
JJ/ 31. jaanuar 2021 20:46
Ei teagi kohe kuhu poole joosta.Mask ette, mask maha...Mõistuse peale hakkab tõesti. Pole küsida ka targematelt...
n
No/ 31. jaanuar 2021 21:23
Millal mask ees, millal maas, peaks iga inimene ikka ise ka aru saama. Voodisse ära ikka maskiga mine.
i
imestan/ 31. jaanuar 2021 20:45
Mina olen riik, arvab üks endaga rahulolev kodanik.
w
wüg/ 31. jaanuar 2021 21:04
Mõni kodanik ei saa aru, mis kriis tekib, kui juhid, kes otsustama peavad aj teadlased, kes suudavad prognoosida, ära kukuvad. ASendajaid pole võtta. Ütleme, et teadusnõukogu on rivist väljas või terviseametil pole võimet otsustada. Või hoopis on valitsusest mitmed võtmeministrid tüsistustega. haiglas. Poolakatel kukkus aastaid tagasi riigi juhtkond lennukiga alla. See on julgeolekuoht. Seega, tegelikult mõistetav. Aga mõned ikka ei taipa, et kõik funktsioonid pole võrdselt olulised toimimise jaoks.
t
Teine Eesti/ 31. jaanuar 2021 20:45
Andke andeks, et ma ei kuulu Esimese Eesti (targimate) koosseisu, nagu mõned viroloogid ja kantslerid, kes eelisjärjekorras vaktsiini saavad.
a
Arvan/ 31. jaanuar 2021 20:43
Teadusemehed näitavad ka ennast üsna imelikus valguses.Kui üks professor Tartu ülikoolist soovitab risti vastupidist sellele, mida edukad riigid teevad ja väljendub segaselt, siis tänad õnne, et omad lapsed ülikooli ammu lõpetanud, oleks kole nii segast loengut kuulata.
n
naera puruks/ 31. jaanuar 2021 21:04
Just lugesin, mis kohvipaksujuttu seal teadusnõukojas aetakse, loevad internetist midagi kokku, aga täpselt pole sellestki aru saanud ja rahvast lihtsalt lollitatakse targa näoga.
n
Näib nii/ 31. jaanuar 2021 20:38
Kuni pole kriisi, on demokraatia, kui tuleb pandeemia, algab kambakraatia, vähemalt siin postsotsialistlikus riigis.
k
Küsin/ 31. jaanuar 2021 20:35
Kui mulle pole letialt vaktsiini sokutatud, kas ma siis ei olegi tark ?

a
Arvan/ 31. jaanuar 2021 20:32
No küsige sakslastelt näiteks, kas nn. eliit peab saama eelise vaktsioneerimisel ? saadavad hulluarsti juurde kohemaid.
s
Sama Austrias/ 31. jaanuar 2021 20:39
Uskumatu milline jultumus nõuda vaktsineerimist valitsuse liikmetele! Võimalik vaid Eestis ja sellise”spetsialisti” poolt nagu Lutsar! Ka Austrias nagu Saksamaalgi oleks see täielik absurdum! Vaktsineerige oma meditsiini töötajaid, õpetajaid, toidupoe müüjaid!
v
Vihane/ 31. jaanuar 2021 23:39
Valitsuse vaktsineerimisest hakatakse siis rääkima, kui üks kahtlane priske on vahelejäänud. Alul püüti ju sogada midagi eeskujust, krdi hästi varjatud eeskuju oli. No kuulge, kelleks te rahvast peate? Rahvast ei moodusta poetagused vaid ka arstid, arhitektid, filosoofid jne. Meil on mõistus peas ja me saame aru, millak valetatakse...
t
to hinnang/ 1. veebruar 2021 02:32
k
Kandidaat Sooperve / 31. jaanuar 2021 20:13
Kas vaktsiin pöörab ka inimese mõtlemise "öigemaks", et siis justkui kaob probleem "vale mötlemisega" sootuks ära?
m
Mille poolest/ 31. jaanuar 2021 19:53
Erineb teadus religioonist? Ka üks lugupeetud saatejuht ajab vahepeal sellist udu et lase olla, ei tea kas siiani pritsib porgandeid :-)
A
?/ 31. jaanuar 2021 19:50
Arvan et hiljemalt veebruari keskpaigal saab töö tulemused kokku võtta.
z
ziidiuss/ 31. jaanuar 2021 19:49
Siin pole enam vahet, oled sina tark või mitte---kõik saavad, sest k õ i g e rumalamatel on väga igav hakanud.
i
Info kuritarvitajad erru!/ 31. jaanuar 2021 21:13
Ei saa sa midagi, Brüsseli ülitargad ametnikud keerasid tarnijaga tülli ja see saatis vaktsiini neile, kellel rohkem tarvis.
k
KH/ 1. veebruar 2021 08:00
Inimkonnast 20 % on arukaid ja 80 % rumalaid. Mis vaktsiin puutub, siis see mõjub vaid 6 kuud . Las koorekiht katsetab, milleks vanurite peal vaktsiini katseid teha.

r
Rootsis/ 31. jaanuar 2021 19:16
i
i.e/ 31. jaanuar 2021 20:37
Minu teada on kōik eelnevalt vaksineeritud surnud kõrges eas-lihtsalt väike tähelepanek, me jätkuvalt sureme vanuse ja haiguste tõttu, siin vaksineerimine suurt ri aita.
g
Gini/ 31. jaanuar 2021 19:11
Kui olete teadjad, siis rääkige ainult sellest, mis meid terveks teeks. Aga anda vale dedektori juuresolekul vanne, kui palju see on vajalik riigi, rahva ja meie kodumaale. Ilus aurafoto rinda , et oleks näha teie ausad ja siirad mõtted.
k
Kusti/ 31. jaanuar 2021 18:58
Ainult omade kaitseks astub välja Teaduste akadeemia juht, alati on teil raha vähe seda teame ka, kuid tuletage rahvale meelde mõni tõsine lahendus kuidas ohjata viirust?, peale kodus istumist.

i
Ikka "õige" käsilane paigas/ 31. jaanuar 2021 18:55
Alates 1999 a töötas Irja Lutsar firmas Pfizer Ltd kliinilise teaduse osakonna asedirektorina ning aastast 2003 direktorina juhtides vorikonasoolu pediaatrilist programmi.
e
Epideemial ja pandemial / 31. jaanuar 2021 18:48
on vahe. Milline, seda uurigu siinsed kommentaariumi targad ise välja enne kui neid sõnu kasutavad. Kas Eesti ja Irja Lutsar olid aasta tagasi maailmas esimesed, kes hakkasid viiruse leviku takistamiseks abinõusid tarvitusele võtma ja teised hakkasid meie järgi joonduma või ,et teda süüdistada maailma lukku keeramises. Ei ole Eesti ainuke, kus on piirangud, tutvuge teistes riikides kehtestatuga. Teistele riikidele ei ole küll Lutsar nõu andnud. Ja veel on olemas maailma tervishoiu organisatsioon, kellel on pandeemia korral ka sõna sekka öelda ja nõudeid esitada.
k
KN/ 1. veebruar 2021 08:09
WHO-d küll uskuda ei saa, sest valetab juba pikemat aega ja mängib koroona mängu globalistidega kaasa.
p
31. jaanuar 2021 18:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Jaan/ 31. jaanuar 2021 18:50
Palun tooge välja ähvardus sõna-sõnalt. Aitäh.
g
G/ 31. jaanuar 2021 18:41
Peaks hakkama fooliummütse tootma. Mulle tundub et turgu oleks.
a
A. Rollo/ 31. jaanuar 2021 18:41
Keegi pole Lutsarit ähvardanud, pole selle Lutsari häda midagi. Ise ta ronis rambivalgusse ja nüüd peab sellise asjaga kahjuks arvestama. Või on teisitimõtlemine juba Eestis keelatud? Soomere: teadlik rünnaks kogu Eesti vastu- kas siin võiks olla kohane juba meditsiinilt abi otsida?
j
johhaidii/ 31. jaanuar 2021 21:08
ET kui inimene on kriisiolukorras nõustamas ja suunamas, kuidas õigeid otsuseid vastu võtta, siis on tai ise rambivalgusse roninud? Kas arstile, kes teid ravis võib ka kere peale anda, sest ta ise on rambivalgusse roninud?
j
Jaan/ 31. jaanuar 2021 18:30
Huvitav, missugust toiduahelat lõhkuma hakati, et nii kiivalt kaitsma asuti... Imelik, et inimene, kes soovib saada vastuseid tõmmatakse ajakirjanike ja “eliidi” poolt võlla ja inimesest, kes peaks aga ei oska küsimustele vastata, tehakse märter. Kunagi nimetati sellist töötajat oma ametis ebakompetentseks inimeseks. Nüüd on ilmselt teised ajad ja “teadlaste” seisukoht on, et tavainimene hoidku mokk maas ja ärgu mõtelgu.

v
väga kahju/ 31. jaanuar 2021 18:13
kahjuks on ka ÕL läinud kommentaaridega manipuleerimise teed, nagu Dlfi peale päikesekuninganna võimule tulekut. Hüvasti vaba sõna!:(((
t
to kriitik/ 1. veebruar 2021 02:36
Miks sa õelutseja end kriitikuks nimetad? Mida ühiskonnale kasulikku ise oled teinud?
r
Rein Ķõvask / 31. jaanuar 2021 18:05
No las olla.Igal inimesel on õigus valida.Kui ei taha vaktsiini ja maski ärgu tahtku. Kui jäävad haigeks pole vaja ka ravida,aga ärme segame teiste tööd ja peale selle on riik juba ammu hiljaks jäänud oma piirangutega
O
?/ 31. jaanuar 2021 18:27
Olen sinuga nõus juhul kui mõtet rakendada kõigile ühetaoliselt, ehk ravikindlustus tuleks ära võtta ka suitsetajatelt, alkoholi tarbijatele, liigsetelt ruhkru sööjatelt, narkomaanidel, linnas elajatele, sest seal on õhk rohkem saastunud, mittesportijatelt jne. Ma loodan et sa saad nüüd aru kui rumala ettepaneku sa tegiD.
z
ziidiuss/ 31. jaanuar 2021 19:54
"Kui jäävad haigeks pole vaja ka ravida"---see on juba tttav sellest, et mõningaid EI ravitagi, sest nii palju raha ei ole, rahvas kogugu,kui heaks arvab...
o
Orwelli 1984-maailmale kohaselt viiakse jutt sujuvalt aiaaugule -/ 31. jaanuar 2021 18:01
et KUIDAS Lutsariga räägiti, sest MILLEST, ASJAST rääkimist on vaja vältida! Lihtne inimene läheb kenasti liimile, sest igaühel on ju kindel ARVAMUS, KUIDAS peaks teise inimesega rääkima. TEADMISED või TEADUSPÕHISUS ei huvita tänapäeval eriti kedagi... ikka vaid arvamused on olulised.
j
Juku/ 31. jaanuar 2021 17:49
Miks vaikib Eesti president??
v
Valija/ 31. jaanuar 2021 18:07
Presidendil võib olla suur mure: juhul kui talle ei ole perearst helistanud ja eelisjärjekorras vaktsineerimist pakkunud, siis ta ei olegi sama tark kui Irja ning see kahjustab Eesti mainet liitlaste silmis.
h
haha/ 31. jaanuar 2021 20:20
kas meil on president? :o
s
Skeptik/ 1. veebruar 2021 13:48
Küllap Kadrioru Kersti on juba ammu vaktsineeritud. Küllap viidi koju kätte.
m
Miskes/ 31. jaanuar 2021 17:48
No ei saa aru mismoodi laimati või ähvardati? Kas ajakirjanikel igav, et FB selliseid teemasid õngitsetakse ja selliseid pealkirju pannakse?
s
Sest et ka ajakirjanikud söövad ju otsesemalt-kaudsemalt Billi/Melinda leiba./ 31. jaanuar 2021 18:05
Kes neile siis palka maksab? Ega ometi riik? Või ootad sa kapitalistlikul kõige (loe KÕIGE) müüdavuse ajastul ajakirjandusest AUSAT, KALLUTAMATA ja ERAPOOLETUID artikleid?
h
hijop/ 31. jaanuar 2021 21:15
`Kui teis FB rääkiva loo juurde ilmuvad ähvardused, kui teie telefoninumber tehakse avalikuks ja sinna hakkavad inimesed saatma ähvardusi, kas see on okei? Millest aru ei saa`? Lugege lugu läbi, kasutage empaatiat.
m
Maalt hobusega/ 31. jaanuar 2021 17:47
Irja tubli naine seniks,kui arvas jõukurite klikk on tavarahvast kõrgemal.Kõik kes arvavad end tavakodanikest üle olevat kas raha või tarkusega,lahkuvad võrdselt lihtrahvaga ikka jalad ees,pole vaja eputada siin ilmas.
l
liiga kaine/ 31. jaanuar 2021 17:45
Paisatakse artikleid ähvardamiset, kõik järjest taunivad, aga kusagil ei kirjeldata milles ähvardamine seisnes, kõlab väga kahtlaselt. Inimest saab mõnitada täpselt nii palju kui ta laseb, kas tõesti normaalne inimene lobiseb 48 min võhivõõra mõnitava ja ähvardava võõra inimesega? Siin pigem juhitakse tähelepanu eliitvaksineerimiset eemale, ka lutsar sai oma eliitdoosi juba 31 dets kätte, kas kõik professorid on oma jao juba kätte saanud, või oli lutsaril kõige kiirem?
k
Kallis inimene - selles ju kogu KÕNE IVA oligi, et nn masse on terve/ 31. jaanuar 2021 17:52
aasta "epideemiaga" lollitatud! Kui lp Lutsar teeks oma tööd ja vahendaks TEADUST, poleks meil vaja ei maske, äride kahjumeid/pankrotte ega vaktsiine. Vähemalt mitte sellistes kogustes, nagu nüüd hirmunud ullikesed ise järjekorras ootavad!

m
Minu vari/ 31. jaanuar 2021 17:43
Targimad? Kes nad on ja millise skaala alusel neid teistest inimestest eristatakse? Olen kohanud otse teaduste akadeemiast inimesi ja ei ole küll ennem millegi järgi aru saanud, kuni see inimene on lõpuks ise maininud, et tema on akadeemik. Ei teagi, kas on nad olnud akadeemikud või mitte, kuid alust selleks, et ma nende juttu tõena pidanuks võtma, lihtsalt ei olnud.
m
Mitte juttu ei tule võtta tõena vaid TEADUSTÖID./ 31. jaanuar 2021 17:54
Ja neid lp Lutsar ju ei peegeldanud. Selles probleem seisabki.
n
nimekaim/ 31. jaanuar 2021 17:34
Jama on tõesti, kui hakatakse laimama ja õelutsema tarkade inimeste kallal, olgu ta siis pensionieas või mitte. Prohvessori tiitlit ei ole ikka iga kritiseeriv jobu võimeline omandama. Mida rumalam inimene, seda kurjemalt ta mustab. Või tekitab viha, et ta on naine. Hale lärm.
P
./ 31. jaanuar 2021 18:33
Professori tiitlit ei ole olemas, on professori ametikoht, millest jäädakse ilma kui töölt lahkutakse. Mõni võib muidugi ka emeriitfrofessuriks saada valitud oma pikaajalise panuses tõttu ülikooli tegevusse, kuid ka seda valitakse pigem subjektiivsete hinnangute alusel, kui teadmiste põhjal. Nii et proovi mitte targutada proffessori tiitli omandamisest. Tundub et sul on arenguruumi kõvasti.
1
18:33-le/ 31. jaanuar 2021 19:57
"Professori tiitlit ei ole olemas, on professori ametikoht"---üks tark on jälle rääkinud.
e
Enn/ 31. jaanuar 2021 17:32
Tark teab mida räägib mitte ei räägi mida teab.
k
Kuusik Kaasik/ 31. jaanuar 2021 17:40
v
Vaktsiinidest/ 31. jaanuar 2021 17:23
https://upvir.al/ref/tY52309432/
t
tegelikult/ 31. jaanuar 2021 17:20
Vaatsin videot, ähvardamist ei olnud, Lutsar lobises vabatahtlikult lakkamatult 48 minutit, kui teda oleks ähvardatud, siis normaalne inimene oleks ju kõne katkestanud. Ma ei tea miks Lutsarist tahetakse ohvrit teha, pigem on vallandanud inimestes pahameelt, et ka lutsar pidas ennast teistest tähtsamaks ja lasi ennast eliitvaktsineerida juba 31 dets.
K
... mis näitab, et inimesel pole teadusega midagi ühist. Kahju./ 31. jaanuar 2021 17:25
Kes tahab viiteid teadustöödele, näeb neid ise nt Mercola saidil või Ivor Cumminsi YouTube'i kanalil (kui veel bännitud pole)...
v
Vesterineni pidev irvitamine ja mõnitav kõnelaad oli tipp./ 31. jaanuar 2021 17:27
Vaevalt proua Lutsaril selliseid tuttavaid "juriste"on.
b
bjkl/ 31. jaanuar 2021 21:21
Video on üks asi, aga ta panuüles Lutsari telefoninumbri. FB kaudu saab ähvardada, telefoni kaudu. Et segastele veel mitte vunki juurde anda, siis kõigest ei räägita. Seda enam et politsei on ka huvi tundnud. Kas nii raske on erinevaid allikaid võrrelda ja taust selgeks teha? Videos muidugi ei hakata ähvardama, saab mitut moodi mõnitada ja kiusata.
E
!/ 31. jaanuar 2021 17:19
Eks inimest saab ikka siis hinnata kui suu lahti teeb.
h
31. jaanuar 2021 17:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kuusik Kaasik/ 31. jaanuar 2021 17:37
Mida selles videos siis nii huvitavat on, et vaatama peaks. Kas selles filmis on sinu kodu ja peategelane, see vanamees oled Sa ise?
p
Puru Loll/ 31. jaanuar 2021 17:17

t
Tiit/ 31. jaanuar 2021 17:17
Probleem on selles, et meil puudub jõuline ja selge sõnaga kommunikeeria. Popov oli päris hea. Lutsar võib olla küll tark aga suhtluses on ta väga nõrk. See oli ju ammu teada, et selline inimene võib saada rünnakuid. Ta oli täiesti kaitsetu ja ebaadekvaatne. Tundub, et tema lihtsameelsust kasutab ka meie valitsus ära.
l
Lutsaril ülesanne pole olla suhtleja või hea inimene vaid TEADUSnõunik./ 31. jaanuar 2021 17:31
Tema ülesanne on varustada valitsust otsuste tegemiseks TEADUSEGA. Ka uusimate uuringute tulemustega, kui võimeline, siis nende analüüsidega. Paraku ei suuda ka tema Billi/Melinda rahadega tehtavale ebateaduslikule ajupesule vastu astuda. Tundub, et on vastupidi. Ja nii peab uudishimulik inimene oma teadmised ISE ja inglikeelselt üle suure-laia ilmavõrgu kokku koguma... https://upvir.al/ref/tY52309432/
k
krda siin petta püütakse/ 31. jaanuar 2021 23:54
Lutsar oli ajakirjanike poolt täiesti manipuleeritav. Iga suunava küsimusega läks kohe kaasa. Eriti oli see märgatav Ringvaates, kus Lõbu alustas Priske teo kinni mätsimist.
i
Ideaal/ 31. jaanuar 2021 17:08
Tegelikult oleks ikka nii tore, kui meist kõigist kõige targemate inimeste tarkus tuleks nii esile, et nad ei peaks seda ise rõhutama, et nad nii targad on.
t
Tarkuse üks isetumaid avaldumisvorme on nn silmade avamine neil,/ 31. jaanuar 2021 17:37
kes kuidagi pimedaks kipuvad jääma. Muidugi on eriti raske nondega, kes omale klapid ise vägisi ette tõmbavad. Aga ka nood valgustuvad lõpuks omal kombel, kui ülejäänud kari nägijaiks saab...
a
Annan nõu/ 31. jaanuar 2021 16:58
Selleks,et praeguses olukorras süüdistada,saati veel ähvardada teadusnõukogu või veel keda iganes,ei pea süüdistaja/ähvardaja omama absoluutselt ajusid.Reeglina nad ei omagi neid.Arvan,et sellised võiks oma kaks süsti ikka ära saada.Aga seda loomakliinikus kus esimene süst uinutab,rahustab ja teine,mida ei pea kauem ootama,kui tund,uinutab igaveseks.Humaanne viis elimineerida isehakanud hullud.
k
Kuusik Kaasik/ 31. jaanuar 2021 17:23
TARK inimene annab nõu AINULT siis, kui temalt seda nõuandmist PALUTAKSE.
k
Küll aga eeldaks teadusnõukogult siiski TEADUSE kajastamist ja isemõtlemist,/ 31. jaanuar 2021 17:39
mitte äraostetavust mõne endise tarkvamiljardäri uue farmaatsiaäri rahade eest.
i
Intervjuus teda küll keegi ei ähvardanud/ 31. jaanuar 2021 16:56
Kas enam lihtsaid küsimusi ka esitada ei või? Inimene ikka juurdleb, võrdleb, loeb erinevaid materjale, tekib küsimusi... Kui mingi ..... teda solvas kommentaarides, siis on ju lihtne nimi välja selgitada ja ata-ata teha. Kole kisa lahti, nagu oleks mõrv toimunud. Vaja tähelepanu ära juhtida teatud asjadelt.
k
Kati/ 31. jaanuar 2021 16:56
Kaja Kallas sinul on võim võta midagi ette! Tuleb riiki hoida ja kaitsta inimesi!
k
31. jaanuar 2021 16:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mitu/ 31. jaanuar 2021 16:53
aastat juba pensi-eas . Õhtuleht ikka "modereerib" nii mis tolmab . aina öeldakse, et robot modereerib, aga . . . ah las ta jääb ! olgem ausad, kui see praegune penskarite põlvkond kord kõik kalmistul, ei telli seda Õhtulehte omale koju ju mitte 1 hing .
O
Maali/ 31. jaanuar 2021 16:47
Olen väga pettunud Lutsari ettepanekust vaktsineerida eelisjärjekorras president,peaminister ja ministrid,Miks Lutsar ei teinud sellist ettepanekut eelmise valitsuse ajal?

x
X/ 31. jaanuar 2021 16:45
Enne kui "viroloogid" dzinni pudelist laia maailma laamendama lasid oleks võinud kavaktsiini kaasa pakkida.
a
Arvan/ 1. veebruar 2021 09:13
Sest Reformierakonda ei olnud võimul.küll saame näha veel ülbitsemist ja esimese eesti eelistamist !
p
Pätid meid on petetud/ 31. jaanuar 2021 16:35
https://eestinen.fi/2021/01/kole-lugu-usa-s-nakatus-koroonaga-65-aastane-parlamendi-liige-kes-oli-saanud-kaks-vaktsiinisusti/
v
Võta või jäta./ 31. jaanuar 2021 16:32
Tarkus on väga suhteline asi.
t
Tarkus on väga konkreetne asi, kui see puudutab nt valitsuse otsustatavaid/ 31. jaanuar 2021 16:42
piiranguid ja käske! Need PEAVAD põhinema TEADUSEL, mitte mingitel kartlikel luuludel!
j
Juku/ 31. jaanuar 2021 16:27
Kõik targad ja ninatargad saavad homme väljaspool järjekorda vaktsineeritud.
k
KH/ 1. veebruar 2021 08:28
Õige jutt, hästi öeldud, Juku! Täpselt minu mõte.
j
Jaan/ 31. jaanuar 2021 16:23
Uhuutrollid on pigem seewaldi kandidaadid, mitte kavalad. Lutsari juhtum on tavaline ähvardamine ning tuleks kindlasti uurida, millised mõtted ähvardajal veel peas liiguvad, sest selge on ju see, lapikul planeedil midagi realistlikku toimuda ei saa.

q
q/ 31. jaanuar 2021 16:22
Vakstineerimiskavast möödahiilimisele pole õigustust
e
Elagu Bill ja Melinda Gates!/ 31. jaanuar 2021 16:44
Kumb see oli hea: 4 jalga või 2 jalga?
r
31. jaanuar 2021 16:21
k
Koonduslaagri korraldajad/ 31. jaanuar 2021 16:21
testimine ja vaktsineerimine on vabatahtlik, aga siin nn teadlased suruvad seda sunniviisiliselt ilma inimeste tervist uurimata ja ilma kinnasteta vaktsineerimist peale ja alandavad rahvast, et kõik peale nende on harimatud, sellised ei ole riigielu korraldajad.
n
No/ 31. jaanuar 2021 16:25
Olen kindel, et võrreldes professor Lutsariga oled sa tõesti harimatu.
m
Mina/ 31. jaanuar 2021 16:20
Aga kas sa tihasele pekki panid?
t
Targematest targim/ 31. jaanuar 2021 16:17
Kevadel oli jutt, et maskikandmisest ei ole koroonaviiruse vastu mingit kasu..
d
dsfg/ 31. jaanuar 2021 16:34
Kevadest alates on nii viiruse kui nataktumise kohta rohkem teada saadud. Viirusega ei tule manuaali kaasa. Osa asju oleneb ka inimeste käitumisest. Selle tõttu muutuvad ka soovitused. Kevadest saab aasta mööda. Aasta eest polnud vaktsiini ka.
j
Ja mis "dsfg" soovitused on?/ 31. jaanuar 2021 16:47
Mis allikast oma teadmised-veendumused saab?
d
dsfg - tõsi on, et viiruse mõju sõltub eelkõige inimese enda/ 31. jaanuar 2021 18:15
tervisekäitumisest. Samuti on teada üks: ei maskid ega äride/liikumise plokkimine ei muuda selle kalli viiruse levikus mitte kõige vähematki!
t
to dsfg / täna 16:34/ 31. jaanuar 2021 18:20
kas põlve otsas tehtud vaktsiin on vaktsiin? Maski kohta nii palju, et need mida te siin keskustes inimeste nägudel näete ei kaitse selle viiruse vastu, on ju öeldud, et viirus on mikroskoopiline ja läheb maskist läbi, samuti on tema püsimine nii pikk, et peale maski eemaldamist võid selle oma käelt, varrukalt jne saada.
r
rjgakwefnl/ 31. jaanuar 2021 21:43
Hoian end aasta läbi kursis. Terviseameti soovitused, USA CDC soovitused, Briti oma, Eesti teadusnõukogu. Toonist tundub, et küsija ise ei ole teaduspõhiste ja kvaliteetmeedias kajastatuga kursis , kui seda ÕL kommentaariumis pärib.
t
to dsfg/ 1. veebruar 2021 00:01
Inimesed teadsid juba kevadel, et maske tasub kanda. "teadlastel" võttis arusaamine kauem aega jah.
k
KN/ 1. veebruar 2021 08:32
Muidugi pole maskist kasu. dsfg tehku endale selgeks mis on viirus.
a
31. jaanuar 2021 16:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
lugege Soome uudiseid,/ 31. jaanuar 2021 16:35
Euroopa Liit on otseselt seotud Wuhani laboriga, kust viirus välja lasti. Saate ka teada, palju on vaktsineeritutel kõrvaltoimeid ja raskeid juhtumeid. Miks ma peaksin poliitikuid uskuma? Mis toimub?
a
agw/ 31. jaanuar 2021 16:37
teKulkla inimene, praegu on vaja inimesi aidata, mitte tegeleda oletamise ja süüdlaste otsimisega. Küllap kui midagi selögemaks saab, siis on võimalik kindlamalt väita. Praegu on vaja aga saada viirus kontrolli alla, majanduskahju vähendada ja lastele võimaldada kooliskäimist. Teadlased ei tegele kommenteerijate muredega.
(
"Tõsine põhjus" on lihtne - kui kehv tervisekäitumine on muutnud immuunsuse/ 31. jaanuar 2021 18:19
(=tervise) niipalju kehvaks, et see viirusepoisile vastu ei pane. "Raskemad ajad" on ees neil, kelle tervis on kehvem. Ja vastupidi - hea tervisega inimene lööb laulu ja naerab pika vaktsiinijärjekorra üle. Nii see looduses juba kord on.

p
Pidage vastu, dr. Lutsar/ 31. jaanuar 2021 16:10
Uskuge, Teist peetakse kaugelt rohkem lugu, kui te ehk ise arvate. Zuzud ja Vesterinenid pole kaugeltki arvamusliidrid, vaid lihtsalt lastetoatata indiviidid. Eks see, kahjuks, mingit suundumust muidugi näitab. Kui inimesel on ainult öigused,kuid pole kohustusi ega isegi vastutust oma sönade eest, triivib vanker paratamatult kuristiku suunas. Siin oleks arutelu koht otsustajatele.
e
Eino, miks ta vastu ei peaks pidama... aga TEADLANE võiks kursis olla/ 31. jaanuar 2021 16:51
vähemalt MÕNE meie viirusekese ja seonduva kohta tehtud teadusuuringuga, millest ÜKSKI ei toeta rangeid käske ja äride sulgemisi! Ta pole ju ometi nii rumal. Järelikult jääb küsida - mis MOTIIV on inimesel, kes peaks jagama TEADUSPÕHIST nõu seda MITTE TEHA? Või on kurja juur tervishoiuminister, kes nõu kuulda ei võta? Igaljuhul ei lõhna see hästi...
m
31. jaanuar 2021 16:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Paraku näib nii. Võttes ette uuringud, pole MITTE ÜHESTKI/ 31. jaanuar 2021 16:17
välja loetav, et äride sulgemisest või maskidest mingitki kasu tõuseks...
m
Mõistmatu/ 31. jaanuar 2021 16:09
Ühel hetkel võiks hakata juba mõistma, et epideemiatega tegelevad epidemioloogid, mitte viroloogid. Viroloog tegeleb viiruste uurimisega, epidemioloog haiguste LEVIKU uurimisega. Olgu tippteadlane omal alal nii tipp-kui-tipp, tervisekriisi lahendusse on vaja kaasata erialainimesed.
s
See on juhul, kui OLEKS kriis./ 31. jaanuar 2021 16:19
Aga on ju LUULUD, millega tegelevad psühhiaatrid.
n
Nonna Mordjukova/ 31. jaanuar 2021 16:39
Aga siis psühhiaatri juurde oma luuludega, kes keelab.
i
31. jaanuar 2021 16:08
t
Ta on võib olla väga tore inimene, aga mitte teadlane./ 31. jaanuar 2021 16:21
Teadlaselt ootaks ka meie kalli haiguse kohta tehtud uuringute kajastamist ja teaduspõhist nõustamist. Valitsus tulistab aga täpselt teadusele vastassuunas.
m
muud midagi/ 31. jaanuar 2021 20:32
o
Oh/ 1. veebruar 2021 09:17
On, on. Praegu tuleb välja nõutada vaktsioneeritud inimeste nimekirjad, võib väga huvitavat infot sisaldada.Äkki on terve Venemaa saatkond siin vaktsioneeritud eelisjärjekorras meie maksuraha kulul.
a
Anne/ 31. jaanuar 2021 16:07
Noh, kas ta just viskus, aga härrasmees, pealegi mõlemad kaitseb alati, kui see tal võimalik on pealegi äärmiselt sümpaatsed inimesed mõlemad ja nad on ju meie, eesti rahva omad!
a
Ahsoo/ 31. jaanuar 2021 18:15
president pidavat ka meie oma olema, aga...
l
Lutsar peaks olema ju TEADUSkonsultant?/ 31. jaanuar 2021 16:07
Aga kas ta ise on lemmikviiruse TEADUSEGA kursis? Nature Communications volume 11, Article number: 5917 (2020) - avaldatud uuringu tulemused, kus ca 10 miljonist asümptomaatilisest viirusekandjast (pole kindel, kas nad kandsid, kuna meil on ju PCR-"test") EI KANDNUD viirust edasi MITTE ÜKSKI.
m
Ms./ 31. jaanuar 2021 16:03
A Conditional Marketing Authorisation (CMA) follows a controlled and robust framework providing safeguards that emergency use authorisations might not. In reality, an emergency use authorisation is not an authorisation of the vaccine but an authorisation of the temporary use of the unauthorised vaccine. https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/qanda_20_2390 Faktiks jääb, et vaktsiin ei ole heaks kiidetud.
k
Kõigepealt mõtleme välja, et haigus on jube!/ 31. jaanuar 2021 16:23
Ja siis mõtleme välja, et vaktsiin on jube vajalik!
t
to Kõigepealt mõtleme välja, et haigus on jube! / täna 16:23/ 31. jaanuar 2021 18:10
raha ju ei haise. Minu arvates parim huumor eelmisel nädalal oli see: lõpetage testimine, siis kaob kohe ka viirus.
k
KH/ 1. veebruar 2021 08:43
Täpselt nii ongi, et kui ei testi pole ka nn. haigeid või nakatunuid. Teise ilma siirduvad hiljem või varem kõik.
s
Sõna on meil vaba/ 31. jaanuar 2021 16:02
Lutsar ütles TVs ilusasti, et eliidi vaktsineerimine POLE teadusnõukojaga läbi arutatud, vaid on tema isiklik arvamus. Kuhu me siis nüüd jõudnud oleme - Lutsar võib oma isiklikku arvamust mistahes meediakanalites avaldada (jõuliselt peale suruda), aga rahval ei ole oma arvamuseks enam mitte mingit õigust? Kuidas seda ühiskonnakorda nimetada?
ü
Ühiskonnakord on alates mitteteaduslikest keeldudest peale sarnanenud/ 31. jaanuar 2021 16:33
Orwelli 1984-s kirjeldatule: 2 jalga hea.. või o li see 4 jalga? TEADUS ja TEADUSTÖÖD räägivad äride sulgemisele vastu. Saksamaal pannakse kokku ühishagi teadust eiravate, ärisid pankrotistavate otsuste tegijate vastu. Kas Eestis ka midagi sellist toimub?
t
To - sõna on vaba/ 31. jaanuar 2021 17:52
Targemate kaitsele. Ok Ärme räägime siis konkreetsetest nimedest . Aga küsimus . Vastsündinud laps on väike ?? Eesti ühinemine venemaaga?? Saaremaa kinkimine ?? Rollo kirjavahetus , avalik teave ??Katku ajal presidend mägedes - teised kodus lukutaga.?? Käige minu sõnade järgi - mitte tegude järgi , Targimad !! Sedasi või J.n.e.
e
era/ 31. jaanuar 2021 21:34
Arvamuse avaldamine pole peale surumine. Igalt jopskilt ei küsita, sest neil puuduvad vastavad teadmised. Küsitakse avaliku elu tegelastelt ja ekspertidelt. "Rahvas" ei ole ekspert.

k
Kala/ 31. jaanuar 2021 15:57
Kurb on see, et selle asemel, et targemate nõu kuulata, püütakse nende tarkust ja teadmisi naeruvääriatada - nende arvamuse olulisust pisendada - muuta tähtsusetuks. Kurb. Kuna vaktsiinivaatased ja koroonaeitajad haigust ei tunnista - mingu siis haiglasse hooldusõeks nakkushaiguste osakonda - karta nagu pole neil ju midagi - aga ei, selle asemel muudkui vahutavad ja õõnestavad. Mõttetud inimesed. Kas nad on nõus võtma nende endi sõnade tõttu juhtunud vaktsiiniga ennetatavate haigusjuhtumite ja surmade osas vastutuse - arvan, et mitte.
s
Saan aru, et oled suur "koroonajaataja" ja vanemate nõu kinnisilmi uskuja?/ 31. jaanuar 2021 16:40
Asjad pole maailmas must-valged. Koroona võib olla on, aga see pole EPIDEEMIA, millele oleks vaja VAKTSIINI! Puudub IMEROHI kehva tervisekäitumise vastu, mis on "pekki keeranud" mh ka sellise inimese vastupanuvõime (immuunsuse) - istuv, mitteliikuv eluviis, suhkru, kahjulike rasvade, nisujahu jm töödeldud "toidu" söömine, üleliigne stress, kortisool jne on kõik inimese enda valikud, mis tuleb tagasi pöörata ükshaaval. Ükski MASK, VAKTSIIN või muu farmaatsiatööstuse IMEROHI siin ei aita!
t
to Kala / täna 15:57/ 31. jaanuar 2021 18:08
kuna sa jad "tarka" juttu, siis sulle küsimus. Kui palju gripi teste tehti 2018, 2019? mitte ühtegi, aga muudkui räägiti, et meil on gripp. Kui see juba ei tekita küsimusi, siis mis tekitab?
h
Heli/ 31. jaanuar 2021 15:57
Imelik et keegi ei mõtle sellele, kui pole inimesi, kes ettevõtlust kasutavad, tarbivad, pole ka vahet, mida see ettevõtlus teeb.. Mitte vastupidi.. Ja selline jurist... Häbiväärne.. Pole ime et meie kohtusüsteem on nagu on...
r
Rünnak pole muidugi ilus./ 31. jaanuar 2021 15:54
See aga ei tee olematuks keeldude-käskude ja maskikohustuse mitteteaduspõhisuse küsimust. Kasvõi Mercola saidilt - https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2021/01/27/fog-of-covid-war.aspx?
k
Kas miinused on laotud sellepärast, et on Stockholmi sündroom/ 31. jaanuar 2021 16:55
või et ei saa inglite keelest aru? :)
t
to K Kas miinused on laotud sellepärast, et on Stockholmi sündroom / täna 16:55/ 31. jaanuar 2021 18:06
miinuseid annavd teatud vaatega inimsesd, kellel on tehtud ajupesu ja kes ei suuda iseseisvalt enam mõelda.

a
Austusega/ 31. jaanuar 2021 15:45
Suhtugem austusega arstidesse, kõigil läheb nende abi vaja! Uus peaminister võiks anda sõimajate tegudele ametliku käigu.
a
Ahsoo/ 31. jaanuar 2021 18:03
kuu aega tagasi oli sinu peaminister riigi esiräuskaja!!! Tal pole mingit õigust pärast oma tgusid teistele õpetust jagada.
v
vaba eestlane/ 31. jaanuar 2021 15:42
Tarmo Soomere ettepanek vaktsineerida eelisjärjekorras akadeemikuid on räige rünnak demokraatia ja Eesti Vabariigi põhiseaduse vastu.
a
Ahsoo/ 31. jaanuar 2021 16:00
Kõrges eas hooldekodu elaniku vaktsineerimise puhul on kõik korras, aga kõrges eas akadeemiku vaktsineerimine ohuks demokraatiale? Mida kõike ei ole inimese aju võimeline välja mõtlema.
a
Ahsoole/ 31. jaanuar 2021 16:08
Kas akadeemikud on riskirühm või meditsiini eesrindlased. Akadeemik Niinemets on 50 aastane- kas kuulub riskirühma? Ära demagoogitse või oledki rumal.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee