nüüdne rahanduse juht... Kes ja millal üldse lubas, veel tasuta, selle Pakri saare saaga, kas veel-enam mäletab? Klaipeda sadamast Valgevene transiit hakkab ka kaduma, ja suurendab Ust-Luga kaudu Soome lahe koormust, ümberringi kasvab raudne haare - gaasi, nafta ja naftasaaduste saamiseks või lahtisaamiseks. Lääneriikidelgi omad huvid.
Teadupärast peab mingite toimetamiste jaoks kalda lähedases meres saama kaldalt loa toimetada? On see siis nafta või salasigaretid või veel hullem inimesed, radarilt on ju näha kui laevad merel küljed kokku panevad, peaks tekkima küsimus mis teete seal.
Huvitav, mida tegid viimased kaks aastat keskkonna- ja siseminister? Kas tõesti ei märganud? Kas juhus, et mõlemad ministrid olid samast parteist ja alles peale valitsuse vahetust see välja tuli?
No AIS info kohaselt järgmine sadam neil Ust-Luga. Seega ootavad oma järjekorda. Asuvad majandusvööndis ja seal ei saa neid keegi keelata järgmise sadama ootel ankrus olla.
KOMMENTAARID (20)