LÄKSIME DIGIRUUMI: Õpetajate arvates aitavad erinevad digimaterjalid õppida, aga vana läbiproovitud tahvel jääb ikka alles.Foto: Meelis Tomson
Asso Ladva 7. detsember 2020 21:35
„Kui me jätame õpetamise digivahendite ja õpilaste endi teha, siis me vajume pikemaks ajaks sohu ja seda me ei taha. Praegu on meil olukord, kus varsti pole enam õpetajat klassi ette saata, aga õpetajate järelkasvuga ei tegele mitte keegi,“ ütleb Eesti matemaatika seltsi president Rainis Haller, kelle arvates on klassikaline koolitund asendamatu.

Distantsõpet kõrvalt vaadanud lapsevanemate peas on tekkinud küsimus, et miks ei ole riiklikult valmistatud arvukalt õppevideosid, mille abil õpilased saaksid põhiasjad endale kiiresti selgeks teha. Õpetaja ülesandeks jääks siis õpitu kinnistamine ja teadmiste kontroll. Aineõpetajad ainuüksi interaktiivsetele materjalidele siiski ei looda.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
€ 3.99