Poliitika

President Kaljulaid: isiklikult ei saa ma valitsust vahetada, aga ma ei pea vaiki olema

Toimetas Viljar Voog, 1. detsember 2020 12:45

99 KOMMENTAARI

k
KK/ 7. detsember 2020 13:09
President ei ole rahva valitud. pealegi oli ta enne Isamaa liige. see ju ka populistlik partei. kuidas ta sinna sai üldse. siin on ju väärtuste konflikt. Kuidas toimub ühiskonna ühendamine? Populism on tänapäeval nagu sõimusõna.
k
KK/ 7. detsember 2020 13:05
President ei tohi poliitikasse sekkuda. Punkt. aga ta teeb seda väga agaralt.
t
tädi maali/ 3. detsember 2020 12:33
Kas nii ütleski ? eesti keeles on sõna vaikima ja võimlus veel vait olema , aga akust tuleb see vaiki olema ?
l
Laura/ 3. detsember 2020 08:21
Presidendi vahetaks kohe àra,aga valitsus on tubli,eriti Martin.
k
Kajakas/ 2. detsember 2020 22:00
Kwersti! Oled üks asjalikumaid presidente! Kahju, et vaid üheks ametiajaks.
e
Enno/ 2. detsember 2020 12:20
Ei pea ka rahvas vait olema aga kahjuks ei saa rahvas samuti presidenti vahetada; veel hullem, ta ei saa ka presidenti valida.
k
Kaka Rähk/ 2. detsember 2020 05:49
Isiklikult ma ei saa presitenti vahetada aga oma arvamust võin väljendada. Kui avaldatakse.
n
nagu loomade jalgpallis/ 3. detsember 2020 00:35
Kui ei ole ise valinud siis ei ole ka mõtet presidendi kallal närida,las need jagelevad kes presidendi valmis tegid ja nüüd ei ole rahul oma leivateoga.Presidendile ei ole siin esiratsutajate seltskonna tegevusele tähelepanu juhtimisele midagi ette heita.
t
Toomas. / 2. detsember 2020 03:21
Kersti Kaljulaid+kaja Kallas=0
m
mustakas/ 3. detsember 2020 12:35
t
Tiit/ 7. detsember 2020 20:36
Toomas ka naistevihkaja. Rohkem naisi vaja riigivalitsemisse, siis ehk asi normaliseerub.Pr. President -haritud tark naine. Huvitav, kas ekriidist naisi on ka olemas? Üldiselt naised on läinud kooli ja selle ka lõpetanud ja pealegi end täiendanud
s
Smv/ 9. detsember 2020 20:37

t
Tõnu/ 1. detsember 2020 23:51
Kustutati kiiresti, aga kordan veel: Kogu eelmise ja praeguse presidendi tegevus tõestab täielikult selle ametikoha mitte üksnes kasutust, vaid lausa kahjulikkust Eestile. Seepärast oleks riigikogul mõttekas panna rahvahääletusele küsimus: Kas EV presidendi institutsioon tuleks likvideerida? Vastuse variandid ei / jah ei anna võimalust mitmeti tõlgendamiseks ning kui enamik vastab jah, pannakse rahvahääletusele uus põhiseadus, milles on presidendi senised vähesed ülesanded jaotatud muude riigiorganite vahel. Kokkuhoitud raha suunata regionaalarengusse.
j
Jaanus/ 1. detsember 2020 23:37
Päris masendav on neid meie uudiseid lugeda. Veelgi kurvem pilt on nii massimeedias kui ka lugeda kommentaare mis kaitsevad Eesti Rahva tahte vastaseid tegusid. Kas pole nõnda, et praegune Eesti Valitsus määrati Meie Rahvast ja Riiki juhtima Eesti Riigi kõrgeima võimu, ehk Eesti Rahva poolt? Kuna vastus on "JAH!", siis kas pole sellised hurjutamised ja muul moel välja öeldud nii otsesed kui kaudsed solvangud mitte otsene rünnak Eesti Rahva vastu? Kus kohast, ja kelle loal või KÄSUL, võetakse endale sellised jultunud õigused solvata ja alandada Eesti Valitsuse kaudu Eesti Rahvast?!
t
Tom/ 1. detsember 2020 23:59
Minule jätab praegune president harimatu mulje, nagu võidusõidu hobune silmaklappidega et ainult ühte suunda näeks. Ta võiks aru saada et teda pole rahvas valinud vaid ta on väikese inimeste rühma Kompromiss. Otsustusvõimetuse tulem.
t
Tom/ 1. detsember 2020 23:09
Minu arust ei ole presidendi käitumine ilus, käia ringi rahva poolt valitud valitsust maha tehes. Seda ka väljaspool Eestit. Kindlasti kõige halvem president läbi Eesti iseseisvus ajaloo.
a
aga/ 2. detsember 2020 17:22
kas sinu poolt valitud valitsus käitub ilusti
p
Pärnakas/ 3. detsember 2020 10:48
EV President on laia silmaringiga, haritud ja intelligentne. Valvekommentaatorite kohta võib vaid öelda: ajupestud!
p
Peame/ 1. detsember 2020 21:45
lõpuni minema, paistku see väljapoole nii kole kui tahes... See lause on kindlapeale mõnest võõrkeelest tõlgitud.
o
Olavi/ 1. detsember 2020 23:22
Tahaks kõiki neid toredaid valitsust pooldavaid kommijaid näha kenasti ka valimistel meie valitsusele pikka iga vormistamas. Me ei luba Refil uuesti võimule tulla. Eriti koos Kajaga. Kohtumiseni valimispäeval.
r
Rein/ 1. detsember 2020 18:59
Õhtuleht võiks sellised labased vennikesed blokkerida.Nad ju vaesekesed ei oska absuluutselt analüüsida,mis tegelikult toimub.Ainult lahmivad ja salatsevad nagu ka terve valitsus.Paras paar kõik kokkusiduda ja Paunvere jões alla vett lasta.
s
sots ja pots/ 1. detsember 2020 21:18
seo kummist sirp ja vasar ymber endale sots ja sõida mööda paunvere jõge alla
p
Paraku / 1. detsember 2020 17:52
Ma vahetaks presidenti aga kahjuks ei saa aga ma ei pea ka vaiki olema. Praegune valitsus on olnutest parim.
p
Praegust valitsust võib võrrelda tagurliku Talibaniga. President on meil särav isiksus./ 2. detsember 2020 22:02

v
Valija/ 1. detsember 2020 17:52
Vaat mis juhtub kui rahvas ei saa presitenti valida.Eestil on olnud kolm presitenti Päts,Rüütel ja Meri.
n
nii palju siis presidentidest/ 1. detsember 2020 21:58
Päts keelas demokraatia, Rüütel pööras näo maainimese poole ja selja välismaa poolt, Meri parastas metanooli surnud inimestega keda lätti terrorist mürgitas, et need ei maksnud aktsiisi ära.
r
R.Vaba/ 7. detsember 2020 15:36
Tegelikult ainult üks : Arnold Rüütel, Pätsi oli show-man, tema kodune keel oli vene keel, sahkerdas idanaabrit rahadega ja kehtestas diktatuuri. Meri - Nikolajevi tegelik sisu on teada.
t
Taat/ 7. detsember 2020 20:43
ma lugesin neli pluss 1 viisakas ja au ärateeninud President
r
REIN/ 1. detsember 2020 17:52
Presidendiga oleme ämbrisse astunud!!
m
Milles MEIE süüdi oleme???/ 1. detsember 2020 20:00
Ega meie teda valinud. Süü vaid selles, et lambad oleme ja ei protesti tänavatel.
t
Tõeleid/ 2. detsember 2020 22:03
Ämbris olete koos EKREga.
t
Taat/ 7. detsember 2020 20:45
No võta siis jalg välja ja saad edasi tatsata õlle järgi
e
1. detsember 2020 17:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
juriigireeturid/ 1. detsember 2020 17:40
k
nüüd siis teada / 1. detsember 2020 17:39
kes välimaale kaagutamasja keeltkandmas käib Surmanuhtluseestis taastada riigireetmiseeest
n
Naine/ 1. detsember 2020 17:33
Meil vist pole kunagi varem nii kallutatud presidenti olnud. On ainult üks tõde ja see on tema tõde. Rahvast ja rahvusest pole sooje ega külma on ainult poliitiline suund mida rühkima peab. Ta isegi ei saa aru, et pool eestist ei mõtle nii nagu tema. Kuidas ta saab rääkida , et keegi lõhestab kui ta ise ei suuda ühtsust luua? President peab olema kõigile, mitte valitud seltskonnale. Piinlik on, et ta pidevalt jaurab mingisugust mantrat, millest tal endal aimu pole. Huvitav on see, et talle keegi ei ütle ka, et halloo sa oled president, lõpeta jamamine.
p
Pärnakas/ 2. detsember 2020 22:18
Presidendi tõde ongi tõde. Ta pole midagi valesti öelnud. Arukas ja asjalik.
r
R.Vaba/ 7. detsember 2020 15:40
Merike Deiana täpne kommentaar 2. veebruari 2020 Postimehest: President ei taju oma rolli riigi ja rahva ees! Mitte ükski väärikas president ei ilmu uue valitsuse ametisse nimetamisele nagu tänavakraakleja loosungiga pusas!!! Ykski president ei mõista inimesi süüdi õigusriigis!! Süüdi mõistab kohus! President on parteide ülene ja tasakaalustav ja siduv! Meie president pole seda kõike olnud sekundikski! President ei kasuta väljendit pasarahe! President ei esine välisvisiidil olles sõnumiga ma vihkan oma riigi valitsust ja peaminister on ohuks Eesti julgeolekule!! Jne jne.
j
Jaanus/ 1. detsember 2020 17:28
ta oleks palju talutavam kui ta õpiks kasvõi natukenegi heatahtlikumalt ja siiramalt naeratama ning oleks ka lihtsalt üks kena naisterahvas. Tema hurjutavd õelad ütlemised ei tee talle au ja kahkuks liiga halastamatult paljastavad ka tema tegelikku palet.
k
Kalev/ 1. detsember 2020 20:11
Ta ju vana roolijoodik, ja pealegi veel ilma lubatetatõsi kül, etsiis kandis ta teist perekonna nime (Talvik).
j
Jaana Lind/ 2. detsember 2020 22:17
Jaanus! Õpi peegli ees naeratama ja hakka presidendiks!
j
Jaanus to. Jaanalind/ 2. detsember 2020 22:17/ 4. detsember 2020 02:30
Ärge Teie, lugupeetud jaanalind, minu sõbraliku naratuse pärast nii väga muretsege. Mind on väga raske endast välja viia, kuna suhtun arukatesse, ja nii vaimult kui väelt väetitesse inimestesse väga sallivalt. Paraku peetakse seda ekslikult minu loomuse nõrkuseks ja kiputakse ekslikult arvama, et olen ohutu ullike. Küll aga teatud juhtudel ja olukordedes, kui mina juba ükskord veelgi lahkemalt ja sõbralikumalt naeratama hakkan, siis paljud mõistavad, et tegelikult oli neil juba ammu aeg lahkuda. Eelneva rahuliku dialoogi käigus on valdav enamus sellest õigel ajal aru saanud, aga need kes ....

e
Eesti rahvas/ 1. detsember 2020 17:26
Eesti rahva lõhestaja räägib lõhestamisest. Väga huvitav.
t
Tiiu talutütreke/ 2. detsember 2020 22:05
e
Eesti rahvas/ 1. detsember 2020 17:24
Me ei saa ise omale presidenti valida aga me ei pea vaiki olema. Arvatakse vist et oleme lollid ja ei suuda ise otsustada. Lõhe meie ühiskonnas on tekitanud sots-oravad, ärmataja ja seesama kadrioru katastroof.
t
Tore oleks kui President ei lörtsiks Eesti lipu värve.Taas ämbri kolin/ 1. detsember 2020 17:09
s
Silver/ 1. detsember 2020 16:55
e
1. detsember 2020 16:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Meelis Ka/ 1. detsember 2020 17:04
Anne, ära nüüd oma piiratust nii eredalt demonstreeri. :-) Küllap on siin kommentaariumis ikkagi enamus arvamusavaldajaid niisugused, kes ei lase end ära osta. Enda kohta võin küll seda öelda. Kurb, aga tean tõesti ainult üht erakonda, kes eesti rahvuse eest seisab. Nende stiil võib mõnikord mitte meeldida, aga kedagi teist ju ka valida ei ole. Maitseasi, kuid eelistan siiski tahumatut tõde roosale jamale. Aga minu poolest võib igaüks vabalt vastupidi arvata. Loodan omalt poolt, et eesti rahvuse säilimise huvides on neid vastupidiseid võimalikult vähe.
m
muidugi/ 1. detsember 2020 16:07
võib praegune president vabalt oma mõtted välja öelda, teab ju väga hästi, et keegi teda enam eluilmas tagasi ei vali, nii et kaotada pole enam midagi.
k
Kaja/ 2. detsember 2020 22:07
Kas president peaks luba küsima oma mõtete avaldamiseks E-KREtiinidelt?
m
mhh/ 1. detsember 2020 15:45
Eestil on olnud ainult 1 õige president ja selleks on Lennart Meri .
r
Raivo Allik / 1. detsember 2020 15:37
Mis head sa mõttemaailm ise oled selleks teinud, et kõik eestlased, ka ääremaadel ennast paremini tunneksid?

b
Bmw/ 1. detsember 2020 15:34
Pole sinagi kahjuks sümpaatne,mõttetu
v
Vaba sõna/ 1. detsember 2020 14:59
Mina isiklikult ei saa presidenti valida, aga pean vait olema.
w
Werku/ 1. detsember 2020 14:46
Juba hea "Kaljulaid ei öelnud päris seda, et ta vihkab EKRE poliitikute käitumist, kuid tõdes, et ta kahtleb, kas nood ikka tahavad lõhet Eesti ühiskonnas parandada." Paneme nüüd Kaljulaidi asemele mõne Helme ja teemaks President ning pealkirjad oleks "Helme sõimas ropult..." "Helme matslikult" "Helme pärast peaks valitsus...", " jne jne kaks kolm nädalat min. arvamusi, esilehe artikleid. Nüüd Kaljulaid, kes on ennemgi mõista andnud, et vihkab Ekre-t ja tema valijaskonda oleks nagu kangelane kui Financial Timesile EV valitsus erakonda "vihkab". Ohh seda liberaalset kahepalgelisust...
j
Juhanes/ 1. detsember 2020 15:26
Olgem täpsed. Kaljulaid ei ole kunagi öelnud, et ta vihkab EKRE poliitikute käitumist. Kaljulaidi ütlus oli: "I hate them for their behavior..." ehk "Ma vihkan neid (EKRE poliitikuid) nende käitumise tõttu..."
m
Meelis Ka/ 1. detsember 2020 18:53
Juhanes, aitäh täpsustuse eest. Sul on õigus, oli jah nii. Tegelane, kes selgesõnaliselt väljendab oma vihkamist mõne inimese või inimeste grupi suhtes, ei peaks küll sallivusteemalisi jutlusi pidama.
i
innuendo/ 1. detsember 2020 14:36
midagi on väga nihkes: presidentidele s.h. ka Ilvesele ei meeldi praegune valitsus. Mida teha? MINA OLEN VÄGA RAHUL JA MULLE VÄGA MEELDIB. Mulle ei meeldinud meile presidendi valimine/ sissetoomine aga tean, et see on varsti möödas. Vabandan loomulikult!
j
Jaanus to. nii et meeldib/ 1. detsember 2020 17:50
Huvitav, kes need siin on suuremad natsid? Juudid on ju samsugused rahvuslased nagu iga teinegi rahvas. Milleks sa siin oma sandistunud orjameelselt mõtlemisega õhutad vastastikust vihkamist?
p
Pärnakas/ 2. detsember 2020 22:08
Minule ka ei meeldi EKREIKE.
j
Jaanus to. Pärnakas/ 2. detsember 2020 22:08/ 4. detsember 2020 02:59
Kui sa EKRE ikkest räägid, siis see on su oma valik. Kõik ainult sellepärast, et sind jäeti ilma eelneva, ligi paarikümne aasta jooksul ikestavatest mõtte ja meelsuse ahelaist. Igatsed ahelaid tagasi? Ära muretse, küll sa varsti saad. Saad sellised, millest vabanemisele ei julge sa isegi mõeldagi mitte. Praeguse protsessi tasandil harjutatakse meid leppima nn paratamatusega ehk Hirm = Nappus = Sõltuvus = Kontroll. Mitte Küllus = Enesekindlus = Valikuvõimalus = Vabadus. Te mõelge selle üle. EKRE on teie kõige väikseim mure. Te mõelge.
v
vanja/ 1. detsember 2020 14:34
tahaks teada kui suur on rahva hinnang presitendile?
e
Emile/ 1. detsember 2020 14:43
p
Palat nr. 7/ 1. detsember 2020 14:23
Õhtu leht on meie lemmik leht .siin on omale lahe 1000 plussi panna ja neile kes meile ei meeldi 1000 miinust . Loeme ja tellime ka delfit ja Päevalehte sest neil on väga sisutihedad artikklid

k
kahjuks minukt isiklikult ei küsi keegi :-(/ 1. detsember 2020 14:18
tahaks presidenti vahetada, juba mitu viimast aastat
e
estas/ 1. detsember 2020 14:05
vihast nõretav kadrioru elanik
n
No/ 1. detsember 2020 15:31
Oot,oot,kes siin vihast nõretav tegelikult on.
k
Kuusik Kaasik/ 1. detsember 2020 14:05
Aga kas Eestimaalased, EKRE peavad siis vaiki olema, kui käputäis liberaale mööda ilma lolliJuttu ja kitse käib panemas. Ei pea. Ja ei ole ka. Mina küll mitte.
a
agathe/ 1. detsember 2020 14:05
miks mu komm kustutati? sõna pidi ju vaba olema
t
Twre/ 1. detsember 2020 14:34
Sallivuslaste sõna ongi vaba. Ülejäänud on vihakõne ja nad tuleks vangi panna.
p
President/ 1. detsember 2020 14:04
ei peaks valitsust kritiseerima välismeedias, sest oma musta pesu ei laotata mööda välisilma laiali. Kui on midagi öelda, siis tehku seda Eesti meedias, kus saab ka rahvalt vastukaja. Praegune valitsus pole küll ideaalne kuid parim võimalikest. 17 a. kestnud reformierakonna valitsemist, mil enamus rahvast vegeteeris nälja piiril, ei soovi keegi tagasi.
m
Made lihtsalt./ 1. detsember 2020 14:52
e
Evekas/ 1. detsember 2020 16:11
Ja nüüd pn kõhud kõigil täis, enne polnud.
l
Lembit/ 1. detsember 2020 23:15
Oleks valimistel ka nii hästi nagu siin kommides on meelsus.
k
Kadriorg./ 1. detsember 2020 13:53
Aga see President sai selle valitsuse tööle küll panna. Tähendab,see President ei vastuta oma tegude eest.
m
Meelis Ka/ 1. detsember 2020 13:45
Õnnetuseks ei saa ei mina ega kogu Eesti rahvas presidenti ei valida ega vahetada, aga õnneks ei pea me ka vaiki olema. Seega olgu öeldud, et kui oleks minu teha, vallandaksin ma tolle praeguse tegelase ametist päevapealt. On suutnud juba ülearugi palju eestlastele ja Eestile kahju teha.
a
Aga/ 1. detsember 2020 15:34
Mis kahju ta siis küll teinud on? Lao välja.
m
Meelis Ka/ 1. detsember 2020 15:42
Aga - millist kasu ta siis küll toonud on? Lao välja. :-)
m
Meelis Ka/ 1. detsember 2020 16:42
Marta'le - Luba jääda Sinust erinevale arvamusele. See nn Eesti maine - kelle silmis? Kes on see "maailm"? Ja kumb on ikkagi olulisem, kas "eesti rahvuse, keele ja kultuuri säilimine läbi aegade" või järjekordsele härrasrahvaste kambale meeldimine? Kahtlustan, et mida kiiremini eestlased rahvusena kaovad, seda parem "maine". Ja misasjad need EL-i väärtused veel on? Kõik, mis on suunatud rahvuste likvideerimisele? :-) Olen vist naiivne, aga loodan ikkagi eestlaste mõtlemisvõime peale.
m
Marta/ 1. detsember 2020 17:00
Meelis Ka-le - Loomulikult võid jääda oma arvamuse juurde, see on igaühe õigus... Aga naiivne oled tõesti, kui usud, et praegune valitsus seisab rahvusluse või Eesti riigi eest! Kõik need Helmet väljaöeldud mõtted on otse riigi vaenulikud, kus solvatakse liitlasi - nt. Soome, USA ( meie kõige tugevam liitlane) ja kiidetakse korrupeerunud riigi juhte - Venemaa, Poola, Ungari. Selline valitsus ei hooli ei riigist ega rahvast, kui asi tõsiseks läheb ja meil on rahvusvahelist tuge ja abi vaja! Või loodad, et Helme pakub sulle Suure-Lähtru keldris varjupaika? Naiivsus pole keelatud, aga on ohtlik.
m
Meelis Ka/ 1. detsember 2020 18:26
Marta'le - Olen tõesti Sinust erinevatel arusaamadel. Poola ja Ungari vastane propagandakampaania on põhjustatud nende riikide valitsuste rahvuslikust hoiakust. Niipalju kui on aega olnud lugeda/kuulata, pole EKRE kuskil Venemaa võime kiitnud. Üldiselt on ikkagi valida poliitkorrektse mula ja (sageli) ebameeldiva tõe vahel. Eelistaksin karmi tõde, muust pole mingit kasu. Lõpuks: jah, ega ma EKREt ega neid inimesi ei tunne. Saab küll arvata, et neil on varjatud plaane, omakasu jms, seega on KAHTLUSED - aga teiste puhul on KINDEL, et nad ei hooli eesti rahvusest, nad isegi ei räägi sellest.
s
Sots/ 2. detsember 2020 22:13
President loobu teisest ametiajast. Aga Mardist ikka presidenti ei saa!

j
jõuluootus/ 1. detsember 2020 13:38
Ootame Presidendilt hukkamõistu ühe teise presidendi eilse arvamuse kohta, kelle teada Eestis valitseb Taliban, järelikult kehtivat meil šariaat ja muud toredad asjad, näiteks ei saa meil sel juhul olla ju naispresidenti või kui isegi saab, peaks ta olema pealaest jalatallani burkas. Aga vist sellist hukkamõistu jäämegi ootama.
s
Smv/ 1. detsember 2020 13:42
Tänu ilvese poliitikale võib taliban võimule saada
m
Vaat SEE teise presidendi arvamus meeldid ilmselt nii saatejuhile kui -külaisele, seepärast sellest/ 3. detsember 2020 13:00
i
Indrek/ 1. detsember 2020 13:37
Ekspresident Ilves säutsub sellist vihakonet, et tekib kahtlus, kas ta nätsutab “koka” lehti- kuid sellist asja meie Kersti ei märka ega vaevu kommenteerima
k
1. detsember 2020 13:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
No/ 1. detsember 2020 15:38
Ei ole labane. Kaljulaid on üks parimaid presidente meile. Nii,et aitab mõnitamistest. Ise ka aru saate,mis jama siin kirjutate. Aga mõelge sellele.
m
Meelis Ka/ 1. detsember 2020 17:31
Küsimus on tegelikult üsna lihtne: kas Eestil peaks olema Eesti inimeste president (siis ka rahva poolt valitud) või mõne välisriigi/organisatsiooni poolt määratud "president", tegelikult siis mingi territooriumi ametissemääratud haldur. Tunnetan igapäevaselt, et praegusel tegelasel pole mingit õigust eestlaste nimel sõna võtta. Asjakohasem oleks, kui ta Brüsseli nimel eestlastele kõnesid peaks - nagu ta aegajalt ka teeb. Alatasa on ju pärismaalastele vaja meelde tuletada, kuidas nad piisavalt usinalt peremeeste taldu ei laku. :-)
m
Meelis Ka/ 1. detsember 2020 17:50
Nõus, Kaljulaid ei ole vormiliselt labane. Aga selle vastand ei ole "üks parimaid presidente". Arvan üldiselt, et kõige hullemad ongi hästi väljaõpetatud kahjutekitajad, kes võõrast propagandat peale suruvad - täiesti laitmatus sõnastuses.
s
Seto/ 1. detsember 2020 13:33
KeKa käis jälle oma riiki rahvast mustamas nutmas kui paha on meie riik ja kui hea olen mina
j
Jauram/ 1. detsember 2020 13:59
KeKa ja KaKa on üks punt, klann !
o
Olge nüüd ikka ! Inimese aju on tosin aastat kõige parema liberalismi ja sallivuse õlgendustega õ/ 3. detsember 2020 13:07
jätke Kerstike rahule !
t
Tere/ 1. detsember 2020 13:28
Tädi võib ainult unistada oecd juhi kohast kuna ta ei ole selliste sõnavõttudega usaldusväärne ja peseb kodust musta pesu korduvalt välisilma ees.
m
Kullake, ta räägib ju seda, mida kuulda tahetakse ! Seepärast on šansid suured./ 3. detsember 2020 13:09
k
Kristjan/ 1. detsember 2020 13:24
Aga mis parem variant on? tagasi pumba juurde ihalevad oravapätid- nad on liiga palju valetanud ja varastanud. Aitab. õnne13 meenutavad sotsid?
k
kentaur/ 1. detsember 2020 13:46
Eks igal valitsusel on oma valge hobune kellega saab siis rahva seas ringi kapata sabajõhvide lehvides
t
Tekib Küsimus ?/ 1. detsember 2020 13:22
Miks teistes riikides enda kodust musta pesu pesta ?
p
pedomeeter/ 1. detsember 2020 13:32
Meil endal on kodus asjad ju ligadi logadi ja ongi võimalus enda arvamust rahvusvaheliselt arendada laiemal tasandil
p
Poiss Juula/ 1. detsember 2020 13:20
Kuis need sõnad mahedamaks läevad,uus töökoht silmapiiril.Varsti Jõulud tarvis peen kleit heategevuseks annetada !
k
Kajakas/ 2. detsember 2020 22:12
Tark inimene lööb igal pool läbi, ullike jääbki nurka nutma ja targemaid siunama.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee