Eesti uudised

Korruptsiooniga võitlev endine riigiprokurör: see ei ole eetiline, autojuht ei ole palgatud isiklikuks töötajaks

ÕL VIDEO | Ajakirjanduslik uurimus paljastab: minister Reps laseb oma lapsi maksumaksja kulul sõidutada

Stass Kuznetsov, Helen Mihelson, Risto Berendson | Video: Robin Roots, Hannes Dreimanis, 17. november 2020 19:00

69 KOMMENTAARI

l
lugeja/ 21. november 2020 08:26
Kurb küll, varem pidasin Õhtulehest lugu, nüüd ei oska seisukohta võtta. Eetikast siin kohal ei tasu rääkida, sest seda sõna siin ajalehes enam ei tunta. Vaadake nüüd ajakirjanikud peeglisse! Ja ma siiralt loodan, et politsei võtab asja menetlusse ja selline neljanda võimu tegevus saab karistada. Mina kui kõrvalseisja ei kannata sellist käitumist, liiatigi kui hakatakse rääkima seaduste järgimisest - kui te ise seadusi ei järgi, miks te eeldate, et keegi teine seda hoolsamalt tegema peaks? Pada sõimab katelt ühed mustad mõlemad!
õ
ÕL on tubli/ 22. november 2020 21:16
Nüüd jääb veel oodata, et tuuakse päevavalgele võimu juures olnud reformarite suuremad kuritarvitused.
k
ka tavainimene (ilma kastita muide)/ 20. november 2020 15:13
Ja kui ON pidevalt näha liiklusõnnetusi nn ´vähem´tähtsate lastega? Siis kes Te sellised olete et siin lasteõigustest räägite kui ilmselgelt on teile otsa ette pandud roheline ja siis punane tuli,vastavalt sellele KES parasjagu teed ületab,või vabandust - ametiautoga ja turvaliselt kooli edasi - tagasi sõidutakse! Pole laste vastu midagi aga kus on kaitsjate silmade siis kui ka mitte just Teie nn villades vaid küla,korteris vaat et veel jubedamaid asju juhtub! Jälitamine - lapsed oleks võinud küll hägustada..vajadusel kõik üks palgiga - muidu kui kaikaid vaja loopida,leitakse viimane teragi!
k
ka inimene to siil jt õigustajad/ 20. november 2020 15:08
seadused kehtivad ühtemoodi nagu kõigile! Mis plejaad nüüd lõpuks seda seljatagust tegevust õigustama kukkus? Muidu peab kõik paberil ja kirjas olema,vähe oli puudu sellest kui isegi ettekandja tip-i taheti deklareerima hakata? Eluvõõrad kes siin oma nina püsti ajavad - tundub et seadused ongi ainult teatud hüvesid kaitstes välja mõeldud ja kehtivad nn alamklassile? Kes te olete et inimesi kastistate...olge tänulikud et on valijad et on VEEL säilinud mingigi austus Teie suguste vastu kes tavainimest,parandus - täpselt samasugust inimest nagu Teiegi ,kellegiks ei pea!
v
V/ 19. november 2020 06:28
Miks peab olema üks asi ühele lubatud ja teisele mitte.Kui palju on lasterikkaid peresid eestis kes vaevlevad,et ellu jääda.Lasterahasid saavad kõik ühtemoodi riigilt.Siis peaks nendega ka hakkama saama kõik.Jääb mulje,et Reps on nagu millegipärast parem teistest kellel kõik lubatud.
k
Kulla inimene/ 19. november 2020 13:34
Ega riik ei ole vaese inimese jaoks, riik on ikka rikkale inimesele.
m
Murakas / 18. november 2020 23:00
Mainitus ajakirjanduslik uurimus võib ÕL-ile jama kaela tuua. Aga ilma vastava õiguseta ministri pereliikmete jälgimine kuu aja jooksul liigitub ebaseadusliku jälitustegvuse alla kui just pole selleks antud orderit (mida ilmselt ka pole). Ebaseaduslik jälitustegevus lubab karistusseadustiku järgi karistada: (1) Õiguseta teise inimese jälgimise eest tema kohta andmete kogumise eesmärgil – rahaliselt või kuni kolmeaastase vangistusega. (2) Sama teo eest, kui selle on toime pannud juriidiline isik – rahaliselt. Jään huviga ootama sellele järgnevaid sündmusi!
k
Klarika/ 18. november 2020 21:23
Tekib tahtmine ÕL tellimine lõpetada. Pole päris okei käia lapsi jälitamas ja pildistamas. Samuti teie esindaja intervjuu AK-s kus öeldi, et te ei sundinud lapsi sinna autosse minema ja seadust rikkuma. Kas see teie poolt pole ebaeetiline, lapsed on ikkagi jätkuvalt alaealised ja see pole 100%nende otsus. Artiklit saab ka teisiti üles ehitada.
x
xx/ 18. november 2020 20:56
s
Siil/ 18. november 2020 20:06
Stass Kuznetsov, Helen Mihelson, Risto Berendson | Video: Robin Roots, Hannes Dreimanis - kas see kamp luuraski ministri liikumisi tervelt kuu aega? Jätke meelde, kellest avalikus ruumis väääga kaugele hoida!

m
Murakas/ 18. november 2020 20:00
Mis paanika siinüles keeruatati,samas lehes Maksuameti maksude osakonna juhtaja kommentaar: „See, mis sõite tööandja autoga võib teha või mitte, on iga tööandja enda reguleerida. Kui autoga lubatakse teha erasõite, tuleb tasuda maksud erisoodustuselt. Sõitude üle arvestust pidama ei pea,“ selgitas Õhtulehele maksu- ja tolliameti (MTA) maksude osakonna juhataja Evelyn Liivamägi. Kujutan ette kuidas ÕL sai hea tellimuse oposistsioonilt (orava-sotsidelt) ja kamp läks luurama, millega ja kus minister liigub. Lausa häbi peaks neil luurajatel olema, minister on avaliku elu tegelane, lapsed aga mitte
l
loll saab kirikus ka peksa/ 18. november 2020 17:40
no see Repsi lugu küll ei tee vaesemaks ega rikkamaks. Ta pole ainuke kes nii öelda liugu laseb. Neid on palju rohkem ja me isegi ei tea seda täpsemalt. N.t elektriga varustajad, pangad jms. teenusepakkujad. Mida on ju meil möödapääsmatult ka tarvis. Kõigile on kasumlikkuse määr ja jm. meie lollide kulul sisse arvestatud.
m
miks peaksin sallivam olema,/ 18. november 2020 16:15
kui mina pean oma lapsed enda teenitud raha eest sõidutama, niisuguste sallijate seljas ongi hea liugu lasta.
s
Siil/ 18. november 2020 20:03
Kes sul keelab ennast üles töötada ja mõnele tippjuhi kohale kandideerida? Alusta kandideerimisest järgmistel valimistel, siin virisemine ei vii edasi ei sind ega riiki.
n
nii naa/ 19. november 2020 16:16
katus olla siis saad aru miks!
n
nii naa/ 19. november 2020 16:20
katsu olla, siis saad aru miks! Mina olen sallivam ja ei tunne enda seljas liugu laskmist.
t
to siil/ 20. november 2020 15:14
kes sul keelab oma nina alla poole suruda ja seadust samamoodi jälgida??
n
Nii ei saa/ 18. november 2020 14:52
See on kõige ehtsam jäiltustegevus. See kui inimene on avaliku elu tegelane, ei anna õigust tema järel niimoodi nuhkida ja tema lapsi ja kodust aadressi avalikult näidata. Lauljad jm. on avaliku elu tegelased, ja see oleks ikka äärmiselt jahmatav kui see annab õiguse suvalisel ajakirjanikul sellist eksperimenti teha. Kus on Andmekaistse!?
o
olge sallivamad/ 18. november 2020 14:41
Ratasel on õigus, et Reps on tubli nii oma töös kui ka eraelus hakkama saav naine. Ärge õelutsege ja olge inimesed. See pole mingi korruptiivne tegevus. Kui muudmoodi ei saa, siis las ta maksab need sõidud kinni aga tagasiastumiseks pole põhjust. Vaadake mis hulle asju on mõni poliitik varem teinud ja ikka õitseb. Minul küll pole kahju, et ta oma lapsi sõidutas ja kui õelutsejad oleks samas seisus, teeksid seda ka.
u
Uskumatu / 18. november 2020 14:54
Kuidas on Repsi kaitsele viskutud. Isegi kui kõik on juriidiliselt õige, tavainimese silmade läbi on see ebsõiglane ja ebaeetiline. Saan aru, et Repsil on mingi fanclab, aga olge objektiivsed. Ratase käest pole keegi küsinudki, kuidas tema minister tööga hakkama saab. Küsimus on muus! Eestis on palju paljulapselisi emasid, kes on tublid. Ratas ja Reps on mõlemad tublid demagoogid. Räägi pikalt ja laialt maast ja ilmast, aga mitte asjast. Kui Repsil on olemas mingi eetiline joon, siis võtku vastutus. Tema poolt on nõme hakata nüüd ulguma ja süüdistada ajakirjandust.
t
to olge sallivamad/ 20. november 2020 15:17
ole ka ise sallivam siis kui on vaja väikelastele tagada turvalisem koolitee,normaalne õpikoormus ja pikendanda pikapäevade pikkust! Ole ja sallivam nende vastu kes pikalt ja üksikvanemana tööl käivad! Õelus pole midagi sellise nahhaalsuse ja ülbuse kõrval....ja õelaks teeb selline suhtumise mall nagu ka siin näha küll!
v
visake esimene kivi, kes.../ 18. november 2020 14:30
Üldiselt mõelge kõik, kel on võimalus olnud või on, kas teie sõidud ei ole kunagi olnud seotud oma isiklike asjade ajamisega. Vaevalt! Lihtsalt pole tehtud nende suhtes jälitust. Tean ka seda kindlalt. See Repsi asi nüüd ei tee mind ega kedagi kuidagi vaesemaks ega rikkamaks. Palju hullemaid raha raiskamist on meie valituses ja ka mujal ametites. Tagasiastumiseks see pole küll praegu põhjus. Ärge tegelege otsitud põhjustega. Ei ole tema esimene kes nii teinud on ja ka mitte viimane.
s
sarkasm/ 18. november 2020 13:06
aga loomulikult, et nüüd tuleb jälitustegevus hukka mõista ja hakata jälitusseadust karmistama.
t
Tegelik probleem/ 18. november 2020 12:54
Suurem probleem on Eesti Riigis valimispettuste võimaldamine e-hääletamise abil, hooldekodud saavad elanike nimel omavoliliselt e-hääletada, lisaks on programmide abil võimalik e-võltsida ja kui "piraadipartei" esindaja üritas avalikustada,et e-võltsimine on võimalik, sai hoopis tema karistada absurdse süüdistusega!

l
Lugeja/ 18. november 2020 12:50
Täitsa vastik on ajakirjanike lastevaenulikkus! Kui raha kulutatakse ebaeetiliselt homopropagandaks siis kallutatud peavoolumeedia, sh. õhtulehe ajakirjanik probleemi ei näe! Miks rehvide vastu samasugust luuramist ei rakendatud? Kas sellepärast, et nende partei liikmete hulka kuuluvad juristid, nagu endine riigikohtu esimees? Miks õhtulehe ajakirjanikku ei häiri presidendi tegevus vihaõhutajate premeerimisel roosiaias aumärkidega? Miks ei häiri see, et e-hääletamine võimaldab hooldekodude juhtidel hoolealuste asemel nende id-kaartidega valimistulemust moonutada?
l
lastevaen??/ 20. november 2020 15:24
kus siin on,on keegi neid maha teinud?? Siit peegeldub pigem ühe hästi tasustatud ja muidugi (minu jaoks suht puuduliku tegevusega) haridusminister,kellel on küll rohkem lapsi,kuid vaatamata sellel on piisavalt ajusid et sõbrannadele? head kohta tagada ja selle asemel et natukenegi südame tunnistust omada ja lubavatest ressursidest (mida muuseas veel paljulapselised emad - üksik laste puhul arvatakse millegipärast siiamaani et nad tarbivad vähem jne...) saaks vastava personali vaadata,aga kui lubatud nii siis lubatud.,..amet ja ´paljulapselisus´vabandab???
l
lilli/ 18. november 2020 11:51
kommunistid on harjunud riigi kulul hüvesid saama, kapitalistid manipuleerivad ja trikitavad, et riigilt hüvesid saada, on mõni riigimees üldse meil Eestis, tahaks küll ühtki näha.
j
JÄLITUS!!/ 18. november 2020 11:15
Mina leian,et õhtulehe antud tegevus on ebaseaduslik, kuna see liigitub ebaseadusliku jälitus tegevuse alla mis on Eestiva Variigis keelatud.
a
Andres/ 18. november 2020 13:12
Pole siin midagi ebaseaduslikku. Reps on avaliku elu tegelane, kes saab riigilt, maksurahadest palka ja mitte vähe. Avalik huvi on sellise isiku puhul õigustatud. Ja see, palju tal lapsi on, ei ole küll huiamise õigustus. Nagu jänese laene. teeme tüssu? Teeme jah, milles küsimus.
t
to jälitus!!!/ 20. november 2020 15:18
jälitati MITTE lapsi vaid võimalikku valetegevust! ja selles on vale....kui muidu tavapoes on tavakodanikul sabas oma 10 turvameest,mis see pisike autosõit siis ära pole!
m
18. november 2020 10:53
Muidugi pole üksinda jäetud paljulapselisel emal kerge. Kuid oma isikliku eluga peaks ta ise hakkama saama, tema enda valikud. Õigem oleks omale autojuht-lapsehoidja palgata ja kellelgi ei oleks ütlemist. Miks peab niimoodi susserdama?
j
Just nimelt/ 18. november 2020 14:57
Keegi ei ole asendamatu. Eesti riik ei kuku kokku, kui Reps ei ole minister. Valigu omale töö, kus saab hakkama nii tööga kui laste kasvatamisega. Eesti rahval ei pea olema kahju, et ta on üksikema.
j
Jaanus/ 18. november 2020 09:47
Nagu videoklipist näha, on kindlapiiriliselt tegemist jälitustegevusega, millega sekkutakse otseselt teise inimese eraellu. Kuna tegemist on ka lastega, siis antud juhul on lehekaffirid alatult rikkunud mitme inimese privaatsust. Ja kõik toimus väidetavalt läbipaistva ja õiglase ühiskonna nimel! Kas õlli lehekaffirid on ka ise sellise ebaeetilise ja pööbelliku sekkumisega nõus? Mis siis saab kui nendega toimitakse samal moel? Ise te pasundate oma biomassimeedias, et isikupuutumatus ja isikupuutumatus, aga kui teema otseselt teid ei puuduta siis ronite kontvõõrana kasvõi teisele voodisse.
ä
Ärge/ 18. november 2020 09:40
vaenake, Reps on tubli. Ta teeb päriselt tööd, ei istu riigikogus vaid nupule vajutamiseks või vihakirjade kirjutamiseks
j
Jaanus/ 18. november 2020 09:32
Reps pole minu lemmikpoliitik. Tema haridustee on kah üpris huvitava taustaga. Tema tööalane tegevus pole samuti olnud kuigi särav. Sellegi poolest teise inimese eraellu sellisel kujul trügimine on lausa tülgastav. Need lehe.kaffirid ei häbene üldse labasustesse laskumist, millega nad nö eluterve ühiskonna huvides ilmarahva ees kelgivad. Nad ei anna endale üldse aru mida peavad lapsed peale selliseid nilbusi oma eakaaslaste keskel läbi elama. Vanasti, selliste alatute koputajate pärast küüditati tuhandeid eestlasi pullikupeedes Siberisse. Ilmekas näide meie biomassimeedia eetikast.

l
L/ 18. november 2020 08:59
Üksikema mitme lapsega, arusaadav, et ta oma tööajast ei saa autojuht olla.
k
Kas lätlasest eksabikaasast advokaat lastele elatist/alimente ei maksa? Kui maksab, siis saaks / 18. november 2020 17:02
n
Noh/ 18. november 2020 08:53
Kui inimene teenib riiki, võivad ju eesti inimesed (”maksumaksjad”) teda natuke aidata ka. Mis selles halba on! Tänu lastele oskab ta hariduselus ka paremini orienteeruda
a
ah/ 18. november 2020 11:29
eks me kõik teenime riiki
n
näh/ 18. november 2020 12:04
Ega midagi, peab abistama. Korraldame jõulutunneli ja kodutunde. Muide, Nõmme gümnaasium asub Repsi kodust mõnesaja meetri kaugusel. Aga sellest jääb vist hariduselust orienteerumiseks väheks.
p
pasun/ 18. november 2020 07:33
Antsuga nõus! Kui autoabi lasterikastele, siis olgu juba kõigile lasterikastele. Või käigu Reps võrdselt teiste abivajajatega sotsiaalameti uksi kaapimas. Aga ta ju ei teagi, kus see sotsamet asub.
s
Sass / 18. november 2020 07:10
Ja kõik need firmade autod, millega erasõidud tehakse? Et kui ei ole otse maksumaksja raha, siis kaudselt võib! Äraspidine moraal küll. Kuidas peaks tubli naine, kes on minister, abita toimetama, kui lätlane jalga lasi?
a
Arvasin et vana uudis/ 18. november 2020 01:18
M
. / 18. november 2020 00:42
Maksumaksja raha teeb kõik ilusaks. Ühed lubavad, Keskerakond teeb.
e
ei kujuta ette,/ 18. november 2020 00:30
kes sooviks edaspidi sellist autojuhti palgata?
t
Teadjamees/ 18. november 2020 00:10
Mille põhjal te väidate, et Reps on tugev poliitik? Üsna ebaõnnestunud oma tegevuses... Ei ole nii, et kuuelapselise pere üksikema võib olla korruptiivne, sest ta on rohkem sünnitanud kui Eesti keskmine.
k
18. november 2020 01:08
kui poleks tugev, poleks teda seal nii kaua peetud. Nii korruptiivne ta nüüd ka pole, ei toonud haiguslehte ega ema tõendit vastutusest kõrvale puiklemiseks. Ütles nagu on, et ei jätnud autojuhti tukkuma ega lõbupoisse tooma, vaid palus lapsi tuua-viia. Arusaadav, et autojuhi lõunauinak sai häiritud, aga teda palgati siiski autot juhtima, mitte lebotama töö ajal. Kui riigile erisoodustusmaksud makstud ja autojuhile ka palk makstud, siis pole sel autojuhil ühtegi põhjust köhimiseks. Mingu tööinspektsiooni, kui mõni tema vajadustest rahuldamata jäi.
j
Jaanus/ 18. november 2020 10:11
Eks varsti on ka meil nagu Soomes kus on nn Auttava hyvänolon yheiskunta, - Abistav heaolu ühiskond, kus ka väetimatel ühiskonnaliikmetel on ka omad õigused. Omast kogemusest: olgu see insener või miski muu tegelane milline imbetsill tahes, olgu ta nii küündimatu kui tahes .... aga teda peetakse tööl nii kaua kui võimalik. Töö tõttu mul on tulnud kokku puutuda päris mitmega. Kui sellised oleksid minu alluvusse satunud siis sellised poleks 1-2 päevagi mu juures vastu pidanud. Aga näe Soomes,.... üks oli lausa 32 aastat seal tööl olnud. Milline iroonia!
m
18. november 2020 10:43
ministriks "pidamine" ei eelda võimekust, vaid partei seljatagust.
t
To 01:08/ 18. november 2020 14:59
Peetakse sellepärast, et on Ratase sõbranna.

e
EP/ 17. november 2020 23:35
Loen igasugu asju uudistest, aga see uudis on küll super. Suurepere ema, kes on ka poliitikas midagi saavutanud oleks justkui halb inimene, et hoolib oma lastest. Lihtsalt super uudis. President ja teised riigikoguliikmed saavad ka tasu selle eest, et käivad lihtsalt Toompeal on okei. Aga kui üks minister tahab lastele turvalist elu, see pole õige. Selle uudise peale arvan, et isegi Varro Vooglaid saaks pahaseks, kes muidu neid keskerakondlasi üldse ei poolda.
e
Et,hoolib oma lastest pole halb,küsimus on kelle raha eest sa seda teed.Sinu jaoks oleks selline asi/ 18. november 2020 07:36
m
Maksumaksjatele kaasatundja/ 17. november 2020 22:14
Selle kivide hunnikuga, mis nüüd Repsi suunas on loobitud, saaks korraliku aia ehitada ja sapiga kinni kleepida. Need sõidud 6 lapsega küll Eesti riiki vaesemaks ei tee, maske läheb ka hulga vähem. Võtke järgmine teema, see pole huvitav.
V
\*:*// 18. november 2020 10:40
Vaata - Maksumaksja raha eest saab see üksikema piisavat palka, et palgata ise oma palgaraha eest oma lastele "autojuht-lapsehoidja-varustaja". Ka lätlaselt saadaolevad alimendid katavad ilmselt väga suure osa või isegi ületavad vajamineva rahanumbri. Loenda kokku kõik kolme ja enama lapsega üksikemad ning vaata, kuidas nad toime tulevad. Arusaadav oleks, kui lapsed käiksid piirkonna koolis / lasteaias ning saaksid ise enamuse ajast iseseisvalt liikuda sealhulgas tavalastele sarnaselt ühistranspordiga poleks ju probleemi. Emme viiks ja tooks ainult tavainimesega sarnaselt lasteaiast.
a
Ax/ 17. november 2020 22:08
No ikka vastikud kommid küll. Üksikema, kes kasvatab meile 6 pensionimaksjat ja teeb seejuures väga vastutusrikast ja ajaliselt piiramatut tööd on 3 poliitpropagandisti hammaste vahel. Kus te siis olite, kui tühisus Kaljulaid koos kaaskonnaga rahva raha eest mööda maratone ja lõunanabasid käis? Sinna kulus ju võrreldamatult rohkem ja täiesti kasutult rahva raha.
v
Valusad asjad,aga asjad ei muutu,möisa köis ,las lohiseb./ 17. november 2020 21:30
e
Ennekuulmatu läga/ 17. november 2020 20:55
Teate mind Repsi isiklikud sõidud maksumaksja raha eest ei häiri sest tegemist on siiski kommirahaga. See aga kuidas Tallinna Sadama juhid ajasid enda taskutesse miljoneid ja nüüd on äkki nii puruhaiged et isegi kohut enam mõista ei saa on ennekuulmatu.
t
Tallinna Sadam on hullem/ 18. november 2020 13:31
Kuna AS Tallinna Sadam on 63% ulatuses Eesti Riigi oma, seega oli tegu maksumaksja rahaga, mille kulutamise eest oodati sidruneid,seega valetab see,kes väidab,et AS Tallinna Sadama tegelinskid ei opereerinud Eesti Riigi maksumaksjate rahadega!
a
ants/ 17. november 2020 20:48
6 lapse üksikemale võib sellist tuge lubada küll, soovitaksin sarnast tuge laiendada kõigile paljulapselistele peredele.
K
\*:*// 17. november 2020 20:19
Kus on nüüd maksuameti silmad, kui silmnähtavalt ja häbenemata kasutatakse süstemaatiliselt ametisõidukit ja seda koos juhiga häbenematult isiklikuks otstarbeks. Seda, kui erafirma töötaja kasutas ametisõidukit tööle, koju sõiduks koos vahepeatustega jälitati vahendeid valimata. Nüüd oleks vaja kõik antud tegevusega seotud olnud kulud välja nõuda ning kohalt tagandada lubamata ise tagasi astuda. Reaalsuses peaks aga asi minema pigem riigi raha süstemaatilise riisumise kirja ning saama ka reaalse karistuse täie rauaga - mitte tingimisi.
e
erisoodustusemaksud makstud,/ 17. november 2020 22:19
siis maksuameti silmad täiesti rahuldatud. Loogiline ju?
s
Sven/ 18. november 2020 00:12
Reps kirjutas, et sõiduki kasutamise eest tasutakse erisoodustusmaksu, seega pole maksuametil midagi köhida. Vii ennast asjadega kurssi.

m
maamiis/ 17. november 2020 19:57
mingi aeg käis ju ajakirjandusest läbi ,et tal lausa mingi nõunik maksumaksja palgale võetud ,kelle põhitöö on ta lapsi kantseldada
v
vips/ 17. november 2020 19:46
Ükski lapsehoidja üle paari päeva seal vastu ei pea. Keegi ei viitsi koristada, Sest pole kedagi, kes õpetaks elama ja koristama.
j
Jaanus/ 18. november 2020 10:14
Pole isiklikult au Repsi tunda, aga sellise inimtüübi puhul võib isegi tõsi olla.
t
Tōnu/ 17. november 2020 19:25
Minu meelest oleks palju parem teema kust nunnud Pillerid lapsed said ning ega selle juures mingi seadusepügalaga vastuollu ei mindud. Ja muidugi oleks huvitav teada palju need lapsed ka praegusel ajal maksavad?
t
Tõnule/ 18. november 2020 00:55
Mitte midagi ei maksa. Paljud elatisvõlglased ütlevad, et mitte midagi, kui üleliigsed lapsed senini veel surnud pole.
a
Anna Abi/ 17. november 2020 19:20
"Kõik loomad on võrdsed, aga mõned loomad on teistest võrdsemad.”
j
Jaanus/ 18. november 2020 10:26

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee