Mitme päevane kogemus, kus Elisa poolt pakutakse midagi, mille sisust aru ei saada ning kui hakkad küsima enda vajadustele vastavat teenust, siis - põrkutakse vastu müüri. Ei saada aru isegi mitte elementaarsetest sideteenust iseloomustavatest mõistetest.
Telia lõpetas ühepoolselt enda lepinguliste kohustuste täitmise (ei taganud enam olemasoleva ruuteriga kokkulepitud netikiirust) . Palusin kindlalt, et minu sellekohasele nõudekirjale vastataks meili teel, kuid selle asemel ikka helistati (vist selleks, et mul mustvalget tõendust maha ei jääks).
konsultant ütles telefoni teel otse, et jah, võtsime seda tüüpi ruuteritelt toe ära, ainsaks lahenduseks - osta meilt soodsa järelmaksuga (või rendi kuutasu alusel) uus ruuter, esimesed kuus kuud vaid X euro eest.
Andsin teada ka TTJA-le, ei tea, kas üldse alustati uurimist....