Maailm

Iltalehti: eestlaste kätte läinud soomlaste lemmikpoe Hobby Halli kliendid ahastavad teenuse halvenemise pärast 

Ohtuleht.ee, 26. juuli 2020, 11:41
Hobby HallFoto: Mihkel-Markus Mikk
Soomlaste lemmikpood Hobby Hall on viimasel ajal saanud ohtralt negatiivset tagasisidet hilinenud tagasimaksete, puuduliku klienditeeninduse ja toodete seisukorra tõttu.

Suur osa kriitikast on veebipoe Facebooki lehele jäetud selle aasta kevade ja suve jooksul, kirjutab Iltalehti.

"Mõni aeg tagasi tellisin neilt mootorsae. Maksin ära, kuid tööriista pole kätte saanud," kurtis pettunud klient Kimmo, kes pole Hobby Halli kliendideeninduselt saanud mingit vastust, rääkimata raha tagasimaksest.

"Märkasin Facebookis, et sama on juhtunud paljude teistega. Mu sõber tellis neilt jalgratta, mis saabus poolikuna," väitis Kimmo.

Kimmo sõnul oli ta varem Hobby Halliga igati rahul - kaup saabus õigeaegselt ja maksetega probleeme polnud.

Ühe teise kliendi tellimus jõudis kohale õigeaegselt, kuid toode oli vale.

"Mul oli tellitud toodet väga vaja, nii et tegin kohe täiesti uue tellimuse. Tagastasin saadud vale eseme postiga, kuid selle eest makstud raha ei näinud kolm nädalat. Klienditeenindaja ütles vaid, et edastab sõnumi raamatupidajale," jutustas teine klient.

Ta märkas sotsiaalmeedias negatiivset tagasisidet ja kirjutas samuti arvustuse poe Facebooki seinale. Temaga võeti ühendust järgmisel päeval ning ka raha kanti kiirelt üle. "Samas lugesin Facebookist, et keegi pidi oma raha ootama tervelt pool aastat!"

Kaup hilineb

Hobby Halli peale on kaevatud ka segaste tarneaegade tõttu. Ulla-Maija, kes tellis lapselapsele jalgratta, pidi seda pikalt ootama: "Lisaks jalgrattale tellisin Hobby Hallist kaks toodet, sest olen sealt varemgi ostnud. Tellimuse kinnituses oli kirjas, et kõik kolm eset jõuavad meieni korraga, kuid pakiauto tõi ainult ühe." Ulla-Maija võttis poega korduvalt ühendust ja sealt öeldi, et pakkide hilinemises on süüdi postkontor. Jalgratas saabus koos kolmanda tellitud tootega kuu aega hiljem. "Me tagastasime jalgratta, sest sest jõudsime lapselapsele juba teise osta."

Ulla-Maija ja tema poeg suhtlesid poe kliendideenindusega ja sealt ei osatud öelda, miks pakid korraga ei saabunud. "Olen Hobby Hallist varem palju kordi ostnud ja seni on nad kõike korrektselt teinud. Jalgratas oli esimene probleemne ost. Minu arvates peaks veebilehel tegelikud tarneajad selgelt kirjas olema."

Koroona ja suur kaubavalik

Soomlaste poolt armastatud Hobby Halli omanikuks sai aastavahetusel eestlaste ettevõte Wraith Invest OÜ.

Hobby Halli tegevjuht Janne Sorakivi sõnul on probleemide põhjuseks koroonapandeemia ja suurenenud kaubavalik e-poes.

"Hobby Halli suurenendud tellimuste arv, mis hakkas tõusma juba eelmise aasta teises pooles ning kasvas jõudsalt COVID-19 pandeemia puhkedes, koormas meie kleinditeeninduse üle. Seetõttu on tagasisidele reageerimise aeg kahjuks suurenenud. See peegeldub ka tagastuste käsitlemises."

Sorakivi sõnul tegeleb Hobby Hall konaruste silumisega mitmel eri moel. "Meie kaubavalik on eelnevaga võrreldes kasvanud kümnekordeks ja toimetame iga päev klientideni tuhandeid tellimusi."

Hobby Hall ei kommenteeri üksikuid tellimusi ega ettevõtte vastu esitatud kaebusi.

Samal teemal

1. detsember 2017, 20:00
SUUR ÜLEVAADE: mida on soomlased andnud, müünud või kinkinud eestlastele

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee