Eesti uudised

Eesti menukaimad sisuloojad võivad teenida ühe postitusega üle 600 euro

Suunamudijad ulbivad sogases reklaamitiigis: „Teen nii, nagu mina tahan!“ 

Laura Saks, 1. juuli 2020 14:30
Foto: Kollaaž
Suunamudijad peavad reklaamiseaduse järgi eristama reklaampostitused isiklikest kogemustest. Mis aga on üleüldse reklaam, sellest on ametnikel, suunamudijatel ja tarbijatel sootuks erinev arusaam. Mida mõtlevad kümnete tuhandete jälgijatega Victoria Villig ja Marimell? Ja kui palju Eesti suunamudijad üldse reklaampostituse eest teenivad?

Instagrami kasutajal Marimell, mille üks haldajatest on Mari-Leen Albers, on 13 000 jälgijat. Albers sõnas, et praegu ei ole blogija ega suunamudija seaduse silmis keegi. „Ma olen lihtsalt suvaline inimene, kellel on rohkem jälgijaid kui tädi Maalil Elva külje all. See teeb minust suunamudija, aga mulle ei ole tegelikult mingeid seadusi ette nähtud,“ ütles ta ja lisas, et postituste märgistamine on iga sisulooja eetiline küsimus.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

12.06.2020
Blogijapaar Marimell saab perelisa: poeg Hedon arvas ultrahelipilte vaadates, et see on tema
22.04.2020
#MÕJUKADNOORED | Eesti tuntumaid suunamudijaid Victoria Villig: kuulus olla pole meeldiv, kuid teenin kindlasti kordades rohkem kui keskmine eestlane
06.04.2020
#MÕJUKADNOORED | 14aastase Marie Tautsi elu jälgib sotsiaalmeedias 20 000 inimest: kuigi pean end tavaliseks teismeliseks, tunnen suurt vastutust oma sõnade ja tegude eest
27.03.2020
Suunamudijad jäävad eriolukorras positiivseks: praegu on ideaalne aeg tegeleda iseendaga

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee