Maailm

ZUCKERBERG KRIITIKANOOLTE ALL: Coca-Cola ja mitmed teised suurettevõtted peatavad Facebookis reklaamimise 

Aare Kartau, 29. juuni 2020, 15:46
Facebooki asutaja ja tegevjuht Mark Zuckerberg pole kindlasti olukorraga rahul.Foto: Reuters/Scanpix
Suurettevõtte Coca-Cola peatab 1. juulist sotsiaalmeedias oma digitaalsete reklaamide avaldamise vähemalt 30 päevaks. See on osa kampaaniast, millega avaldatakse suhtlusvõrgustikele survet vihakõne mahasurumiseks. Suure kriitikalaviini alla on jäänud Facebook ja selle juht Mark Zuckerberg.

Probleem kerkis esile pärast seda, kui Facebook teatas, et sildistab potentsiaalselt kahjulikke või eksitavaid postitusi, mis jäävad nende uudisväärtuse tõttu kustutamata. Facebooki asutaja Mark Zuckerbergi sõnul esineb selline olukord niigi harva, ent paljude meelest poolik või lausa ebapiisav samm on siiski Facebooki suunal palju pahameelt tekitanud.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

1. juuni 2020, 17:50
MÄSS? Facebooki töötajad pole rahul Zuckerbergi leplikkusega Trumpi suhtes
28. mai 2020, 12:37
KÄTTEMAKS?! Trump ähvardas suhtlusvõrgustikke piirata või lausa sulgeda

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee