Pitsameister teenis omaenda toitu ostes kena kasumi
Kulleriäpp DoorDash, põhimõttelt sama, mis Bolt Food või Wolt, küsis kliendilt 24 dollarit maksva suure pitsa eest 16 dollarit. Restoraniomanik katsetas, mis saab, kui ta tellib koju omaenese tooteid. Tõepoolest, kliendina pidi ta pitsa eest maksma vaid 16 taala, ent äpp maksis ta restoranile ikka ette nähtud 24 dollarit. Ta tellis sõbrale kümme pitsat, maksis 160 ning sai äpilt kätte 240 dollari. Järgmisena sisestas ta äpis, et ei soovi ühtki lisandit. Palja pitsa pealt, mille tegemiseks ei kulunud ühtki vorstiviilugi, teenis restoran veel eriti head tulu.
Arvatavasti tekkis eksitus seetõttu, et tema pizzeria osales DoorDashi katses kliente juurde võita. Selline hinnavahe polnud aga kindlasti äpi taotlus ning enda sõnul ei jäänud „klient“ kordagi vahele.
Kavalpeast pitsameistri isik jäi esialgu saladuseks. Tema loo rääkis oma blogis mehe sõber Ranjan Roy, kes tegeleb ettevõtete brändiloomega. Kui rahvusvaheline meedia lõbusa loo üles korjas, avaldas autor restorani nime: Aj’s NY Pizzeria, mis tegutseb New Yorgis ja Topekas.