3 kommentaari

V
vähk  /   05:25, 15. nov 2017
tegelikult pole mingit jagamisteenust kunagi olnudki ja ega ole praegugi.kõigile taksoteenuse pakkujaile samad maksud ja samaväärsed kindlustused ning siis on näha kes jääb pinnale kes lahkub turult.
A
Ants  /   20:29, 14. nov 2017
"sõidujagajate võrdsustamine n-ö traditsiooniliste taksojuhtidega..."
Kas juhtkirja kirjutaja võiks öelda, mille poolest nende nn "jagajate" tegevuse sisu erines taksojuhi tööst.
Alustaks juba sõnast "jagamine"
See peaks tähendama seda et võtan oma auto peale teise samas suunas liikuva inimese ja bensiinikulu jagame omavahel pooleks.
Kui aga kaassõitja maksab täiega bensiini ja lisaks veel juhi tööaja ning kasumi, siis mis jagamine see on?
Juhtkirja autori selgitusi ootama jäädes...
J
jajah  /   19:46, 14. nov 2017
See seadus ei teinud muud, kui muudeti taksoteenus liberaalsemaks. Taksify ja Uber hakkasid end õige nimega nimetama - taksoteenus. Samas oligi tobe, et Tallinnas registreeritud taksojuht ei saanud suvel minna Pärnusse nädalavahetusel tööd tegema. Üks Eesti ju. Nüüd aga saavad ja see on oluline asi.

Päevatoimetaja

Merilyn Närep
Telefon 51993733
merilyn.narep@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis