164 kommentaari

M
MMMM  /   19:05, 12. nov 2017
Pereisal vedas,et politsei rindu ei tulistanud!!!!Aga jah,meie politsei on hakanud viimasel ajal ,,kangelaslikust,,väljanäitama.Üks viga teise järel!Aga mis siin viriseda,see on elu Eesti moodi!!
K
kodanik.  /   11:52, 12. nov 2017
Asjad kisuvad sinnapoole,et kui silmapiiril näed mundrimehi, anna igaks juhuks jalgadele valu.
R
riigil miljoneid on  /   11:32, 12. nov 2017
kahjutasu saab ju kinni maksta, kapitalismis topitakse rahaga kõigil suu kinni.
V
vanasõna  /   05:17, 12. nov 2017
ütleb, et ära tee teisele seda mida ise ei taha kogeda. teate see bumerang lendab mõne aja pärast sihukese laksuga tegijale tagasi, et nutt tuleb peale. siis küsivad miks mind?
E
Eksitus?  /   22:53, 11. nov 2017
Aga kas fakti mainimisest, et toimus väike eksitus siis piisabki? Kas selle nentimisega ongi kõik paigas ning korras? Et ei mingit vabandust, hüvitamist ega vägivallatsejate karistamist?
Võtame ühe järgmise näite. Teatavasti on igal inimesel õigus hädakaitsele. Kaitsta kas ennast või oma peret. Kas või kuni relva kasutamiseni välja, kui rünne on ohtlik. Ja see ei ole siis karistatav.
Aga võtame nüüd näite, et enesekaitsja kõmmutab kogemaa maha mitte ründaja vaid mingi vale, täiesti juhusliku inimese. Mis siis sellisel juhul saaks? Kas piisaks siis vaid fakti nentimisest, et vabandust, juhtus väike eksitus! Ei, siis saaks tulistaja ise karistatud ja seda kogu seaduse rangusega. Eksitus siis vastutusest ei vabandaks. Aga kuidas politsei eksituste korral siis jääb? Et juhtus eksitus ning sellega on asi tahe ja kõik ongi korras? Kuidagi liiga lihtsustatud lahendus oleks
Seega, antud vägivaldse arretteerimisajuhtumi kohta tuleks korraldada sisejuurdlus et kuidas selline asi sai üldse juhtuda ja kelle süü, tegemata töö ning ennatlik tegutsemine see oli..
M
Moderaator korjas ära.   /   22:05, 11. nov 2017
Hea veel, et vaid käed välja vää.nati ning ra.udu pandi. Et kohe kohapeal m a h a ei l a s t u d ! Nii et va.namehel veel vedas et hi.ng sisse jäeti.
  /   01:19, 12. nov 2017
Ei korjanud, kärsitu olid
T
to /  /   14:31, 12. nov 2017
Kahjuks on meie moderaator täiesti ettearvamatu. Kommentaar võib küll vähe aja pärast ilmuda, kuid võib ka igaveseks kuhugi ära kaduda. Võimatu on seda ette prognoosida. Ja vahel on juhtunud, et päeval kirjutatud ja algselt minema modreeritud kommentaar ilmub alles järgmisel hommikul! No kes seda siis enam üldse loeb ja selle kohta enam arvamust avaldab? Kummaline situatsioon tekib. Tsensuuri pole just nagu toimunud, kuid kommentaar oli arutelu ajaks lihtsalt kalevi alla pandud.
E
Eksitus?  /   22:03, 11. nov 2017
Hea veel, et vaid käed välja väänati ning raudu pandi. Et kohe kohapeal maha ei lastud! Nii et vanamehel veel vedas et hing sisse jäeti.
A
aga nii tehakse iga kord kui tuju tuleb  /   20:28, 12. nov 2017
ning isegi iga kümnes kord satub ka õige kurikael
A
Antsu vend  /   18:36, 11. nov 2017
Tundub, et viimasel ajal on traumapunktiks Õhtuleht, Delfi jne. Vanasti käidi traumaga arsti juures.
P
Priit  /   16:12, 11. nov 2017
Politseil on seaduse järgi kohustus ennast tutvustada, olgu ta mundris või mitte ! Ilma selleta võite vabalt politseiniku pikalt saata !
I
Ivo  /   17:53, 11. nov 2017
Vaheri kantselei ametnikud vastasid sellekohasele avaldusele, et ei pea tervitama ega end esitlema. Neil olevat nimega lipik vormiriietusel ja sellest piisavat.
Ä
Ära palun valeta!  /   15:15, 12. nov 2017
Nad ei saanud sellisel moel vastata, sest seadus ja määrus ütlevad teisiti.
V
väga õige  /   18:56, 12. nov 2017
sest kust ma tean, et ta ÕIGE politsenik on. ja lipikuid on ennegi võltstegelastel ka rinnas olnud.
P
pensionil jurist  /   16:09, 11. nov 2017
Kas erivahendeid ei pea seaduse järgi kasutama vaid juhul, kui kinnipeetav ei allu ning vastu hakkab? Kui aga inimene ise ukse avas, vastu ei hakanud ning käsklusetle allus, mille alusel siis tal ilma pikemata käed selja taha väänati ning raudu pandi? See on pigem politseinike poole võimuliialdus ja oma üleoleku demonstreeriine. Mees peaks nüüd nõudma hüvitust valuraha näol. samuti alusetult vägivallatsejate vastutusele võtmist. Kas või distsiplinaarkorraski.
P
Priit  /   17:09, 11. nov 2017
Nii ta paraku hetkel minema peaks !
I
Ivo  /   18:01, 11. nov 2017
Pekstakse inimesi mitte sellepärast, et nad politseivägivallale vastavad vaid sellepärast, et politseinikud Võivad Seda Teha. Sõltumatu jurist soovitas mul sadistpolitseinike kohtusse kaebamisest loobuda, kuna Eesti Justiitsmaffias õiguse ostmine laostaks mind täielikult.
N
Nojah  /   15:44, 11. nov 2017
Politseivägivald on Eestis politsei tavaline käitumine. Näiteks juurde astunud politseinikud reeglina Eestis ei tervita ega esitle end. Jäme käitumine peaks vist iseenesest neid esitlema. Küsisin selle kohta kord ka Vaheri kantseleilt seletust. Vastati, et politseinik ei peagi seda tegema.
  /   11:47, 12. nov 2017
elame politseiriigis
V
valge kaubik  /   15:22, 11. nov 2017
Mind huvitaks pigem, et miks politseijuht ei öelnud, et konkreetselt mispärast selle ühe valge kaubiku juhti rünnati.Laste ees või mitte, aga mis olid asjaolud, mille põhjal seda meest,korterit või autot rünnati.Asi näiteks selles, et kui aknast välja vaatan, siis näen vähemalt kahte valget kaubikut . Kui ma õue lähen, siis näen veel vähemalt kahte.Vahel on ka mitu valget kaubikut rivis.
Kas järgmisel korral saadi juba õige süüdlane kätte või tehti veel mitmele taolist häiret?Mõte rohkem selles, et kindlasti võidakse midagi segi ajada.Samas olen ise küll täiskasvanud, aga kujutan ette, et süda klopiks mõnda aega ja koridoris igasugused hääled oleks teravdatud tähelepanu all.
N
Naaskel  /   15:16, 11. nov 2017
Taevas halasta, on ju kirjas, et vale infi tagajarjel tekkinud segadus. Kas geeniuskommenteerijatel on raskusi lugemisega voi arusaamisega? Politsei reageeris vastavalt valjakutsele!
N
naasklile  /   15:25, 11. nov 2017
See nn segadus on politseitöötajate ebapädevuse ja puuduliku,et mitte öelda olematu möttetegevuse tagajärg.Venelased ütlevad selle kohta sila jest-uma nje nado.Mul on hea meel,et mu lapsed said hea hariduse ja et nad ei tööta politseis.
  /   15:51, 11. nov 2017
Valvekommentaator heal juhul kommenteerib pealkirja järgi, siin pole aega olnud sedagi teha. Temal pole aega asjasse süveneda.
?
? to Naaskel  /   16:14, 11. nov 2017
Eeltöö oli tegemata jäetud. Kas oli siis raske kannatanud poisile seda valge kaubikut näidata ja küsida, et kas oli see auto. Sel juhul oleks see juhusliku inimese eluruumi tungimine ning jõudemonstratsioon lihtsalt ära jäänud.
A
Antsu vend le  /   14:33, 11. nov 2017
Aga,kui kirurg pimesoole asemel sul südame välja lõikaks ? Kui tänaval keegi ajab sind kellegiga segi ja tümitab su läbi ? . . . .pole viga,kõigil juhtub vigu.
  /   15:22, 11. nov 2017
Maga kaineks!
  /   15:52, 11. nov 2017
14;33- ehtne ÕL valvekommentaatori tasemenäide.
S
Soolikas  /   18:18, 11. nov 2017
ja sul ei juhtu vigu? Pole kunagi juhtunud? Katsu aru saada, et eksimine ei ole tahtlik. Seda juhtub. Juhtub kõigil ja jääbki juhtuma. Ja selles artiklis ei ole oluline mitte see, et juhtus, vaid see, et keegi sai jälle trauma. Väga traumaatiline on see maailm. Kõigil on igast temale mitte meeldinud juhtumisest kohe trauma. Nõrgad olete. Saage üle neist traumadest.
I
ikka juhtub  /   09:21, 13. nov 2017
ainult millegipärast viimasel ajal juhtub kellegi vastutusalas liiga tihti ja liiga palju
L
loomulikult  /   13:08, 11. nov 2017
Noh, rahvas, õigustage aga rohkem politsei vägivalda, pärast ärge vigisege, kui "kogematta" kuuli saate! Ja ikka selle nimel, et meil julgem elada oleks.
  /   13:49, 11. nov 2017
Kogemata on see sõna
S
see  /   12:08, 11. nov 2017
juhtum näitab, et politsei töötab täistuuridel,endale aru andmata. Nüüd ei ole muu kui riigil tuleb maksta valuraha kogu perele meie politsei jõhkra käitumise pärast.
J
Juss  /   11:33, 11. nov 2017
Oli endal ka aastaid tagasi samalaadne juhtum.Pandi baari koridoris seina äärde ja peksti jalad jõuga laiali ning pandi püstol kuklasse Karjuti,et politsei erioperatsioon,kuigi minul ei olnud vähimatki pistmist antud looga.Peamees oli legendaarne jõhkard Aivar Krusta!
V
Vanamees  /   11:17, 11. nov 2017
Asi selles ,et enne tehakse ja alles hiljem kontrollitakse ! Pange ise ennast samasse olukorda ,kindlasti pakuksite "maskidele " kohvi ja kooki ning patsutaks õlale , ikka juhtub !?
A
Aga  /   11:15, 11. nov 2017
vaadakem asja positiivsest küljest. Hea,et politsei kogemata-hirmuga meest maha ei lasknud.
J
ja  /   20:13, 11. nov 2017
lastel ka kondid terved
K
keilakas  /   11:07, 11. nov 2017
Osa kraadedeseltskonnast on kas pargis või passivad Hooldekodu ümbruses ja staadioni juures. Õhtuti peale kahekast kuni ööhakuni liiguvad kambas ringi. Pigem võiks uurida, mida nad tegid kell kaheksa õhtul pimedas staadionil,millega hakkama said, et inimene neid korrale kutsuma läks. Kahju härrasmehest, kelle koju tungiti ja valedel kaalutslustel käerauad pandi ,mida väikesed lapsed pealt nägid, see on halb....Huligaanid on kavalad.
O
onkel  /   14:44, 11. nov 2017
...ja kui su naine vöi tütar ära vägistatakse, siis peaks politsei esmajärjekorras uurima, miks ta üleüldse öhtul väljas liikus.
  /   10:38, 11. nov 2017
Tore on kui politsei reageerib kiirelt aga kui vale inimene laste ees raudu pannakse siis on ikka vähe nagu piinlik...loomulikult tundub lastele et politsei on paha,kuid äkki politseis on ikka ka inimesi ja saate aru et eksisite. Arvan et kui politsei vabandaks(kui seda teinud ei ole)ja kutsuks pere politsei tööd-tegemisi ja tehnikat vaatama siis lastel võibolla kaob ka hirm politsei ees...
  /   13:12, 11. nov 2017
Mida, mida?
E
Eesti Vabariigi kodanik  /   09:43, 11. nov 2017
Mul on väga piinlik elada riigis,mille politseijuht on Elmar Vaher.Ma kardan.Ma kardan,et täpselt samamoodi vöib politsei tungida minu vöi minu lähedaste koju.Eestis ei ole turvaline elada,kindlasti mitte seni,kuni siseminister on Anvelt ja politseijuht Elmar Vaher.
  /   11:10, 11. nov 2017
Ära aja segast. päris narr kommentaar.
P
parem  /   11:24, 11. nov 2017
tungigu politseinikud, kui pätid, kahjuks praegu on vastupidi, maal pekstakse ja röövitakse vanutreid, aga politsei ei tule kohale ega isegi ei noomi neid röövleid, kuigi need kohalikud.
I
inspektor Kukeke  /   09:14, 11. nov 2017
Kui mu kassil oleks sama väike, siis ma annaksin ta loomade varjupaika
K
küsimus  /   09:01, 11. nov 2017
Kas need olid samad ajukeeniused, kes Vabaduse platsil kõmmutama hakkasid?
  /   10:55, 11. nov 2017
Jobu!!
A
Antsu vend  /   08:50, 11. nov 2017
Ja nüüd käsi püsti neil, kes ei ole oma elus kunagi eksinud. Ka see jalgpallur, kes värava eest mööda lõi ja sellega mu pojale trauma tekitas. Ka see müüja, kes kassas valesti raha tagasi andis ja sellega mu emale trauma tekitas. Ka see kokk, kes taimetoitlase toidus kogemata piima kasutas ning ka see kelner, kes selle lauda kandis ning sellega mu Kalamaja snoobidest sõpradele trauma tekitas. Ka see ehitaja, kelle ehitatud kipsist lakke pragu tekkis ja sellega mu isale trauma tekitas. Ainult sina ei pea kätt tõstma, kes sa kuskil kontoris oma imepeent kompuutrit vahid, sest sa lihtsalt ei teegi midagi. Tegijal juhtub. Kõigil juhtub. Ja igasugused traumad teevad meid ehk tulevikus tugevamaks ja ehk ei teki (ma ei taha kasutada sõna "sünni", sest sünnitakse normaalsena ja kasvatakse nannipunniks) siis järgmisse põlvkonda inimesi, kes sääsetappu nähes traumat ei saaks. Pole vaja arvata, et see mis praegu juhtub, ongi meie elu ainus trauma.
A
Alle-aa  /   08:25, 11. nov 2017
Ilma tõendeid korjamata tungitakse inimesele kallale,alles ühe prouga käib kohus kas veel vähe.Politsei on harimatu ,kõik kaubikud on ühesugused.
H
Hrra  /   08:13, 11. nov 2017
Ikka juhtub
H
Hirmsad lood  /   08:09, 11. nov 2017
See laps peab kannatama terve elu. Et asjad hulluks ei kisuks tuleb laps kindlasti haiglasse arstide kontrolli alla panna paariks kuuks. Las politsei maksab.
S
see on ju teada  /   07:58, 11. nov 2017
miilits on miilits.
V
vanake  /   08:00, 11. nov 2017
kas vene ajal miilits tõesti tänavatel inimesi tulistas?
S
Solge  /   09:16, 11. nov 2017
Arvan, et siin on mõeldud praegust eesti miilitsat!
I
Ivar  /   10:00, 11. nov 2017
tulistas... Mäletan vene ajast filmi, milles miilits kabuuris võileiba kaasas kandis. Hruštšov lõi endised NKVDlased miilitsast minema, 1970.-1980. aastad oli nõks leebem aeg.
0
08.00  /   11:03, 11. nov 2017
Tegelikult tulistas küll, kaheksakümmnendate keskel tulistas Rakvere linnas miilits surnuks mu naabripoisi, kuna see sõitis mendi eest autoga ära ja tagaajamise käigus tulistas ment talle kuuli pähe . Hiljem küll väitis ,et sihtis rehvi aga kuna oli vilets laskja siis sattus kuul üle meetri kõrgemale. Pealegi oli tal vaba päev ja oli purjus.
  /   10:57, 11. nov 2017
Milleks ei nahutata seda inimest, kes pohjustas selle kaose? Laps teab ka, et politsei reageerib vastavalt saadud infolr, kui see pole adekvaatne, no milles politsei syy seisneb?
O
onkel  /   14:40, 11. nov 2017
Aga politsei ei pea adekvaatne olema?
T
Tänulik rahvas  /   07:55, 11. nov 2017
Tuleb tänulik olla, et maha ei lastud. Poleks esimene kord olnud.
H
Hetk  /   07:35, 11. nov 2017
Peale süütu inimese tapmist ei ole politsei ikka veel õppust võtnud. Järelikult tuleb tegevjuht välja vahetada ja tagandada oma tööga mittetoimetulevad politseinikud. Igaüks ei sobi politseinikuks, mida näitab praegune juhtum kui ka politsei poolt tapmine alusetult.
  /   07:50, 11. nov 2017
politsei ülesanne ei ole lapsehoid vaid tegutsemine karmilt ja õiglaselt.
  /   07:59, 11. nov 2017
Miilitsaõpiku lk. 4, tubli Stjopa, nüüd saad pikema kumminui.
A
aga  /   19:55, 11. nov 2017
ja see rünne isiku eraelu puutumatusele oli õiglane?
T
to /  /   14:36, 12. nov 2017
Just nimelt, ÕIGLASELT! Enne tuleks ikka kontrollida, kes on tegu üldse selisle masinaga (antud juhul oli tegu mitte kaubiku vaid hoopiski pirukaga, mille siluettki on juba teine) ja alles siis korterisse laiama ja karmilt tegutsema minna.
H
Häh,  /   11:20, 11. nov 2017
või süütu inimese ää nottisid. Kaua see jauramine käib! Kui inimene tuleb nugadega pihus, ei allu korraldusele, tormab peale, siis ongi ainuõige asi ta maha lasta. Kogu lugu! Kust pidid politseinikud teadma, et ta nii süütu lambuke Ajust haige, aga muidu lambuke. Aga äkki ikkagi poleks politseinikega kokku saades nii lambuke olnud? Äkki ikkagi oleks susanud oma noakestega politseinikku? Keegi ju ei tea. Praegu andis politsei signaali - korraldused on mõeldud täitmiseks ja kui ei allu, siis ongi vastav karistus käes.
V
Vastus Häh-le  /   13:05, 11. nov 2017
Äkki võib ainult püksi lasta. Mõrvatu ei rünnanud politseid ega ka kedagi teist nagu nähtub mõrvatuga enne mõrvamist koos tehtud piltitelt. Jäta meelde, oletuslikel alustel ei tohi kedagi tappa! Täie mõistusega inimene peaks aru saama, et politsei korraldused ei pruukinud haige inimese teadvusse jõuda.
Annaks Sulle saatus sama kogeda.
  /   15:55, 11. nov 2017
Sulle on juba tulnudki.
H
Hetkele  /   00:11, 12. nov 2017
Mõtled seda vanalinna noa kangelast? Selles süüdi küll mitte politsei vaid tervishoiuminister, kelle ebastabiilse psüühikaga patsiendid vabalt ringi hulkuvad rahvamassi keskel.
K
Kõigil juhtub  /   07:34, 11. nov 2017
Politsei on muidu ju tubli aga selliseid asju juhtub ka parimatel.Konkreetse episoodi tekitanud ülemustel,peaks karistus kajastuma palgas,pluss lapsele ja miks mitte kõigile kannatanutele,põhjalik ekskurssioon politseimajas.
  /   07:43, 11. nov 2017
põhjalik ekskurssioon politseimajas on sinu eluunistus?
J
juhtub ikka  /   13:19, 11. nov 2017
Aga sa mine ja palu, et sind, ütleme nii, 48. tunniks politseimajja tutvuma viiakse, soojalt soovitan!
R
reku  /   07:29, 11. nov 2017
Siin ongi nüüd väga keeruline situatsioo. Loomulikult võidakse eksida. Kui on tegelik kurjategia, peab ka käituma karmilt. Aga kuidas on eetiline käituda kurjalt laste juuresolekul.? Siin on mõtlemisainet psühholoogidel ja juristidel.
  /   07:44, 11. nov 2017
Äkki peaks välkjaõpet andma, enne kui kellegi uks taha kolistama saata.
  /   06:57, 11. nov 2017
Keegi on lisaks kõrvaklappidele ostnud ka silmaklapid.
  /   06:53, 11. nov 2017
Lapsed lōbureisile viia Ameerika Disny parki! Siis saavad tunda politseid et laste ees ikka ei ole esteetiline kallaletung
  /   06:51, 11. nov 2017
No mks modereerimisele läks! Oli ju viisakalt kirjutatud et käitumist vaua ōppida mitte käsi väänata koheselt kui pole täpselt teada ja laste ees! Vōimu näitamine ongi vöga kole kui kasutavad inimeste peal vägivalda lihtsalt mööda minnes
K
Kohutav  /   06:49, 11. nov 2017
Sellised ongi politseinikud! Nii ebameeldivad kuna naad teavad et nemad on need kōikvōimsamad ja naudivad selleks oma tööd et oma viha sisse valada aga mitte tööd armastusega! Oleks vaja ōppida esteeti ja käitumist! Selle ameti juures puudub suhtumine ! Kohe väänamine ja rauad! Ja seda enam laste ees! Laste pärast juba käitumist valida! Ohtlik ohtlik no kuskil on piirid ka !!!! See ohtlik värk ongi ohtlik kui ei osata suuga lahendada küsimusi ! Väänamine moes! Kole lugu jälle!
A
asd  /   06:24, 11. nov 2017
politsei juhilt tuleb tema töökoht lihtsalt ära võtta kui ei saa ilma vägivallatsemiseta.
H
Hihhii  /   07:22, 11. nov 2017
Ohh, mis te nüüd - lihtsalt väike inimlik eksitus, ütleb herr Jaani varsti.
A
arvamus  /   08:45, 11. nov 2017
Inimlik eksitus on antud juhul asjaolu,et erakordselt väikese ajupotentsiaaliga olenditele on antud kätte vöim ja nad vöivad karistamatult süütu inimese koju tungida ja pere silme sh laste silme all sinu kallal oma komplekse välja elada
M
mõislik inimene imestab  /   05:41, 11. nov 2017
Ka siis, kui tegemist olnuks süüdlasega, oleks lapse juuresolekul tulnud käituda viisakalt. Kui on oht, et inimene põgeneb, siis selleks on teised julgestuspolitseinikud, kes ei laseks inimesel ära joosta.
M
Minu meelest Vaher  /   04:54, 11. nov 2017
ise ütles, et politseinike on õpetatud kohe rinda tulistama. Julmaks asi läinud. Politseinikele tuleb anda kätte võimsamad relvad. Automaadid on ju tõhusamad.
M
Miks seadused ei kehti?  /   04:40, 11. nov 2017
Kui tungiti kellegi koju ja tegelikult alust polnud, siis on ju tegu põhiseadusliku riivega. Keegi peaks saama karistatud. Päris nii vast ikka ei saa, et mendil on alati õigus - see oleks ju politseiriik.... või ongi juba?
M
mõtlik  /   07:54, 11. nov 2017
mis alusel tohib politsei üldse inimese korterisse siseneda. Kas lihtsalt niisama või peab selleks tänaseid seadusi arvestades ka mingi seaduslik alus olema ?
K
kodanik  /   03:15, 11. nov 2017
Rumal ja agressiivne politseinik on körgendatud ohu allikas.Vaatasin selle nn politsei välijuhi esinemist-see tegelane sobib oma IQ poolest ju pigem Maxima turvameheks.Elmar Vaherril on ikka ägedad körvaklapid
  /   07:17, 11. nov 2017
rumal kodanik veel enam
  /   07:32, 11. nov 2017
Kuule vilkur, mine tee tööd. Kas ment ei ole enam kodanik või kuuluate ennast nagu Savisaar väljaspool õigusüsteemi tegutsejateks? Palka meeldib küll rahva käest saada ...
  /   08:16, 11. nov 2017
Ei vilgu ma midagi. Lugupeetud "palgamaksja", kommentaar oli mõeldud kommentaator"kodanikule" 03:15. Aga ega valvekommentaatoril polegi võimetekohane asjadest arusaamine, tema ülesanne on lahmida, lahmida, lahmida... Ja kui sul asi juba nii hull, et pöördud ja räägid juba kujuteldava inimesega, siis palu kiiremas korras abi.
  /   08:30, 11. nov 2017
kellega sa räägid? iseendaga?
  /   11:16, 11. nov 2017
Ei, mina räägin 07;32 kommenteerijaga. aga sa ju samasugune kui seegi, mittemillestki aru ei saa. Sellest ma ju rääkisingi. Küsi nüüd veel üks kord, kellega ma räägin.
  /   08:25, 13. nov 2017
aga sa mine lihtsalt pesse
M
Mentide poolt ahistatu  /   03:04, 11. nov 2017
Mulle tehti mentide poolt sama,otsiti kodugi läbi ning ilma vabanduseta teatati,SA oled puhas
M
Ment on žargoonis vangivalvur.  /   05:38, 11. nov 2017
Ja vangivalvuril on sinu kongis õigus läbiotsimist teha. Ponjal, petuhh?
M
Ment on žargoonis vangivalvur.  /   05:40, 11. nov 2017
Ja vangivalvuril on õigus sinu kongis läbiotsimist teha. Saite aru, ka moderaator?
  /   06:52, 11. nov 2017
ment on eesti politseinik
5
5:40-le  /   10:21, 11. nov 2017
"Ment" võib fenjas olla ka ment, aga "vertuhaj" käib ainult vangivalvuri kohta.
T
to /  /   14:38, 12. nov 2017
Ja sõnavara, mida sa kasutad on vene vangilaagrite blatnoide oma!
  /   08:26, 13. nov 2017
Ja mis siis?
M
mmm  /   02:07, 11. nov 2017
Kas kohtusse ei saa politseid anda ja neilt peenemat valuraha nõuda? Üsna nukker lugu
.
...  /   01:56, 11. nov 2017
Kas poiste käest ka uuriti, miks neile nuga näidati, kui üldse näidati, ehk oli see jõnglaste kättemaks, ka mind on sellised nagad terroriseerid, näiteks kõndides keset sõiduteed linnas, kui välja hüppasin, siis haaras käsi neil kohe mobiili järgi
O
Olgu õnnelik  /   01:45, 11. nov 2017
See oli mehe teine sünnipäev.. Hea, et miilits teda maha ei lasknud nagu Eestis tavaks.
  /   07:18, 11. nov 2017
Jube vaimukas oled endaarust.
  /   10:59, 11. nov 2017
Millal see tavaks sai?
J
just  /   19:58, 11. nov 2017
mõned päevad tagasi. Ja kahjuks ei olnud esimene kord,
R
renc  /   01:26, 11. nov 2017
Meie ühiskonnas on loogilise mõtlemise puudus,iga loogiliselt mõtlev inimene läheb ja katsub ennem, kas auto mootor on soe.Loogilise mõtlemise puudus on kõigis valdkondades,me käiks nagu alles lasteaias.
  /   06:53, 11. nov 2017
Ainukesed loogiliselt mõtlevad inimesed on meil ÕL kommentaariumis
  /   07:18, 11. nov 2017
Ei ole, sest sinu väide on juba täiesti ebaloogiline.
  /   08:17, 11. nov 2017
hahahaaaa...anna abi
.
.  /   01:09, 11. nov 2017
Miilits võiks tagasi tulla,sest ta kaitses töölisklassi imperialistliku lääne kõntsa eest.
R
RS2  /   00:13, 12. nov 2017
*Ittasti kaitses, kui sinusugune k õ n t s seda riigikorda taga igatseb.
S
sellest  /   00:49, 11. nov 2017
nüüd aru ei saanud, et kuidas leiti "seesama" valge kaubik suurest linnast üles.. antud hetkel oli linnas ainult üks selline? et põhiliselt isikukirjeldus a`la kaks kätt, jalga ja pea. see selleks. aga see pereisa laste trauma ja psühholoogi jutt on küll kas õpitud lollus või kerge raha saamis võimalus. lapsed nägid politseid ja issil pandi käed raudu . oi mis trauma nüüd mullikile lastel. multikatest saavad sada korda suurema trauma sel juhul.
N
Naine  /   01:02, 11. nov 2017
oled väga rumal inimene.
T
to Naine.  /   05:42, 11. nov 2017
Kusjuures ei olegi rumal. Vaata ise, millist sadismi laste multikad näitavad.
T
to to Naine  /   09:56, 11. nov 2017
aga vaheta siis, palun, kanalit. Ei pea just KiidZooni vaatama.
L
Lapse tulevane elu ilmselt ärev ja pigeline  /   00:48, 11. nov 2017
Psüühilised traumad võivad tekitada soodumuse ärevushäireks...ei taha ette kujutadagi, mida laps tunda võis... Oled, ja järsku käib kõva lärm ja võõrad tormavad tuppa...
M
Maali  /   00:15, 11. nov 2017
Pange tähele, et mida aeg edasi, seda jõhkramaks meie politsei muutub. Valurahad tuleb politsel selle süütu perekonnale välja mõista ja politseiülem astugu ametipostilt tagasi!
H
Hullumaja direktor  /   23:49, 10. nov 2017
Polizi mehed, tulge ravile. Ärge kolage ringi rahva raha eest.
R
Raivo  /   23:44, 10. nov 2017
Tohoh, võtan oma viimases kommentaaris öeldu tagasi ja vabandan moderaatori ees.
.
.  /   01:05, 11. nov 2017
Kas said ähvardava sõnumi repressiivorganitest ?
T
tohmu  /   23:42, 10. nov 2017
Kommenteerin aint seda, et videosid ei viitsi vaadata. Omast kogemusest võin väita, et isegi pisut süüdlast, saati siis süütut, politsei ei ründa. Me ei ela Detroidis.
  /   07:21, 11. nov 2017
Oma kogemusi jaga omasugustega. Inimestele selline käitumine ei sobi.
  /   08:19, 11. nov 2017
sind, 07:21, rünnatakse pidevalt?
  /   08:37, 11. nov 2017
Jah, ma elan Detroidis
R
RAA  /   23:31, 10. nov 2017
No see mees on ka õrna hingega.Tee lapsele ja politseile selgeks ja kogu lugu.Laps võis jah ehmuda aga mees olgu MEES.
2
23:31-le  /   23:42, 10. nov 2017
Mees oli kindlasti mees,aga viha teeb selline asi ikka!
O
on  /   00:01, 11. nov 2017
lapsed ka nii ehmunud, et jäid kokutajaks kogu eluks aga inimesena pean ütlema nagu vanasti- inimesest miilits sai aga miilitsast inimest ei saanud...raa arvates peab siis mees sisstungijad maha lööma vms. mis tähendab mees olgu mees, kas ei pea mehel lapsi olema vms.sa pole lihtsalt politseiga kokku puutunud, tead kuidas neile võim meeldib , kohe väga meeldib, palju rohkem kui inimesi aidata.
  /   07:22, 11. nov 2017
Saa üks laps kõigepealt
  /   08:20, 11. nov 2017
Selgeltnägija?
  /   09:43, 11. nov 2017
soolapuhuja või ment?
  /   11:19, 11. nov 2017
Küsimusele normaalne inimene küsimusega ei vasta. Eriti veel mööda küsimusega.
  /   08:28, 13. nov 2017
mis küsid siis l.lle küsimusi, tainas
S
See pole teile Vabaduse väljak  /   23:29, 10. nov 2017
Politseinikud tulid inimesele KOJU! Ja see muudab absoluutselt kõik. Kui ikka 110% õiges adressaadis kindlad ei olda, siis ei tormata neljakesi hambuni relvis uksest sisse ega röögita laste kõrval seisva isa peale. Psüühiliste traumade tekitamisest rääkimata.
R
Raivo  /   23:28, 10. nov 2017
Mis toimub Eesti Vabariigis, üks noakangelane lastakse lihtsalt maha kohapeal, süütu mehe ukse taha saabub praktiliselt K-komando?! Noakangelase puhul pean politsei käitumist õigeks, aga tundub, et ka see juhtum on andnud mõnele mundrikandjale sõnumi, et kõik mis tema teeb, on alati õige. Ja siin mõned veel õigustavad sellist käitumist, kui homme on sinu ukse taga hambuni relvis pollarid ja sul väänatakse laste ees käed raudu?! Hiljem tuleb välja, et "sorry", oled lihtsalt kellegi teisega sarnane, mis juttu need sellid siis räägivad?
S
Stanislav Stanuslav  /   03:37, 11. nov 2017
Politseiriik EV
0
03:37-le  /   20:45, 11. nov 2017
Võiks ajutiselt olla küll, poolt olen ja on põhjust.
  /   08:29, 13. nov 2017
mine nüüd tänavale, vaata äkki saad kedagi korrale kutsuda
  /   23:24, 10. nov 2017
Nii et politseinik pole inimene ja inimlikud jooned pole talle üldse omased. Kaasa arvatud võimalus, et eksitakse aadressiga.Koheselt tuleb keegi kas maha lasta või tal käed laste nähes selja taha väänata ja hiljem saaks teha nägu "me tegime kõik vastavalt instruktsioonilei"
S
SL Õhtulehest on saanud   /   23:23, 10. nov 2017
opositsiooni toru-joru. Kuidas tallatakse valitsust???! Leht või asi.
E
ei tea,mida  /   23:05, 10. nov 2017
seal akadeemias küll õpetatakse neile?
S
Seda,et  /   23:10, 10. nov 2017
iga inimene on potentsiaalne pätt.
J
jee kas mustlane läheb robottsensorist läbi?  /   00:17, 11. nov 2017
ära usalda mustlasi
.
...  /   01:46, 11. nov 2017
enamus sinnaläinutest, on kompleksidega isendid, vähemalt need annavad seal tooni
K
Kristiina  /   23:04, 10. nov 2017
Tead need pole ohvrid kes seljaga kaamera ees. Meedia võiks sotsiaalse vastutamatuse tootmise lõpetada..
  /   07:24, 11. nov 2017
Palun pane siia oma telefoni number ja aadress
E
ebapädevad hariduseta klounid  /   23:00, 10. nov 2017
loodan et juba varsti keegi teine automaadi või snaipriga neile vastu satub.
K
kogu   /   22:47, 10. nov 2017
oskamatu politsei pesa likvideerida enne kui juhtub hullem kahju.
N
nägija  /   22:27, 10. nov 2017
Kui sellised Eesti politseinikud veel jätkavad natslike kommetega oma Eesti rahva vastu siis rajavad oma kätega enesele hauda.
K
Kommentator   /   21:55, 10. nov 2017
Moderaatorid on jälle täistuuridel tööle pandud!
J
jah  /   23:08, 10. nov 2017
politseid peab ju iga hinna eest kaitsma!
E
Ehh  /   01:44, 11. nov 2017
Minu komm ka läinud, tsiteerin üht varasemat artiklit, kus öeldi millest need kääbikud lähtuvad
K
Kas  /   21:51, 10. nov 2017
Politseisse on järgi jäänud ainult poole aruga närvihaiged ,te näete inimesel on lapsed kõrval ja ta pole agresiivne ikka on vaja jõuga peale lennata nagu oleks teolt tabatud veel enam et mindi lihtsalt auto kirjelduse järgi inimese korterisse ,võibolla rahuneks maha olete olete juba küllalt ebaprofesonaalsust näidanud viimase ajal!
M
Martt  /   21:50, 10. nov 2017
Ja ment õigustab veel ka ennast!!! Kuidas saab politsei nii saamatu olla??
X
xxx  /   22:45, 10. nov 2017
see ment ajab plara ja isegi mikrofoni ees ei suvatsend vabandust paluda....aga hea seegi,et meest ei tapetud ....veel enam laste ees....
  /   02:46, 11. nov 2017
Jah , politsei t66tab juba ameerika stiilis ja " m6nguasjad " tasterid muretseti ka juba , sest paugutamisega l6ks yle v6lli. Mis sa teed ,kui korralikku v6lja6pet pole ja yks inimese surm ees v6i taga , neid ei koti . Kedagi vastutusele ei v6eta ja see vabandamine on nagu nina nokkimine. Kesklinna noorte j6ukudest jagu ei saada , ei julge p6eva ajal v6ileibagi s66magi minna. Masendav, elaks juba nagu Tsikaagos.
  /   22:55, 10. nov 2017
Selline olukord tuleb võimalikult kiirelt lahendada. Lihtsalt oli halb kokkusattumus, et väga detailiset kirjeldust ei saanud isikust/sõidukist, mis aga lõpuks välja selgitati. Nii lühikese aja jooksul sellise sündmuse lahendamisel võibki infost puudust olla, kuid politsei peab igale võimalikule sellisele ohule jõuliselt reageerima.
Politsei pakkus ju parele ka psühholoogilist abi (nagu aru saan, siis tuli selle ettepanekuga nad ise välja ja enne meedia "sekkumist"). Nii et minu arust on küll asjale täiesti mõistlik lahendus leitud.
  /   21:37, 10. nov 2017
Äkki
D
Donald.  /   21:08, 10. nov 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
R
RS2 Donaldile.  /   22:35, 10. nov 2017
NKVDsnikud olid ikka punased mitte pruunid, sa värvipime.
  /   22:58, 10. nov 2017
Jube hea on ikka kommenteerida, kui asjadest midagi ei tea. Kui juba nii jõuliselt täisrelvastatult minnakse isiku ukse taha, siis järelikult oli piisavalt alginfot, et oht võibki seal olla ja selle sündmusega seotud. Alati ei olegi ju sedasi, et nii lühikese ajaga on äsja juhtunud sündmusest täisülevaade olemas. Ega see üksikjuhtum ju ei tähenda, et nüüd politseinikud valdavas osas selliseid kiireid juhtumeid lahendavadki selliselt. Lihtsalt tegu oli halva kokkusattumusega ja ei saadud piisavalt infot, kuigi võimalikku ohtu tuli kontrollida.
2
22:58-le  /   23:45, 10. nov 2017
"Jube hea on ikka kommenteerida, kui asjadest midagi ei tea."
Aga see ongi mittemidagiteadjate kullaauk siin! Siin saab TARK olla.
R
RS2 22:58  /   01:51, 11. nov 2017
Aga miks oli vaja üldse kellegi ukse taha ronida? Kus need j.bud olid siis, kui see joodik seal koolimaja juures noaga ja tukki sarnase esemega li.putas?
R
RS2 to 22:58  /   01:53, 11. nov 2017
Aga mis tarvis oli vaja pool päeva hiljem kellegi ukse taha ronida? Kus nood j0bud olid siis, kui see jota seal noaga ja tukkiga vehkis?
  /   06:58, 11. nov 2017
Mis asjaga vehkis?
  /   07:26, 11. nov 2017
Kui sa kuskil kolakat saad, siis on see lihtsalt halb juhus ja asjaolude kokkulangevus
  /   07:27, 11. nov 2017
Proovi ka siis olla, ega miilitsamüts ainukesena targaks tee.